Geen bonussen voor FC Twente: ''Kaal bedrag van 3,5 miljoen euro''

9
Geen bonussen voor FC Twente: ''Kaal bedrag van 3,5 miljoen euro''

PSV hoopt deze week nog dat Joël Drommel officieel gepresenteerd kan worden als doelman voor het aankomende seizoen. Bij de overgang is een vast transferbedrag van 3,5 miljoen als transfersom genoemd.

Tijmen van Wissing sprak tegenover RTV Oost over een bedrag tussen de 4 en 4,5 miljoen euro, waar De Telegraaf een bedrag van 3,8 miljoen euro noemde. Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad denkt echter beter te weten: "PSV betaalt voor Joël Drommel een ‘kaal’ bedrag van 3,5 miljoen euro. Daarbij zijn geen bonussen afgesproken en iedereen weet dus waar hij aan toe is", schrijft hij.

"Drommel zelf heeft het recht op een percentage van zijn transferrechten laten vallen, zo bevestigde technisch manager Jan Streuer van FC Twente maandag in De Telegraaf. Dat gaat om meerdere tonnen", besluit de journalist.

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Apr 2021 om 15:02
    Dit is echt een schandalig laag bedrag en als ik dit afgesproken had zou ik ook naar de vrienden in de pers laten lekken dat het zogenaamd meer was.
  • 13 Apr 2021 om 11:28
    • Quote van 13 Apr 2021 om 07:05
      Ik ben net zo blij met Unnerstal we gaan er met deze keeper echt niet op achteruit. Kortom win win situatie. En ik moet zien of Drommel het waar maakt bij Psv, ik gun het hem wel maar ik vindt Unnerstal toch debeyere van de 2. En die hebben we voor nop.
    Vindt hem echt wel 3x beter dan Drommel..
  • 13 Apr 2021 om 11:05
    • Quote van 13 Apr 2021 om 09:03
      Doorverkoop percentage hoop ik toch wel op...
    Nee dus. Kaal bedrag lijkt mij alleen geld in het handje en klaar. Hoop wel dat ze gewoon pinnen bij de overdracht :)
  • 13 Apr 2021 om 09:03
    Doorverkoop percentage hoop ik toch wel op...
  • 13 Apr 2021 om 07:54
    • Quote van 13 Apr 2021 om 07:05
      Ik ben net zo blij met Unnerstal we gaan er met deze keeper echt niet op achteruit. Kortom win win situatie. En ik moet zien of Drommel het waar maakt bij Psv, ik gun het hem wel maar ik vindt Unnerstal toch debeyere van de 2. En die hebben we voor nop.
    Het is idd wel een echte keerl. We zullen het gaan meemaken
  • 13 Apr 2021 om 07:05
    Ik ben net zo blij met Unnerstal we gaan er met deze keeper echt niet op achteruit. Kortom win win situatie. En ik moet zien of Drommel het waar maakt bij Psv, ik gun het hem wel maar ik vindt Unnerstal toch debeyere van de 2. En die hebben we voor nop.
  • 13 Apr 2021 om 05:08
    Prima geld voor een keeper waarvan ik denk,ik moet het nog zien in de toekomst!
  • 12 Apr 2021 om 23:31
    • Quote van 12 Apr 2021 om 22:40
      Ach speculeren we zien het wel
    Rik Elferink is een irritant mannetje uit St Isodorus Hoeve, die toevallig PSV watcher is geworden en ongeveer net zoveel voorstelt als onze Leonie. Het is 3.8 miljoen en het klopt dat er geen extra bonussen zijn.
  • 12 Apr 2021 om 22:40
    Ach speculeren we zien het wel
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›