MATCHDAY: FC Twente op bezoek in Waalwijk; Menig keert terug in basis

269
MATCHDAY: FC Twente op bezoek in Waalwijk; Menig keert terug in basis

FC Twente speelt vanmiddag de uitwedstrijd op bezoek bij RKC Waalwijk. De Tukkers trappen in hun 33ste Eredivisieduel af om 14:30 in Noord-Brabant.

Bij FC Twente houdt 'de grote schoonmaak' aan. Trainer Ron Jans wisselt amper na de thuiswedstrijd met Heracles Almelo die in een 1-1 gelijkspel eindigde. Alleen Queensy Menig keert terug in de basis, hij vervangt de geschorste Jesse Bosch.

Opstelling FC Twente: Drommel, Markelo, Oosterwolde, Ebuehi, Smal, Brama, Zerrouki, Ilic, Van Leeuwen, Danilo, Menig.

269 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 May 2021 om 09:03
    • Quote van 13 May 2021 om 19:41
      Niet alleen het uitvallen van Cerny maar ook de blessures van Brama, Plezeguelo en Oosterwolde spelen een rol. Daarnaast veel jeugdspelers die nog nooit een vol seizoen op niveau hebben gespeeld en nu op hun tenen lopen, zowel fysiek als mentaal. Daarnaast zit alles nu tegen, waar het voor de winterstop mee zat. Begrijp me goed, ik probeer het slechte spel van de laatste weken niet goed te praten maar er zijn wel verzachtende omstandigheden.
    Hier ben ik het met je eens. Tel daar nog een aantal flinke discutabele beslissingen van de var en scheidsrechter rechters op. We hebben de laatste weken echt HELEMAAL NIKS mee. Blijf er wel bij dat jans een ander systeem had kunnen en misschien wel moeten proberen want het spel dat jans voor ogen heeft is bijna godsonmogelijk met alle blessures/schorsingen. Dat hadden de clubs om ons heen op de ranglijst ook gehad. Maar ook een aantal huurlingen die gewoon vies tegenvallen abass valt niet eens in narsingh is naar de bank verwezen. Zelfs dumic zit op de bank. Tel daar ontzettend veel (na de winterstop) persoonlijke fouten bij op. Daar word je ook niet mee geholpen met een ploeg dat al nul vertrouwen heeft.
  • 14 May 2021 om 08:20
    • Quote van 13 May 2021 om 21:20
      100% eens... Alleen wat ik denk is dat je na 5 verliespartijen toch echt wel eens mag veranderen van systeem... 442 bijvoorbeeld. Poppetjes op een andere positie helpt meestal niet... jammer van na de winterstop. Maar come on wat haddem we verwacht begin dit seizoen zonder een wedstrijd gespeeld te hebben. 12e plek is gewoon goed ivm het verleden. Even buiten het voetbal van de afgelopen weken om... trots op de club en geen bullshit verhalen van een trainer na de wedstrijd. Ik denk dat het komende seizoen van essentieel belang is ook ivm het publiek... Tot volgend jaarallemaal!
    De selectie was niet meer sterk genoeg. Teveel jeugd en teweinig kwaliteit. Tenminste, zo denk ik erover. Snap alleen niet dat het verval daarvan zo groot is.
  • 13 May 2021 om 21:20
    • Quote van 13 May 2021 om 19:41
      Niet alleen het uitvallen van Cerny maar ook de blessures van Brama, Plezeguelo en Oosterwolde spelen een rol. Daarnaast veel jeugdspelers die nog nooit een vol seizoen op niveau hebben gespeeld en nu op hun tenen lopen, zowel fysiek als mentaal. Daarnaast zit alles nu tegen, waar het voor de winterstop mee zat. Begrijp me goed, ik probeer het slechte spel van de laatste weken niet goed te praten maar er zijn wel verzachtende omstandigheden.
    100% eens... Alleen wat ik denk is dat je na 5 verliespartijen toch echt wel eens mag veranderen van systeem... 442 bijvoorbeeld. Poppetjes op een andere positie helpt meestal niet... jammer van na de winterstop. Maar come on wat haddem we verwacht begin dit seizoen zonder een wedstrijd gespeeld te hebben. 12e plek is gewoon goed ivm het verleden. Even buiten het voetbal van de afgelopen weken om... trots op de club en geen bullshit verhalen van een trainer na de wedstrijd. Ik denk dat het komende seizoen van essentieel belang is ook ivm het publiek... Tot volgend jaarallemaal!
  • 13 May 2021 om 20:24
    • Quote van 13 May 2021 om 19:41
      Niet alleen het uitvallen van Cerny maar ook de blessures van Brama, Plezeguelo en Oosterwolde spelen een rol. Daarnaast veel jeugdspelers die nog nooit een vol seizoen op niveau hebben gespeeld en nu op hun tenen lopen, zowel fysiek als mentaal. Daarnaast zit alles nu tegen, waar het voor de winterstop mee zat. Begrijp me goed, ik probeer het slechte spel van de laatste weken niet goed te praten maar er zijn wel verzachtende omstandigheden.
    Dat ben ik met je eens..
  • 13 May 2021 om 19:41
    • Quote van 13 May 2021 om 19:20
      Alleen om cerny? Dat weiger ik te geloven.
    Niet alleen het uitvallen van Cerny maar ook de blessures van Brama, Plezeguelo en Oosterwolde spelen een rol. Daarnaast veel jeugdspelers die nog nooit een vol seizoen op niveau hebben gespeeld en nu op hun tenen lopen, zowel fysiek als mentaal. Daarnaast zit alles nu tegen, waar het voor de winterstop mee zat. Begrijp me goed, ik probeer het slechte spel van de laatste weken niet goed te praten maar er zijn wel verzachtende omstandigheden.
  • 13 May 2021 om 19:26
    • Quote van 13 May 2021 om 18:56
      Ik vraag mij meer af, waar dat onmeunige verschil tussen eerste en tweede seizoen helft vandaan komt....daar mag wel goed naar gekeken worden
    Volledig mee eens.
  • 13 May 2021 om 19:26
    • Quote van 13 May 2021 om 18:56
      Jou eerste zin klopt niet!!! en is ook respectloos tegen over de supporters die tegen elke compensatie hebben afgezien. JE VOETBALT NU EN NOG NIET VOLGEND SEIZOEN. anders betaal ik nur nog 70% van de jaarkaart ze bint er toch al kloar met. 18 x verlies
    De wet van de grote aantallen. Elk cent die ze kunnen houden is meegenomen. Als je karakter hebt (en dat hebben er niet veel in Nederland) dan zeg je NEE.
  • 13 May 2021 om 19:20
    • Quote van 13 May 2021 om 18:58
      Cerny?
    Alleen om cerny? Dat weiger ik te geloven.
  • 13 May 2021 om 18:58
    • Quote van 13 May 2021 om 18:56
      Ik vraag mij meer af, waar dat onmeunige verschil tussen eerste en tweede seizoen helft vandaan komt....daar mag wel goed naar gekeken worden
    Cerny?
  • 13 May 2021 om 18:56
    • Quote van 13 May 2021 om 18:23
      De technisch staf is al lang met het volgende seizoen bezig .. Fctwente moet gaan kijken wat er mogelijk is in financieel opzicht het komend seizoen. Wat er uit de jeugd nog bij komt en wie men transvrij kan halen . Daarnaast de selectie versterken met huurlingen en ervaren spelers. Hopelijk kunnen ebu en cerny en pierie nog maals gehuurd worden van hun clubs. Dat zouden goede zaak zijn . Danilo heeft heeft het gewoon erg goed gedaan als je in ogenschouw neemt hoeveel eredivisie wedstrijden hij had gespeeld en ervaring die hij had. 17 doelpunten is gewoon uitstekend voor hem bij een club als fctwente
    Jou eerste zin klopt niet!!! en is ook respectloos tegen over de supporters die tegen elke compensatie hebben afgezien. JE VOETBALT NU EN NOG NIET VOLGEND SEIZOEN. anders betaal ik nur nog 70% van de jaarkaart ze bint er toch al kloar met. 18 x verlies
  • 13 May 2021 om 18:56
    • Quote van 13 May 2021 om 17:36
      Maar John nogmaals ik ben nog steeds niet voor ontslag. Maar intern moet er echt even flink geëvolueerd worden want deze reeks slaat absoluut nergens op. Ver ver buiten alle proporties.
    Ik vraag mij meer af, waar dat onmeunige verschil tussen eerste en tweede seizoen helft vandaan komt....daar mag wel goed naar gekeken worden
  • 13 May 2021 om 18:23
    • Quote van 13 May 2021 om 17:36
      Maar John nogmaals ik ben nog steeds niet voor ontslag. Maar intern moet er echt even flink geëvolueerd worden want deze reeks slaat absoluut nergens op. Ver ver buiten alle proporties.
