Wedstrijdinfo FC Twente - FC Utrecht bekend: dit zijn alle regels

26
Wedstrijdinfo FC Twente - FC Utrecht bekend: dit zijn alle regels

FC Twente neemt het op zondag 25 april in eigen huis op tegen FC Utrecht en de club uit Enschede mag in totaal 4.000 fans verwelkomen in de Grolsch Veste. Supporters kunnen zich vanaf vandaag t/m zaterdag 17 april (23.59 uur) aanmelden via deze link

Op de website van de Tukkers is inmiddels alle 'wedstrijdinformatie' te zien. Ook wordt er tekst en uitleg gegeven over de sneltest. Tevens valt te lezen dat de 1e ring geopend is en de korte zijde van de 2e ring boven Vak-P. De vier belangrijkste punten hebben we voor jullie op een rijtje gezet:

1. De sneltest moet binnen 40 uur voor aanvang van de wedstrijd zijn afgenomen;

2. "In De Grolsch Veste geldt een mondkapjesplicht, behalve wanneer je op de tribunestoel zit."

3. "Wanneer je door de tourniquetpoortjes gaat, dien je deze door te duwen met je schouder en niet met je handen."

4. "Supporters die door de toegangspoorten komen, wordt verzocht daarna naar de plaats op de tribune te gaan. Het is voor, tijdens, in de rust en na de wedstrijd niet toegestaan om zich op te houden in de grachten of op de omloop van de tweede ring als er geen gebruik wordt gemaakt van de toiletten of catering."

Klik hier om alle regels en informatie over de sneltest te lezen.

