Vak-P boycot duel met FC Utrecht: ''Laten ons niet onnodig testen''

141
Vak-P boycot duel met FC Utrecht: ''Laten ons niet onnodig testen''

Vak-P heeft zich kritisch uitgesproken over de plannen van het kabinet over het toelaten van toeschouwers bij wedstrijden in de Eredivisie. De supporters van FC Twente willen niet bijdragen aan een zogenoemde 'testsamenleving'. 

"Wij laten ons niet onnodig testen om FC Twente te kunnen steunen en zien spelen in onze kerk", zo valt te lezen in het statement op Facebook. Volgens Vak-P is er eerder aangetoond dat er met beperkte maatregelen 'makkelijk 8.000 bezoekers te verwelkomen zijn'. 

Vak-P denkt dat er met een volle Grolsch Veste gespeeld kan worden als iedereen negatief getest wordt op het coronavirus. "Wij gaan met ons allen of we gaan niet", zo besluit de supportersgroep.

141 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Apr 2021 om 08:19
    • Quote van 15 Apr 2021 om 15:46
      En dat is precies de reden dat dit statement beter niet was gemaakt. Inmiddels heeft BestuurP gepost dat we nu in ieder geval de discussie kunnen voeren. Ik vraag mij af of dit een bestuursstandpunt is. Overigens kon deze discussie al lang gevoerd worden, sterker nog dat gebeurt al een heel jaar. Denk bijvoorbeeld aan Famke Louise, het potten- en pannenprotest, de avondklokrellen, hele beroepsgroepen op het Malieveld of de zondagse koffiedrinkers. Het lijkt er met dit statement meer op dat het bestuur van Vak P supporters wil ontmoedigen cq verbieden om een wedstrijd van onze club te bezoeken. Dat kan nooit de bedoeling zijn van een supporters(!)vereniging.
    Wat een drammen zeg.....man man man
  • 16 Apr 2021 om 00:22
    • Quote van 15 Apr 2021 om 14:39
      Blijkbaar niet, want jullie spreken voor een groep terwijl ik maar al te goed weet dat een deel van Vak P hier helemaal niet achter staat..
    Eens
  • 15 Apr 2021 om 20:45
    wekunnen blijven discuseren is besluit kabinet axepteren aub
  • 15 Apr 2021 om 19:38
    Dan blijf je toch lekker thuis. Kans voor een ander die wel graag wil.
  • 15 Apr 2021 om 18:20
    Heel heel triest jongens - je begrijpt dan toch niet hoe ernstig het virus is.
  • 15 Apr 2021 om 16:21
    • Quote van 15 Apr 2021 om 15:46
      En dat is precies de reden dat dit statement beter niet was gemaakt. Inmiddels heeft BestuurP gepost dat we nu in ieder geval de discussie kunnen voeren. Ik vraag mij af of dit een bestuursstandpunt is. Overigens kon deze discussie al lang gevoerd worden, sterker nog dat gebeurt al een heel jaar. Denk bijvoorbeeld aan Famke Louise, het potten- en pannenprotest, de avondklokrellen, hele beroepsgroepen op het Malieveld of de zondagse koffiedrinkers. Het lijkt er met dit statement meer op dat het bestuur van Vak P supporters wil ontmoedigen cq verbieden om een wedstrijd van onze club te bezoeken. Dat kan nooit de bedoeling zijn van een supporters(!)vereniging.
    De discussie kunnen ze mijns inziens beter ook overlaten als experts. Als ik ziek ben ga ik ook naar de dokter of het ziekenhuis en niet naar Vak P, haha
  • 15 Apr 2021 om 15:58
    • Quote van 15 Apr 2021 om 15:38
      Maar zeehondjes doodknuppelen heeft niks met de wedstrijd te maken, de test wel. Iedereen moet verplicht een test doen en dan is het logisch dat vak P daar een mening over heeft en dat uit.
    Vak p mag een mening hebben maar die laatste 3 regels hadden er niet bij gemogen van , we gaan met z'n allen of we gaan niet . Deze regels zeggen dat vak p voor mij besluit dat ik niet naar de wedstrijd mag nou dat beslis ikzelf wel dit gaat te ver.
  • 15 Apr 2021 om 15:53
    • Quote van 15 Apr 2021 om 15:38
      Maar zeehondjes doodknuppelen heeft niks met de wedstrijd te maken, de test wel. Iedereen moet verplicht een test doen en dan is het logisch dat vak P daar een mening over heeft en dat uit.
    Hoezo is het dan logisch dat Vak P daar een mening over heeft? Ik kan zo nog een aantal voorwaarden opnoemen om het stadion te bezoeken. Zo gaat dat niet lukken als je op het moment van de wedstrijd in de lik zit, in het ziekenhuis ligt, moet werken, van je schoonfamilie niet mag, geen geld hebt voor een kaartje, principieel tegen het dragen van kleding bent of te lam bent om uit je nest te komen. Gaat het bestuur van vak P hierover ook met een verklaring komen?
  • 15 Apr 2021 om 15:48
    • Quote van 15 Apr 2021 om 13:56
      En waar lees je dat hij geen vaccin wil?
    Waar lees jij dat hij het wel neemt?? Als je de tekst goed leest zou je denken dat hij het dus niet neemt, maar kan zomaar wel zo zijn. Ik neem hem in iedergeval wel. Corona is erger.
  • 15 Apr 2021 om 15:46
    • Quote van 15 Apr 2021 om 14:39
      Blijkbaar niet, want jullie spreken voor een groep terwijl ik maar al te goed weet dat een deel van Vak P hier helemaal niet achter staat..
    En dat is precies de reden dat dit statement beter niet was gemaakt. Inmiddels heeft BestuurP gepost dat we nu in ieder geval de discussie kunnen voeren. Ik vraag mij af of dit een bestuursstandpunt is. Overigens kon deze discussie al lang gevoerd worden, sterker nog dat gebeurt al een heel jaar. Denk bijvoorbeeld aan Famke Louise, het potten- en pannenprotest, de avondklokrellen, hele beroepsgroepen op het Malieveld of de zondagse koffiedrinkers. Het lijkt er met dit statement meer op dat het bestuur van Vak P supporters wil ontmoedigen cq verbieden om een wedstrijd van onze club te bezoeken. Dat kan nooit de bedoeling zijn van een supporters(!)vereniging.
  • 15 Apr 2021 om 15:38
    • Quote van 15 Apr 2021 om 15:23
      Dat is geen argument. Ik vind ook dat je zeehondjes niet moet doodknuppelen maar dat gebeurd toch ook. Voetbal en politiek moet je gescheiden houden. Ik kan 100% voor of tegen het beleid van de overheid zijn omtrent vaccineren. Dat zegt niks over mijn wedstrijden bezoek (of niet) en supportersschap of niet. En nu wordt er een statement gemaakt voor een kant van het verhaal. Los van of je het daar inhoudelijk mee eens bent.
    Maar zeehondjes doodknuppelen heeft niks met de wedstrijd te maken, de test wel. Iedereen moet verplicht een test doen en dan is het logisch dat vak P daar een mening over heeft en dat uit.
  • 15 Apr 2021 om 15:32
    • Quote van 15 Apr 2021 om 13:09
      Dat kan zeker wel! Maar dat doe je niet omdat je dat soort zaken normaal ook gescheiden houdt. Maar gezien je 3076 reacties ben je redelijk overtuigd van je eigen gelijk. Succes, lekker thuis blijven. Kusjes!
    Geef gewoon je ongelijk toe en doe niet zo dom
  • 15 Apr 2021 om 15:23
    • Quote van 15 Apr 2021 om 11:48
      Het is al niet gescheiden door die tests.
    Dat is geen argument. Ik vind ook dat je zeehondjes niet moet doodknuppelen maar dat gebeurd toch ook. Voetbal en politiek moet je gescheiden houden. Ik kan 100% voor of tegen het beleid van de overheid zijn omtrent vaccineren. Dat zegt niks over mijn wedstrijden bezoek (of niet) en supportersschap of niet. En nu wordt er een statement gemaakt voor een kant van het verhaal. Los van of je het daar inhoudelijk mee eens bent.
  • 15 Apr 2021 om 15:05
    • Quote van 15 Apr 2021 om 13:34
      Die bijwerkingen zijn het probleem in mijn ogen niet. Dat heb je ook met medicijnen.Ik zou eerder Astra zenica nemen of Jansen dan Pfizer. Die maken gebruik van al gebruikte technieken. Die Pfizer is nieuw en rna is omonkeerbaar dus al als er lange termijn effecten zijn kunnen we niet meer terug. Uiteraard is de kans op lange termijn effecten zeer klein maar wel iets om over na te denken.
    Ik ben geen expert maar geloof de geleerden die zeggen dat ook dat risico er niet is met deze middelen. Wat wel bekend zijn de bijwerkingen van Covid en die een groot aantal mensen arbeidsongeschikt en of invalide maken. Het blijft gelukkig ieder zijn eigen keuze maar zet wel alle voor en tegens in perspectief
  • 15 Apr 2021 om 14:56
    Volgens mij heeft het niets met dwarsliggen te maken maar meer met principes en logisch nadenken en baas blijven over je eigen leven cq lichaam.
    Wat pas eng is, is dat de overheid kan doen en laten wat ze willen en wij als volk daar maar achteraan moeten huppelen en ervan uit moeten gaan dat het allemaal klopt wat ze doen.
    Waarom niet iedereen direct toelaten en direct inenten aan de poort. Scheelt weer veel ellende bij de GGD.
    Ik vind dat het allemaal maar heel langzaam gaat. Blijkbaar is het niet zo erg als men ons wil doen laten geloven. Het heeft volgens mij meer met controle te maken. We worden gewoon gezien als proefkonijnen.
