'Imagoschade' bij FC Twente: ''Zou nu geen seizoenkaart nemen''

38
'Imagoschade' bij FC Twente: ''Zou nu geen seizoenkaart nemen''

FC Twente verloor afgelopen weekend met 3-0 op bezoek bij Fortuna Sittard en daardoor is de ploeg van trainer Ron Jans afgezakt naar een teleurstellende twaalfde plek. Tijmen van Wissing vraagt zich af of de slechte reeks in 2021 nog negatieve gevolgen gaat hebben. 

"Je bent met ADO en VVV echt het lelijke eendje", sprak de verslaggever maandag bij de Oosttribune. "En wat doet dit ook in aanloop naar het nieuwe seizoen? Want als je nu vader bent en je bent niet een hartstochtelijke fan. Je hebt natuurlijk die grote kern fans die elk jaar een seizoenkaart kopen, maar als je nu twijfelt?"

"Als je de eerste seizoenhelft heel enthousiast werd en denkt: ik neem seizoenkaarten met mijn twee zoons. Op dit moment is het echt geen pretje om naar die wedstrijden te mogen op dit moment", vervolgt Van Wissing. "Ik denk dat het ook imagoschade oplevert voor FC Twente. Misschien maak ik het heel groot, maar die hebben in de tweede seizoenshelft helemaal niets gepresteerd en ze stralen nul lust uit. Ik zou geen seizoenkaart nemen op dit moment", legt hij uit. 

38 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 May 2021 om 07:50
    • Quote van 4 May 2021 om 16:36
      De.enige waar dit journalistje positief over is is over zichzelf dat vind hij het allerbelangrijkste.
    Laat Ten Voorde zichzelf maar eens analyseren. Dan zal hij tot de conclusie komen dat hij zich beter kan gaan bezig houden met schrijven over de criminaliteit in Nederland, maar het schrijven over voetbal, FC Twente in het bijzonder, aan echte journalisten over te laten.
  • 4 May 2021 om 23:21
    • Quote van 4 May 2021 om 16:41
      hahaha ik ontken ook niet dat hij niet narcistisch is, want dat is hij volgens mij heel erg, maar bij het begin van het seizoen las ik regelmatig positieve artikelen van hem en ook na gelijke spelen tegen heerenveen en het verlies tegen vvv zei hij dat twente de betere ploeg was. Maar jullie hebben wel gelijk in mindere tijden vind hij het ook leuk om twente kapot te maken
    Het is heel simpel iedereen die zichzelf ook masr ern beetje verdiept in club fctwente weet wat er al jaren asn de hand is. Een club die veel problemen heeft maar ook probeert om de problemen op te lossen. En daar ligt nou net probleem er lopen al jaren overijverige journalistjes rond die de problemen niet groot genoeg vinden bij de club. En graag nog wat extra zout in de wonden willen strooien als er weer een mindere fase asn breekt bij de club fctwente. En deze mindere of slechte fase gebeurt al jaren en zal nog jaren gebeuren bij de club. Dit seizoen is er sinds 7 jaar weer eindelijk rust binnen een organisatie mer een realistische verwachtingspatroon . Maar waarom ga je dan als journalist de problemen die er zijn uitvergroten met alle gevolgen van dien bij de club fctwente
  • 4 May 2021 om 21:01
    • Quote van 4 May 2021 om 18:51
      Heb je al eerder gezegd, dat jij alleen poep praat, dus je bijdrage is niet serieus te nemen. Prettige avond
    Gelukkig is er dus nog iemand die het snapt
  • 4 May 2021 om 18:51
    Ben er gewoon weer in de sport heb je geen garanties het slechte word onthouden het goede is zo weer vergeten, als voetbal liefhebber haak je nu waarschijnlijk af,maar als supporter waar twente er met de paplepel is ingebracht tja dan ga je gewoon verlengen zoals elk seizoen.