    De technisch staf is al lang met het volgende seizoen bezig .. Fctwente moet gaan kijken wat er mogelijk is in financieel opzicht het komend seizoen. Wat er uit de jeugd nog bij komt en wie men transvrij kan halen . Daarnaast de selectie versterken met huurlingen en ervaren spelers. Hopelijk kunnen ebu en cerny en pierie nog maals gehuurd worden van hun clubs. Dat zouden goede zaak zijn . Danilo heeft heeft het gewoon erg goed gedaan als je in ogenschouw neemt hoeveel eredivisie wedstrijden hij had gespeeld en ervaring die hij had. 17 doelpunten is gewoon uitstekend voor hem bij een club als fctwente
  • 13 May 2021 om 17:50
    • Quote van 13 May 2021 om 17:36
      Maar John nogmaals ik ben nog steeds niet voor ontslag. Maar intern moet er echt even flink geëvolueerd worden want deze reeks slaat absoluut nergens op. Ver ver buiten alle proporties.
    Hopelijk gaat John niet voor ontslag maar wel voor opslag!
  • 13 May 2021 om 17:50
    • Quote van 13 May 2021 om 17:36
      Maar John nogmaals ik ben nog steeds niet voor ontslag. Maar intern moet er echt even flink geëvolueerd worden want deze reeks slaat absoluut nergens op. Ver ver buiten alle proporties.
    Hopelijk gaat John niet voor ontslag maar wel voor opslag!
  • 13 May 2021 om 17:50
    • Quote van 13 May 2021 om 17:10
      En volgend jaar degraderen en dan zul je wel zeggen ja is goed voor de rust en kunnen we opnieuw opbouwen. Ik ben ook geen voorstander van ontslaan. Maar jij lult echt godsgeklaagd ALLES RECHT wat krom is. Dit verval is buiten alle proporties. Ik benieuwd hoeveel supporters er vanavond staan in Hengelo. Want ze moeten zich allemaal de ogen uit de kop schamen voor deze reeks.
    Helemaal mee eens. Tweede seizoenshelft lijkt het voetbal nergens meer op.
  • 13 May 2021 om 17:36
    • Quote van 13 May 2021 om 17:18
      Probeer eens logisch na te denken wat er sinds januari allemaal is gebeurd binnen de club. De blessures bij de bepalende spelers de spelers die gehuurd waren en teleurgesteld waren omdat ze niet speelden zijn weggegaan omdat dat fctwente minder euro's zou gaan kosten De vreemde beslissingen en blunders van scheidsrechters en varleden . De cadeautjes die fctwente spelers aan de tegenstander hebben gegeven. Het vertrouwen dat daardoor ern enorme deuk heeft gekregen hier kan geen enkele trainer iets aan veranderen dit overkomt de club zo simpel is het
    Maar John nogmaals ik ben nog steeds niet voor ontslag. Maar intern moet er echt even flink geëvolueerd worden want deze reeks slaat absoluut nergens op. Ver ver buiten alle proporties.
  • 13 May 2021 om 17:30
    • Quote van 13 May 2021 om 17:18
      Probeer eens logisch na te denken wat er sinds januari allemaal is gebeurd binnen de club. De blessures bij de bepalende spelers de spelers die gehuurd waren en teleurgesteld waren omdat ze niet speelden zijn weggegaan omdat dat fctwente minder euro's zou gaan kosten De vreemde beslissingen en blunders van scheidsrechters en varleden . De cadeautjes die fctwente spelers aan de tegenstander hebben gegeven. Het vertrouwen dat daardoor ern enorme deuk heeft gekregen hier kan geen enkele trainer iets aan veranderen dit overkomt de club zo simpel is het
    Dan pas je je tactiek aan op de spelers die er wel zijn desnoods ga je defensiever spelen zie voorbeeld als sparta. Maar als je met minder spelers dezelfde tactiek blijft doen ja dan blijf je tegen de lamp lopen. Een ezel stoot nooit z'n hoofd 2x aan dezelfde steen. Jans doet al weken. Je kunt niet dezelfde filosofie hanteren. Met minder kwaliteit en minder spelers. Dat kan alleen de top 6.
  • 13 May 2021 om 17:24
    • Quote van 13 May 2021 om 17:13
      Een echte trainer verschuilt zich niet achter die feiten. Jans speelt niet naar zijn materiaal en vertikt het nog om eventueel met de huidige spelers materiaal om een ander systeem te spelen. Om iets te proberen. Dan nog de wissels. Laat soms veel te lang spelers staan. Gelukkig is het einde seizoen, maar we zijn in de 2e helft van de competitie op een degradatie plek beëindigd. De trainer is daar verantwoordelijk voor. Hij bepaald, beslist en heeft het laatste woord. Hij is is ver weg gezakt. Dat geeft geen goed voorbode voor het nieuwe seizoen.
    Geen enkele trainer had meer gekund met dit spelersmateriaal, zo denk ik er over. Dus het is mij te makkelijk om de trainer hiervoor de schuld te geven.
  • 13 May 2021 om 17:18
    • Quote van 13 May 2021 om 17:10
      En volgend jaar degraderen en dan zul je wel zeggen ja is goed voor de rust en kunnen we opnieuw opbouwen. Ik ben ook geen voorstander van ontslaan. Maar jij lult echt godsgeklaagd ALLES RECHT wat krom is. Dit verval is buiten alle proporties. Ik benieuwd hoeveel supporters er vanavond staan in Hengelo. Want ze moeten zich allemaal de ogen uit de kop schamen voor deze reeks.
    Probeer eens logisch na te denken wat er sinds januari allemaal is gebeurd binnen de club. De blessures bij de bepalende spelers de spelers die gehuurd waren en teleurgesteld waren omdat ze niet speelden zijn weggegaan omdat dat fctwente minder euro's zou gaan kosten De vreemde beslissingen en blunders van scheidsrechters en varleden . De cadeautjes die fctwente spelers aan de tegenstander hebben gegeven. Het vertrouwen dat daardoor ern enorme deuk heeft gekregen hier kan geen enkele trainer iets aan veranderen dit overkomt de club zo simpel is het
  • 13 May 2021 om 17:18
    • Quote van 13 May 2021 om 16:58
      Plus we hebben veel pech gehad met blessures van bepalende spelers (Cerny en Julio)
    Plus we hebben pech gehad met VAR
  • 13 May 2021 om 17:16
    • Quote van 13 May 2021 om 16:58
      Plus we hebben veel pech gehad met blessures van bepalende spelers (Cerny en Julio)
    Kan je je niet achter blijven verschuilen 1 winst in 18 partijen.
  • 13 May 2021 om 17:15
    • Quote van 13 May 2021 om 16:47
      Weet ik. Maar kijk ook wat we is gebeurt. Cerny valt weg, Julio is er niet bij. Pierie valt weg. Je staat met 4 vleugelverdedigers op het veld. Daarnaast heb je in de winterstop aantal ervaren spelers weg gedaan waarvan men achteraf zegt dat dat niet de beste zet is geweest. Alles wat op de bank zit komt nagenoeg net uit de luiers. Er is niemand die het elftal bij de hand kan nemen. Streuer zal zich daar van bewust zijn en zal proberen daar volgend seizoen meer balans in aan proberen te brengen.
    +100
  • 13 May 2021 om 17:13
    • Quote van 13 May 2021 om 16:58
      Plus we hebben veel pech gehad met blessures van bepalende spelers (Cerny en Julio)
    Een echte trainer verschuilt zich niet achter die feiten. Jans speelt niet naar zijn materiaal en vertikt het nog om eventueel met de huidige spelers materiaal om een ander systeem te spelen. Om iets te proberen. Dan nog de wissels. Laat soms veel te lang spelers staan. Gelukkig is het einde seizoen, maar we zijn in de 2e helft van de competitie op een degradatie plek beëindigd. De trainer is daar verantwoordelijk voor. Hij bepaald, beslist en heeft het laatste woord. Hij is is ver weg gezakt. Dat geeft geen goed voorbode voor het nieuwe seizoen.
  • 13 May 2021 om 17:12
    • Quote van 13 May 2021 om 16:58
      Plus we hebben veel pech gehad met blessures van bepalende spelers (Cerny en Julio)
    Zeker dat is voor de onervaren selectie een enorme aderlating geweest. Maar veel supporters zoeken weer een zondebok en dat is natuurlijk de trainer in hun beperkte denkwijzer. De trainers kunnen hier niets aan veranderen dit overkomt de club al jaren de wisselvalligheid. Hoeveel trainers zijn onnodig ontslagen Hoeveel geld heeft dit gekost en dat geld heeft de club niet of nauwelijks. Heeft de club baat gehad bij de ontslagen trainers door goede resultaten te halen het antwoord is simpel helemaal niet.
