Mvogo over Unnerstall: ''Een fantastische keeper en fantastisch mens''

18
Mvogo over Unnerstall: ''Een fantastische keeper en fantastisch mens''

Dit jaar won Yvon Mvogo het in trainingen van Lars Unnerstall en mocht daardoor als eerste keeper van PSV uitkomen. Hij is vol lof over zijn naar FC Twente vertrekkende collega.

"Een fantastische keeper en een fantastisch mens", zegt de 26-jarige sluitpost over Unnerstall in gesprek met het Eindhovens Dagblad. "Als je je zo kunt schikken als hij heeft gedaan? Dat is heel bijzonder en daarvoor heb ik veel respect. Hij is recht door zee en gaat voor het teambelang."

Ook Mvogo weet hoe het is om bankzitter te zijn. "Ik weet wat het is om een heel seizoen grotendeels op de bank te zitten. Dat heb ik zelf ook drie jaar meegemaakt en geloof me dat je soms helemaal gek wordt van zo'n situatie. Lars heeft op trainingen het uiterste gegeven om zelf beter te worden, maar ook om mij te helpen. Dat zorgt aan de ene kant voor druk, maar geeft je ook de scherpte die er bij een topclub moet zijn."

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 May 2021 om 11:26
    • Quote van 3 May 2021 om 09:34
      Ik denk dat we afscheid moeten gaan nemen van een aantal nummers 6 en 8. Te veel van hetzelfde. Daarvoor een paar andere types middenvelder en 10 terug halen.
    We hebben 2 zessen en 2 achten. Dat is echt niet teveel. We hebben ook 2 tienen waarvan Ilic weer kan vertrekken. Daar moet een ervaren speler voor terug. El Kayathi transfervrij zou perfect zijn. Heb je 2 ervaren spelers op het middenveld en 4 jongere die in waarde kunnen gaan groeien. Perfecte mix lijkt me.
  • 3 May 2021 om 09:34
    • Quote van 2 May 2021 om 22:57
      Haal die El Khayati maar op. Ekkelenkamp hoeft van mij niet te komen. We hebben al 2 achten, Zerrouki en Bosch. Ook Smal hebben we nog. Geloof niet dat Ekkelenkamp die 10 is die we zoeken. We kunnen ons geld maar 1 keer uitgeven. Een 10 en een spits moet er komen. En een rechtsback en een CV. Dat word al moeilijk genoeg.
    Ik denk dat we afscheid moeten gaan nemen van een aantal nummers 6 en 8. Te veel van hetzelfde. Daarvoor een paar andere types middenvelder en 10 terug halen.
  • 3 May 2021 om 08:44
    • Quote van 2 May 2021 om 15:25
      Sebastien Holmén van Willem II trouwens ook. Zweedse verdediger waarvan het contract afloopt deze zomer.
    Idd dat zou echt een goede zijn. Maar wel een rechter CV waar je Julio ook voor hebt. Jordens Peeters, aanvoerder van Willem 2 en linker CV loopt ook uit z'n contract. Wel al 34.
  • 3 May 2021 om 08:37
    • Quote van 2 May 2021 om 22:33
      Wat is je bron of kopieer je hetgeen ik al weken vermeld?
    Wat is jou bron dan?
  • 2 May 2021 om 23:17
    • Quote van 2 May 2021 om 22:57
      Haal die El Khayati maar op. Ekkelenkamp hoeft van mij niet te komen. We hebben al 2 achten, Zerrouki en Bosch. Ook Smal hebben we nog. Geloof niet dat Ekkelenkamp die 10 is die we zoeken. We kunnen ons geld maar 1 keer uitgeven. Een 10 en een spits moet er komen. En een rechtsback en een CV. Dat word al moeilijk genoeg.
    Diek smal gaat niet naar het middenveld. Al deel ik je mening. Hooguit als er weer zoveel blessures komen anders gaat jans dit niet doen en dat hoeft van mij ook niet als je als centraal duo oosterwolde jullio neerzet volgend jaar. Snelle goede CV die niet bang zijn om in te dribbelen en ekkelenkamp is misschien niet de ervaring die we echt nodig hebben. Maar wel fysiek en balvaster dan ons gehele middenveld en denkt veel meer naar voren dan wat we nu hebben.
  • 2 May 2021 om 22:57
    • Quote van 2 May 2021 om 22:26
      Kun je erbij nemen. Kost niet de hele wereld naast El Khayati
    Haal die El Khayati maar op. Ekkelenkamp hoeft van mij niet te komen. We hebben al 2 achten, Zerrouki en Bosch. Ook Smal hebben we nog. Geloof niet dat Ekkelenkamp die 10 is die we zoeken. We kunnen ons geld maar 1 keer uitgeven. Een 10 en een spits moet er komen. En een rechtsback en een CV. Dat word al moeilijk genoeg.
  • 2 May 2021 om 22:51
    • Quote van 2 May 2021 om 22:33
      Wat is je bron of kopieer je hetgeen ik al weken vermeld?
    Jij hebt toch ook geen bron. Je roept ook maar wat. Dat neemt niet weg dat Streuer erg van hem gecharmeerd is en hij idd veel in het werk zal zetten om hem te halen. Daarvoor hoef je geen profeet te zijn... En heb je dus ook geen bron nodig
  • 2 May 2021 om 22:33
    • Quote van 2 May 2021 om 21:59
      Ekkelenkamp zijn ze meebezig
    Wat is je bron of kopieer je hetgeen ik al weken vermeld?
  • 2 May 2021 om 22:26
    • Quote van 2 May 2021 om 21:59
      Ekkelenkamp zijn ze meebezig
    Kun je erbij nemen. Kost niet de hele wereld naast El Khayati
  • 2 May 2021 om 21:59
    • Quote van 2 May 2021 om 15:17
      El-Khayati geen goede 10 voor ons komend seizoen? Doet nu mooi ritme op in Den Haag. Heeft scorend vermogen.
    Ekkelenkamp zijn ze meebezig
  • 2 May 2021 om 20:42
    • Quote van 2 May 2021 om 15:09
      Jullie ook al zin in volgend seizoen?
    Nu meer in het ek en de vakantie
  • 2 May 2021 om 15:25
    • Quote van 2 May 2021 om 15:23
      Zei ik ook al. Best een interessante optie voor ons. Ado vliegt er toch wel uit.
    Sebastien Holmén van Willem II trouwens ook. Zweedse verdediger waarvan het contract afloopt deze zomer.
  • 2 May 2021 om 15:23
    • Quote van 2 May 2021 om 15:17
      El-Khayati geen goede 10 voor ons komend seizoen? Doet nu mooi ritme op in Den Haag. Heeft scorend vermogen.
    Zei ik ook al. Best een interessante optie voor ons. Ado vliegt er toch wel uit.
  • 2 May 2021 om 15:17
    El-Khayati geen goede 10 voor ons komend seizoen? Doet nu mooi ritme op in Den Haag. Heeft scorend vermogen.
  • 2 May 2021 om 15:09
    Jullie ook al zin in volgend seizoen?
  • 2 May 2021 om 14:47