Ten Voorde haalt uit: ''Heb een bloedhekel aan dat soort acties''

32
Ten Voorde haalt uit: ''Heb een bloedhekel aan dat soort acties''

FC Twente verloor van Fortuna Sittard met een verbluffende 3-0. Bij aankomst in Enschede werden de spelers van de Tukkers opgewacht door hun fans, weet Leon Ten Voorde.

"Er stonden afgelopen zaterdag een man of vijfentwintig. Ik heb een bloedhekel aan dat soort acties. Vorig jaar met FC Emmen weten we nog, met de Brama-tapes stonden er iets meer dan 25", vertelt Ten Voorde bij De Ballen Verstand van TC Tubantia.

De journalist stelt dat de supporters dit seizoen, omdat de club nergens meer om speelt, iets minder gepikeerd zijn. "Maar het feit dat er gelukkig 'maar' 25 stonden geeft ook wel aan dat er een bepaalde gelatenheid is. Dat alles wel anders is dit seizoen", besluit Ten Voorde. 

32 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 May 2021 om 10:12
    • Quote van 6 May 2021 om 09:03
      Oke Tunuhan Kuzu van Denk
    Kan ik mee leven!
  • 6 May 2021 om 09:03
    • Quote van 6 May 2021 om 08:45
      Ik neem aan dat dit grappig bedoelt is, anders moet ik ook nog achter jouw identiteit aan. Ps: je weet inmiddels toch wel dat ik in het ziekenhuis werk en LtV heeft daar volgens mij niet veel mee.
    Oke Tunuhan Kuzu van Denk
  • 6 May 2021 om 08:45
    • Quote van 6 May 2021 om 00:21
      Niet zulke grote praatjes LtV
    Ik neem aan dat dit grappig bedoelt is, anders moet ik ook nog achter jouw identiteit aan. Ps: je weet inmiddels toch wel dat ik in het ziekenhuis werk en LtV heeft daar volgens mij niet veel mee.
  • 6 May 2021 om 05:32
    • Quote van 6 May 2021 om 00:21
      Niet zulke grote praatjes LtV
    Hou daar toch eens mee op
  • 6 May 2021 om 00:21
    • Quote van 6 May 2021 om 00:11
      En jou ga ik vanaf nu maar PvH noemen. Dat past wel bij jou. Moet jij jouw naam nog wel even wijzigen in Pierre1969.
    Niet zulke grote praatjes LtV
  • 6 May 2021 om 00:11
    • Quote van 5 May 2021 om 14:54
      Jij reageert net zo simpel als ltv, dus voor mij staat het nu vast ! :)
    En jou ga ik vanaf nu maar PvH noemen. Dat past wel bij jou. Moet jij jouw naam nog wel even wijzigen in Pierre1969.
  • 5 May 2021 om 23:57
    • Quote van 5 May 2021 om 20:01
      Zucht...
    Dat was mijn reactie ook, toen jullie begonnen mij LtV te noemen. Wie de bal kaatst....
  • 5 May 2021 om 20:01
    • Quote van 5 May 2021 om 18:47
      Ik gaf even een voorbeeld, hoe makkelijk het is om iemand zwart te maken. Maar dat zie jij natuurlijk niet. Over simpele zielen gesproken...
    Zucht...
  • 5 May 2021 om 18:47
    • Quote van 5 May 2021 om 14:54
      Jij reageert net zo simpel als ltv, dus voor mij staat het nu vast ! :)
    Ik gaf even een voorbeeld, hoe makkelijk het is om iemand zwart te maken. Maar dat zie jij natuurlijk niet. Over simpele zielen gesproken...
  • 5 May 2021 om 14:54
    • Quote van 5 May 2021 om 07:25
      Ik dacht dat ik het wel duidelijk heb gemaakt, maar voor jou maak ik nog even een uitzondering. Volgens mij ben jij die snor van VI. Ja ik denk echt dat jij dat bent. Kom eens uit dat holletje Derksen! Lekker simpel toch?
    Jij reageert net zo simpel als ltv, dus voor mij staat het nu vast ! :)
  • 5 May 2021 om 07:25
    • Quote van 4 May 2021 om 23:39
      Pffff denk nog steeds dat jij het wel eens kan zijn ja, ik en jij kruipt maar in de verdediging. Wil de echte LtV zich nu bend maken... En jawel de denker
    Ik dacht dat ik het wel duidelijk heb gemaakt, maar voor jou maak ik nog even een uitzondering. Volgens mij ben jij die snor van VI. Ja ik denk echt dat jij dat bent. Kom eens uit dat holletje Derksen! Lekker simpel toch?
  • 4 May 2021 om 23:42
    • Quote van 4 May 2021 om 20:36
      Er is een bepaalde groep hier die nogal generaliseerd ;-) en het leuke is dat ze dat anderen gaan verwijten
    Nu schrikken we allemaal terug;-)
  • 4 May 2021 om 23:40
    • Quote van 4 May 2021 om 21:04
      Wat een geluk dat jij het snapt