  • 13 May 2021 om 17:10
    • Quote van 13 May 2021 om 17:05
      Waanzin deze gedachte de club heeft sinds 8 jaren de grootste winst behaald die men in dit bizarre jaar kan halen. En dat is de gewenste rust binnen de organisatie sinds meer dan 8 jaren . Dit is her allergrootste winst punt van dit seizoen. Een trainer nu onslaan of wegsturen bekent het einde van de club de onrust zal weer extreem toenemen mer alle gevolgen van dien . Fctwente heeft maar 1 mogelijkheid en dat is verder gaan met deze ervaren technische staf alle onzinnige veranderingen pakken dramatisch uit voor de club met gevolgen die niet meer te overzien zijn . Rust in de organisatie in dit bizarre jaar is een wereld prestatie
    En volgend jaar degraderen en dan zul je wel zeggen ja is goed voor de rust en kunnen we opnieuw opbouwen. Ik ben ook geen voorstander van ontslaan. Maar jij lult echt godsgeklaagd ALLES RECHT wat krom is. Dit verval is buiten alle proporties. Ik benieuwd hoeveel supporters er vanavond staan in Hengelo. Want ze moeten zich allemaal de ogen uit de kop schamen voor deze reeks.
  • 13 May 2021 om 17:10
    • Quote van 13 May 2021 om 16:50
      Ik wil niets goed praten maar kijk naar de spelers selectie . Kijk naar hoe de trainers dit seizoen zijn begonnen met 8 spelers op de trainingen je moet dan iets opbouwen wat gewoon uitstekend is gedaan voor de winterstop. Na de winterstop is door de blessures bij bepalende spelers de ommekeer gekomen en de blunders van scheidsrechters en var leden. Daarnaast is het vertrouwen bij veel spelers door de tegenvallende resultaten tot het minimale gezakt . De wil en inzet is er altijd geweest maar er lukt gewoon nagenoeg niets meer. Voor de winterstop zat het allemaal mee nu allemaal tegen dat is niet vreemd maar misschien wel logisch
    Eens, Heracles werd vandaag alweer geholpen tegen feyenoord. Bij twente zit na de winterstop gewoon alles tegen, blessures, var beslissingen maar de bal is ook niet 1x keer goed gevallen. Maar het laatst genoemde kan je ook afdwingen, dat is ook niet gelukt.
  • 13 May 2021 om 17:10
    • Quote van 13 May 2021 om 16:37
      Mee eens, maar als je nu maar 8000 kaarten verkoopt natuurlijk niet meer. Maar ik ga ervan uit dat het weer mooie cijfers worden ondanks alles
    Supporter ben je in goede en slechte tijden. Ik zal altijd verlengen, hoe slecht ze ook spelen. Onvoorwaardelijke liefde voor de club, al meer dan 40 jaar.
  • 13 May 2021 om 17:05
    • Quote van 13 May 2021 om 16:48
      Jij kan dit niet meer goed praten. De cijfers en feiten zijn grotendeels bekend. Dat zijn kredietwaardigheid afbrokkelt komt niet zo maar aanwaaien. Normaliter was een trainer tijdens het seizoen al weggestuurd. Nu einde seizoen. Evalueren. Contract inleveren, bedanken voor de inzet en volgend seizoen een nieuwe passie volle trainer voor de groep.
    Waanzin deze gedachte de club heeft sinds 8 jaren de grootste winst behaald die men in dit bizarre jaar kan halen. En dat is de gewenste rust binnen de organisatie sinds meer dan 8 jaren . Dit is her allergrootste winst punt van dit seizoen. Een trainer nu onslaan of wegsturen bekent het einde van de club de onrust zal weer extreem toenemen mer alle gevolgen van dien . Fctwente heeft maar 1 mogelijkheid en dat is verder gaan met deze ervaren technische staf alle onzinnige veranderingen pakken dramatisch uit voor de club met gevolgen die niet meer te overzien zijn . Rust in de organisatie in dit bizarre jaar is een wereld prestatie
  • 13 May 2021 om 16:59
    • Quote van 13 May 2021 om 16:57
      Weet ik. En ik zeg ook niet dat het goed is of dat er niet meer had ingezeten. Maar een aantal hier reageert alsof de wereld vergaat. 2e seizoenshelft is gewoon gebleken dat het team niet breed of volwassen genoeg is. Dat is een leermoment en daar kan voor volgend seizoen op geanticipeerd worden.
    Inderdaad van wie mogen S & J blijven maar inkopen op mentaliteit en ervaring is lastig met een lege portemonnee. Ben benieuwd wat S kan regelen.
  • 13 May 2021 om 16:58
    • Quote van 13 May 2021 om 16:57
      Weet ik. En ik zeg ook niet dat het goed is of dat er niet meer had ingezeten. Maar een aantal hier reageert alsof de wereld vergaat. 2e seizoenshelft is gewoon gebleken dat het team niet breed of volwassen genoeg is. Dat is een leermoment en daar kan voor volgend seizoen op geanticipeerd worden.
    Plus we hebben veel pech gehad met blessures van bepalende spelers (Cerny en Julio)
  • 13 May 2021 om 16:57
    • Quote van 13 May 2021 om 16:54
      Volgens mij moet je minimaal presteren naar je begroting en dan zou een plek bij de top 8 niet onrealistisch zijn geweest. Zeker als je de eerste helft al zoveel punten hebt binnen geharkt. Tuurlijk is plek 12 redelijk maar zo’n enorm verval is buiten alle proporties. Dit gaat bovenop Corona extra financiële gevolgen hebben (lees sponsoren) en minder krediet bij de supporters. Zo zonde dit en eigenlijk ook bizar. Moet meer spelen dan blessures, worden de salarissen niet meer betaald ofzo?
    Weet ik. En ik zeg ook niet dat het goed is of dat er niet meer had ingezeten. Maar een aantal hier reageert alsof de wereld vergaat. 2e seizoenshelft is gewoon gebleken dat het team niet breed of volwassen genoeg is. Dat is een leermoment en daar kan voor volgend seizoen op geanticipeerd worden.
  • 13 May 2021 om 16:54
    • Quote van 13 May 2021 om 16:40
      Stel zeikstralen hier. Begin van het seizoen had je voor een 12e plek getekend. Eerste helft van het seizoen boven onze stand geleefd, tweede helft van het seizoen terecht gekomen waar we horen.
    Volgens mij moet je minimaal presteren naar je begroting en dan zou een plek bij de top 8 niet onrealistisch zijn geweest. Zeker als je de eerste helft al zoveel punten hebt binnen geharkt. Tuurlijk is plek 12 redelijk maar zo’n enorm verval is buiten alle proporties. Dit gaat bovenop Corona extra financiële gevolgen hebben (lees sponsoren) en minder krediet bij de supporters. Zo zonde dit en eigenlijk ook bizar. Moet meer spelen dan blessures, worden de salarissen niet meer betaald ofzo?
  • 13 May 2021 om 16:53
    • Quote van 13 May 2021 om 16:48
      Het is in principe nooit goed om afscheid te nemen van een trainer na een jaar. Het bouwen van een team of het verwezenlijken van een filosofie duurt minstens twee jaar. Trainers hebben hier (om verschillende redenen) al jaren niet de kans gekregen om iets op te zetten. Geef dit stel nu ten minste de kans om zich te bewijzen.
    Ss ik ben het met je eens. Maar zijn er überhaupt nog aan knoop punten het spel word steeds slechter. We zijn de slechtst presterende club in de eredivisie na de winter. Van mij hoeft hij niet weg. Maar jans kan zomaar de eer aan zichzelf houden. Deze reeks mag ook niet zonder consequenties blijven. Dat gaat niemand ook binnen de club tolereren. Laat maar bouwen wat mij betreft. Maar dit soort reeksen gaan krachten los maken rondom onze club zoals dit al jaren gebeurt. Dat is wat ik bedoel eigenlijk.
  • 13 May 2021 om 16:50
    • Quote van 13 May 2021 om 16:40
      Stel zeikstralen hier. Begin van het seizoen had je voor een 12e plek getekend. Eerste helft van het seizoen boven onze stand geleefd, tweede helft van het seizoen terecht gekomen waar we horen.
    op de 17e plaats???
  • 13 May 2021 om 16:50
    • Quote van 13 May 2021 om 16:42
      Ook jij kunt het verschil tussen de eerste en de tweede seizoens helft niet goed praten! Dit heeft met pure inzet te maken.
    Ik wil niets goed praten maar kijk naar de spelers selectie . Kijk naar hoe de trainers dit seizoen zijn begonnen met 8 spelers op de trainingen je moet dan iets opbouwen wat gewoon uitstekend is gedaan voor de winterstop. Na de winterstop is door de blessures bij bepalende spelers de ommekeer gekomen en de blunders van scheidsrechters en var leden. Daarnaast is het vertrouwen bij veel spelers door de tegenvallende resultaten tot het minimale gezakt . De wil en inzet is er altijd geweest maar er lukt gewoon nagenoeg niets meer. Voor de winterstop zat het allemaal mee nu allemaal tegen dat is niet vreemd maar misschien wel logisch
  • 13 May 2021 om 16:48
    • Quote van 13 May 2021 om 16:42
      Dan moet a jans zelf dat contract in leveren want geld daarvoor is er niet. En moet de volgende trainer ook betaald worden ben er geen voorstander van helemaal met onze financiële huishouding. Maar er is geen enkele zekerheid voor volgend jaar. Echt nul.
