FC Twente met Smal en Van Leeuwen op bezoek bij PEC Zwolle

352
FC Twente met Smal en Van Leeuwen op bezoek bij PEC Zwolle

FC Twente speelt vanavond haar Eredivisieduel op bezoek bij PEC Zwolle. In de Overijsselse wedstrijd wordt er vanavond om negen uur afgetrapt.

Bij FC Twente behoorlijk wat wijzigingen in de basis. Zo krijgt Gijs Smal vandaag een basisplaats toegekend, dit gaat ten koste van Jayden Oosterwolde. Luka Ilic neemt ook weer plaats op de bank.

Ook in de aanval is er een wijziging waar te nemen. Eerder deze week werd er al gespeculeerd over een mogelijke wijziging in de aanval van de Tukkers. Thijs van Leeuwen maakt zijn opwachting in de basis. Luciano Narsingh is gepasseerd.

Opstelling FC Twente: Drommel, Smal, Pierie, Dumic, Ebuehi, Roemeratoe, Zerrouki, Bosch, Van Leeuwen, Danilo, Menig.

352 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Apr 2021 om 16:15
    • Quote van 11 Apr 2021 om 15:04
      Eens. Balans is niet okay . Wat ervaring erbij in meerdere linies naast de eigen talenten . Elftal is in ontwikkeling . Genoeg jeugdspelers met potentie waarvan nu nog geen heldendaden verwacht mogen worden . Bouwen aan een elftal met meer balans . Niet los vast huurspelers bij elkaar rapen maar eigens spelers doorselecteren . Waar je echt potentie in ziet veel speelminuten geven en daarbij gericht ervaren aanvullingen zoeken . De puzzel moet gaan passen i p v heel veel losse puzzelstukjes huren op goed geluk . Meer gericht zoeken naar wat een versterking is bij wat je hebt .
    Juist
  • 11 Apr 2021 om 15:04
    • Quote van 11 Apr 2021 om 00:35
      Valt wel mee denk ik. De 2e helft van het seizoen zijn er inderdaad een paar spelers waarvan de mentaliteit in twijfel kan worden getrokken. Ik zie echter ook heel veel jonge spelers die de mentaliteit wel hebben maar ervaring naast zich missen. De balans is gewoon niet juist in dit team en de oudere spelers (Dumic, Narsingh en Menig) zijn totaal geen leiders.
    Eens. Balans is niet okay . Wat ervaring erbij in meerdere linies naast de eigen talenten . Elftal is in ontwikkeling . Genoeg jeugdspelers met potentie waarvan nu nog geen heldendaden verwacht mogen worden . Bouwen aan een elftal met meer balans . Niet los vast huurspelers bij elkaar rapen maar eigens spelers doorselecteren . Waar je echt potentie in ziet veel speelminuten geven en daarbij gericht ervaren aanvullingen zoeken . De puzzel moet gaan passen i p v heel veel losse puzzelstukjes huren op goed geluk . Meer gericht zoeken naar wat een versterking is bij wat je hebt .
  • 11 Apr 2021 om 12:16
    • Quote van 11 Apr 2021 om 11:54
      Zoals TC ook zegt als dat waar is dan zouden clubs uit de PL Frankrijk en zo niet komen voor drommel. Waarom denk je dat psv zo vroeg al om tafel wil. Keepers als drommel zijn heel geliefd om hun meevoetballende kwaliteiten. Los van zijn fouten is drommel gewoon 1 van de beste meevoetballende keepers uit de eredivisie. Tel daar bij boven op dat hij een trap techniek heeft die alleen geëvenaard word door pasveer en is 13 jaar jonger met veel rek en potentie en ja alleen pasveer. Zelfs onana legt geen bal panklaar over 70 meter. Enkel drommel en pasveer kunnen dat. Daarom komt psv zo vroeg.
    Hij kan idd uitstekend voetballen.maar wat ik hier al eerder schreef. Clubs hebben door dat Twente maar 1 kracht heeft en dat is de omschakeling. Hier houd iedereen een beetje rekening mee en we creëren niks meer. Drommel komt zelfs niet meer in de gelegenheid om de ballen erachter te leggen en zijn voetballende kwaliteiten te tonen. Dan blijft over zijn middelmatige keeperswerk. Dat word voor iedereen zichtbaar. Voor Drommel zelf ook pijnlijk duidelijk, dat doet wat met vertrouwen. Net wel of geen topvorm. Wat betreft de voetbalwereld, topclubs, die zijn net zo opportunistisch als de rest van de voetbalwereld. Zou je aanraden om het boek Basta van van Basten eens te lezen. Dan kan je lezen hoe amateuristisch het aan toe gaat in de voetbalwereld.
  • 11 Apr 2021 om 11:54
    • Quote van 11 Apr 2021 om 11:37
      Dat zeg ik. Hij had een hele goede periode dat hij in topvorm was en boven zichzelf uit steeg. Zoals hij nu keept is denk ik gewoon zijn niveau.
    Zoals TC ook zegt als dat waar is dan zouden clubs uit de PL Frankrijk en zo niet komen voor drommel. Waarom denk je dat psv zo vroeg al om tafel wil. Keepers als drommel zijn heel geliefd om hun meevoetballende kwaliteiten. Los van zijn fouten is drommel gewoon 1 van de beste meevoetballende keepers uit de eredivisie. Tel daar bij boven op dat hij een trap techniek heeft die alleen geëvenaard word door pasveer en is 13 jaar jonger met veel rek en potentie en ja alleen pasveer. Zelfs onana legt geen bal panklaar over 70 meter. Enkel drommel en pasveer kunnen dat. Daarom komt psv zo vroeg.
  • 11 Apr 2021 om 11:42
    • Quote van 11 Apr 2021 om 11:37
      Dat zeg ik. Hij had een hele goede periode dat hij in topvorm was en boven zichzelf uit steeg. Zoals hij nu keept is denk ik gewoon zijn niveau.
    Oh nee kerel. Zijn niveau ligt echt wel hoger. Waarom denk je dat PSV hem anders wil?
  • 11 Apr 2021 om 11:41
    • Quote van 11 Apr 2021 om 00:50
      Dat is allemaal gelul. Drommel heeft een hele goede periode gehad voor de winterstop. Vlak voor de winterstop werd hij al minder. En dat niveau heeft hij nog steeds. Doordat hij goed kan voetballen valt hij soms op. Verder is het geen hele goede keeper. Iedereen weet tegenwoordig waar de kracht van Twente ligt en speelt daar op in. Daardoor komt Drommel zijn voetbal ook minder voren. Hopelijk blundert Mvogo nog opzichtiger komende tijd en komt het snel tot een akkoord.