    Maar Mark 1972 heeft wel volkomen gelijk en jij niet. Raar he?
  • 4 May 2021 om 23:39
    • Quote van 4 May 2021 om 12:46
      Pas op Erwin. Voordat je er erg in hebt gaan ze jou LtV noemen. Ik kan er over meepraten!
    Pffff denk nog steeds dat jij het wel eens kan zijn ja, ik en jij kruipt maar in de verdediging. Wil de echte LtV zich nu bend maken... En jawel de denker
  • 4 May 2021 om 22:07
    • Quote van 4 May 2021 om 21:04
      Wat een geluk dat jij het snapt
    Als dit sarcastisch bedoeld is, niet overgekomen
  • 4 May 2021 om 21:04
    • Quote van 4 May 2021 om 11:12
      Het is gewoon een oud wijf, die de opinie beïnvloed. Deze meneer is nauwelijks in staat ook maar één keer met echt nieuws te komen.
    Wat een geluk dat jij het snapt
  • 4 May 2021 om 20:36
    • Quote van 4 May 2021 om 16:14
      Niet meer hoor! Maar voordat je het weet wordt zo'n opmerking door meerderen als waarheid aangegeven. En zie daar maar eens af te komen!
    Er is een bepaalde groep hier die nogal generaliseerd ;-) en het leuke is dat ze dat anderen gaan verwijten
  • 4 May 2021 om 16:14
    • Quote van 4 May 2021 om 14:57
      Zit je wel hoog he?
    Niet meer hoor! Maar voordat je het weet wordt zo'n opmerking door meerderen als waarheid aangegeven. En zie daar maar eens af te komen!
  • 4 May 2021 om 14:57
    • Quote van 4 May 2021 om 12:46
      Pas op Erwin. Voordat je er erg in hebt gaan ze jou LtV noemen. Ik kan er over meepraten!
    Zit je wel hoog he?
  • 4 May 2021 om 12:46
    • Quote van 4 May 2021 om 09:58
      Hij zegt toch niets verkeerds? Als journalist verzamel je nieuws en breng je dat naar buiten en dat is toch wat hij doet? En dat is helaas niet altijd positief. Mag hij dan alleen maar het positieve nieuws naar buiten brengen?
    Pas op Erwin. Voordat je er erg in hebt gaan ze jou LtV noemen. Ik kan er over meepraten!
  • 4 May 2021 om 11:13
    • Quote van 4 May 2021 om 11:07
      Leo heeft zichzelf vogelvrij verklaart, Leo durft zoals hij zelf zegt niet zomaar de straat over te steken.
    Maar goed ook, pleer gas erop;-)))))
  • 4 May 2021 om 11:12
    • Quote van 4 May 2021 om 10:41
      Als journalist hoor je nieuws naar buiten te brengen. Of dat nu van Twentefans, Twente.net of van Ome Johnny die toevallig bij de kapper naast Jan Streuer zat komt maakt toch niet zo veel uit? Naar mijn idee brengt hij geen onwaarheden naar buiten, maar kan het mis hebben?

      En wat ik al zei moet hij nu het totaal niet goed gaat met Twente ook alleen maar positief nieuws naar buiten brengen? En volgens mij mag hij gewoon zijn eigen mening geven?
      En jij mag hem ook gefrustreerd en een azijnzeiker vinden, maar misschien moet dat ook wel een beetje als journalist.
      Dat betreft kunnen er hier op dit forum nog heel wat journalist worden ;)
    Het is gewoon een oud wijf, die de opinie beïnvloed. Deze meneer is nauwelijks in staat ook maar één keer met echt nieuws te komen.
  • 4 May 2021 om 11:12
    • Quote van 4 May 2021 om 09:58
      Hij zegt toch niets verkeerds? Als journalist verzamel je nieuws en breng je dat naar buiten en dat is toch wat hij doet? En dat is helaas niet altijd positief. Mag hij dan alleen maar het positieve nieuws naar buiten brengen?
    Ga heen LtV is gewoon een rat, and als er rust is binnen onze club gaat de rat het vuurtje opstoken. Want hij probeert indirect relletjes te veroorzaken op wat voor vlak dan ook, hij is geen journalist die goed werk levert het is een rancuneuze riool rat en wordt tijd dat hij in de klem komt.
  • 4 May 2021 om 11:07
    Leo heeft zichzelf vogelvrij verklaart, Leo durft zoals hij zelf zegt niet zomaar de straat over te steken.
  • 4 May 2021 om 10:41
    • Quote van 4 May 2021 om 10:12
      Hetgeen Leonie doet noem jij nieuws verzamelen en als journalistiek naar buiten brengen? Leonie niet altijd positief of gewoon een azijnzeiker pur sang die gefrustreerd is nu alle ingangen binnen de club tot directe informatie voor hem gesloten zijn?


