VIDEO | Samenvatting: FC Twente verliest ook bij RKC Waalwijk

166
VIDEO | Samenvatting: FC Twente verliest ook bij RKC Waalwijk

Het is FC Twente donderdagmiddag niet gelukt om te winnen van RKC Waalwijk. De Tukkers gingen met 2-1 onderuit in Noord-Brabant en zien topscorer Danilo dankzij een directe rode kaart dit seizoen niet meer terug.

FC Twenten kon alleen bij een overwinning nog kans maken op een plek voor play-offs om Europees Voetbal. De eerste helft was niet om over naar huis te schrijven. Beide ploegen wisten amper wat te creëren. Dankzij deze verhoudingen werd er logischerwijs dan ook gerust met 0-0.

In de tweede helft kwamen de Tukkers via Danilo op voorsprong. Dankzij twee goals van Sylla Sow stond de ploeg uit Waalwijk echter zes minuten later alweer op voorsprong. Tegen de blessuretijd aan kreeg FC Twente-aanvaller Danilo nog rood, nadat hij uit frustratie een domme overtreding maakte.

Opstelling RKC Waalwijk: Lamprou, Gaari (46' Bakari), Meulensteen (66' Adewoye), Touba, Quasten, Anita, Tahiri (72' Augustijns), Van der Venne (83' Daneels), Sow, Oosting en Ngonge (66' Stokkers).

Opstelling FC Twente: Drommel, Markelo (58' Dumic), Ebuehi, Oosterwolde, Smal, Brama (76' Roemeratoe), Zerrouki (76' Staring), Ilic (38' Narsingh), Menig, Danilo en Van Leeuwen (58' Rots).

166 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 May 2021 om 20:58
    • Quote van 14 May 2021 om 18:48
      Als je naar de stand kijkt op basis van de afgelopen 20 wedstrijden zou twente 17e staan. We hebben de laatste 10 wedstrijden zelfs maar 4 punten gepakt. We mogen van geluk spreken dat we zo eerste seizoenshelft hebben gehad want op basis van de tweede seizoenshelft waren we dr gewoon uit geflikker. Blij dat het seizoen zo goed als klaar is en de focus weer op volgend seizoen! Laat de jeugd lekker spelen zondag
    Maar gelukkig bestaat een seizoen 2 helften, de eerste waren we top, kut blessure Cerny heeft denk ik ook meegespeeld, en blessures, dit heeft mede tot het dramatische verval gelijd en dat de selectie te jong was en te veel missen van ervaren krachten die we nodig hebben.
  • 14 May 2021 om 20:57
    • Quote van 14 May 2021 om 20:55
      Ja dat klopt ook daar draai ik niet om heen, want het is zo:-)))
    Top :)
  • 14 May 2021 om 20:55
    • Quote van 14 May 2021 om 18:53
      Heerlijk die zelfkennis, " ik schreeuw" :-)
    Ja dat klopt ook daar draai ik niet om heen, want het is zo:-)))
  • 14 May 2021 om 18:53
    • Quote van 14 May 2021 om 18:18
      Dat klopt ik schreeuw ook al lang dat dit elftal te jong is, maar geen seizoen vol houdt om op niveau te spelen. Dus dat is ook een oorzaak en soms Bosch op 10 laten staan had Jans anders kunnen doen bv van Leeuwen brengen. Maar goed de kerels weten wat ze moeten hebben en ik heb 100% vertrouwen in Jans de TS en Streuer. Want ze geven zelf aan dat het de 2 seizoenhelft dramatisch was, ik denk dat ze ons gaan verassen, en hopelijk zijn wij er weer live bij.
    Heerlijk die zelfkennis, " ik schreeuw" :-)
  • 14 May 2021 om 18:53
    • Quote van 14 May 2021 om 18:18
      Dat klopt ik schreeuw ook al lang dat dit elftal te jong is, maar geen seizoen vol houdt om op niveau te spelen. Dus dat is ook een oorzaak en soms Bosch op 10 laten staan had Jans anders kunnen doen bv van Leeuwen brengen. Maar goed de kerels weten wat ze moeten hebben en ik heb 100% vertrouwen in Jans de TS en Streuer. Want ze geven zelf aan dat het de 2 seizoenhelft dramatisch was, ik denk dat ze ons gaan verassen, en hopelijk zijn wij er weer live bij.
    Heerlijk die zelfkennis, " ik schreeuw" :-)
  • 14 May 2021 om 18:48
    Als je naar de stand kijkt op basis van de afgelopen 20 wedstrijden zou twente 17e staan. We hebben de laatste 10 wedstrijden zelfs maar 4 punten gepakt. We mogen van geluk spreken dat we zo eerste seizoenshelft hebben gehad want op basis van de tweede seizoenshelft waren we dr gewoon uit geflikker. Blij dat het seizoen zo goed als klaar is en de focus weer op volgend seizoen! Laat de jeugd lekker spelen zondag
  • 14 May 2021 om 18:18
    • Quote van 14 May 2021 om 18:05
      Ik brand hem niet af en hij mag gerust blijven, zo te horen weten ze waar het probleem ligt dus ik laat me verrassen. Laten we wel eerlijk blijven het gaat om de punten en die hebben we de laatste maanden niet gehaald.
    Dat klopt ik schreeuw ook al lang dat dit elftal te jong is, maar geen seizoen vol houdt om op niveau te spelen. Dus dat is ook een oorzaak en soms Bosch op 10 laten staan had Jans anders kunnen doen bv van Leeuwen brengen. Maar goed de kerels weten wat ze moeten hebben en ik heb 100% vertrouwen in Jans de TS en Streuer. Want ze geven zelf aan dat het de 2 seizoenhelft dramatisch was, ik denk dat ze ons gaan verassen, en hopelijk zijn wij er weer live bij.
  • 14 May 2021 om 18:06
    • Quote van 14 May 2021 om 17:51
      Net als Brama, Cerny en Plezeguelo bij Twente, zonder die drie waren we ook degradatiekandidaat. Kijk maar naar de 2e seizoenshelft.
    Maar dat gaat niemand ontkennen. Maar dat hebben clubs als sparta Heerenveen fortuna ook.
  • 14 May 2021 om 18:05
    • Quote van 14 May 2021 om 17:34
      Maar kijk met wat Jans begon?? En dan roepen om eigen jeugd, past hij dat in kunnen die knaapje het niet aandat is het grote probleem, Jans had niet de beschikking over een aantal bikkelaars ervaren mensen, nee ventjes met jeugdpuistjes. Omdat de jeugd volgens velen een kans moesten krijgen, nou due hebben ze gehad van Jans. En misschien heeft Jans hiermee willen aantonen jongens dit redden we niet nog een seizoen. Ondanks dat er in mijn ogen toch een paar jeugdige toppers aan te komen die onder Jans zijn doorgebroken, Oosterwolde, Zerouki, en van Leeuwen, daar moet je Jans de credits ook voor geven. Die jongens leveren in de toekomst een hoop op. En dan nu Jans af branden dat gaat me te ver, is gewoon hele goede trainer voor ons en JS heeft al aangekondigd dat er volgend jaar een veel meer ervaren elftal staat. Ze hebben mijn vetrouwen voor 100%,want kijk maar na de keeper gelijk Unnerstal halen dat is de eerste goede zet. Vetrouwen Messi deze mensen weten wat ze doen. Ik zou Bosch en Roemerato verkopen of Bosch verhuren, Roemerato is denk ik over the top en denkt dat hij het al gemaakt heeft. Verkopen.
    Ik brand hem niet af en hij mag gerust blijven, zo te horen weten ze waar het probleem ligt dus ik laat me verrassen. Laten we wel eerlijk blijven het gaat om de punten en die hebben we de laatste maanden niet gehaald.
  • 14 May 2021 om 18:02
    • Quote van 14 May 2021 om 18:00
      Was ook voorstander van van Leeuwen in de basis. Heb er echter ook al heel lang bij gezegd dat er ook geschakeld moest worden naar 442. Daar vind ik dat Jans ook kritisch naar zijn eigen keuzes moet kijken. Evenals ook naar zijn wisselbeleid. Het lijkt me ook gewoon bij je functie als trainer horen dat je daar kritisch naar kijkt en dat je collega's vraagt om feedback. Heb ook zeer zeker het vertrouwen dat Jans + staf en Streuer wel zo kritisch te werk gaan binnenskamers. Er is al aangegeven wat er nodig komend seizoen dus dat geeft het ook al aan. Dat geeft voor mij veel vertrouwen naar het komende seizoen. Dus kritisch en vertrouwen. Beide erg belangrijk in een organisatie.
    Dit
  • 14 May 2021 om 18:02
    • Quote van 14 May 2021 om 18:00
      Was ook voorstander van van Leeuwen in de basis. Heb er echter ook al heel lang bij gezegd dat er ook geschakeld moest worden naar 442. Daar vind ik dat Jans ook kritisch naar zijn eigen keuzes moet kijken. Evenals ook naar zijn wisselbeleid. Het lijkt me ook gewoon bij je functie als trainer horen dat je daar kritisch naar kijkt en dat je collega's vraagt om feedback. Heb ook zeer zeker het vertrouwen dat Jans + staf en Streuer wel zo kritisch te werk gaan binnenskamers. Er is al aangegeven wat er nodig komend seizoen dus dat geeft het ook al aan. Dat geeft voor mij veel vertrouwen naar het komende seizoen. Dus kritisch en vertrouwen. Beide erg belangrijk in een organisatie.