    Er zijn heel veel vragen die niet gesteld mogen worden of waar geen fatsoenlijk antwoord op komt.
    Ik sta achter VAK P. Je laat je niet zomaar als proefkonijn gebruiken en iedereen die dat wil wil gaat toch lekker in een leeg stadion zitten. Als je nummer 4001 bent heb je pech gehad.

  • 15 Apr 2021 om 14:46
    • Quote van 15 Apr 2021 om 12:39
      Waarom als het op tienduizenden mensen getest is blijkt er dan nu pas dat er bij janssen en astra toch ernstige bijwerkingen kunnen ontstaan? En kun jij vertellen wat er op de lange termijn gebeurt als je besluit een vaccin te nemen? Het is toch niet meer dan logisch dat er mensen zijn die twijfelen?
    Je kan het op 20.000 mensen testen en er kan met gemak zich geen enkel probleem voordoen. Bij Janssen deed slechts bij 1 op de 1.1 miljoen het zich voor. Zo zeldzaam dat het niet gek is dat het bij een test niet te zien in. Nu zijn ze alleen bang voor torenhoge claims, zeker wanneer je voor kostprijs levert.
  • 15 Apr 2021 om 14:41
    Goed zo, ga maar lekker dwarsliggen, geen probleem
  • 15 Apr 2021 om 14:39
    • Quote van 15 Apr 2021 om 09:51
      Gelukkig mag iedereen een mening hebben.
    Blijkbaar niet, want jullie spreken voor een groep terwijl ik maar al te goed weet dat een deel van Vak P hier helemaal niet achter staat..
  • 15 Apr 2021 om 13:56
    • Quote van 15 Apr 2021 om 13:32
      Klopt ik lag blijkbaar even te slapen. Normaliter zou de testfase (zoals bij ieder ander vaccin zou zijn gegaan) tot december 2023 duren. De spelregels zijn aangepast voor corona vaccins. Hier zijn verschillende testfasen ingekort en samengevoegd. Dit met als doel om voor de uitrol een goedgekeurd vaccin te hebben. Vraag jezelf eens af waarom een Ab Oosterhaus of bijvoorbeeld de voltallige directie van sommige ontwikkelende farmaceuten het vaccin zelf niet nemen? Is een legitieme vraag toch? Het is vergelijkbaar met een kok die zijn eigen gemaakte maaltijd niet proeft of eet. Maar goed. Loopt gerust mee in de massa zoals en laat je leven invullen zoals de overheden dat willen.
    En waar lees je dat hij geen vaccin wil?
  • 15 Apr 2021 om 13:39
    • Quote van 15 Apr 2021 om 13:32
      Grote farmaciebedrijven dekken zich gewoon in en willen geen schadeclaims vandaar waarschijnlijk de terughoudendheid op dit gebied.
      Ze hebben testen gedaan op 10-20.000 mensen, nu zijn er al vele miljoenen mensen ingeent en was het te verwachten dat er andere symptomen aan het licht komen dan eerder verwacht, dat is bij geneesmiddelen en vaccins vaak zo, lees de bijsluiter van een onschuldig paracetamolletje maar na en dat bestaat al tientallen jaren. Geneesmiddelen en dus ook vaccins hebben altijd bijwerkingen maar in vele gevallen merk je hier niets van.
      Wat ik begrijp hebben ze alle benodigde testen uitgevoerd die hiervoor vereist zijn en die ook voor andere vaccins/geneesmiddelen worden gesteld, normaal duurt een traject 10 jaar maar door de grote noodzaak zijn testen naar voren gehaald mede door grote subsidies van europa om sneller alles gedaan te krijgen gezien de grote noodzaak.
      Bij geneesmiddelen en vaccins moet je zelf de vraag stellen van wat je erger vind, de kwaal of het geneesmiddel, bij de corona vaccins is het voordeel vele malen groter dan de nadelen, aan jezelf dus de keus.
    Eens dat een vaccin altijd bijwerkingen kan geven. De essentie zit hem erin dat deze producenten nu zelf aangeven dat het vaccin (wat goedgekeurd is door elke zichzelf respecterende instantie) beter niet gebruikt kan worden. Dan is er m.i. veel meer aan de hand dan die paar gevallen.
  • 15 Apr 2021 om 13:34
    • Quote van 15 Apr 2021 om 13:08
      De kans dat je op de weg naar het stadion wordt dood gereden is groter dan dat je last krijgt van de vaccinatie. In Amerika heeft 1 op een miljoen gevaccineerden een vreselijk naar probleem dat is vreselijk voor de betreffende personen maar er worden ook door de vaccinatie heeel veeel mensen niet meer ziek of overlijden.
      Het is maar hoe je in het leven wil staan. Sommige mensen geloven wat ze geloven zonder te weten wat en waarom ze het geloven.


    Die bijwerkingen zijn het probleem in mijn ogen niet. Dat heb je ook met medicijnen.Ik zou eerder Astra zenica nemen of Jansen dan Pfizer. Die maken gebruik van al gebruikte technieken. Die Pfizer is nieuw en rna is omonkeerbaar dus al als er lange termijn effecten zijn kunnen we niet meer terug. Uiteraard is de kans op lange termijn effecten zeer klein maar wel iets om over na te denken.
  • 15 Apr 2021 om 13:32
    • Quote van 15 Apr 2021 om 12:26
      Onder welke steen heb jij liggen slapen. Deze vaccins zijn op duizenden mensen getest enndus niet meer in een "testfase" zoals jij beweerd. Miljoenen hebben over de hele wereld al een vaccin gehad, maar dat zijn dus volgens jou en die andere doemdenkers hier allemaal testpersonen. Jonge wordt wakker, kruip onder die steen vandaan en denk eens logisch na. Ieder zijn eigen mening is oké, maar kraam geen onzin uit.
    Klopt ik lag blijkbaar even te slapen. Normaliter zou de testfase (zoals bij ieder ander vaccin zou zijn gegaan) tot december 2023 duren. De spelregels zijn aangepast voor corona vaccins. Hier zijn verschillende testfasen ingekort en samengevoegd. Dit met als doel om voor de uitrol een goedgekeurd vaccin te hebben. Vraag jezelf eens af waarom een Ab Oosterhaus of bijvoorbeeld de voltallige directie van sommige ontwikkelende farmaceuten het vaccin zelf niet nemen? Is een legitieme vraag toch? Het is vergelijkbaar met een kok die zijn eigen gemaakte maaltijd niet proeft of eet. Maar goed. Loopt gerust mee in de massa zoals en laat je leven invullen zoals de overheden dat willen.
  • 15 Apr 2021 om 13:32
    • Quote van 15 Apr 2021 om 13:01
      Het is toch wel veelzeggend, zonder verder in de discussie te mengen, dat zowel Astra Zenica als Janssen aangeven beter het vaccin even niet te gebruiken. Als een fabrikant zelf gaat zeggen dat zijn vaccin niet goed is, hoe betrouwbaar zijn die testen geweest dan?
    Grote farmaciebedrijven dekken zich gewoon in en willen geen schadeclaims vandaar waarschijnlijk de terughoudendheid op dit gebied.
    Ze hebben testen gedaan op 10-20.000 mensen, nu zijn er al vele miljoenen mensen ingeent en was het te verwachten dat er andere symptomen aan het licht komen dan eerder verwacht, dat is bij geneesmiddelen en vaccins vaak zo, lees de bijsluiter van een onschuldig paracetamolletje maar na en dat bestaat al tientallen jaren. Geneesmiddelen en dus ook vaccins hebben altijd bijwerkingen maar in vele gevallen merk je hier niets van.
    Wat ik begrijp hebben ze alle benodigde testen uitgevoerd die hiervoor vereist zijn en die ook voor andere vaccins/geneesmiddelen worden gesteld, normaal duurt een traject 10 jaar maar door de grote noodzaak zijn testen naar voren gehaald mede door grote subsidies van europa om sneller alles gedaan te krijgen gezien de grote noodzaak.
    Bij geneesmiddelen en vaccins moet je zelf de vraag stellen van wat je erger vind, de kwaal of het geneesmiddel, bij de corona vaccins is het voordeel vele malen groter dan de nadelen, aan jezelf dus de keus.
  • 15 Apr 2021 om 13:30
    • Quote van 15 Apr 2021 om 12:39
      Waarom als het op tienduizenden mensen getest is blijkt er dan nu pas dat er bij janssen en astra toch ernstige bijwerkingen kunnen ontstaan? En kun jij vertellen wat er op de lange termijn gebeurt als je besluit een vaccin te nemen? Het is toch niet meer dan logisch dat er mensen zijn die twijfelen?
    Lees de bijsluiter van menig medicijn. Elk medicijn geeft kans op bijwerkingen. Je zult ze bijna nooit krijgen, maar het kan. En dan het vaccin van Janssen. 7 miljoen mensen een vaccin en dan 6 personen met een vervelende bijwerking die je natuurlijk niet wilt hebben. Maar dat is minder dan 1 op een miljoen
  • 15 Apr 2021 om 13:19
    • Quote van 15 Apr 2021 om 13:08
      De kans dat je op de weg naar het stadion wordt dood gereden is groter dan dat je last krijgt van de vaccinatie. In Amerika heeft 1 op een miljoen gevaccineerden een vreselijk naar probleem dat is vreselijk voor de betreffende personen maar er worden ook door de vaccinatie heeel veeel mensen niet meer ziek of overlijden.
      Het is maar hoe je in het leven wil staan. Sommige mensen geloven wat ze geloven zonder te weten wat en waarom ze het geloven.