  • 4 May 2021 om 18:51
    • Quote van 4 May 2021 om 17:29
      Wat een calimero reakties van de fanatieke fans. Zij doen net of het voor een echte supporter wat uitmaakt wat hij er van denkt.Gelukkig mag hij dit denken net als die anderen die het anders zien
    Heb je al eerder gezegd, dat jij alleen poep praat, dus je bijdrage is niet serieus te nemen. Prettige avond
  • 4 May 2021 om 17:29
    Wat een calimero reakties van de fanatieke fans. Zij doen net of het voor een echte supporter wat uitmaakt wat hij er van denkt.Gelukkig mag hij dit denken net als die anderen die het anders zien
  • 4 May 2021 om 17:22
    • Quote van 4 May 2021 om 17:01
      En uiteindelijk heb je jezelf te pakken zoals je zelf zegt het kan je hele dag verzieken. Moei zelf weten hoor zeg t alleen
    Nee hoor ben er nu alweer over heen, of ik moet een van de 2 zo tegenkomen in de Jumbo;-)))))
  • 4 May 2021 om 17:03
    Het is cabaret, net als Johan Derksen. Je hoeft LtV en TvW niet serieus te nemen. Af en toe komt er per ongeluk wat zinnigs uit, wat in dat geval is overgenomen van een internetforum. Dat wordt dan verkocht als 'tientallen supporters die iets persoonlijk bij LtV of TvW gemeld hebben'.
  • 4 May 2021 om 17:01
    • Quote van 4 May 2021 om 16:32
      Nee vriend dat is emotie kan daar zo kwaad om worden en dan laat me even lekker gaan.
    En uiteindelijk heb je jezelf te pakken zoals je zelf zegt het kan je hele dag verzieken. Moei zelf weten hoor zeg t alleen
  • 4 May 2021 om 16:41
    • Quote van 4 May 2021 om 16:36
      De.enige waar dit journalistje positief over is is over zichzelf dat vind hij het allerbelangrijkste.
    hahaha ik ontken ook niet dat hij niet narcistisch is, want dat is hij volgens mij heel erg, maar bij het begin van het seizoen las ik regelmatig positieve artikelen van hem en ook na gelijke spelen tegen heerenveen en het verlies tegen vvv zei hij dat twente de betere ploeg was. Maar jullie hebben wel gelijk in mindere tijden vind hij het ook leuk om twente kapot te maken
  • 4 May 2021 om 16:36
    • Quote van 4 May 2021 om 16:30
      LtV kan ook best positief zijn hoor, maar daar geven we hem al lange tijd niet de kans voor
    De.enige waar dit journalistje positief over is is over zichzelf dat vind hij het allerbelangrijkste.
  • 4 May 2021 om 16:36
    • Quote van 4 May 2021 om 16:30
      LtV kan ook best positief zijn hoor, maar daar geven we hem al lange tijd niet de kans voor
    De.enige waar dit journalistje positief over is is over zichzelf dat vind hij het allerbelangrijkste.
  • 4 May 2021 om 16:32
    • Quote van 4 May 2021 om 15:44
      Keal wat laat ie oe weer gek maken
    Nee vriend dat is emotie kan daar zo kwaad om worden en dan laat me even lekker gaan.
  • 4 May 2021 om 16:31
    • Quote van 4 May 2021 om 14:10
      Wissing is een idioot die amper weet dat er lucht in een band zit, ik heb niet snel een hekel aan mensen maar wissink en ten voorde staan erg hoog op de lijst
    Je kunt ook niet veel beter verwachten van deze 2 overijverige journalistjes . Dit is hun niveau van verhaaltjes schrijven ze weten precies wat het werkelijke probleem is bij de club . Maar dit is niet interessant genoeg voor deze 2 heren die genieten van dingen die niet goed gaan. En zijn helemaal in hun element met de negatieve resultaten bij fctwente. Voor de winterstop hebben ze zichzelf alleen maar kunnen verbijten en was nauwelijks iets negatief te vermelden. Nu zijn er voor deze 2 relnichten genoeg slachtoffers te vinden en hier maken ze optimaal gebruik van om dit weer uit.te vergroten. En natuurlijk los je hier de problemen bij fctwente mee op volgens deze deskundigen
  • 4 May 2021 om 16:30
    • Quote van 4 May 2021 om 14:28
      Net als LtV is deze malloot ook een gast die onrust wil stoken bij onze club. En ook hem zou ik in zijn muil spugen echt gvd ben weer zo kwaad het lijkt wel een hetze die er gevoerd wordt... Echt wat zou ik een van de 2 graag tegen komen... Die Lullo is toch GAE supporter?? Laat hij zijn rot bek dicht houden over Twente. Of verbied die lui in het stadion te komen of bij de trainingen aanwezig zijn. Hufters echt dat kan mijn hele dag verzieken.