    Ook dat klopt
  • 14 May 2021 om 18:01
    • Quote van 14 May 2021 om 17:51
      Net als Brama, Cerny en Plezeguelo bij Twente, zonder die drie waren we ook degradatiekandidaat. Kijk maar naar de 2e seizoenshelft.
    Maar gelukkig waren we de eerste helft zo goed, en we hebben wel wat meer talenten dan die Paupers, van Leeuwen, Oosterwolde, Zerouki, die jongens gaan ons veel geld op leveren en dat talent is er bij die Paupers niet, want die hebben voor de mooiste club gekozen.
  • 14 May 2021 om 18:00
    • Quote van 14 May 2021 om 17:34
      Maar kijk met wat Jans begon?? En dan roepen om eigen jeugd, past hij dat in kunnen die knaapje het niet aandat is het grote probleem, Jans had niet de beschikking over een aantal bikkelaars ervaren mensen, nee ventjes met jeugdpuistjes. Omdat de jeugd volgens velen een kans moesten krijgen, nou due hebben ze gehad van Jans. En misschien heeft Jans hiermee willen aantonen jongens dit redden we niet nog een seizoen. Ondanks dat er in mijn ogen toch een paar jeugdige toppers aan te komen die onder Jans zijn doorgebroken, Oosterwolde, Zerouki, en van Leeuwen, daar moet je Jans de credits ook voor geven. Die jongens leveren in de toekomst een hoop op. En dan nu Jans af branden dat gaat me te ver, is gewoon hele goede trainer voor ons en JS heeft al aangekondigd dat er volgend jaar een veel meer ervaren elftal staat. Ze hebben mijn vetrouwen voor 100%,want kijk maar na de keeper gelijk Unnerstal halen dat is de eerste goede zet. Vetrouwen Messi deze mensen weten wat ze doen. Ik zou Bosch en Roemerato verkopen of Bosch verhuren, Roemerato is denk ik over the top en denkt dat hij het al gemaakt heeft. Verkopen.
    Was ook voorstander van van Leeuwen in de basis. Heb er echter ook al heel lang bij gezegd dat er ook geschakeld moest worden naar 442. Daar vind ik dat Jans ook kritisch naar zijn eigen keuzes moet kijken. Evenals ook naar zijn wisselbeleid. Het lijkt me ook gewoon bij je functie als trainer horen dat je daar kritisch naar kijkt en dat je collega's vraagt om feedback. Heb ook zeer zeker het vertrouwen dat Jans + staf en Streuer wel zo kritisch te werk gaan binnenskamers. Er is al aangegeven wat er nodig komend seizoen dus dat geeft het ook al aan. Dat geeft voor mij veel vertrouwen naar het komende seizoen. Dus kritisch en vertrouwen. Beide erg belangrijk in een organisatie.
  • 14 May 2021 om 17:51
    • Quote van 14 May 2021 om 17:25
      Zonder vloet dit jaar waren ze degradatie kandidaat geweest. Hij en propper zijn verruit de meeste belangrijke spelers.
    Net als Brama, Cerny en Plezeguelo bij Twente, zonder die drie waren we ook degradatiekandidaat. Kijk maar naar de 2e seizoenshelft.
  • 14 May 2021 om 17:34
    • Quote van 14 May 2021 om 13:10
      Precies gedurende seizoen heb ik geen verbetering gezien, en dat is best triest. Beetje kritiek mag er best worden gegeven ook een Jans mag eff in de spiegel Gucken. Een normale pass op 8 meter komt nog niet aan en dat is niet normaal meer. Bint toch Profi voetballers
    Maar kijk met wat Jans begon?? En dan roepen om eigen jeugd, past hij dat in kunnen die knaapje het niet aandat is het grote probleem, Jans had niet de beschikking over een aantal bikkelaars ervaren mensen, nee ventjes met jeugdpuistjes. Omdat de jeugd volgens velen een kans moesten krijgen, nou due hebben ze gehad van Jans. En misschien heeft Jans hiermee willen aantonen jongens dit redden we niet nog een seizoen. Ondanks dat er in mijn ogen toch een paar jeugdige toppers aan te komen die onder Jans zijn doorgebroken, Oosterwolde, Zerouki, en van Leeuwen, daar moet je Jans de credits ook voor geven. Die jongens leveren in de toekomst een hoop op. En dan nu Jans af branden dat gaat me te ver, is gewoon hele goede trainer voor ons en JS heeft al aangekondigd dat er volgend jaar een veel meer ervaren elftal staat. Ze hebben mijn vetrouwen voor 100%,want kijk maar na de keeper gelijk Unnerstal halen dat is de eerste goede zet. Vetrouwen Messi deze mensen weten wat ze doen. Ik zou Bosch en Roemerato verkopen of Bosch verhuren, Roemerato is denk ik over the top en denkt dat hij het al gemaakt heeft. Verkopen.
  • 14 May 2021 om 17:25
    • Quote van 14 May 2021 om 17:23
      En Heracles dan zonder middenvelder Vloet? De spelers bij Twente zijn individueel beter dan bij Erve Asito zoveel soeps loopt daar ook niet haal Vloet weg en het is over daar.
    Zonder vloet dit jaar waren ze degradatie kandidaat geweest. Hij en propper zijn verruit de meeste belangrijke spelers.
  • 14 May 2021 om 17:23
    • Quote van 14 May 2021 om 13:23
      En welke speler op welke positie is bij Heacles dan minder dan bij Twente? Volgens mij overschat jij de kwaliteit bij Twente. Zonder Cerny en Plezeguelo hebben wij een erg matig elftal hoor.
    En Heracles dan zonder middenvelder Vloet? De spelers bij Twente zijn individueel beter dan bij Erve Asito zoveel soeps loopt daar ook niet haal Vloet weg en het is over daar.
  • 14 May 2021 om 17:20
    • Quote van 14 May 2021 om 16:56
      PS slechtste td sinds van halst betekent alleen dat hij minder is dan Streuer haha
    Je snapt wel wat ik bedoel ;) maar brama gate als niemand ingrijpt om grip op die situatie te krijgen dan zal peters in combi met de TD dit moeten doen want het is totaal niet representatief voor de club om zo met een speler om te gaan. Maar meneer werd sjaggie opgebeld door Paul dat hij naar Hengelo moest komen voor een gesprek daaruit concludeer ik dat het niet uit henzelf komt. Hoe kun je dan een uithangbord voor de club zijn want de trainer was het niet in die situatie boschker en de TS maakten het erger en de TD zit lekker thuis voor de buis. Kan gewoon echt niet.
  • 14 May 2021 om 17:19
    • Quote van 14 May 2021 om 16:10
      Ted dankbaar? Haha had je dat ook gezegd als we er vorig jaar weer uitgevlogen waren. Gaan we nu serieus ted verdedigen? Mijn god. 100.000 punten dat ik blijer ben met streuer dan die malafide zakenwaarnemer doe de pet TD droeg. Alleen van halst was nog slechter en ja de spelers hebben ons naar de eredivisie geloodst want het spel was godskolere net zo slecht als onder schreuder. Garcia begon leuk. Totaan heracles wedstrijd nummer 6 toen ging het hard berg afwaarts en zonder twijfel dat we er uit waren gevlogen of na competitie hadden moeten spelen en die hadden we echt niet gewonnen.
    100+
  • 14 May 2021 om 16:56
    • Quote van 14 May 2021 om 16:27
      Daarin verschillen wij echt van mening. Ik denk wel echt dat je mening niet veel gedeeld word. Wat prima is ieder heeft recht op zijn mening uiteraard. Maar het matariaal de onrust het bagger slechter spel 2 seizoenen lang op een wedstrijd of 10 na verspreid over die 2 seizoenen en de brama gate en dat lijstje gaat nog wel even door. Maar nogmaals respect voor je mening. Maar slechtste TD sinds van halst dat is mijn mening.
    PS slechtste td sinds van halst betekent alleen dat hij minder is dan Streuer haha
  • 14 May 2021 om 16:55
    • Quote van 14 May 2021 om 16:27
      Daarin verschillen wij echt van mening. Ik denk wel echt dat je mening niet veel gedeeld word. Wat prima is ieder heeft recht op zijn mening uiteraard. Maar het matariaal de onrust het bagger slechter spel 2 seizoenen lang op een wedstrijd of 10 na verspreid over die 2 seizoenen en de brama gate en dat lijstje gaat nog wel even door. Maar nogmaals respect voor je mening. Maar slechtste TD sinds van halst dat is mijn mening.
