Streuer krijgt transferadvies: ''Tussen de 4 en 4,5 miljoen euro''

45
Streuer krijgt transferadvies: ''Tussen de 4 en 4,5 miljoen euro''

Joël Drommel is nog altijd geen speler van PSV. FC Twente zou 6,5 miljoen euro vragen voor de doelman, terwijl PSV niet verder wil gaan dan 3,5 miljoen. Voormalig FC Twente-trainer Jan van Staa heeft zo zijn eigen prijs in gedachten. 

"Als je naar een keeper gaat kijken en je denkt: dit is een talent die tegen het Nederlands elftal aanzit. Dan denk ik dat je tussen de 4 en 4,5 miljoen euro uit zal komen", zo vertelt Van Staa bij VoetbalTijd. "Dat zijn op dit moment de prijzen voor de topkeepers. Dat verloop is gewoon veel minder bij keepers. Je koopt eerder een spits terwijl dat niet reëel is, want je hebt gewoon een goede keeper nodig."

Van Staa zag een andere Eredivisieclub beter onderhandelen. "Dat vond ik wel klasse van AZ. Die handelen met Go Ahead Eagles alles gewoon heel snel af omtrent de transfer van verdediger Sam Beukema. En bij PSV duurt het en duurt het. PSV is een topploeg. Die moeten gewoon zeggen: dit is de prijs en klaar", aldus Van Staa.

Foto boven via: NES Images

45 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Apr 2021 om 09:16
    • Quote van 9 Apr 2021 om 09:15
      Vergeet Drommel uit tegen AZ niet !!! Die jeugdige keeper van Ajakkus wordt een hele goede. Effe nog rijpen
    Maar voor 5,5 miljoen mogen ze Drommel wel hebben
  • 9 Apr 2021 om 09:15
    • Quote van 8 Apr 2021 om 22:22
      Dat dacht ik dus ook
    Vergeet Drommel uit tegen AZ niet !!! Die jeugdige keeper van Ajakkus wordt een hele goede. Effe nog rijpen
  • 8 Apr 2021 om 22:52
    • Quote van 8 Apr 2021 om 22:22
      Dat dacht ik dus ook
    Ff kijken wat Derksen er van vindt.
  • 8 Apr 2021 om 22:22
    • Quote van 8 Apr 2021 om 22:18
      Ajax zal nu ook wel komen na vanavond. Wat een blunder.
    Dat dacht ik dus ook
  • 8 Apr 2021 om 22:18
    Ajax zal nu ook wel komen na vanavond. Wat een blunder.
  • 8 Apr 2021 om 14:22
    Rustaagh jonks. Deze maand gaan clubs een beetje de transfermarkt verkennen. Het was en is dan ook niet voor niets dat PSV al in een heel vroeg stadium met Drommel wilde praten. PSV hoopt en Streuer heeft nog geen haast. Het lôp wah lôs................
  • 8 Apr 2021 om 13:02
    Ikzeg. Jan. Zo is het maar net. Wij fctwente komen er altijd slecht vanaf wat verkopen betreft, voet bij stuk en niet minder voor het bedrag wat u in uw hoofd heeft. Klaar. Is altijd meer wat psv wil geven. Psv moet zich schamen.
  • 8 Apr 2021 om 12:02
    • Quote van 8 Apr 2021 om 11:23
      Was shikker en beetje Harry in de warry en het was laat en ben nog brak en pien in de kop en kan nog niet pitten maar dat krijg je met al in party he... Voordat iedereen begint waren 8 man en allemaal getest dit even voor de goede orde.. Maar was wel lekker even hoor, maar niet handig te reageren op forum hahaha God wat een wereld.....
    "En kan nog niet pitten" heerlijk man die avondjes en de volgende dag denk je weer was dit nou nodig? Ja zeker was dit weer nodig. Bent aan mij geen verantwoording schuldig met getest of niet mooie avond in deze barre tijden is ook nodig. Succes en slaaplekker wanner je eraan toe bent.