    +1 ik heb zelf het vaccin niet nodig maar Neem hem dan ook niet voor mezelf als het zo ver is want wat duurt het lang
  • 15 Apr 2021 om 13:09
    • Quote van 15 Apr 2021 om 11:56
      Dan kun je je toch als organisatie ook uitspreken tegen die regel? Hoezo heeft het dan wel ineens met politiek te maken?
    Dat kan zeker wel! Maar dat doe je niet omdat je dat soort zaken normaal ook gescheiden houdt. Maar gezien je 3076 reacties ben je redelijk overtuigd van je eigen gelijk. Succes, lekker thuis blijven. Kusjes!
  • 15 Apr 2021 om 13:08
    • Quote van 15 Apr 2021 om 11:48
      Is ook wel gedoe om hoor en er zijn ook aardig wat ouders die hun kinderen niet laten vaccineren. De weerstand daartegen is minder omdat die vaccins bewezen hebben goed te werken en nauwelijks tot geen lange termijn bijwerkingen hebben.
    De kans dat je op de weg naar het stadion wordt dood gereden is groter dan dat je last krijgt van de vaccinatie. In Amerika heeft 1 op een miljoen gevaccineerden een vreselijk naar probleem dat is vreselijk voor de betreffende personen maar er worden ook door de vaccinatie heeel veeel mensen niet meer ziek of overlijden.
    Het is maar hoe je in het leven wil staan. Sommige mensen geloven wat ze geloven zonder te weten wat en waarom ze het geloven.


  • 15 Apr 2021 om 13:01
    • Quote van 15 Apr 2021 om 12:47
      Misschien eens een bijsluiter lezen van een ander medicijn want geen enkel medicijn is zonder bijwerkingen. Zet dat dan eens af tegen een mogelijk risico dat je loopt als je je laat vaccineren. Voor wat betreft testen ik ben er ook geen voorstander van maar als het een mogelijkheid geeft om iets te kunnen doen, tja dan moet een ieder zelf de keuze maken wat is dan belangrijker. Aan de andere kant is het ook zo dat de vele besmettingen niet komen omdat iedereen zich zo goed aan de regels houdt.
    Het is toch wel veelzeggend, zonder verder in de discussie te mengen, dat zowel Astra Zenica als Janssen aangeven beter het vaccin even niet te gebruiken. Als een fabrikant zelf gaat zeggen dat zijn vaccin niet goed is, hoe betrouwbaar zijn die testen geweest dan?
  • 15 Apr 2021 om 12:59
    Als je je nu laat testen voor een wedstrijdje sta je toe dat je straks je voor ieder leuk uitje moet kwalificeren in de (Chinese) social credit maatschappij. Veel plezier daar, mij ga je daar niet vinden
  • 15 Apr 2021 om 12:47
    • Quote van 15 Apr 2021 om 12:39
      Waarom als het op tienduizenden mensen getest is blijkt er dan nu pas dat er bij janssen en astra toch ernstige bijwerkingen kunnen ontstaan? En kun jij vertellen wat er op de lange termijn gebeurt als je besluit een vaccin te nemen? Het is toch niet meer dan logisch dat er mensen zijn die twijfelen?
    Misschien eens een bijsluiter lezen van een ander medicijn want geen enkel medicijn is zonder bijwerkingen. Zet dat dan eens af tegen een mogelijk risico dat je loopt als je je laat vaccineren. Voor wat betreft testen ik ben er ook geen voorstander van maar als het een mogelijkheid geeft om iets te kunnen doen, tja dan moet een ieder zelf de keuze maken wat is dan belangrijker. Aan de andere kant is het ook zo dat de vele besmettingen niet komen omdat iedereen zich zo goed aan de regels houdt.
  • 15 Apr 2021 om 12:46
    • Quote van 15 Apr 2021 om 12:30
      Eens. Zwakkelingen.
    Yep, houden zich niet aan de afspraken maar het mooiste is dat Rutte ook schijt heeft aan de verkeersregels. Geen hand uitsteken als die afslaat op zijn fiets. Dat moet ons land regeren!!! hahahaha
  • 15 Apr 2021 om 12:43
    • Quote van 15 Apr 2021 om 12:30
      Eens. Zwakkelingen.
    Toch is er weer genoeg stemvee die voor de leuke lach van Pinokkio is gevallen
  • 15 Apr 2021 om 12:41
    • Quote van 15 Apr 2021 om 12:26
      Onder welke steen heb jij liggen slapen. Deze vaccins zijn op duizenden mensen getest enndus niet meer in een "testfase" zoals jij beweerd. Miljoenen hebben over de hele wereld al een vaccin gehad, maar dat zijn dus volgens jou en die andere doemdenkers hier allemaal testpersonen. Jonge wordt wakker, kruip onder die steen vandaan en denk eens logisch na. Ieder zijn eigen mening is oké, maar kraam geen onzin uit.
    Voorlopige goedkeuring voor de komende 2 jaar. Trek je eigen conclusies
  • 15 Apr 2021 om 12:39
    • Quote van 15 Apr 2021 om 12:26
      Onder welke steen heb jij liggen slapen. Deze vaccins zijn op duizenden mensen getest enndus niet meer in een "testfase" zoals jij beweerd. Miljoenen hebben over de hele wereld al een vaccin gehad, maar dat zijn dus volgens jou en die andere doemdenkers hier allemaal testpersonen. Jonge wordt wakker, kruip onder die steen vandaan en denk eens logisch na. Ieder zijn eigen mening is oké, maar kraam geen onzin uit.
    Waarom als het op tienduizenden mensen getest is blijkt er dan nu pas dat er bij janssen en astra toch ernstige bijwerkingen kunnen ontstaan? En kun jij vertellen wat er op de lange termijn gebeurt als je besluit een vaccin te nemen? Het is toch niet meer dan logisch dat er mensen zijn die twijfelen?
  • 15 Apr 2021 om 12:30
    • Quote van 15 Apr 2021 om 12:20
      Die slappe hap in Den Haag lost toch helemaal niks op? Maken de ellende alleen maar steeds groter.
    Eens. Zwakkelingen.
  • 15 Apr 2021 om 12:26
    • Quote van 15 Apr 2021 om 11:56
      Dat betreffen vaccins die al lang bestaan en waarvan ook de lange termijn bekend is. Verder zijn deze vaccins dan ook bedoeld om ziekte te voorkomen die stuk voor stuk veel gevaarlijker zijn dan corona. Zeker voor kinderen. Vergeet niet dat je een corona vaccinatie wilt wat nog in de testfase zit. Veel plezier ermee als jij hem wel neemt maar neem niet anderen de maat die vanwege dergelijke redenen het vaccin niet willen. Een testsamenleving is niet normaal!
    Onder welke steen heb jij liggen slapen. Deze vaccins zijn op duizenden mensen getest enndus niet meer in een "testfase" zoals jij beweerd. Miljoenen hebben over de hele wereld al een vaccin gehad, maar dat zijn dus volgens jou en die andere doemdenkers hier allemaal testpersonen. Jonge wordt wakker, kruip onder die steen vandaan en denk eens logisch na. Ieder zijn eigen mening is oké, maar kraam geen onzin uit.
  • 15 Apr 2021 om 12:25
    • Quote van 15 Apr 2021 om 11:56
      Dat betreffen vaccins die al lang bestaan en waarvan ook de lange termijn bekend is. Verder zijn deze vaccins dan ook bedoeld om ziekte te voorkomen die stuk voor stuk veel gevaarlijker zijn dan corona. Zeker voor kinderen. Vergeet niet dat je een corona vaccinatie wilt wat nog in de testfase zit. Veel plezier ermee als jij hem wel neemt maar neem niet anderen de maat die vanwege dergelijke redenen het vaccin niet willen. Een testsamenleving is niet normaal!
    Dus jij denkt dat de overheid onveilige vaccins aan hun bevolking geeft
  • 15 Apr 2021 om 12:20
    • Quote van 15 Apr 2021 om 12:17
      Als de polarisatie zo doorgaat valt dat inderdaad niet uit te sluiten. Taak voor de overheid om die verdeeldheid op te lossen...
    Die slappe hap in Den Haag lost toch helemaal niks op? Maken de ellende alleen maar steeds groter.
  • 15 Apr 2021 om 12:17
    • Quote van 15 Apr 2021 om 12:11
      Dat lijkt mij toch logisch als iets bewezen is?! Tot nu toe is dit allerminst het geval! Ondertussen vliegen de voor-en tegenstanders elkaar nog figuurlijk in de haren. Totdat het letterlijk wordt....
    Als de polarisatie zo doorgaat valt dat inderdaad niet uit te sluiten. Taak voor de overheid om die verdeeldheid op te lossen...
  • 15 Apr 2021 om 12:11
    • Quote van 15 Apr 2021 om 12:07
      Dus over een tijd als het vaccin wel bewezen veilig te zijn dan neem je hem wel???
    Dat lijkt mij toch logisch als iets bewezen is?! Tot nu toe is dit allerminst het geval! Ondertussen vliegen de voor-en tegenstanders elkaar nog figuurlijk in de haren. Totdat het letterlijk wordt....
  • 15 Apr 2021 om 12:07
    • Quote van 15 Apr 2021 om 11:56
      Dat betreffen vaccins die al lang bestaan en waarvan ook de lange termijn bekend is. Verder zijn deze vaccins dan ook bedoeld om ziekte te voorkomen die stuk voor stuk veel gevaarlijker zijn dan corona. Zeker voor kinderen. Vergeet niet dat je een corona vaccinatie wilt wat nog in de testfase zit. Veel plezier ermee als jij hem wel neemt maar neem niet anderen de maat die vanwege dergelijke redenen het vaccin niet willen. Een testsamenleving is niet normaal!
