Wagelaar onthult: Streuer bezig met 'echt een goede' nummer 10

83
Wagelaar onthult: Streuer bezig met 'echt een goede' nummer 10

Jesse Bosch en Luka Ilic hebben dit seizoen meerdere malen de kans gekregen als aanvallende middenvelder, maar beide spelers weten op die plek nog niet echt te overtuigen. Als het aan Jeroen Heubach ligt, haalt Jan Streuer in de zomer een nieuwe 'nummer 10'.

"Ja, ik denk wel dat er een nieuwe moet komen", legt de voormalig profvoetballer uit bij VoetbalTijd. "Want Bosch is qua type eerder een '6' of een '8', een beetje verdedigend en druk zetten naar voren. Maar voor een 'nummer 10' denk ik wel dat je op zoek moet gaan, ja", adviseert Heubach. 

René Wagelaar ziet graag een 'type-Ekkelenkamp' op tien. "Er moet wel een echte tien komen, ja. Maar ze zijn wel bezig met een tien wat ik heb gehoord", onthult hij. "Ze willen er wel één hebben, en echt een goede. Er moet echt 'een bom' komen op die plek. Ze zijn toen tot de laatste dag bezig geweest met Antonucci van Volendam die naar Feyenoord is gegaan. Dat was een hele goede tien geweest."

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door VoetbalTijd (@voetbaltijd.talkshow)

83 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Apr 2021 om 10:01
    Heelijk al die beschouwingen en namen die hier voorbij komen. Maar besef dat als een speler transfervrij is dit niet wil zeggen dat hij genoegen neemt met het salaris dat Twente kan betalen. Huur spelers zijn bijna altijd jonge talenten ( uitzonderingen bevestigen de regel) die nog niet een team kunnen neerzetten en aansturen zo als Brama dat kan. Ik wil niet zeggen dat je dit soort spelers niet kan vinden maar weet wel dat het niet eenvoudig is binnen het budget dat Twente ter beschikking heeft. Bovendien kan het spelersbudget behoorlijk onderdruk komen te staan indien Drommel niet wordt verkocht. Met het aantrekken van Understall is er op de verkoop van Drommel al een behoorlijke wissel getrokken.
  • 8 Apr 2021 om 09:28
    • Quote van 8 Apr 2021 om 06:20
      Guus til heeft al contact gehad met arne slot . Dus die zou zomaar eens naar feyenoord gaan. Zou wel een stuntje zijn als wij hem voor de neus van feyenoord weg zouden kunnen halen. Dat de naam karim el hamadi hier nog niet is gevallen haha
    De huursom voor een jaartje Guus Til is 1,7 miljoen volgens andere sites. Feyenoord kan en gaat dat waarschijnlijk niet betalen, Twente mag de komende jaren dromen van dit soort bedragen. Tijd voor de volgende naam.
  • 8 Apr 2021 om 06:20
    Guus til heeft al contact gehad met arne slot . Dus die zou zomaar eens naar feyenoord gaan. Zou wel een stuntje zijn als wij hem voor de neus van feyenoord weg zouden kunnen halen. Dat de naam karim el hamadi hier nog niet is gevallen haha
  • 7 Apr 2021 om 23:41
    • Quote van 7 Apr 2021 om 23:39
      Is echt een broodvoetballer geworden . Geef hem eens ongelijk
    En nu ook nog in een prachtig land. Geef hem zeker geen ongelijk.
  • 7 Apr 2021 om 23:39
    • Quote van 7 Apr 2021 om 23:20
      Heeft inderdaad een contract bij FC Tokyo tot 2022. Wat een wereldreiziger.
    Is echt een broodvoetballer geworden . Geef hem eens ongelijk
  • 7 Apr 2021 om 23:20
    • Quote van 7 Apr 2021 om 22:21
      Uvini heeft al weer een nieuwe club ergens anders zag ik op insta.
    Heeft inderdaad een contract bij FC Tokyo tot 2022. Wat een wereldreiziger.
  • 7 Apr 2021 om 22:21
    • Quote van 7 Apr 2021 om 20:52
      Sommige namen, opstellingen, man man is het nou voor sommigen niet duidelijk genoeg dat ons elftal veel te jong is?? Er moet en gelukkig weet Streuer dat ook inmiddels een goede 10 komen want die hebben we niet en Bosch wordt dat nooit. Van Leeuwen volgend seizoen geregeld brengen, maar je kunt het elftal niet jonger maken, want laten we eerlijk zijn op een paar spelers na zijn het allemaal watjes met jeugdpuistjes. Er moeten gewoon in elke linie een ervaren speler komen, waar bij de nummer 10 een top behoefte is. Verder hoorde of las ik ergens Unvini transfervrij? Gelijk halen, en verder zoek een beest als spits in de 2 divisie in Frankrijk lopen genoeg van die grote sterke donkere spitsen, en vaak slagen die ook. Gewoon zoeken en ik heb vetrouwen in Streuer dat dat goed komt. Maar mooi zo een jong elftal maar op een paar naar allemaal watjes, die nog aan de Clearasiel tegen jeugdpuistjes zitten.
    Uvini heeft al weer een nieuwe club ergens anders zag ik op insta.
  • 7 Apr 2021 om 22:03
    • Quote van 7 Apr 2021 om 18:17
      Omdat ajax wel een paar behoorlijke stappen hoger is kwa nivo als onze fc. Het zou een prima versterking zijn als je hem zou kunnen huren met optie tot koop.
