Jans woedend: ''Dat heb ik dit seizoen nog niet eerder meegemaakt''

79
Jans woedend: ''Dat heb ik dit seizoen nog niet eerder meegemaakt''

Ron Jans zag zijn FC Twente kansloos afgaan tegen Fortuna Sittard. Vooral de tweede helft was van een bedroevend laag niveau, zag de trainer zelf ook.

Wat was het ergst vandaag? "De gelatenheid in de tweede helft. De eerste helft is denk ik redelijk gelijkwaardig. Maar dan zakt het zo ver in elkaar. Dat heb ik dit seizoen van dit elftal nog niet eerder meegemaakt. Weerloos. Het had de tweede helft wel 5-0 kunnen zijn als Drommel niet een paar ballen had gepakt", vertelt Jans in gesprek met ESPN.

"Je kunt verliezen, maar je kunt niet verliezen zonder strijd te leveren. Ik vind dat we daarin in de tweede helft verschrikkelijk door het ijs zijn gezakt. Elke keer hebben we weer een goed gevoel en een kans om het om te draaien. Dit was het moment,  want langer konden we niet wachten. We halen nu echt de bezem erdoor. Volgende week tegen Heracles moeten we een hele andere mentaliteit hebben dan dit en dan heb ik het vooral over de tweede helft", besluit Jans.

79 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 2 May 2021 om 19:50
    • Quote van 2 May 2021 om 17:10
      Het gaat me er niet om wie er een betere selectie heeft. Het gaate erom hoeveel budget je hebt om een team samen te stellen. Dan heeft Twente gewoon meer geld en dus moet je boven Heracles eindigen.
    Hoeveel budget heeft Heracles dan? Betalen zij elke speler minder dan €200K per jaar?
  • 2 May 2021 om 19:46
    • Quote van 2 May 2021 om 15:50
      Twente moet zich schamen ,dat Heracles, Fortuna en Sparta boven hun uitkomen.
    Man die hebben allemaal veel meer ervaring in de ploeg dan wij. Dat is er wat ons bij aan ontbreekt, en dan ook nog zoveel pech met blessures. Dus dom gelul.
  • 2 May 2021 om 17:10
    • Quote van 2 May 2021 om 16:15
      Heracles niet die hebben in dit stadium van het seizoen echt een betere selectie nu bij ons alles wegvalt door blessures. Sparta en Fortuna zouden ook nu nog gelijkwaardig moeten zijn,maar toch hebben ook deze twee een bredere en beter uitgebalanceerde selectie. Maar laten we ons niet te druk maken we zijn veilig Europees is in dit stadium meer een last dan lust dus ogen op de toekomst en een volgende stap vooruit hopelijk dan eindelijk met een volle veste!
    Het gaat me er niet om wie er een betere selectie heeft. Het gaate erom hoeveel budget je hebt om een team samen te stellen. Dan heeft Twente gewoon meer geld en dus moet je boven Heracles eindigen.
  • 2 May 2021 om 16:38
    • Quote van 2 May 2021 om 16:21
      Had jij toendertijd een ander account?
    Nee maar ik lees hier al 3 jaar off line mee en je hebt gelijk de inhoud was korter. Maar de essentie van wat John post is hetzelfde al hengelo.
  • 2 May 2021 om 16:22
    • Quote van 2 May 2021 om 15:01
      Poe en je het lijkt er wel verdomd veel op. Althans wat ik me er zo van herinner. Maar Hengelo heeft al lang niet meer iets gepost. Maar wat ik me ervan herinner leek er het inderdaad best veel op.
    Hengelo schreef wel vaak korter en directer.
  • 2 May 2021 om 16:21
    • Quote van 2 May 2021 om 15:01
      Poe en je het lijkt er wel verdomd veel op. Althans wat ik me er zo van herinner. Maar Hengelo heeft al lang niet meer iets gepost. Maar wat ik me ervan herinner leek er het inderdaad best veel op.
    Had jij toendertijd een ander account?
  • 2 May 2021 om 16:17
    • Quote van 2 May 2021 om 16:16
      Het zou mij niet eens verbazen Mark. 'Hengelo' lulde ook alles recht wat krom was, maar werd wel rustiger nadat hij de onderbroek van Marsman heeft weten te bemachtigen..... ;)
    Haha
  • 2 May 2021 om 16:16
    • Quote van 2 May 2021 om 14:55
      Het fct89, die Johnw is dat niet Hengelo? Dat figuur schreef ook altijd op deze manier, of niet?
    Het zou mij niet eens verbazen Mark. 'Hengelo' lulde ook alles recht wat krom was, maar werd wel rustiger nadat hij de onderbroek van Marsman heeft weten te bemachtigen..... ;)
  • 2 May 2021 om 16:15
    • Quote van 2 May 2021 om 15:50
      Twente moet zich schamen ,dat Heracles, Fortuna en Sparta boven hun uitkomen.
    Heracles niet die hebben in dit stadium van het seizoen echt een betere selectie nu bij ons alles wegvalt door blessures. Sparta en Fortuna zouden ook nu nog gelijkwaardig moeten zijn,maar toch hebben ook deze twee een bredere en beter uitgebalanceerde selectie. Maar laten we ons niet te druk maken we zijn veilig Europees is in dit stadium meer een last dan lust dus ogen op de toekomst en een volgende stap vooruit hopelijk dan eindelijk met een volle veste!
  • 2 May 2021 om 16:14
    • Quote van 2 May 2021 om 15:50
      Twente moet zich schamen ,dat Heracles, Fortuna en Sparta boven hun uitkomen.
    Waarom in godsnaam schamen....wetende dat de doelstelling is bereikt voor dit seizoen en dat het vooral een seizoen van 'leren' is geweest voor Jans en Streuer?


    Streuer is alweer drukdoende voor het volgende seizoen. Zo is hij bijvoorbeeld volgens mijn informatie in verregaande gesprekken met Overmars betreffende Ekkelenkamp. Of het om huur of koop gaat is nog onduidelijk. Streuer wil hem graag kopen, maar dat zal van de prijs af hangen.


    Daarnaast is Unnerstall gehaald als opvolger voor Drommel. Drommel is niet voor een habbekrats vertrokken en heeft zelfs van zijn percentage af willen zien.


    Wij allen weten dat dit seizoen gespeeld is en velen van ons op voorhand hadden getekend voor een plek bij de eerste 10.


