VIDEO | Samenvatting: FC Twente verliest kansloos bij Fortuna

59
VIDEO | Samenvatting: FC Twente verliest kansloos bij Fortuna

Het is FC Twente zaterdagavond niet gelukt om goede zaken te doen in de strijd om de achtste plek in de Eredivisie. Sterker nog: de Tukkers verloren met 3-0 van Fortuna Sittard.

Al vroeg in de wedstrijd ging het mis voor de slordig spelende Tukkers. Semedo opende de score voor Fortuna Sittard door een leep balletje binnen te schuiven. FC Twente kreeg kleine kansjes, maar werd amper serieus gevaarlijk.

In de tweede helft bleek het FC Twente niet veel beter af te gaan. Brama maakte na een uur spelen hands in het strafschopgebied, waardoor Mats Seuntjes namens Fortuna mocht aanleggen voor een strafschop. Hij scoorde. Het werd nog erger voor FC Twente: Semedo maakte ook nog de 3-0 en tekende daarmee voor de eindstand. 

Fortuna Sittard - FC Twente 3-0 (1-0)
25' 1-0 Semedo
63' 2-0 Seuntjens (strafschop)
74' 3-0 Semedo

Opstelling Fortuna Sittard: Van Osch; Rota (82' Essers), Angha, Janssen, Cox; Tekie, Flemming (88' George), Rienstra (81' Moutoussamy); Semedo, Seuntjens (81' Emmanouilidis) en Hansson (64' Polter).

Opstelling FC Twente: Drommel; Markelo, Ebuehi, Dumic (79' Hilgers), Smal; Roemeratoe, Zerrouki (46' Brama), Bosch (46' Ilic); Menig (79' Van Leeuwen), Danilo en Narsingh (79' Rots). 

59 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 May 2021 om 19:00
    • Quote van 3 May 2021 om 18:56
      Wat mij betreft halen ze bijen terug. Den Haag gaat failliet dus die transfer vrij en hij is stuk beter dan Dumic
    Aub niet aan beginnen we hebben gvd slopers nodig, geen halfwas gedoe.
  • 3 May 2021 om 18:56
    Wat mij betreft halen ze bijen terug. Den Haag gaat failliet dus die transfer vrij en hij is stuk beter dan Dumic
  • 2 May 2021 om 14:19
    • Quote van 2 May 2021 om 12:51
      Dat doen we al jaren lang en steeds op nieuw lijkt het wel.
    Natuurlijk, daar kom je niet zomaar uit. En met deze maatregelen al helemaal niet.
  • 2 May 2021 om 12:51
    • Quote van 2 May 2021 om 10:56
      Jullie vergeten de corona maatregelen, en dus komen we uit bij het financiële plaatje. Dit seizoen is voetballend en financieel overleven.
    Dat doen we al jaren lang en steeds op nieuw lijkt het wel.
  • 2 May 2021 om 11:09
    • Quote van 2 May 2021 om 10:56
      Jullie vergeten de corona maatregelen, en dus komen we uit bij het financiële plaatje. Dit seizoen is voetballend en financieel overleven.
    Ik vergeet dat zeer zeker niet. Snapte het zelfs dat ze weg gingen. Maar een aantal schijnen dat niet te beseffen en doen alsof het met die 3 of zelfs 2 daarvan beter was gegaan en ik durf dat niet alleen te betwijfelen. Ik weet wel zeker dat het niet beter was geworden. Ze lieten ook echt NIKS zien. Tel daar hun ontevredenheid en de financiële gevolgen. Dan lekker laten gaan.
