Jans: ''Ik snak ernaar om het servies tegen de muur te gooien''

8
Jans: ''Ik snak ernaar om het servies tegen de muur te gooien''

Ron Jans heeft forse maatregelen aangekondigd bij FC Twente, na de pijnlijke en volledig terechte nederlaag bij Fortuna Sittard (3-0). Met name de ervaren spelers moeten vrezen voor hun plekje. 

De laatste negen duels in de Eredivisie brachten FC Twente nul overwinningen. Sterker nog; de laatste vier duels gingen verloren. "We gaan ten onder als een Titanic, je zinkt gewoon met z'n allen", vertelt Jans in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Je wilt het seizoen toch niet zo uit laten gaan?"

Ook bij de NOS ging Jans nog eens in op de problemen van FC Twente. "Of ik naar het einde van het seizoen snak? Ik snak er naar om het servies tegen de muur te gooien. Dit was echt verschrikkelijk slecht. Van sommige spelers die nu heel slecht waren hoop ik dat ze volgende week het beste uit zichzelf kunnen halen. Maar het is al een lange tijd geleden dat dat gebeurd is."

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 2 May 2021 om 21:04
    • Quote van 2 May 2021 om 20:03
      Dan moet je eens beter luisteren naar de gedachtengang van jans...dan had je dit niet geschreven
    Jans is voor zoveel malloten hier het zondebok grote bullshit en anders niets.
  • 2 May 2021 om 20:41
    • Quote van 2 May 2021 om 16:09
      Precies Narsingh,Danilo,Duric stuur ze alvast terug naar Rotterdam ,Amsterdam en Utrecht en laat Menig weten dat hij nog één kans krijgt en anders ook niet terug hoeft te komen,dan liever als 13e eindigen, waar we bij aanvang voor hadden gerekend met jonge spelers dan 11e met spelers die zich zelf te groot voelen voor onze club!!!
    Exact
  • 2 May 2021 om 20:03
    • Quote van 2 May 2021 om 16:41
      Ik begrijp Jans wel maar hoe wil hij nu geloofwaardig nog ingrijpen. Het is na de winterstop al niet meer goed en is het bijna elke wedstrijd minder geworden. Hij heeft al een smalle selectie en zijn het de spelers met ervaring die niet thuis geven. Als je deze vervangt door de jonkies is dat geen oplossing en gooi je de jonkies voor de leeuwen. Zij zijn straks de oorzak dat de laatste 3 wedstrijden waarschijnlijk ook verloren gaan wat doet dit voor deze jongens?Geen goed lijkt mij
    Dan moet je eens beter luisteren naar de gedachtengang van jans...dan had je dit niet geschreven
  • 2 May 2021 om 17:27
    • Quote van 2 May 2021 om 16:09
      Precies Narsingh,Danilo,Duric stuur ze alvast terug naar Rotterdam ,Amsterdam en Utrecht en laat Menig weten dat hij nog één kans krijgt en anders ook niet terug hoeft te komen,dan liever als 13e eindigen, waar we bij aanvang voor hadden gerekend met jonge spelers dan 11e met spelers die zich zelf te groot voelen voor onze club!!!
    Dumic is gekocht.
  • 2 May 2021 om 16:41
    Ik begrijp Jans wel maar hoe wil hij nu geloofwaardig nog ingrijpen. Het is na de winterstop al niet meer goed en is het bijna elke wedstrijd minder geworden. Hij heeft al een smalle selectie en zijn het de spelers met ervaring die niet thuis geven. Als je deze vervangt door de jonkies is dat geen oplossing en gooi je de jonkies voor de leeuwen. Zij zijn straks de oorzak dat de laatste 3 wedstrijden waarschijnlijk ook verloren gaan wat doet dit voor deze jongens?Geen goed lijkt mij
  • 2 May 2021 om 16:09
    • Quote van 2 May 2021 om 14:09
      De spelers die zo verschrikkelijk slecht waren hoeven zichzelf niet meer te bewijzen, wat mij betreft. Zet ze op de tribune. Risico is er niet, we kunnen misschien verliezen. En wat verliezen we dan? Hooguit ons gezicht. Maar dan wel met spelers die wel willen voetballen, en strijd willen leveren.
    Precies Narsingh,Danilo,Duric stuur ze alvast terug naar Rotterdam ,Amsterdam en Utrecht en laat Menig weten dat hij nog één kans krijgt en anders ook niet terug hoeft te komen,dan liever als 13e eindigen, waar we bij aanvang voor hadden gerekend met jonge spelers dan 11e met spelers die zich zelf te groot voelen voor onze club!!!
  • 2 May 2021 om 15:26
    • Quote van 2 May 2021 om 14:09
      De spelers die zo verschrikkelijk slecht waren hoeven zichzelf niet meer te bewijzen, wat mij betreft. Zet ze op de tribune. Risico is er niet, we kunnen misschien verliezen. En wat verliezen we dan? Hooguit ons gezicht. Maar dan wel met spelers die wel willen voetballen, en strijd willen leveren.
    Juist opzouten met die huurspelers die de kanten ervan aflopen !!!! Zakkenvullers
  • 2 May 2021 om 14:09
    De spelers die zo verschrikkelijk slecht waren hoeven zichzelf niet meer te bewijzen, wat mij betreft. Zet ze op de tribune. Risico is er niet, we kunnen misschien verliezen. En wat verliezen we dan? Hooguit ons gezicht. Maar dan wel met spelers die wel willen voetballen, en strijd willen leveren.
Sunday 16 May 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›