  • 8 Apr 2021 om 11:38
    • Quote van 8 Apr 2021 om 11:23
      Was shikker en beetje Harry in de warry en het was laat en ben nog brak en pien in de kop en kan nog niet pitten maar dat krijg je met al in party he... Voordat iedereen begint waren 8 man en allemaal getest dit even voor de goede orde.. Maar was wel lekker even hoor, maar niet handig te reageren op forum hahaha God wat een wereld.....
    Haha mooi man. Hoop dat je een mooi feestje hebt gehad. Klinkt in elk geval wel zo.
  • 8 Apr 2021 om 11:23
    • Quote van 8 Apr 2021 om 11:03
      Keal laat oe toch niet steeds zo gek maken
    Was shikker en beetje Harry in de warry en het was laat en ben nog brak en pien in de kop en kan nog niet pitten maar dat krijg je met al in party he... Voordat iedereen begint waren 8 man en allemaal getest dit even voor de goede orde.. Maar was wel lekker even hoor, maar niet handig te reageren op forum hahaha God wat een wereld.....
  • 8 Apr 2021 om 11:03
    • Quote van 8 Apr 2021 om 08:13
      Jou zou ik graag eens nuchter in de ogen kijken, want jij bent een praatjes maker, en een ventje dat dat graag anderen op grammatica onderuit haalt. Dus jou zou ik heel graag ontmoeten voor wat bijlessen in grammatica, krijg jij van mij ergens les in. Dat lijkt me een super idee, durf je het aan??
    Keal laat oe toch niet steeds zo gek maken
  • 8 Apr 2021 om 11:00
    • Quote van 8 Apr 2021 om 10:53
      Is dit een scriptie van het vmbo?
    Het is een scriptie die hij van Facebook heeft afgeplukt.
  • 8 Apr 2021 om 10:53
    • Quote van 8 Apr 2021 om 01:15
      Ik was een ladderzatte motherfucker die z’n ballen krabde Had het krap, deed alles voor een habbekrats Was opgekrabbeld van die fucking krabben in een krabbenbak Dat was dat, dit is dit, nu ben ik een geval apart Frisse shit, kakkerlak lik m’n pik, suck a cock, nigger shit Money zat, privilege, uppercut, weer een hit Pak m’n guap, en haters klagen maar zijn op skere shit
    Is dit een scriptie van het vmbo?
  • 8 Apr 2021 om 10:47
    • Quote van 8 Apr 2021 om 08:31
      Is dat van die Hollandse neprap? Wat een armoedige muziek tegenwoordig. Lang leve de 80’s.
    Hollandse rap van nu is kut. Dit is al ouder en van de beste rapper ooit in NL. Kijk dat rijmschema.
  • 8 Apr 2021 om 09:39
    • Quote van 7 Apr 2021 om 20:38
      Jan dat is een redelijk bedrag snel afhandelen op deze prijs tussen de 4.5 en 5 miljoen
    Dat bedrag is helemaal in orde en ook reëel niks minder en ik denk dat streuer dat bedrag ook in gedachten heeft.
  • 8 Apr 2021 om 09:22
    • Quote van 8 Apr 2021 om 09:10
      Houd eens op met die flauwekul kerel. Er zijn meerdere mensen waaronder ik, die jouw toon op dit forum nogal agressief en opruiend vinden. In plaats van elke keer op een voorspelbare manier terug te slaan, kun je jezelf ook eens achter de oren krabben of ze niet een punt hebben. Als iedereen z’n gedrag wat aanpast wordt de sfeer wat beter hier.
    Ben het met je eens. Wel goed om te zien dat Ja Die eerst een excuus plaatst. Aan de andere kant droog dat hij daarna reageert op hetzelfde bericht op de toon die jij beschrijft.