    De Brama gate lag aan Garcia niet aan Ted. Zoals ik al zei was Ted wel verantwoordelijk voor die kuttrainer, die hij naar verluid een nieuw contract aan wilde bieden. Daarom vind ik het ergens wel terecht dat hij is weggestuurd maar het had met een andere TD allemaal véél slechter kunnen aflopen. We hadden ook een soort Roda kunnen zijn
  • 14 May 2021 om 16:27
    • Quote van 14 May 2021 om 16:16
      Dat had niet aan het spelersmateriaal gelegen. We hadden echt wel individuele kwaliteit hoor. Garcia wist er geen hardwerkend team van te maken, zoals dat dit seizoen in de 1e seizoenshelft wel het geval was. (Overigens waren de spelers in het degradatiejaar ook veel te goed om te degraderen, kijk eens waar ze nu staan)
    Daarin verschillen wij echt van mening. Ik denk wel echt dat je mening niet veel gedeeld word. Wat prima is ieder heeft recht op zijn mening uiteraard. Maar het matariaal de onrust het bagger slechter spel 2 seizoenen lang op een wedstrijd of 10 na verspreid over die 2 seizoenen en de brama gate en dat lijstje gaat nog wel even door. Maar nogmaals respect voor je mening. Maar slechtste TD sinds van halst dat is mijn mening.
  • 14 May 2021 om 16:23
    • Quote van 14 May 2021 om 16:10
      Ted dankbaar? Haha had je dat ook gezegd als we er vorig jaar weer uitgevlogen waren. Gaan we nu serieus ted verdedigen? Mijn god. 100.000 punten dat ik blijer ben met streuer dan die malafide zakenwaarnemer doe de pet TD droeg. Alleen van halst was nog slechter en ja de spelers hebben ons naar de eredivisie geloodst want het spel was godskolere net zo slecht als onder schreuder. Garcia begon leuk. Totaan heracles wedstrijd nummer 6 toen ging het hard berg afwaarts en zonder twijfel dat we er uit waren gevlogen of na competitie hadden moeten spelen en die hadden we echt niet gewonnen.
    +100
  • 14 May 2021 om 16:16
    • Quote van 14 May 2021 om 16:10
      Ted dankbaar? Haha had je dat ook gezegd als we er vorig jaar weer uitgevlogen waren. Gaan we nu serieus ted verdedigen? Mijn god. 100.000 punten dat ik blijer ben met streuer dan die malafide zakenwaarnemer doe de pet TD droeg. Alleen van halst was nog slechter en ja de spelers hebben ons naar de eredivisie geloodst want het spel was godskolere net zo slecht als onder schreuder. Garcia begon leuk. Totaan heracles wedstrijd nummer 6 toen ging het hard berg afwaarts en zonder twijfel dat we er uit waren gevlogen of na competitie hadden moeten spelen en die hadden we echt niet gewonnen.
    Dat had niet aan het spelersmateriaal gelegen. We hadden echt wel individuele kwaliteit hoor. Garcia wist er geen hardwerkend team van te maken, zoals dat dit seizoen in de 1e seizoenshelft wel het geval was. (Overigens waren de spelers in het degradatiejaar ook veel te goed om te degraderen, kijk eens waar ze nu staan)
  • 14 May 2021 om 16:15
    • Quote van 14 May 2021 om 16:10
      Ted dankbaar? Haha had je dat ook gezegd als we er vorig jaar weer uitgevlogen waren. Gaan we nu serieus ted verdedigen? Mijn god. 100.000 punten dat ik blijer ben met streuer dan die malafide zakenwaarnemer doe de pet TD droeg. Alleen van halst was nog slechter en ja de spelers hebben ons naar de eredivisie geloodst want het spel was godskolere net zo slecht als onder schreuder. Garcia begon leuk. Totaan heracles wedstrijd nummer 6 toen ging het hard berg afwaarts en zonder twijfel dat we er uit waren gevlogen of na competitie hadden moeten spelen en die hadden we echt niet gewonnen.
    +100
  • 14 May 2021 om 16:10
    • Quote van 14 May 2021 om 15:56
      Hou op man, Ted is zo'n beetje in zn eentje verantwoordelijk geweest voor de promotie. En ga niet roepen dat Aitor, Espinosa, Smith, Julio niet goed genoeg zijn. Ze waren niet gemotiveerd in de ED, dat is de fout van zowel de spelers zelf als van Garcia, net zoals dat nu het geval is. En als ik het goed heb was zn zoon zaakwaarnemer in Spanje of zoiets, en als hij dan spaanse voetballers haalt kun je dat belangenverstrengeling noemen, ik noem het een netwerk. Ik ben Ted nog steeds dankbaar voor wat hij hier heeft gedaan, in beide periodes (en er zaten absoluut missers tussen, maar dit seizoen ook)
    Ted dankbaar? Haha had je dat ook gezegd als we er vorig jaar weer uitgevlogen waren. Gaan we nu serieus ted verdedigen? Mijn god. 100.000 punten dat ik blijer ben met streuer dan die malafide zakenwaarnemer doe de pet TD droeg. Alleen van halst was nog slechter en ja de spelers hebben ons naar de eredivisie geloodst want het spel was godskolere net zo slecht als onder schreuder. Garcia begon leuk. Totaan heracles wedstrijd nummer 6 toen ging het hard berg afwaarts en zonder twijfel dat we er uit waren gevlogen of na competitie hadden moeten spelen en die hadden we echt niet gewonnen.
  • 14 May 2021 om 15:56
    • Quote van 14 May 2021 om 13:29
      Ted was een eigenwijze einzelganger die een armada aan tweederangs Spaanse voetballers heeft gehaald wat ook nog eens de schijn van belangenverstrengeling had. Daarnaast is Streuer, in tegenstelling tot Ted, duidelijk en transparant, daar was iedereen pas geleden nog razend enthousiast over. En terecht vind ik nog steeds!
    Hou op man, Ted is zo'n beetje in zn eentje verantwoordelijk geweest voor de promotie. En ga niet roepen dat Aitor, Espinosa, Smith, Julio niet goed genoeg zijn. Ze waren niet gemotiveerd in de ED, dat is de fout van zowel de spelers zelf als van Garcia, net zoals dat nu het geval is. En als ik het goed heb was zn zoon zaakwaarnemer in Spanje of zoiets, en als hij dan spaanse voetballers haalt kun je dat belangenverstrengeling noemen, ik noem het een netwerk. Ik ben Ted nog steeds dankbaar voor wat hij hier heeft gedaan, in beide periodes (en er zaten absoluut missers tussen, maar dit seizoen ook)
  • 14 May 2021 om 15:47
    • Quote van 14 May 2021 om 15:36
      Hoe zou ik deze vraag moeten beantwoorden? Zoiets hangt van zoveel verschillende dingen af. Vind het nu niet verstandig iig.
    Deze vraag slaat gewoon nergens op, dan kun je diezelfde vraag bij elke willekeurige club stellen.
  • 14 May 2021 om 15:38
    • Quote van 14 May 2021 om 11:03
      Redbull Twente? NEVER NOOIT mag dat een optie zijn. Hoe ziek ik ook ben van de nederlagen de laatste weken. Als sponsor voor op het shirt na 2023 als vervanger van pure energie oké. Maar niks nada noppes meer dan dat. Er vielen er hier al een aantal over dat met de nieuwe AD de binding met de regio veel minder werd met betrekking tot onder andere sponsors enzo en nu met redbull aan komen ? Nee gewoon nee.
    Exact!
  • 14 May 2021 om 15:36
    • Quote van 14 May 2021 om 11:42
      Trouwens hoelang krijgt Jans de kans van jullie volgend jaar? 8, 17 of 34 wedstrijden als het slecht gaat? Of accepteer je degradatie ook? Natuurlijk hoop ik dat het goed gaat volgend seizoen!!!
    Hoe zou ik deze vraag moeten beantwoorden? Zoiets hangt van zoveel verschillende dingen af. Vind het nu niet verstandig iig.
  • 14 May 2021 om 15:02
    • Quote van 14 May 2021 om 13:23
      En welke speler op welke positie is bij Heacles dan minder dan bij Twente? Volgens mij overschat jij de kwaliteit bij Twente. Zonder Cerny en Plezeguelo hebben wij een erg matig elftal hoor.
    Ik denk echt dat Twente meer betere voetballers heeft. Propper en Vloet zijn de echt betere bij Heracles hoewel toen Vloet kwam niemand dat had verwacht
    Het is bij Twente de omgekeerde wereld uitstekende namen gehuurd die gedurende het seizoen niet beter zijn geworden
  • 14 May 2021 om 14:17
    • Quote van 14 May 2021 om 13:18
      Jans heeft inderdaad heel goed jeugd door laten stromen, en inderdaad pech gehad met blessures (vergeet niet dat GGG Matos meteen kwijtraakte, dat leek ook een hele goede). Maar 3 geblesseerden mogen echt geen excuus zijn voor deze vorm. Natuurlijk kan het een aantal wedstrijden slecht gaan en tegen zitten maar dat mag geen 5 maanden duren. Laat ze inderdaad maar rustig bouwen aan volgend seizoen, maar een beetje kritiek mag best, zeker als je bedenkt hoe Ted hier weggezet werd, naar mijn mening onterecht. Garcia een nieuw contract aan willen bieden was zijn enige grote fout.