    Waarom moesten Drommel en PSV zoooooo vroeg met elkaar om de tafel....wetende dat de carrousel past echt halverwege April begint te draaien? Waarom heeft Streuer dan al in Februari - Maart Drommel toestemming gegeven om naar Eindhoven af te reizen? Streuer.....met al zijn ervaring....moet weten dat dit veelal een negatieve uitwerking heeft qua concentratie bij een prof speler.......
  • 11 Apr 2021 om 11:37
    • Quote van 11 Apr 2021 om 07:46
      Diek. Zelfs zijn voetballende kwaliteit laat hem de laatste weken in de steek. Hij schopt er ook meer domweg over de zijlijn. Helemaal gelul is het niet. Maar ik hoop wel dat de er met psv op kort termijn eruit komen want het zal echt wel mee spelen. Je ziet het namelijk vaker.
    Dat zeg ik. Hij had een hele goede periode dat hij in topvorm was en boven zichzelf uit steeg. Zoals hij nu keept is denk ik gewoon zijn niveau.
  • 11 Apr 2021 om 11:34
    • Quote van 11 Apr 2021 om 11:20
      Ratjetoe verpatsen en een speler als Bryan Smeets terug halen. Dan heb je al veel aan 'body' gewonnen op het middenveld.....
    Totaal niet mee eens. Nu een Roemeratoe al verkopen is geld weggooien. We hebben goede talentvolle eigen spelers. Daar moet je een goed systeem en de juiste andere spelers bij zoeken. Achterin een ervaren speler, type Wisgerhof aantrekken die van daaruit de boel aan kan sturen. Voorin een goede spits met persoonlijkheid en ervaring waar je je spel aan op kan hangen. Ook een creatieve aanvallende middenvelder is welkom. Onze spelers zijn jong met veel potentie en een prima werk ethiek. Nu al zolang slechte resultaten maar je kan niet zeggen dat ze er met de pet naar gooien.
  • 11 Apr 2021 om 11:20
    • Quote van 11 Apr 2021 om 11:17
      Voor Drommel hebben we in ieder geval al een geschikte opvolger. Dat scheelt. Voor de rest zal Streuer nog verdomd flink aan de bak moeten. Hierin is hij niet te benijden.
    Ratjetoe verpatsen en een speler als Bryan Smeets terug halen. Dan heb je al veel aan 'body' gewonnen op het middenveld.....
  • 11 Apr 2021 om 11:17
    • Quote van 11 Apr 2021 om 07:46
      Diek. Zelfs zijn voetballende kwaliteit laat hem de laatste weken in de steek. Hij schopt er ook meer domweg over de zijlijn. Helemaal gelul is het niet. Maar ik hoop wel dat de er met psv op kort termijn eruit komen want het zal echt wel mee spelen. Je ziet het namelijk vaker.
    Voor Drommel hebben we in ieder geval al een geschikte opvolger. Dat scheelt. Voor de rest zal Streuer nog verdomd flink aan de bak moeten. Hierin is hij niet te benijden.
  • 11 Apr 2021 om 07:46
    • Quote van 11 Apr 2021 om 00:50
      Dat is allemaal gelul. Drommel heeft een hele goede periode gehad voor de winterstop. Vlak voor de winterstop werd hij al minder. En dat niveau heeft hij nog steeds. Doordat hij goed kan voetballen valt hij soms op. Verder is het geen hele goede keeper. Iedereen weet tegenwoordig waar de kracht van Twente ligt en speelt daar op in. Daardoor komt Drommel zijn voetbal ook minder voren. Hopelijk blundert Mvogo nog opzichtiger komende tijd en komt het snel tot een akkoord.
    Diek. Zelfs zijn voetballende kwaliteit laat hem de laatste weken in de steek. Hij schopt er ook meer domweg over de zijlijn. Helemaal gelul is het niet. Maar ik hoop wel dat de er met psv op kort termijn eruit komen want het zal echt wel mee spelen. Je ziet het namelijk vaker.
  • 11 Apr 2021 om 00:59
    • Quote van 11 Apr 2021 om 00:36
      Je speelt al met 10, want wat heeft Roemeratoe vandaag nou laten zien?
    Die lange bal op Menig was mooi. Verder zeer wisselvallig.
  • 11 Apr 2021 om 00:50
    • Quote van 11 Apr 2021 om 00:19
      Aangezien hij ze vaker maakt de laatste weken kun je inderdaad vermoeden dat hij met zn hoofd al bij psv is.
    Dat is allemaal gelul. Drommel heeft een hele goede periode gehad voor de winterstop. Vlak voor de winterstop werd hij al minder. En dat niveau heeft hij nog steeds. Doordat hij goed kan voetballen valt hij soms op. Verder is het geen hele goede keeper. Iedereen weet tegenwoordig waar de kracht van Twente ligt en speelt daar op in. Daardoor komt Drommel zijn voetbal ook minder voren. Hopelijk blundert Mvogo nog opzichtiger komende tijd en komt het snel tot een akkoord.
  • 11 Apr 2021 om 00:36
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:44
      Illic kan er ook niks van. Kan je net zo goed met 10 man spelen.
    Je speelt al met 10, want wat heeft Roemeratoe vandaag nou laten zien?
  • 11 Apr 2021 om 00:35
    • Quote van 10 Apr 2021 om 23:57
      Ligt aan het materiaal. Lopen teveel zoutzakken rond. Twente moet op zoek naar vechtersbaasjes. Die er ook staan bij lagere temperaturen.
    Valt wel mee denk ik. De 2e helft van het seizoen zijn er inderdaad een paar spelers waarvan de mentaliteit in twijfel kan worden getrokken. Ik zie echter ook heel veel jonge spelers die de mentaliteit wel hebben maar ervaring naast zich missen. De balans is gewoon niet juist in dit team en de oudere spelers (Dumic, Narsingh en Menig) zijn totaal geen leiders.
  • 11 Apr 2021 om 00:19
    • Quote van 11 Apr 2021 om 00:01
      Grootste fout betreffende uitgaande transfer van Streuer dit seizoen: Drommel veeeeeeeeel te vroeg met PSV laten praten.
    Aangezien hij ze vaker maakt de laatste weken kun je inderdaad vermoeden dat hij met zn hoofd al bij psv is.
