Jans zwaar ontevreden: ''Dit krijgt nog wel even een staartje''

20
Jans zwaar ontevreden: ''Dit krijgt nog wel even een staartje''

FC Twente wist na de teleurstellende nederlaag op bezoek bij Fortuna Sittard de negende achtereenvolgende wedstrijd zonder overwinning te noteren. Een treurige statistiek ziet ook trainer Ron Jans.

"Dit is voor mij de slechtste nederlaag van het seizoen", begint de trainer in gesprek met RTV Oost. "Omdat we het niet hebben op kunnen brengen om te knokken, te vechten, mekaar op te peppen. We hebben het ondergaan. Elke keer zeg je, we hebben weer een kans en elke keer wil je weer die kans pakken. Nou, ik heb het niet gezien vandaag."

Jans is dan ook woest. "Dit krijgt nog wel even een staartje. Je kunt verliezen. Dat hebben we al genoeg gedaan, maar je kunt niet verliezen op deze manier. Dat je niet strijdend dan ten onder gaat. Dan verwacht je, met name van de meer ervaren jongens."

 

20 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 2 May 2021 om 14:06
    • Quote van 2 May 2021 om 13:59
      De bezem erdoor? Makkelijker gezegd dan gedaan.Wat er op de bank zit is ook niet goed genoeg of te onervaren.
    Momenteel zet die onervaren jongens er maar in die brengen je in elk geval nog wat strijd en gif. Wedstrijden gaan we niet meer doen dan kijk ik liever naar het gif van de jeugd dan naar narsingh of menig die er geen zin meer in hebben ook danilo gaat niet vrijuit.
  • 2 May 2021 om 13:59
    De bezem erdoor? Makkelijker gezegd dan gedaan.Wat er op de bank zit is ook niet goed genoeg of te onervaren.
  • 2 May 2021 om 11:08
    • Quote van 2 May 2021 om 01:01
      Wat overdreven echt niet te geloven
    Op jou reageer ik niet meer, alles wat ik schrijf, dus mijn mening reageer je negatief op rooie koen
  • 2 May 2021 om 11:06
    • Quote van 2 May 2021 om 01:06
      Wat een gelul zeg!
    Jij bent vast de eerste die weer een seizoenskaart neemt, toch?
  • 2 May 2021 om 10:51
    • Quote van 2 May 2021 om 06:49
      Snap ook wel dat we geen top 5 elftal hebben (of ooit nog weer krijgen) maar dit kan toch gewoon niet.. zo’n club zo’n geschiedenis, zo’n achterban, zo’n stadion snappen ze dat dan gewoon niet...!!! Het enigste verschil met Schalke is nog dat wij erin blijven, en hun niet...voor de rest precies hetzelfde! Was niet gek dat wat 2 weken geleden in Gelsenkirchen gebeurde, hier vanavond ook gebeurt, dan kunt ze wa lopen...
    Fctwente heeft er uitstekende eerste seizoenshelft gespeelder uitstekend voetballen resultaten. Na de winterstop is het erg wisselvallig geworden er lukt in wedstrijden niets meer en delen van wedstrijden wordt er goed gespeeld maar her belangrijkste de kansen worden niet benut .. Dassrnaast zijn de blessures bij bepalende spelers een drama voor fctwente en vertrouwen in de ploeg . Gisteren zag je een ploeg in de tweede helft die totaal niet meer wist wat ze aan her doen waren. Hier kan geen enkele trainer iets aan veranderen en een bus opwachten is nooit de oplossing voor dit probleem
  • 2 May 2021 om 10:51
    • Quote van 2 May 2021 om 07:01
      We zien hier de resultaten van het geweldige werk van Jan Streuer. Hij is het die Generaal Jans de oorlog in heeft gestuurd met een gemankeerde selectie.Geen evenwicht in de selectie maar wel veel talent gehuurd.Gehuurde spelers verliezen hun motivatie als het niet lekker loopt zij vertrekken toch aan einde seizoen.Ik heb steeds al gedacht dit kan nooit goed gaan.Twente is Brama en zonder hem (in vorm) een drama
    Laten we blij zij met onze t.d. en de t.s.we waren voor de winterstop al veilig wat niemand durfde te dromen houd die kritiek voor je en op naar het volgende seizoen het is goed zo.
  • 2 May 2021 om 09:05
    • Quote van 2 May 2021 om 00:15
      Er waren weer hopeloze fans de bus aan het op wachten.
    En terecht toch. Na de zoveelste wanprestatie mogen de spelers rustig de wacht aangezegd worden
  • 2 May 2021 om 08:48
    • Quote van 2 May 2021 om 07:01
