Van Wissing: ''Dit is echt een serieus probleem voor Ron Jans''

9
Van Wissing: ''Dit is echt een serieus probleem voor Ron Jans''

FC Twente ging zaterdagavond met 1-2 onderuit tegen Vitesse en verloor daardoor opnieuw een thuiswedstrijd. Clubwatcher Tijmen van Wissing maakt zich zorgen om het spel van de ploeg van trainer Ron Jans.

FC Twente werd volgens Van Wissing 'genaaid' door scheidsrechter Pol van Boekel. "Dat de supporters en wij het over die scheidsrechter hebben verbloemd heel veel", zegt Van Wissing. "Maar wat ook benoemd moet worden is dat als je het spel van FC Twente gaat ontleden, dan vond ik dit de slechtste wedstrijd van FC Twente. Zo kansloos heb ik ze nog niet gezien. Het oogde mat, ze hadden totaal geen grip."

Eerder dit jaar won FC Twente nog met 0-2 bij Vitesse. "Bij de uitwedstrijd hadden ze Tannane echt in de tang, maar nu werd Zerrouki er niet op gezet. Het leek in niets op een vurig FC Twente dat vol voor die achtste plek ging. Dit is echt een serieus probleem voor Ron Jans", aldus Van Wissing bij De Oosttribune.

Voormalig FC Twente-trainer Jan van Staa verbaasde zich over de reactie van de spelers na de 1-0 van Danilo. "Normaal spring je op iedereens nek. Je staat voor tegen toch een grote ploeg, Vitesse staat er goed voor. Dan verwacht je zoveel blijdschap en ontlading. Maar ik dacht: zit-ie nou wel of niet? Het was heel gewoontjes."

"Ik had ook het idee dat Narsingh en Menig op een uitvaart rondliepen, die waren ook zo desolaat aan het dartelen daar in die Veste", vult Van Wissing aan. "Bosch speelde een zeer ongelukkige wedstrijd. Achterin was de opbouw matig van Dumic. Alleen Drommel vond ik meer dan voldoende." 