    Ik wil nu vooral naar de positieve ontwikkelingen kijken. Ontwikkelingen v.w.b. de spelers die Streuer al gehaald heeft en nog gaat halen.....
  • 2 May 2021 om 15:50
    Twente moet zich schamen ,dat Heracles, Fortuna en Sparta boven hun uitkomen.
  • 2 May 2021 om 15:01
    • Quote van 2 May 2021 om 14:55
      Het fct89, die Johnw is dat niet Hengelo? Dat figuur schreef ook altijd op deze manier, of niet?
    Poe en je het lijkt er wel verdomd veel op. Althans wat ik me er zo van herinner. Maar Hengelo heeft al lang niet meer iets gepost. Maar wat ik me ervan herinner leek er het inderdaad best veel op.
  • 2 May 2021 om 14:59
    • Quote van 2 May 2021 om 14:47
      Zou een goede kunnen zijn. Heeft vorig jaar niets gespeeld en nu sinds de winter 8 potjes in de benen. Zou na de zomer met een goede voorbereiding hopelijk weer fit kunnen worden. Word wel ouder maar kan zo ook mooi langzaam opgevolgd worden door van Leeuwen.
    Precies.
  • 2 May 2021 om 14:55
    • Quote van 2 May 2021 om 14:14
      Ik zat te kijken naar ado-Feyenoord. Als ado degradeert he zou twente elkayati echt op moeten halen. Die wil werken. Creatief ervaring en kan doelpunten maken.
    Het fct89, die Johnw is dat niet Hengelo? Dat figuur schreef ook altijd op deze manier, of niet?
  • 2 May 2021 om 14:47
    • Quote van 2 May 2021 om 14:14
      Ik zat te kijken naar ado-Feyenoord. Als ado degradeert he zou twente elkayati echt op moeten halen. Die wil werken. Creatief ervaring en kan doelpunten maken.
    Zou een goede kunnen zijn. Heeft vorig jaar niets gespeeld en nu sinds de winter 8 potjes in de benen. Zou na de zomer met een goede voorbereiding hopelijk weer fit kunnen worden. Word wel ouder maar kan zo ook mooi langzaam opgevolgd worden door van Leeuwen.
  • 2 May 2021 om 14:14
    • Quote van 2 May 2021 om 12:21
      Nu maar twente--psv kijken....zal vast leuker worden dan de heren gisteren :-))
    Ik zat te kijken naar ado-Feyenoord. Als ado degradeert he zou twente elkayati echt op moeten halen. Die wil werken. Creatief ervaring en kan doelpunten maken.
  • 2 May 2021 om 14:09
    • Quote van 2 May 2021 om 12:21
      Nu maar twente--psv kijken....zal vast leuker worden dan de heren gisteren :-))
    Lekker potje, veel inzet en 2-1 gewonnen. Winnende goal van Diekman :-))
  • 2 May 2021 om 13:40
    • Quote van 2 May 2021 om 00:30
      Waarom volgende week de bezem er door Ron? En dan vanavond pas na 3-0 achterstand in de 75 min 3 jeugdspelers er in brengen?. Ik kan ron niet meer volgen met zijn wisselbeleid
    Dat heb ik al vanaf het begin v.h. seizoen. Waarom bijna elke wedstrijd die wissels in de 85'ste minuut? Of nog later soms. Als speler had ik daar niet aan meegewerkt.
  • 2 May 2021 om 12:21
    • Quote van 2 May 2021 om 11:32
      Er gaat en moet ingegrepen worden. Verliezen voor ons ? Prima. Maar HOE verlies je? Vind ik vele malen belangrijker. Passie en strijdloos verliezen is echt onacceptabel en menig en narsingh heb ik daar al vaker van beticht. Het kan een keer gebeuren als een off day. Ik heb liever 14e eindigen met 11 voetballers die met het mes tussen de tanden het veld in gaan dan het voetbal van de laatste weken en 10e eindigen. Maar daar is niet iedereen het mee eens hoor en dat snap ik voor de tv gelden enzo. Maar de amussements waarde is ver beneden nul momenteel.
    Nu maar twente--psv kijken....zal vast leuker worden dan de heren gisteren :-))
  • 2 May 2021 om 12:02
    Een echte fout van de leiding vind ik wel dat ze in de winterstop te makkelijk 4 spelers hebben laten gaan. Er is geen concurrentie meer en bij blessures geen bank.
  • 2 May 2021 om 11:57
    • Quote van 2 May 2021 om 10:50
      Helemaal mee eens. Wij moeten het voornamelijk doen met jeugdspelers, die nog nooit een vol seizoen op dit niveau hebben gespeeld. Die lopen nu op hun laatste tenen. En dat is dan toch niet vreemd? Een trainer kan daar verder ook weinig aan doen.
    Precies en als die paar ervaren jongens het laten afweten en de druk neemt toe word het de jonge jongens te veel,wat denk je welke indruk het heeft op iemand van 18 jaar als je door supporters word opgewacht als je met de bus aankomt? Die gaan er komende weekend echt niet beter van voetballen,neem dat van mij aan!
  • 2 May 2021 om 11:56
    • Quote van 2 May 2021 om 09:36
      Denk dat trainer nummer 4 in enkele jaren tijd en met zijn ervaring echt wel weet wat het beste is met de spelers waarover hij kan beschikken. Het trainer wegsturen moet een keer stoppen richt je op spelers die laten het zichtbaar afweten week na week! Kijk naar emmen wat het je kan brengen de trainer te laten zitten!
    Ik zeg niet dat Jans weggestuurd moet worden. Ons middenveld met 3 jonkies word echter niet geholpen door 433 te blijven spelen. Lees hier dat de huurspelers het wel goed zouden vinden. Feit is dat Danilo en Narsing het minst laten zien voorin. Werken daarnaast ook niet mee met het team. Zet dan van Leeuwen vlak achter 2 spitsen als AM. Rots naast menig en je zult zien dat ze wel willen werken en duels aangaan. Gisteren lieten ze het niet zien maar wat wil je in tien minuten waarin de helft vooruit wil en de rest achteruit. Dan kan je niets laten zien.
  • 2 May 2021 om 11:47
    • Quote van 2 May 2021 om 07:39
      Iets met successupporters?!