      We zien hier de resultaten van het geweldige werk van Jan Streuer. Hij is het die Generaal Jans de oorlog in heeft gestuurd met een gemankeerde selectie.Geen evenwicht in de selectie maar wel veel talent gehuurd.Gehuurde spelers verliezen hun motivatie als het niet lekker loopt zij vertrekken toch aan einde seizoen.Ik heb steeds al gedacht dit kan nooit goed gaan.Twente is Brama en zonder hem (in vorm) een drama
    Dan leg jij toch effe de miljoenen op tafel? Dan mag je ook de spelers uitzoeken, kortzichtig figuur
  • 2 May 2021 om 07:28
    • Quote van 2 May 2021 om 06:49
      Snap ook wel dat we geen top 5 elftal hebben (of ooit nog weer krijgen) maar dit kan toch gewoon niet.. zo’n club zo’n geschiedenis, zo’n achterban, zo’n stadion snappen ze dat dan gewoon niet...!!! Het enigste verschil met Schalke is nog dat wij erin blijven, en hun niet...voor de rest precies hetzelfde! Was niet gek dat wat 2 weken geleden in Gelsenkirchen gebeurde, hier vanavond ook gebeurt, dan kunt ze wa lopen...
    Dat zou belachelijk zijn als dat gebeurde. Gisteren was de eerste wedstrijd dat ze niet hard werkten. Daarvoor word er elke wedstrijd gewoon keihard gewerkt. Dat is niet gelijk het moment om je eigen spelers aan te vallen. Daarbij vind ik ook dat de trainer de ploeg veel te lang vasthoudt aan een systeem waar deze jongens zonder Cerny, Brama en Julio nog niet in kunnen renderen. Dat dan de koppies een keer gaan hangen na zoveel verliezen is niet zo gek lijkt mij.
  • 2 May 2021 om 07:01
    We zien hier de resultaten van het geweldige werk van Jan Streuer. Hij is het die Generaal Jans de oorlog in heeft gestuurd met een gemankeerde selectie.Geen evenwicht in de selectie maar wel veel talent gehuurd.Gehuurde spelers verliezen hun motivatie als het niet lekker loopt zij vertrekken toch aan einde seizoen.Ik heb steeds al gedacht dit kan nooit goed gaan.Twente is Brama en zonder hem (in vorm) een drama
  • 2 May 2021 om 06:49
    • Quote van 1 May 2021 om 23:32
      De media geniet in 9 van de 10 gevallen van ellende en probeert dit ook nog graag uit te vergroten zonder daar zelf verantwoordelijk voor te nemen De trainer jans en staf denken in oplossingen en zoeken naar oplossingen en niet in slachtoffers. De trainers moeten verder met deze onzekere groep die het grip op zichzelf en op her spelsysteem kwijt zijn . De afspraken zijn duidelijk en worden door alle spelers bevestigd Maar de uitvoering was chaotisch en zonder overleg en idee. Dit los je alleen op door goede communicatie en beelden hoe en waar de verkeerde keuzes worden gemaakt.
    Snap ook wel dat we geen top 5 elftal hebben (of ooit nog weer krijgen) maar dit kan toch gewoon niet.. zo’n club zo’n geschiedenis, zo’n achterban, zo’n stadion snappen ze dat dan gewoon niet...!!! Het enigste verschil met Schalke is nog dat wij erin blijven, en hun niet...voor de rest precies hetzelfde! Was niet gek dat wat 2 weken geleden in Gelsenkirchen gebeurde, hier vanavond ook gebeurt, dan kunt ze wa lopen...
  • 2 May 2021 om 01:41
    Is het balans in het team. Middenvelders die we hebben zijn praktisch allemaal van nature def mid. Verder zijn het allemaal vrij brave jongens en soms iets te snel te vreden. De harde werkers daarentegen missen soms weer de voetballende kwaliteiten.(bosch) Kan zeker geen kwaad maar wel als die dan ook nog naast 2 Def mid staat. Verder allemaal een beetje jong dus dan gaat het soms heel goed en de andere keer heel slecht. Het wegvallen van ervaring en de meest creatieve speler is dan dodelijk. Zoals ik al vaker heb geroepen. Maak gewoon per positie een profiel en zoek daar een speler bij. Jong,oud, werkpaarden, dibbelkongings, ideale schoonzoons, ettertjes voor het gif, voorzet in combinatie met een kopsterke spits of een dribbelaar op de vleugel met een beweeglijke spits. Het moet een team worden met alle facetten. Het is nu een bij elkaar geraapt zooitje en veel van hetzelfde.
  • 2 May 2021 om 01:36
    • Quote van 1 May 2021 om 23:50
      Jij kletst al net zo dom als Jans. Geen enkele nederlaag heeft tot nu toe gevolgen opgeleverd , dus datzal bij deze ook niet gebeuren. Een hoop geblaat voor de bühne. Spreken is zilver, maar zwijgen is nog altijd goud. Deemoedig zwijgen is nu wel op zijn plaats.