  • 11 Apr 2021 om 00:01
    • Quote van 10 Apr 2021 om 23:04
      De drommel van de laatste tijd zie spelen. Ben ik blij met unnerstall volgend jaar. 1 van de beste keeper in de 16. Meevoetballend wel minder. Maar dit soort klungel goals word je als trainer toch ook moe van.
    Grootste fout betreffende uitgaande transfer van Streuer dit seizoen: Drommel veeeeeeeeel te vroeg met PSV laten praten.
  • 10 Apr 2021 om 23:59
    Niemand gaat meer als de brandweer, triest hoor.
  • 10 Apr 2021 om 23:57
    • Quote van 10 Apr 2021 om 23:29
      Niet meer winnen is misschien teveel gezegd maar veel gaan we inderdaad niet meer winnen. Alle linies komen scherpte en inzicht te kort. Het linker rijtje gaat het volgens mij helaas niet worden. Ik vraag me af of Rob Jans wel de juuste trainer is die het team (ook volgend jaar) echt scherp kan krijgen. Met dit materiaal zou je veel meer uit de wedstrijden moeten kunnen halen
    Ligt aan het materiaal. Lopen teveel zoutzakken rond. Twente moet op zoek naar vechtersbaasjes. Die er ook staan bij lagere temperaturen.
  • 10 Apr 2021 om 23:46
    • Quote van 10 Apr 2021 om 23:31
      Maar daardoor daalt zijn marktwaarde helaas
    Het is altijd winst als je een betere keeper voor niets haalt en je eigen verkoopt.
  • 10 Apr 2021 om 23:37
    • Quote van 10 Apr 2021 om 23:31
      Maar daardoor daalt zijn marktwaarde helaas
    Dat zal. Maar drommel lijkt te veel ner zn hoofd niet bij twente te zitten. Hij kost je nier voor het eerst sinds de winterstop punten.
  • 10 Apr 2021 om 23:31
    • Quote van 10 Apr 2021 om 23:04
      De drommel van de laatste tijd zie spelen. Ben ik blij met unnerstall volgend jaar. 1 van de beste keeper in de 16. Meevoetballend wel minder. Maar dit soort klungel goals word je als trainer toch ook moe van.
    Maar daardoor daalt zijn marktwaarde helaas
  • 10 Apr 2021 om 23:29
    • Quote van 10 Apr 2021 om 23:02
      Onzin! Sentimenteel gelul
    Niet meer winnen is misschien teveel gezegd maar veel gaan we inderdaad niet meer winnen. Alle linies komen scherpte en inzicht te kort. Het linker rijtje gaat het volgens mij helaas niet worden. Ik vraag me af of Rob Jans wel de juuste trainer is die het team (ook volgend jaar) echt scherp kan krijgen. Met dit materiaal zou je veel meer uit de wedstrijden moeten kunnen halen
  • 10 Apr 2021 om 23:21
    In de winterstop hadden we de back ups niet moeten laten gaan die hadden we goed kunnen gebruiken maar dat is een koe in de kont kijken. Twente had ze de eerste helft van seizoen namelijk totaal niet nodig maar helaas worden ze nu gemist. Ik ben er nu wel achter dat je met 2 doelgerichte buitenspelers moet spelen en een beweeglijk spits of met spelers zoals narsighn en een kopsterke spits. Twente presteert het toch vaak om het precies andersom te doen.
  • 10 Apr 2021 om 23:04
    • Quote van 10 Apr 2021 om 23:00
      Drommel is ook teveel in zichzelf gaan geloven laatste tijd kost je een pumt vandaag
    De drommel van de laatste tijd zie spelen. Ben ik blij met unnerstall volgend jaar. 1 van de beste keeper in de 16. Meevoetballend wel minder. Maar dit soort klungel goals word je als trainer toch ook moe van.
  • 10 Apr 2021 om 23:03
    Onvoorstelbaar dit! Werd hard gewerkt weer maar hier moet je scoren. Narsing en Ilic voegden ook helemaal niets toe. Dumic wisselen op het moment dat hij bij in de spits moet snap ik ook totaal niet. Van Leeuwen moet je niet weer op rechts zetten. Die moet gewoon vanaf 10 spelen.
  • 10 Apr 2021 om 23:02
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:59
      Twente gaat niet meer winnen dit seizoen......dankzij Cerny hebben ze het dit seizoen nog gered !!
    Onzin! Sentimenteel gelul
  • 10 Apr 2021 om 23:01
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:58
      hier kan zelfs ik niet iets positiefs van maken haha. Ja het enige positieve is dat het gevoel van verliezen went. Eerder voelde ik de nederlagen nog, maar nu is het normaal geworden. het vervelendste is niet zozeer dat we de play offs halen maar meer dat heracles die wel haalt. Ze zullen wel trots zijn in almelo (en terecht)
    Sch over 2 jaar zijn we op sportief vlak ze al wel weer voorbij
  • 10 Apr 2021 om 23:01
    Wat een stelletje hansworsten .pff OM JE DOOD TE SCHAMEN
  • 10 Apr 2021 om 23:01
    Wat een stelletje hansworsten .pff OM JE DOOD TE SCHAMEN
  • 10 Apr 2021 om 23:00
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:55
      Op naar volgend seizoen. Play off aub laten schieten.
    Gaan ze ook niet halen de eerste 8 plekken fctwente is al met het volgende seizoen bezig . Beter nu veel punten laten liggen dan in her begin van het komende seizoen. Bij fctwente lukt gewoon niets meer dat zag je vanavond ook weer. Voetbal is efn spelletjes van geluk en toeval en dat mist fctwente al weken
  • 10 Apr 2021 om 23:00
    Dat gezeik om jans zn hoofd is bull shit. Maar geen kop sterke spits halen is echt ons grootste mankement. Hoeveel goede voorzetten van smal kun je om zeep helpen zeg. Dat is echt knap. We hebben echt nul kopkracht. Pirie is echt onze enige kopper. Maar ik stoor me mateloos aan dumic. Die kan echt niks anders dan een balletje breed of terug en wint vanavond al zn duels door overtredingen. Maar mensen die zeggen dat narsingh beter is dan van leeuwen is ook niet waar. Wat we eigenlijk nodig hebben is een rechtspoot op links en die hebben en een links poot op rechts en die hebben we niet.
  • 10 Apr 2021 om 23:00
    Drommel is ook teveel in zichzelf gaan geloven laatste tijd kost je een pumt vandaag
  • 10 Apr 2021 om 22:59
    Twente gaat niet meer winnen dit seizoen......dankzij Cerny hebben ze het dit seizoen nog gered !!