  • 2 May 2021 om 10:56
    • Quote van 2 May 2021 om 10:31
      De oorzaak is niet streuer die 3 in de winter hadden er ook geen fuck van gemaakt. Mentaliteit de wil om een stap meer te maken ontbreekt. Menig narsingh en ook danilo moeten echt zichzelf even kritisch in de spiegel kijken. Wat had streuer in de winter moeten doen dan? En hoeveel zijn winteraankopen nou echt versterkingen dan? Ik kan ze de laatste 10 jaar op 2 hand tellen en hoe komt dat? Geen scouting. Alleen leuning kwam met namen. Daar schiet je geen fuck mee op. Nee njet streuer zn schuld de spelers moet zichzelf nu in de spiegel kijken. Kijk maar naar cerny. Hij deed ook niet alles goed en heeft ook zn mindere wedstrijden gehad. Met dat verschil dat hij zich het snot voor de ogen meestal weg werkte om er nog iets van te maken. Dat ontbeert bij onze beide vleugels al vaker. De rest zijn te verklaren een selectie uit balans en niemand die zn mond lostrekt en noem ze allemaal maar op.
    Jullie vergeten de corona maatregelen, en dus komen we uit bij het financiële plaatje. Dit seizoen is voetballend en financieel overleven.
  • 2 May 2021 om 10:31
    • Quote van 2 May 2021 om 09:37
      Als je realist bent dan zie je dat er weinig is opgebouwd dit jaar.
      Er is gegokt dat ze met smalle selectie redelijk uit de voeten dachten te kunnen.
      Toe het vorig jaar hosanna was dacht men dat de selectie nog wel smaller kon.
      Maar in d zware januari maand begon de misere door blessures en oververmoeide spelers. Er was op de te jonge ploeg roofbouw gepleegd en spelers die het nodig hadden geen rust gegeven. Het rust geven van spelers was door de te smalle selectie ook niet zo eenvoudig. Nu is de pijp leeg en strompelt men naar de uitgang. Jan S is de oorzaak en Ron J een uitstekende en ervaren trainer maar heeft nog nooit op deze manier moeten werken. Hij werkte bij clubs met een selectie die wel een ballans had met jonge en ervaren spelers.
      Helaas is het uithuilen wederom opnieuw beginnen
    De oorzaak is niet streuer die 3 in de winter hadden er ook geen fuck van gemaakt. Mentaliteit de wil om een stap meer te maken ontbreekt. Menig narsingh en ook danilo moeten echt zichzelf even kritisch in de spiegel kijken. Wat had streuer in de winter moeten doen dan? En hoeveel zijn winteraankopen nou echt versterkingen dan? Ik kan ze de laatste 10 jaar op 2 hand tellen en hoe komt dat? Geen scouting. Alleen leuning kwam met namen. Daar schiet je geen fuck mee op. Nee njet streuer zn schuld de spelers moet zichzelf nu in de spiegel kijken. Kijk maar naar cerny. Hij deed ook niet alles goed en heeft ook zn mindere wedstrijden gehad. Met dat verschil dat hij zich het snot voor de ogen meestal weg werkte om er nog iets van te maken. Dat ontbeert bij onze beide vleugels al vaker. De rest zijn te verklaren een selectie uit balans en niemand die zn mond lostrekt en noem ze allemaal maar op.
  • 2 May 2021 om 10:24
    • Quote van 1 May 2021 om 23:09
      De beste trainers van de wereld hadden ook niets gekund met deze selectie. Is gewoon een kwestie van kwaliteit en een te smalle en onervaren selectie. En dat is dan weer het gevolg van de slechte financiële positie waarin we zitten.
    Iemand die het snapt!
  • 2 May 2021 om 10:13
    • Quote van 1 May 2021 om 20:48
      Een collectieve wanprestatie van fctwente vanavond maar niet vreemd dat dit gebeurt. Bij fctwente is het vertrouwen ver te zoeken er lukt nagenoeg niets meer al weken De cadeautjes worden wekelijks weggeven door spelers en scheidsrechters richting fctwente. Tel al deze feiten op en je ziet er het resultaat een ploeg die meer tegen zichzelf speelt dan tegen de tegenstander
    De beeldregie was ook KUT! Was de 1-1 wel buitenspel? Normaal worden er lijntjes getrokken maar dat kon blijkbaar niet. En bij de 3-0 was niet te zien of Semodo buitenspel zou staan. Hij had wel een hele grote voorsprong vanaf de middellijn. Niettemin terecht verloren
  • 2 May 2021 om 09:37
    • Quote van 1 May 2021 om 21:17
      Eigenlijk moeten we realistisch zijn. De doelstelling was handhaving en dat hebben we gehaald, We zijn nog steeds een club in opbouw en dit kan gebeuren, ook al was het bar slecht vandaag. Wat mij betreft spelen we het seizoen met veel jeugd uit als voorbereiding op volgend seizoen. Dat er überhaupt mensen die de koppen van Jans en Streuer nu al zien rollen is idioot.