    Of 3 geblesseerden een geldig excuus zijn hangt af van de breedte, ook in kwaliteit, van de selectie. Ajax kan in de eredivisie rustig drie man sparen, bij elke andere club wordt het een ander verhaal. Zonder Koopmeiners, Boadu en Karlsson eindigt AZ niet bij de beste 3. Feyenoord heeft al een probleem als alleen Berghuis uit vorm of afwezig is. Bij PSV dacht de coach te kunnen rouleren, wat gelijk punten kostte. Vitesse werd door ons verslagen omdat Bazoer en Tannane geneutraliseerd werden. Over de rest hoeven we het niet eens te hebben.
  • 14 May 2021 om 14:06
    • Quote van 14 May 2021 om 13:58
      De meesten worden niet voor niets verhuurd! Ze hebben allemaal iets wat ze geen toppers maakt. Daar kan jans ook weinig mee. Als je geen geld hebt, moet je al snel tevreden zijn.
    100%
  • 14 May 2021 om 13:58
    • Quote van 14 May 2021 om 13:04
      Heel simpel, de spelers beter maken. Daar ben je trainer voor!
    De meesten worden niet voor niets verhuurd! Ze hebben allemaal iets wat ze geen toppers maakt. Daar kan jans ook weinig mee. Als je geen geld hebt, moet je al snel tevreden zijn.
  • 14 May 2021 om 13:33
    • Quote van 14 May 2021 om 13:27
      met daarbij pasr het paard getilde spelers van Ajax die het wel even zouden doen en toe dat niet zo liep als ze gedacht hadden de kont tegen de krib gooiden...betrek daar bij ook de geblesseerden en je krijgt dit resultaat in de 2e competitiehelft..
    Precies
  • 14 May 2021 om 13:29
    • Quote van 14 May 2021 om 13:18
      Jans heeft inderdaad heel goed jeugd door laten stromen, en inderdaad pech gehad met blessures (vergeet niet dat GGG Matos meteen kwijtraakte, dat leek ook een hele goede). Maar 3 geblesseerden mogen echt geen excuus zijn voor deze vorm. Natuurlijk kan het een aantal wedstrijden slecht gaan en tegen zitten maar dat mag geen 5 maanden duren. Laat ze inderdaad maar rustig bouwen aan volgend seizoen, maar een beetje kritiek mag best, zeker als je bedenkt hoe Ted hier weggezet werd, naar mijn mening onterecht. Garcia een nieuw contract aan willen bieden was zijn enige grote fout.
    Ted was een eigenwijze einzelganger die een armada aan tweederangs Spaanse voetballers heeft gehaald wat ook nog eens de schijn van belangenverstrengeling had. Daarnaast is Streuer, in tegenstelling tot Ted, duidelijk en transparant, daar was iedereen pas geleden nog razend enthousiast over. En terecht vind ik nog steeds!
  • 14 May 2021 om 13:27
    • Quote van 14 May 2021 om 13:23
      En welke speler op welke positie is bij Heacles dan minder dan bij Twente? Volgens mij overschat jij de kwaliteit bij Twente. Zonder Cerny en Plezeguelo hebben wij een erg matig elftal hoor.
    met daarbij pasr het paard getilde spelers van Ajax die het wel even zouden doen en toe dat niet zo liep als ze gedacht hadden de kont tegen de krib gooiden...betrek daar bij ook de geblesseerden en je krijgt dit resultaat in de 2e competitiehelft..
  • 14 May 2021 om 13:23
    • Quote van 14 May 2021 om 13:01
      Jans is een goede trainer daar over geen discussie lijkt mij. Wel als je kijkt naar zijn cv bij welke clubs hij heeft gewerkt met succes dan zijn dat clubs waar duidelijkheid was over de mogelijkheden
      Het budget bij deze clubs was sub top en heeft hij dat altijd goed gedaan.
      Bij Zwolle zelfs de finale van de beker kunnen winnen wat zijn grootste prestatie was. Vriend en vijand vinden hem een vriendelijke en fijne trainer. De situatie nu bij Twente is iets waar hij geen ervaring mee heeft. Er was geen team, er kwamen gehuurde spelers, een nieuwe staf. Niemand wist hoe dit zou gaan lopen. De gehuurde spelers waren bijna allemaal heel jonge talenten en begon het seizoen buiten verwachting goed.
      Hierdoor werden supporters verwend en de technische staf in slaap gebracht.
      Het was te mooi om waar te zijn en meestal zo blijkt ook nu is dat het geval.
      Ik denk dat Jans niet een trainer is die dit goed kan handelen hij geeft vertrouwen en verwacht dat zijn spelers dit waar maken.
      Nu dit niet gebeurd is hij misschien te lief en eerlijk is eerlijk hij heeft niet het materiaal om het om te draaien.
      Iemand schreef over Heracles dar wordt met mindere spelers beter gepresteerd is mijn idee.
      Dus blijft de vraag aan wie ligt dit Jans of Streuer
    En welke speler op welke positie is bij Heacles dan minder dan bij Twente? Volgens mij overschat jij de kwaliteit bij Twente. Zonder Cerny en Plezeguelo hebben wij een erg matig elftal hoor.
  • 14 May 2021 om 13:18
    • Quote van 14 May 2021 om 09:52
      Nee totaal niet vergelijkbaar, GG kreeg niet met blessures te maken als Jans nu heeft en dan ook nog van je beste speler, en GG had samen met Ted een overvloed aan spelers, en is de jeugd totaal genegeerd en kijk wat Jans heeft gedaan met de jeugd?? Hoeveel jongen zijn er bij het eerste gekomen en hebben hun minuten gemaakt onder Jans?? En hoeveel zijn er onder GG in het eerste gekomen?? Dus kom maar niet zeggen dat het vergelijkbaar is, Jans stond met 6 spelers in het begin, en natuurlijk elke trainer maakt fouten met zijn wissels, maar ik heb voor de winterstop voetbal gezien onder Jans dat ik al jaren niet gezien had. Ik En wat die YT betreft is gewoon een geile beer op alles wat RB is, maar als het minder gaat begint hij weer een harde passer te krijgen en onrust te stoken dat Jan's en Streuer eruit moeten, en dat we RedBull nodig hebben dan ben je voor mij een debiel. Lekker Jans en Streuer hun werk laten doen, ze hebben duidelijk aangegeven dat we ervaring nodig hebben dit seizoen, maar je hebt alweer idioten die Jans en Streuer eruit willen gooien donder op zeg.
    Jans heeft inderdaad heel goed jeugd door laten stromen, en inderdaad pech gehad met blessures (vergeet niet dat GGG Matos meteen kwijtraakte, dat leek ook een hele goede). Maar 3 geblesseerden mogen echt geen excuus zijn voor deze vorm. Natuurlijk kan het een aantal wedstrijden slecht gaan en tegen zitten maar dat mag geen 5 maanden duren. Laat ze inderdaad maar rustig bouwen aan volgend seizoen, maar een beetje kritiek mag best, zeker als je bedenkt hoe Ted hier weggezet werd, naar mijn mening onterecht. Garcia een nieuw contract aan willen bieden was zijn enige grote fout.
  • 14 May 2021 om 13:10
    • Quote van 14 May 2021 om 13:04
      Heel simpel, de spelers beter maken. Daar ben je trainer voor!
    Precies gedurende seizoen heb ik geen verbetering gezien, en dat is best triest. Beetje kritiek mag er best worden gegeven ook een Jans mag eff in de spiegel Gucken. Een normale pass op 8 meter komt nog niet aan en dat is niet normaal meer. Bint toch Profi voetballers
  • 14 May 2021 om 13:04
    • Quote van 14 May 2021 om 12:20
      Je spreekt jezelf tegen in je betoog. De kwaliteit is er niet, wat moet een trainer dan nog doen?
    Heel simpel, de spelers beter maken. Daar ben je trainer voor!
  • 14 May 2021 om 13:01
    • Quote van 14 May 2021 om 12:01
      nogmaals Jans is zo goed als de spelers die hij tot zn beschikking heeft.. 1e helft riepen we hier nog stuur ze maar hier op an..Jans krijgt ze wel aant voetballen ..nu kan ie er niks meer van ..sjonge....dat gelooft toch niemand ..ben met diekmenneke eens bepaalde keuzes konden beter tja...wij hadden ooit de kans absolute top te spelen die is gemist..we hebben jaren nodig om weer op een hoog nivo te komen..
    Jans is een goede trainer daar over geen discussie lijkt mij. Wel als je kijkt naar zijn cv bij welke clubs hij heeft gewerkt met succes dan zijn dat clubs waar duidelijkheid was over de mogelijkheden
    Het budget bij deze clubs was sub top en heeft hij dat altijd goed gedaan.
    Bij Zwolle zelfs de finale van de beker kunnen winnen wat zijn grootste prestatie was. Vriend en vijand vinden hem een vriendelijke en fijne trainer. De situatie nu bij Twente is iets waar hij geen ervaring mee heeft. Er was geen team, er kwamen gehuurde spelers, een nieuwe staf. Niemand wist hoe dit zou gaan lopen. De gehuurde spelers waren bijna allemaal heel jonge talenten en begon het seizoen buiten verwachting goed.
    Hierdoor werden supporters verwend en de technische staf in slaap gebracht.
    Het was te mooi om waar te zijn en meestal zo blijkt ook nu is dat het geval.
    Ik denk dat Jans niet een trainer is die dit goed kan handelen hij geeft vertrouwen en verwacht dat zijn spelers dit waar maken.