    Het is in principe nooit goed om afscheid te nemen van een trainer na een jaar. Het bouwen van een team of het verwezenlijken van een filosofie duurt minstens twee jaar. Trainers hebben hier (om verschillende redenen) al jaren niet de kans gekregen om iets op te zetten. Geef dit stel nu ten minste de kans om zich te bewijzen.
  • 13 May 2021 om 16:48
    • Quote van 13 May 2021 om 16:41
      Man als je de club wilt kapot maken ga je jans wegsturen. Je moet wel volstrekt gestoord zijn om dit aan te bedenken. Wat heeft het geholpen alle trainers die zijn ontslagen de laaste 8 seizoenen helemaal niets met als hoogtepunt de degradatie 3 seizoenen geleden hake en verbeek ontslagen en nog gedegradeerd . Dus laat een trainer weer iets opbouwen en dat gaat zeker bij een club als fctwente met vallen en opstaan de komende seizoenen. Jans nu wegsturen is de grootste blunder die de club sinds 1965 kan maken . En betekent........
    Jij kan dit niet meer goed praten. De cijfers en feiten zijn grotendeels bekend. Dat zijn kredietwaardigheid afbrokkelt komt niet zo maar aanwaaien. Normaliter was een trainer tijdens het seizoen al weggestuurd. Nu einde seizoen. Evalueren. Contract inleveren, bedanken voor de inzet en volgend seizoen een nieuwe passie volle trainer voor de groep.
  • 13 May 2021 om 16:47
    • Quote van 13 May 2021 om 16:43
      Ja, en tien jaar geleden waren we voor top drie gegaan. Dat doet allemaal niets af aan de wanprestatie van de laatste 18 wedstrijden!
    Weet ik. Maar kijk ook wat we is gebeurt. Cerny valt weg, Julio is er niet bij. Pierie valt weg. Je staat met 4 vleugelverdedigers op het veld. Daarnaast heb je in de winterstop aantal ervaren spelers weg gedaan waarvan men achteraf zegt dat dat niet de beste zet is geweest. Alles wat op de bank zit komt nagenoeg net uit de luiers. Er is niemand die het elftal bij de hand kan nemen. Streuer zal zich daar van bewust zijn en zal proberen daar volgend seizoen meer balans in aan proberen te brengen.
  • 13 May 2021 om 16:47
    Snel dit seizoen vergeten, de slapjanussen proberen te verkopen of verhuren, Markelo, Ilic, Danilo en Pierie snel terug naar de eigen clubs. Volgend seizoen een paar ettertjes en knokkers , beetje meer ervaren spelers erbij, vooral een goede 10 en iemand die een doelpunt kan maken.
  • 13 May 2021 om 16:46
    • Quote van 13 May 2021 om 16:40
      Stel zeikstralen hier. Begin van het seizoen had je voor een 12e plek getekend. Eerste helft van het seizoen boven onze stand geleefd, tweede helft van het seizoen terecht gekomen waar we horen.
    Ik ben het met je eens. Maar als je deze reeks ziet en nul verbetering echt helemaal niks geen aanknoop punten. Niks nada nop. Je bent volgend jaar per definitie degradatie kandidaat nummer 1.
  • 13 May 2021 om 16:45
    • Quote van 13 May 2021 om 16:45
      Wat een bullshit aannames weer...pppfff
    Ik denk dat ie gelijk heeft hoor. Jans heeft ook gezegd dat het aanblijven van streuer hem overtuigde om het nieuwe contract te tekenen. Iets in die trend
  • 13 May 2021 om 16:45
    • Quote van 13 May 2021 om 16:43
      Die twee zijn wel bindend aan elkaar. Of Jans gaat dan weg en Streuer doet nog deze transferperiode de spelers zaken en gaat dan rond september weg.
    Wat een bullshit aannames weer...pppfff
  • 13 May 2021 om 16:45
    • Quote van 13 May 2021 om 16:41
      Man als je de club wilt kapot maken ga je jans wegsturen. Je moet wel volstrekt gestoord zijn om dit aan te bedenken. Wat heeft het geholpen alle trainers die zijn ontslagen de laaste 8 seizoenen helemaal niets met als hoogtepunt de degradatie 3 seizoenen geleden hake en verbeek ontslagen en nog gedegradeerd . Dus laat een trainer weer iets opbouwen en dat gaat zeker bij een club als fctwente met vallen en opstaan de komende seizoenen. Jans nu wegsturen is de grootste blunder die de club sinds 1965 kan maken . En betekent........
    Grootste blunder was hem aanstellen sinds 1965.
  • 13 May 2021 om 16:43
    • Quote van 13 May 2021 om 16:40
      Stel zeikstralen hier. Begin van het seizoen had je voor een 12e plek getekend. Eerste helft van het seizoen boven onze stand geleefd, tweede helft van het seizoen terecht gekomen waar we horen.
    Ja, en tien jaar geleden waren we voor top drie gegaan. Dat doet allemaal niets af aan de wanprestatie van de laatste 18 wedstrijden!
  • 13 May 2021 om 16:43
    • Quote van 13 May 2021 om 16:39
      Waarom bang dat streuer ermee stopt streuer is toch verantwoordelijk voor dit zooitje
    Die twee zijn wel bindend aan elkaar. Of Jans gaat dan weg en Streuer doet nog deze transferperiode de spelers zaken en gaat dan rond september weg.
  • 13 May 2021 om 16:42
    • Quote van 13 May 2021 om 16:41
      Je hebt nog maanden de tijd geen zorgen
    Eind deze maand toch??
  • 13 May 2021 om 16:42
    • Quote van 13 May 2021 om 16:38
      Het beste is een andere trainer. De krediet van Jans brokkelt heel snel af. Hij heeft geen enkele zekerheid dat het volgend jaar nog beter gaat. Het beste is nu afscheid laten nemen dan straks midden in het seizoen. (Hake Sceario) Die rode kaart van Danilo zegt ook al veel. Spelers willen niet meer door het stof voor deze trainer. Het is voetballend zeer matig en slechter geworden. Die denkt lekker vroeg terug naar Ajax. Volgende week niet spelen. Jans moet de boezem in eigen hand steken.
    Dan moet a jans zelf dat contract in leveren want geld daarvoor is er niet. En moet de volgende trainer ook betaald worden ben er geen voorstander van helemaal met onze financiële huishouding. Maar er is geen enkele zekerheid voor volgend jaar. Echt nul.
  • 13 May 2021 om 16:42
    • Quote van 13 May 2021 om 16:34
      Dit is fctwente toch al seizoenen lang de laatste jaren 50 procent goed tot uitstekend en 50 procent van de wedstrijden wisselvallig en zwak . We moeten ons eens afvragen hoe dit komt en of alle ontslagen trainers de laatste seizoenen succesvol zijn geweest . De onrust is dramatisch geweest de laaste 8 jaren dit seizoen gelukkig de ommekeer eindelijk rust binnen de organisatie. Daar kun je mee verder de komende seizoenen het grootste winstpunt van de laaste 7 seizoenen. Fctwente moet verder en de ervaren technische staf gaat voor het komende seizoen ook een goede groep spelers halen om te kunnen overleven in de eredivisie
    Ook jij kunt het verschil tussen de eerste en de tweede seizoens helft niet goed praten! Dit heeft met pure inzet te maken.
  • 13 May 2021 om 16:41
    • Quote van 13 May 2021 om 16:41
      Moet echt ff motivatie vinden om mijn seizoenskaarten te verlengen. Ben er zo klaar mee een stel jochies te financieren bij wie de prioriteit is te leven als een rockster en 0 inzet tonen in het veld. Wat slecht dit, en heeft niets meer met voetbal te maken.
    Je hebt nog maanden de tijd geen zorgen
  • 13 May 2021 om 16:41
    • Quote van 13 May 2021 om 16:29
      Gaat misschien wel gebeuren. Gezien dit spelbeeld en verliesbeurten achter elkaar. 18 x verliezen is verreweg schandalig. Jans moet gewoon zijn contract gaan inleveren. Het zou mij niet verbazen dat hij dat gaat doen. Maar dan ben ik bang dat Streuer er ook mee stopt.
    Man als je de club wilt kapot maken ga je jans wegsturen. Je moet wel volstrekt gestoord zijn om dit aan te bedenken. Wat heeft het geholpen alle trainers die zijn ontslagen de laaste 8 seizoenen helemaal niets met als hoogtepunt de degradatie 3 seizoenen geleden hake en verbeek ontslagen en nog gedegradeerd . Dus laat een trainer weer iets opbouwen en dat gaat zeker bij een club als fctwente met vallen en opstaan de komende seizoenen. Jans nu wegsturen is de grootste blunder die de club sinds 1965 kan maken . En betekent........
  • 13 May 2021 om 16:41
    Moet echt ff motivatie vinden om mijn seizoenskaarten te verlengen. Ben er zo klaar mee een stel jochies te financieren bij wie de prioriteit is te leven als een rockster en 0 inzet tonen in het veld. Wat slecht dit, en heeft niets meer met voetbal te maken.