    Als je realist bent dan zie je dat er weinig is opgebouwd dit jaar.
    Er is gegokt dat ze met smalle selectie redelijk uit de voeten dachten te kunnen.
    Toe het vorig jaar hosanna was dacht men dat de selectie nog wel smaller kon.
    Maar in d zware januari maand begon de misere door blessures en oververmoeide spelers. Er was op de te jonge ploeg roofbouw gepleegd en spelers die het nodig hadden geen rust gegeven. Het rust geven van spelers was door de te smalle selectie ook niet zo eenvoudig. Nu is de pijp leeg en strompelt men naar de uitgang. Jan S is de oorzaak en Ron J een uitstekende en ervaren trainer maar heeft nog nooit op deze manier moeten werken. Hij werkte bij clubs met een selectie die wel een ballans had met jonge en ervaren spelers.
    Helaas is het uithuilen wederom opnieuw beginnen
  • 2 May 2021 om 08:55
    • Quote van 1 May 2021 om 23:44
      Roemeratoe en Bosch er gewoon bij houden komend seizoen. Daarnaast een ervaren gast erbij op het middenveld. Een Rienstra bijvoorbeeld kan ook goed op 10 spelen. Heb je als VM Brama Roemeratoe, CM Bosch Zerrouki AM Rienstra v Leeuwen. Menig behouden, Cerny weer huren. Een goede spits moet er komen, een CV. Ebuehe contract geven en gelijk verkopen. Nieuwe goedkope back halen en geld van Ebuehe gebruiken om voorin te versterken. Ook nog een CV erbij. Zal niet meevallen met bijna geen geld. Onze jonge jongens zijn ervaring naast hun nodig. Heb wel vertrouwen in ze. Kan best zijn dat ze volgend jaar wel veel meer en langer gaan presteren. Laatste wedstrijden moet je ze helpen de slag op het middenveld te winnen. Volgende week Ebuehe op RB, Hilgers of Staring met Oosterwolde centraal. Smal op LB. Voor de verdediging een blok met Brama en Zerrouki linkerflank v Leeuwen rechterflank Bosch. Voorin Menig en Rots. Laat de jonge garde het maar proberen.
    Ik kan me in sommige dingen vinden, maar ik vind dat je beter 2 jonge gasten kunt verhuren, bv Bosch en Roemerato, dan geef je volgend seizoen Van Leeuwen veel vaker de kans. En ik zou Oosterwolde ook wel langer met bv een Plazuega willen zien spelen als CD, verder denk ik dat het onmogelijk voor ons is Ebuehe te kopen helaas. Maar dat er veel ervaring bij moet is een feit, en kijk nou naar zo een Rots, die jongen heeft nog 2 jaar nodig om fysiek en aan te sluiten. Een ding het wordt een hele klus voor Streuer, maar ik weet zeker dat hij drommels goed weet wat er gebeuren moet. En ik heb daar vertrouwen in, net als in Jans voor wie het ook niet makkelijk was vanaf het begin. En helaas zijn er dan weer een paar mafketels die Jans eruit willen gooien pfffff
  • 1 May 2021 om 23:44
    • Quote van 1 May 2021 om 21:08
      Je moet Bosch en Roemerato niet meer opstellen, wat ongelooflijk zwak. Maar al die jonge gasten zijn op, fysiek naar de kloten en mentaal ook. Mijn vetrouwen in Jans en Streuer blijft onvoorwaardelijk, maar denk dat er veel ervaring gaat komen. En verhuur dan maar paar van die jonge gasten. Ik heb vertrouwen en wat er ook gebeurt het blijft mijn club.