    Dus over een tijd als het vaccin wel bewezen veilig te zijn dan neem je hem wel???
  • 15 Apr 2021 om 11:56
    • Quote van 15 Apr 2021 om 11:55
      Wat een onzin. Het is gewoon een regel. Net als dat jij verlichting op je fiets moet hebben als je in het donker naar Twente fietst.
    Dan kun je je toch als organisatie ook uitspreken tegen die regel? Hoezo heeft het dan wel ineens met politiek te maken?
  • 15 Apr 2021 om 11:56
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:51
      Bijna alle baby's worden toch ook gevaccineerd tegen een heel scala van ziektes!!! Daar hoor je niemand over. Die wie er nu tegen zijn moeten dat eens opzoeken of ze zelf die vaccinaties hebben gehad. Kijk mensen die een geloofsovertuiging hebben dan kan ik het me een heeeel klein beetje voorstellen maar de rest moet niet zo janken. 2 spuitjes en klaar is Kees en ik ben er van overtuigd dat over een jaar dat 1 spuitje genoeg is om je jaren lang te beschermen.
    Dat betreffen vaccins die al lang bestaan en waarvan ook de lange termijn bekend is. Verder zijn deze vaccins dan ook bedoeld om ziekte te voorkomen die stuk voor stuk veel gevaarlijker zijn dan corona. Zeker voor kinderen. Vergeet niet dat je een corona vaccinatie wilt wat nog in de testfase zit. Veel plezier ermee als jij hem wel neemt maar neem niet anderen de maat die vanwege dergelijke redenen het vaccin niet willen. Een testsamenleving is niet normaal!
  • 15 Apr 2021 om 11:55
    • Quote van 15 Apr 2021 om 11:48
      Het is al niet gescheiden door die tests.
    Wat een onzin. Het is gewoon een regel. Net als dat jij verlichting op je fiets moet hebben als je in het donker naar Twente fietst.
  • 15 Apr 2021 om 11:54
    Maar mij lijkt toch het doel als fe stadions volzitten dan testen en als dit niet het geval is 1.5 meter wat een onzin!
  • 15 Apr 2021 om 11:48
    • Quote van 15 Apr 2021 om 11:45
      Voetbal en politiek moet je gescheiden houden!
      Je politieke stem laat je horen in het stemhokje, in het stadion gebruik je je stem om je club te supporteren.
    Het is al niet gescheiden door die tests.
  • 15 Apr 2021 om 11:48
    • Quote van 15 Apr 2021 om 11:12
      Maar ben je het wel met me eens dat baby's voor het grootste gedeelte wel worden gevaccineerd tegen een heleboel ziektes en dat daar geen weerstand tegen is?? DKTP-vaccinatie, Hib-HepB-vaccinatie, Pneumokokkenvaccinatie, BMR-vaccinatie en Meningokokken C-vaccinatie. Vaccinatiegraad Nederland net boven ‘veilige’ 90 procent dus dat wil zeggen dat de meesten hier daar ook een spuitje voor hebben gehad en nu janken over vrijheid van meningsuiting en democratie???
    Is ook wel gedoe om hoor en er zijn ook aardig wat ouders die hun kinderen niet laten vaccineren. De weerstand daartegen is minder omdat die vaccins bewezen hebben goed te werken en nauwelijks tot geen lange termijn bijwerkingen hebben.
  • 15 Apr 2021 om 11:45
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:40
      Weet je wat het is? Mensen moeten zelf beslissen of ze er naartoe willen gaan onder welke omstandigheden dan ook. Ieders goed recht en vrije keuze. Wij vinden het alleen erg doorgeslagen en zijn het er niet mee eens. Ontkennen we Corona? Nee! Er komt tenminste een discussie op gang waarbij iedereen zijn of haar mening mag geven. Het kan toch gewoon zo zijn dat er mensen anders denken over een situatie? Dat is toch een basis principe van een democratie?
    Mee eens!
  • 15 Apr 2021 om 11:45
    Voetbal en politiek moet je gescheiden houden!
    Je politieke stem laat je horen in het stemhokje, in het stadion gebruik je je stem om je club te supporteren.
  • 15 Apr 2021 om 11:41
    • Quote van 15 Apr 2021 om 11:15
      Geen klachten dan laat ik me ook niet testen. Dat heb ik nog niet gehoeven en ga ik niet doen. Heb ik die wel dan heb ik er geen moeite mee. Maar dat vind ik anders. Luister begrijp me niet verkeerd alle respect voor mensen die het wel doen. Niks negatiefs vanuit mijn kant. Maar net wat ik zeg. Geen klachten dan geen test. Meer is er niet van.
    Ben het weer helemaal met jou eens!
  • 15 Apr 2021 om 11:40
    • Quote van 15 Apr 2021 om 11:30
      Dat is ook logisch en goed, mits iedereen daar zorgvuldig mee omgaat. Ik schat ook veel mensen in die ergens zo graag naar toe willen dat ze een verkoudheid en of zich niet goed voelen eventjes voor een dag achterwege laten (met alle gevolgen van dien), zodat hij/zij wel naar een evenement kan. Dat wil de overheid dus voorkomen.
    Begrijp me niet verkeerd. Ik snap die maatregel ook wel. Maar ik kies ervoor om dat niet te doen mits ik me goed blijf voelen. Daarbij ik kan door de mensen waarmee ik werk een verhoudheidtje niet aan me voorbij laten gaan gezien de huidige pandemie en de klachten die bij corona horen. Maar je hebt gelijk dat mensen die regel niet zo nauw zullen nemen als er niet getest word. Dat denk ik ook en laten we ook eerlijk zijn deze maatregel zag je toch ook van verre aankomen.
  • 15 Apr 2021 om 11:30
    • Quote van 15 Apr 2021 om 11:15
      Geen klachten dan laat ik me ook niet testen. Dat heb ik nog niet gehoeven en ga ik niet doen. Heb ik die wel dan heb ik er geen moeite mee. Maar dat vind ik anders. Luister begrijp me niet verkeerd alle respect voor mensen die het wel doen. Niks negatiefs vanuit mijn kant. Maar net wat ik zeg. Geen klachten dan geen test. Meer is er niet van.
    Dat is ook logisch en goed, mits iedereen daar zorgvuldig mee omgaat. Ik schat ook veel mensen in die ergens zo graag naar toe willen dat ze een verkoudheid en of zich niet goed voelen eventjes voor een dag achterwege laten (met alle gevolgen van dien), zodat hij/zij wel naar een evenement kan. Dat wil de overheid dus voorkomen.
  • 15 Apr 2021 om 11:28
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:40
      Weet je wat het is? Mensen moeten zelf beslissen of ze er naartoe willen gaan onder welke omstandigheden dan ook. Ieders goed recht en vrije keuze. Wij vinden het alleen erg doorgeslagen en zijn het er niet mee eens. Ontkennen we Corona? Nee! Er komt tenminste een discussie op gang waarbij iedereen zijn of haar mening mag geven. Het kan toch gewoon zo zijn dat er mensen anders denken over een situatie? Dat is toch een basis principe van een democratie?
    +100
  • 15 Apr 2021 om 11:16
    keals maak oe nie zo noar
  • 15 Apr 2021 om 11:15
    • Quote van 15 Apr 2021 om 11:05
      Tja, dus als jij net bij die 20% hoort dan???

      Of je dierbaren???
    Geen klachten dan laat ik me ook niet testen. Dat heb ik nog niet gehoeven en ga ik niet doen. Heb ik die wel dan heb ik er geen moeite mee. Maar dat vind ik anders. Luister begrijp me niet verkeerd alle respect voor mensen die het wel doen. Niks negatiefs vanuit mijn kant. Maar net wat ik zeg. Geen klachten dan geen test. Meer is er niet van.
  • 15 Apr 2021 om 11:12
    • Quote van 15 Apr 2021 om 11:05
      De joden vervolging gaat veel te ver inderdaad. We moeten met z'n allen uitkijken voor de steeds meer extremistische uitspraken vanuit beide kanten. Polarisatie neemt in rap tempo toe...
    Maar ben je het wel met me eens dat baby's voor het grootste gedeelte wel worden gevaccineerd tegen een heleboel ziektes en dat daar geen weerstand tegen is?? DKTP-vaccinatie, Hib-HepB-vaccinatie, Pneumokokkenvaccinatie, BMR-vaccinatie en Meningokokken C-vaccinatie. Vaccinatiegraad Nederland net boven ‘veilige’ 90 procent dus dat wil zeggen dat de meesten hier daar ook een spuitje voor hebben gehad en nu janken over vrijheid van meningsuiting en democratie???
  • 15 Apr 2021 om 11:06
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:58
      Ik snap het punt van Vak-P wel, maar er valt natuurlijk ook iets voor te zeggen. Waarom zou je als vereniging je club niet steunen. Is een sneltest dan echt te veel? Aan de andere mochten we begin dit jaar met 8000 man het stadion in zonder test. Ik heb zelf al tijden geen vertrouwen meer in het kabinet en de plannen daarvan, maar door sommige denkwijzen hieronder zit ik volgens jaar nog een compleet thuis te studeren. Vergelijken met de joden van 80 jaar geleden, dat kan echt niet. Complete onzin.
    Begin dit jaar hadden we nog geen verschillende varianten die besmettelijker zijn. De regels worden constant aangepast, omdat het virus zich ook aanpast. Vroeger kostte een biertje 50 cent, maar omdat de economie zich ontwikkeld (net zo als het virus) betalen we nu 5 euro voor een halve liter. Vorig jaar telt niet meer. Iedereen moet natuurlijk doen wat hij/zij zelf wilt, maar je kunt de overheid het niet kwalijk nemen dat ze willen testen om de besmettingen tegen te gaan en/of te controleren.