    Nu dit niet gebeurd is hij misschien te lief en eerlijk is eerlijk hij heeft niet het materiaal om het om te draaien.
    Iemand schreef over Heracles dar wordt met mindere spelers beter gepresteerd is mijn idee.
    Dus blijft de vraag aan wie ligt dit Jans of Streuer
  • 14 May 2021 om 12:55
    • Quote van 14 May 2021 om 12:20
      Je spreekt jezelf tegen in je betoog. De kwaliteit is er niet, wat moet een trainer dan nog doen?
    Als er niet zoveel kwaliteit is dan moet de trainer dat ´compenseren´ Door er echt een geheel van te maken dat is afgestemd is op elkaar. Jans speelt niet ingewikkeld en dat moeten de spelers zelf het verschil maken. Deze selectie nog niet genoeg voor. Er moet een coach komen die, passend bij de mindere kwaliteit, meer zijn stempel op de ploeg drukt, zoals bijvoorbeeld Buijs van Groningen en Wormouth van Heracles. Overigens vind ik wel dat Jans er naast het tactische gedeelte een hoop goed heeft gedaan. Er hing vaak een goede sfeer in de groep en hij was duidelijk in de communicatie, dat zijn ook belangrijke dingen voor een coach. Echter denk ik dat zolang er geen kwaliteit komt dit niet genoeg is. Maar als we een paar goede spelers weten aan te trekken die het verschil weten te maken dan mag Jans van mij blijven.
  • 14 May 2021 om 12:46
    • Quote van 14 May 2021 om 12:36
      Het ging om het financiële plaatje.
    En omdat ze ongemotiveerd en ontevreden waren.
  • 14 May 2021 om 12:46
    We mogen heel blij zijn met de speelstijl van jans eerste seizoenshelft dat heeft ons geredt kwaliteit is gewoon niet goed genoeg
  • 14 May 2021 om 12:36
    • Quote van 13 May 2021 om 17:21
      Met die 3 had je ook HELEMAAL niks gewonnen. Kregen ook geen fuck gedaan.
    Het ging om het financiële plaatje.
  • 14 May 2021 om 12:28
    • Quote van 14 May 2021 om 11:31
      Laat de AD vooral zorgen voor een paar grote sponsoren. Liefst een stuk of 5. Dan zorg je voor continuïteit. Daarvan 1 een grotere sponsor die op het shirt komt. Geen RB, maar een mooie NL sponsor. Of dat de eigenaar van Grolsch, uit Japan, er geld in pompt.
    Dat laatste zie ik ook graag gebeuren. Grolsch in combinatie met de eigenaar van Asahi. Maar of het realistisch is, blijft een vraagteken. RB verhaal, waar dat weer vandaan komt. Ik ben er niet over begonnen. Maar er moet voor de nieuwe jeugdcomplex in Hengelo een bedrag van 8,5 miljoen komen. Er is momenteel geen sponsor die je dat kan behappen. Had je wel RB er bijvoorbeeld wel bij betrokken had je die omkijk niet gehad.
  • 14 May 2021 om 12:23
    • Quote van 14 May 2021 om 12:17
      Mentaliteit was gisteren denk ik niet het probleem. De wil is er wel maar de kwaliteit is er niet. Een goede discussie of Jans wel de beste man is, is zeker van belang op dit moment denk ik. Ik heb Jans hoog zitten. Hij heeft een goede uitstraling en 500 wedstrijden als coach doe je niet zomaar, maar ik weet niet of op dit moment de juiste coach is. Na elke nederlaag en voor elke wedstrijd heeft Jans het over de mentaliteit. Als ik beelden van de training zie dan zie ik dat ze vooral veel felle partijtjes doen. Opzich is mentaliteit uiterst belangrijk, maar tactiek is ook belangrijk en ik vraag me af of Jans tactisch goed genoeg is om een ploeg als Twente op dit moment te leiden. Jans doet tactisch niet veel bijzonders. Zijn speelwijze is niet zo ingewikkeld en er zijn simpele patronen, de we eenvoudig kunnen ontdekken. Met goede spelers is dat geen probleem, maar ik vraag me af of hij in staat is om van wat mindere spelers een verassend geheel van te maken, waarbij spelers eigenlijk beter presteren dan ze kunnen. Heracles heeft bijvoorbeeld niet veel betere spelers maar Wormouth is tactisch wel zo sterk dat hij ze met veel dynamiek kan laten voetballen. Heracles is een geheel met veel beweging en goede looplijnen in de ploeg. Jans zijn simpele ( en ietwat statische) speelwijze is niet zo erg als je goede spelers hebt. Jans maakt het spel niet overbodig moeilijk en de goede spelers maken dan het verschil. Op dit moment is er niet genoeg kwaliteit om zo simpel te voetballen. Dat de coach dan tactisch niet veel toevoegt valt extra op. Ik vind dat we kritisch moeten kijken of Jans de beste man is. Tegerlijktijd moeten we hem dankbaar zijn wat hij ons heeft gebracht en ik vind het een fantastische man iemand die ik graag bij Twente zie. Met wat kwaliteitimpullsen zie ik Jans volgend jaar goed presteren
    Mooi verwoord.
  • 14 May 2021 om 12:23
    • Quote van 14 May 2021 om 11:42
      Trouwens hoelang krijgt Jans de kans van jullie volgend jaar? 8, 17 of 34 wedstrijden als het slecht gaat? Of accepteer je degradatie ook? Natuurlijk hoop ik dat het goed gaat volgend seizoen!!!
    oke...degradatie mag niet aan de irde zijn ..Andere clubs, op Ajax en PSVna, hebben ook geen geld, met onze normale begroting moeten wij een eredivisiewaardig elftal kunnen krijgen .. m.n Streuer dicht ik die kwaliteit wel toe Jans en zn assistenten hebben voor mij alle kans weer om er een elftal van te maken..hebben dit ook int verleden bewezen .. ik zal er bij zijn en hoop jij ook...
  • 14 May 2021 om 12:20
    • Quote van 14 May 2021 om 12:17
      Mentaliteit was gisteren denk ik niet het probleem. De wil is er wel maar de kwaliteit is er niet. Een goede discussie of Jans wel de beste man is, is zeker van belang op dit moment denk ik. Ik heb Jans hoog zitten. Hij heeft een goede uitstraling en 500 wedstrijden als coach doe je niet zomaar, maar ik weet niet of op dit moment de juiste coach is. Na elke nederlaag en voor elke wedstrijd heeft Jans het over de mentaliteit. Als ik beelden van de training zie dan zie ik dat ze vooral veel felle partijtjes doen. Opzich is mentaliteit uiterst belangrijk, maar tactiek is ook belangrijk en ik vraag me af of Jans tactisch goed genoeg is om een ploeg als Twente op dit moment te leiden. Jans doet tactisch niet veel bijzonders. Zijn speelwijze is niet zo ingewikkeld en er zijn simpele patronen, de we eenvoudig kunnen ontdekken. Met goede spelers is dat geen probleem, maar ik vraag me af of hij in staat is om van wat mindere spelers een verassend geheel van te maken, waarbij spelers eigenlijk beter presteren dan ze kunnen. Heracles heeft bijvoorbeeld niet veel betere spelers maar Wormouth is tactisch wel zo sterk dat hij ze met veel dynamiek kan laten voetballen. Heracles is een geheel met veel beweging en goede looplijnen in de ploeg. Jans zijn simpele ( en ietwat statische) speelwijze is niet zo erg als je goede spelers hebt. Jans maakt het spel niet overbodig moeilijk en de goede spelers maken dan het verschil. Op dit moment is er niet genoeg kwaliteit om zo simpel te voetballen. Dat de coach dan tactisch niet veel toevoegt valt extra op. Ik vind dat we kritisch moeten kijken of Jans de beste man is. Tegerlijktijd moeten we hem dankbaar zijn wat hij ons heeft gebracht en ik vind het een fantastische man iemand die ik graag bij Twente zie. Met wat kwaliteitimpullsen zie ik Jans volgend jaar goed presteren
    Je spreekt jezelf tegen in je betoog. De kwaliteit is er niet, wat moet een trainer dan nog doen?
  • 14 May 2021 om 12:19
    • Quote van 14 May 2021 om 12:01
      nogmaals Jans is zo goed als de spelers die hij tot zn beschikking heeft.. 1e helft riepen we hier nog stuur ze maar hier op an..Jans krijgt ze wel aant voetballen ..nu kan ie er niks meer van ..sjonge....dat gelooft toch niemand ..ben met diekmenneke eens bepaalde keuzes konden beter tja...wij hadden ooit de kans absolute top te spelen die is gemist..we hebben jaren nodig om weer op een hoog nivo te komen..
    Precies dit! Maar mensen die nooit zelf hebben gevoetbald snappen dat niet.