    Roemeratoe en Bosch er gewoon bij houden komend seizoen. Daarnaast een ervaren gast erbij op het middenveld. Een Rienstra bijvoorbeeld kan ook goed op 10 spelen. Heb je als VM Brama Roemeratoe, CM Bosch Zerrouki AM Rienstra v Leeuwen. Menig behouden, Cerny weer huren. Een goede spits moet er komen, een CV. Ebuehe contract geven en gelijk verkopen. Nieuwe goedkope back halen en geld van Ebuehe gebruiken om voorin te versterken. Ook nog een CV erbij. Zal niet meevallen met bijna geen geld. Onze jonge jongens zijn ervaring naast hun nodig. Heb wel vertrouwen in ze. Kan best zijn dat ze volgend jaar wel veel meer en langer gaan presteren. Laatste wedstrijden moet je ze helpen de slag op het middenveld te winnen. Volgende week Ebuehe op RB, Hilgers of Staring met Oosterwolde centraal. Smal op LB. Voor de verdediging een blok met Brama en Zerrouki linkerflank v Leeuwen rechterflank Bosch. Voorin Menig en Rots. Laat de jonge garde het maar proberen.
  • 1 May 2021 om 23:09
    • Quote van 1 May 2021 om 22:26
      Ja maar zat het altijd mee dan???! Alle blessures die we hebben gehad en wedstrijden waar we echt de betere partij waren, maar door een individuele fout punten verspeelden. Je kunt wel altijd de trainer de schuld geven en elk seizoen de trainer willen vervangen, maar dat is echt te makkelijk.
    De beste trainers van de wereld hadden ook niets gekund met deze selectie. Is gewoon een kwestie van kwaliteit en een te smalle en onervaren selectie. En dat is dan weer het gevolg van de slechte financiële positie waarin we zitten.
  • 1 May 2021 om 22:26
    • Quote van 1 May 2021 om 21:56
      Nou Jans heeft straks de slechtste serie gehaald. De slechtste thuis serie nederlagen heeft die al!!!

      Maar waar is Staring eigenlijk??
    Ja maar zat het altijd mee dan???! Alle blessures die we hebben gehad en wedstrijden waar we echt de betere partij waren, maar door een individuele fout punten verspeelden. Je kunt wel altijd de trainer de schuld geven en elk seizoen de trainer willen vervangen, maar dat is echt te makkelijk.
  • 1 May 2021 om 21:56
    • Quote van 1 May 2021 om 21:39
      En dat de tweede 1 van de slechtste trainers uit de clubgeschiedenis is.
    Nou Jans heeft straks de slechtste serie gehaald. De slechtste thuis serie nederlagen heeft die al!!!

    Maar waar is Staring eigenlijk??
  • 1 May 2021 om 21:48
    Maher
  • 1 May 2021 om 21:40
    • Quote van 1 May 2021 om 21:17
      Jans en Streuer moeten toch ook zelf eens in de spiegel kijken hoor!Het verval kan en mag niet zo groot zijn.De gehuurde spelers vallen door de mand, de eigen jeugd is niet goed genoeg.Het enige dat onze FCT kan redden is een rijke sponsor zodat we niet nog jaren lang afhankelijk zijn van uitgerangeerde spelers van andere clubs die daar nauwelijks gespeeld hebben.Gaat dit niet lukken dan blijven we de aankomende jaren in het rechter rijtje bungelen met kans op degradatie.
    De club verkopen is geen optie . De realiteit en het verwachtingspatroon zijn het belangrijkste voor de club. Deze 2 dingen zijn het belangrijkste om weer als club e kunnen groeien . En niet als een club als rohda of nec te eindigen jaren in de kkd door beleid wat niet bij een voetbal club hoort de onrust bij deze clubs heeft voor veel sportieve ellende gezorgd. Fctwente heeft nu een ervaren basis met een realistische technische directeur en trainers. Daar kun je de komende 5 jaren proberen fctwente mee te kunnen opbouwen naar een subtopper .
  • 1 May 2021 om 21:39
    • Quote van 1 May 2021 om 21:34
      Het verschil tussen Ron Jans en Gonzalo García García is dat de laatste twee achternamen heeft ipv één.
    En dat de tweede 1 van de slechtste trainers uit de clubgeschiedenis is.