  • 15 Apr 2021 om 11:05
    • Quote van 15 Apr 2021 om 11:03
      Kijk als je zo'n mening hebt dan kan ik er nog een beetje respect voor hebben maar achterlijk lullen als dat je vrijheid wordt beperkt of zelfs met de joden vervolging wordt vergeleken???
    De joden vervolging gaat veel te ver inderdaad. We moeten met z'n allen uitkijken voor de steeds meer extremistische uitspraken vanuit beide kanten. Polarisatie neemt in rap tempo toe...
  • 15 Apr 2021 om 11:05
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:59
      Zal je teleurstellen en een kleine rectificatie. Na vaccinatie van pfizer/biotechnologie en moderne is is het nu bewezen door de Amerikaanse rivm dat je voor 80 procent ook anderen beschermt. Dus grotendeels. Bron: AD en word door artikelen in Amerika ondersteunt.
    Tja, dus als jij net bij die 20% hoort dan???

    Of je dierbaren???
  • 15 Apr 2021 om 11:03
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:58
      Van dit vaccin zijn de lange termijn bijwerkingen onbekend en zijn de hoge heren niet verantwoordelijk als je ernstige bijwerkingen krijgt. Ik begrijp heel goed dat als je als fit persoon eieren voor je geld kiest en het niet neemt.
    Kijk als je zo'n mening hebt dan kan ik er nog een beetje respect voor hebben maar achterlijk lullen als dat je vrijheid wordt beperkt of zelfs met de joden vervolging wordt vergeleken???
  • 15 Apr 2021 om 11:03
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:56
      Slecht statement, voetbal en politiek moet je gescheiden houden..
    Voetbal en politiek was in dit geval sowieso al niet gescheiden omdat iedereen moet testen dus dat is geen goed argument.
  • 15 Apr 2021 om 10:59
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:54
      Verspreiden coronavirus na vaccinatie
      Bent u gevaccineerd? Dan is de kans groot dat u niet (of minder) ziek wordt na besmetting met corona. Het is nog niet bekend of iemand die tegen corona gevaccineerd is het virus toch kan verspreiden. Daarom gelden voor gevaccineerde personen voorlopig dezelfde maatregelen als voor mensen die niet gevaccineerd zijn. (staat op de site van de rijksoverheid!!!
    Zal je teleurstellen en een kleine rectificatie. Na vaccinatie van pfizer/biotechnologie en moderne is is het nu bewezen door de Amerikaanse rivm dat je voor 80 procent ook anderen beschermt. Dus grotendeels. Bron: AD en word door artikelen in Amerika ondersteunt.
  • 15 Apr 2021 om 10:59
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:56
      Slecht statement, voetbal en politiek moet je gescheiden houden..
    Inderdaad, en dat laat zich hier nog maar is zien!
  • 15 Apr 2021 om 10:58
    Ik snap het punt van Vak-P wel, maar er valt natuurlijk ook iets voor te zeggen. Waarom zou je als vereniging je club niet steunen. Is een sneltest dan echt te veel? Aan de andere mochten we begin dit jaar met 8000 man het stadion in zonder test. Ik heb zelf al tijden geen vertrouwen meer in het kabinet en de plannen daarvan, maar door sommige denkwijzen hieronder zit ik volgens jaar nog een compleet thuis te studeren. Vergelijken met de joden van 80 jaar geleden, dat kan echt niet. Complete onzin.
  • 15 Apr 2021 om 10:58
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:51
      Bijna alle baby's worden toch ook gevaccineerd tegen een heel scala van ziektes!!! Daar hoor je niemand over. Die wie er nu tegen zijn moeten dat eens opzoeken of ze zelf die vaccinaties hebben gehad. Kijk mensen die een geloofsovertuiging hebben dan kan ik het me een heeeel klein beetje voorstellen maar de rest moet niet zo janken. 2 spuitjes en klaar is Kees en ik ben er van overtuigd dat over een jaar dat 1 spuitje genoeg is om je jaren lang te beschermen.
    Van dit vaccin zijn de lange termijn bijwerkingen onbekend en zijn de hoge heren niet verantwoordelijk als je ernstige bijwerkingen krijgt. Ik begrijp heel goed dat als je als fit persoon eieren voor je geld kiest en het niet neemt.
  • 15 Apr 2021 om 10:58
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:40
      Weet je wat het is? Mensen moeten zelf beslissen of ze er naartoe willen gaan onder welke omstandigheden dan ook. Ieders goed recht en vrije keuze. Wij vinden het alleen erg doorgeslagen en zijn het er niet mee eens. Ontkennen we Corona? Nee! Er komt tenminste een discussie op gang waarbij iedereen zijn of haar mening mag geven. Het kan toch gewoon zo zijn dat er mensen anders denken over een situatie? Dat is toch een basis principe van een democratie?
    Idd, praat dan ook als persoon en niet als heel vakp
  • 15 Apr 2021 om 10:57
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:54
      Verspreiden coronavirus na vaccinatie
      Bent u gevaccineerd? Dan is de kans groot dat u niet (of minder) ziek wordt na besmetting met corona. Het is nog niet bekend of iemand die tegen corona gevaccineerd is het virus toch kan verspreiden. Daarom gelden voor gevaccineerde personen voorlopig dezelfde maatregelen als voor mensen die niet gevaccineerd zijn. (staat op de site van de rijksoverheid!!!
    Ook de andere onderzoeken gelezen over mensen die met Pfizer gevaccineerd zijn?
  • 15 Apr 2021 om 10:56
    Slecht statement, voetbal en politiek moet je gescheiden houden..
  • 15 Apr 2021 om 10:55
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:48
      Och jongen.. meen je dit serieus?! ik denk dat je een hele gevaarlijke denkwijze hebt. De hele wereld staat in de hens en jij denkt dat het om macht gaat? ken je de fabeltjesfuik? zo niet; zoek het even op.
    Fabeltjesfuik van Lubach is scherp maar vertelt niet het hele verhaal en is erg eenzijdig. De jodenvergelijking vind ik wel veel te ver gaan inderdaad.
  • 15 Apr 2021 om 10:54
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:49
      Nope.
    Verspreiden coronavirus na vaccinatie
    Bent u gevaccineerd? Dan is de kans groot dat u niet (of minder) ziek wordt na besmetting met corona. Het is nog niet bekend of iemand die tegen corona gevaccineerd is het virus toch kan verspreiden. Daarom gelden voor gevaccineerde personen voorlopig dezelfde maatregelen als voor mensen die niet gevaccineerd zijn. (staat op de site van de rijksoverheid!!!
  • 15 Apr 2021 om 10:54
    • Quote van 15 Apr 2021 om 09:55
      niet zo gefrustreerd.. gewoon wachten op je prikje en dan het stadionnetje in of je laten testen.. deal with it!
    Gisteren de eerste gehad. En het valt echt wel mee, zo’n prikje.
  • 15 Apr 2021 om 10:52
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:40
      Weet je wat het is? Mensen moeten zelf beslissen of ze er naartoe willen gaan onder welke omstandigheden dan ook. Ieders goed recht en vrije keuze. Wij vinden het alleen erg doorgeslagen en zijn het er niet mee eens. Ontkennen we Corona? Nee! Er komt tenminste een discussie op gang waarbij iedereen zijn of haar mening mag geven. Het kan toch gewoon zo zijn dat er mensen anders denken over een situatie? Dat is toch een basis principe van een democratie?
    Exact.
  • 15 Apr 2021 om 10:52
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:47
      Het is juist wel bewezen dat er een kans is dat je anderen wel kan besmetten!!!
    Moderna en Pfizer is van bewezen dat je anderen niet kunt besmetten. Zal je dat artikel straks even opzoeken.
  • 15 Apr 2021 om 10:51
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:45
      Je post over keuze vrijheid daar sluit ik me volledig bij aan. Het statement sta ik dubbel in. Maar keuze vrijheid of je wel of niet wil laten vaccineren/testen moet je zelf beslissen en zou altijd in eigen keuze mogen en moeten zijn. Ik heb me bijvoorbeeld wel laten vaccineren. Maar ik vertik het wel om me daarnaast nog te laten testen want wat het is nut dan van een vaccinatie aangezien het bewezen is dat je ook anderen niet meer kunt besmetten.
    Dat is helemaal niet bewezen. Sterker nog...... Ze weten helemaal niks omdat het een niet goedgekeurd, experimenteel vaccin is. In feite gewoon een verkapt reisdocument. En ondat het virus continu muteert en we ongetwijfeld te maken gaan krijgen met de Tibetaanse-, Jupiter- en Marsupilamivariant zul je dus ieder jaar een Mengeleinjectie moeten nemen
  • 15 Apr 2021 om 10:51
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:48
      Och jongen.. meen je dit serieus?! ik denk dat je een hele gevaarlijke denkwijze hebt. De hele wereld staat in de hens en jij denkt dat het om macht gaat? ken je de fabeltjesfuik? zo niet; zoek het even op.
    Bijna alle baby's worden toch ook gevaccineerd tegen een heel scala van ziektes!!! Daar hoor je niemand over. Die wie er nu tegen zijn moeten dat eens opzoeken of ze zelf die vaccinaties hebben gehad. Kijk mensen die een geloofsovertuiging hebben dan kan ik het me een heeeel klein beetje voorstellen maar de rest moet niet zo janken. 2 spuitjes en klaar is Kees en ik ben er van overtuigd dat over een jaar dat 1 spuitje genoeg is om je jaren lang te beschermen.
