Drommel treurt: ''We missen de mensen, de beleving is heel anders''

9
Drommel treurt: ''We missen de mensen, de beleving is heel anders''

FC Twente gaf gisteren in de slotfase een overwinning uit handen tegen Willem II. Dat leidde tot veel teleurstelling bij doelman Joël Drommel.

"Het is frustrerend, dat we eind oktober voor het laatst thuis gewonnen hebben", vertelt hij aan De Telegraaf. "En dat we weer een voorsprong weggeven. Deze overwinning moet je gewoon over de streep trekken. We missen de mensen. De beleving is heel anders."

Drommel zag zijn ploeg deze week al zijn opvolger presenteren. Hij is lovend over hem. "Ik vind Unnerstall een goede keeper. Hij is een iets ander type dan ik ben, iets meer een lijnkeeper en minder meevoetballend. Ik heb hem dit seizoen tegen Volendam zien keepen en toen was hij heel sterk en eerder heeft hij bij PSV en VVV ook al goede dingen laten zien."

Met de komst van Unnerstall lijkt Drommel definitief de deur achter zich te sluiten in Enschede. PSV wordt genoemd als mogelijke nieuwe club. "PSV is een mooie club, maar er zijn meer mooie clubs. Het is de bedoeling dat ik deze zomer een stap ga maken. Maar zolang ik bij FC Twente ben, ligt de focus op presteren bij mijn club. Dan zien we wel wat er gaat gebeuren", aldus Drommel.