  • 1 May 2021 om 21:34
    Het verschil tussen Ron Jans en Gonzalo García García is dat de laatste twee achternamen heeft ipv één.
  • 1 May 2021 om 21:32
    • Quote van 1 May 2021 om 21:16
      Nog 3 potjes, we zijn veilig en deze gasten krijg je toch niet meer op gang dit seizoen. Geef dan je eigen jeugd/reserves de kans. Zet van Leeuwen, Rots Staring etc erin en laat ze minuten op doen. of we nou 9e of 13 worden, boeit niet meer. Kapitaal voor later wel
    +1
  • 1 May 2021 om 21:31
    • Quote van 1 May 2021 om 21:08
      Laten we blij zijn met de punten en handhaving anders had de helft van de mensen hier en half Twente om het aftreden van Jans en Struer geschreeuwd.
    Hoe kun je nou blij zijn na deze zoveelste wan vertoning!
  • 1 May 2021 om 21:30
    • Quote van 1 May 2021 om 21:23
      Illic valt ook vies tegen maar Bosch en Roemerato verhuren, huur ervaren speler op vooral belangrijke positie als 10, en Menig verkopen is veel te egoïstisch hoe jammer ook. Verder moet er in elke linie een brok ervaring bij komen, en hopen dat Cerny blijft en op niveau terug komt. Centraal Duo daarvoor hoop ik dat Plazuega blijft, want die 10 keer sterker, beter, dan Dumic. Maar Streuer heeft aangegeven dat er veel gaat veranderen en er ervaring zal komen. Ik heb vertrouwen in Streuer en Jans.
    Ja die of jans zet oosterwolde vaker centraal neer. Weinig spitsen die sneller zijn en hoeft hij ook minder grote afstanden af te leggen. Smal ontwikkelt zich op links. Oosterwolde centraal is Douglas 2.0. Maar dumic is echt te traag voor woorden en brengt in die laatste lijn niet de ervaring die ik had gehoopt. Echt een type botteghin of Sven van beek. Ik ben echt blij dat ze zien hoe hard ervaring nodig is de selectie want dat is cruciaal.
  • 1 May 2021 om 21:29
    • Quote van 1 May 2021 om 20:40
      Volgende week nog een keer vol gas tegen Almelo!! En daarna de jeugd laten spelen
    Gewoon de jeugd erin volgende week!!! Liever strijdend ten onder dan met deze gehuurde bende !!!!!
  • 1 May 2021 om 21:25
    • Quote van 1 May 2021 om 21:17
      Eigenlijk moeten we realistisch zijn. De doelstelling was handhaving en dat hebben we gehaald, We zijn nog steeds een club in opbouw en dit kan gebeuren, ook al was het bar slecht vandaag. Wat mij betreft spelen we het seizoen met veel jeugd uit als voorbereiding op volgend seizoen. Dat er überhaupt mensen die de koppen van Jans en Streuer nu al zien rollen is idioot.
    100+
  • 1 May 2021 om 21:23
    • Quote van 1 May 2021 om 21:18
      Bosch staat op een verkeerde positie. We hebben eigenlijk ook geen aanvallende middenvelder. Illic kan er ook niks van.
    Illic valt ook vies tegen maar Bosch en Roemerato verhuren, huur ervaren speler op vooral belangrijke positie als 10, en Menig verkopen is veel te egoïstisch hoe jammer ook. Verder moet er in elke linie een brok ervaring bij komen, en hopen dat Cerny blijft en op niveau terug komt. Centraal Duo daarvoor hoop ik dat Plazuega blijft, want die 10 keer sterker, beter, dan Dumic. Maar Streuer heeft aangegeven dat er veel gaat veranderen en er ervaring zal komen. Ik heb vertrouwen in Streuer en Jans.
  • 1 May 2021 om 21:22
    • Quote van 1 May 2021 om 21:08
      Je moet Bosch en Roemerato niet meer opstellen, wat ongelooflijk zwak. Maar al die jonge gasten zijn op, fysiek naar de kloten en mentaal ook. Mijn vetrouwen in Jans en Streuer blijft onvoorwaardelijk, maar denk dat er veel ervaring gaat komen. En verhuur dan maar paar van die jonge gasten. Ik heb vertrouwen en wat er ook gebeurt het blijft mijn club.