  • 10 Apr 2021 om 22:59
    Als je zo plichtmatig voetbalt. Het combineren gaat nog, maar er is totaal geen verrassing, geen steekpass, geen handelingssnelheid. Niemand die is één of twee mensen voorbij gaat zodat je echt ruimte creëert. Narsingh die ooit nog in het Nederlands elftal speelde, geen actie, niet snappen waar de bal valt. Heel jammer dit.
  • 10 Apr 2021 om 22:58
    Pierie oosterwolde smal ebuehi(vandaag minder maar je ziet de kwaliteit en als die blijft) unnerstall menig brama roemeratoe zerrouki we hebben meer dan vorig jaar maar er moet nog een hoop gebeuren bij jan
  • 10 Apr 2021 om 22:58
    hier kan zelfs ik niet iets positiefs van maken haha. Ja het enige positieve is dat het gevoel van verliezen went. Eerder voelde ik de nederlagen nog, maar nu is het normaal geworden. het vervelendste is niet zozeer dat we de play offs halen maar meer dat heracles die wel haalt. Ze zullen wel trots zijn in almelo (en terecht)
  • 10 Apr 2021 om 22:58
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:56
      Basis voor deze nederlaag is de eerste helft gelegd.Haal die huurlingen eruit en stop er jeugd in .Dat is de toekomst. Die knokken wel
    Drommel klemvast probleem opgelost
  • 10 Apr 2021 om 22:58
    Ik kijk niet meer dit seizoen. Wat bagger slecht. Tot volgend seizoen! We zullen er wel inblijven ga ik vanuit. Zullen wel op plek 13- 14 eindigen.
  • 10 Apr 2021 om 22:57
    Dit is het niveau van fctwente op dit moment redelijk veldspel genoeg kansen gecreëerd nagenoeg niets weg gegeven asn kansen. Maar het belangrijkste is de kansen worden niet benut en het cadeautje geeft drommel aan pec Zwolle. Fctwente had minimaal 1 punt verdient.maar dit is al weken het geval fctwente speelt voornamelijk tegen zichzelf.
  • 10 Apr 2021 om 22:56
    Basis voor deze nederlaag is de eerste helft gelegd.Haal die huurlingen eruit en stop er jeugd in .Dat is de toekomst. Die knokken wel
  • 10 Apr 2021 om 22:56
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:55
      Op naar volgend seizoen. Play off aub laten schieten.
    En ook de technische staf
  • 10 Apr 2021 om 22:56
    Waarom pas 5 minuten voor tijd aanvallend wisselen
  • 10 Apr 2021 om 22:55
    Op naar volgend seizoen. Play off aub laten schieten.
  • 10 Apr 2021 om 22:55
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:54
      Flikker lekker op Ron Jans
    Flikker lekker zelf op sukkel
  • 10 Apr 2021 om 22:55
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:54
      Weer verloren wat een slecht elftal.. waar is Ted.
    Gelukkig bij NEC.
  • 10 Apr 2021 om 22:54
    Wat een kut team
  • 10 Apr 2021 om 22:54
    Weer verloren wat een slecht elftal.. waar is Ted.
  • 10 Apr 2021 om 22:54
    Flikker lekker op Ron Jans
  • 10 Apr 2021 om 22:54
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:53
      Ook maar het zit ook vaak tegen
    Doormiddel van kwaliteit
  • 10 Apr 2021 om 22:54
    Als je niet meer kunt winnen van het lamgeschoten Zwolle dan is de toestand bij twente zeer maar ook zeer zorgelijk!!! Tis niet om aan te gluren!! De harde hand erover heen en afschiet nemen van huurlingen die dr geen flikker wat op uit doen!!! Dan nog liever eigen volk!!! Killers hebben we nodig en een stabiel middenveld en een gretige spits ipv de chokotof wat voorin staat
  • 10 Apr 2021 om 22:54
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:41
      Ik vind menig niet goed spelen
    Moet je beter kijken.
  • 10 Apr 2021 om 22:53
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:51
      Godverdomme wat zit het tegen
    Het is gewoon dramatisch het zit niet tegen
  • 10 Apr 2021 om 22:53
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:53
      18 wedstrijden spelen en 2 winnen? Dan zit het niet tegen hoor... Wel met de tactiek en kwaliteit..
    Ook maar het zit ook vaak tegen
  • 10 Apr 2021 om 22:53
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:51
      Godverdomme wat zit het tegen
    18 wedstrijden spelen en 2 winnen? Dan zit het niet tegen hoor... Wel met de tactiek en kwaliteit..
  • 10 Apr 2021 om 22:53
    Pierie het superieure Ajax talent speelde weer een geweldige wedstrijd , super hoor
  • 10 Apr 2021 om 22:52
    Volgende verliespartij is Utrecht..
  • 10 Apr 2021 om 22:52
    Jans out!!!
  • 10 Apr 2021 om 22:51
    Ze rennen niet eens achter de bal aan whahaha. Wat is er met dit elftal gebeurd in de 2de seizoenshelft?
  • 10 Apr 2021 om 22:51
    Godverdomme wat zit het tegen
  • 10 Apr 2021 om 22:48
    Zwolle gaat winnen helaas. Wat is dit elftal afgegleden
  • 10 Apr 2021 om 22:45
    Smal omturnen tot linksbuiten of linkshalf en volgend jaar een kopper in de spits. Wat heeft hij een geweldige voorzet.
  • 10 Apr 2021 om 22:45
    Die smal heeft daarentegen wel een goede voorzet.
  • 10 Apr 2021 om 22:45
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:44
      Ebuehi is ook echt een drama vandaag zeg... Niet van hem gewend.
    Gelukkig is hij gehuurd
  • 10 Apr 2021 om 22:45
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:39
      Joah joah....Twente gaat voor plek 8 hahahahahaha.

      Wie gelooft het allemaal nog? De grootste fouten die FC Twente heeft gemaakt zijn Danilo af laten reizen naar Brazilië met de kerst en Drommel in een veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg stadium met PSV laten praten.
    De grootste fout is dat ze in de winterstop spelers hebben laten gaan
  • 10 Apr 2021 om 22:44
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:43
      Dit valt niet te vergeten.
    Klopt
  • 10 Apr 2021 om 22:44
    Illic kan er ook niks van. Kan je net zo goed met 10 man spelen.
  • 10 Apr 2021 om 22:44
    Ebuehi is ook echt een drama vandaag zeg... Niet van hem gewend.
  • 10 Apr 2021 om 22:44
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:43
      Dit valt niet te vergeten.
