Keert Pelupessy terug naar Nederland? ''Er is belangstelling''

14
Keert Pelupessy terug naar Nederland? ''Er is belangstelling''

Joey Pelupessy strijdt momenteel met Sheffield Wednesday tegen degradatie. Of dat nou gebeurt of niet: de toekomst van de middenvelder is momenteel nog uiterst onzeker. Hij is namelijk transfervrij.

Zijn ploeg begon vanwege financieel wanbeleid met een straf van -6 punten. De ploeg van de oud-speler van FC Twente is nu bijna waar het moet zijn: de veilige zone. Deze week rest de ploeg uit de tweede Championship nog twee wedstrijden.

En als het seizoen voorbij is? "Er is belangstelling voor Joey", laat zaakwaarnemer Revien Kanhai weten in gesprek met TC Tubantia. "Uit onder andere Nederland en uit de Engelse Championship." Pelupessy zelf heeft nog geen beslissing gemaakt over zijn toekomst.

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Apr 2021 om 19:07
    • Quote van 20 Apr 2021 om 12:23
      Mwah.. hij heeft hier ook niet zijn leukste tijd gehad. Er was geen vertrouwen en werd steevast gepasseerd. Daarnaast valt er bij ons minder te verdienen. Ik denk dat hij dan nog eerder terug gaat naar Heracles dan dat hij bij ons komt.
    Gaat denk ik naar Utrecht of Groningen of anders lekker in Engeland, waar die lekker kan verdienen voor iemand van zijn niveau.
  • 20 Apr 2021 om 12:23
    • Quote van 20 Apr 2021 om 10:17
      Hij komt hier uit de jeugd dat kan een voordeel zijn
    Mwah.. hij heeft hier ook niet zijn leukste tijd gehad. Er was geen vertrouwen en werd steevast gepasseerd. Daarnaast valt er bij ons minder te verdienen. Ik denk dat hij dan nog eerder terug gaat naar Heracles dan dat hij bij ons komt.
  • 20 Apr 2021 om 10:17
    • Quote van 20 Apr 2021 om 08:46
      Die komt wel terug naar Nederland met z'n gezinnetje (hij is net vader geworden). Ben bang dat hij dan toch naar Vitesse of Utrecht gaat.
    Hij komt hier uit de jeugd dat kan een voordeel zijn
  • 20 Apr 2021 om 08:46
    Die komt wel terug naar Nederland met z'n gezinnetje (hij is net vader geworden). Ben bang dat hij dan toch naar Vitesse of Utrecht gaat.
  • 20 Apr 2021 om 07:41
    • Quote van 20 Apr 2021 om 00:43
      Dat heb je al die supporters daar even gevraagd, of zo? Het is hoe dan ook niet voor niets dat hij daar zoveel minuten maakt.
    Ik volg sheffield wednesday op insta afgelopenn jaar tot heden en ben altiid benieuwd naar reactie en tis niet altiid even positief
  • 20 Apr 2021 om 00:58
    • Quote van 19 Apr 2021 om 21:23
      Die verdient daar toch het dubbele van wat hij in NL subtop kan krijgen?
    Toch komen zat spelers uit die competitie terug naar nl
  • 20 Apr 2021 om 00:43
    • Quote van 19 Apr 2021 om 23:37
      Is niet geliefd onder de supporters. Als hij speelt daar zijn ze niet er echt blij mee
    Dat heb je al die supporters daar even gevraagd, of zo? Het is hoe dan ook niet voor niets dat hij daar zoveel minuten maakt.
  • 19 Apr 2021 om 23:37
    Is niet geliefd onder de supporters. Als hij speelt daar zijn ze niet er echt blij mee
  • 19 Apr 2021 om 22:48
    • Quote van 19 Apr 2021 om 21:23
      Die verdient daar toch het dubbele van wat hij in NL subtop kan krijgen?
    Ik denk wel iets meer als het dubbele. Bovendien kennen de profvoetballers daar een gunstige belastingklimaat.
  • 19 Apr 2021 om 21:23
    • Quote van 19 Apr 2021 om 20:07
      Uitstekende speler voor ons met de nodige ervaring uit eigen jeugd. We hebben al veel middenvelders maar dit zou een buitenkansje zijn.
    Die verdient daar toch het dubbele van wat hij in NL subtop kan krijgen?
  • 19 Apr 2021 om 20:47
    Die blijft in die competitie.
  • 19 Apr 2021 om 20:35
    Off topic: brama stond vandaag weer op het trainingsveld bron:insta. Iemand enig idee over hoe lang het duurt totdat brama weer inzetbaar is?
  • 19 Apr 2021 om 20:31
    Aub hier niet terughalen
  • 19 Apr 2021 om 20:07
    Uitstekende speler voor ons met de nodige ervaring uit eigen jeugd. We hebben al veel middenvelders maar dit zou een buitenkansje zijn.
Sunday 16 May 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›