    Helemaal mee eens, maar Ekkelenkamp is meer een speler met diepgang en is eigenlijk ook geen 10 met intelligente pasjes. Zeker kan hij doelpunten maken, maar we hebben echt een speler nodig die Twente laat voetballen. Ik geef echter ook wel toe dat ik niet zo iemand weet voor een redelijk bedrag of je moet die speler van RKC nemen.
  • 7 Apr 2021 om 21:52
    • Quote van 7 Apr 2021 om 20:52
      Sommige namen, opstellingen, man man is het nou voor sommigen niet duidelijk genoeg dat ons elftal veel te jong is?? Er moet en gelukkig weet Streuer dat ook inmiddels een goede 10 komen want die hebben we niet en Bosch wordt dat nooit. Van Leeuwen volgend seizoen geregeld brengen, maar je kunt het elftal niet jonger maken, want laten we eerlijk zijn op een paar spelers na zijn het allemaal watjes met jeugdpuistjes. Er moeten gewoon in elke linie een ervaren speler komen, waar bij de nummer 10 een top behoefte is. Verder hoorde of las ik ergens Unvini transfervrij? Gelijk halen, en verder zoek een beest als spits in de 2 divisie in Frankrijk lopen genoeg van die grote sterke donkere spitsen, en vaak slagen die ook. Gewoon zoeken en ik heb vetrouwen in Streuer dat dat goed komt. Maar mooi zo een jong elftal maar op een paar naar allemaal watjes, die nog aan de Clearasiel tegen jeugdpuistjes zitten.
    Je hebt een punt ja die. Maar een ervaren rot in elke linie kunnen we gewoon niet betalen. Maar het is nu veel te veel te afhankelijk van brama. Metname het middenveld. Er moeten er nog wel liefst 2 bij. Je moet eigenlijk altijd 2 ervaren of leiders op kunnen stellen in je basis 11. Nu is brama om de haverklap geblesseerd en hebben we er niet eens 1 die het stokje en gemis van brama op pakt. Je hebt er gewoon 3 in je selectie nodig waarvan je er 2 gewoon het merendeel kunnen spelen. Brama gaat volgens jaar ook geen 25 wedstrijden meer spelen die rek is er wel uit met alle respect voor deze cultheld.
  • 7 Apr 2021 om 21:41
    • Quote van 7 Apr 2021 om 21:26
      Aldus Johan C :))
    Whaha die is echt Cruyferiaans moest hem 4 keer lezen hahaha
  • 7 Apr 2021 om 21:26
    • Quote van 7 Apr 2021 om 21:22
      Als ze voorin meer rust aan de bal hebben en aankomt dan hebben ze achterin ook meer rust.. een 10 goeie 10 is meer dan welkom
    Aldus Johan C :))
  • 7 Apr 2021 om 21:22
    • Quote van 7 Apr 2021 om 20:52
      Sommige namen, opstellingen, man man is het nou voor sommigen niet duidelijk genoeg dat ons elftal veel te jong is?? Er moet en gelukkig weet Streuer dat ook inmiddels een goede 10 komen want die hebben we niet en Bosch wordt dat nooit. Van Leeuwen volgend seizoen geregeld brengen, maar je kunt het elftal niet jonger maken, want laten we eerlijk zijn op een paar spelers na zijn het allemaal watjes met jeugdpuistjes. Er moeten gewoon in elke linie een ervaren speler komen, waar bij de nummer 10 een top behoefte is. Verder hoorde of las ik ergens Unvini transfervrij? Gelijk halen, en verder zoek een beest als spits in de 2 divisie in Frankrijk lopen genoeg van die grote sterke donkere spitsen, en vaak slagen die ook. Gewoon zoeken en ik heb vetrouwen in Streuer dat dat goed komt. Maar mooi zo een jong elftal maar op een paar naar allemaal watjes, die nog aan de Clearasiel tegen jeugdpuistjes zitten.
    Als ze voorin meer rust aan de bal hebben en aankomt dan hebben ze achterin ook meer rust.. een 10 goeie 10 is meer dan welkom
  • 7 Apr 2021 om 20:52
    Sommige namen, opstellingen, man man is het nou voor sommigen niet duidelijk genoeg dat ons elftal veel te jong is?? Er moet en gelukkig weet Streuer dat ook inmiddels een goede 10 komen want die hebben we niet en Bosch wordt dat nooit. Van Leeuwen volgend seizoen geregeld brengen, maar je kunt het elftal niet jonger maken, want laten we eerlijk zijn op een paar spelers na zijn het allemaal watjes met jeugdpuistjes. Er moeten gewoon in elke linie een ervaren speler komen, waar bij de nummer 10 een top behoefte is. Verder hoorde of las ik ergens Unvini transfervrij? Gelijk halen, en verder zoek een beest als spits in de 2 divisie in Frankrijk lopen genoeg van die grote sterke donkere spitsen, en vaak slagen die ook. Gewoon zoeken en ik heb vetrouwen in Streuer dat dat goed komt. Maar mooi zo een jong elftal maar op een paar naar allemaal watjes, die nog aan de Clearasiel tegen jeugdpuistjes zitten.
