Nederlands elftal speelt generale voor EK in De Grolsch Veste

14
Nederlands elftal speelt generale voor EK in De Grolsch Veste

De Grolsch Veste is in juni gastheer van het Nederlands elftal. Oranje speelt op zondag 6 juni de oefeninterland tegen Georgië in het stadion van FC Twente.

Het duel in Enschede geldt als laatste oefenwedstrijd ter voorbereiding op het EK, dat een week later begint. De interland tussen het Nederlands elftal en Georgië begint om 18.00 uur. In september 2009 was er voor het laatst een wedstrijd van Oranje in De Grolsch Veste. Destijds speelde Nederland tegen Japan.

Vorig jaar zou Oranje ook in Enschede spelen, maar het treffen met Griekenland op 28 mei kon geen doorgang vinden vanwege het coronavirus. De wedstrijd tegen Georgië is voor de ploeg van bondscoach Frank de Boer de laatste oefeninterland voor het EK. Vier dagen eerder speelt Nederland nog een oefenwedstrijd in en tegen Schotland.

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Apr 2021 om 15:53
    Nou daar komt het klapvee met toeters en bellen, leuk dat de club er paar centen aan pakt maar voor mij hoeft deze zooi van stelletje debielen niet.
  • 6 Apr 2021 om 15:29
    • Quote van 6 Apr 2021 om 15:13
      Niet iedere tukker is anti Nederland
    Ik ben ook niet anti Nederland. Ik ben wel anti nep voetbalbeleving met gillende huisvrouwen die niet eens weten wat buitenspel is in het stadion.
  • 6 Apr 2021 om 15:13
    • Quote van 6 Apr 2021 om 12:59
      Eigenlijk moeten mits er publiek kan zijn er allemaal tukkers gaan zitten en voor Georgië zingen. Dan steek je pas een goede middelvinger op naar Zeist.
    Niet iedere tukker is anti Nederland
  • 6 Apr 2021 om 12:59
    Eigenlijk moeten mits er publiek kan zijn er allemaal tukkers gaan zitten en voor Georgië zingen. Dan steek je pas een goede middelvinger op naar Zeist.
  • 6 Apr 2021 om 12:56
    Hopen dat Georgië met een hattrick van Aburjania 0-3 wint.
  • 6 Apr 2021 om 12:56
    • Quote van 6 Apr 2021 om 11:17
      Oranje carnaval shit.
    Eens
  • 6 Apr 2021 om 12:44
    Hoe werkt zoiets knvb huurt dan het stadion? Hoe moet ik dat dan zien? En hopelijk met publiek inkomsten voor de club door catering
  • 6 Apr 2021 om 12:14
    • Quote van 6 Apr 2021 om 11:47
      Interessant onnie? Stelletje buiten de maatschappij staande antifa-aanhangers.
    Denk jij dat antifa aanhangers met een nationale vlag gaan staan zwaaien in de kleuren van het koningshuis?
  • 6 Apr 2021 om 12:01
    Carnaval publiek dan weer welkom, dus inkomsten voor de club.......
  • 6 Apr 2021 om 11:47
    Interessant onnie? Stelletje buiten de maatschappij staande antifa-aanhangers.
  • 6 Apr 2021 om 11:30
    Maar wat een kut tegenstanders
  • 6 Apr 2021 om 11:29
    Top, die hadden we nog te goed
  • 6 Apr 2021 om 11:17
    Oranje carnaval shit.
  • 6 Apr 2021 om 11:16
    Welcome back Giorgi Aburjania!
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›