    LtV kan ook best positief zijn hoor, maar daar geven we hem al lange tijd niet de kans voor
  • 4 May 2021 om 15:44
    • Quote van 4 May 2021 om 14:28
      Net als LtV is deze malloot ook een gast die onrust wil stoken bij onze club. En ook hem zou ik in zijn muil spugen echt gvd ben weer zo kwaad het lijkt wel een hetze die er gevoerd wordt... Echt wat zou ik een van de 2 graag tegen komen... Die Lullo is toch GAE supporter?? Laat hij zijn rot bek dicht houden over Twente. Of verbied die lui in het stadion te komen of bij de trainingen aanwezig zijn. Hufters echt dat kan mijn hele dag verzieken.
    Keal wat laat ie oe weer gek maken
  • 4 May 2021 om 14:45
    • Quote van 4 May 2021 om 14:10
      Wissing is een idioot die amper weet dat er lucht in een band zit, ik heb niet snel een hekel aan mensen maar wissink en ten voorde staan erg hoog op de lijst
    als je niks kunt worden...nog geen vak kunt leren...dan kun je schijnbaar nog journalist worden
  • 4 May 2021 om 14:31
    Waarom alleen de vraag stellen verlengen ja of nee. Mijn standaard is gewoon verlengen en wat een ander doet moet die zelf weten. Gaat om de club.
  • 4 May 2021 om 14:30
    • Quote van 4 May 2021 om 14:10
      Wissing is een idioot die amper weet dat er lucht in een band zit, ik heb niet snel een hekel aan mensen maar wissink en ten voorde staan erg hoog op de lijst
    Die ratten blijven bezig ,stelletje sensatie zoekers .Maar ja als club moet je ze geen aanleiding geven om hiervoor te zorgen ,speel de volgende wedstrijd(en) eens met 100procent inzet ........dat mankeert er op dit moment aan ...
  • 4 May 2021 om 14:28
    Net als LtV is deze malloot ook een gast die onrust wil stoken bij onze club. En ook hem zou ik in zijn muil spugen echt gvd ben weer zo kwaad het lijkt wel een hetze die er gevoerd wordt... Echt wat zou ik een van de 2 graag tegen komen... Die Lullo is toch GAE supporter?? Laat hij zijn rot bek dicht houden over Twente. Of verbied die lui in het stadion te komen of bij de trainingen aanwezig zijn. Hufters echt dat kan mijn hele dag verzieken.
  • 4 May 2021 om 14:10
    Wissing is een idioot die amper weet dat er lucht in een band zit, ik heb niet snel een hekel aan mensen maar wissink en ten voorde staan erg hoog op de lijst
  • 4 May 2021 om 13:59
    • Quote van 4 May 2021 om 12:13
      Maar als journalisten dit soort uitspraken doen zou je ze gelijk op de plaats moeten zetten en eerlijk wat mij betreft gewoon een stadion verbod. Kritisch zijn is 1 ding. Maar dit slaat nergens op en hebben wij als supporters als zo vaak het tegendeel bewezen en dat zullen de meesten altijd blijven doen.
    Idd, ze vergeten dat ze hun baantje kunnen hebben dankzij de oostelijke voetbalclubs. Door dit soort uitspraken supporters weghouden bij clubs doe je niemand een gunst mee. Ze mogen best kritisch zijn maar dit soort uitspraken hebben daar niets mee te maken.
  • 4 May 2021 om 13:34
    Thijs Wissing, druiloor nummero 1 binnen de Oostelijke journalistiek en oer en oer vervelend en irritant aanwezig bij Oosttribune.