    Tweede seizoen alweer
  • 10 Apr 2021 om 22:44
    We mogen blij zijn met een goede competitie start ander was het weer tegen Telstar en Dordrecht geweest kolere wat slecht
  • 10 Apr 2021 om 22:44
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:40
      Aldus John die weer de psycholoog uit gaat hangen en alles recht probeert te lullen wat krom is.............


      Danilo moet je gewoon verrot schelden. Wat een slappe zak is dat ventje...........
    Hehe iemand die z'n verstand niet verloren is
  • 10 Apr 2021 om 22:43
    Eerste schot op goal van narsingh in de 2re helft
  • 10 Apr 2021 om 22:43
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:42
      Snel vergeten op naar volgend seizoen
    Dit valt niet te vergeten.
  • 10 Apr 2021 om 22:43
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:40
      Aldus John die weer de psycholoog uit gaat hangen en alles recht probeert te lullen wat krom is.............


      Danilo moet je gewoon verrot schelden. Wat een slappe zak is dat ventje...........
    Return To sender
  • 10 Apr 2021 om 22:42
    Snel vergeten op naar volgend seizoen
  • 10 Apr 2021 om 22:42
    Mensen die zeggen dat Menig vaak oogkleppen op heeft, kan ik inmiddels bevestigen dat hij volkomen gelijk heeft dat die voor eigen succes gaat.. Een spits die eigenlijk geen spits is en een andere speler die op de verkeerde sport zit.
  • 10 Apr 2021 om 22:41
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:40
      Menig en smal zeer goed
    Ik vind menig niet goed spelen
  • 10 Apr 2021 om 22:41
    Het was weer geweldig om naar te kijken. Echt genoten.
  • 10 Apr 2021 om 22:41
    We hebben een overschatte voorhoede met menig narsingh en danilo, paar toevalstreffers die elke spits zou maken in de eerste seizoenshelft. Nu moeten ze echt zelf iets creëren, en is het heeel slecht
  • 10 Apr 2021 om 22:41
    Wat een nivo schiet zerrouki tegen zichzelf aan.
  • 10 Apr 2021 om 22:40
    Menig en smal zeer goed
  • 10 Apr 2021 om 22:40
    Fctwente wil helemaal niet meer winnen en deze wedstrijd verdient geen winaar. Masr Fctwente geeft alleen masr cadeautjes en als fctwente dat niet doet doet de scheidsrechter het wel.
  • 10 Apr 2021 om 22:40
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:40
      Lees alleen maar negatieve dingen over Narsingh
    Zond geld
  • 10 Apr 2021 om 22:40
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:37
      Maar natuurlijk de speler met de meeste doelpunten op zijn naam gaan ze verot schelden. Dan ben je natuurlijk de beste supporter.bij fctwente. Man man ga je schoolgeld weer ophalen je snapt niets van het spelletje voetbal en je verwachtingspatroon is veelste hoog voor deze groep spelers.
    Aldus John die weer de psycholoog uit gaat hangen en alles recht probeert te lullen wat krom is.............


    Danilo moet je gewoon verrot schelden. Wat een slappe zak is dat ventje...........
  • 10 Apr 2021 om 22:40
    "Menig die gewoon een prima wedstrijd speelt".
  • 10 Apr 2021 om 22:40
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:37
      Lees effe hieronder
    Lees alleen maar negatieve dingen over Narsingh
  • 10 Apr 2021 om 22:39
    Haal danilo er maar uit. Misschien dat rots nog tegen een bal aan kan lopen.
  • 10 Apr 2021 om 22:39
    Fucking freek show voorin!!! Kunnen gvdme na elke dag trainen nog geen aktie maken! Nota bene de ervaren jongens ( pffffff) laten het afweten!! Mooi weer voetballers
  • 10 Apr 2021 om 22:39
    Is de commentator voor ons vandaag? Hij is veel te positief.
  • 10 Apr 2021 om 22:39
    Narsingh echt hij wilt ook niet eens
  • 10 Apr 2021 om 22:39
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:38
      Aantal schoten op goal: 1......echt triest dit
    Ze kunnen zo nog 3 weken voetballen zonder te scoren. Hopeloos dit.
  • 10 Apr 2021 om 22:39
    Joah joah....Twente gaat voor plek 8 hahahahahaha.

    Wie gelooft het allemaal nog? De grootste fouten die FC Twente heeft gemaakt zijn Danilo af laten reizen naar Brazilië met de kerst en Drommel in een veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vroeg stadium met PSV laten praten.
  • 10 Apr 2021 om 22:38
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:37
      Maar natuurlijk de speler met de meeste doelpunten op zijn naam gaan ze verot schelden. Dan ben je natuurlijk de beste supporter.bij fctwente. Man man ga je schoolgeld weer ophalen je snapt niets van het spelletje voetbal en je verwachtingspatroon is veelste hoog voor deze groep spelers.
    Maar als je van dit Zwolle niet wint is het nivo bagger.
  • 10 Apr 2021 om 22:38
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:36
      Smaldini speelt uitstekend
    Smal speelt echt een uitstekende wedstrijd.
  • 10 Apr 2021 om 22:38
    Aantal schoten op goal: 1......echt triest dit
  • 10 Apr 2021 om 22:38
    Aantal schoten op goal: 1......echt triest dit
  • 10 Apr 2021 om 22:37
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:37
      Is te zien pfffff
    Lees effe hieronder
  • 10 Apr 2021 om 22:37
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:37
      We missen echt een kopper in de spits.
    We missen geen kopper, we missen überhaupt een spits..
  • 10 Apr 2021 om 22:37
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:23
      Narinsgh is wel echt beter dan van leeuwen
    Is te zien pfffff
  • 10 Apr 2021 om 22:37
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:31
      Kan niet wachten tot er weer supporters mogen een dat die danilo kapot word gefloten
    Maar natuurlijk de speler met de meeste doelpunten op zijn naam gaan ze verot schelden. Dan ben je natuurlijk de beste supporter.bij fctwente. Man man ga je schoolgeld weer ophalen je snapt niets van het spelletje voetbal en je verwachtingspatroon is veelste hoog voor deze groep spelers.
  • 10 Apr 2021 om 22:37
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:36
      Zwolle verdedigt heel goed.
    Twente is aanvallend erg pover. En die Narsingh is wel de slechtste
  • 10 Apr 2021 om 22:37
    Wat een overschatte voorhoede hebben we toch....
  • 10 Apr 2021 om 22:37
    Ze kunnen nu in iedergeval niet klagen over de voorzetten.