    Mee eens, laat die Thijs van leeuwen een hele wedstrijd spelen en dat voor de rest van dit seizoen. Idem Hilgers
  • 1 May 2021 om 21:22
    • Quote van 1 May 2021 om 21:17
      Jans en Streuer moeten toch ook zelf eens in de spiegel kijken hoor!Het verval kan en mag niet zo groot zijn.De gehuurde spelers vallen door de mand, de eigen jeugd is niet goed genoeg.Het enige dat onze FCT kan redden is een rijke sponsor zodat we niet nog jaren lang afhankelijk zijn van uitgerangeerde spelers van andere clubs die daar nauwelijks gespeeld hebben.Gaat dit niet lukken dan blijven we de aankomende jaren in het rechter rijtje bungelen met kans op degradatie.
    Of het nou direct een rijke is of niet. We zullen de boer weer op moeten, ook al is het Coronatijd, op sponsors te krijgen. Je moet ze weer achter de club zien te krijgen. En om het op zijn 'Joop's' te zeggen' een hele boel kleintje maakt een grote berg en als er dan eentje weg valt is de schade niet zo groot. Dus binnen harken wat we binnen kunnen harken. En hopen op spelers zoals Vloet en Mühren die je voor nop kunt ophalen. En dus weer minder hoeft te huren.
  • 1 May 2021 om 21:19
    • Quote van 1 May 2021 om 20:54
      Dat je verliest daar maaknik mij niet al te druk over. Gebrek aan inzet, lef en leiderschap wel. Slappe hap. Middenveld is te triest voor woorden en aanval gemakzuchtig
    +100 gebrek aan passie inzet en beleving onvoorstelbaar. Pak eens aan die handel!!! Ja blij met handhaving maar de tweede seizoenshelft is onacceptabel.
  • 1 May 2021 om 21:18
    • Quote van 1 May 2021 om 21:08
      Je moet Bosch en Roemerato niet meer opstellen, wat ongelooflijk zwak. Maar al die jonge gasten zijn op, fysiek naar de kloten en mentaal ook. Mijn vetrouwen in Jans en Streuer blijft onvoorwaardelijk, maar denk dat er veel ervaring gaat komen. En verhuur dan maar paar van die jonge gasten. Ik heb vertrouwen en wat er ook gebeurt het blijft mijn club.
    Bosch staat op een verkeerde positie. We hebben eigenlijk ook geen aanvallende middenvelder. Illic kan er ook niks van.
  • 1 May 2021 om 21:17
    Eigenlijk moeten we realistisch zijn. De doelstelling was handhaving en dat hebben we gehaald, We zijn nog steeds een club in opbouw en dit kan gebeuren, ook al was het bar slecht vandaag. Wat mij betreft spelen we het seizoen met veel jeugd uit als voorbereiding op volgend seizoen. Dat er überhaupt mensen die de koppen van Jans en Streuer nu al zien rollen is idioot.
  • 1 May 2021 om 21:17
    Jans en Streuer moeten toch ook zelf eens in de spiegel kijken hoor!Het verval kan en mag niet zo groot zijn.De gehuurde spelers vallen door de mand, de eigen jeugd is niet goed genoeg.Het enige dat onze FCT kan redden is een rijke sponsor zodat we niet nog jaren lang afhankelijk zijn van uitgerangeerde spelers van andere clubs die daar nauwelijks gespeeld hebben.Gaat dit niet lukken dan blijven we de aankomende jaren in het rechter rijtje bungelen met kans op degradatie.
  • 1 May 2021 om 21:16
    Nog 3 potjes, we zijn veilig en deze gasten krijg je toch niet meer op gang dit seizoen. Geef dan je eigen jeugd/reserves de kans. Zet van Leeuwen, Rots Staring etc erin en laat ze minuten op doen. of we nou 9e of 13 worden, boeit niet meer. Kapitaal voor later wel
  • 1 May 2021 om 21:08
    Laten we blij zijn met de punten en handhaving anders had de helft van de mensen hier en half Twente om het aftreden van Jans en Struer geschreeuwd.