26 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Apr 2021 om 18:34
    • Quote van 15 Apr 2021 om 17:16
      Volgens mij ben jezelf degene die in een complot leeft en zich niet inleest. Dat mag, maar als je op basis van desinformatie weigert je te laten vaccineren, moet je vervolgens niet klagen dat je niet naar café, stadion of pretpark mag. Ik hoop iig dat er genoeg prikken worden gezet, zodat we weer de vrijheid krijgen om bijvoorbeeld een vol stadion te mogen bezoeken.
    mee eens ...maar jammer dat je dan ook nog getest word..
  • 15 Apr 2021 om 17:16
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:00
      Blijf jij maar naïef; verdiep je eens in de materie; jij leeft in een complot; elke 6 maanden willen ze je gaan vaccineren; kijk naar Israël; en je laat je toch niet chanteren voor vrijheid; kijk naar Weghorst
    Volgens mij ben jezelf degene die in een complot leeft en zich niet inleest. Dat mag, maar als je op basis van desinformatie weigert je te laten vaccineren, moet je vervolgens niet klagen dat je niet naar café, stadion of pretpark mag. Ik hoop iig dat er genoeg prikken worden gezet, zodat we weer de vrijheid krijgen om bijvoorbeeld een vol stadion te mogen bezoeken.
  • 15 Apr 2021 om 10:00
    • Quote van 14 Apr 2021 om 22:00
      Een nuchtere Tukker laat zich vaccineren en gelooft niet in Femke Louise. Als genoeg mensen zich laten vaccineren mag binnen enkele maanden alles weer. Als je per se geen vaccin wil prima, maar dan niet lopen zeiken dat er maatregelen zijn.
    Blijf jij maar naïef; verdiep je eens in de materie; jij leeft in een complot; elke 6 maanden willen ze je gaan vaccineren; kijk naar Israël; en je laat je toch niet chanteren voor vrijheid; kijk naar Weghorst
  • 14 Apr 2021 om 22:51
    • Quote van 14 Apr 2021 om 22:00
      Een nuchtere Tukker laat zich vaccineren en gelooft niet in Femke Louise. Als genoeg mensen zich laten vaccineren mag binnen enkele maanden alles weer. Als je per se geen vaccin wil prima, maar dan niet lopen zeiken dat er maatregelen zijn.
    Eens
  • 14 Apr 2021 om 22:30
    • Quote van 14 Apr 2021 om 22:00
      Een nuchtere Tukker laat zich vaccineren en gelooft niet in Femke Louise. Als genoeg mensen zich laten vaccineren mag binnen enkele maanden alles weer. Als je per se geen vaccin wil prima, maar dan niet lopen zeiken dat er maatregelen zijn.
    die gevaccineerd zijn moeten ook nog getest worden... toch?
  • 14 Apr 2021 om 22:17
    Dortmund voor de 2e keer genaaid tegen City... Dat gejank om hands maakt van voetbal echt een pussysport...
  • 14 Apr 2021 om 22:00
    • Quote van 14 Apr 2021 om 17:25
      Wie toegeeft aan de test maatschappij verliest zijn vrijheid; straks mag je continue gaan testen met een dubieuze uitslag; een test zegt namelijk niet of je ziek bent (en kost ook geld; gratis is tijdelijk en uiteindelijk is het belastinggeld; dus helemaal niet gratis). Het gaat om controle van de mens. Ik verwacht van een nuchtere Tukker geen deelname aan deze waarzin. Ik houd ook van FCT maar werk hier niet aan mee. Als we dit massaal doen. Dan is het snel afgelopen met deze onzin. Nog even volhouden. En dan na de zomer massaal naar onze FCT zonder test en zonder vaccin. Samen krijgen we de overheid onder controle. Uit gouden korenaren schiep God de Twentenaren....... laat je niet bedonderen door het volk uit Drn Haag
    Een nuchtere Tukker laat zich vaccineren en gelooft niet in Femke Louise. Als genoeg mensen zich laten vaccineren mag binnen enkele maanden alles weer. Als je per se geen vaccin wil prima, maar dan niet lopen zeiken dat er maatregelen zijn.
  • 14 Apr 2021 om 21:58
    • Quote van 14 Apr 2021 om 17:25
      Wie toegeeft aan de test maatschappij verliest zijn vrijheid; straks mag je continue gaan testen met een dubieuze uitslag; een test zegt namelijk niet of je ziek bent (en kost ook geld; gratis is tijdelijk en uiteindelijk is het belastinggeld; dus helemaal niet gratis). Het gaat om controle van de mens. Ik verwacht van een nuchtere Tukker geen deelname aan deze waarzin. Ik houd ook van FCT maar werk hier niet aan mee. Als we dit massaal doen. Dan is het snel afgelopen met deze onzin. Nog even volhouden. En dan na de zomer massaal naar onze FCT zonder test en zonder vaccin. Samen krijgen we de overheid onder controle. Uit gouden korenaren schiep God de Twentenaren....... laat je niet bedonderen door het volk uit Drn Haag
    Mee eens!
  • 14 Apr 2021 om 21:58
    • Quote van 14 Apr 2021 om 18:48
      Viruswappie
    En jij een virusslappie.
  • 14 Apr 2021 om 20:49
    Lekker met 4.000 man in een stadion gaan zitten waar er 30.000 in kunnen.
    Dan ben je toch ook wel heel wanhopig.
  • 14 Apr 2021 om 20:43
    • Quote van 14 Apr 2021 om 19:33
      Voor mij geeft even een testje en dan eindelijk weer naar het stadion meer vrijheid dan weer een pot voor de tv. Maar blijf gerust thuis, er zijn er genoeg die wél willen.
    Op deze manier niet dan is de lol er vanaf sorry.
  • 14 Apr 2021 om 19:33
    • Quote van 14 Apr 2021 om 17:25
      Wie toegeeft aan de test maatschappij verliest zijn vrijheid; straks mag je continue gaan testen met een dubieuze uitslag; een test zegt namelijk niet of je ziek bent (en kost ook geld; gratis is tijdelijk en uiteindelijk is het belastinggeld; dus helemaal niet gratis). Het gaat om controle van de mens. Ik verwacht van een nuchtere Tukker geen deelname aan deze waarzin. Ik houd ook van FCT maar werk hier niet aan mee. Als we dit massaal doen. Dan is het snel afgelopen met deze onzin. Nog even volhouden. En dan na de zomer massaal naar onze FCT zonder test en zonder vaccin. Samen krijgen we de overheid onder controle. Uit gouden korenaren schiep God de Twentenaren....... laat je niet bedonderen door het volk uit Drn Haag