  • 13 May 2021 om 16:40
    Stel zeikstralen hier. Begin van het seizoen had je voor een 12e plek getekend. Eerste helft van het seizoen boven onze stand geleefd, tweede helft van het seizoen terecht gekomen waar we horen.
  • 13 May 2021 om 16:39
    • Quote van 13 May 2021 om 16:37
      Ben daar normaal niet voor. Maar deze reeks kan echt niet. Als er publiek in de stadions had gezeten was de pleuris al lang uitgebroken.
    Waarom bang dat streuer ermee stopt streuer is toch verantwoordelijk voor dit zooitje
  • 13 May 2021 om 16:39
    • Quote van 13 May 2021 om 16:37
      Ben daar normaal niet voor. Maar deze reeks kan echt niet. Als er publiek in de stadions had gezeten was de pleuris al lang uitgebroken.
    Waarom bang dat streuer ermee stopt streuer is toch verantwoordelijk voor dit zooitje
  • 13 May 2021 om 16:38
    • Quote van 13 May 2021 om 16:32
      Ik denk niet dat streuer ermee stopt. Maar jans zou nog wel eens de eer aan zichzelf kunnen houden inderdaad. Maar denk oprecht dat ze ulderink naar voren schuiven en dan de koning erbij vragen zou mij niet verbazen of in elk geval z'n type.
    Het beste is een andere trainer. De krediet van Jans brokkelt heel snel af. Hij heeft geen enkele zekerheid dat het volgend jaar nog beter gaat. Het beste is nu afscheid laten nemen dan straks midden in het seizoen. (Hake Sceario) Die rode kaart van Danilo zegt ook al veel. Spelers willen niet meer door het stof voor deze trainer. Het is voetballend zeer matig en slechter geworden. Die denkt lekker vroeg terug naar Ajax. Volgende week niet spelen. Jans moet de boezem in eigen hand steken.
  • 13 May 2021 om 16:37
    • Quote van 13 May 2021 om 16:27
      Dit word gewoon een gevalletje van Hake destijds.. Ontslag GjV komt en degradatie is onderweg. Word een heel heel heel zwaar seizoen.. Ben er zo klaar mee. Overigens zei Jans dat de supporters moesten verlengen en buiten de prestaties omkijken. Maar ik zeg je wel als we de 8.000 kaarten krijgen hebben een geweldige prestatie neergezet. Deze club verdient deze supporters niet. Op papier horen we op de plek van AZ thuis en de supporters van AZ verdienen onze prestaties
    Mee eens, maar als je nu maar 8000 kaarten verkoopt natuurlijk niet meer. Maar ik ga ervan uit dat het weer mooie cijfers worden ondanks alles
  • 13 May 2021 om 16:37
    • Quote van 13 May 2021 om 16:29
      Gaat misschien wel gebeuren. Gezien dit spelbeeld en verliesbeurten achter elkaar. 18 x verliezen is verreweg schandalig. Jans moet gewoon zijn contract gaan inleveren. Het zou mij niet verbazen dat hij dat gaat doen. Maar dan ben ik bang dat Streuer er ook mee stopt.
    Ben daar normaal niet voor. Maar deze reeks kan echt niet. Als er publiek in de stadions had gezeten was de pleuris al lang uitgebroken.
  • 13 May 2021 om 16:34
    • Quote van 13 May 2021 om 16:25
      Bulshit na 8 wedstrijden liep iedereen de polonaise ook jij. Zelfs EL kwam voorbij en het gaat als een nachtkaars uit SCHANDE ook een jans mag zich achter de oren krabben dit duurt al weken en kan je niet meer op de verletze afschuiven, dat is al lang lang heen
    Dit is fctwente toch al seizoenen lang de laatste jaren 50 procent goed tot uitstekend en 50 procent van de wedstrijden wisselvallig en zwak . We moeten ons eens afvragen hoe dit komt en of alle ontslagen trainers de laatste seizoenen succesvol zijn geweest . De onrust is dramatisch geweest de laaste 8 jaren dit seizoen gelukkig de ommekeer eindelijk rust binnen de organisatie. Daar kun je mee verder de komende seizoenen het grootste winstpunt van de laaste 7 seizoenen. Fctwente moet verder en de ervaren technische staf gaat voor het komende seizoen ook een goede groep spelers halen om te kunnen overleven in de eredivisie
  • 13 May 2021 om 16:33
    Gelukkig kost mie de seizoenkaart volgend jaar niks
  • 13 May 2021 om 16:32
    • Quote van 13 May 2021 om 16:29
      Gaat misschien wel gebeuren. Gezien dit spelbeeld en verliesbeurten achter elkaar. 18 x verliezen is verreweg schandalig. Jans moet gewoon zijn contract gaan inleveren. Het zou mij niet verbazen dat hij dat gaat doen. Maar dan ben ik bang dat Streuer er ook mee stopt.
    Ik denk niet dat streuer ermee stopt. Maar jans zou nog wel eens de eer aan zichzelf kunnen houden inderdaad. Maar denk oprecht dat ze ulderink naar voren schuiven en dan de koning erbij vragen zou mij niet verbazen of in elk geval z'n type.
  • 13 May 2021 om 16:31
    Na de financiële vergoeding aan de andere clubs heeft twente in 2021 besloten alle clubs ook nog eens te compenseren met een punten vergoeding.
  • 13 May 2021 om 16:31
    • Quote van 13 May 2021 om 16:29
      Gaat misschien wel gebeuren. Gezien dit spelbeeld en verliesbeurten achter elkaar. 18 x verliezen is verreweg schandalig. Jans moet gewoon zijn contract gaan inleveren. Het zou mij niet verbazen dat hij dat gaat doen. Maar dan ben ik bang dat Streuer er ook mee stopt.
    Streuer heeft ook geen geweldig werk geleverd. Ze mogen van mij nog blijven maar er moet wel echt wat gebeuren.
  • 13 May 2021 om 16:30
    • Quote van 13 May 2021 om 16:29
      Dit gaat je gegarandeerd seizoenkaarten kosten.
    mensen hebben hun geld laten liggen voor de club SCHANDALIG!!! Geen woorden voor bizar.
  • 13 May 2021 om 16:29
    • Quote van 13 May 2021 om 16:18
      Ron Jans rot op!
    Gaat misschien wel gebeuren. Gezien dit spelbeeld en verliesbeurten achter elkaar. 18 x verliezen is verreweg schandalig. Jans moet gewoon zijn contract gaan inleveren. Het zou mij niet verbazen dat hij dat gaat doen. Maar dan ben ik bang dat Streuer er ook mee stopt.
  • 13 May 2021 om 16:29
    • Quote van 13 May 2021 om 16:26
      Wat een ergenis Messi, het is 't kijken niet meer waard. Pot Veltins mee naar buiten en genieten van het mooie weer.
    Beter inderdaad verdomd veel geluk gehad dat we safe zijn het liekt’ er niet meer op.
  • 13 May 2021 om 16:29
    Dit gaat je gegarandeerd seizoenkaarten kosten.
  • 13 May 2021 om 16:27
    • Quote van 13 May 2021 om 16:24
      Ben geen voorstander dat hij weg moet. Maar volgend jaar met publiek krijgt hij veel eerder druk als dit seizoen. We worden gewoon de slechtste ploeg van 2e seizoenshelft
    Dit word gewoon een gevalletje van Hake destijds.. Ontslag GjV komt en degradatie is onderweg. Word een heel heel heel zwaar seizoen.. Ben er zo klaar mee. Overigens zei Jans dat de supporters moesten verlengen en buiten de prestaties omkijken. Maar ik zeg je wel als we de 8.000 kaarten krijgen hebben een geweldige prestatie neergezet. Deze club verdient deze supporters niet. Op papier horen we op de plek van AZ thuis en de supporters van AZ verdienen onze prestaties
  • 13 May 2021 om 16:27
    • Quote van 13 May 2021 om 16:20
      Nog wat positiefs gezien de tweede helft?
    Danilo rood!!! Nu alleen Jans nog. Hahaha
  • 13 May 2021 om 16:27
    • Quote van 13 May 2021 om 16:25
      Iedereen heeft al verscheidene spelers geopperd voor volgend jaar. Ik vraag me af wie er überhaupt nog wil komen. Dat wordt middelmatigheid.
    Middelmatigheid is beter dan dit
  • 13 May 2021 om 16:26
    • Quote van 13 May 2021 om 16:22
      Nee ook niet wat een onzin die man heeft zijn best gedaan maar het is gewoon te jong
    Onzin, aankoopbeleid in de pauze bagger. Twee redelijke laten gaan.
  • 13 May 2021 om 16:26
    • Quote van 13 May 2021 om 16:21
      Stelletje amateurs bint
    Wat een ergenis Messi, het is 't kijken niet meer waard. Pot Veltins mee naar buiten en genieten van het mooie weer.
  • 13 May 2021 om 16:26
    Nu feestvieren ja.. ze hadden vorig seizoen al moeten degraderen
  • 13 May 2021 om 16:25
    Iedereen heeft al verscheidene spelers geopperd voor volgend jaar. Ik vraag me af wie er überhaupt nog wil komen. Dat wordt middelmatigheid.