  • 7 Apr 2021 om 18:17
    • Quote van 7 Apr 2021 om 17:59
      Ik weet eerlijk gezegd ook niet waarom men zo graag Ekkelenkamp wil. Hij heeft dit seizoen amper gespeeld, ook niet bij blessures. Soms mocht hij nog 10 minuten invallen als de uitslag er niet meer toe deed.
    Omdat ajax wel een paar behoorlijke stappen hoger is kwa nivo als onze fc. Het zou een prima versterking zijn als je hem zou kunnen huren met optie tot koop.
  • 7 Apr 2021 om 18:15
    • Quote van 7 Apr 2021 om 17:59
      Ik weet eerlijk gezegd ook niet waarom men zo graag Ekkelenkamp wil. Hij heeft dit seizoen amper gespeeld, ook niet bij blessures. Soms mocht hij nog 10 minuten invallen als de uitslag er niet meer toe deed.
    Dan moet je dat gewoon aan 'hen' vragen Hbol. Bij Ajax ligt de lat te hoog voor dit soort spelers. Voor FC Twente zou Ekkelenkamp een gouden zet zijn voor het middenveld.
  • 7 Apr 2021 om 17:59
    Ik weet eerlijk gezegd ook niet waarom men zo graag Ekkelenkamp wil. Hij heeft dit seizoen amper gespeeld, ook niet bij blessures. Soms mocht hij nog 10 minuten invallen als de uitslag er niet meer toe deed.
  • 7 Apr 2021 om 17:32
    • Quote van 7 Apr 2021 om 16:38
      Ben totaal geen voorstander van Ekkelenkamp op de 10. Dan zie ik liever dat ze Ihataren voor een jaar huren. Ook zie ik graag van Leeuwen minuten maken op 10. Alleen al om te kijken voor komend seizoen. We hebben 4 talentvolle spelers die op het middenveld zouden kunnen spelen. Misschien is een middenveld met Roemeratoe Bosch Zerrouki en van Leeuwen in een 442 wel een uitstekende optie. Die jongens moeten kapitaal voor de toekomst brengen. Menig, Rots, Cerny zijn prima snelle spelers voor een 2 mans voorhoede. Van Crooi bv is volgens mij ook zo op te halen en een speler die daarin goed kan functioneren. Wil je 433 dan ben je ook nog weer een goede spits nodig en die zijn ook niet te betalen. Je moet een elftal bouwen naar de mogelijkheden die je hebt en niet je team aanpassen naar het systeem dat je wil spelen. Daar hebben we gewoon niet de financiële middelen naar. Bij voetbal is het zaak het middenveld in handen te hebben. Onze jonge ploeg is dan misschien wel gebaat bij een extra middenvelder.
    Goed punt. 4-4-2 spelen moet je ook vaker doen. Een team moet sowieso meerdere stijlen kunnen spelen. 1e helft 433, 2e helft 442.Zo verras je tegenstanders.
  • 7 Apr 2021 om 17:03
    • Quote van 7 Apr 2021 om 15:37
      Pelupessy heeft trouwens ook een aflopend contract bij Sheffield Wednesday. We zitten weliswaar redelijk vol op die positie maar hij is toch een speler uit onze jeugd die al de nodige ervaring heeft inmiddels. Speelde dit seizoen alles daar.
    Joey proberen te halen en Ratjetoe een jaartje verhuren....of beter nog....verkopen nu er enigszins statiegeld op zit.....
  • 7 Apr 2021 om 16:49
    • Quote van 7 Apr 2021 om 16:40
      Ihattaren gaat nooit komen
    Daarom ook vanaf nu al met van Leeuwen in een 442 met de punt naar voren gaan spelen.
  • 7 Apr 2021 om 16:48
    • Quote van 7 Apr 2021 om 11:05
      Wat Jeroentjeuhhhhh zegt, zeggen wij al een half jaar, ben een beetje klaar met die niets zeggende Heubach
    Beetje meer respect voor iemand met zo n staat van dienst voor onze club zou gepast zijn.
  • 7 Apr 2021 om 16:46
    • Quote van 7 Apr 2021 om 13:41
      Ik ben van mening dat elke middenvelder comfortabel moet zijn aan de bal. Alleen zo kun je uiteindelijk domineren. RKC heeft dat bijvoorbeeld, maar missen kwaliteit op andere posities.
    Eens . Je “ haalt” niet even alleen een 10 en dan denken dat het opgelost is. Je hebt 3 middenvelders nodig met de neus naar voren. Dat begint al bij de 6 (kijk naar een een F D Jong of Gravenberch. Zoeken oplossing al direct naar voren . ) Dan een 8 die iets aanvallender staat dan de 6 en een 10 achter de spits . Meevoetballende buitenspelers daarbij (niet alleen maar diepte voorin maar ook diepte op het middenveld en juist mee voetballend vermogen voorin . Compacter voetbal . Dus niet blindstaren op alleen een 10 die wonderen gaat verrichten in z’ n eentje . Misschien 4-4-2- nog wel een betere optie voor Twente
  • 7 Apr 2021 om 16:40
    • Quote van 7 Apr 2021 om 16:38
      Ben totaal geen voorstander van Ekkelenkamp op de 10. Dan zie ik liever dat ze Ihataren voor een jaar huren. Ook zie ik graag van Leeuwen minuten maken op 10. Alleen al om te kijken voor komend seizoen. We hebben 4 talentvolle spelers die op het middenveld zouden kunnen spelen. Misschien is een middenveld met Roemeratoe Bosch Zerrouki en van Leeuwen in een 442 wel een uitstekende optie. Die jongens moeten kapitaal voor de toekomst brengen. Menig, Rots, Cerny zijn prima snelle spelers voor een 2 mans voorhoede. Van Crooi bv is volgens mij ook zo op te halen en een speler die daarin goed kan functioneren. Wil je 433 dan ben je ook nog weer een goede spits nodig en die zijn ook niet te betalen. Je moet een elftal bouwen naar de mogelijkheden die je hebt en niet je team aanpassen naar het systeem dat je wil spelen. Daar hebben we gewoon niet de financiële middelen naar. Bij voetbal is het zaak het middenveld in handen te hebben. Onze jonge ploeg is dan misschien wel gebaat bij een extra middenvelder.