  • 10 Apr 2021 om 22:37
    Narsingh lamzak Babel ophalen
  • 10 Apr 2021 om 22:37
    Narsingh kan er niks van.
  • 10 Apr 2021 om 22:37
    We missen echt een kopper in de spits.
  • 10 Apr 2021 om 22:37
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:36
      Deze wedstrijd kan zo wel 2 dagen door gaan zonder dat twente een doelpunt maakt.
    Niet zo positief, je houdt het nog kort aan..
  • 10 Apr 2021 om 22:37
    Van leeuwen was slecjt maar narsingh
  • 10 Apr 2021 om 22:36
    Positief is dat smal en pierri goed spelen vandaag.
  • 10 Apr 2021 om 22:36
    Deze wedstrijd kan zo wel 2 dagen door gaan zonder dat twente een doelpunt maakt.
  • 10 Apr 2021 om 22:36
    Zwolle verdedigt heel goed.
  • 10 Apr 2021 om 22:36
    Ik ben benieuwd naar het interview van Jans. Wordt vast lachen. :))))
  • 10 Apr 2021 om 22:36
    Smaldini speelt uitstekend
  • 10 Apr 2021 om 22:35
    Lamzak Narsingh heeft een vrije kans als hij kon aannemen
  • 10 Apr 2021 om 22:35
    Wachten is tot ze verliezen
  • 10 Apr 2021 om 22:35
    We missen gewoon een spits voor dit soort wedstrijden
  • 10 Apr 2021 om 22:34
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:30
      Danillo wat een drama.....
    Ja, begin me ook aan te irriteren. Snap niet wat die keal last van heeft. vind hem sloom, veel balverlies en geïrriteerd over komen. Dat was heel anders voor de winterstop.
  • 10 Apr 2021 om 22:34
    Ja, ga de hond maar even uitlaten fijne avond allemaal nog.
  • 10 Apr 2021 om 22:34
    Zwolle levensgevaarlijk op de counter
  • 10 Apr 2021 om 22:32
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:31
      Ja voor..................ja voor wie??????
    Plet
  • 10 Apr 2021 om 22:31
    Kan niet wachten tot er weer supporters mogen een dat die danilo kapot word gefloten
  • 10 Apr 2021 om 22:31
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:30
      Danilo mag wel is gewisseld worden
    Ja voor..................ja voor wie??????
  • 10 Apr 2021 om 22:30
    Danillo wat een drama.....
  • 10 Apr 2021 om 22:30
    Danilo mag wel is gewisseld worden
  • 10 Apr 2021 om 22:30
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:24
      Echt wa...
    Los van het feit dat van leeuwen zich comfortabeler voelt vanaf links. Is het gelijkwaardig. Maar de ervaring maakt narsingh beter.
  • 10 Apr 2021 om 22:30
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:29
      Het is wachten op de 1-1
    2-0 ja.....
  • 10 Apr 2021 om 22:30
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:29
      Het is wachten op de 1-1
    Dat zegt die commentator de hele tijd. Heb nog 0 echte kansen gezien.
  • 10 Apr 2021 om 22:29
    Het is wachten op de 1-1
  • 10 Apr 2021 om 22:28
    Nog geen penalty of eigen doelpunt. Wordt iedere week saaier
  • 10 Apr 2021 om 22:27
    Ik had er 5 gewisseld
  • 10 Apr 2021 om 22:25
    Ben benieuwd naar de transfers van deze zomer. Dit seizoen lijkt klaar te zijn.
  • 10 Apr 2021 om 22:25
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:23
      Narinsgh is wel echt beter dan van leeuwen
    Maakt niet zoveel uit. Opgebrande international of aankomend talentje
  • 10 Apr 2021 om 22:24
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:23
      Echt niet
    Echt wa...
  • 10 Apr 2021 om 22:23
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:23
      Narinsgh is wel echt beter dan van leeuwen
    Echt niet
  • 10 Apr 2021 om 22:23
    Danilo voegt 0% toe aan dit Twente. Hij past gewoon niet in dit systeem.
  • 10 Apr 2021 om 22:23
    Ilic en narsingh erin...
  • 10 Apr 2021 om 22:23
    Narinsgh is wel echt beter dan van leeuwen
  • 10 Apr 2021 om 22:22
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:21
      Jans wacht liever tot de 85ste minuut !!!
    bij Schalke riepen ze ook al ...aufhoren ..bitte aufhoren..geld hier ook godsamme...
  • 10 Apr 2021 om 22:21
    Roemratoe speelt goed en die moet eruit kijk is naar bosch
  • 10 Apr 2021 om 22:21
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:20
      Waarom ilic niet brengen? Voor bosch of roemeratoe
    Jans wacht liever tot de 85ste minuut !!!
  • 10 Apr 2021 om 22:21
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:20
      Die aannames zijn ecjt drama
    Het schieten ook....wat een kans
  • 10 Apr 2021 om 22:20
    Waarom ilic niet brengen? Voor bosch of roemeratoe
  • 10 Apr 2021 om 22:20
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:19
      Weer een kut pass van Danilo waardoor de aanval stuk loopt.......
    Die aannames zijn ecjt drama
  • 10 Apr 2021 om 22:19
    Weer een kut pass van Danilo waardoor de aanval stuk loopt.......
  • 10 Apr 2021 om 22:19
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:18
      In ieder geval sowieso Ilic voor Roemeratoe, tòch Narcing voor van Leeuwen want van Leeuwen maakt toch te weinig tot geen acties ondanks dat hij wel veel energie levers.
    Roemeratoe een van de betere zerrouki is het vandaag dan eerder niet
  • 10 Apr 2021 om 22:18
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:17
      Wordt weer n zelfxe verhaal, weer te laat wisselen en met n nederlaag naar huis
    Het is slim van pec om Twente het spel te laten maken want dat kunnen ze niet.
  • 10 Apr 2021 om 22:18
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:12
      Wie zou je willen wisselen buiten bosch dan
    In ieder geval sowieso Ilic voor Roemeratoe, tòch Narcing voor van Leeuwen want van Leeuwen maakt toch te weinig tot geen acties ondanks dat hij wel veel energie levers.
  • 10 Apr 2021 om 22:18
    De Lange voor Drommel
  • 10 Apr 2021 om 22:18
    Mooi gezicht om te zien. Jans die het ook gelaten aanziet vanaf de zijlijn..............
