FC Twente op rapport: dikke onvoldoende Narsingh, Ilic en Menig

13
FC Twente op rapport: dikke onvoldoende Narsingh, Ilic en Menig

FC Twente ging zaterdagavond op een zure manier onderuit tegen Vitesse, maar de Tukkers speelden zelf ook een dramatische wedstrijd. Dat is terug te zien in de rapportcijfers.

Het Algemeen Dagblad gaf maar liefst drie spelers van FC Twente een vier. Clubwatcher Leon ten Voorde, die de cijfers uitdeelde, vond het spel van Luciano Narsingh, Luka Ilic en Queensy Menig zwaar onvoldoende. Alleen Joël Drommel, Tyronne Ebuehi, Jayden Oosterwolde en Godfried Roemeratoe kregen een nipte voldoende.

Voetbal International was een stuk milder voor de ploeg van trainer Ron Jans. Kik Pierie, Jesse Bosch, Luciano Narsingh, Danilo en Queensy Menig kregen met een vijf het laagste cijfer van het weekblad.

Cijfers Algemeen Dagblad: Drommel 6; Ebuehi 6, Dumic 5, Pierie 4,5, Oosterwolde 5,5, Zerrouki 5 (90. Staring -), Bosch 5, Ilic 4 (79. Abass -); Narsingh 4 (46. Roemeratoe 6), Danilo 5, Menig 4 (71. Van Leeuwen -).

Cijfers Voetbal International: Drommel 6,5; Ebuehi 5,5, Dumic 5,5, Pierie 5, Oosterwolde 5,5, Zerrouki 5,5 (90. Staring -), Bosch 5, Ilic 5,5 (79. Abass -); Narsingh 5 (46. Roemeratoe 6), Danilo 5, Menig 5 (71. Van Leeuwen -).