    Ihattaren gaat nooit komen
  • 7 Apr 2021 om 16:38
    Ben totaal geen voorstander van Ekkelenkamp op de 10. Dan zie ik liever dat ze Ihataren voor een jaar huren. Ook zie ik graag van Leeuwen minuten maken op 10. Alleen al om te kijken voor komend seizoen. We hebben 4 talentvolle spelers die op het middenveld zouden kunnen spelen. Misschien is een middenveld met Roemeratoe Bosch Zerrouki en van Leeuwen in een 442 wel een uitstekende optie. Die jongens moeten kapitaal voor de toekomst brengen. Menig, Rots, Cerny zijn prima snelle spelers voor een 2 mans voorhoede. Van Crooi bv is volgens mij ook zo op te halen en een speler die daarin goed kan functioneren. Wil je 433 dan ben je ook nog weer een goede spits nodig en die zijn ook niet te betalen. Je moet een elftal bouwen naar de mogelijkheden die je hebt en niet je team aanpassen naar het systeem dat je wil spelen. Daar hebben we gewoon niet de financiële middelen naar. Bij voetbal is het zaak het middenveld in handen te hebben. Onze jonge ploeg is dan misschien wel gebaat bij een extra middenvelder.
  • 7 Apr 2021 om 16:24
    Als je volgend seizoen Menig, John, Hamdaoui, Cerny en van Leeuwen (kan ook op 10) voor de flanken hebt dan heb je het heel goed voor elkaar.
  • 7 Apr 2021 om 16:21
    • Quote van 7 Apr 2021 om 16:18
      De beste optie die ik tot nu toe heb gehoord.
    Heb hem eerlijk gezegd niet vaak zien spelen dit seizoen maar met die statistieken moet hij een volgende stap kunnen maken.
  • 7 Apr 2021 om 16:18
    • Quote van 7 Apr 2021 om 15:32
      Mounir el Allouchi zou ook een goede transfervrije optie zijn. Ontzettend goede statistieken bij NAC.
    De beste optie die ik tot nu toe heb gehoord.
  • 7 Apr 2021 om 16:18
    • Quote van 7 Apr 2021 om 16:01
      Ekkelenkamp (huren), Ola John halen. Nog andere suggesties?
    Heb al veel goede opties genoemd hier. Mohamed Hamdaoui vind ik ook echt een leuke speler die zomaar kan verrassen in de Eredivisie en de juiste mentaliteit heeft.
  • 7 Apr 2021 om 16:10
    • Quote van 7 Apr 2021 om 16:01
      Ekkelenkamp (huren), Ola John halen. Nog andere suggesties?
    Misschien Willem Geubbels huren van Monaco. Kan op links en rechts als aanvaller uit de voeten.
  • 7 Apr 2021 om 16:01
    Ekkelenkamp (huren), Ola John halen. Nog andere suggesties?
  • 7 Apr 2021 om 15:56
    Ik denk dat het Ekkelenkamp gaat worden.
  • 7 Apr 2021 om 15:44
    Sowieso Ola John er bij nemen volgend seizoen. Ook een jongen uit de jeugd. Al is het maar voor de breedte.
  • 7 Apr 2021 om 15:38
    • Quote van 7 Apr 2021 om 15:36
      Antonucci achter ekkelenkamp ook prima opties. Al speelt Antonucci de laatate tijd niet veel in Volendam. Voor de breedte kun je hem er ook prima bij hebben. Dat word dan wel onderhandelen met Feyenoord
    2 huurlingen op dezelfde positie lijkt me alleen niet ideaal
  • 7 Apr 2021 om 15:37
    Pelupessy heeft trouwens ook een aflopend contract bij Sheffield Wednesday. We zitten weliswaar redelijk vol op die positie maar hij is toch een speler uit onze jeugd die al de nodige ervaring heeft inmiddels. Speelde dit seizoen alles daar.
  • 7 Apr 2021 om 15:36
    • Quote van 7 Apr 2021 om 15:29
      Volgend jaar Antonucci huren zou een goed alternatief zijn voor Ekkelenkamp. Al ben ik niet zo'n fan van huren. Zie liever zo veel mogelijk transfervrije spelers, als er dan eentje uitblinkt kun je verkopen ipv dat je er niks voor krijgt.
    Antonucci achter ekkelenkamp ook prima opties. Al speelt Antonucci de laatate tijd niet veel in Volendam. Voor de breedte kun je hem er ook prima bij hebben. Dat word dan wel onderhandelen met Feyenoord
  • 7 Apr 2021 om 15:32
    Mounir el Allouchi zou ook een goede transfervrije optie zijn. Ontzettend goede statistieken bij NAC.