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Apr 2021 om 10:54
    • Quote van 7 Apr 2021 om 10:02
      Hij is gewoon een vies naar mannetje die graag het vuurtje opstookt bij onze club, zodat de negativiteit weer de hoofdrol gaat spelen. Van Wissing is voor een ander clubje uit de provincie, maar daar hoor je hem amper over. Waarom negativiteit zaaien? Laten we blij zijn met de doelstelling van aan het begin van het seizoen en dat hebben we bereikt klaar.
    Vind ik veel te kort door de bocht van jou. Doelstelling bereikt, dus we kloten maar wat aan die laatste potjes? Dat kun je bij de amateurs nog een keertje doen die contributie betalen, maar niet bij goed betaalde profs. Helemaal niet nu er voor de zoveelste keer een financieel offer gevraagd wordt vn de fans. Maar goed, daar mag jij je eigen mening over hebben.
  • 7 Apr 2021 om 10:42
    • Quote van 7 Apr 2021 om 10:02
      Hij is gewoon een vies naar mannetje die graag het vuurtje opstookt bij onze club, zodat de negativiteit weer de hoofdrol gaat spelen. Van Wissing is voor een ander clubje uit de provincie, maar daar hoor je hem amper over. Waarom negativiteit zaaien? Laten we blij zijn met de doelstelling van aan het begin van het seizoen en dat hebben we bereikt klaar.
    Ik ben uiteraard blij met de plek op de ranglijst, begin van het seizoen direct voor getekend. Maar je kunt niet ontkennen dat het voetbal na de winterstop niet om aan te gluren is, uitzondering 1 helft Heerenveen en beginfase Feyenoord. Er zit geen positieve ontwikkeling in het team en ik vind dat dit best gezegd mag worden.
  • 7 Apr 2021 om 10:02
    • Quote van 7 Apr 2021 om 07:52
      Hij zegt toch niets raars in zijn commentaar? Laat staan dat hij met deze opmerking voor onrust zorgt. Van Wissing geeft gewoon zijn mening, en ook nog eens een mening die 100% klopt.
    Hij is gewoon een vies naar mannetje die graag het vuurtje opstookt bij onze club, zodat de negativiteit weer de hoofdrol gaat spelen. Van Wissing is voor een ander clubje uit de provincie, maar daar hoor je hem amper over. Waarom negativiteit zaaien? Laten we blij zijn met de doelstelling van aan het begin van het seizoen en dat hebben we bereikt klaar.
  • 7 Apr 2021 om 07:52
    • Quote van 6 Apr 2021 om 23:50
      Wat dacht jij van de grootste lambal in de wedstrijd Menig? En ook Narsingh was veel minder dan Danillo, die ook zwaar onder de maat is. Wat me vooral opvalt is dat er van die Goorse clan bij TV Oost, weer voor onrust willen zorgen bij onze club, man vies tuig daar ga lekker zeiken ocer dingen die niet goed gaan bij jou clubje lul hannes. Dit is gewoon een sfeertje van onrust kweken bij onze club, paar klappen voor zijn vieze rotkop moet die van Wissing hebben!!!
    Hij zegt toch niets raars in zijn commentaar? Laat staan dat hij met deze opmerking voor onrust zorgt. Van Wissing geeft gewoon zijn mening, en ook nog eens een mening die 100% klopt.
  • 6 Apr 2021 om 23:54
    • Quote van 6 Apr 2021 om 22:59
      Ikzeg. Miljonair. Ik ben het niet helemaal met u eens. Kijk is waar we staan op dit moment, had u dit kunnen dromen in het begin van de competitie, ik vind wel dat er meer power in mag, daar ben ik het volkomen met u eens. Maar ik heb vanaf het begin van de competitie gezegd, boven in het rechter rijtje en alles daar na is mooi meegenomen.
    Zo is het Ik Zeg, iedereen was tevreden met plek 12,13,14 kijk waar we staan. Ik zeg dat het komt dat we te veel jonkies in het elftal hebben die fysiek op hun tanden lopen. Er moeten gewoon meer oudere ervaren spelers komen, die jonkies houden dit niet een heel seizoen vol, maar dus verhuur of verkoop er maar 1 of 2 en haal er gelouterde spelers voor terug, zodat er balans in het elftal is, en niet alles in elkaar zakt.
  • 6 Apr 2021 om 23:50
    • Quote van 6 Apr 2021 om 22:21
      Weken geleden dacht ik , dit is de slechtste wedstrijd van dit seizoen, de volgende wedstrijd denk ik weer dit is de slechtste wedstrijd tot nu, en zo gaat het al weken achter elkaar, Jans kan de heren niet meer motiveren, ze vinden het wel best en altijd worden dezelfde spelers geslachtofferd. Ron pak eens een keer door om Danilo ,die oningespireede zoutzak eens in de 87e minuut in te laten vallen
    Wat dacht jij van de grootste lambal in de wedstrijd Menig? En ook Narsingh was veel minder dan Danillo, die ook zwaar onder de maat is. Wat me vooral opvalt is dat er van die Goorse clan bij TV Oost, weer voor onrust willen zorgen bij onze club, man vies tuig daar ga lekker zeiken ocer dingen die niet goed gaan bij jou clubje lul hannes. Dit is gewoon een sfeertje van onrust kweken bij onze club, paar klappen voor zijn vieze rotkop moet die van Wissing hebben!!!
  • 6 Apr 2021 om 22:59
    • Quote van 6 Apr 2021 om 22:21
      Weken geleden dacht ik , dit is de slechtste wedstrijd van dit seizoen, de volgende wedstrijd denk ik weer dit is de slechtste wedstrijd tot nu, en zo gaat het al weken achter elkaar, Jans kan de heren niet meer motiveren, ze vinden het wel best en altijd worden dezelfde spelers geslachtofferd. Ron pak eens een keer door om Danilo ,die oningespireede zoutzak eens in de 87e minuut in te laten vallen
    Ikzeg. Miljonair. Ik ben het niet helemaal met u eens. Kijk is waar we staan op dit moment, had u dit kunnen dromen in het begin van de competitie, ik vind wel dat er meer power in mag, daar ben ik het volkomen met u eens. Maar ik heb vanaf het begin van de competitie gezegd, boven in het rechter rijtje en alles daar na is mooi meegenomen.
  • 6 Apr 2021 om 22:21
    Weken geleden dacht ik , dit is de slechtste wedstrijd van dit seizoen, de volgende wedstrijd denk ik weer dit is de slechtste wedstrijd tot nu, en zo gaat het al weken achter elkaar, Jans kan de heren niet meer motiveren, ze vinden het wel best en altijd worden dezelfde spelers geslachtofferd. Ron pak eens een keer door om Danilo ,die oningespireede zoutzak eens in de 87e minuut in te laten vallen
  • 6 Apr 2021 om 21:47
    Omdat Danilo zich te groot voelt voor Twente dat is ook meteen zijn probleem alleen scoren uit penaltys en dan nog arrogant!
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›