  • 13 May 2021 om 16:25
    Dit kan echt niet meer. Geen seizoenkaart komend seizoen. Ben er finaal klaar mee.
  • 13 May 2021 om 16:25
    Het seizoen zo afsluiten is Twente onwaardig.
  • 13 May 2021 om 16:25
    • Quote van 13 May 2021 om 16:20
      Je moet eens een goede bril kopen en je verwachtingspatroon fors bij stellen dan wordt je eindelijk eens realistisch. De doelstelling was simpel niet in degradatie nood komen dat is de factor voor fctwente dit seizoen. En ga er maar van uit dat dit ook het komende seizoen de doelstelling is niet in degradatie nood komen volstrekt logisch met de financiële mogelijkheden die de club heeft
    Bulshit na 8 wedstrijden liep iedereen de polonaise ook jij. Zelfs EL kwam voorbij en het gaat als een nachtkaars uit SCHANDE ook een jans mag zich achter de oren krabben dit duurt al weken en kan je niet meer op de verletze afschuiven, dat is al lang lang heen
  • 13 May 2021 om 16:24
    • Quote van 13 May 2021 om 16:24
      Ben geen voorstander dat hij weg moet. Maar volgend jaar met publiek krijgt hij veel eerder druk als dit seizoen. We worden gewoon de slechtste ploeg van 2e seizoenshelft
    Ik ook niet. Maar 18 wedstrijden 1 overwinning is gewoon twente onwaardig. Dat is normaal gewoon degraderen…
  • 13 May 2021 om 16:24
    • Quote van 13 May 2021 om 16:13
      Ach lullo schei toch eens uit met alles te romantiseren.......het is toch gewoon bagger!! 18 wedstrijden, 1 keer gewonnen......
    Echthe doetie altijd
  • 13 May 2021 om 16:24
    • Quote van 13 May 2021 om 16:18
      Ron Jans rot op!
    Ben geen voorstander dat hij weg moet. Maar volgend jaar met publiek krijgt hij veel eerder druk als dit seizoen. We worden gewoon de slechtste ploeg van 2e seizoenshelft
  • 13 May 2021 om 16:24
    • Quote van 13 May 2021 om 16:16
      Wisselvallig ?
    Hahaha 1 overwinning in 18 wedstrijden noemt hij wisselvallig hahaha.
  • 13 May 2021 om 16:24
    Ja joh wandel lekker naar de hoevlag met z'n 2en
  • 13 May 2021 om 16:23
    • Quote van 13 May 2021 om 16:06
      Niet veel zo te lezen. Veel succes supporters . Ze denken nog steeds dat fctwente 2 goede seizoenshelften kan spelen met deze selectie. De realiteit is anders fctwente heeft een uitstekende eerste seizoenshelft gespeeld en een erg wisselvallige 2 de seizoenshelft. Dat is fctwente al jaren de laaste seizoenen erg wisselvallig. Het grootste winstpunt is de rust binnen de organisatie dit seizoen. Mischien nog wel belangrijker dat de resultaten na de winterstop.
    HAHA wisselvallig noemt die dat Johnny toch. Wisselvallig is hier verliezen daar winnen , van de 18 wedstrijden 1 winnen is niet normaal en kan je het wel weer proberen recht te lullen dit kan gewoon zo niet. Er moet echt heel wat bij volgend seizoen en hopen dat jans ze dan wel weer kan prikkelen zoals 1e seizoenshelft
  • 13 May 2021 om 16:22
    • Quote van 13 May 2021 om 16:22
      Nee ook niet wat een onzin die man heeft zijn best gedaan maar het is gewoon te jong
    Daar is hij toch ook verantwoordelijk voor?
  • 13 May 2021 om 16:22
    • Quote van 13 May 2021 om 16:20
      Wil je Streuer wel weghebben dan? Die is daar verantwoordelijk voor
    Nee ook niet wat een onzin die man heeft zijn best gedaan maar het is gewoon te jong
  • 13 May 2021 om 16:21
    Stelletje amateurs bint
  • 13 May 2021 om 16:20
    • Quote van 13 May 2021 om 16:19
      Ga heen wat moet je dan met zon selectie
    Wil je Streuer wel weghebben dan? Die is daar verantwoordelijk voor
  • 13 May 2021 om 16:20
    • Quote van 13 May 2021 om 16:01
      dan was die mooi op tijd. lol
    Nog wat positiefs gezien de tweede helft?
  • 13 May 2021 om 16:20
    • Quote van 13 May 2021 om 16:16
      Is gewoon schandalig, respectloos naar alle supporters ook. Lekker blijven relativeren John, dan zijn we over een jaar weer gedegradeerd en dan echt failliet.
    Scheelt wel veel chagrijnige weekenden.
  • 13 May 2021 om 16:20
    • Quote van 13 May 2021 om 16:13
      Ach lullo schei toch eens uit met alles te romantiseren.......het is toch gewoon bagger!! 18 wedstrijden, 1 keer gewonnen......
    Je moet eens een goede bril kopen en je verwachtingspatroon fors bij stellen dan wordt je eindelijk eens realistisch. De doelstelling was simpel niet in degradatie nood komen dat is de factor voor fctwente dit seizoen. En ga er maar van uit dat dit ook het komende seizoen de doelstelling is niet in degradatie nood komen volstrekt logisch met de financiële mogelijkheden die de club heeft
  • 13 May 2021 om 16:20
    • Quote van 13 May 2021 om 16:16
      Nog 1 wedstrijd dan kan bij jou de vlag uit. Danillo rood dus daar zijn we ook van verlost
    Narsingh ben ik echt niet rouwig om. Weg ermee. Heeft niet 1 fatsoenlijke bal afgeleverd bij dezelfde kleur en dat is naast brama je "ervaring". Kan er zo bagger weinig van.
  • 13 May 2021 om 16:19
    • Quote van 13 May 2021 om 16:13
      Ach lullo schei toch eens uit met alles te romantiseren.......het is toch gewoon bagger!! 18 wedstrijden, 1 keer gewonnen......
    Helemaal mee eens. Ik word niet goed van dat goedpraten van hem.
  • 13 May 2021 om 16:19
    • Quote van 13 May 2021 om 16:18
      Ron Jans rot op!
    Ga heen wat moet je dan met zon selectie
  • 13 May 2021 om 16:19
    Kunnen we ADO niet gewoon 3 punten geven? Dit wil je toch niet meer zien, wat een waardeloos seizoen is dit zeg. Chapeau na Ron en Jan voor de eerste 5 wedstrijden maar wat daarna gebeurd is is gewoon lachwekkend.
  • 13 May 2021 om 16:19
    Kunnen we ADO niet gewoon 3 punten geven? Dit wil je toch niet meer zien, wat een waardeloos seizoen is dit zeg. Chapeau na Ron en Jan voor de eerste 5 wedstrijden maar wat daarna gebeurd is is gewoon lachwekkend.
  • 13 May 2021 om 16:19
    • Quote van 13 May 2021 om 16:18
      Ron Jans rot op!
    Graag
  • 13 May 2021 om 16:19
    Deze wan prestatie mag je rustig ook de trainer aanrekenen.
  • 13 May 2021 om 16:19
    Waar komen die 7 minuten vandaan?
  • 13 May 2021 om 16:18
    • Quote van 13 May 2021 om 16:17
      Je bent spits en gaat natrappen met 5 minuten te gaat bij 2-1 achter...
    Wil nu al met vakantie
  • 13 May 2021 om 16:18
    Ron Jans rot op!
  • 13 May 2021 om 16:18
    • Quote van 13 May 2021 om 16:17
      Wat gebeurde er
    Natrappen Danilo
  • 13 May 2021 om 16:18
    • Quote van 13 May 2021 om 16:16
      Nog 1 wedstrijd dan kan bij jou de vlag uit. Danillo rood dus daar zijn we ook van verlost
    Oja die komt niet meer terug natuurlijk
  • 13 May 2021 om 16:17
    Wat gebeurde er
  • 13 May 2021 om 16:17
    Je bent spits en gaat natrappen met 5 minuten te gaat bij 2-1 achter...
  • 13 May 2021 om 16:16
    • Quote van 13 May 2021 om 16:13
      Ik hang verdomme echt de vlag uit als we van narsingh verlost zijn.
    Nog 1 wedstrijd dan kan bij jou de vlag uit. Danillo rood dus daar zijn we ook van verlost
  • 13 May 2021 om 16:16
    Braziliaan teru g naar de neuzen. Wat een koek wous
  • 13 May 2021 om 16:16
    • Quote van 13 May 2021 om 16:06
      Niet veel zo te lezen. Veel succes supporters . Ze denken nog steeds dat fctwente 2 goede seizoenshelften kan spelen met deze selectie. De realiteit is anders fctwente heeft een uitstekende eerste seizoenshelft gespeeld en een erg wisselvallige 2 de seizoenshelft. Dat is fctwente al jaren de laaste seizoenen erg wisselvallig. Het grootste winstpunt is de rust binnen de organisatie dit seizoen. Mischien nog wel belangrijker dat de resultaten na de winterstop.