  • 14 May 2021 om 12:17
    Mentaliteit was gisteren denk ik niet het probleem. De wil is er wel maar de kwaliteit is er niet. Een goede discussie of Jans wel de beste man is, is zeker van belang op dit moment denk ik. Ik heb Jans hoog zitten. Hij heeft een goede uitstraling en 500 wedstrijden als coach doe je niet zomaar, maar ik weet niet of op dit moment de juiste coach is. Na elke nederlaag en voor elke wedstrijd heeft Jans het over de mentaliteit. Als ik beelden van de training zie dan zie ik dat ze vooral veel felle partijtjes doen. Opzich is mentaliteit uiterst belangrijk, maar tactiek is ook belangrijk en ik vraag me af of Jans tactisch goed genoeg is om een ploeg als Twente op dit moment te leiden. Jans doet tactisch niet veel bijzonders. Zijn speelwijze is niet zo ingewikkeld en er zijn simpele patronen, de we eenvoudig kunnen ontdekken. Met goede spelers is dat geen probleem, maar ik vraag me af of hij in staat is om van wat mindere spelers een verassend geheel van te maken, waarbij spelers eigenlijk beter presteren dan ze kunnen. Heracles heeft bijvoorbeeld niet veel betere spelers maar Wormouth is tactisch wel zo sterk dat hij ze met veel dynamiek kan laten voetballen. Heracles is een geheel met veel beweging en goede looplijnen in de ploeg. Jans zijn simpele ( en ietwat statische) speelwijze is niet zo erg als je goede spelers hebt. Jans maakt het spel niet overbodig moeilijk en de goede spelers maken dan het verschil. Op dit moment is er niet genoeg kwaliteit om zo simpel te voetballen. Dat de coach dan tactisch niet veel toevoegt valt extra op. Ik vind dat we kritisch moeten kijken of Jans de beste man is. Tegerlijktijd moeten we hem dankbaar zijn wat hij ons heeft gebracht en ik vind het een fantastische man iemand die ik graag bij Twente zie. Met wat kwaliteitimpullsen zie ik Jans volgend jaar goed presteren
  • 14 May 2021 om 12:08
    • Quote van 14 May 2021 om 12:01
      nogmaals Jans is zo goed als de spelers die hij tot zn beschikking heeft.. 1e helft riepen we hier nog stuur ze maar hier op an..Jans krijgt ze wel aant voetballen ..nu kan ie er niks meer van ..sjonge....dat gelooft toch niemand ..ben met diekmenneke eens bepaalde keuzes konden beter tja...wij hadden ooit de kans absolute top te spelen die is gemist..we hebben jaren nodig om weer op een hoog nivo te komen..
    Maar geef me eens een antwoord op mijn vraag dan!!!
  • 14 May 2021 om 12:01
    • Quote van 14 May 2021 om 11:42
      Trouwens hoelang krijgt Jans de kans van jullie volgend jaar? 8, 17 of 34 wedstrijden als het slecht gaat? Of accepteer je degradatie ook? Natuurlijk hoop ik dat het goed gaat volgend seizoen!!!
    nogmaals Jans is zo goed als de spelers die hij tot zn beschikking heeft.. 1e helft riepen we hier nog stuur ze maar hier op an..Jans krijgt ze wel aant voetballen ..nu kan ie er niks meer van ..sjonge....dat gelooft toch niemand ..ben met diekmenneke eens bepaalde keuzes konden beter tja...wij hadden ooit de kans absolute top te spelen die is gemist..we hebben jaren nodig om weer op een hoog nivo te komen..
  • 14 May 2021 om 11:59
    • Quote van 14 May 2021 om 11:44
      de huidige AD ,PvdK, gaat weg de nieuwe weet nog niet veel van FCT ..als je dan Streuer en Jans er uit zou gooien hebben we helemaal geen leiding meer ..je bent achterlijk als je denkt dat dat de oplossing is...Jans is afhankelijk van de spelers die hij tot zn beschikking heeft ...Streuer moet het doen zonder geld...dan was de 1e competitiehelft byzonder knap .de 2e helft snel vergeten..kwam door sommige spelers met de verkeerde mentaliteit.. ik hoop en ga er vanuit dat het komende seizoen beyer word ..
    Juist daarom moeten ze inderdaad verder gaan met Streuer en Jans. Juist omdat er een nieuwe AD komt die geen ballen verstand heeft van voetbal en ook de valkuilen niet kent binnen het professionele voetbal. ( Hij zal niet de eerste zijn die kan stranden). Dus eigenlijk heeft de nieuwe AD, maar 1 belangrijke taak en dat is geld binnen halen via nieuwe sponsoren. Dan laat het technische gedeelte vooral over aan Streuer en deels aan Jans. Als je nu Jans eruit gooit, dan gaat Streuer ook, omdat hij solidair zal zijn met Jans. Hij heeft hem aangenomen ten faveure van die Duitser. Bij ontslag van Jans moet je dus een nieuwe technische staf gaan halen, die bovendien binnen gehaald moet worden door mensen die helemaal geen kijk hebben op voetbal. Lijkt me niet gewenst.
  • 14 May 2021 om 11:44
    • Quote van 14 May 2021 om 10:07
      Vent lazer op jij probeert altijd onrust te stoken, en dan kom je met "de Noabers moeten evalueren" wat denk jij malloot dat het accepteren dat Streuer en Jans eruit vliegen??? Dan ben je niet goed wijs echt niet, maar jij flikt bij elk buitenkansje weer, ik denk dat jij ook wat je werk betreft een grote matenaaier bent en niets anders. En nu met een paar debielen roepen om het ontslag van Jans en Streuer, vent je spoort niet, maar en stuur een van de Noabers een beroemde UT mail, en je zult zien dat ze je recht in je gezicht uit lachen. Juist een vetrek van Streuer en Jans een zou vor de Noabers wel een reden kunnen zijn de handen van Twente af te trekken, maar daar hoop jij dan weer op want dan stuur je 100.000 mails naar het geliefde RB om twente over te nemen hahaha zielig figuur, als er ooit RedBull op de shirts komt en de clubnaam veranderd kom ik er nooit meer!!!
    de huidige AD ,PvdK, gaat weg de nieuwe weet nog niet veel van FCT ..als je dan Streuer en Jans er uit zou gooien hebben we helemaal geen leiding meer ..je bent achterlijk als je denkt dat dat de oplossing is...Jans is afhankelijk van de spelers die hij tot zn beschikking heeft ...Streuer moet het doen zonder geld...dan was de 1e competitiehelft byzonder knap .de 2e helft snel vergeten..kwam door sommige spelers met de verkeerde mentaliteit.. ik hoop en ga er vanuit dat het komende seizoen beyer word ..
  • 14 May 2021 om 11:42
    • Quote van 13 May 2021 om 22:19
      Idd gewoon de rust bewaren en verder bouwen. Vind wel dat Jans tactisch wat andere keuzes had kunnen maken. De jeugd is niet zo slecht als je zegt denk ik. Ze zijn alleen ook niet zo goed dat ze het team zo even uit de crisis halen waar het in zit. komend seizoen met schone lei beginnen en dan kunnen die jonkies aan de hand van nieuwe ervaren jongens laten zien wat ze kunnen. Gewoon allemaal er weer achter gaan staan en met een volle veste weer net zo n hel creëren als in de begin jaren in het arke stadion.
    Trouwens hoelang krijgt Jans de kans van jullie volgend jaar? 8, 17 of 34 wedstrijden als het slecht gaat? Of accepteer je degradatie ook? Natuurlijk hoop ik dat het goed gaat volgend seizoen!!!
  • 14 May 2021 om 11:37
    • Quote van 14 May 2021 om 11:31
      Laat de AD vooral zorgen voor een paar grote sponsoren. Liefst een stuk of 5. Dan zorg je voor continuïteit. Daarvan 1 een grotere sponsor die op het shirt komt. Geen RB, maar een mooie NL sponsor. Of dat de eigenaar van Grolsch, uit Japan, er geld in pompt.
    Mee eens.
  • 14 May 2021 om 11:31
    • Quote van 14 May 2021 om 11:22
      Mee eens hoor. Die lui buiten de deur houden.
    Laat de AD vooral zorgen voor een paar grote sponsoren. Liefst een stuk of 5. Dan zorg je voor continuïteit. Daarvan 1 een grotere sponsor die op het shirt komt. Geen RB, maar een mooie NL sponsor. Of dat de eigenaar van Grolsch, uit Japan, er geld in pompt.
  • 14 May 2021 om 11:22
    • Quote van 14 May 2021 om 11:12
      Als ze op het shirt komen, wordt de clubnaam RB Twente, heet het stadion De Redbull Veste en krijgen we een wit shirt, moet je dat willen??? Absoluut niet als je het mij vraagt!
    Mee eens hoor. Die lui buiten de deur houden.
  • 14 May 2021 om 11:12
    • Quote van 14 May 2021 om 11:03
      Redbull Twente? NEVER NOOIT mag dat een optie zijn. Hoe ziek ik ook ben van de nederlagen de laatste weken. Als sponsor voor op het shirt na 2023 als vervanger van pure energie oké. Maar niks nada noppes meer dan dat. Er vielen er hier al een aantal over dat met de nieuwe AD de binding met de regio veel minder werd met betrekking tot onder andere sponsors enzo en nu met redbull aan komen ? Nee gewoon nee.
    Als ze op het shirt komen, wordt de clubnaam RB Twente, heet het stadion De Redbull Veste en krijgen we een wit shirt, moet je dat willen??? Absoluut niet als je het mij vraagt!