  • 8 Apr 2021 om 09:10
    • Quote van 8 Apr 2021 om 08:13
      Jou zou ik graag eens nuchter in de ogen kijken, want jij bent een praatjes maker, en een ventje dat dat graag anderen op grammatica onderuit haalt. Dus jou zou ik heel graag ontmoeten voor wat bijlessen in grammatica, krijg jij van mij ergens les in. Dat lijkt me een super idee, durf je het aan??
    Houd eens op met die flauwekul kerel. Er zijn meerdere mensen waaronder ik, die jouw toon op dit forum nogal agressief en opruiend vinden. In plaats van elke keer op een voorspelbare manier terug te slaan, kun je jezelf ook eens achter de oren krabben of ze niet een punt hebben. Als iedereen z’n gedrag wat aanpast wordt de sfeer wat beter hier.
  • 8 Apr 2021 om 08:31
    • Quote van 8 Apr 2021 om 01:15
      Ik was een ladderzatte motherfucker die z’n ballen krabde Had het krap, deed alles voor een habbekrats Was opgekrabbeld van die fucking krabben in een krabbenbak Dat was dat, dit is dit, nu ben ik een geval apart Frisse shit, kakkerlak lik m’n pik, suck a cock, nigger shit Money zat, privilege, uppercut, weer een hit Pak m’n guap, en haters klagen maar zijn op skere shit
    Is dat van die Hollandse neprap? Wat een armoedige muziek tegenwoordig. Lang leve de 80’s.
  • 8 Apr 2021 om 08:13
    • Quote van 8 Apr 2021 om 04:18
      Als je stront met een d typt ben je te dom om te poepen. Maar dat wisten we al. Altijd maar weer lopen schelden op anderen als iets je niet aanstaat. Vies, eng narcistisch mannetje.
    Jou zou ik graag eens nuchter in de ogen kijken, want jij bent een praatjes maker, en een ventje dat dat graag anderen op grammatica onderuit haalt. Dus jou zou ik heel graag ontmoeten voor wat bijlessen in grammatica, krijg jij van mij ergens les in. Dat lijkt me een super idee, durf je het aan??
  • 8 Apr 2021 om 08:09
    • Quote van 8 Apr 2021 om 04:18
      Als je stront met een d typt ben je te dom om te poepen. Maar dat wisten we al. Altijd maar weer lopen schelden op anderen als iets je niet aanstaat. Vies, eng narcistisch mannetje.
    Ho je mag alles van me zeggen hoor behalve dat ik narsistisch ben ben kompleet tegenovergestelde nep psycholoog maar ik had gister een feestje klein feestje bij mijn kameraad die jarig was. En toen werd deze jongen mooi teut en harrie in de warrie en dacht laat mij is even reageren. Kijk de tijd niet de slimste tijd om wat te plaatsen in die situatie hahaha maar mijn schrijf fout boeit me nou niet, wel dat ik reageer. Ik moet in zo een stadium niet reageren sorry voor mijn domme reacties maar dat krijg je als het een beetje uit de hand loopt. Maar iedereen die zich er aan gestoord heeft excuses. Zo nu drink ik nog een kop koffie, paracetamolletje en nog paar uur pitten. Bij deze pffffffff Ee
  • 8 Apr 2021 om 04:18
    • Quote van 7 Apr 2021 om 21:37
      Mafkees?? Wie jij pukkelpop?? Ik noem Ittaharen zou ultieme zijn, maar als je verder leest steenpuist dat je bent, zeg ik ook of een voor ons andere interessante speler. En vlot je puist uitdrukken strondvlek!!!!
    Als je stront met een d typt ben je te dom om te poepen. Maar dat wisten we al. Altijd maar weer lopen schelden op anderen als iets je niet aanstaat. Vies, eng narcistisch mannetje.