  • 4 May 2021 om 13:30
    • Quote van 4 May 2021 om 12:01
      Dit artikel had net zo goed van Leon kunnen zijn. Onrust creëren is dit. Het ruime overgrote deel gaat zn ssc kaarten wel verlengen zoals we dit al jaren doen als de club het moeilijk heeft.
    Ik ga er maar niet verder op reageren....
  • 4 May 2021 om 13:23
    • Quote van 4 May 2021 om 12:01
      Dit artikel had net zo goed van Leon kunnen zijn. Onrust creëren is dit. Het ruime overgrote deel gaat zn ssc kaarten wel verlengen zoals we dit al jaren doen als de club het moeilijk heeft.
    Vreselijke journalisten hier in ‘ t oosten . Open deuren of kortzichtig gelul
  • 4 May 2021 om 13:21
    Wat een achterlijk verhaal. Ik ben vader EN een hartstochtelijke fan. Helaas is m’n dochter nog iets te jong om mee te nemen ;)
  • 4 May 2021 om 13:03
    Ik ga gewoon weer verlengen!!!!
  • 4 May 2021 om 12:38
    En daarom ben jij ook geen echte FC Twente supporter meneer van Wissing! . Doei en tot nooit weerzien!
  • 4 May 2021 om 12:35
    • Quote van 4 May 2021 om 12:01
      Dit artikel had net zo goed van Leon kunnen zijn. Onrust creëren is dit. Het ruime overgrote deel gaat zn ssc kaarten wel verlengen zoals we dit al jaren doen als de club het moeilijk heeft.
    die lul van Wissing is toch Go ahead...dan weet je het toch..
  • 4 May 2021 om 12:15
    Na de degradatie elke thuiswedstrijd 27.000 tot 30.000 man in het stadion. Niet zo lullen
  • 4 May 2021 om 12:13
    • Quote van 4 May 2021 om 12:09
      En gelukkig heeft een groot deel zijn kaart nog tegoed.
    Maar als journalisten dit soort uitspraken doen zou je ze gelijk op de plaats moeten zetten en eerlijk wat mij betreft gewoon een stadion verbod. Kritisch zijn is 1 ding. Maar dit slaat nergens op en hebben wij als supporters als zo vaak het tegendeel bewezen en dat zullen de meesten altijd blijven doen.
  • 4 May 2021 om 12:10
    Tjonge zeg, daar ben je als club lekker mee als zo'n druiloor een dergelijke uitspraak doet. Dat zou ik hem wel eventjes onder de neus wrijven als hij de volgende keer bij Twente het terrein opstapt.
  • 4 May 2021 om 12:09
    • Quote van 4 May 2021 om 12:01
      Dit artikel had net zo goed van Leon kunnen zijn. Onrust creëren is dit. Het ruime overgrote deel gaat zn ssc kaarten wel verlengen zoals we dit al jaren doen als de club het moeilijk heeft.
    En gelukkig heeft een groot deel zijn kaart nog tegoed.
  • 4 May 2021 om 12:05
    • Quote van 4 May 2021 om 12:01
      Dit artikel had net zo goed van Leon kunnen zijn. Onrust creëren is dit. Het ruime overgrote deel gaat zn ssc kaarten wel verlengen zoals we dit al jaren doen als de club het moeilijk heeft.
    Indd, zo werkt dat vaak met journalistiek
  • 4 May 2021 om 12:01
    Dit artikel had net zo goed van Leon kunnen zijn. Onrust creëren is dit. Het ruime overgrote deel gaat zn ssc kaarten wel verlengen zoals we dit al jaren doen als de club het moeilijk heeft.
  • 4 May 2021 om 11:59
    Wij gaan er weer een halen!
  • 4 May 2021 om 11:58
    • Quote van 4 May 2021 om 11:47
      Supporter in goede en slechte tijden!
    word vergeten dat bij onze FCT de supporters echt de 12e man zijn ..komend seizoen word juist beter met onze hulp..
  • 4 May 2021 om 11:47
    Supporter in goede en slechte tijden!
Sunday 16 May 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›