    Omdat ik de televisie uitzet. Prima joh
  • 2 May 2021 om 11:46
    • Quote van 2 May 2021 om 11:32
      Er gaat en moet ingegrepen worden. Verliezen voor ons ? Prima. Maar HOE verlies je? Vind ik vele malen belangrijker. Passie en strijdloos verliezen is echt onacceptabel en menig en narsingh heb ik daar al vaker van beticht. Het kan een keer gebeuren als een off day. Ik heb liever 14e eindigen met 11 voetballers die met het mes tussen de tanden het veld in gaan dan het voetbal van de laatste weken en 10e eindigen. Maar daar is niet iedereen het mee eens hoor en dat snap ik voor de tv gelden enzo. Maar de amussements waarde is ver beneden nul momenteel.
    100 % met je eens
  • 2 May 2021 om 11:37
    Natuurlijk moet er hard ingegrepen worden. Maar wat heeft Jans eigenlijk gedaan in de afgelopen 8 weken? Zolang duurt dit tragische gedoe al... hij heeft iedereen de hand boven het hoofd gehouden en gehoopt op een wonder. Met zijn ervaring had ik er meer van verwacht.
  • 2 May 2021 om 11:32
    • Quote van 2 May 2021 om 11:21
      Laatste drie wedstrijden niet meer met gehuurde spelers spelen
    Er gaat en moet ingegrepen worden. Verliezen voor ons ? Prima. Maar HOE verlies je? Vind ik vele malen belangrijker. Passie en strijdloos verliezen is echt onacceptabel en menig en narsingh heb ik daar al vaker van beticht. Het kan een keer gebeuren als een off day. Ik heb liever 14e eindigen met 11 voetballers die met het mes tussen de tanden het veld in gaan dan het voetbal van de laatste weken en 10e eindigen. Maar daar is niet iedereen het mee eens hoor en dat snap ik voor de tv gelden enzo. Maar de amussements waarde is ver beneden nul momenteel.
  • 2 May 2021 om 11:21
    • Quote van 2 May 2021 om 11:13
      100+ zelfs brama liet zich erover uit. Ik geloof er niks van dat hier het laatste woord over gesproken is. Deze wedstrijd gaat gevolgen krijgen denk ik echt.
    Laatste drie wedstrijden niet meer met gehuurde spelers spelen
  • 2 May 2021 om 11:13
    • Quote van 2 May 2021 om 10:54
      Ze zijn vanavond een lijn overgegaan, dat maakte jans ook duidelijk. Dan houd het nuanceren op, en moeten er harde woorden vallen. Die gasten verdienen ernaar om het snot voor de ogen weg te spelen.
    100+ zelfs brama liet zich erover uit. Ik geloof er niks van dat hier het laatste woord over gesproken is. Deze wedstrijd gaat gevolgen krijgen denk ik echt.
  • 2 May 2021 om 10:54
    • Quote van 1 May 2021 om 23:39
      Nog 3 wedstrijden dit seizoen de trainers zullen blijven hameren op de wedstrijden die wel goed gingen . Dit zijn er meer dan genoeg geweest waar je ook na de winterstop beter was aks de tegenstander maar jezelf niet beloont hebt met meer doelpunten.. Met spelers alleen maar bekritiseren en fouten te gaan uitvergroten los je deze problemen niet op. De afspraken op trainingen en in de wedstrijd voorbereiding zijn duidelijk. De uitvoering is vanavond bizar te noemen fctwente deed er nagenoeg alles aan om fortuna goed te laten spelen. Dit kan natuurlijk nooit de afspraak zijn die er is gemaakt voor de wedstrijd
    Ze zijn vanavond een lijn overgegaan, dat maakte jans ook duidelijk. Dan houd het nuanceren op, en moeten er harde woorden vallen. Die gasten verdienen ernaar om het snot voor de ogen weg te spelen.
  • 2 May 2021 om 10:50
    • Quote van 2 May 2021 om 10:36
      Kritiek mag wel,maar wel met realiteit voor ogen geen enkele ploeg in de eredivisie heeft zo'n smalle selectie zelfs ADO niet! Geen enkel team heeft zo weinig ervaring op het veld staan in de eredivisie! En nagenoeg geen enkel team in de eredivisie heeft zo veel basis spelers uit zien vallen in een seizoen! Denk dat je als trainer dan in het stadium komt van roeien met de riemen...... En als dan de "sterkhouders " Narsingh en onze andere vleugel speler kan even niet op zijn naam komen stoppen met roeien tja wat moet je dan? Utrecht bracht vorige week ramselaar als wissel,wij een jongetje uit de jeugd!
    Helemaal mee eens. Wij moeten het voornamelijk doen met jeugdspelers, die nog nooit een vol seizoen op dit niveau hebben gespeeld. Die lopen nu op hun laatste tenen. En dat is dan toch niet vreemd? Een trainer kan daar verder ook weinig aan doen.
  • 2 May 2021 om 10:36
    • Quote van 2 May 2021 om 09:57
      Kritiek op Jans mag toch nog wel? Hij is mede verantwoordelijk voor deze slechtste reeks ooit. Maar kritiek op hem wil niet zeggen dat hij weg moet. Althans niet van mij. En ik denk bij het merendeel dat hij nog wel steeds krediet heeft. Ik had gisteren ook kritiek op de speelwijze en het steeds maar weer opstellen van de falende Danilo na de winterstop. Maar dat zijn misschien wel afspraken zo gemaakt met Ajax alhoewel Streuer zegt dat er geen afspraken zijn wat dat betreft. Dat betwijfel ik wel of dat zo is.
    Kritiek mag wel,maar wel met realiteit voor ogen geen enkele ploeg in de eredivisie heeft zo'n smalle selectie zelfs ADO niet! Geen enkel team heeft zo weinig ervaring op het veld staan in de eredivisie! En nagenoeg geen enkel team in de eredivisie heeft zo veel basis spelers uit zien vallen in een seizoen! Denk dat je als trainer dan in het stadium komt van roeien met de riemen...... En als dan de "sterkhouders " Narsingh en onze andere vleugel speler kan even niet op zijn naam komen stoppen met roeien tja wat moet je dan? Utrecht bracht vorige week ramselaar als wissel,wij een jongetje uit de jeugd!
  • 2 May 2021 om 09:57
    • Quote van 2 May 2021 om 09:36
      Denk dat trainer nummer 4 in enkele jaren tijd en met zijn ervaring echt wel weet wat het beste is met de spelers waarover hij kan beschikken. Het trainer wegsturen moet een keer stoppen richt je op spelers die laten het zichtbaar afweten week na week! Kijk naar emmen wat het je kan brengen de trainer te laten zitten!