  • 7 Apr 2021 om 15:31
    Duarte en Tahiri zijn prima opties voor de 10 vind ik. Bosch erbij houden als eventuele extra optie voor de 10/concurrent voor de 8.
  • 7 Apr 2021 om 15:29
    Volgend jaar Antonucci huren zou een goed alternatief zijn voor Ekkelenkamp. Al ben ik niet zo'n fan van huren. Zie liever zo veel mogelijk transfervrije spelers, als er dan eentje uitblinkt kun je verkopen ipv dat je er niks voor krijgt.
  • 7 Apr 2021 om 15:26
    • Quote van 7 Apr 2021 om 15:20
      Dat heb ik ook al eerder gemeld. Jans en Streuer zijn enorm gecharmeerd van hem. Binnenkort wil....volgens mijn informatie......Jan daarover met Overmars in gesprek gaan.
    Klopt. dus lijk je gelijk te hebben of krijgen.
  • 7 Apr 2021 om 15:20
    • Quote van 7 Apr 2021 om 14:27
      Off topic: jimmy65 op .net suggereert dat twente inderdaad poging nummer 3 gaat wagen of al waagd voor ekkelenkamp.
    Dat heb ik ook al eerder gemeld. Jans en Streuer zijn enorm gecharmeerd van hem. Binnenkort wil....volgens mijn informatie......Jan daarover met Overmars in gesprek gaan.
  • 7 Apr 2021 om 14:51
    • Quote van 7 Apr 2021 om 14:46
      Het aparte is dat als Ekkelenkamp invalt, dat dit meestal op de 10 positie dan wel aanvallende middenvelder is. Denk dat hij het niet in wedstrijden achter elkaar heeft kunnen laten zien. Maar wel zeer geschikt voor het niveau Twente dan Ajax. Ik zou persoonlijk Deroy Duarte ook zien komen voor de breedte. Hij en Ekkelenkamp afwiselen voor de 10 positie. Duarte heeft op zo'n jonge leeftijd al heel wat wedstrijd ervaring bij Sparta.
    Duarte is prima. Wat je zegt over Ekkelenkamp klopt, maar hij speelt dan waarschijnlijk als (meest) aanvallende middenvelder, omdat Klaassen te belangrijk is als controleur en Martinez een nummer 6 is. Zelfde reden waarom Bosch hier als “10” speelt.
  • 7 Apr 2021 om 14:47
    • Quote van 7 Apr 2021 om 14:46
      Het aparte is dat als Ekkelenkamp invalt, dat dit meestal op de 10 positie dan wel aanvallende middenvelder is. Denk dat hij het niet in wedstrijden achter elkaar heeft kunnen laten zien. Maar wel zeer geschikt voor het niveau Twente dan Ajax. Ik zou persoonlijk Deroy Duarte ook zien komen voor de breedte. Hij en Ekkelenkamp afwiselen voor de 10 positie. Duarte heeft op zo'n jonge leeftijd al heel wat wedstrijd ervaring bij Sparta.
    Prima optie. Tahiri zou ook een goede 10 zijn.
  • 7 Apr 2021 om 14:46
    • Quote van 7 Apr 2021 om 14:06
      Ekkelenkamp is in mijn ogen alleen maar bekend door zijn “tackle” op Ronaldo. Verder weinig laten zien in Ajax 1. Leuk dat hij daar de bank warm houdt, maar ik zie hem niet echt als versterking. Al helemaal niet op nummer 10. Doe mij maar een betere versie van Espinoza. Korte draaicirkel, visie, goede pass en goed schot. Ekkelenkamp is in mijn ogen een type Bosch, hebben we dus al.
    Het aparte is dat als Ekkelenkamp invalt, dat dit meestal op de 10 positie dan wel aanvallende middenvelder is. Denk dat hij het niet in wedstrijden achter elkaar heeft kunnen laten zien. Maar wel zeer geschikt voor het niveau Twente dan Ajax. Ik zou persoonlijk Deroy Duarte ook zien komen voor de breedte. Hij en Ekkelenkamp afwiselen voor de 10 positie. Duarte heeft op zo'n jonge leeftijd al heel wat wedstrijd ervaring bij Sparta.
  • 7 Apr 2021 om 14:27
    Off topic: jimmy65 op .net suggereert dat twente inderdaad poging nummer 3 gaat wagen of al waagd voor ekkelenkamp.
  • 7 Apr 2021 om 14:27
    Daan Heymans is een goede 10 voor ons. 8 goals en 2 assists bij Waasland Beveren in 28 wedstrijden. 21 jaar oud en transfervrij deze zomer. Kan ook als spits spelen.
  • 7 Apr 2021 om 14:22
    • Quote van 7 Apr 2021 om 14:06
      Ekkelenkamp is in mijn ogen alleen maar bekend door zijn “tackle” op Ronaldo. Verder weinig laten zien in Ajax 1. Leuk dat hij daar de bank warm houdt, maar ik zie hem niet echt als versterking. Al helemaal niet op nummer 10. Doe mij maar een betere versie van Espinoza. Korte draaicirkel, visie, goede pass en goed schot. Ekkelenkamp is in mijn ogen een type Bosch, hebben we dus al.