    Voor mij geeft even een testje en dan eindelijk weer naar het stadion meer vrijheid dan weer een pot voor de tv. Maar blijf gerust thuis, er zijn er genoeg die wél willen.
  • 14 Apr 2021 om 18:48
    • Quote van 14 Apr 2021 om 17:25
      Wie toegeeft aan de test maatschappij verliest zijn vrijheid; straks mag je continue gaan testen met een dubieuze uitslag; een test zegt namelijk niet of je ziek bent (en kost ook geld; gratis is tijdelijk en uiteindelijk is het belastinggeld; dus helemaal niet gratis). Het gaat om controle van de mens. Ik verwacht van een nuchtere Tukker geen deelname aan deze waarzin. Ik houd ook van FCT maar werk hier niet aan mee. Als we dit massaal doen. Dan is het snel afgelopen met deze onzin. Nog even volhouden. En dan na de zomer massaal naar onze FCT zonder test en zonder vaccin. Samen krijgen we de overheid onder controle. Uit gouden korenaren schiep God de Twentenaren....... laat je niet bedonderen door het volk uit Drn Haag
    Viruswappie
  • 14 Apr 2021 om 18:19
    • Quote van 14 Apr 2021 om 17:25
      Wie toegeeft aan de test maatschappij verliest zijn vrijheid; straks mag je continue gaan testen met een dubieuze uitslag; een test zegt namelijk niet of je ziek bent (en kost ook geld; gratis is tijdelijk en uiteindelijk is het belastinggeld; dus helemaal niet gratis). Het gaat om controle van de mens. Ik verwacht van een nuchtere Tukker geen deelname aan deze waarzin. Ik houd ook van FCT maar werk hier niet aan mee. Als we dit massaal doen. Dan is het snel afgelopen met deze onzin. Nog even volhouden. En dan na de zomer massaal naar onze FCT zonder test en zonder vaccin. Samen krijgen we de overheid onder controle. Uit gouden korenaren schiep God de Twentenaren....... laat je niet bedonderen door het volk uit Drn Haag
    Oké, pik. Zal even naar je zwaaien vanaf de tribune!
  • 14 Apr 2021 om 18:10
    • Quote van 14 Apr 2021 om 17:02
      Is gratis
    Niks is gratis in deze graai maatschappij
  • 14 Apr 2021 om 17:32
    • Quote van 14 Apr 2021 om 17:31
      Dit dus. ???? Punten
    100 punten
  • 14 Apr 2021 om 17:31
    • Quote van 14 Apr 2021 om 17:25
      Wie toegeeft aan de test maatschappij verliest zijn vrijheid; straks mag je continue gaan testen met een dubieuze uitslag; een test zegt namelijk niet of je ziek bent (en kost ook geld; gratis is tijdelijk en uiteindelijk is het belastinggeld; dus helemaal niet gratis). Het gaat om controle van de mens. Ik verwacht van een nuchtere Tukker geen deelname aan deze waarzin. Ik houd ook van FCT maar werk hier niet aan mee. Als we dit massaal doen. Dan is het snel afgelopen met deze onzin. Nog even volhouden. En dan na de zomer massaal naar onze FCT zonder test en zonder vaccin. Samen krijgen we de overheid onder controle. Uit gouden korenaren schiep God de Twentenaren....... laat je niet bedonderen door het volk uit Drn Haag
    Dit dus. ???? Punten
  • 14 Apr 2021 om 17:30
    • Quote van 14 Apr 2021 om 16:59
      Volgens mij gratis omdat het proef is overheid betaalt tot augustus.
    Waar haalt de overheid het geld vandaan? Juist ja, bij ons! Testen worden niet gratis verstrekt door de leveranciers. Die verdienen er dik aan. Zou hier een idee achter zitten? ????????
  • 14 Apr 2021 om 17:25
    Wie toegeeft aan de test maatschappij verliest zijn vrijheid; straks mag je continue gaan testen met een dubieuze uitslag; een test zegt namelijk niet of je ziek bent (en kost ook geld; gratis is tijdelijk en uiteindelijk is het belastinggeld; dus helemaal niet gratis). Het gaat om controle van de mens. Ik verwacht van een nuchtere Tukker geen deelname aan deze waarzin. Ik houd ook van FCT maar werk hier niet aan mee. Als we dit massaal doen. Dan is het snel afgelopen met deze onzin. Nog even volhouden. En dan na de zomer massaal naar onze FCT zonder test en zonder vaccin. Samen krijgen we de overheid onder controle. Uit gouden korenaren schiep God de Twentenaren....... laat je niet bedonderen door het volk uit Drn Haag
  • 14 Apr 2021 om 17:18
    Ga toch niet, vertik het om een sneltest te moeten doen om naar een pot voetbal te gaan kijken.Kom waarschijnlijk toch ook niet aan de beurt, ben al naar Fortuna en FC Groningen geweest.
    Deze info staat hier dus niet vermeld:
    Seizoenkaarthouders die zich
    aanmelden en de wedstrijd tegen FC Emmen (3 oktober jl.) nog tegoed hebben (en
    al in het bezit waren van een ticket) en niet naar Fortuna Sittard of FC
    Groningen zijn geweest hebben voorrang. De kaarten die daarna nog over zijn,
    worden verloot onder alle andere aangemelde seizoenkaarthouders
  • 14 Apr 2021 om 17:13
    Hallo Niek, denk dat 17 januari toch echt 17 april moet zijn :-)
  • 14 Apr 2021 om 17:02
    • Quote van 14 Apr 2021 om 16:58
      en zo n sneltest kost je 60-70 eurie geloof ik he?
    Is gratis
  • 14 Apr 2021 om 16:59
    • Quote van 14 Apr 2021 om 16:58
      en zo n sneltest kost je 60-70 eurie geloof ik he?
    Volgens mij gratis omdat het proef is overheid betaalt tot augustus.
  • 14 Apr 2021 om 16:58
    en zo n sneltest kost je 60-70 eurie geloof ik he?
  • 14 Apr 2021 om 16:58
    17 januari, raaaar