  • 1 May 2021 om 21:08
    • Quote van 1 May 2021 om 21:00
      Onvoorstelbaar slecht dit. Wisselbeleid ook weer belachelijk. Je staat achter en dan ga je ineens met 2 verdedigende middenvelders spelen. Dan krijg je dus een tweedeling waarbij de ene helft meer vooruit denkt en de rest achteruit. Was gewoon 442 gaan spelen. Roemeratoe eraf Brama er voor terug. Had Ilic voor Narsing gewisseld kunnen worden. Al had ik liever gelijk v Leeuwen op als AV gezien.. De hele wedstrijd verlies je de slag op het middenveld. Elke week verlies je de slag op het middenveld. Ga dan 442 spelen en help die middenvelders zo de slag winnen. Later brengt hij Hilgers wel. Had die gewoon moeten laten beginnen zodat je via de rechterkant ook nog wat druk naar voren houd. Op links is dat al minder met Smal. Dit is Jans wel aan te rekenen zo langzamerhand, wekelijks hetzelfde verhaal. Zeg niet dat hij weg moet maar word wel tijd dat er wat veranderd.
    Je moet Bosch en Roemerato niet meer opstellen, wat ongelooflijk zwak. Maar al die jonge gasten zijn op, fysiek naar de kloten en mentaal ook. Mijn vetrouwen in Jans en Streuer blijft onvoorwaardelijk, maar denk dat er veel ervaring gaat komen. En verhuur dan maar paar van die jonge gasten. Ik heb vertrouwen en wat er ook gebeurt het blijft mijn club.
  • 1 May 2021 om 21:08
    Ik ben fan sinds 1967. Maar ik kan dit gewoon niet meer aanzien. Ik ben blij dat ik niet heb gekeken en daarom toch een leuke avond heb gehad. En nee: ik ben geen succes-supporter maar sinds de winterstop is het niet meer om aan te zien dus vanavond ben ik afgehaakt. Vreselijk maar waar
  • 1 May 2021 om 21:00
    Onvoorstelbaar slecht dit. Wisselbeleid ook weer belachelijk. Je staat achter en dan ga je ineens met 2 verdedigende middenvelders spelen. Dan krijg je dus een tweedeling waarbij de ene helft meer vooruit denkt en de rest achteruit. Was gewoon 442 gaan spelen. Roemeratoe eraf Brama er voor terug. Had Ilic voor Narsing gewisseld kunnen worden. Al had ik liever gelijk v Leeuwen op als AV gezien.. De hele wedstrijd verlies je de slag op het middenveld. Elke week verlies je de slag op het middenveld. Ga dan 442 spelen en help die middenvelders zo de slag winnen. Later brengt hij Hilgers wel. Had die gewoon moeten laten beginnen zodat je via de rechterkant ook nog wat druk naar voren houd. Op links is dat al minder met Smal. Dit is Jans wel aan te rekenen zo langzamerhand, wekelijks hetzelfde verhaal. Zeg niet dat hij weg moet maar word wel tijd dat er wat veranderd.
  • 1 May 2021 om 20:58
    Schaam je kapot
  • 1 May 2021 om 20:55
    Ook zonder Pierie bar slecht
  • 1 May 2021 om 20:54
    Dat je verliest daar maaknik mij niet al te druk over. Gebrek aan inzet, lef en leiderschap wel. Slappe hap. Middenveld is te triest voor woorden en aanval gemakzuchtig
  • 1 May 2021 om 20:53
    maandag naar de training toe en alle spelers met ne puppel tussen de kloten schoppen en kijken of ze dan nog wat willen doen schandalige vertoning vanavond . ze moeten zich dood schamen en dan willen ze ook nog dat wij hun het geld geven van de jaarkaarten voor het afgelopen jaar. MOOI NIET scheelt mij in ieder geval 1250€
  • 1 May 2021 om 20:52
    • Quote van 1 May 2021 om 20:39
      Seizoen is afgelopen. Laten we de 37 punten koesteren en ons opmaken voor volgend seizoen
    Lekker om zo te reageren laten ze knokken voor de punten. Die slampampers moeten nog punten halen.