  • 15 Apr 2021 om 10:49
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:47
      Het is juist wel bewezen dat er een kans is dat je anderen wel kan besmetten!!!
    Nope.
  • 15 Apr 2021 om 10:49
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:45
      Dat doen de mensen die zich niet laten testen of vaccineren toch ook??? Hetzelfde als je HIV hebt en zonder condoom sex gaat hebben.
    Dus je bent in jou ogen pas gezond als je kunt aantonen dat je niks hebt?
  • 15 Apr 2021 om 10:48
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:21
      Vak P heeft groot gelijk! Verdeel en heers is een beproefde strategie en is in volle gang. Bekijk de reacties maar eens Niet gevaccineerden worden de joden van 80 jaar geleden. Ik laat mij niet vaccineren met die onzin.
    Och jongen.. meen je dit serieus?! ik denk dat je een hele gevaarlijke denkwijze hebt. De hele wereld staat in de hens en jij denkt dat het om macht gaat? ken je de fabeltjesfuik? zo niet; zoek het even op.
  • 15 Apr 2021 om 10:47
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:45
      Je post over keuze vrijheid daar sluit ik me volledig bij aan. Het statement sta ik dubbel in. Maar keuze vrijheid of je wel of niet wil laten vaccineren/testen moet je zelf beslissen en zou altijd in eigen keuze mogen en moeten zijn. Ik heb me bijvoorbeeld wel laten vaccineren. Maar ik vertik het wel om me daarnaast nog te laten testen want wat het is nut dan van een vaccinatie aangezien het bewezen is dat je ook anderen niet meer kunt besmetten.
    Het is juist wel bewezen dat er een kans is dat je anderen wel kan besmetten!!!
  • 15 Apr 2021 om 10:45
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:40
      Weet je wat het is? Mensen moeten zelf beslissen of ze er naartoe willen gaan onder welke omstandigheden dan ook. Ieders goed recht en vrije keuze. Wij vinden het alleen erg doorgeslagen en zijn het er niet mee eens. Ontkennen we Corona? Nee! Er komt tenminste een discussie op gang waarbij iedereen zijn of haar mening mag geven. Het kan toch gewoon zo zijn dat er mensen anders denken over een situatie? Dat is toch een basis principe van een democratie?
    Je post over keuze vrijheid daar sluit ik me volledig bij aan. Het statement sta ik dubbel in. Maar keuze vrijheid of je wel of niet wil laten vaccineren/testen moet je zelf beslissen en zou altijd in eigen keuze mogen en moeten zijn. Ik heb me bijvoorbeeld wel laten vaccineren. Maar ik vertik het wel om me daarnaast nog te laten testen want wat het is nut dan van een vaccinatie aangezien het bewezen is dat je ook anderen niet meer kunt besmetten.
  • 15 Apr 2021 om 10:45
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:44
      Iemand een ziekte toewensen gaat ook wat ver, vind je niet?
    Dat doen de mensen die zich niet laten testen of vaccineren toch ook??? Hetzelfde als je HIV hebt en zonder condoom sex gaat hebben.
  • 15 Apr 2021 om 10:44
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:42
      Dan hoop ik dat iedereen die zich niet wil vaccineren en wil laten testen dat ze het zelf mee maken wat deze kut ziekte voorstelt!! Dan bedoel ik niet dood gaan want dat is te makkelijk maar wel lekker een aantal weken goed ziek zijn en dan maanden nodig hebben om weer helemaal gezond te worden. De meesten vergeten dat ze anderen kunnen besmetten en daar gaat het om.
    Iemand een ziekte toewensen gaat ook wat ver, vind je niet?
  • 15 Apr 2021 om 10:42
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:40
      Weet je wat het is? Mensen moeten zelf beslissen of ze er naartoe willen gaan onder welke omstandigheden dan ook. Ieders goed recht en vrije keuze. Wij vinden het alleen erg doorgeslagen en zijn het er niet mee eens. Ontkennen we Corona? Nee! Er komt tenminste een discussie op gang waarbij iedereen zijn of haar mening mag geven. Het kan toch gewoon zo zijn dat er mensen anders denken over een situatie? Dat is toch een basis principe van een democratie?
    Dan hoop ik dat iedereen die zich niet wil vaccineren en wil laten testen dat ze het zelf mee maken wat deze kut ziekte voorstelt!! Dan bedoel ik niet dood gaan want dat is te makkelijk maar wel lekker een aantal weken goed ziek zijn en dan maanden nodig hebben om weer helemaal gezond te worden. De meesten vergeten dat ze anderen kunnen besmetten en daar gaat het om.
  • 15 Apr 2021 om 10:40
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:36
      Hier is helemaal niks mis mee en uitstekend dat jullie dit standpunt durven in te nemen ondanks dat je weet dat je al die fatsoensrakkertjes op je af krijgt...
    Weet je wat het is? Mensen moeten zelf beslissen of ze er naartoe willen gaan onder welke omstandigheden dan ook. Ieders goed recht en vrije keuze. Wij vinden het alleen erg doorgeslagen en zijn het er niet mee eens. Ontkennen we Corona? Nee! Er komt tenminste een discussie op gang waarbij iedereen zijn of haar mening mag geven. Het kan toch gewoon zo zijn dat er mensen anders denken over een situatie? Dat is toch een basis principe van een democratie?
  • 15 Apr 2021 om 10:39
    • Quote van 15 Apr 2021 om 09:43
      Vak P, dat moet het voorbeeld van de supporters zijn?
    Ja
  • 15 Apr 2021 om 10:36
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:34
      Dat is jouw interpretatie, geeft aan dat je met oogkleppen op denkt. Zet ze eens af en lees het dan nog eens?
    Hier is helemaal niks mis mee en uitstekend dat jullie dit standpunt durven in te nemen ondanks dat je weet dat je al die fatsoensrakkertjes op je af krijgt...
  • 15 Apr 2021 om 10:36
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Jammer dat je een normale vraag zo uit de weg gaat. Maakt je mening ( die ik waardeer) niet sterker.
  • 15 Apr 2021 om 10:35
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:31
      Als je 23 jaar getrouwd bent met een vrouw en daarna vreemdgaat ben je dan loyaal?
    Dat is heel wat anders schei toch uit man.
  • 15 Apr 2021 om 10:35
    ik zou zeggen lekker laten testen en met 4000 man gaan, kunnen ze wel gebruiken in deze vorm
  • 15 Apr 2021 om 10:34
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Dat is jouw interpretatie, geeft aan dat je met oogkleppen op denkt. Zet ze eens af en lees het dan nog eens?
  • 15 Apr 2021 om 10:34
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:31
      Nieuw hier op het forum?
    Kan best zijn dat ie nieuw is, hij heeft wel gewoon gelijk.
  • 15 Apr 2021 om 10:33
    Dit is hun goed recht, ze benadelen hier niemand mee en maken een statement. Niks mis mee. Iedereen z'n eigen mening en keuzes. Niet zo janken allemaal.
  • 15 Apr 2021 om 10:32
    Geweldig statement van P. Vele SV's zullen volgen.
  • 15 Apr 2021 om 10:31
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:28
      Ik zie niemand die anders denk als een bedreiging zeg toch als iemand wil testen vaccineren ga je grandioze gang. Als je het over loyale supporters hebt he, ik heb 23 jaar een scc en heb 3 thuiswedstrijden gemist , heb vorig jaar vd compensatie afgezien en dat doe ik voor aankomend jaar ook weer. Als ik dan nu zeg joh van mij hoeft het op deze manier niet maakt mij dat dan niet loyaal?
    Als je 23 jaar getrouwd bent met een vrouw en daarna vreemdgaat ben je dan loyaal?
  • 15 Apr 2021 om 10:31
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:30
      Nou ik kan je zeggen dat je dan nergens meer binnen komt.
    Anno 2021.... het kan verkeren hè?!
  • 15 Apr 2021 om 10:31
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:26
      Dat het vaccineren te langzaam gaat is iedereen het mee eens, maar om daarom niet naar Twente te gaan? Denk je dat Den Haag ermee zit als jij niet naar Twente gaat? Nieuwtje voor je: NEE! Maar je kan wel Twente helpen! Vak P zegt: we gaan ons niet onnodig testen. Je club steunen vind ik persoonlijk een goede reden om te laten testen, maar dat vinden de ‘grote supporters’ van Twente blijkbaar niet...
    Nieuw hier op het forum?
  • 15 Apr 2021 om 10:30
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:28
      Dan kun je voorlopig ook niet naar de kroeg:-)
    Nou ik kan je zeggen dat je dan nergens meer binnen komt.
  • 15 Apr 2021 om 10:30
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:21
      Gast je hebt geen flauw idee waar we naar toe gaan. Ik moet me vanaf 26 april verdomme laten testen elke week om een tentamen of een uur les te volgen en dan moet je niet denken dat t zo stopt ik denk dat we dood gaan met deze regels
    Hahaha jij ziet het wel heel somber in he
  • 15 Apr 2021 om 10:28
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:20
      Waarom staafje in de neus laten stoppen?? Terwijl het eerst met 8000 niet hoefde?? He ik heb alles over voor mijn club maar ben geen speelbal van de overheid, dus vind dit een supergoed statement. Ik weiger dat ook, laat die leugenaars in Den Haag maar zorgen dat mensen zo snel mogelijk ingeënt zijn, daar hebben ze al grote problemen mee om zoiets in goede, snelle banen te leiden. En ondertussen deze bullshit gebruiken om maar te rekken. Vaccineren iis het enige dat helpt. Dus bij mij geen staafje in de neus. En uitstekend statement.