    “Geen enkele nederlaag heeft tot gevolgen geleden”??? We zijnnde draad kwijt man. Als ik onze FC zie voetballen. Dit gaat nergens over..
  • 2 May 2021 om 01:06
    • Quote van 2 May 2021 om 00:53
      Ze kunnen de groep niet meer motiveren, De spelers hebben er geen zin meer in.Wat zal Drommel blij zijn dat het er na drie wedstrijden op zit. Een nog (grotere) blamage hebben we aan hem te danken met prima reddingen. Wat zal Nederland zich weer in de handen wrijven en lol hebben na de zoveelste zepert. Jan Streuer zal zijn les geleerd hebben, en zal aan de bak moeten om dit te doen vergeten.
    Wat een gelul zeg!
  • 2 May 2021 om 01:01
    • Quote van 2 May 2021 om 00:53
      Ze kunnen de groep niet meer motiveren, De spelers hebben er geen zin meer in.Wat zal Drommel blij zijn dat het er na drie wedstrijden op zit. Een nog (grotere) blamage hebben we aan hem te danken met prima reddingen. Wat zal Nederland zich weer in de handen wrijven en lol hebben na de zoveelste zepert. Jan Streuer zal zijn les geleerd hebben, en zal aan de bak moeten om dit te doen vergeten.
    Wat overdreven echt niet te geloven
  • 2 May 2021 om 00:53
    Ze kunnen de groep niet meer motiveren, De spelers hebben er geen zin meer in.Wat zal Drommel blij zijn dat het er na drie wedstrijden op zit. Een nog (grotere) blamage hebben we aan hem te danken met prima reddingen. Wat zal Nederland zich weer in de handen wrijven en lol hebben na de zoveelste zepert. Jan Streuer zal zijn les geleerd hebben, en zal aan de bak moeten om dit te doen vergeten.
  • 2 May 2021 om 00:15
    Er waren weer hopeloze fans de bus aan het op wachten.
  • 2 May 2021 om 00:09
    • Quote van 1 May 2021 om 23:32
      De media geniet in 9 van de 10 gevallen van ellende en probeert dit ook nog graag uit te vergroten zonder daar zelf verantwoordelijk voor te nemen De trainer jans en staf denken in oplossingen en zoeken naar oplossingen en niet in slachtoffers. De trainers moeten verder met deze onzekere groep die het grip op zichzelf en op her spelsysteem kwijt zijn . De afspraken zijn duidelijk en worden door alle spelers bevestigd Maar de uitvoering was chaotisch en zonder overleg en idee. Dit los je alleen op door goede communicatie en beelden hoe en waar de verkeerde keuzes worden gemaakt.
    Grip op het spelsysteem kwijt. Dan moet Jans ze helpen met een ander systeem!
  • 1 May 2021 om 23:50
    • Quote van 1 May 2021 om 23:32
      De media geniet in 9 van de 10 gevallen van ellende en probeert dit ook nog graag uit te vergroten zonder daar zelf verantwoordelijk voor te nemen De trainer jans en staf denken in oplossingen en zoeken naar oplossingen en niet in slachtoffers. De trainers moeten verder met deze onzekere groep die het grip op zichzelf en op her spelsysteem kwijt zijn . De afspraken zijn duidelijk en worden door alle spelers bevestigd Maar de uitvoering was chaotisch en zonder overleg en idee. Dit los je alleen op door goede communicatie en beelden hoe en waar de verkeerde keuzes worden gemaakt.
    Jij kletst al net zo dom als Jans. Geen enkele nederlaag heeft tot nu toe gevolgen opgeleverd , dus datzal bij deze ook niet gebeuren. Een hoop geblaat voor de bühne. Spreken is zilver, maar zwijgen is nog altijd goud. Deemoedig zwijgen is nu wel op zijn plaats.
  • 1 May 2021 om 23:32
    De media geniet in 9 van de 10 gevallen van ellende en probeert dit ook nog graag uit te vergroten zonder daar zelf verantwoordelijk voor te nemen De trainer jans en staf denken in oplossingen en zoeken naar oplossingen en niet in slachtoffers. De trainers moeten verder met deze onzekere groep die het grip op zichzelf en op her spelsysteem kwijt zijn . De afspraken zijn duidelijk en worden door alle spelers bevestigd Maar de uitvoering was chaotisch en zonder overleg en idee. Dit los je alleen op door goede communicatie en beelden hoe en waar de verkeerde keuzes worden gemaakt.
Sunday 16 May 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›