  • 1 May 2021 om 20:52
    De tekst van de FC heeft geen goede zaken kunnen doen in de strijd om de 8 st plaats leuk gebracht, ik geloof al lang niet meer in sprookjes misschien de tekstschrijver wel.
  • 1 May 2021 om 20:51
    • Quote van 1 May 2021 om 20:45
      Nou iets meer voetbal misschien, maar het wordt met de week slechte. Er zit ook totaal geen visie meer achter.
    Precies. Ze kloten maar wat aan. Dat kun je bij een 4e klasser doen als je met z'n allen geen puf meer hebt en verlangd naar de 3e helft, maar ze beseffen bij Twente blijkbaar niet dat ze verdomd veel goodwill, lees jaarkaarten en sponsors, aan het verspelen zijn! Sinds de winterstop hebben ze in ieder geval bij mij het plezier behoorlijk vergald.
  • 1 May 2021 om 20:50
    • Quote van 1 May 2021 om 20:47
      Lag het aan mij of was dat echt een waardeloze verslaggever van ESPN?? Wat een rare manier van het uitspreken van bepaalde namen van spelers en we hadden ook in 1 keer een Vlap bij ons spelen. Laten we het niet meer hebben over de selectie en de trainer. GEFELICITEERD ALLEMAAL MET EEN 12DE PLAATS EN 37 PUNTEN DIT JAAR!!!!

    Hoezo 12 de plaats PEC haalt ons ook nog in Misschien RKC ook nog.
  • 1 May 2021 om 20:48
    Een collectieve wanprestatie van fctwente vanavond maar niet vreemd dat dit gebeurt. Bij fctwente is het vertrouwen ver te zoeken er lukt nagenoeg niets meer al weken De cadeautjes worden wekelijks weggeven door spelers en scheidsrechters richting fctwente. Tel al deze feiten op en je ziet er het resultaat een ploeg die meer tegen zichzelf speelt dan tegen de tegenstander
  • 1 May 2021 om 20:47
    @ Scorpio69: Wanneer en waar wil je afspreken om onze weddenschap te betalen en hiermee af te sluiten?
  • 1 May 2021 om 20:47
    Lag het aan mij of was dat echt een waardeloze verslaggever van ESPN?? Wat een rare manier van het uitspreken van bepaalde namen van spelers en we hadden ook in 1 keer een Vlap bij ons spelen. Laten we het niet meer hebben over de selectie en de trainer. GEFELICITEERD ALLEMAAL MET EEN 12DE PLAATS EN 37 PUNTEN DIT JAAR!!!!

  • 1 May 2021 om 20:47
    Wat een wanvertoning. Niet om aan te gluren.
  • 1 May 2021 om 20:45
    • Quote van 1 May 2021 om 20:41
      Wees eens eerlijk. Had jij anders verwacht dan?
    Nou iets meer voetbal misschien, maar het wordt met de week slechte. Er zit ook totaal geen visie meer achter.
  • 1 May 2021 om 20:44
    Dramatisch
  • 1 May 2021 om 20:44
    • Quote van 1 May 2021 om 20:39
      Seizoen is afgelopen. Laten we de 37 punten koesteren en ons opmaken voor volgend seizoen
    Amen. Hopelijk tegen die paupers nog een laatst goed resultaat.
  • 1 May 2021 om 20:43
    • Quote van 1 May 2021 om 20:41
      Wees eens eerlijk. Had jij anders verwacht dan?
    Dit was echt slecht,volgende week 5 -0 voor Heracles
  • 1 May 2021 om 20:42
    Hoelang staan we eigenlijk al op 37 punten?
  • 1 May 2021 om 20:41
    • Quote van 1 May 2021 om 20:39
      Wat een zaadloze slappe tering bende
    Wees eens eerlijk. Had jij anders verwacht dan?
  • 1 May 2021 om 20:40
    Volgende week nog een keer vol gas tegen Almelo!! En daarna de jeugd laten spelen