  • 10 Apr 2021 om 22:18
    Rots voor Danilo
  • 10 Apr 2021 om 22:17
    De smalle selectie en gebrek aan ervaring waren gemaskeert door het goud van de eerste seizoen helft.Jans en streuer hebben bewust voor deze strategie gekozen die gelukkig niet tot ongelukken leid. Ze hadden zo maar in de problemen kunnen komen.
  • 10 Apr 2021 om 22:17
    Als ze iedere keer rondtikken en niet een keer schieten vanaf de 2e lijn. Dan komt er nooit een goal. Dat eindelose rond getik en kappen en draaien is niet echt leuk meer om te kijken. De rek is eruit. Ze zijn safe.
  • 10 Apr 2021 om 22:17
    Oosterwolde voor Menig
  • 10 Apr 2021 om 22:17
    Wordt weer n zelfxe verhaal, weer te laat wisselen en met n nederlaag naar huis
  • 10 Apr 2021 om 22:17
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:15
      Voor bosch en verder dan?
    Max Bruns voor Ebuehi
  • 10 Apr 2021 om 22:16
    Twente krijgt niet eens kansen.
  • 10 Apr 2021 om 22:16
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:15
      Ilic
    Asjeblieft nog een zakkenvuller erin die ook geen mouwen willen opstropen
  • 10 Apr 2021 om 22:15
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:15
      Ilic
    Voor bosch en verder dan?
  • 10 Apr 2021 om 22:15
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:13
      Ja maar wie moet erin
    Ilic
  • 10 Apr 2021 om 22:14
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:14
      Bosch weer veel te onstuimig......
    Drama
  • 10 Apr 2021 om 22:14
    Bosch weer veel te onstuimig......
  • 10 Apr 2021 om 22:13
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:12
      Wie niet?
    Ja maar wie moet erin
  • 10 Apr 2021 om 22:12
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:12
      Wie zou je willen wisselen buiten bosch dan
    Wie niet?
  • 10 Apr 2021 om 22:12
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:12
      Nou precies
    Dan liever van Polen met korte mouwen.
  • 10 Apr 2021 om 22:12
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:11
      Missen nog een regenkapje voor het haar.
    Nou precies
  • 10 Apr 2021 om 22:12
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:11
      En dan zul je zien dat Jans weer veels te lang wacht met wisselen.......
    Wie zou je willen wisselen buiten bosch dan
  • 10 Apr 2021 om 22:11
    En dan zul je zien dat Jans weer veels te lang wacht met wisselen.......
  • 10 Apr 2021 om 22:11
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:10
      Als ik Roemeratoe zie lopen met handschoenen aan en dan nog de handen in de mouwen wil ik hem zelf wel van het veld af trekken. Watjes, mouwen moeten juist opgestroopt worden.
    Missen nog een regenkapje voor het haar.
  • 10 Apr 2021 om 22:10
    Nakayama duikt niet weg voor zo'n bal.....
  • 10 Apr 2021 om 22:10
    Die scheids fliit zo saai pffff
  • 10 Apr 2021 om 22:10
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:08
      Ha roemeratoe met zijn handjes in de mouwen pfffff echt slecht
    Of niet, ik erger me er kapot aan! Kan toch niet waar zijn
  • 10 Apr 2021 om 22:10
    Als ik Roemeratoe zie lopen met handschoenen aan en dan nog de handen in de mouwen wil ik hem zelf wel van het veld af trekken. Watjes, mouwen moeten juist opgestroopt worden.
  • 10 Apr 2021 om 22:08
    Ha roemeratoe met zijn handjes in de mouwen pfffff echt slecht
  • 10 Apr 2021 om 22:08
    Zwolle is vandaag een maatje te groot voor Twente.
  • 10 Apr 2021 om 22:06
    Oriol Busquets
  • 10 Apr 2021 om 22:05
    Laten we positief blijven. Een opleving van Danilo en we winnen vandaag met 1-2 :)
  • 10 Apr 2021 om 22:05
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:02
      Witte Ros
    witte schimmel in FCT..
  • 10 Apr 2021 om 22:04
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:00
      Het is al dat ze hem laten schieten daar gaat het fout druk op de bal
    Zet die drommel bril af. Hij was gewoon fout. Kun je allerlei excuses zoeken en wel 6 schuldigen aanwijzen. Maar drommel verwerkt die bal echt dramatisch.
  • 10 Apr 2021 om 22:03
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:01
      Ja ik bedoel ros, ik wou in eerste instantie rode shirt typen.
    Of bedoel je eigenlijk de rosse bos? Je weet wel....bij sommige vrouwen krijg je wel eens het idee dat dat 'ding' terug kan bijten. ;)
  • 10 Apr 2021 om 22:03
    • Quote van 10 Apr 2021 om 21:54
      Winnen alleen nog laatste wedstrijd tegen het dan gedegradeerde ADO. 12e of misschien zelfs 13e.
    De 12 de of 13 de plek zou een realistische plek zijn als je ziet hoe de ploeg nu speelt . Fctwente heeft genoeg kwaliteiten maar de ploeg speelt weer voor het grootste deel tegen zichzelf. Daar kan geen trainer is aan doen dit gebeurt bij een club waar niets meer lukt.
  • 10 Apr 2021 om 22:02
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:01
      Ja ik bedoel ros, ik wou in eerste instantie rode shirt typen.
    Witte Ros
  • 10 Apr 2021 om 22:02
    • Quote van 10 Apr 2021 om 21:56
      Onze FC heeft maar 1 kans om nog met een resultaat naar huis te gaan en dat is in de rust gelijk Roemeratoe wisselen en nooit meer opstellen. Wat een drama is hij vandaag wederom weer. Hij haalt al het tempo uit het spel in balbezit en speelt 80 tot 90 % van de ballen breed of terug. En wat doet hij in godsnaam als Pec de bal heeft. Let er maar eens op. Hij gaat bij een man staan en laat deze dan continu van hem weg lopen. Dan loopt hij weer ergens anders naar toe om gewoon lucht te dekken. Hij doet verdedigend helemaal niets. We spelen gewoon met 10 man. Ingrijpen Jans, en heel snel ook.
    Roemoeratoe doet mee voor de show ( dansen met sterren ) Is dit nu de CHA CHA CHA of de Quick step? Iig niet de Samba. “Zerrouki balletje terug”. Zet Oosterwolde gewoon maar op de plek van Danilo!!!!!!!!!!!
  • 10 Apr 2021 om 22:02
    • Quote van 10 Apr 2021 om 22:00
      Het is al dat ze hem laten schieten daar gaat het fout druk op de bal
    Hélemaal mee eens !!
