Pierie schrok zich kapot: ''Heb meteen mijn vriendin geappt''

8
Pierie schrok zich kapot: ''Heb meteen mijn vriendin geappt''

Afgelopen weekend werd de familie van PSV-voetballer Eran Zahavi overvallen. Daarbij zijn zij bedreigd door criminelen en bestolen van dure materialen. 

Dat nieuws zorgde voor een schok in de gehele voetbalwereld. Ook FC Twente-voetballer Kik Pierie, die momenteel gehuurd wordt van Ajax, schrok zich kapot. "Ik ben ook voetballer. Ik heb meteen mijn vriendin geappt: Alleen opendoen bij PostNL als er iets binnenkomt. Dat heb ik echt gedaan", vertelt hij in gesprek met ESPN.

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 May 2021 om 15:09
    • Quote van 14 May 2021 om 08:03
      Zo slecht is pierie niet. Is gewoon een prima verdediger die mog kan groeien. Is daarbij ook nog erg jong. Ik snap eigelijk de kritiek ook niet op hem.
    Ga voor een nieuwe bril anders even naar de firma Anders...
  • 14 May 2021 om 12:11
    • Quote van 14 May 2021 om 08:03
      Zo slecht is pierie niet. Is gewoon een prima verdediger die mog kan groeien. Is daarbij ook nog erg jong. Ik snap eigelijk de kritiek ook niet op hem.
    Klopt, maar hij moet nog veel meer een echte verdediger worden. Voetballend is hij best ok. Heeft sterke verdediger naast hem nodig iig.
  • 14 May 2021 om 11:05
    Tja
  • 14 May 2021 om 08:21
    • Quote van 14 May 2021 om 08:03
      Zo slecht is pierie niet. Is gewoon een prima verdediger die mog kan groeien. Is daarbij ook nog erg jong. Ik snap eigelijk de kritiek ook niet op hem.
    Er is zoveel kritiek op hem omdat hij fysiek sterke aanvallers niet van de bal kan krijgen en ontzettend veel cruciale fouten heeft gemaakt in de opbouw.
  • 14 May 2021 om 08:03
    • Quote van 14 May 2021 om 04:58
      Pierie,...! Eerst laten zien dat je een eredivisie waardige speler bent en dan pas verhalen in de wereld strooien Want het kan nog 3 klassen beter met Pierie
    Zo slecht is pierie niet. Is gewoon een prima verdediger die mog kan groeien. Is daarbij ook nog erg jong. Ik snap eigelijk de kritiek ook niet op hem.
  • 14 May 2021 om 05:31