    Kritiek op Jans mag toch nog wel? Hij is mede verantwoordelijk voor deze slechtste reeks ooit. Maar kritiek op hem wil niet zeggen dat hij weg moet. Althans niet van mij. En ik denk bij het merendeel dat hij nog wel steeds krediet heeft. Ik had gisteren ook kritiek op de speelwijze en het steeds maar weer opstellen van de falende Danilo na de winterstop. Maar dat zijn misschien wel afspraken zo gemaakt met Ajax alhoewel Streuer zegt dat er geen afspraken zijn wat dat betreft. Dat betwijfel ik wel of dat zo is.
  • 2 May 2021 om 09:36
    • Quote van 2 May 2021 om 00:05
      Je kan de overgebleven spelers wel helpen door met een extra middenvelder te gaan spelen. Nu kunnen ze het vaak niet belopen.
    Denk dat trainer nummer 4 in enkele jaren tijd en met zijn ervaring echt wel weet wat het beste is met de spelers waarover hij kan beschikken. Het trainer wegsturen moet een keer stoppen richt je op spelers die laten het zichtbaar afweten week na week! Kijk naar emmen wat het je kan brengen de trainer te laten zitten!
  • 2 May 2021 om 09:20
    • Quote van 2 May 2021 om 01:16
      Dat vind ik te makkelijk. Wie van de gehuurde spelers deed het slechter dan de rest? Danilo, Narsingh, Ebuehi of Markelo? Aan hun inzet lag het niet. Elk punt dat we in deze vorm en met deze spelers halen is een bonuspunt. FCT heeft het gewoon niet beter en niet slechter gedaan dan dat ik verwacht had. Desondanks hoop en schreeuwen ik volgende week weer voor een overwinning.
    Het gaat me erom dat je van de gehuurde spelers meer mag verwachten dan je eigen spelers. Anders hoef je ze niet te huren. Dat extra's brengen ze al een hele lange tijd niet meer. Als je dan toch al een hele lange tijd geen resultaten meer haalt, zit dat eigen spelers in. Dan krijgen die in elk geval de mogelijkheid zich te bewijzen voor het komend seizoen. Ja er zijn best excuses door sommige blessures, maar dat kan niet de volledige terugval inhouden. Jans is zeker mede schuldig aan de situatie. Hij moet er overtuiging en motivatie in brengen en dat is hem niet gelukt. Is het wellicht toeval geweest dat we in het begin zoveel punten hebben gehaald. Ik hou mijn hart vast voor volgend seizoen, omdat er geen financiële verbetering is. Ik heb niks tegen huurspelers, maar als ze het niet brengen, dan graag reserve. Misschien een idee om ze laten te betalen als ze ook echt mee doen.
  • 2 May 2021 om 08:09
    • Quote van 2 May 2021 om 07:49
      Vond Hilgers en van Leeuwen wel ok spelen. Zelf ben ik nog niet zo fan van Rots. Die moet echt eerst nog even aan de gewichten hangen. Maar is ook niet zo lekker invallen natuurlijk met 3-0 achterstand
    Af oké en nee dat is niet heel fijn invallen.
  • 2 May 2021 om 07:49
    • Quote van 2 May 2021 om 07:24
      Hoe deden die 3 het dan? Daar heb ik niks meer van gezien omdat ik te gefrustreerd werd en de jongste moest fles nog hebben en als ik zo aan het vloeken ben is dat niet echt bevorderlijk voor haar drinken haha.
    Vond Hilgers en van Leeuwen wel ok spelen. Zelf ben ik nog niet zo fan van Rots. Die moet echt eerst nog even aan de gewichten hangen. Maar is ook niet zo lekker invallen natuurlijk met 3-0 achterstand
  • 2 May 2021 om 07:39
    • Quote van 2 May 2021 om 02:11
      Wat bedoel je? Ik heb na de 2-0 de tv uitgezet. Snap je dat niet? We halen nooit punten na een achterstand laat staan bij een dubbele achterstand.
    Iets met successupporters?!
  • 2 May 2021 om 07:24
    • Quote van 2 May 2021 om 00:30
      Waarom volgende week de bezem er door Ron? En dan vanavond pas na 3-0 achterstand in de 75 min 3 jeugdspelers er in brengen?. Ik kan ron niet meer volgen met zijn wisselbeleid
    Hoe deden die 3 het dan? Daar heb ik niks meer van gezien omdat ik te gefrustreerd werd en de jongste moest fles nog hebben en als ik zo aan het vloeken ben is dat niet echt bevorderlijk voor haar drinken haha.
  • 2 May 2021 om 02:11
    • Quote van 2 May 2021 om 00:21
      Hoe kan je nu niet verder kijken dan? Snap dat niet.
    Wat bedoel je? Ik heb na de 2-0 de tv uitgezet. Snap je dat niet? We halen nooit punten na een achterstand laat staan bij een dubbele achterstand.
  • 2 May 2021 om 01:30
    Met de bezem er door? Weken achter elkaar verkondigen dat de ommekeer er aan zit te komen, iets wat helemaal niet zichtbaar was maar meer een zalvende hand naar de spelers groep. Het is over en uit, met deze spelers ga je geen punt meer pakken. Opzich al een wonder dat we veilig zijn met deze labiele spelers. Stel de laatste wedstrijden eigen (jeugd) spelers op, kunnen ze mooi ervaring op doen. En ik herhaal, koop goedkope spelers, haal transfervrije spelers en leidt jeugd spelers op. Stop met huurlingen want zij spelen alleen voor zich zelf en niet voor de club, de supporters of de regio. Volgende week tegen Her........ ben benieuwd hoe het veld er naar deze wedstrijd uit ziet.
  • 2 May 2021 om 01:16
    • Quote van 2 May 2021 om 00:34
      Alle gehuurde spelers in elk geval eens niet opstellen. We komen toch niet hoger dan de 12de plaats. Dus voor het geld hoef je het ook niet meer te doen.
    Dat vind ik te makkelijk. Wie van de gehuurde spelers deed het slechter dan de rest? Danilo, Narsingh, Ebuehi of Markelo? Aan hun inzet lag het niet. Elk punt dat we in deze vorm en met deze spelers halen is een bonuspunt. FCT heeft het gewoon niet beter en niet slechter gedaan dan dat ik verwacht had. Desondanks hoop en schreeuwen ik volgende week weer voor een overwinning.