    Wisselvallig ?
  • 13 May 2021 om 16:16
    • Quote van 13 May 2021 om 16:11
      Ik kan je een ding zeggen, bij een aantal fans binnen de harde kern begint de kredietwaardigheid van Jans af te brokkelen. Ook niet geheel onlogisch met 18 wedstrijden op rij niet winnen.
    Is gewoon schandalig, respectloos naar alle supporters ook. Lekker blijven relativeren John, dan zijn we over een jaar weer gedegradeerd en dan echt failliet.
  • 13 May 2021 om 16:16
    Anders pak je nog ff rood
  • 13 May 2021 om 16:13
    • Quote van 13 May 2021 om 16:06
      Niet veel zo te lezen. Veel succes supporters . Ze denken nog steeds dat fctwente 2 goede seizoenshelften kan spelen met deze selectie. De realiteit is anders fctwente heeft een uitstekende eerste seizoenshelft gespeeld en een erg wisselvallige 2 de seizoenshelft. Dat is fctwente al jaren de laaste seizoenen erg wisselvallig. Het grootste winstpunt is de rust binnen de organisatie dit seizoen. Mischien nog wel belangrijker dat de resultaten na de winterstop.
    Ach lullo schei toch eens uit met alles te romantiseren.......het is toch gewoon bagger!! 18 wedstrijden, 1 keer gewonnen......
  • 13 May 2021 om 16:13
    Ik hang verdomme echt de vlag uit als we van narsingh verlost zijn.
  • 13 May 2021 om 16:12
    • Quote van 13 May 2021 om 16:01
      Zerrouki wordt steeds slechte Één goede wedstrijd tegen vitesse dan houdt het ook wel op.
    Jij houd wel van knuppels in een hoenderhok gooien he?
  • 13 May 2021 om 16:11
    • Quote van 13 May 2021 om 16:06
      Niet veel zo te lezen. Veel succes supporters . Ze denken nog steeds dat fctwente 2 goede seizoenshelften kan spelen met deze selectie. De realiteit is anders fctwente heeft een uitstekende eerste seizoenshelft gespeeld en een erg wisselvallige 2 de seizoenshelft. Dat is fctwente al jaren de laaste seizoenen erg wisselvallig. Het grootste winstpunt is de rust binnen de organisatie dit seizoen. Mischien nog wel belangrijker dat de resultaten na de winterstop.
    Ik kan je een ding zeggen, bij een aantal fans binnen de harde kern begint de kredietwaardigheid van Jans af te brokkelen. Ook niet geheel onlogisch met 18 wedstrijden op rij niet winnen.
  • 13 May 2021 om 16:10
    • Quote van 13 May 2021 om 16:03
      Pak narsingh er maar eens bij. Die is veel slechter.
    Ben er niet mee eens wat Zerrouki betreft; vind hem juist vaak één van de beteren bij Twente, daar mag Narsing nog wat van leren…….. Vind Narsing en Roemeratoe de twee die altijd waardeloos spelen !!
  • 13 May 2021 om 16:10
    +100
  • 13 May 2021 om 16:06
    • Quote van 13 May 2021 om 15:51
      Hoeveel successupporters zitten er hier?
    Niet veel zo te lezen. Veel succes supporters . Ze denken nog steeds dat fctwente 2 goede seizoenshelften kan spelen met deze selectie. De realiteit is anders fctwente heeft een uitstekende eerste seizoenshelft gespeeld en een erg wisselvallige 2 de seizoenshelft. Dat is fctwente al jaren de laaste seizoenen erg wisselvallig. Het grootste winstpunt is de rust binnen de organisatie dit seizoen. Mischien nog wel belangrijker dat de resultaten na de winterstop.
  • 13 May 2021 om 16:05
    Weer helemaal opnieuw beginnen volgendseizoen terwijl dit als overgangsjaar de basis voor de toekomst zou moeten worden.Met de financiële middelen geen eenvoudige opgave. Draaid weer uit op huurspelers ben ik bang voor. Dan is het weer overgangsjaar
  • 13 May 2021 om 16:03
    • Quote van 13 May 2021 om 16:01
      Zerrouki wordt steeds slechte Één goede wedstrijd tegen vitesse dan houdt het ook wel op.
    Pak narsingh er maar eens bij. Die is veel slechter.
  • 13 May 2021 om 16:03
    • Quote van 13 May 2021 om 16:02
      Onzin, een van de beste spelers dit seizoen
    Tuurlijk.
  • 13 May 2021 om 16:02
    • Quote van 13 May 2021 om 16:01
      Zerrouki wordt steeds slechte Één goede wedstrijd tegen vitesse dan houdt het ook wel op.
    Speelde vorige week ook een behoorlijke wedstrijd
  • 13 May 2021 om 16:02
    • Quote van 13 May 2021 om 16:01
      Zerrouki wordt steeds slechte Één goede wedstrijd tegen vitesse dan houdt het ook wel op.
    Onzin, een van de beste spelers dit seizoen
  • 13 May 2021 om 16:01
    Zerrouki wordt steeds slechte Één goede wedstrijd tegen vitesse dan houdt het ook wel op.
  • 13 May 2021 om 16:01
    • Quote van 13 May 2021 om 15:59
      15:34p 1 148736 schietpartij de coubertinlaan waalwijk
    dan was die mooi op tijd. lol
  • 13 May 2021 om 16:01
    Oosterwolde is echt de enige die ik altijd goed vindt. Haalt altijd een behoorlijk niveau. Denk dat hij in de toekomst een groot kapitaal is voor ons
  • 13 May 2021 om 15:59
    We staan alweer 20 minuten achter en hebben geen kans gecreëerd
  • 13 May 2021 om 15:59
    • Quote van 13 May 2021 om 15:56
      Was die ambu helikopter voor Ilic?
    15:34p 1 148736 schietpartij de coubertinlaan waalwijk
  • 13 May 2021 om 15:58
    • Quote van 13 May 2021 om 15:49
      Heeft iemand een idee waar al die punten in de eerste seizoenshelft vandaan kwamen?
    Dat heeft niemand begrepen. Ik begreep er tenminste helemaal niets van, maar heb er niet moeilijk over gedaan hahaha. Maar ik ben er nu wel ontzettend blij mee.
  • 13 May 2021 om 15:57
    • Quote van 13 May 2021 om 15:56
      Was die ambu helikopter voor Ilic?
    Nee voor het hele elftal. Uljic zat op de tribune
  • 13 May 2021 om 15:57
    • Quote van 13 May 2021 om 15:51
      Hoeveel successupporters zitten er hier?
    Flikker op man ga lekker naar Almelo
  • 13 May 2021 om 15:56
    Was die ambu helikopter voor Ilic?
  • 13 May 2021 om 15:56
    • Quote van 13 May 2021 om 15:51
      Hoeveel successupporters zitten er hier?
    Flikker op met je succes supporter!!! Ga een ander lastig vallen!! Er is nog niet 1 maar dan ook 1 reden om positief te zijn op dit uit eengevallen zooitje!!!
  • 13 May 2021 om 15:56
    • Quote van 13 May 2021 om 15:53
      Ik heb ook niet het idee dat er nu een speler is die zegt van: kom op boys tandje erbij. T is allemaal zo slap. Alsof t ze geen ene kut boeit
    Idd. Ik hoor Wout ook helemaal niet. Alleen tegen de scheidsrechter
  • 13 May 2021 om 15:55
    • Quote van 13 May 2021 om 15:49
      Heeft iemand een idee waar al die punten in de eerste seizoenshelft vandaan kwamen?
    Cerny.
  • 13 May 2021 om 15:55
    • Quote van 13 May 2021 om 15:51
      Hoeveel successupporters zitten er hier?
    Ja, wat mot je?
  • 13 May 2021 om 15:55
    • Quote van 13 May 2021 om 15:51
      Hoeveel successupporters zitten er hier?
    Topper
  • 13 May 2021 om 15:54
    • Quote van 13 May 2021 om 15:49
      Heeft iemand een idee waar al die punten in de eerste seizoenshelft vandaan kwamen?
    Onderschatting van de tegenstanders en geluk van de vroege doelpunten. Kan me nog herinneren dat Twente de eerste seizoenshelft de eerste 10 minuten erg slecht was totdat er een doelpunt viel.na het doelpunt ging Twente beter voetballen. Geluk is nu op en nu wordt de hele wedstrijd slecht gespeeld.
  • 13 May 2021 om 15:54
    FC Bal Op't Dak........ Afgezien van vergoeding, en over twee weken maar gewoon weer verlengen......... Wij Twente supporters moeten wel van zelfkastijding houden. Anders waren we jaren geleden al afgehaakt. Maar volgend seizoen zitten we gewoon weer op de tribune. Ik wil nu toch eindelijk wel eens een Twente zien dat het hele seizoen met passie en inzet speelt. Meer vraag ik niet....... Dat moet toch kunnen?
