''Danilo vond ik de minst slechte, Menig was echt heel erg slecht''

16
''Danilo vond ik de minst slechte, Menig was echt heel erg slecht''

FC Twente speelde een beroerde wedstrijd tegen Vitesse. Leon ten Voorde zag de Tukkers zelden zo slecht spelen en zag daarbij een aantal flinke dissonanten.

"Narsingh werd in de rust gewisseld, die hebben we niet gezien. Menig was echt heel erg slecht. Danilo werd echt afgestraft door de supporters, maar ik vond hem eigenlijk nog de minst slechte", weet Ten Voorde in gesprek met TC Tubantia.

Ten Voorde velt dan ook harde conclusies. "Het was hopeloos. Na de winterstop is er maar twee keer gewonnen. Het houdt niet over en ze staan nog steeds achtste. Het is echt ongelooflijk." FC Utrecht won wel, waardoor zij ontsnapt lijken in de strijd om de play-offs. "Die zijn nu wel weg, denk ik", besluit Ten Voorde. 

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Apr 2021 om 16:35
    • Quote van 6 Apr 2021 om 14:42
      Maar nog onmisbaar en niemand van de andere ideale schoonzonen die het kan overnemen.
    +100
  • 6 Apr 2021 om 14:52
    • Quote van 6 Apr 2021 om 12:55
      Vergeet nu effe niet, hoe twente er financieel voorstaat
    1e seizoenshelft was onze selectie nog redelijk breed. Desnoods huur je wat spelers.
  • 6 Apr 2021 om 14:42
    • Quote van 6 Apr 2021 om 14:34
      Iets met oud en afgeschreven?
    Maar nog onmisbaar en niemand van de andere ideale schoonzonen die het kan overnemen.
  • 6 Apr 2021 om 14:34
    • Quote van 6 Apr 2021 om 13:49
      Door dat half gebakken druk zetten werd het speelveld te lang gerekt. Dan loop je je het apelazerus tegen een goed combinerend Vitesse. Als ze of collectief de boel hadden opgejaagd of gezamelijk in hadden laten kakken, dus compact spelen, dan kom je ook beter en vooral sneller in de duels terecht. Nu was het tik tik van Vitesse en waren ze gezien. Dan lijkt het alsof de inzet niet deugt, maar in werkelijheid valt dit domweg niet te belopen. En dan moet ik eerlijk zeggen dat er vanaf de bank ook niet cordaat ingegrepen wordt. Er zit geen kip op de tribune, dus moet elke aanwijzing toch duidelijk hoorbaar zijn. En dan kunnen we wel slechte spelers gaan opnoemen, en die waren er zeker, maar je moet wel met een duidelijk concept komen en dat heb ik de laatste tijd alleen de 1e helft tegen Heerenveen gezien en dan mag jij 3x raden hoe dat kwam ;-)
    Iets met oud en afgeschreven?
  • 6 Apr 2021 om 13:49
    • Quote van 6 Apr 2021 om 08:06
      . Alles maar echt alles ging voorin mis met druk zetten! Het ging niet of half. Het meelopen van opkomende backs was helemaal slecht. Twente kan heus wel zonder cerny, maar niet zonder 1000% werklust!
    Door dat half gebakken druk zetten werd het speelveld te lang gerekt. Dan loop je je het apelazerus tegen een goed combinerend Vitesse. Als ze of collectief de boel hadden opgejaagd of gezamelijk in hadden laten kakken, dus compact spelen, dan kom je ook beter en vooral sneller in de duels terecht. Nu was het tik tik van Vitesse en waren ze gezien. Dan lijkt het alsof de inzet niet deugt, maar in werkelijheid valt dit domweg niet te belopen. En dan moet ik eerlijk zeggen dat er vanaf de bank ook niet cordaat ingegrepen wordt. Er zit geen kip op de tribune, dus moet elke aanwijzing toch duidelijk hoorbaar zijn. En dan kunnen we wel slechte spelers gaan opnoemen, en die waren er zeker, maar je moet wel met een duidelijk concept komen en dat heb ik de laatste tijd alleen de 1e helft tegen Heerenveen gezien en dan mag jij 3x raden hoe dat kwam ;-)
  • 6 Apr 2021 om 12:55
    • Quote van 5 Apr 2021 om 23:52