  • 10 Apr 2021 om 22:01
    • Quote van 10 Apr 2021 om 21:56
      Dat heeft niks met Jans te maken, dat is gewoon de tendens van de huidige tijd. Alle spelers worden gepamperd, iedereen krijgt een aai over z’n bol en bij wanprestatie is het :”jammer volgende keer beter” Keiharde trainers zijn er haast niet meer en worden door veel spelers ook niet geaccepteerd, dan zagen de spelers aan je poten
    Dat heeft alles met Jans te maken..............
  • 10 Apr 2021 om 22:01
    • Quote van 10 Apr 2021 om 21:58
      Rode ros??
    Ja ik bedoel ros, ik wou in eerste instantie rode shirt typen.
  • 10 Apr 2021 om 22:01
    Zal me niks verbazen als psv de onderhandelingen stop zet nu... zou het snel op een akkoortje gooien streuer
  • 10 Apr 2021 om 22:00
    • Quote van 10 Apr 2021 om 21:53
      Onee jij wil zeggen dat jans dit goed doet vroeger kreeg je op je flikker als je zo zou spellen jans is te lief
    Dit heeft niks met jans te maken. Maak totaal niet uit welke trainer je krijgt. De spelers op het veld moeten het doen.
  • 10 Apr 2021 om 22:00
    • Quote van 10 Apr 2021 om 21:58
      En wat moet jans ermee dan ? Het is ja al 1-0. Je doet je naam eer aan. Drommel is hier fout niet jans. Maar dat zie jij schijnbaar niet en denk jij dat jans niks zegt tegen drommel? Komop man
    Het is al dat ze hem laten schieten daar gaat het fout druk op de bal
  • 10 Apr 2021 om 21:59
    • Quote van 10 Apr 2021 om 21:57
      Zoals van de week gezegd, ze schrapen nog hoogstens 5 schamele puntjes bij elkaar. Als je geluk hebt.
    Ik denk zelfs dàt niet, gezien hun veldspel van de laatste tijd !!
  • 10 Apr 2021 om 21:59
    • Quote van 10 Apr 2021 om 21:57
      Dus ligt het toch aan jans ze moeten eens op hun flikker krijgen
    Dat ben ik met je eens, maar in de huidige voetballerij gebeurt dat helaas amper meer...
  • 10 Apr 2021 om 21:58
    • Quote van 10 Apr 2021 om 21:53
      Sommigen zijn het rode ros niet waard.
    Rode ros??
  • 10 Apr 2021 om 21:58
    • Quote van 10 Apr 2021 om 21:56
      Dat heeft niks met Jans te maken, dat is gewoon de tendens van de huidige tijd. Alle spelers worden gepamperd, iedereen krijgt een aai over z’n bol en bij wanprestatie is het :”jammer volgende keer beter” Keiharde trainers zijn er haast niet meer en worden door veel spelers ook niet geaccepteerd, dan zagen de spelers aan je poten
    Onzin en niemand is bang voor z'n positie als het minder gaat? Ik zou 442 gaan spelen met Danilo en van leeuwen in de punt en illic erachter
  • 10 Apr 2021 om 21:58
    • Quote van 10 Apr 2021 om 21:53
      Onee jij wil zeggen dat jans dit goed doet vroeger kreeg je op je flikker als je zo zou spellen jans is te lief
    En wat moet jans ermee dan ? Het is ja al 1-0. Je doet je naam eer aan. Drommel is hier fout niet jans. Maar dat zie jij schijnbaar niet en denk jij dat jans niks zegt tegen drommel? Komop man
  • 10 Apr 2021 om 21:57
    • Quote van 10 Apr 2021 om 21:54
      Winnen alleen nog laatste wedstrijd tegen het dan gedegradeerde ADO. 12e of misschien zelfs 13e.
    Zoals van de week gezegd, ze schrapen nog hoogstens 5 schamele puntjes bij elkaar. Als je geluk hebt.
  • 10 Apr 2021 om 21:57
    Drommel niet best bij de goal. Van Leeuwen en Smal prima. Van mij part Danilo eraf Rots met lekker veel energie rechterspits. Dan van Leeuwen centraal achter de spitsen in een 442.
  • 10 Apr 2021 om 21:57
    • Quote van 10 Apr 2021 om 21:53
      Onee jij wil zeggen dat jans dit goed doet vroeger kreeg je op je flikker als je zo zou spellen jans is te lief
    Jans doet het met zijn technische staf uitstekend niks mis mee . De afspraken zijn duidelijk met de spelers de uitvoering is behelpen. De vraag is hoe kan dit na een uitstekende eerste seizoens helft . De spelers willen wel maar er lukt nauwelijks iets. Beter nu dan in het begin van het volgende seizoen.
  • 10 Apr 2021 om 21:57
    • Quote van 10 Apr 2021 om 21:56
      Dat heeft niks met Jans te maken, dat is gewoon de tendens van de huidige tijd. Alle spelers worden gepamperd, iedereen krijgt een aai over z’n bol en bij wanprestatie is het :”jammer volgende keer beter” Keiharde trainers zijn er haast niet meer en worden door veel spelers ook niet geaccepteerd, dan zagen de spelers aan je poten
    Dus ligt het toch aan jans ze moeten eens op hun flikker krijgen
  • 10 Apr 2021 om 21:56
    • Quote van 10 Apr 2021 om 21:53
      Onee jij wil zeggen dat jans dit goed doet vroeger kreeg je op je flikker als je zo zou spellen jans is te lief
    Dat heeft niks met Jans te maken, dat is gewoon de tendens van de huidige tijd. Alle spelers worden gepamperd, iedereen krijgt een aai over z’n bol en bij wanprestatie is het :”jammer volgende keer beter” Keiharde trainers zijn er haast niet meer en worden door veel spelers ook niet geaccepteerd, dan zagen de spelers aan je poten
  • 10 Apr 2021 om 21:56
    Onze FC heeft maar 1 kans om nog met een resultaat naar huis te gaan en dat is in de rust gelijk Roemeratoe wisselen en nooit meer opstellen. Wat een drama is hij vandaag wederom weer. Hij haalt al het tempo uit het spel in balbezit en speelt 80 tot 90 % van de ballen breed of terug. En wat doet hij in godsnaam als Pec de bal heeft. Let er maar eens op. Hij gaat bij een man staan en laat deze dan continu van hem weg lopen. Dan loopt hij weer ergens anders naar toe om gewoon lucht te dekken. Hij doet verdedigend helemaal niets. We spelen gewoon met 10 man. Ingrijpen Jans, en heel snel ook.
  • 10 Apr 2021 om 21:55