  • 8 Apr 2021 om 01:15
    Ik was een ladderzatte motherfucker die z’n ballen krabde Had het krap, deed alles voor een habbekrats Was opgekrabbeld van die fucking krabben in een krabbenbak Dat was dat, dit is dit, nu ben ik een geval apart Frisse shit, kakkerlak lik m’n pik, suck a cock, nigger shit Money zat, privilege, uppercut, weer een hit Pak m’n guap, en haters klagen maar zijn op skere shit
  • 7 Apr 2021 om 23:52
    • Quote van 7 Apr 2021 om 23:50
      En niet te vergeten die Müller, op leeftijd maar altijd nog 200% inzet en zweept het hele elftal op. Respect voor die man !!
    100+
  • 7 Apr 2021 om 23:50
    • Quote van 7 Apr 2021 om 22:27
      Off topic: zit naar bayern tegen psg te kijken. Fucking hell wat is dat bayern goed zeg. Hoog tempo en voetballen eigenlijk dat psg gewoon kapot zo simpel ook tussen de linies echt onvoorstelbaar die Duitsers.
    En niet te vergeten die Müller, op leeftijd maar altijd nog 200% inzet en zweept het hele elftal op. Respect voor die man !!
  • 7 Apr 2021 om 23:41
    • Quote van 7 Apr 2021 om 20:54
      Mooi bedrag 4 miljoen plus jaar Ittaharen, of andere voor ons zeer interessante speler.
    Droom lekker verder, je denkt toch echt niet dat Ittaharen naar Twente komt?
  • 7 Apr 2021 om 23:39
    • Quote van 7 Apr 2021 om 22:01
      Haha ja doe tocj niet zo dom man. Als jij moet overstappen van werkgever en je krijgt een miljoen euro ga je dat toch niet afslaan... echt sommige mensen...
    Hahahaha pffffffff moe wordt je van jou ja
  • 7 Apr 2021 om 23:05
    • Quote van 7 Apr 2021 om 23:02
      Echt onvoorstelbaar. zowel als hoe ze voetballen er is echt geen enkele ploeg die zo voetbalt als bayern als dat er maar 2 in gaan. Echt absurd.
    Mee eens
  • 7 Apr 2021 om 23:05
    • Quote van 7 Apr 2021 om 22:56
      Op dit moment is er geen ploeg voetballend beter dan Bayern. Dat ze met 27 kansen er maar 2 inschieten is ongelofelijk.
    Met lewandowski was met vanavond 5-3 voor bayern
  • 7 Apr 2021 om 23:02
    • Quote van 7 Apr 2021 om 22:56
      Op dit moment is er geen ploeg voetballend beter dan Bayern. Dat ze met 27 kansen er maar 2 inschieten is ongelofelijk.
    Echt onvoorstelbaar. zowel als hoe ze voetballen er is echt geen enkele ploeg die zo voetbalt als bayern als dat er maar 2 in gaan. Echt absurd.
  • 7 Apr 2021 om 22:56
    • Quote van 7 Apr 2021 om 22:27
      Off topic: zit naar bayern tegen psg te kijken. Fucking hell wat is dat bayern goed zeg. Hoog tempo en voetballen eigenlijk dat psg gewoon kapot zo simpel ook tussen de linies echt onvoorstelbaar die Duitsers.
    Op dit moment is er geen ploeg voetballend beter dan Bayern. Dat ze met 27 kansen er maar 2 inschieten is ongelofelijk.
  • 7 Apr 2021 om 22:40
    • Quote van 7 Apr 2021 om 22:36
      Mee eens, maar je kunt ook zeggen dat Parijs bewust zo speelt.
    Maar dat moet ook wel. Als je tegen dit bayern aanvallend voetbal gaat spelen word je compleet weg gegevaagd. Kijk naar barca dat vernedert werd door bayern. Je moet het wel op deze manier doen anders kan het niet en als je dan zn mbappe in de selectie hebt is dat helemaal een goeie manier tegen dit bayern. Die man is absurd snel en slim technisch vaardig. Donders leuke pot in hoog tempo om naar te kijken. Maar psg 4 schoten op doel 3 raak. Hoezo effectief haha.
