''Er kan snel duidelijkheid komen over de toekomst van Van Ewijk''

8
''Er kan snel duidelijkheid komen over de toekomst van Van Ewijk''

Milan van Ewijk staat hoog op het verlanglijstje van diverse clubs, waaronder FC Twente. SC Heerenveen zou zelfs al een bod hebben uitgebracht op de rechtsback van ADO Den Haag. 

"Er kan intussen snel duidelijkheid komen over de toekomst van Milan van Ewijk", zo laat ADO Den Haag-watcher Chris Tempelman in het weekblad van Voetbal International. "SC Heerenveen en ADO Den Haag hebben inmiddels meerdere gesprekken gevoerd over de transfer van de rechtsback, die toestemming heeft gekregen om een gesprek te voeren met de Friese club."

Van Ewijk is duidelijk over de vermeende interesse. "Of Heerenveen bij mij past? In de wedstrijden dat wij met ADO tegen hen hebben gespeeld zag het er wel aantrekkelijk uit", zo vertelt Van Ewijk tegen Omroep West. "Zij spelen met backs die hoog staan, die veel aan de bal komen. Stel dat er een gesprek komt, dan wil ik graag weten wat hun plan is."

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Apr 2021 om 06:53
    • Quote van 7 Apr 2021 om 16:42
      Roberto Rosales zou ook een prima optie zijn als Ebuehi niet blijft. Is transfervrij.
    Rosales gaf ook altijd van die perfecte op maat geleverde voorzetten ...? . daar kon je spits wat mee ..!
  • 8 Apr 2021 om 00:41
    • Quote van 7 Apr 2021 om 16:59
      Kap toch eens met dit soort stompzinnige opmerkingen Dennis. Rosales is inmiddels 32 en 'way over the top'.
    Zo oud is 32 niet en hij speelt gewoon nog in de 2e Spaanse competitie.
  • 7 Apr 2021 om 23:44
    • Quote van 7 Apr 2021 om 16:40
      Suggestief overal staat twente ook vermeld,maar als je gesprekken voert en/of een bod doet dan heb je pas intresse niet als één keer op de tribune naar iemand hebt gekeken!
    Dit heb ik zovaak gezegd, hier geef ik je volledig gelijk in.
  • 7 Apr 2021 om 17:35
    • Quote van 7 Apr 2021 om 16:42
      Roberto Rosales zou ook een prima optie zijn als Ebuehi niet blijft. Is transfervrij.
    Niet aan ex spelers beginnen....
  • 7 Apr 2021 om 16:59
    • Quote van 7 Apr 2021 om 16:42
      Roberto Rosales zou ook een prima optie zijn als Ebuehi niet blijft. Is transfervrij.
    Kap toch eens met dit soort stompzinnige opmerkingen Dennis. Rosales is inmiddels 32 en 'way over the top'.
  • 7 Apr 2021 om 16:42
    Roberto Rosales zou ook een prima optie zijn als Ebuehi niet blijft. Is transfervrij.
  • 7 Apr 2021 om 16:40
    Suggestief overal staat twente ook vermeld,maar als je gesprekken voert en/of een bod doet dan heb je pas intresse niet als één keer op de tribune naar iemand hebt gekeken!
  • 7 Apr 2021 om 16:19
    Zolang FC Twente zelf nog geen duidelijkheid heeft over de toekomst van Ebuehi zal er vast geen andere rechtsback worden binnengehaald.
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›