    Dan kun je voorlopig ook niet naar de kroeg:-)
  • 15 Apr 2021 om 10:28
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:20
      Ik ben het ook niet eens met het beleid van de overheid, maar er is niks mis met testen. En in dit stadium is alles wat je kan doen mooi meegenomen en is het niet tijd om alles te boycotten. Maar jij ziet iedereen die het niet met je eens is als bedreiging en dat ligt helemaal aan jou. Ik bedoel te zeggen dat we liever loyale supporters in het stadion heb die iets over hebben voor de club dan mensen die 5 seconden een stokje in de neus te erg vinden.
    Ik zie niemand die anders denk als een bedreiging zeg toch als iemand wil testen vaccineren ga je grandioze gang. Als je het over loyale supporters hebt he, ik heb 23 jaar een scc en heb 3 thuiswedstrijden gemist , heb vorig jaar vd compensatie afgezien en dat doe ik voor aankomend jaar ook weer. Als ik dan nu zeg joh van mij hoeft het op deze manier niet maakt mij dat dan niet loyaal?
  • 15 Apr 2021 om 10:26
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:20
      Waarom staafje in de neus laten stoppen?? Terwijl het eerst met 8000 niet hoefde?? He ik heb alles over voor mijn club maar ben geen speelbal van de overheid, dus vind dit een supergoed statement. Ik weiger dat ook, laat die leugenaars in Den Haag maar zorgen dat mensen zo snel mogelijk ingeënt zijn, daar hebben ze al grote problemen mee om zoiets in goede, snelle banen te leiden. En ondertussen deze bullshit gebruiken om maar te rekken. Vaccineren iis het enige dat helpt. Dus bij mij geen staafje in de neus. En uitstekend statement.
    Dat het vaccineren te langzaam gaat is iedereen het mee eens, maar om daarom niet naar Twente te gaan? Denk je dat Den Haag ermee zit als jij niet naar Twente gaat? Nieuwtje voor je: NEE! Maar je kan wel Twente helpen! Vak P zegt: we gaan ons niet onnodig testen. Je club steunen vind ik persoonlijk een goede reden om te laten testen, maar dat vinden de ‘grote supporters’ van Twente blijkbaar niet...
  • 15 Apr 2021 om 10:22
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:15
      Vak P??? Laat meer zeggen over hun IQ dan wat anders! Je hoeft er zelf niet ziek van te worden maar je kan anderen wel aansteken en dat die wel erg ziek ervan worden of er aan overlijden! Stel je eens voor dat het je ouders of grootouders zijn die dit gebeurt? Nog een paar maanden dan kan iedereen gevaccineerd zijn dan hoef je je helemaal niet meer te laten testen!
    Vaccinatie paspoort , uitbreiding teststraten , vaccins al inkopen voor 2023. Denk je nu werkelijk dat we er met een paar maanden vanaf zijn? Dream on.
  • 15 Apr 2021 om 10:21
    Vak P heeft groot gelijk! Verdeel en heers is een beproefde strategie en is in volle gang. Bekijk de reacties maar eens Niet gevaccineerden worden de joden van 80 jaar geleden. Ik laat mij niet vaccineren met die onzin.
  • 15 Apr 2021 om 10:21
    • Quote van 15 Apr 2021 om 09:50
      Nou inderdaad. Ik word hier een beetje treurig van. Dan denk je dat je alle complotgekkies en alle andere mensen die ergens een plasje overheen moeten doen te hebben gehad.. komt vak P nog voorbij. Laten we met z'n allen blij zijn dat er weer mensen toegelaten wordt. 'onnodig testen en testsamenleving' zijn sowieso al uitspraken van mensen waar ik niet mee geassocieerd wil worden. Het zou vak P zo sieren als hier mee eens zouden zijn.
    Gast je hebt geen flauw idee waar we naar toe gaan. Ik moet me vanaf 26 april verdomme laten testen elke week om een tentamen of een uur les te volgen en dan moet je niet denken dat t zo stopt ik denk dat we dood gaan met deze regels
  • 15 Apr 2021 om 10:20
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:15
      En dit bedoel ik dus. Veroordeel maar direct mensen die een andere mening hebben goed bezig man lutser.
    Ik ben het ook niet eens met het beleid van de overheid, maar er is niks mis met testen. En in dit stadium is alles wat je kan doen mooi meegenomen en is het niet tijd om alles te boycotten. Maar jij ziet iedereen die het niet met je eens is als bedreiging en dat ligt helemaal aan jou. Ik bedoel te zeggen dat we liever loyale supporters in het stadion heb die iets over hebben voor de club dan mensen die 5 seconden een stokje in de neus te erg vinden.
  • 15 Apr 2021 om 10:20
    • Quote van 15 Apr 2021 om 09:57
      “Testsamenleving”.... Hou toch op man! Over een aantal maanden zijn de meeste mensen gevaccineerd en kunnen de stadions weer open zonder testen. Dit is juist bedoeld als tussenstap om supporters eerder naar het stadion te laten kunnen komen. Gaan de ‘grote supporters’ van Twente nou weigeren om na zo’n lange tijd het team te supporten omdat ze een staafje in het neusje moeten stoppen?? Valt erg tegen! Gezien het spel van Twente de laatste weken hebben ze elke support nodig!
    Waarom staafje in de neus laten stoppen?? Terwijl het eerst met 8000 niet hoefde?? He ik heb alles over voor mijn club maar ben geen speelbal van de overheid, dus vind dit een supergoed statement. Ik weiger dat ook, laat die leugenaars in Den Haag maar zorgen dat mensen zo snel mogelijk ingeënt zijn, daar hebben ze al grote problemen mee om zoiets in goede, snelle banen te leiden. En ondertussen deze bullshit gebruiken om maar te rekken. Vaccineren iis het enige dat helpt. Dus bij mij geen staafje in de neus. En uitstekend statement.
  • 15 Apr 2021 om 10:15
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:14
      Het zijn gewoon tests om te kijken hoe ver ze kunnen gaan, als er geen besmettingen zijn kunnen ze meer supporters toelaten. En als je een test al te zwaar vindt om je club te supporten zijn we je liever kwijt dan rijk.
    En dit bedoel ik dus. Veroordeel maar direct mensen die een andere mening hebben goed bezig man lutser.
  • 15 Apr 2021 om 10:15
    • Quote van 15 Apr 2021 om 09:43
      Vak P, dat moet het voorbeeld van de supporters zijn?
    Vak P??? Laat meer zeggen over hun IQ dan wat anders! Je hoeft er zelf niet ziek van te worden maar je kan anderen wel aansteken en dat die wel erg ziek ervan worden of er aan overlijden! Stel je eens voor dat het je ouders of grootouders zijn die dit gebeurt? Nog een paar maanden dan kan iedereen gevaccineerd zijn dan hoef je je helemaal niet meer te laten testen!
  • 15 Apr 2021 om 10:14
    • Quote van 15 Apr 2021 om 10:12
      Hebben gewoon een punt hoor. Waarom met test 4000 en zonder test 8000? We gaan naar een maatschappij toe waarbij je pas gezond bent wanneer je kunt bewijzen dat je niks hebt. Als mensen willen testen en willen vaccineren ga je grandioze gang laat iedereen in zijn waarde en doen waar hij/zij zich goed bij voelt, maar veroordeel dan mensen die een andere mening dan ook niet
    Het zijn gewoon tests om te kijken hoe ver ze kunnen gaan, als er geen besmettingen zijn kunnen ze meer supporters toelaten. En als je een test al te zwaar vindt om je club te supporten zijn we je liever kwijt dan rijk.
  • 15 Apr 2021 om 10:12
    Hebben gewoon een punt hoor. Waarom met test 4000 en zonder test 8000? We gaan naar een maatschappij toe waarbij je pas gezond bent wanneer je kunt bewijzen dat je niks hebt. Als mensen willen testen en willen vaccineren ga je grandioze gang laat iedereen in zijn waarde en doen waar hij/zij zich goed bij voelt, maar veroordeel dan mensen die een andere mening dan ook niet
  • 15 Apr 2021 om 10:11
    • Quote van 15 Apr 2021 om 09:52
      In de buitenlucht geen besmettingen! Voor 2 weken 3 dagen mooi weer gehad. Kijk eens naar de besmettinscijfers op dit moment. Bijn niemand houdt zich op dit moment aan de basisregels en dat is exact het probleem.
    Basisregels zijn complete onzin. Handen wassen heeft geen enkele zin. Alleen het afstand houden beperkt de overdracht. 90% gaat via aerosols en daar gaat anderhalve meter in binnenruimtes niks tegen helpen. Ventileren is key
  • 15 Apr 2021 om 10:11
    Wat een droeftoeters. Maar goed, dat is alleen maar mooi voor de mensen die het er wel voor over hebben om even een wattenstaafje in hun neus te hebben om hun club te zien. Meer plek voor hen.
  • 15 Apr 2021 om 10:06
    • Quote van 15 Apr 2021 om 09:57
      het feit dat je mijn mening dom gelul vindt en mij schaapje noemt; staat haaks op jouw berichtje naar mij toe. ik zeg alleen dat het vak p zou sieren dat ze dit zouden steunen, zodat we oa meer beleving hebben EN inkomsten.
    Nee niet haaks, jij bent 1 van de vele , die de mening van een ander niet zo leuk vind, en ze dan in een denigrerende hoek plaatst. Ik begrijp het standpunt van vak p wel. Al ben ik zelf een voorstander van het sneller vaccineren.