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Mar 2021 om 18:20
    • Quote van 7 Mar 2021 om 15:22
      We hebben gewoon moeite met zelf het spel maken. Als de tegenstander zoals Willem 2 gisteren meestal de lange bal speelt van achteruit, komen we niet in ons favoriete spelletje. Druk zetten, bal afpakken en zo kansen creëren. We missen voor zelf het spel maken creativiteit en balvaste spelers, kwaliteit dus. Dan wordt het zo,n waardeloos trage wedstrijd als gisteren. Komende wedstrijd tegen AZ zal heel anders zijn. Die bouwen veel meer op van achteruit. Trouwens ik vind het jammer dat sommigen hier gelijk enkele spelers totaal afschrijven. Zelfs Jans wordt al aan getwijfeld door enkelen. Laten we niet vergeten waar we nu staan, daar had iedereen voor aanvang van de competitie voor getekend. Dus blijf de spelers steunen, is alleen maar goed voor die jonge gasten!
    Precies. Volkomen mee eens.
  • 7 Mar 2021 om 18:01
    • Quote van 7 Mar 2021 om 14:54
      Jammer voor ons, goed voor jou Joel. Professionele opstelling, kan ik waarderen, goed afmaken moet jou credo nu zijn. Maar wees blij dat er gisteravond geen publiek was. Echt, als doorgewinterde jaarkaarthouder denk ik te weten wat er volgde. Het gold, wat mij betreft niet voor jou, maar als team was je er met je voetbalcollega's met een snerpend fluitconcert afgegaan na de 95 e minuut. Echt, dit kan en mag niet.Wat Roemeratoe jou daar leverde met die tegengoal daar zal je hem hopelijk namens ons allen nog wel even fijn voor bedanken. ik vond het matennaaierij, Dat mag echt niet, ga eens met die man trainen op een bal gewoon wegrossen om de overwinning erna te vieren, dat voelt toch veel beter dan dit ?
    Matennaaierij was wat de Utrecht speler klerk deed in de 95 ste minuut liggen om niets met uitkomst een cadeautje als strafschop. De scheidsrechter en var hebben morgen een afspraak bij de plaatselijke opticien voor een goede ogen test
  • 7 Mar 2021 om 17:23
    • Quote van 7 Mar 2021 om 15:22
      We hebben gewoon moeite met zelf het spel maken. Als de tegenstander zoals Willem 2 gisteren meestal de lange bal speelt van achteruit, komen we niet in ons favoriete spelletje. Druk zetten, bal afpakken en zo kansen creëren. We missen voor zelf het spel maken creativiteit en balvaste spelers, kwaliteit dus. Dan wordt het zo,n waardeloos trage wedstrijd als gisteren. Komende wedstrijd tegen AZ zal heel anders zijn. Die bouwen veel meer op van achteruit. Trouwens ik vind het jammer dat sommigen hier gelijk enkele spelers totaal afschrijven. Zelfs Jans wordt al aan getwijfeld door enkelen. Laten we niet vergeten waar we nu staan, daar had iedereen voor aanvang van de competitie voor getekend. Dus blijf de spelers steunen, is alleen maar goed voor die jonge gasten!
    En zo is het.
  • 7 Mar 2021 om 17:00
    Heracles wint ook laatste minuut...
  • 7 Mar 2021 om 16:48
    • Quote van 7 Mar 2021 om 15:22
      We hebben gewoon moeite met zelf het spel maken. Als de tegenstander zoals Willem 2 gisteren meestal de lange bal speelt van achteruit, komen we niet in ons favoriete spelletje. Druk zetten, bal afpakken en zo kansen creëren. We missen voor zelf het spel maken creativiteit en balvaste spelers, kwaliteit dus. Dan wordt het zo,n waardeloos trage wedstrijd als gisteren. Komende wedstrijd tegen AZ zal heel anders zijn. Die bouwen veel meer op van achteruit. Trouwens ik vind het jammer dat sommigen hier gelijk enkele spelers totaal afschrijven. Zelfs Jans wordt al aan getwijfeld door enkelen. Laten we niet vergeten waar we nu staan, daar had iedereen voor aanvang van de competitie voor getekend. Dus blijf de spelers steunen, is alleen maar goed voor die jonge gasten!
    Een goede realistische reactie . Dit is fctwente op dit moment.
  • 7 Mar 2021 om 16:17
    • Quote van 7 Mar 2021 om 15:59
      De lange bal kun je er wel uithalen hoor, allemaal gelul, de beleving is gewoon heel matig, afjagen vroeg storen word steeds minder, zeggen dat dat door de tegenstanders tacktiek komt is flauwekul, als je er vanag het begin vol op gaat, en niet zo lauw als bijvoorbeeld Roemeratoe, dan sta je al 1-0 voor, en pech nee, middenveld anders indelen JA, haal roemeratoe er maar eens uit, zet bosch op 8, Ilic op 10, Zerrouki op 6, wedden dat het spel meer vooruit gaat, gisteren ging elke bal bijna eerst achteruit
    Zoals de thuiswedstrijd tegen VVV? Resultaat was niet goed, maar de wedstrijd veel beter dan gisteren, voor zover ik me herinner, dat dan weer wel.
  • 7 Mar 2021 om 15:59
    • Quote van 7 Mar 2021 om 15:22
      We hebben gewoon moeite met zelf het spel maken. Als de tegenstander zoals Willem 2 gisteren meestal de lange bal speelt van achteruit, komen we niet in ons favoriete spelletje. Druk zetten, bal afpakken en zo kansen creëren. We missen voor zelf het spel maken creativiteit en balvaste spelers, kwaliteit dus. Dan wordt het zo,n waardeloos trage wedstrijd als gisteren. Komende wedstrijd tegen AZ zal heel anders zijn. Die bouwen veel meer op van achteruit. Trouwens ik vind het jammer dat sommigen hier gelijk enkele spelers totaal afschrijven. Zelfs Jans wordt al aan getwijfeld door enkelen. Laten we niet vergeten waar we nu staan, daar had iedereen voor aanvang van de competitie voor getekend. Dus blijf de spelers steunen, is alleen maar goed voor die jonge gasten!
    De lange bal kun je er wel uithalen hoor, allemaal gelul, de beleving is gewoon heel matig, afjagen vroeg storen word steeds minder, zeggen dat dat door de tegenstanders tacktiek komt is flauwekul, als je er vanag het begin vol op gaat, en niet zo lauw als bijvoorbeeld Roemeratoe, dan sta je al 1-0 voor, en pech nee, middenveld anders indelen JA, haal roemeratoe er maar eens uit, zet bosch op 8, Ilic op 10, Zerrouki op 6, wedden dat het spel meer vooruit gaat, gisteren ging elke bal bijna eerst achteruit
  • 7 Mar 2021 om 15:22
    We hebben gewoon moeite met zelf het spel maken. Als de tegenstander zoals Willem 2 gisteren meestal de lange bal speelt van achteruit, komen we niet in ons favoriete spelletje. Druk zetten, bal afpakken en zo kansen creëren. We missen voor zelf het spel maken creativiteit en balvaste spelers, kwaliteit dus. Dan wordt het zo,n waardeloos trage wedstrijd als gisteren. Komende wedstrijd tegen AZ zal heel anders zijn. Die bouwen veel meer op van achteruit. Trouwens ik vind het jammer dat sommigen hier gelijk enkele spelers totaal afschrijven. Zelfs Jans wordt al aan getwijfeld door enkelen. Laten we niet vergeten waar we nu staan, daar had iedereen voor aanvang van de competitie voor getekend. Dus blijf de spelers steunen, is alleen maar goed voor die jonge gasten!
  • 7 Mar 2021 om 14:54
    Jammer voor ons, goed voor jou Joel. Professionele opstelling, kan ik waarderen, goed afmaken moet jou credo nu zijn. Maar wees blij dat er gisteravond geen publiek was. Echt, als doorgewinterde jaarkaarthouder denk ik te weten wat er volgde. Het gold, wat mij betreft niet voor jou, maar als team was je er met je voetbalcollega's met een snerpend fluitconcert afgegaan na de 95 e minuut. Echt, dit kan en mag niet.Wat Roemeratoe jou daar leverde met die tegengoal daar zal je hem hopelijk namens ons allen nog wel even fijn voor bedanken. ik vond het matennaaierij, Dat mag echt niet, ga eens met die man trainen op een bal gewoon wegrossen om de overwinning erna te vieren, dat voelt toch veel beter dan dit ?
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›