El Khayati rekent op zege tegen FC Twente: ''Realistisch scenario''

21
El Khayati rekent op zege tegen FC Twente: ''Realistisch scenario''

ADO Den Haag pakte zondagmiddag de laatste strohalm in de strijd tegen degradatie. De ploeg uit de Hofstad won met 3-2 van Feyenoord en mag daardoor nog hopen op handhaving.

Het wordt voor ADO Den Haag een hels karwei, maar Nasser El Khayati gelooft dat ADO in de Eredivisie kan blijven. "Ik heb tegen de jongens gezegd dat ze de stand moesten vergeten", zegt hij in het Algemeen Dagblad. "Speel voor de supporters die er al zo lang niet meer bij kunnen zijn, speel voor je brood, voor je familie. Ik heb gemerkt dat het nieuwe energie in de groep heeft gebracht."

Het gat met nummer zestien FC Emmen bedraagt vijf punten met nog drie wedstrijden te spelen. "Zolang er kans is, is er kans", blijft El Khayati optimistisch. "Van onze laatste vier wedstrijden was Feyenoord de lastigste. Die win je en dat doet iets met de groep. Het geeft vertrouwen. En je krijgt nu drie ploegen die je gewoon kan pakken."

Die tegenstanders zijn PEC Zwolle, Willem II en FC Twente. "Na vandaag vind ik het wel een realistisch scenario dat we nog negen punten pakken. Of dat genoeg is om erin te blijven, dat is afhankelijk van wat de andere ploegen doen", aldus El Khayati.

