''Hoorde ook van mensen uit Vak-P die zeiden: ik ga gewoon''

10
''Hoorde ook van mensen uit Vak-P die zeiden: ik ga gewoon''

FC Twente en FC Utrecht spelen aankomend weekend een competitiewedstrijd tegen elkaar. Leon ten Voorde weet dat het Fieldlab-experiment, waarbij 4000 supporters aanwezig mogen zijn, ietwat onhandig is opgezet vanwege moeilijk bereikbare testlocaties.

Gelukkig kunnen supporters van FC Twente zich ook laten testen in Enschede. "Kijk voor de FC Twente supporters is Enschede altijd wel een centraal punt." Er is echter een groep die zich waarschijnlijk helemaal niet gaat laten testen. "Maar, van Vak-P zul je weinig mensen tegenkomen", aldus Leon ten Voorde bij De Ballen Verstand van TC Tubantia

Mag iedereen uit Vak-P niet komen? "Tuurlijk wel, je bepaalt toch zelf of je gaat? Ik hoorde ook van mensen uit Vak-P die zeiden: ik snak ernaar om naar een wedstrijd te gaan en ik ga gewoon. Ik denk dat er ook heel wat leden zijn die na zeven à acht maanden weer naar een wedstrijd willen."

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Apr 2021 om 15:05
    • Quote van 20 Apr 2021 om 14:10
      Ah lekker, ingeloot! Zal zwaaien naar iedereen met een halve liter in de hand. Proost!
    Wat goed dat je de tijd neemt om het fantastische nieuws met ons te delen....
  • 21 Apr 2021 om 13:17
    • Quote van 20 Apr 2021 om 14:43
      Hypocriet lulletje ben je ook hé.....
    Hahahahaaaaaaaaaaaa
  • 21 Apr 2021 om 11:20
    • Quote van 20 Apr 2021 om 14:10
      Ah lekker, ingeloot! Zal zwaaien naar iedereen met een halve liter in de hand. Proost!
    Het is je van harte gegund.
  • 20 Apr 2021 om 18:50
    • Quote van 20 Apr 2021 om 16:17
      Gaat niet lukken. Zwaaien wel, maar een halve liter niet. Horeca is dan nog gesloten en je mag het niet meenemen. Wordt dus alleen zwaaien
    Horeca is geopend, bars in bussinesslounges zelfs. Ik ga erheen en het kan me oprecht niets verrotten wat die tokkies die nu op fb iedere medesupporter voor schaap uitmaken, daarvan vinden.
  • 20 Apr 2021 om 17:50
    • Quote van 20 Apr 2021 om 16:17
      Gaat niet lukken. Zwaaien wel, maar een halve liter niet. Horeca is dan nog gesloten en je mag het niet meenemen. Wordt dus alleen zwaaien
    Hoezo is dat niet mogelijk, catering is gewoon geopend!!!
  • 20 Apr 2021 om 16:17
    • Quote van 20 Apr 2021 om 14:10
      Ah lekker, ingeloot! Zal zwaaien naar iedereen met een halve liter in de hand. Proost!
    Gaat niet lukken. Zwaaien wel, maar een halve liter niet. Horeca is dan nog gesloten en je mag het niet meenemen. Wordt dus alleen zwaaien
  • 20 Apr 2021 om 14:49
    • Quote van 20 Apr 2021 om 14:10
      Ah lekker, ingeloot! Zal zwaaien naar iedereen met een halve liter in de hand. Proost!
    Dan moet je veel zwaaien ;)
  • 20 Apr 2021 om 14:43
    • Quote van 20 Apr 2021 om 14:16
      Reacties uitlokken is onnodig
    Hypocriet lulletje ben je ook hé.....
  • 20 Apr 2021 om 14:16
    • Quote van 20 Apr 2021 om 14:10
      Ah lekker, ingeloot! Zal zwaaien naar iedereen met een halve liter in de hand. Proost!
    Reacties uitlokken is onnodig
  • 20 Apr 2021 om 14:10
    Ah lekker, ingeloot! Zal zwaaien naar iedereen met een halve liter in de hand. Proost!
Sunday 16 May 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›