    Alen Halilovic is de betere versie en is transfervrij deze zomer.
  • 7 Apr 2021 om 14:06
    • Quote van 7 Apr 2021 om 13:07
      Ekkelenkamp is voor ons Twente nog steeds een goede speler. Al ver ontwikkeld bij Ajax. Word tijd om het een niveau hoger te laten zien.
    Ekkelenkamp is in mijn ogen alleen maar bekend door zijn “tackle” op Ronaldo. Verder weinig laten zien in Ajax 1. Leuk dat hij daar de bank warm houdt, maar ik zie hem niet echt als versterking. Al helemaal niet op nummer 10. Doe mij maar een betere versie van Espinoza. Korte draaicirkel, visie, goede pass en goed schot. Ekkelenkamp is in mijn ogen een type Bosch, hebben we dus al.
  • 7 Apr 2021 om 14:06
    • Quote van 7 Apr 2021 om 13:48
      Ik dacht meer aan messi. Die zijn carrière bij een echte club wil afsluiten
    Messi houdt, in tegenstelling tot Ihattaran en vd Beek, niet van Beenham. Bovendien riep Ihattaran in de camera na zijn doelpunt ‘ze krijgen mij niet kapot’ toevallig net de songtekst van een van onze stadionliederen. Dus dat was een hint van hem....
  • 7 Apr 2021 om 14:00
    • Quote van 7 Apr 2021 om 13:41
      Ik ben van mening dat elke middenvelder comfortabel moet zijn aan de bal. Alleen zo kun je uiteindelijk domineren. RKC heeft dat bijvoorbeeld, maar missen kwaliteit op andere posities.
    En elk elftal heeft zn type bosch nodig. Maar het is allemaal afhankelijk van hoe je wil spelen. In het druk zetten wat jans wil is er niemand die doet wat bosch doet. Belangrijk. Maar zijn beperking is dat hij VOLLEDIG in dienst staat van alles om hem heen. Als het goed loopt is dat een kracht. Maar als het minder of slecht is gaat hij daarin mee. Maar comfortabel aan de bal. Echt comfortabel zijn er eigenlijk maar 5. Brama roemeratoe (afgezien zijn foutjes) zerrouki en smal en illic. Als zerrouki geblesseerd is hoop ik dat jans smal eens op die positie neer zet. Zit groei in ziet het sneller kaatst sneller en probeert het eigelijk altijd naar voren op te lossen. Of illic op de plek van zerrouki speelde daar bij nac ook goed.
  • 7 Apr 2021 om 13:48
    • Quote van 7 Apr 2021 om 11:38
      Kan niet anders dat het of Donny van de Beek of Mo Ihattaran word... echte bommen zijn dat!
    Ik dacht meer aan messi. Die zijn carrière bij een echte club wil afsluiten
  • 7 Apr 2021 om 13:41
    • Quote van 7 Apr 2021 om 13:35
      Bosch is de ideale counter voetballer. Daarnaast door zijn afjagen en instappen van anderen hebben we al meerdere doelpunten gemaakt. Maar bosch heeft wel een elftal om zich heen nodig die wat doet met zijn loop vermogen. Een counterploeg zou ideaal zijn voor bosch. Roemeratoe is zonder de bal weer minder. Helemaal als hij meer moet verdedigen daar zit zijn rek in net als de coaching. Bosch staat echt in dienst van een elftal wat er om hem heen staat. Als de rest steken laten vallen vallen zijn mindere punten meer op. Als er redelijk tot goed gespeelt word is hij relatief onzichtbaar. Hoe komt dat hij doet eigenlijk al het voorbereidende werk voor de rest. Maar kan het elftal niet dragen.
    Ik ben van mening dat elke middenvelder comfortabel moet zijn aan de bal. Alleen zo kun je uiteindelijk domineren. RKC heeft dat bijvoorbeeld, maar missen kwaliteit op andere posities.
  • 7 Apr 2021 om 13:41
    • Quote van 7 Apr 2021 om 13:35
      Bosch is de ideale counter voetballer. Daarnaast door zijn afjagen en instappen van anderen hebben we al meerdere doelpunten gemaakt. Maar bosch heeft wel een elftal om zich heen nodig die wat doet met zijn loop vermogen. Een counterploeg zou ideaal zijn voor bosch. Roemeratoe is zonder de bal weer minder. Helemaal als hij meer moet verdedigen daar zit zijn rek in net als de coaching. Bosch staat echt in dienst van een elftal wat er om hem heen staat. Als de rest steken laten vallen vallen zijn mindere punten meer op. Als er redelijk tot goed gespeelt word is hij relatief onzichtbaar. Hoe komt dat hij doet eigenlijk al het voorbereidende werk voor de rest. Maar kan het elftal niet dragen.
    Ik ben van mening dat elke middenvelder comfortabel moet zijn aan de bal. Alleen zo kun je uiteindelijk domineren. RKC heeft dat bijvoorbeeld, maar missen kwaliteit op andere posities.
  • 7 Apr 2021 om 13:37
    • Quote van 7 Apr 2021 om 11:38
      Kan niet anders dat het of Donny van de Beek of Mo Ihattaran word... echte bommen zijn dat!
    Haha leuke grap.
  • 7 Apr 2021 om 13:36
    Als ik de meeste reacties lees, weet ik alweer zeker dat niemand denkt aan onze financiële situatie.......