  • 7 Apr 2021 om 22:36
    • Quote van 7 Apr 2021 om 22:33
      Ja psg is dodelijk effectief. 3 counters en 3x raak. Bayern veel sterker.
    Mee eens, maar je kunt ook zeggen dat Parijs bewust zo speelt.
  • 7 Apr 2021 om 22:33
    • Quote van 7 Apr 2021 om 22:31
      Maar wel met 3-2 achter.
    Ja psg is dodelijk effectief. 3 counters en 3x raak. Bayern veel sterker.
  • 7 Apr 2021 om 22:31
    • Quote van 7 Apr 2021 om 22:27
      Off topic: zit naar bayern tegen psg te kijken. Fucking hell wat is dat bayern goed zeg. Hoog tempo en voetballen eigenlijk dat psg gewoon kapot zo simpel ook tussen de linies echt onvoorstelbaar die Duitsers.
    Maar wel met 3-2 achter.
  • 7 Apr 2021 om 22:27
    Off topic: zit naar bayern tegen psg te kijken. Fucking hell wat is dat bayern goed zeg. Hoog tempo en voetballen eigenlijk dat psg gewoon kapot zo simpel ook tussen de linies echt onvoorstelbaar die Duitsers.
  • 7 Apr 2021 om 22:05
    • Quote van 7 Apr 2021 om 22:01
      Haha ja doe tocj niet zo dom man. Als jij moet overstappen van werkgever en je krijgt een miljoen euro ga je dat toch niet afslaan... echt sommige mensen...
    K snap hem wel maar hij zou als die echt zo graag naar psv wil kunnen meewerken
  • 7 Apr 2021 om 22:01
    • Quote van 7 Apr 2021 om 20:38
      4,5 dan moet drommel afzien van de 25%
    Haha ja doe tocj niet zo dom man. Als jij moet overstappen van werkgever en je krijgt een miljoen euro ga je dat toch niet afslaan... echt sommige mensen...
  • 7 Apr 2021 om 21:45
    Tel je zegeningen en accepteer dat je het onderste uit de kan niet krijgt.Of accepteer dat je volgendseizoen met 2 dure keepers zit en met lege handen staat of misschien een paar losse euros in de winter.
  • 7 Apr 2021 om 21:43
    • Quote van 7 Apr 2021 om 21:37
      Mafkees?? Wie jij pukkelpop?? Ik noem Ittaharen zou ultieme zijn, maar als je verder leest steenpuist dat je bent, zeg ik ook of een voor ons andere interessante speler. En vlot je puist uitdrukken strondvlek!!!!
    Hahahaha ik wist dat je dit ging zegben heerlijk
  • 7 Apr 2021 om 21:37
    • Quote van 7 Apr 2021 om 21:01
      Hahaha wat denk jij nou mafkees
    Mafkees?? Wie jij pukkelpop?? Ik noem Ittaharen zou ultieme zijn, maar als je verder leest steenpuist dat je bent, zeg ik ook of een voor ons andere interessante speler. En vlot je puist uitdrukken strondvlek!!!!
  • 7 Apr 2021 om 21:26
    • Quote van 7 Apr 2021 om 21:01
      Hahaha wat denk jij nou mafkees
    dromen mag toch
  • 7 Apr 2021 om 21:01
    • Quote van 7 Apr 2021 om 20:54
      Mooi bedrag 4 miljoen plus jaar Ittaharen, of andere voor ons zeer interessante speler.
    Hahaha wat denk jij nou mafkees
  • 7 Apr 2021 om 20:54
    Mooi bedrag 4 miljoen plus jaar Ittaharen, of andere voor ons zeer interessante speler.
  • 7 Apr 2021 om 20:38
    Jan dat is een redelijk bedrag snel afhandelen op deze prijs tussen de 4.5 en 5 miljoen