  • 14 May 2021 om 11:08
    • Quote van 13 May 2021 om 19:51
      Wat een stel idioten lopen hier toch rond om over het ontslag van Jans en Streuer te beginnen te zeuren. Een stel debielen zijn jullie echt waar, iedereen was tevreden met handhaving nee maar typisch sommige Twente supporters hadden we nu minimaal plek 8 moeten halen. Flikker op kijk hoeveel jeugd er is doorgestroomd naar het eerste? Waar moest Jans mee beginnen? En als er dan een collectief falen is en veel pech kun je als trainer daar weinig aan veranderen, hoe zijn best hij ook doet. Maar de gasten die lopen te zeiken op Jans en Streuer blijf lekker weg volgend seizoen. Mooi oprotten!!!!
    100+
  • 14 May 2021 om 11:03
    • Quote van 14 May 2021 om 10:22
      Wat maakt het uit als er een hele grote sponsor komt? RB Twente klinkt ook niet gek. Hahaha Trouwens hoelang krijgt Jans de kans van jou volgend jaar? 8, 17 of 34 wedstrijden als het slecht gaat? Of accepteer je degradatie ook? Natuurlijk hoop ik dat het goed gaat volgend seizoen maar helaas was ik 1 van de eersten die kritiek op zowel Jans als Danilo had. Zelfs toen Cerny nog meespeelde. Misschien is het belangrijkste nog wel dat we een assistent krijgen die een drill sergeant is maar ook iemand met ambities om hoofdtrainer te worden. Perfecte combinatie voor volgend jaar
    Redbull Twente? NEVER NOOIT mag dat een optie zijn. Hoe ziek ik ook ben van de nederlagen de laatste weken. Als sponsor voor op het shirt na 2023 als vervanger van pure energie oké. Maar niks nada noppes meer dan dat. Er vielen er hier al een aantal over dat met de nieuwe AD de binding met de regio veel minder werd met betrekking tot onder andere sponsors enzo en nu met redbull aan komen ? Nee gewoon nee.
  • 14 May 2021 om 11:03
    • Quote van 14 May 2021 om 09:48
      Ik praat op basis van resultaten en feiten. We proberen hier op een inhoudelijk en fatsoenlijke manier erover te praten. Maar daar ben je vast te dom voor, omdat te begrijpen. Want kritiek zijn is uit den boze bij jou. In het degradatie jaar waren we ook niet kritisch. Pas op een later moment. Toen de puinhoop al aan de gang was en bleven aanmodderen. Toen was het al te laat. Hopelijk herriner je dat nog goed. Dit seizoen 2e competitehelft op een 17e plaats geeindigd. Na Den Haag op een na slechtste gepresteerd . Mark shit.
    Hoe kom je erbij dat we in het degradatie jaar niet kritisch waren. Er is toen door menigeen gemeldt niet blij te zijn met de aanstelling van Verbeek. Reden was vooral omdat men dacht dat zijn manier van werken (lees bot en onbeholpen) op dat moment niet paste bij Twente. Dat is wel gebleken. Onder Hake ging het misschien ook niet top, maar we stonden toen nog op een mooie positie. Ik kan het niet bewijzen, maar onder hem waren we volgens mij niet gedegradeerd.
  • 14 May 2021 om 10:44
    • Quote van 14 May 2021 om 10:07
      Vent lazer op jij probeert altijd onrust te stoken, en dan kom je met "de Noabers moeten evalueren" wat denk jij malloot dat het accepteren dat Streuer en Jans eruit vliegen??? Dan ben je niet goed wijs echt niet, maar jij flikt bij elk buitenkansje weer, ik denk dat jij ook wat je werk betreft een grote matenaaier bent en niets anders. En nu met een paar debielen roepen om het ontslag van Jans en Streuer, vent je spoort niet, maar en stuur een van de Noabers een beroemde UT mail, en je zult zien dat ze je recht in je gezicht uit lachen. Juist een vetrek van Streuer en Jans een zou vor de Noabers wel een reden kunnen zijn de handen van Twente af te trekken, maar daar hoop jij dan weer op want dan stuur je 100.000 mails naar het geliefde RB om twente over te nemen hahaha zielig figuur, als er ooit RedBull op de shirts komt en de clubnaam veranderd kom ik er nooit meer!!!
    Ja die, ik moet weer lachen om je inhoudelijk post. Je kan er ook over heen lezen en reageer je er niet op. Als jij het onrust stoken noemt prima dat zijn jou woorden. Ik noem dit, het laten horen van een kritisch geluid en dat is meer dan terecht gezien de weersliegeling van de resultaten en wat we op het veld terug zien. In mijn betoog rep ik niet over dat de trainer weg moet, maar dat er wel hele grote twijfels zijn of hij Twente naar dat hoger niveau gaat brengen.
  • 14 May 2021 om 10:22
    • Quote van 14 May 2021 om 10:07
      Vent lazer op jij probeert altijd onrust te stoken, en dan kom je met "de Noabers moeten evalueren" wat denk jij malloot dat het accepteren dat Streuer en Jans eruit vliegen??? Dan ben je niet goed wijs echt niet, maar jij flikt bij elk buitenkansje weer, ik denk dat jij ook wat je werk betreft een grote matenaaier bent en niets anders. En nu met een paar debielen roepen om het ontslag van Jans en Streuer, vent je spoort niet, maar en stuur een van de Noabers een beroemde UT mail, en je zult zien dat ze je recht in je gezicht uit lachen. Juist een vetrek van Streuer en Jans een zou vor de Noabers wel een reden kunnen zijn de handen van Twente af te trekken, maar daar hoop jij dan weer op want dan stuur je 100.000 mails naar het geliefde RB om twente over te nemen hahaha zielig figuur, als er ooit RedBull op de shirts komt en de clubnaam veranderd kom ik er nooit meer!!!
    Wat maakt het uit als er een hele grote sponsor komt? RB Twente klinkt ook niet gek. Hahaha Trouwens hoelang krijgt Jans de kans van jou volgend jaar? 8, 17 of 34 wedstrijden als het slecht gaat? Of accepteer je degradatie ook? Natuurlijk hoop ik dat het goed gaat volgend seizoen maar helaas was ik 1 van de eersten die kritiek op zowel Jans als Danilo had. Zelfs toen Cerny nog meespeelde. Misschien is het belangrijkste nog wel dat we een assistent krijgen die een drill sergeant is maar ook iemand met ambities om hoofdtrainer te worden. Perfecte combinatie voor volgend jaar
  • 14 May 2021 om 10:14
    • Quote van 14 May 2021 om 09:55
      Ach wat lul je dom heb jij niet gehoord wat Streuer en Jans hebben gemeld voor volgend seizoen? Dat er een veel sterker en ervaren er Twente staat. En geloof me de rust rond de club is belangrijker dan jij denkt.
    Dat hebben ze idd gezegd en ze willen ook een bredere selectie. Dat je niet hetzelfde krijgt als dit jaar Dat een 4 of 5 spelers weg vallen en het allemaal als een kaartenhuis in elkaar dondert.
  • 14 May 2021 om 10:14
    • Quote van 14 May 2021 om 10:10
      Feiten? Haaha, dikke kneus. En jij mag mij dom noemen, want van gasten als jij kan ik dat hebben. Ga nu maar weer verder met het slachtofferen van onze technische staf....mooie doedelzak!
    100+
  • 14 May 2021 om 10:10
    • Quote van 14 May 2021 om 09:48
      Ik praat op basis van resultaten en feiten. We proberen hier op een inhoudelijk en fatsoenlijke manier erover te praten. Maar daar ben je vast te dom voor, omdat te begrijpen. Want kritiek zijn is uit den boze bij jou. In het degradatie jaar waren we ook niet kritisch. Pas op een later moment. Toen de puinhoop al aan de gang was en bleven aanmodderen. Toen was het al te laat. Hopelijk herriner je dat nog goed. Dit seizoen 2e competitehelft op een 17e plaats geeindigd. Na Den Haag op een na slechtste gepresteerd . Mark shit.
    Feiten? Haaha, dikke kneus. En jij mag mij dom noemen, want van gasten als jij kan ik dat hebben. Ga nu maar weer verder met het slachtofferen van onze technische staf....mooie doedelzak!
  • 14 May 2021 om 10:07
    • Quote van 14 May 2021 om 09:48
      Ik praat op basis van resultaten en feiten. We proberen hier op een inhoudelijk en fatsoenlijke manier erover te praten. Maar daar ben je vast te dom voor, omdat te begrijpen. Want kritiek zijn is uit den boze bij jou. In het degradatie jaar waren we ook niet kritisch. Pas op een later moment. Toen de puinhoop al aan de gang was en bleven aanmodderen. Toen was het al te laat. Hopelijk herriner je dat nog goed. Dit seizoen 2e competitehelft op een 17e plaats geeindigd. Na Den Haag op een na slechtste gepresteerd . Mark shit.