  • 7 Apr 2021 om 13:35
    • Quote van 7 Apr 2021 om 13:14
      Ik persoonlijk zie in Bosch niets wat hem een goede voetballer kan maken. Aan de bal echt zwak. Is fel, maar onderschept weinig ballen. Heb meer vertrouwen in Roemeratoe.
    Bosch is de ideale counter voetballer. Daarnaast door zijn afjagen en instappen van anderen hebben we al meerdere doelpunten gemaakt. Maar bosch heeft wel een elftal om zich heen nodig die wat doet met zijn loop vermogen. Een counterploeg zou ideaal zijn voor bosch. Roemeratoe is zonder de bal weer minder. Helemaal als hij meer moet verdedigen daar zit zijn rek in net als de coaching. Bosch staat echt in dienst van een elftal wat er om hem heen staat. Als de rest steken laten vallen vallen zijn mindere punten meer op. Als er redelijk tot goed gespeelt word is hij relatief onzichtbaar. Hoe komt dat hij doet eigenlijk al het voorbereidende werk voor de rest. Maar kan het elftal niet dragen.
  • 7 Apr 2021 om 13:15
    hahaha hou toch allemaal op met jullie Ihattaren
  • 7 Apr 2021 om 13:14
    Ik persoonlijk zie in Bosch niets wat hem een goede voetballer kan maken. Aan de bal echt zwak. Is fel, maar onderschept weinig ballen. Heb meer vertrouwen in Roemeratoe.
  • 7 Apr 2021 om 13:10
    • Quote van 7 Apr 2021 om 13:05
      Ik snap niet wat iedereen met die ekkelenkamp heeft. Straalt totaal niets uit en lijkt mij onnodig. Zo Houterig als wat die kerel
    Komt voor ajax idd te kort. Maar voor twente een goede speler met scorend vermogen. Kan de missing link zijn op hé middenveld. Ekkelenkamp samen met Bosch en zerrouki is een goed middenveld voor volgend seizoen.
  • 7 Apr 2021 om 13:07
    • Quote van 7 Apr 2021 om 12:51
      Bosch is een goede 8. Op 10 komt hij gewoon tekort. Twente zou zich zomaar voor Ekkelenkamp kunnen melden. Misschien zit er wel een optie tot koop in bij huur. Mag ook weg bij ajax.
    Ekkelenkamp is voor ons Twente nog steeds een goede speler. Al ver ontwikkeld bij Ajax. Word tijd om het een niveau hoger te laten zien.
  • 7 Apr 2021 om 13:05
    • Quote van 7 Apr 2021 om 12:51
      Bosch is een goede 8. Op 10 komt hij gewoon tekort. Twente zou zich zomaar voor Ekkelenkamp kunnen melden. Misschien zit er wel een optie tot koop in bij huur. Mag ook weg bij ajax.
    Ik snap niet wat iedereen met die ekkelenkamp heeft. Straalt totaal niets uit en lijkt mij onnodig. Zo Houterig als wat die kerel
  • 7 Apr 2021 om 13:01
    het word juan mata ronnie was daar altijd al fan van
  • 7 Apr 2021 om 12:51
    • Quote van 7 Apr 2021 om 10:30
      Bosch doet zijn best is een goede loper maar komt overal tekort
    Bosch is een goede 8. Op 10 komt hij gewoon tekort. Twente zou zich zomaar voor Ekkelenkamp kunnen melden. Misschien zit er wel een optie tot koop in bij huur. Mag ook weg bij ajax.
  • 7 Apr 2021 om 12:50
    Je zult denken dat we in de transfer vrije hoek moeten zoeken??
  • 7 Apr 2021 om 12:17
    Guus Til en Michel Vlap zouden allebei top zijn, beide lijken me vooral met het oog op salaris onhaalbaar. Ekkelenkamp huren ben ik zelf niet zo fan van. Hamdaoui lijkt me leuk voor de breedte, zeker omdat hij ook op de vleugels kan spelen en een ander type is dan wat nu in de selectie zit maar lijkt me niet echt een topversterking.
  • 7 Apr 2021 om 12:17
    • Quote van 7 Apr 2021 om 12:09
      Klopt , wordt een goede speler maar niet op nummer 10
    Maar ook niet als 6. Dat is afgelopen wedstrijd ook gebleken en jans speelt niet met een 8. 2x een 6 voor de Verdedigers. Dus zeg het maar. Jans kan hem in deze speelwijze slechts op 10 neer zetten.
  • 7 Apr 2021 om 12:09
    • Quote van 7 Apr 2021 om 10:30
      Bosch doet zijn best is een goede loper maar komt overal tekort
    Klopt , wordt een goede speler maar niet op nummer 10
  • 7 Apr 2021 om 12:06
    • Quote van 7 Apr 2021 om 10:54
      Vloet em weghalen bij Calimero maar dat zal wel teveel van t goede zijn..
    Ja, dat had ik ook al eens gezegd. Achteraf is het altijd makkelijk praten, maar Twente had Rai Vloet afgelopen zomer moeten halen, die was toen notabene transfervrij. Staat ondertussen op 13 goals en 4 assists. Vorig jaar bij Excelsior 14 goals en 6 assists. Wat hadden we zo'n nummer tien goed kunnen gebruiken. Ondertussen staat Bosch op 2 goals en 1 assist, en Ilic op 2 goals en 2 assists...... Ik ben wel benieuwd welke nummer tien Jan Streuer op het oog heeft, als die beter is dan Vloet vind ik het prima.