  • 2 May 2021 om 00:34
    • Quote van 1 May 2021 om 22:13
      Jans wil er met de bezem door? En wie gaat hij slachtofferen. Maar als je je jans ziet dan gaan er een paar geslachtofferd worden. Wie denken we dat dat gaan worden?
    Alle gehuurde spelers in elk geval eens niet opstellen. We komen toch niet hoger dan de 12de plaats. Dus voor het geld hoef je het ook niet meer te doen.
  • 2 May 2021 om 00:30
    Waarom volgende week de bezem er door Ron? En dan vanavond pas na 3-0 achterstand in de 75 min 3 jeugdspelers er in brengen?. Ik kan ron niet meer volgen met zijn wisselbeleid
  • 2 May 2021 om 00:21
    • Quote van 1 May 2021 om 23:40
      Ik heb tot de 2-0 gekeken maar op basis daarvan vond ik Vitesse thuis nog erger
    Hoe kan je nu niet verder kijken dan? Snap dat niet.
  • 2 May 2021 om 00:05
    • Quote van 1 May 2021 om 22:52
      Je kan vegen wat je wil in deze selectie alles wat achter de geblesseerde spelers zit maakt de selectie zwakker en ga je nu spelers vervangen omdat je weer verloren hebt dan komt je derde keus aan bod en word je nog zwakker!!! Laten supporters alsjeblieft goed naar deze selectie kijken voor de jacht op de trainer weer geopend word,want deze trainer heeft bewezen in het begin van het seizoen dat op volle sterkte de prestaties echt goed waren! Dus het is echt een gebrek aan kwaliteit nu er te veel basis spelers zijn weggevallen en de selectie is te smal. Gelukkig hebben we genoeg punten,want de spelers die er nu nog staan zijn van ADO niveau, dus het had heel anders kunnen lopen.
    Je kan de overgebleven spelers wel helpen door met een extra middenvelder te gaan spelen. Nu kunnen ze het vaak niet belopen.
  • 1 May 2021 om 23:58
    • Quote van 1 May 2021 om 23:39
      Nog 3 wedstrijden dit seizoen de trainers zullen blijven hameren op de wedstrijden die wel goed gingen . Dit zijn er meer dan genoeg geweest waar je ook na de winterstop beter was aks de tegenstander maar jezelf niet beloont hebt met meer doelpunten.. Met spelers alleen maar bekritiseren en fouten te gaan uitvergroten los je deze problemen niet op. De afspraken op trainingen en in de wedstrijd voorbereiding zijn duidelijk. De uitvoering is vanavond bizar te noemen fctwente deed er nagenoeg alles aan om fortuna goed te laten spelen. Dit kan natuurlijk nooit de afspraak zijn die er is gemaakt voor de wedstrijd
    1 ding moet ik me nageven NIEMAND kan zo relativeren als jij. Zeg je ook wel eens dat het gewoon kloten was. Maar net wat ik zeg John we gaan het zien volgende week al zal het mij niet verbazen als hij zn elftal op een plek of 2 3 gaat wijzigen en misschien nog wel meer. Dat gepamper over slachtoffers zoeken is onzin want in top sport mag je nooit op mentaliteit verliezen en zoals je jans zei verliezen is tot daaraan toe nooit door niet te willen strijden en daar sluit ik me VOLLEDIG bij aan en dat zei hij vanavond overigens.
  • 1 May 2021 om 23:40
    • Quote van 1 May 2021 om 21:49
      Zo erg als vandaag, idd nog niet eerder gezien. Was echt niet om aan te gluren
    Ik heb tot de 2-0 gekeken maar op basis daarvan vond ik Vitesse thuis nog erger
  • 1 May 2021 om 23:39
    • Quote van 1 May 2021 om 23:27
      We gaan het zien John. Maar na het zien van beide interviews van ron zullen er een aantal deze week op de training wel een stuk harder hun best moeten gaan doen. Dit is de 2e keer dit seizoen dat ik echt het idee heb jans het redelijk gehad heeft met de mentaliteit van sommigen en dit kon nog wel eens echt gevolgen gaan krijgen. Maar dit gaan we zien volgende week.
    Nog 3 wedstrijden dit seizoen de trainers zullen blijven hameren op de wedstrijden die wel goed gingen . Dit zijn er meer dan genoeg geweest waar je ook na de winterstop beter was aks de tegenstander maar jezelf niet beloont hebt met meer doelpunten.. Met spelers alleen maar bekritiseren en fouten te gaan uitvergroten los je deze problemen niet op. De afspraken op trainingen en in de wedstrijd voorbereiding zijn duidelijk. De uitvoering is vanavond bizar te noemen fctwente deed er nagenoeg alles aan om fortuna goed te laten spelen. Dit kan natuurlijk nooit de afspraak zijn die er is gemaakt voor de wedstrijd
  • 1 May 2021 om 23:27
    • Quote van 1 May 2021 om 23:09
      De trainers zijn ook enorm teleurgesteld dan ga je dingen roepen na een slechte wedstrijd die je de dag erop ziet zou zeggen. Dat is op emotie is roepen. De volgende wedstrijd zal de basis nagenoeg het zelfde zijn mischien oosterwolde als hij fit is voor Markelo. Aanvallend zal jans niet veel veranderen en kan ook niet veel veranderen. Je kunt van leeuwen en rots niet laten verzuipen in een team dat voornamelijk tegen zichzelf speelt. Op het middenveld zal brama als hij fit genoeg is starten in de basis dat is een mogelijkheid. Voor fctwente is het seizoen sportief al wat weken voorbij nu nog de rust bewaren richting volgende seizoen
    We gaan het zien John. Maar na het zien van beide interviews van ron zullen er een aantal deze week op de training wel een stuk harder hun best moeten gaan doen. Dit is de 2e keer dit seizoen dat ik echt het idee heb jans het redelijk gehad heeft met de mentaliteit van sommigen en dit kon nog wel eens echt gevolgen gaan krijgen. Maar dit gaan we zien volgende week.
  • 1 May 2021 om 23:21
    • Quote van 1 May 2021 om 23:05
      Regionale media komt klein en zacht over voor de bühne. Als Jans echt boos is, laat hem dat is voor de camera van ESPN zeggen. Iedere keer pappen en nathouden bij deze selectie, werkt niet meer.