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Apr 2021 om 11:15
    Een Menig of Narsingh tegen PEC Zwolle maar op het bankje laten zitten en van Leeuwen erin zetten. Van mij mag Rots ook beginnen in de punt van aanval ten koste van Danilo. Of op het middenveld Zerrouki-Roemeratoe-Bosch en Ilic in de spits.
  • 5 Apr 2021 om 21:55
    • Quote van 5 Apr 2021 om 15:20
      Ze hebben tegen ajax, Emmen en vitesse uit ook goed gespeeld. Is gewoon te weinig en moet beter als je 8e wilt worden.
    Jullie hebben gelijk, ik had daar even geen actieve herinnering meer aan. Komt dat ik me al weken erger aan het (lamlendige) spel en dat blijft hangen. Toch blijf ik er bij dat het seizoen voorbij is we geen wedstrijd meer gaan winnen. Zullen het zien (hoop dat ik het weer fout heb)!
  • 5 Apr 2021 om 18:43
    • Quote van 5 Apr 2021 om 17:26
      De voorhoede was inderdaad slecht!!! Menig is van Twente en ik neem aan dat Narshing zich wil bewijzen. Ik denk dat je voor Danilo geen club gaat vinden die met hem in zee wil.
    Hahaha genoeg clubs die Danilo gaan willen.
  • 5 Apr 2021 om 17:26
    De voorhoede was inderdaad slecht!!! Menig is van Twente en ik neem aan dat Narshing zich wil bewijzen. Ik denk dat je voor Danilo geen club gaat vinden die met hem in zee wil.
  • 5 Apr 2021 om 17:10
    Hier het gevaar wat je loopt bij gehuurde spelers. Zij laten zich graag verhuren om zich in de kijker te spelen bij hun eigen ploeg of een leuke transfer te maken. Nu het dit hele jaar om meerdere redenen absoluut niet loopt verdwijnt bij sommigen de motivatie om te knokken.Als je als TC ook nog afspraken hebt gemaakt over speelminuten of wedstrijden kan dit gebeuren. Heb steeds hier deze opmerkingen gemaakt over de nadelen van huurspelers. Het ging goed in het begin omdat alles lukte maar nu is de lol er voor die spelers die terecht kritiek krijgen er helemaal af
  • 5 Apr 2021 om 16:52
    Plet ook weer gescoord. Begint zo langzamerhand een icoon te worden voor het Nederlands voetbal.
  • 5 Apr 2021 om 16:42
    • Quote van 5 Apr 2021 om 15:01
      Het lijkt wel of het slechter en slechter wordt gedurende het seizoen. Kan toch niet zo zijn dat alles aan het ontbreken van Cerny ligt? Dat was wel de motor en aanjager, maar de rest zakt nu zo ver weg... Snap er niks van
    Dit is niet vreemd dat fctwente na de winterstop erg wisselvallig speelt je geeft zelf ook aan dat de belangrijkste schakel cerny is weggevallen. Daarnaast brama en oosterwolde 2 lang geblesseerd geweest. Em Julio een zware blessure. Dit zijn allemaal dingen die er in slaan bij deze groep onervaren en niet evenwichtige spelersgroep. Verder ging het voor de winterstop uitstekend en is er te snel afscheid genomen van 4 spelers die nu erg belangrijk haden kunnen zijn voor deze groep. Tel al deze dingen op en dan heb je al een deel van de factoren waarom het nu veel minder gaat als voor de winterstop.
  • 5 Apr 2021 om 16:33
    • Quote van 5 Apr 2021 om 15:12
      Je hebt gelijk, te makkelijk om te zeggen dat jonge spelers zijn. Na de winterstop is er volgens mij alleen tegen Heerenveen ok gespeeld maar niet afgemaakt. Rest was bar slecht en dat is tevens heg risico wanneer je (noodgedwongen) met huur spelers moet spelen. Die vallen het meest tegen namelijk.
    Wat een vreemde constatering na de winterstop alleen tegen Heerenveen goed gespeeld. Dus constatering en conclusie alleen samenvatting gezien of verslag in kranten gelezen . De wedstrijden diecgied zijn gespeeld na de winterstop waren Emmen en vitesse uit uitstekend. Tegen ajax thuis goed tegen Heerenveen en feyenoord thuis erg goed maar de kansen niet af gemaakt. Tegen Willem II thuis goed maar ook de kansen niet afgemaakt het veldspel was gewoon goed dat is de basis en daar begint her spelsysteem mee nu de mogelijkheden nog benutten dan had je nu 7 punten meer gehad.
  • 5 Apr 2021 om 16:30
    Het punt is: er kan een keer een beslissing van de scheids tegenzitten. Je kan een keer pech hebben met een bal op de paal. Je kan een keer pech hebben met blessures. Maar het is gewoon al heel veel wedstrijden ver onder de maat. Dus er is wat anders aan de hand
  • 5 Apr 2021 om 16:04
    • Quote van 5 Apr 2021 om 15:12
      Je hebt gelijk, te makkelijk om te zeggen dat jonge spelers zijn. Na de winterstop is er volgens mij alleen tegen Heerenveen ok gespeeld maar niet afgemaakt. Rest was bar slecht en dat is tevens heg risico wanneer je (noodgedwongen) met huur spelers moet spelen. Die vallen het meest tegen namelijk.
    Tja, eigen schuld van Jans want tegen Heerenveen liep het helemaal niet verkeerd dus waarom danilo erin tegen Vitesse? Natuurlijk Brama moest gewisseld worden i.v.m. die blessure.
  • 5 Apr 2021 om 15:20
    • Quote van 5 Apr 2021 om 15:12
      Je hebt gelijk, te makkelijk om te zeggen dat jonge spelers zijn. Na de winterstop is er volgens mij alleen tegen Heerenveen ok gespeeld maar niet afgemaakt. Rest was bar slecht en dat is tevens heg risico wanneer je (noodgedwongen) met huur spelers moet spelen. Die vallen het meest tegen namelijk.
    Ze hebben tegen ajax, Emmen en vitesse uit ook goed gespeeld. Is gewoon te weinig en moet beter als je 8e wilt worden.
  • 5 Apr 2021 om 15:12
    • Quote van 5 Apr 2021 om 15:01
      Het lijkt wel of het slechter en slechter wordt gedurende het seizoen. Kan toch niet zo zijn dat alles aan het ontbreken van Cerny ligt? Dat was wel de motor en aanjager, maar de rest zakt nu zo ver weg... Snap er niks van
    Je hebt gelijk, te makkelijk om te zeggen dat jonge spelers zijn. Na de winterstop is er volgens mij alleen tegen Heerenveen ok gespeeld maar niet afgemaakt. Rest was bar slecht en dat is tevens heg risico wanneer je (noodgedwongen) met huur spelers moet spelen. Die vallen het meest tegen namelijk.
  • 5 Apr 2021 om 15:01
    Het lijkt wel of het slechter en slechter wordt gedurende het seizoen. Kan toch niet zo zijn dat alles aan het ontbreken van Cerny ligt? Dat was wel de motor en aanjager, maar de rest zakt nu zo ver weg... Snap er niks van