  • 13 May 2021 om 15:53
    Ik heb ook niet het idee dat er nu een speler is die zegt van: kom op boys tandje erbij. T is allemaal zo slap. Alsof t ze geen ene kut boeit
  • 13 May 2021 om 15:52
    Wat een zooitje bij elkaar maar goed dat we de eerste helft van het seizoen de punten hebben gehaald ik denk er veel supporters gaan afwachten met het verlengen van hun kaarten voor het volgende seizoen of een halve seizoen kaart voor de eerste helft want de heren voetballers doen dit voor het tweede jaar dat de tweede helft van het seizoen bagger is
  • 13 May 2021 om 15:51
    Hoeveel successupporters zitten er hier?
  • 13 May 2021 om 15:50
    • Quote van 13 May 2021 om 15:48
      Tuurlijk wordt het een verliespartij, wat had je anders verwacht? 2 keer verliezen nog en dan kunnen de jongs op vakantie.....fucking prutsers!!
    100+
  • 13 May 2021 om 15:50
    Volgens mij heeft narsingh nog niet 1 bal naar dezelfde kleur gespeeld.
  • 13 May 2021 om 15:49
    Heeft iemand een idee waar al die punten in de eerste seizoenshelft vandaan kwamen?
  • 13 May 2021 om 15:49
    RKC maatje te groot. Als je zo'n slecht elftal hebt. Snap nog steeds niet dat ze zoveel punten hebben gehaald.
  • 13 May 2021 om 15:48
    Tuurlijk wordt het een verliespartij, wat had je anders verwacht? 2 keer verliezen nog en dan kunnen de jongs op vakantie.....fucking prutsers!!
  • 13 May 2021 om 15:47
    En juichen als ze hun rekening zien sjonge jonge trieste voetballers
  • 13 May 2021 om 15:47
    Voor dit kut voetbal koop je geen jaarkaart. En dan ook nog compenseren mafklappers
  • 13 May 2021 om 15:47
    En ja hoor……..zoals ik het al gedacht had wordt het wéér een verliespartij !!! Wat een slappe hap zeg; Twente kan net zo goed gewoon thuis blijven en de wedstrijd van tevoren al opgeven, dat scheelt dan nog benzinegeld !!! Twente wil niet winnen, laat het dan maar 5-1 of meer worden, dan verdienen ze dat ook nog !!!
  • 13 May 2021 om 15:46
    Wat een stel enorme slapjanussen. Gelukkig wordt de wedstrijd niet helemaal uitgezonden .
  • 13 May 2021 om 15:46
    • Quote van 13 May 2021 om 15:45
      Dit FC Twente gaat niet als een nachtkaars uit maar een 1000Watt halogeen lamp die uit elkaar klapt pffff
    Als een ster
  • 13 May 2021 om 15:46
    • Quote van 13 May 2021 om 15:41
      Als we deze winnen en volgende week tegen het zwakke ADO kunnen we gewoon nog stijgen op de ranglijst hoor
    Denk je dat nog steeds? Na de 1-1 wist ik al. Dit gaat mis.
  • 13 May 2021 om 15:46
    Fortuna voor, heerlijk gekeept die pasveer
  • 13 May 2021 om 15:46
    • Quote van 13 May 2021 om 15:45
      Blij dat we ebuehi hebben, want met een heel seizoen Markelo zouden we nu om degradatie voetballen
    Die Markelo laat zicb bij beide goals verassen. Twee keer uit de rug laten weglopen.
  • 13 May 2021 om 15:46
    • Quote van 13 May 2021 om 15:45
      Die springt gewoon tegen danilo aan en krijgt een vrije trap
    Laat maar was voor ons
  • 13 May 2021 om 15:45
    Dit FC Twente gaat niet als een nachtkaars uit maar een 1000Watt halogeen lamp die uit elkaar klapt pffff
  • 13 May 2021 om 15:45
    Wel lekker vroeg wisselen deze keer
  • 13 May 2021 om 15:45
    • Quote van 13 May 2021 om 15:44
      Zal het nog wat uitmaken?
    Nee maar dacht toch ff melden
  • 13 May 2021 om 15:45
    • Quote van 13 May 2021 om 15:44
      Zal het nog wat uitmaken?
    Nee maar dacht toch ff melden
  • 13 May 2021 om 15:45
    Die springt gewoon tegen danilo aan en krijgt een vrije trap
  • 13 May 2021 om 15:45
    • Quote van 13 May 2021 om 15:44
      Kan iemand ook nog eens een goede paas naar voren geven te hard of achter de man.
    Of naar dezelfde kleur.
  • 13 May 2021 om 15:45
    Wat een verschrikkelijke bende stelletje 3e rangs G team voetballers
  • 13 May 2021 om 15:45
    Blij dat we ebuehi hebben, want met een heel seizoen Markelo zouden we nu om degradatie voetballen
  • 13 May 2021 om 15:44
    Kan iemand ook nog eens een goede paas naar voren geven te hard of achter de man.
  • 13 May 2021 om 15:44
    • Quote van 13 May 2021 om 15:44
      Fortuna ook weer voor
    Zal het nog wat uitmaken?
  • 13 May 2021 om 15:44
    Fortuna ook weer voor
  • 13 May 2021 om 15:44
    Ongelofelijk
  • 13 May 2021 om 15:44
    De fjes kunnen nog beter verdegen
  • 13 May 2021 om 15:43
    Ongelooflijk.....
  • 13 May 2021 om 15:43
    • Quote van 13 May 2021 om 15:27
      Tja vandaag je antidepressiva niet niet genomen??? Alleen maar commentaar zoals altijd!!!
    Gelukkig mijn tabletten ingenomen......je zou er depri van worden!
  • 13 May 2021 om 15:43
    Werkelijk waar. Volgend seizoen 6 a 7 nieuwe basisspelers. En een coach.
  • 13 May 2021 om 15:43
    Pff
  • 13 May 2021 om 15:43
    • Quote van 13 May 2021 om 15:41
      Als we deze winnen en volgende week tegen het zwakke ADO kunnen we gewoon nog stijgen op de ranglijst hoor
    Tja...
  • 13 May 2021 om 15:43
    Die voorzet moet gewoon voor drommel zijn
  • 13 May 2021 om 15:43
    Schandalig
  • 13 May 2021 om 15:43
    Die markelo bakt er ook echt helemaal niets van
  • 13 May 2021 om 15:42
    • Quote van 13 May 2021 om 15:41
      Als we deze winnen en volgende week tegen het zwakke ADO kunnen we gewoon nog stijgen op de ranglijst hoor
    Ja lekker zeg
  • 13 May 2021 om 15:42
    Ongelooflijk hoe krijg je het voor me kaar
  • 13 May 2021 om 15:41
    • Quote van 13 May 2021 om 15:40
      Gewoon accepteren dat we 12de worden. Zwolle staat achter, de rest halen we niet meer in.
    Als we deze winnen en volgende week tegen het zwakke ADO kunnen we gewoon nog stijgen op de ranglijst hoor
  • 13 May 2021 om 15:41
    Nieuwe spelregel: na een doelpunt mag je de eerste 5 minuten niet verdedigen?
  • 13 May 2021 om 15:40
    Gewoon accepteren dat we 12de worden. Zwolle staat achter, de rest halen we niet meer in.
  • 13 May 2021 om 15:40
    Narsigh komaan zeg
  • 13 May 2021 om 15:38
    Van leeuwen heeft z’n dag niet, je ziet t aan z’n aannames en dribbels. Kan natuurlijk op deze leeftijd
  • 13 May 2021 om 15:38
    Manmanman
  • 13 May 2021 om 15:38
    Slaaptablet markelo
  • 13 May 2021 om 15:38
    Schaam je dood als verdeging
  • 13 May 2021 om 15:38
    Ebu en smal slecht verdedigt
  • 13 May 2021 om 15:37
    Nog nooit zo iets slechts gezien. Wat een een verdediging.
  • 13 May 2021 om 15:37
    Hier word je toch gekeken van man je moet elkaar daar verot schelden
  • 13 May 2021 om 15:37
    Sjonge jonge
  • 13 May 2021 om 15:37
    Wat slecht zeg
  • 13 May 2021 om 15:37
    Wat ontzettend slecht zeg
  • 13 May 2021 om 15:37
    Tjonge jonge
  • 13 May 2021 om 15:37
    Wat slecht zeg
  • 13 May 2021 om 15:36
    1-1
  • 13 May 2021 om 15:36
    En 1-1.
  • 13 May 2021 om 15:35
    • Quote van 13 May 2021 om 15:34
      Dat is echt vreemd
    Menig zet deze wel goed in combi met danilo.
  • 13 May 2021 om 15:35
    1-1
  • 13 May 2021 om 15:35
    1-1
  • 13 May 2021 om 15:35
    0_1
  • 13 May 2021 om 15:35
    Goalll 0-1 Danilo
  • 13 May 2021 om 15:34
    • Quote van 13 May 2021 om 15:29
      Nee links menig speelt op 10 vreemd genoeg. Die wisselt wel af en toe naar de buitenkant.bmaar menig staat achter danilo.
    Dat is echt vreemd
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›