    Met spelers die erg weinig zelfvertrouwen hebben door de tegenvallende resultaten en het beetje geluk dat continu verkeerd valt . Ga je spelers niet alleen maar bekritiseren als trainers spelers weten zelf ook wat er verkeerd ging . Maar juist proberen in oplossingen te denken hoe je deze chaotische situaties kunt voorkomen. En dat kun je alleen doen in samenwerking met je selectie spelers groep. Trainers die slachtoffers zoeken bij deze groep spelers op dit moment zijn niet goed met hun vak bezig als trainer moet je denken als psycholoog. Een probleem niet groter maken als het al is is de beste optie voor iedereen.
  • 1 May 2021 om 23:14
    • Quote van 1 May 2021 om 22:52
      Je kan vegen wat je wil in deze selectie alles wat achter de geblesseerde spelers zit maakt de selectie zwakker en ga je nu spelers vervangen omdat je weer verloren hebt dan komt je derde keus aan bod en word je nog zwakker!!! Laten supporters alsjeblieft goed naar deze selectie kijken voor de jacht op de trainer weer geopend word,want deze trainer heeft bewezen in het begin van het seizoen dat op volle sterkte de prestaties echt goed waren! Dus het is echt een gebrek aan kwaliteit nu er te veel basis spelers zijn weggevallen en de selectie is te smal. Gelukkig hebben we genoeg punten,want de spelers die er nu nog staan zijn van ADO niveau, dus het had heel anders kunnen lopen.
    100+
  • 1 May 2021 om 23:12
    • Quote van 1 May 2021 om 23:05
      Regionale media komt klein en zacht over voor de bühne. Als Jans echt boos is, laat hem dat is voor de camera van ESPN zeggen. Iedere keer pappen en nathouden bij deze selectie, werkt niet meer.
    Daar zei hij het anders. Maar duidelijk was wel dat die 3 wissels een signaal waren. Bij Oost gaf hij dat toe en het zinnetje ik kies mentaliteit boven kwaliteit haal je uit dat er aantal wel een verdomd goede training week moeten hebben anders zitten ze op de bank volgende week
  • 1 May 2021 om 23:10
    De financiële resultaten van het verleden hebben nu zn weerslag op de selectie... corona helpt ook niet -> lees: geen publiek... we zijn veilig dat is het enige wat telt... huur spelers die nu niet goed functioneren niet laten spelen tenzij andersin het contract overeengekomen. Eigen spelers de laatste paar wedstrijden laten spelen...
  • 1 May 2021 om 23:09
    • Quote van 1 May 2021 om 22:59
      Ik denk dat hilgers voor dumic maar de rest kon je nog wel eens gelijk krijgen. Jans was ook niet mals voor zijn meer ervaren spelers in zn interview voor RTV Oost. Maakte ook een steek onder water. Ik kies altijd mentaliteit boven kwaliteit. Conclusie volgende week hebben we een ander basis 11 op een paar plekken.
    De trainers zijn ook enorm teleurgesteld dan ga je dingen roepen na een slechte wedstrijd die je de dag erop ziet zou zeggen. Dat is op emotie is roepen. De volgende wedstrijd zal de basis nagenoeg het zelfde zijn mischien oosterwolde als hij fit is voor Markelo. Aanvallend zal jans niet veel veranderen en kan ook niet veel veranderen. Je kunt van leeuwen en rots niet laten verzuipen in een team dat voornamelijk tegen zichzelf speelt. Op het middenveld zal brama als hij fit genoeg is starten in de basis dat is een mogelijkheid. Voor fctwente is het seizoen sportief al wat weken voorbij nu nog de rust bewaren richting volgende seizoen
  • 1 May 2021 om 23:09
    • Quote van 1 May 2021 om 23:02
      Wel op de hoogte zijn Brama kon maximaal 1 helft spelen dus dan kan je hem geen 90 minuten opstellen! Anders had Ron Jans hem echt wel gebruikt! En ja kan je om van Leeuwen roepen een eerste jaars eredivisie speler net als de rest op de bank. De trainer hier op aanvallen is niet alleen onzin,maar ook een gebrek aan realiteit. Jij noemt 1 speler die er niet meer is,maar inmiddels gaat het om een half elftal en ook Brama kan je niet op rekenen die heeft altijd wat. Ik hoop dat deze trainer blijft en met wat slimme versterkingen en ook in de breedte iets meer kwaliteit heb ik 200% vertrouwen in Ron Jans.
    Ja dat van Brama is bekend, bedoel de komende wedstrijd ook. Is weer een week verder, misschien kan hij dan wel starten. Wat Cerny betreft, ja hij bracht zoveel energie dat hij iedereen mee trok als het ware. Daardoor ging het druk zetten ook veel beter. Zijn vervanger Narsingh heeft bij lange na niet die power. Als de jeugd zich verder goed ontwikkeld kan er komende seizoenen met enkele ervaren spelers erbij en heel belangrijk een balvaste voorhoede speler erbij beter worden gepresteerd over een heel seizoen. De middelen zijn daarvoor beperkt dus maar hopen op zeer goed werk van Streuer.
  • 1 May 2021 om 23:07
    • Quote van 1 May 2021 om 22:59
      Als je goed kijkt speelt fctwente op papier 4-3-3 maar in de praktijk is dit heel anders .. En de aanvallers kunnen het spelsysteem niet meer belopen fctwente moet compact aanvallend en verdedigend spelen.. Dat ging geweldig voor de winterstop en na de winterstop lukt het niet meer is het niet meer te belopen. Dan is de grootste vraag hoe kan dit waarom kan het wel in wedstrijden voor de winterstop en na de winterstop is het te vaak chaotisch en erg wisselvallig. De spelers hebben genoeg kwaliteiten en trainers hebben ervaring en kwaliteiten en dat hebben we voor de winterstop gezien in heel veel wedstrijden gelukkig is niet alles verklaarbaar.
    En het zit ook niet mee de buitenspel ik betwijfel het! De handsbal de hand was in de richting van de bal maar had hij de bal geraakt had de bal toch snelheid moeten verliezen of van richting veranderen? Áls met al geen geluk naast het eigen zwakke presteren.