  • 15 Apr 2021 om 10:05
    Ik schaam me voor ze
  • 15 Apr 2021 om 10:05
    Goed statement
  • 15 Apr 2021 om 10:02
    Trots op jullie jongens; vrijheid is niet te koop en mag niet chantabel zijn. Punt uit
  • 15 Apr 2021 om 10:02
    Het is denk ik beter om het hier maar bij voetbal te houden, jammer dat vak p niet te zien/te horen is aankomende wedstrijden. Had eigenlijk wel een sfeeractie verwacht. Maar goed het is niet anders.
  • 15 Apr 2021 om 10:01
    • Quote van 15 Apr 2021 om 09:57
      “Testsamenleving”.... Hou toch op man! Over een aantal maanden zijn de meeste mensen gevaccineerd en kunnen de stadions weer open zonder testen. Dit is juist bedoeld als tussenstap om supporters eerder naar het stadion te laten kunnen komen. Gaan de ‘grote supporters’ van Twente nou weigeren om na zo’n lange tijd het team te supporten omdat ze een staafje in het neusje moeten stoppen?? Valt erg tegen! Gezien het spel van Twente de laatste weken hebben ze elke support nodig!
    Precies + dat je inkomsten genereert, glaasje bier en een bolletje beenham.
  • 15 Apr 2021 om 09:57
    • Quote van 15 Apr 2021 om 09:54
      Wat een dom gelul van je zeg, dus als mensen een afwijkende mening hebben, reageer jij zo? Schaapje....
    het feit dat je mijn mening dom gelul vindt en mij schaapje noemt; staat haaks op jouw berichtje naar mij toe. ik zeg alleen dat het vak p zou sieren dat ze dit zouden steunen, zodat we oa meer beleving hebben EN inkomsten.
  • 15 Apr 2021 om 09:57
    “Testsamenleving”.... Hou toch op man! Over een aantal maanden zijn de meeste mensen gevaccineerd en kunnen de stadions weer open zonder testen. Dit is juist bedoeld als tussenstap om supporters eerder naar het stadion te laten kunnen komen. Gaan de ‘grote supporters’ van Twente nou weigeren om na zo’n lange tijd het team te supporten omdat ze een staafje in het neusje moeten stoppen?? Valt erg tegen! Gezien het spel van Twente de laatste weken hebben ze elke support nodig!
  • 15 Apr 2021 om 09:55
    • Quote van 15 Apr 2021 om 09:52
      In de buitenlucht geen besmettingen! Voor 2 weken 3 dagen mooi weer gehad. Kijk eens naar de besmettinscijfers op dit moment. Bijn niemand houdt zich op dit moment aan de basisregels en dat is exact het probleem.
    niet zo gefrustreerd.. gewoon wachten op je prikje en dan het stadionnetje in of je laten testen.. deal with it!
  • 15 Apr 2021 om 09:54
    • Quote van 15 Apr 2021 om 09:50
      Nou inderdaad. Ik word hier een beetje treurig van. Dan denk je dat je alle complotgekkies en alle andere mensen die ergens een plasje overheen moeten doen te hebben gehad.. komt vak P nog voorbij. Laten we met z'n allen blij zijn dat er weer mensen toegelaten wordt. 'onnodig testen en testsamenleving' zijn sowieso al uitspraken van mensen waar ik niet mee geassocieerd wil worden. Het zou vak P zo sieren als hier mee eens zouden zijn.
    Wat een dom gelul van je zeg, dus als mensen een afwijkende mening hebben, reageer jij zo? Schaapje....
  • 15 Apr 2021 om 09:54
    • Quote van 15 Apr 2021 om 09:50
      Nou inderdaad. Ik word hier een beetje treurig van. Dan denk je dat je alle complotgekkies en alle andere mensen die ergens een plasje overheen moeten doen te hebben gehad.. komt vak P nog voorbij. Laten we met z'n allen blij zijn dat er weer mensen toegelaten wordt. 'onnodig testen en testsamenleving' zijn sowieso al uitspraken van mensen waar ik niet mee geassocieerd wil worden. Het zou vak P zo sieren als hier mee eens zouden zijn.
    Niet mee eens, het gaat toch ook over Twente?
  • 15 Apr 2021 om 09:52
    • Quote van 15 Apr 2021 om 09:28
      Testsamenleving jezus... waar zijn we in godsnaam mee bezig. In de buitenlucht zijn er amper besmettingen dus slaat dit echt nergens op. En die tests zijn lang niet altijd betrouwbaar. Als dit zo doorgaat wordt dit echt een wereld waarin ik niet meer wil leven
    In de buitenlucht geen besmettingen! Voor 2 weken 3 dagen mooi weer gehad. Kijk eens naar de besmettinscijfers op dit moment. Bijn niemand houdt zich op dit moment aan de basisregels en dat is exact het probleem.
  • 15 Apr 2021 om 09:51
    Gelukkig mag iedereen een mening hebben.
  • 15 Apr 2021 om 09:51
    • Quote van 15 Apr 2021 om 09:50
      Nou inderdaad. Ik word hier een beetje treurig van. Dan denk je dat je alle complotgekkies en alle andere mensen die ergens een plasje overheen moeten doen te hebben gehad.. komt vak P nog voorbij. Laten we met z'n allen blij zijn dat er weer mensen toegelaten wordt. 'onnodig testen en testsamenleving' zijn sowieso al uitspraken van mensen waar ik niet mee geassocieerd wil worden. Het zou vak P zo sieren als hier mee eens zouden zijn.
    Precies dit!
  • 15 Apr 2021 om 09:50
    • Quote van 15 Apr 2021 om 09:43
      Vak P, dat moet het voorbeeld van de supporters zijn?
    Nou inderdaad. Ik word hier een beetje treurig van. Dan denk je dat je alle complotgekkies en alle andere mensen die ergens een plasje overheen moeten doen te hebben gehad.. komt vak P nog voorbij. Laten we met z'n allen blij zijn dat er weer mensen toegelaten wordt. 'onnodig testen en testsamenleving' zijn sowieso al uitspraken van mensen waar ik niet mee geassocieerd wil worden. Het zou vak P zo sieren als hier mee eens zouden zijn.
  • 15 Apr 2021 om 09:49
    • Quote van 15 Apr 2021 om 08:41
      hier kan ik het alleen maar mee eens zijn..ik heb tot nu toe nog nooit een test nodig gehad en als dit ook int nieuwe seizoen gaat gebeuren zal ik helaas afscheid moeten nemen..
    Prima, ieder zijn mening. Geeft weer gelegenheid voor een ander, die zijn naasten niet besmetten wil.
  • 15 Apr 2021 om 09:47
    • Quote van 15 Apr 2021 om 09:06
      Onderbouw eens? Jouw reactie lokt zonder onderbouwing de verkeerde reacties op.
    4000 is meer dan 0, elke fam die kan komen is er 1 meer. Ik kan begrijpen dat je er meer wilt. Dat je het niet eens bent met het Corona beleid. Maar vak p is een supporters vereniging. Houd het dan bij voetbal en buig niet over maatschappelijke problemen. Daar hebben we andere mensen voor. Als je een staafje in je neus te veel vind vraag ik me af of je in het stadion zit voor voetbal.
  • 15 Apr 2021 om 09:43
    Vak P, dat moet het voorbeeld van de supporters zijn?
  • 15 Apr 2021 om 09:32
    Wat een trieste actie van vak-p
  • 15 Apr 2021 om 09:28
    Testsamenleving jezus... waar zijn we in godsnaam mee bezig. In de buitenlucht zijn er amper besmettingen dus slaat dit echt nergens op. En die tests zijn lang niet altijd betrouwbaar. Als dit zo doorgaat wordt dit echt een wereld waarin ik niet meer wil leven
  • 15 Apr 2021 om 09:22
    Ik snap niet dat vakp bestuur dit doet. Als mensen dit in het bestuur vinden prima maar waarom dit aan al je leden opdringen. Volgens mij precies het omgekeerde waar vakp ooit voor stond
  • 15 Apr 2021 om 09:11
    Belachelijke reactie
  • 15 Apr 2021 om 09:10
    • Quote van 15 Apr 2021 om 09:06
      Onderbouw eens? Jouw reactie lokt zonder onderbouwing de verkeerde reacties op.
    Wat heb je liever 4000 supporters of 0? Laat degenen die het geen probleem vinden om een sneltest te ondergaan gewoon de wedstrijd bezoeken. Een statement van P heeft geen enkele zin. FCT bepaalt niet dat het stadion momenteel niet vol mag.
  • 15 Apr 2021 om 09:06
    • Quote van 15 Apr 2021 om 08:58
      Triest...
    Onderbouw eens? Jouw reactie lokt zonder onderbouwing de verkeerde reacties op.
  • 15 Apr 2021 om 08:58
    • Quote van 15 Apr 2021 om 08:55
      precies
    Triest...
  • 15 Apr 2021 om 08:55
    • Quote van 15 Apr 2021 om 08:50
      Jij vind een staafje in je neus te heftig om de club te supporten???
    precies
  • 15 Apr 2021 om 08:50
    • Quote van 15 Apr 2021 om 08:41
      hier kan ik het alleen maar mee eens zijn..ik heb tot nu toe nog nooit een test nodig gehad en als dit ook int nieuwe seizoen gaat gebeuren zal ik helaas afscheid moeten nemen..
    Jij vind een staafje in je neus te heftig om de club te supporten???
  • 15 Apr 2021 om 08:46
    Niets meer aan toevoegen klopt helemaal, waarom niet allemaal testen , en waarom zet je 4000 geteste personen bijelkaar wie moet wie dan aansteken kan je er ook wel 30000 bij elkaar zetten wie moet wie aansteken dan . Het hele gebeuren binnen het kabinet hangt aan elkaar van proberen niets is onderzocht op waarheid