      Leonie moet objectief zijn en echte informatie zien te verzamelen die nog niet geventileerd is op Twentefans of twente.net. Daarnaast hoort hij als een echte journalist niet zijn persoonlijke emoties middels de media te ventileren.


      Dat is wat Leonie zou moeten doen Erwin Kantel-Berg. ;)
    Als journalist hoor je nieuws naar buiten te brengen. Of dat nu van Twentefans, Twente.net of van Ome Johnny die toevallig bij de kapper naast Jan Streuer zat komt maakt toch niet zo veel uit? Naar mijn idee brengt hij geen onwaarheden naar buiten, maar kan het mis hebben?

    En wat ik al zei moet hij nu het totaal niet goed gaat met Twente ook alleen maar positief nieuws naar buiten brengen? En volgens mij mag hij gewoon zijn eigen mening geven?
    En jij mag hem ook gefrustreerd en een azijnzeiker vinden, maar misschien moet dat ook wel een beetje als journalist.
    Dat betreft kunnen er hier op dit forum nog heel wat journalist worden ;)
  • 4 May 2021 om 10:23
    • Quote van 4 May 2021 om 09:43
      Wij hebben een bloedhekel aan Leonie en wat doet Leonie daaraan? Juist....niets....en dus wordt er ook niet naar dit omgebouwde wijf geluisterd...........
    Zelf eerst de boel opstoken en dan zeggen dat hij het afkeurt!!!! Zelfde als iemand een glas bier voorhouden en dan zelf opzuipen
  • 4 May 2021 om 10:12
    • Quote van 4 May 2021 om 09:58
      Hij zegt toch niets verkeerds? Als journalist verzamel je nieuws en breng je dat naar buiten en dat is toch wat hij doet? En dat is helaas niet altijd positief. Mag hij dan alleen maar het positieve nieuws naar buiten brengen?
    Hetgeen Leonie doet noem jij nieuws verzamelen en als journalistiek naar buiten brengen? Leonie niet altijd positief of gewoon een azijnzeiker pur sang die gefrustreerd is nu alle ingangen binnen de club tot directe informatie voor hem gesloten zijn?


    Leonie moet objectief zijn en echte informatie zien te verzamelen die nog niet geventileerd is op Twentefans of twente.net. Daarnaast hoort hij als een echte journalist niet zijn persoonlijke emoties middels de media te ventileren.


    Dat is wat Leonie zou moeten doen Erwin Kantel-Berg. ;)
  • 4 May 2021 om 09:58
    • Quote van 4 May 2021 om 09:42
      Hij stopt niet, deze klootzak moet gestopt worden. Hoe dichterbij het seizoen komt hoe erger deze riool journalist bezig is onze club verder en verder in diskrediet te brengen. Deze doorgeslagen nep journalist moet gestopt worden!!! Wat een kloothommel ben jij Ten Voorde en ik weet dat jij dit leest, want je meeste nieuwtjes haal jij van dit Forum lul dat je bent!!!! Vooral doorgaan lullo.....
    Hij zegt toch niets verkeerds? Als journalist verzamel je nieuws en breng je dat naar buiten en dat is toch wat hij doet? En dat is helaas niet altijd positief. Mag hij dan alleen maar het positieve nieuws naar buiten brengen?
  • 4 May 2021 om 09:49
    Die slome ltv met zijn niet belangrijke mening, probeert met zijn amateuristische schrijfsels de publieke opinie te beïnvloeden.
  • 4 May 2021 om 09:43
    Wij hebben een bloedhekel aan Leonie en wat doet Leonie daaraan? Juist....niets....en dus wordt er ook niet naar dit omgebouwde wijf geluisterd...........