  • 1 May 2021 om 23:05
    • Quote van 1 May 2021 om 22:59
      Ik denk dat hilgers voor dumic maar de rest kon je nog wel eens gelijk krijgen. Jans was ook niet mals voor zijn meer ervaren spelers in zn interview voor RTV Oost. Maakte ook een steek onder water. Ik kies altijd mentaliteit boven kwaliteit. Conclusie volgende week hebben we een ander basis 11 op een paar plekken.
    Regionale media komt klein en zacht over voor de bühne. Als Jans echt boos is, laat hem dat is voor de camera van ESPN zeggen. Iedere keer pappen en nathouden bij deze selectie, werkt niet meer.
  • 1 May 2021 om 23:02
    • Quote van 1 May 2021 om 22:48
      Jans mag zelf ook wel eens heel lang voor de spiegel gaan staan. Hij moddert maar wat aan sinds het wegvallen van Cerny. Vooral de 3 voorop is een drama. Je hoeft toch niet persé 433 te spelen Jans. Om onduidelijke redenen blijft hij maar voort borduren met een falende Danilo. Vandaag ook niets goeds gedaan. Alles springt van zijn voet af en hij gaat geen duel meer aan. Ook Menig was vandaag nog slechter dan een pupil met ook nog eens oogkleppen op. Mijn tip als je het omgooit voor Jans is versterk het middenveld, haal Danilo, Menig en Narsingh eraf en zet daar Ilic neer met Van Leeuwen. 442 dus. Brama erbij op het middenveld. Bosch op de bank. Oosterwolde lb en Smal links op het middenveld.
    Wel op de hoogte zijn Brama kon maximaal 1 helft spelen dus dan kan je hem geen 90 minuten opstellen! Anders had Ron Jans hem echt wel gebruikt! En ja kan je om van Leeuwen roepen een eerste jaars eredivisie speler net als de rest op de bank. De trainer hier op aanvallen is niet alleen onzin,maar ook een gebrek aan realiteit. Jij noemt 1 speler die er niet meer is,maar inmiddels gaat het om een half elftal en ook Brama kan je niet op rekenen die heeft altijd wat. Ik hoop dat deze trainer blijft en met wat slimme versterkingen en ook in de breedte iets meer kwaliteit heb ik 200% vertrouwen in Ron Jans.
  • 1 May 2021 om 23:00
    • Quote van 1 May 2021 om 22:52
      Je kan vegen wat je wil in deze selectie alles wat achter de geblesseerde spelers zit maakt de selectie zwakker en ga je nu spelers vervangen omdat je weer verloren hebt dan komt je derde keus aan bod en word je nog zwakker!!! Laten supporters alsjeblieft goed naar deze selectie kijken voor de jacht op de trainer weer geopend word,want deze trainer heeft bewezen in het begin van het seizoen dat op volle sterkte de prestaties echt goed waren! Dus het is echt een gebrek aan kwaliteit nu er te veel basis spelers zijn weggevallen en de selectie is te smal. Gelukkig hebben we genoeg punten,want de spelers die er nu nog staan zijn van ADO niveau, dus het had heel anders kunnen lopen.
    Ikzeg. Ynwa. U heeft het duidelijk verwoord.
  • 1 May 2021 om 22:59
    • Quote van 1 May 2021 om 22:48
      Jans mag zelf ook wel eens heel lang voor de spiegel gaan staan. Hij moddert maar wat aan sinds het wegvallen van Cerny. Vooral de 3 voorop is een drama. Je hoeft toch niet persé 433 te spelen Jans. Om onduidelijke redenen blijft hij maar voort borduren met een falende Danilo. Vandaag ook niets goeds gedaan. Alles springt van zijn voet af en hij gaat geen duel meer aan. Ook Menig was vandaag nog slechter dan een pupil met ook nog eens oogkleppen op. Mijn tip als je het omgooit voor Jans is versterk het middenveld, haal Danilo, Menig en Narsingh eraf en zet daar Ilic neer met Van Leeuwen. 442 dus. Brama erbij op het middenveld. Bosch op de bank. Oosterwolde lb en Smal links op het middenveld.
    Als je goed kijkt speelt fctwente op papier 4-3-3 maar in de praktijk is dit heel anders .. En de aanvallers kunnen het spelsysteem niet meer belopen fctwente moet compact aanvallend en verdedigend spelen.. Dat ging geweldig voor de winterstop en na de winterstop lukt het niet meer is het niet meer te belopen. Dan is de grootste vraag hoe kan dit waarom kan het wel in wedstrijden voor de winterstop en na de winterstop is het te vaak chaotisch en erg wisselvallig. De spelers hebben genoeg kwaliteiten en trainers hebben ervaring en kwaliteiten en dat hebben we voor de winterstop gezien in heel veel wedstrijden gelukkig is niet alles verklaarbaar.
  • 1 May 2021 om 22:59
    • Quote van 1 May 2021 om 22:46
      Denk de hele voorhoede en 2 man van het middenveld. Achterin zou eventueel Staring nog kunnen ballen, maar verder heb je met al die blessures niet veel keuze. Maar opstelling: Drommel, Oosterwolde, Dumic Staring, Ebuei, Brama, Zeerouki, Ilic, v. leeuwen, Rots en ...
    Ik denk dat hilgers voor dumic maar de rest kon je nog wel eens gelijk krijgen. Jans was ook niet mals voor zijn meer ervaren spelers in zn interview voor RTV Oost. Maakte ook een steek onder water. Ik kies altijd mentaliteit boven kwaliteit. Conclusie volgende week hebben we een ander basis 11 op een paar plekken.
  • 1 May 2021 om 22:52
    Je kan vegen wat je wil in deze selectie alles wat achter de geblesseerde spelers zit maakt de selectie zwakker en ga je nu spelers vervangen omdat je weer verloren hebt dan komt je derde keus aan bod en word je nog zwakker!!! Laten supporters alsjeblieft goed naar deze selectie kijken voor de jacht op de trainer weer geopend word,want deze trainer heeft bewezen in het begin van het seizoen dat op volle sterkte de prestaties echt goed waren! Dus het is echt een gebrek aan kwaliteit nu er te veel basis spelers zijn weggevallen en de selectie is te smal. Gelukkig hebben we genoeg punten,want de spelers die er nu nog staan zijn van ADO niveau, dus het had heel anders kunnen lopen.