  • 7 Apr 2021 om 11:58
    • Quote van 7 Apr 2021 om 11:52
      Michel Vlap
    Dat zou top zijn
  • 7 Apr 2021 om 11:52
    Michel Vlap
  • 7 Apr 2021 om 11:52
    Een type Ekkelenkamp? Eentje die er niks van bakt?
  • 7 Apr 2021 om 11:47
    Denk dat Wagelaar eeders iets voor Twentse begrippen bedoeld. Bijvoorbeeld een Guus Til of Ludovit Reis, Hrustic misschien. Maar Ihatarran waarom niet. Verlengen bij PSV en Part of the huurdeal met Drommel.
  • 7 Apr 2021 om 11:44
    • Quote van 7 Apr 2021 om 11:38
      Kan niet anders dat het of Donny van de Beek of Mo Ihattaran word... echte bommen zijn dat!
    Leuke gedachte. Maar kan me dat niet voorstellen omdat a ihatteren weg mag bij psv staat op de transferlijst zal wel verkocht worden want ze hebben daar ook geld nodig en donny zou hier toch niet willen spelen. Die kan en wil naar een club die of EL of CL Speelt. Maar alsnhet streuer lukt 1 van die 2 binnen te halen dan is het wel echt een top aankoop.
  • 7 Apr 2021 om 11:42
    • Quote van 7 Apr 2021 om 11:38
      Kan niet anders dat het of Donny van de Beek of Mo Ihattaran word... echte bommen zijn dat!
    Tja, was dat maar waar want dat geld is er niet.
  • 7 Apr 2021 om 11:38
    Kan niet anders dat het of Donny van de Beek of Mo Ihattaran word... echte bommen zijn dat!
  • 7 Apr 2021 om 11:26
    • Quote van 7 Apr 2021 om 10:43
      Misschien Hamdoui van de graafschap. Ik vond hem wel aardig voetballen gedurende de leenperiode bij onze FC. Heeft ook een fantastische vrije trap in de benen. En volgens mij loopt zijn contract af bij de graafschap.
    Hamdoui was aardig toen wij ook 1e divisie speelden..kan nu niet meer meekomen brengt zelfs voor de graafschap te weinig ..Streuer heeft nu meer tijd en vindt vast een goeie no.10.
  • 7 Apr 2021 om 11:15
    • Quote van 7 Apr 2021 om 10:43
      Misschien Hamdoui van de graafschap. Ik vond hem wel aardig voetballen gedurende de leenperiode bij onze FC. Heeft ook een fantastische vrije trap in de benen. En volgens mij loopt zijn contract af bij de graafschap.
    Zeker eens maar niet als 10. Meer als concurrent voor op de vleugels.
  • 7 Apr 2021 om 11:05
    Wat Jeroentjeuhhhhh zegt, zeggen wij al een half jaar, ben een beetje klaar met die niets zeggende Heubach
  • 7 Apr 2021 om 11:00
    • Quote van 7 Apr 2021 om 10:54
      Vloet em weghalen bij Calimero maar dat zal wel teveel van t goede zijn..
    Onhaalbaar heeft een contract tot 2023 en dat is de belangrijkste speler in almelo. Dat kun je wel vergeten daar zal een flinke afkoop som voor neergelegd worden.
  • 7 Apr 2021 om 10:58
    • Quote van 7 Apr 2021 om 10:43
      Misschien Hamdoui van de graafschap. Ik vond hem wel aardig voetballen gedurende de leenperiode bij onze FC. Heeft ook een fantastische vrije trap in de benen. En volgens mij loopt zijn contract af bij de graafschap.
    Klopt. Is technisch ook prima. Maar tahiri van rkc is ook een goede. Maar hamdoui is misschien makkelijker over te halen aangezien die hier al gespeeld heeft. Zou brama ook nog wel een telefoon aan kunnen wagen beetje extra pushen haha.
  • 7 Apr 2021 om 10:57
    • Quote van 7 Apr 2021 om 10:54
      Vloet em weghalen bij Calimero maar dat zal wel teveel van t goede zijn..
    Die zou ons aantoonbaar beter maken.
  • 7 Apr 2021 om 10:54
    Vloet em weghalen bij Calimero maar dat zal wel teveel van t goede zijn..
  • 7 Apr 2021 om 10:53
    • Quote van 7 Apr 2021 om 10:43
      Misschien Hamdoui van de graafschap. Ik vond hem wel aardig voetballen gedurende de leenperiode bij onze FC. Heeft ook een fantastische vrije trap in de benen. En volgens mij loopt zijn contract af bij de graafschap.
    Nee, geen eredivisie materiaal en al helemaal niet voor rond plek 8. Was toen in KKD wel redelijk. Blijft lekker daar.
  • 7 Apr 2021 om 10:43
    Misschien Hamdoui van de graafschap. Ik vond hem wel aardig voetballen gedurende de leenperiode bij onze FC. Heeft ook een fantastische vrije trap in de benen. En volgens mij loopt zijn contract af bij de graafschap.
  • 7 Apr 2021 om 10:30
    Bosch doet zijn best is een goede loper maar komt overal tekort
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›