      Les voor volgend seizoen is om een bredere selectie te bouwen.
    Vergeet nu effe niet, hoe twente er financieel voorstaat
  • 6 Apr 2021 om 12:14
    • Quote van 5 Apr 2021 om 23:52
      Les voor volgend seizoen is om een bredere selectie te bouwen.
    Dit seizoen is zeker begonnen met een redelijke brede selectie. Voor de winterstop niet of nauwelijks blessures dan komen 3 gehuurde en kwaliteit volle spelers niet asn het spelen een eigen speler die dan natuurlijk teleurgesteld zijn dat ze zo weinig minuten kunnen en mogen maken. Het resultaat deze spelers verlaten fctwente na een half seizoen zeker jammer nu had he ze goed kunnen gebruiken. De trainers en technische directeur hebben deze keuzes gemaakt en weten natuurlijk ook niet dat er na de winterstop een grote groep spelers langdurig geblesseerd raakt. Dit is koffie dus kijken en fctwente moet nu elke euro omdraaien dus er is wel een reden voor geweest
  • 6 Apr 2021 om 11:19
    • Quote van 6 Apr 2021 om 10:54
      Dat ben ik echt niet met je eens. Danilo was eigenlijk de enige voorin die een paar dingen goed deed. Zijn companen naast hem speelden echt een draak van wedstrijd. Geen motivatie geen zin aan om te helpen verdedigen en werkelijk elke aanname was fout elke bal die naar voren gespeeld werd werd weer ingeleverd door een ziekenhuis bal. Die 2 deden echt niks goed. In elk opzicht. Als je het hebt over lui en ongeïnteresseerd voetballen waren onze linksbuiten en rechts buiten de ergsten en als jans besluit narsingh in de rust te wisselen en menig al in de 70ste minuut zegt dat alles want dat doe jans verre van snel. Zelfs abass liet zich meer zien dan narsingh.
    Over deze wedstrijd heb je gelijk!
  • 6 Apr 2021 om 10:54
    • Quote van 6 Apr 2021 om 10:38
      Maar danilo speelt al op deze luie manier een wedstrijd of 12.
    Dat ben ik echt niet met je eens. Danilo was eigenlijk de enige voorin die een paar dingen goed deed. Zijn companen naast hem speelden echt een draak van wedstrijd. Geen motivatie geen zin aan om te helpen verdedigen en werkelijk elke aanname was fout elke bal die naar voren gespeeld werd werd weer ingeleverd door een ziekenhuis bal. Die 2 deden echt niks goed. In elk opzicht. Als je het hebt over lui en ongeïnteresseerd voetballen waren onze linksbuiten en rechts buiten de ergsten en als jans besluit narsingh in de rust te wisselen en menig al in de 70ste minuut zegt dat alles want dat doe jans verre van snel. Zelfs abass liet zich meer zien dan narsingh.
  • 6 Apr 2021 om 10:38
    • Quote van 6 Apr 2021 om 10:24
      Maar die anderen voorin nog slechter!!!
    Maar danilo speelt al op deze luie manier een wedstrijd of 12.
  • 6 Apr 2021 om 10:24
    • Quote van 6 Apr 2021 om 06:43
      Danilo liep ook erg vaak met de verrekijker te gluren
    Maar die anderen voorin nog slechter!!!
  • 6 Apr 2021 om 09:27
    Als je de gehele wedstrijd er zo bij loopt als Menig deed ,heb je geen contract verdiend ik zou hem als personeel niet willen hebben wat een mentaliteit legt deze speler neer
  • 6 Apr 2021 om 08:06
    . Alles maar echt alles ging voorin mis met druk zetten! Het ging niet of half. Het meelopen van opkomende backs was helemaal slecht. Twente kan heus wel zonder cerny, maar niet zonder 1000% werklust!
  • 6 Apr 2021 om 06:43
    Danilo liep ook erg vaak met de verrekijker te gluren
  • 5 Apr 2021 om 23:52
    Les voor volgend seizoen is om een bredere selectie te bouwen.
  • 5 Apr 2021 om 22:46
    Aanvallers kregen ook amper fatsoenlijke ballen maar hun aannames waren echt bagger
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›