  • 1 May 2021 om 22:48
    Jans mag zelf ook wel eens heel lang voor de spiegel gaan staan. Hij moddert maar wat aan sinds het wegvallen van Cerny. Vooral de 3 voorop is een drama. Je hoeft toch niet persé 433 te spelen Jans. Om onduidelijke redenen blijft hij maar voort borduren met een falende Danilo. Vandaag ook niets goeds gedaan. Alles springt van zijn voet af en hij gaat geen duel meer aan. Ook Menig was vandaag nog slechter dan een pupil met ook nog eens oogkleppen op. Mijn tip als je het omgooit voor Jans is versterk het middenveld, haal Danilo, Menig en Narsingh eraf en zet daar Ilic neer met Van Leeuwen. 442 dus. Brama erbij op het middenveld. Bosch op de bank. Oosterwolde lb en Smal links op het middenveld.
  • 1 May 2021 om 22:47
    • Quote van 1 May 2021 om 21:59
      Danilo was tegen Utrecht nog redelijk actief maar vandaag weer waardeloos!!! Volgende wedstrijd kan je beter de TOPPERS van de vrouwen lenen dan hebben we tenminste nog iets leuks te zien!!!!
    Danilo stond bij een corner vol in beeld zeker 10 seconden te schudden met zn hoofd... het is drama... snap dat dit seizoen niet representatief is maar och och och wat drama...
  • 1 May 2021 om 22:46
    • Quote van 1 May 2021 om 22:28
      Markelo zal wel weer plaats maken, Brama zal volgende week weer starten, misschien Illic erbij op het middenveld en Narsingh zal wel vervangen worden door Abass.
    Denk de hele voorhoede en 2 man van het middenveld. Achterin zou eventueel Staring nog kunnen ballen, maar verder heb je met al die blessures niet veel keuze. Maar opstelling: Drommel, Oosterwolde, Dumic Staring, Ebuei, Brama, Zeerouki, Ilic, v. leeuwen, Rots en ...
  • 1 May 2021 om 22:45
    OM JE KAPOT TE SCHAMEN. ANDERE WOORDEN HEB IK ER NIET VOOR
  • 1 May 2021 om 22:29
    Jans oogst wat hij zelf heeft gezaaid. Steeds weer problemen vergoelijken maakt dat je er met de schoffel doorheen moet
  • 1 May 2021 om 22:28
    • Quote van 1 May 2021 om 22:13
      Jans wil er met de bezem door? En wie gaat hij slachtofferen. Maar als je je jans ziet dan gaan er een paar geslachtofferd worden. Wie denken we dat dat gaan worden?
    Markelo zal wel weer plaats maken, Brama zal volgende week weer starten, misschien Illic erbij op het middenveld en Narsingh zal wel vervangen worden door Abass.
  • 1 May 2021 om 22:13
    Jans wil er met de bezem door? En wie gaat hij slachtofferen. Maar als je je jans ziet dan gaan er een paar geslachtofferd worden. Wie denken we dat dat gaan worden?
  • 1 May 2021 om 22:12
    • Quote van 1 May 2021 om 22:04
      Niet Jans maar Cherny heeft de meeste punten voor Twente gehaald
    Yep, Jans heeft de meeste punten verspeeld met zijn selectie en wisselbeleid!!!

    Hoezo 3 talenten wisselen als we met 3 - 0 achterstaan??? Die jonge gozers leren daar toch geen moer van?
  • 1 May 2021 om 22:11
    • Quote van 1 May 2021 om 22:01
      De bezem erdoor had Jans al eerder moeten doen. Niet dat we dan wel resultaten hadden geboekt, maar je had wel bijv. Rots, van Leeuwen meer speeltijd kunnen geven ivm de toekomst. Nu kun je het wel roepen meneer Jans, maar het is te laat. De kans geven aan de eigen spelers wordt hier al vaker geroepen op dit forum. Als je ze nu vanaf volgende week wel inzet, kun je makkelijk zeggen, "Zie je nu wel, dit is ook niet de oplossing", als we weer eens verliezen.
    We kunnen de eigen jeugd inderdaad een kans geven, ben ik het wel mee eens. Maar daarvoor had ik er minimaal eentje weer voor uit gehaald. Eentje die maar wat aanhobbelt, de duels niet als een kerel aangaat en daardoor niks toevoegt.
  • 1 May 2021 om 22:07
    Na 5 minuten zag je al dat de heren er geen zin in hadden.
  • 1 May 2021 om 22:04
    Niet Jans maar Cherny heeft de meeste punten voor Twente gehaald
  • 1 May 2021 om 22:01
    De bezem erdoor had Jans al eerder moeten doen. Niet dat we dan wel resultaten hadden geboekt, maar je had wel bijv. Rots, van Leeuwen meer speeltijd kunnen geven ivm de toekomst. Nu kun je het wel roepen meneer Jans, maar het is te laat. De kans geven aan de eigen spelers wordt hier al vaker geroepen op dit forum. Als je ze nu vanaf volgende week wel inzet, kun je makkelijk zeggen, "Zie je nu wel, dit is ook niet de oplossing", als we weer eens verliezen.
  • 1 May 2021 om 21:59
    Danilo was tegen Utrecht nog redelijk actief maar vandaag weer waardeloos!!! Volgende wedstrijd kan je beter de TOPPERS van de vrouwen lenen dan hebben we tenminste nog iets leuks te zien!!!!
  • 1 May 2021 om 21:53
    • Quote van 1 May 2021 om 21:42
      Eerste keer, man zout op hele tweede seizoenshelft al zo.
    Goede bril kopen dat geeft ern beter zicht op wedstrijden
  • 1 May 2021 om 21:49
    • Quote van 1 May 2021 om 21:42
      Eerste keer, man zout op hele tweede seizoenshelft al zo.
    Dat is niet waar. We hebben best veel wedstrijden gespeeld waarbij we goed spelen maar onszelf te kort doen en daardoor verliezen. Kijk bv vorige week ook tegen Utrecht. Daar werd bij vlagen gewoon goed gevoetbald. Vandaag was het gewoon futloos. Er zat helemaal niks in. En dat is wel iets dat ik dit seizoen nog niet gezien heb..
  • 1 May 2021 om 21:49
    Zo erg als vandaag, idd nog niet eerder gezien. Was echt niet om aan te gluren
  • 1 May 2021 om 21:42
    Eerste keer, man zout op hele tweede seizoenshelft al zo.
Sunday 16 May 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›