FC Twente jaagt op zege bij PEC Zwolle: ''Narsingh gaat scoren''

17
FC Twente jaagt op zege bij PEC Zwolle: ''Narsingh gaat scoren''

FC Twente speelt zaterdagavond de uitwedstrijd tegen PEC Zwolle. Na zes wedstrijden zonder overwinning wordt het voor de Tukkers weer eens tijd voor de volle buit.

PEC Zwolle is daarentegen nog niet zeker van lijfsbehoud. "Allebei de ploegen hebben nu iets te winnen", zegt voormalig FC Twente-trainer Jan van Staa bij VoetbalTijd. "Maar ik denk dat FC Twente toch licht favoriet is, dus ik ga voor 1-2."

Spelersmakelaar René Wagelaar denkt dat FC Twente opnieuw niet weet te winnen. "Het wordt 1-1", aldus Wagelaar. Jeroen Heubach heeft meer vertrouwen in de Tukkers. "Het wordt 0-2 voor FC Twente", reageert de oud-speler van FC Twente. "Narsingh gaat een keer scoren en Bosch." Narsingh wist in elf competitieduels nog niet te scoren voor FC Twente.

17 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Apr 2021 om 14:47
    • Quote van 9 Apr 2021 om 09:31
      zou wel eens willen weten wat de huurprijs van Narsingh is? hij levert weinig en was niet voor niets een wisselspeler bij Feyenoord.
    Hij was wisselspeler omdat hij ene Berghuis voor zich had.
  • 9 Apr 2021 om 10:44
    • Quote van 9 Apr 2021 om 09:58
      Dan betaal jij voor een betere.....
    nee, er zijn gewoon betere, kwestie van goed kiezen, Narsingh is een mishuur.
  • 9 Apr 2021 om 09:58
    • Quote van 9 Apr 2021 om 09:31
      zou wel eens willen weten wat de huurprijs van Narsingh is? hij levert weinig en was niet voor niets een wisselspeler bij Feyenoord.
    Dan betaal jij voor een betere.....
  • 9 Apr 2021 om 09:56
    • Quote van 8 Apr 2021 om 23:57
      Pec is helemaal los zand die pakken we gewoon! Pec en vitesse is in kwaliteit ook een enorm verschil
    Ikzeg. Red koen. Ben het niet helemaal met u eens. Je kan geen team onder schatten, of je boven aan staat of onderaan, je zult elke wedstrijd gemotiveerd het veld betreden. Gaan we dat niet doen dan wordt het zeer moeilijk. Elke wedstrijd moet je als team vechten.
  • 9 Apr 2021 om 09:31
    zou wel eens willen weten wat de huurprijs van Narsingh is? hij levert weinig en was niet voor niets een wisselspeler bij Feyenoord.
  • 9 Apr 2021 om 08:20
    • Quote van 8 Apr 2021 om 23:45
      Niet gezien, maar Scherpen, schijnt geblunderd te hebben. Straks komt Ajax alsnog voor Drommel... PSV sla je slag, nu het nog kan. Streuer heeft straks terecht gewacht
    Die actie zie ikonze kleinzoon al niet meer doen gewoon onder de bal door duiken
  • 9 Apr 2021 om 00:02
    • Quote van 8 Apr 2021 om 23:45
      Niet gezien, maar Scherpen, schijnt geblunderd te hebben. Straks komt Ajax alsnog voor Drommel... PSV sla je slag, nu het nog kan. Streuer heeft straks terecht gewacht
    En hoe. Dit was een actie die je scherpen ook in de KKD geregeld ziet maken.
  • 8 Apr 2021 om 23:57
    Pec is helemaal los zand die pakken we gewoon! Pec en vitesse is in kwaliteit ook een enorm verschil
  • 8 Apr 2021 om 23:45
    Niet gezien, maar Scherpen, schijnt geblunderd te hebben. Straks komt Ajax alsnog voor Drommel... PSV sla je slag, nu het nog kan. Streuer heeft straks terecht gewacht
  • 8 Apr 2021 om 20:46
    • Quote van 8 Apr 2021 om 20:33
      Twente scharrelt nog een puntje of 5 bij elkaar dit seizoen en that's it.
    En op voorhand was dat prima geweest. Maar ik ben er niet zeker van hoor dat we plek 8 gaan weg geven. Alleen fortuna speelt meestal het goede voetbal. Heracles moet het hebben van fouten afstraffen of een keer een pegel van vloet and thats is. Heereveen is net zo bagger als wij en sparta stort ook van instabiliteit in elkaar. Fortuna dat misschien de enige die ons echt van plek 8 af kan stoten. De rest is net zo matig als wij.
  • 8 Apr 2021 om 20:43
    we gaan het zien blijf positief mensen
  • 8 Apr 2021 om 20:33
    Twente scharrelt nog een puntje of 5 bij elkaar dit seizoen en that's it.
  • 8 Apr 2021 om 20:17
    Haha ik trap er niet in. Of is dit geen verlate 1 april grap?
  • 8 Apr 2021 om 18:41
    Narsingh scoren, kan nog geen deuk in een pakje boter schoppen. Waardeloze speler heeft alleen nog maar zijn zakken gevuld
  • 8 Apr 2021 om 18:37
    0-2 1x Bosch 1x Danilo
  • 8 Apr 2021 om 17:54
    Narsingh gaat niet scoren.....terug naar 010 volgend seizoen. Danillo terug naar 020 samen met Piri piri. Twente gaat weinig punten meer halen als zo blijven spelen. Slecht voetbal werd dit seizoen vaak gecompenseerd door werklust. Echter ontbreekt het nu ook aan werklust en is het met vlagen of je bij de amateurs aan het kijken bent. Ron Jans moet toch bij machten zijn om de jongens weer wakker te schudden. We missen Brama die dit normaal wel uitspreekt maar dit mag geen reden zijn voor deze groep om hun taken gewoonweg verzuimen uit te voeren. Ze worden er rijkelijk voor betaald en we mogen toch verwachten dat er elke wedstrijd 100% inzet is en dat ze voor het hoogst haalbare willen strijden.
  • 8 Apr 2021 om 17:39
    1-3, Narsingh, Danilo en de ander is 1 grote gok.
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›