Testwedstrijd FC Twente - FC Utrecht volledig 'uitverkocht'

8
Testwedstrijd FC Twente - FC Utrecht volledig 'uitverkocht'

De testwedstrijd van FC Twente tegen FC Utrecht is uitverkocht.  25 september speelden de Tukkers voor het laatst met toeschouwers, aankomend weekend mogen er 4000 man het stadion in.

FC Twente won dit seizoen met een beperkt aantal toeschouwers al van Fortuna Sittard en FC Groningen. Hoopvol dus, voor de Tukkers die dit seizoen thuis dramatische resultaten behalen. De supporters bij de wedstrijd tegen FC Utrecht komen in ieder geval niet uit Vak-P, zij boycotten de wedstrijd omdat deze bij zou dragen aan het creëren van een testmaatschappij.

De duels van komend weekend staan in het teken van de zogeheten Fieldlabs. Alle supporters moeten zich voor de wedstrijd laten testen. Seizoenskaarthouders horen maandag of dinsdag of zij een kaartje hebben verkregen. 

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Apr 2021 om 04:59
    • Quote van 19 Apr 2021 om 21:48
      Ik vind het wel mooi dat er 4000 man komen, ondanks de oproep van vakP bestuur. Er zijn toch mensen die zelf een keuze maken. Ze zullen wellicht niet in vak p staan, maar toch.
    ? Wat heeft het ene met het andere te maken.......
  • 19 Apr 2021 om 22:15
    Off topic: zat net te kijken naar ulderink bij voetbaltijd. Zou ter zijner tijd zomaar de vervanger van jans kunnen zijn. Prestatie drift, duidelijke doelen open voor discussie en andere meningen en vanuit hem zelf een visie ook reëel. Als je hem hoort praten aan het eind over het project bij twente. Wat hij verteld over hoe hij traint en wil trainen en hij lijkt twente oprecht naar de top 4 te willen helpen omdat hij schijnbaar ook intern benoemt wat daar voor nodig is. Leuk om naar te kijken. Als jans er na volgend jaar mee stopt omdat hij a de leeftijd er voor heeft en b graag opa wil zijn zoals hij zelf zei. Weet niet. Maar ulderink lijkt me wel een goede optie daarvoor althans als je hem zo hoort.
  • 19 Apr 2021 om 21:58
    Ikzeg. Ik snap het aan de ene kant wel, van vak p . Maar aan de andere kant denk ik ook, we zullen toch een keer moeten beginnen en als het op deze manier moet, ja ik begrijp dat het gemeenschap geld is, maar aan de andere kant gooien ze dat geld weg, waar wij als gewone mensen totaal niets van snappen.
  • 19 Apr 2021 om 21:48
    Ik vind het wel mooi dat er 4000 man komen, ondanks de oproep van vakP bestuur. Er zijn toch mensen die zelf een keuze maken. Ze zullen wellicht niet in vak p staan, maar toch.
  • 19 Apr 2021 om 21:15
    • Quote van 19 Apr 2021 om 19:32
      Het werkt!
    Tja
  • 19 Apr 2021 om 20:45
    • Quote van 19 Apr 2021 om 19:18
      Waarom een foto van het Nederlands elftal? Waarom geen mooie foto van Vak P ofzoiets?
    Waarom van vakP, die komen dit keer niet.
  • 19 Apr 2021 om 19:32
    • Quote van 19 Apr 2021 om 19:18
      Waarom een foto van het Nederlands elftal? Waarom geen mooie foto van Vak P ofzoiets?
    Het werkt!
  • 19 Apr 2021 om 19:18
    Waarom een foto van het Nederlands elftal? Waarom geen mooie foto van Vak P ofzoiets?
Sunday 16 May 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›