Brama terug op trainingsveld: rentree tegen FC Utrecht lonkt

10
Brama terug op trainingsveld: rentree tegen FC Utrecht lonkt

FC Twente kan komende zondag in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht mogelijk weer een beroep doen op Wout Brama. De routinier staat weer op het trainingsveld, dat meldt TC Tubantia.

Brama hoopt eind deze week de groepstraining te hervatten en kan dan zijn rentree maken in de wedstrijdselectie. De 34-jarige middenvelder raakte op 19 maart in de uitwedstrijd tegen SC Heerenveen geblesseerd aan zijn kuit. Hij maakte in dat duel juist zijn rentree na lang blessureleed.

Brama speelde door blessures dit kalenderjaar nog geen enkele volledige wedstrijd. Voor de winterstop maakte hij wel dertien keer de negentig minuten vol. Brama is met zijn ervaring een belangrijke schakel op het middenveld van FC Twente en wordt in de tweede seizoenshelft, waarin de Tukkers slechts tweemaal wonnen, gemist.

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Apr 2021 om 16:13
    • Quote van 20 Apr 2021 om 12:43
      Als joop was gebleven had fctwente al jaren niet meer bestaan als betaald voetbal club. Dan was de schuldenlast bizar hoog geworden joop had grootsheid waanzin en dit had voor een fctwente extreme gevolgen gehad .
    Je lult te veel gasten waren jaloers op Joop en wat hij bereikt heeft en dat konden ze niet verkroppen, dit door hun eigen ego. Als joop toen gesteund was met paar miljoen euro dan hadden we nog steeds bovenin meegedraaid. Joop was emotioneel betrokken bij de club, bij alles wat Twente was. Jammer dat hij iets te veel risico's heeft genomen en hij het niet heeft gered, maar maar velen vergeten wat Joop wel goed heeft gedaan voor Twente. En wat mij betreft is hem gewoon een mes in de rug gestoken door een aantal sponsors. Want nogmaals hij toen geholpen was met een paar miljoen was al die shit niet aan de orde gekomen. Maar er zijn dan vooral veel mensen die Joop het succes niet gunden en jaloers op de populariteit van Joop waren. Voor mij was hij in ieder geval een voorzitter met echt Twente hart, maar jammer dat joop te hard wou gaan. En kom allemaal maar met jullie commentaar maar zo denk ik er over.
  • 20 Apr 2021 om 16:07
    Hup Wout!
  • 20 Apr 2021 om 16:03
    • Quote van 20 Apr 2021 om 14:43
      Jans zal hem wel de 88'ste minuut het veld in sturen. Ik kan het sowieso niet begrijpen dat hij bijna elke wedstrijd, meerdere spelers, voor 2 minuten of zo, het veld in stuurt. Ik zou dat als speler niet accepteren. Van mij mag er een regel komen dat er het laatste kwartier niet meer gewisseld mag worden. Tenzij het een blessure betreft, of een speler zelf aangeeft niet verder te kunnen.
    Gelukkig ben jij geen trainer zeg!!! Blijf lekker opp internet tikken.
  • 20 Apr 2021 om 14:43
    Jans zal hem wel de 88'ste minuut het veld in sturen. Ik kan het sowieso niet begrijpen dat hij bijna elke wedstrijd, meerdere spelers, voor 2 minuten of zo, het veld in stuurt. Ik zou dat als speler niet accepteren. Van mij mag er een regel komen dat er het laatste kwartier niet meer gewisseld mag worden. Tenzij het een blessure betreft, of een speler zelf aangeeft niet verder te kunnen.
  • 20 Apr 2021 om 13:17
    Ik hoop dat de Brama, de motor van het elftal weer snel inzetbaar is. Ik hoop niet dat hij te vroeg weer begint, met alle risico's van dien.
  • 20 Apr 2021 om 12:43
    • Quote van 20 Apr 2021 om 12:00
      Als men Munsterman was blijven steunen waren we nu een topclub geweest. Helaas.
      De ambities zijn nu gereduceerd tot handhaving...............
    Als joop was gebleven had fctwente al jaren niet meer bestaan als betaald voetbal club. Dan was de schuldenlast bizar hoog geworden joop had grootsheid waanzin en dit had voor een fctwente extreme gevolgen gehad .
  • 20 Apr 2021 om 12:00
    • Quote van 20 Apr 2021 om 10:56
      twente gaat wel mee doen met de super league neem ik aan ?
    Als men Munsterman was blijven steunen waren we nu een topclub geweest. Helaas.
    De ambities zijn nu gereduceerd tot handhaving...............
  • 20 Apr 2021 om 11:39
    • Quote van 20 Apr 2021 om 10:56
      twente gaat wel mee doen met de super league neem ik aan ?
    Tottenham Hotspur is voor het laatst kampioen geworden in 1961, FC Twente in 2010. Wat dat betreft zou Twente er meer recht op hebben dan Spurs.....
  • 20 Apr 2021 om 10:56
    twente gaat wel mee doen met de super league neem ik aan ?
  • 20 Apr 2021 om 10:30
    Kwam die saaie week zonder voetbal toch nog goed uit. Hopen dat Brama in de beslissende fase van waarde kan zijn.
Sunday 16 May 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›