21 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 May 2021 om 23:25
    • Quote van 3 May 2021 om 21:54
      Pfff heb hem er graag erbij net als van ewijk
    Zou ook een geweldige optie zijn maar daar staan de clubs ook al voor in de rij.
  • 3 May 2021 om 22:57
    • Quote van 3 May 2021 om 22:15
      Die jongen scoort toevallig tegen Feyenoord ff 2x.. tuurlijk moeten we hem niet halen. Dat is zo'n zelfde geval als Danilo en co, totaal geen inzet en werklust.
    In zijn vorige periode bij ADO in 2,5 seizoen 30 doelpunten. Met deze speler verzeker je je van een stuk of 10 goals. Een doelpuntenmaker kunnen we wel gebruiken.
  • 3 May 2021 om 22:15
    • Quote van 3 May 2021 om 21:54
      Pfff heb hem er graag erbij net als van ewijk
    Die jongen scoort toevallig tegen Feyenoord ff 2x.. tuurlijk moeten we hem niet halen. Dat is zo'n zelfde geval als Danilo en co, totaal geen inzet en werklust.
  • 3 May 2021 om 22:06
    • Quote van 3 May 2021 om 21:53
      En als je dit leest neemt hij de ploeg ook nog eens bij de hand. Ook iets wat we missen. Heb je gelijk een mooi verhaal voor die jongen waarom hij moet komen. Want leiders missen we.
    Precies.
  • 3 May 2021 om 21:54
    • Quote van 3 May 2021 om 20:55
      Tuurlijk een speler van een degradant halen...worden we sterker van!
    Pfff heb hem er graag erbij net als van ewijk
  • 3 May 2021 om 21:53
    • Quote van 3 May 2021 om 21:20
      Ik zie het al. Jij hebt er echt nul verstand van. Als jij el kayati ziet voetballen en fit krijgt is hij 1 van de beste nummer 10 van de gehele middenmoot sterker nog als hij fit is kan hij makkelijk mee bij de subtop. Super creatief maakt makkelijk goals bult ervaring. Ik heb hem er graag bij. Type straat voetballer waar we nu niks van hebben.
    En als je dit leest neemt hij de ploeg ook nog eens bij de hand. Ook iets wat we missen. Heb je gelijk een mooi verhaal voor die jongen waarom hij moet komen. Want leiders missen we.
  • 3 May 2021 om 21:20
    • Quote van 3 May 2021 om 20:55
      Tuurlijk een speler van een degradant halen...worden we sterker van!
    Ik zie het al. Jij hebt er echt nul verstand van. Als jij el kayati ziet voetballen en fit krijgt is hij 1 van de beste nummer 10 van de gehele middenmoot sterker nog als hij fit is kan hij makkelijk mee bij de subtop. Super creatief maakt makkelijk goals bult ervaring. Ik heb hem er graag bij. Type straat voetballer waar we nu niks van hebben.
  • 3 May 2021 om 21:19
    • Quote van 3 May 2021 om 18:37
      Ben blij dat het voor ons helemaal niets meer uitmaakt! Er staat bij mij een dikke punt achter dit seizoen.
    Zeker de eerste seizoenshelft is de graadmeter voor het nieuwe komende seizoen. Dat verliep uitstekend daar kun je mee verder in de toekomst en kun je als trainers geweldig gebruiken als les materiaal.. Voetballers en trainers zijn mensen met emoties frustratie en teleurstelling en zijn niet te programmeren als computers . Daardoor krijg je altijd veel wisselvalligheid en deze wisselvalligheden zie je na de winterstop dit is niet vreemd maar volstrekt logisch en menselijk gedrag
  • 3 May 2021 om 20:55
    • Quote van 3 May 2021 om 19:50
      Den Haag kan misschien wel van Twente winnen maar degraderen doen ze toch. En dan El Kayati deze kant op
    Tuurlijk een speler van een degradant halen...worden we sterker van!
  • 3 May 2021 om 20:29
    • Quote van 3 May 2021 om 19:26
      Oh sorry, heb ik weer een vriendje van jou beledigd? Maar klopt, de woordspeling kwam niet van jou en is dus niet grappig. Stom van mij....
    Kan mij niet schelen hoor. Gewoon benieuwd waarom.
  • 3 May 2021 om 19:50
    Den Haag kan misschien wel van Twente winnen maar degraderen doen ze toch. En dan El Kayati deze kant op
  • 3 May 2021 om 19:36
    • Quote van 3 May 2021 om 19:27
      Tja zo denk ik er ook over...dan is er iig werklust!
    Precies. Ik kijk liever naar een elftal dat vecht en en wat van probeert er van te maken op basis van strijd dan een elftal dat meer kwaliteit heeft maar er geen zin meer in heeft.
  • 3 May 2021 om 19:27
    • Quote van 3 May 2021 om 19:04
      Pleur gewoon de jeugd erin dumic eruit narsingh menig en danilo zo doorgaat eruit. De kwaliteit van de wedstrijd zal niet om hoog gaan maar hun willen in elk geval het gevecht nog aan en brengen langs 4x zoveel energie als de meer ervaren spelers. Als we dan verliezen dan in elk geval met de kop en schouders omhoog en als we dan verliezen maar we hebben alles gegeven kan ik er nog wel mee leven ook.
    Tja zo denk ik er ook over...dan is er iig werklust!
  • 3 May 2021 om 19:26
    • Quote van 3 May 2021 om 19:20
      Hoezo El Kharattie? Wat heeft hij misdaan?
    Oh sorry, heb ik weer een vriendje van jou beledigd? Maar klopt, de woordspeling kwam niet van jou en is dus niet grappig. Stom van mij....
  • 3 May 2021 om 19:20
    • Quote van 3 May 2021 om 19:00
      El Kharattie gaat gewoon met 3 punten weg uit Enske....net zoals de meeste ploegen. Ze winnen geen wedstrijd meer, al hoop ik dat ze as weekend nog wel een klein vuistje gaan maken maar heb er een hard hoofd in.
    Hoezo El Kharattie? Wat heeft hij misdaan?
  • 3 May 2021 om 19:04
    • Quote van 3 May 2021 om 19:00
      El Kharattie gaat gewoon met 3 punten weg uit Enske....net zoals de meeste ploegen. Ze winnen geen wedstrijd meer, al hoop ik dat ze as weekend nog wel een klein vuistje gaan maken maar heb er een hard hoofd in.
    Pleur gewoon de jeugd erin dumic eruit narsingh menig en danilo zo doorgaat eruit. De kwaliteit van de wedstrijd zal niet om hoog gaan maar hun willen in elk geval het gevecht nog aan en brengen langs 4x zoveel energie als de meer ervaren spelers. Als we dan verliezen dan in elk geval met de kop en schouders omhoog en als we dan verliezen maar we hebben alles gegeven kan ik er nog wel mee leven ook.
  • 3 May 2021 om 19:00
    El Kharattie gaat gewoon met 3 punten weg uit Enske....net zoals de meeste ploegen. Ze winnen geen wedstrijd meer, al hoop ik dat ze as weekend nog wel een klein vuistje gaan maken maar heb er een hard hoofd in.
  • 3 May 2021 om 18:54
    • Quote van 3 May 2021 om 18:37
      Ben blij dat het voor ons helemaal niets meer uitmaakt! Er staat bij mij een dikke punt achter dit seizoen.
    Zo ist vizier op volgende seizoen
  • 3 May 2021 om 18:52
    • Quote van 3 May 2021 om 18:12
      Denk niet alleen El Khayatti...
    Met deze instelling kan hij ook nog eens gelijk hebben ook. Twente moet tegen Heracles echt weer opstaan uit de dood anders verliezen ze de andere 2 wedstrijden ook.
  • 3 May 2021 om 18:37
    Ben blij dat het voor ons helemaal niets meer uitmaakt! Er staat bij mij een dikke punt achter dit seizoen.
  • 3 May 2021 om 18:12
    Denk niet alleen El Khayatti...
Sunday 16 May 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›