    Vent lazer op jij probeert altijd onrust te stoken, en dan kom je met "de Noabers moeten evalueren" wat denk jij malloot dat het accepteren dat Streuer en Jans eruit vliegen??? Dan ben je niet goed wijs echt niet, maar jij flikt bij elk buitenkansje weer, ik denk dat jij ook wat je werk betreft een grote matenaaier bent en niets anders. En nu met een paar debielen roepen om het ontslag van Jans en Streuer, vent je spoort niet, maar en stuur een van de Noabers een beroemde UT mail, en je zult zien dat ze je recht in je gezicht uit lachen. Juist een vetrek van Streuer en Jans een zou vor de Noabers wel een reden kunnen zijn de handen van Twente af te trekken, maar daar hoop jij dan weer op want dan stuur je 100.000 mails naar het geliefde RB om twente over te nemen hahaha zielig figuur, als er ooit RedBull op de shirts komt en de clubnaam veranderd kom ik er nooit meer!!!
  • 14 May 2021 om 09:59
    • Quote van 13 May 2021 om 21:54
      ik heb 5 jaarkaarten en wil mijn geld ook terug = 1250 €
    Vooral doen, wees trots je hebt gelijk haal je geld terug. Ik niet want blijf achter mijn club staan ook in deze moeilijke tijden door het virus, ik blijf ze mogen mijn poen houden en ik koop gewoon weer nieuwe en betaal volle pond.
  • 14 May 2021 om 09:55
    • Quote van 13 May 2021 om 23:55
      Rustig naar de afgrond moet je ook niet willen he
    Ach wat lul je dom heb jij niet gehoord wat Streuer en Jans hebben gemeld voor volgend seizoen? Dat er een veel sterker en ervaren er Twente staat. En geloof me de rust rond de club is belangrijker dan jij denkt.
  • 14 May 2021 om 09:52
    • Quote van 14 May 2021 om 00:03
      Maar waarom waren Ted en Garcia dan wel zwaar kut? Jij hebt altijd zo'n radicale mening en de overkant is meteen debiel. Maar de afgelopen 2 seizoenen zijn toch best vergelijkbaar?
    Nee totaal niet vergelijkbaar, GG kreeg niet met blessures te maken als Jans nu heeft en dan ook nog van je beste speler, en GG had samen met Ted een overvloed aan spelers, en is de jeugd totaal genegeerd en kijk wat Jans heeft gedaan met de jeugd?? Hoeveel jongen zijn er bij het eerste gekomen en hebben hun minuten gemaakt onder Jans?? En hoeveel zijn er onder GG in het eerste gekomen?? Dus kom maar niet zeggen dat het vergelijkbaar is, Jans stond met 6 spelers in het begin, en natuurlijk elke trainer maakt fouten met zijn wissels, maar ik heb voor de winterstop voetbal gezien onder Jans dat ik al jaren niet gezien had. Ik En wat die YT betreft is gewoon een geile beer op alles wat RB is, maar als het minder gaat begint hij weer een harde passer te krijgen en onrust te stoken dat Jan's en Streuer eruit moeten, en dat we RedBull nodig hebben dan ben je voor mij een debiel. Lekker Jans en Streuer hun werk laten doen, ze hebben duidelijk aangegeven dat we ervaring nodig hebben dit seizoen, maar je hebt alweer idioten die Jans en Streuer eruit willen gooien donder op zeg.
  • 14 May 2021 om 09:48
    • Quote van 14 May 2021 om 08:18
      In deze heeft hij gelijk! Die Utrecht shit, is gewoon een onrust stoker, die iedereen mee wil hebben in zijn klote verhaal! Bah, wat een naar figuur.
    Ik praat op basis van resultaten en feiten. We proberen hier op een inhoudelijk en fatsoenlijke manier erover te praten. Maar daar ben je vast te dom voor, omdat te begrijpen. Want kritiek zijn is uit den boze bij jou. In het degradatie jaar waren we ook niet kritisch. Pas op een later moment. Toen de puinhoop al aan de gang was en bleven aanmodderen. Toen was het al te laat. Hopelijk herriner je dat nog goed. Dit seizoen 2e competitehelft op een 17e plaats geeindigd. Na Den Haag op een na slechtste gepresteerd . Mark shit.
  • 14 May 2021 om 08:18
    • Quote van 14 May 2021 om 00:03
      Maar waarom waren Ted en Garcia dan wel zwaar kut? Jij hebt altijd zo'n radicale mening en de overkant is meteen debiel. Maar de afgelopen 2 seizoenen zijn toch best vergelijkbaar?
    In deze heeft hij gelijk! Die Utrecht shit, is gewoon een onrust stoker, die iedereen mee wil hebben in zijn klote verhaal! Bah, wat een naar figuur.
  • 14 May 2021 om 05:26
    • Quote van 13 May 2021 om 22:19
      Idd gewoon de rust bewaren en verder bouwen. Vind wel dat Jans tactisch wat andere keuzes had kunnen maken. De jeugd is niet zo slecht als je zegt denk ik. Ze zijn alleen ook niet zo goed dat ze het team zo even uit de crisis halen waar het in zit. komend seizoen met schone lei beginnen en dan kunnen die jonkies aan de hand van nieuwe ervaren jongens laten zien wat ze kunnen. Gewoon allemaal er weer achter gaan staan en met een volle veste weer net zo n hel creëren als in de begin jaren in het arke stadion.
    Ikzeg. Dm. Ik ben het helemaal met u eens. U heeft het duidelijk verwoord. +100.
  • 14 May 2021 om 00:03
    • Quote van 13 May 2021 om 21:44
      Flikker nou toch op debiel, iedereen wou Jans graag en nu jij zit jij weer in je RB pyama shit hier neer te gooien ben nog steeds blij met Jans en Streuer. Ik geef je het te doen met de selectie die hij had en dan vallen ook nog eens belangrijke pionnen als, Cerny, Julio, and weg, en veel andere spelers geblesseerd Brama, en dan speel je bijn met een Jong Twente gvd wees blij met de handhaving. En ga je afrukken op een poster van RB Leipzig en ga slapen dwaas. En laat Streuer en Jans lekker hun werk doen dan zul je zien dat er volgend jaar veel meer kwaliteit is. En sommigen hier janken van breng toch eigen jeugd, je hebt gezien op een enkele uitzonderingen na is onze jeugd kut slecht en onvolwassen. Daar mocht Jans het mee doen.En dan doet hij het en zeiken ze hem nog af, ik zeg ga lekker jaarkaart bij die Paupers verder op kopen want daar passen jullie beter tussen. Mooie kut supporters.
    Maar waarom waren Ted en Garcia dan wel zwaar kut? Jij hebt altijd zo'n radicale mening en de overkant is meteen debiel. Maar de afgelopen 2 seizoenen zijn toch best vergelijkbaar?
  • 13 May 2021 om 23:55
    • Quote van 13 May 2021 om 21:36
      we hebben nu rust hier laat het zo blijven
    Rustig naar de afgrond moet je ook niet willen he
  • 13 May 2021 om 22:19
    • Quote van 13 May 2021 om 21:44
      Flikker nou toch op debiel, iedereen wou Jans graag en nu jij zit jij weer in je RB pyama shit hier neer te gooien ben nog steeds blij met Jans en Streuer. Ik geef je het te doen met de selectie die hij had en dan vallen ook nog eens belangrijke pionnen als, Cerny, Julio, and weg, en veel andere spelers geblesseerd Brama, en dan speel je bijn met een Jong Twente gvd wees blij met de handhaving. En ga je afrukken op een poster van RB Leipzig en ga slapen dwaas. En laat Streuer en Jans lekker hun werk doen dan zul je zien dat er volgend jaar veel meer kwaliteit is. En sommigen hier janken van breng toch eigen jeugd, je hebt gezien op een enkele uitzonderingen na is onze jeugd kut slecht en onvolwassen. Daar mocht Jans het mee doen.En dan doet hij het en zeiken ze hem nog af, ik zeg ga lekker jaarkaart bij die Paupers verder op kopen want daar passen jullie beter tussen. Mooie kut supporters.
    Idd gewoon de rust bewaren en verder bouwen. Vind wel dat Jans tactisch wat andere keuzes had kunnen maken. De jeugd is niet zo slecht als je zegt denk ik. Ze zijn alleen ook niet zo goed dat ze het team zo even uit de crisis halen waar het in zit. komend seizoen met schone lei beginnen en dan kunnen die jonkies aan de hand van nieuwe ervaren jongens laten zien wat ze kunnen. Gewoon allemaal er weer achter gaan staan en met een volle veste weer net zo n hel creëren als in de begin jaren in het arke stadion.
  • 13 May 2021 om 21:55
    • Quote van 13 May 2021 om 21:44
      Flikker nou toch op debiel, iedereen wou Jans graag en nu jij zit jij weer in je RB pyama shit hier neer te gooien ben nog steeds blij met Jans en Streuer. Ik geef je het te doen met de selectie die hij had en dan vallen ook nog eens belangrijke pionnen als, Cerny, Julio, and weg, en veel andere spelers geblesseerd Brama, en dan speel je bijn met een Jong Twente gvd wees blij met de handhaving. En ga je afrukken op een poster van RB Leipzig en ga slapen dwaas. En laat Streuer en Jans lekker hun werk doen dan zul je zien dat er volgend jaar veel meer kwaliteit is. En sommigen hier janken van breng toch eigen jeugd, je hebt gezien op een enkele uitzonderingen na is onze jeugd kut slecht en onvolwassen. Daar mocht Jans het mee doen.En dan doet hij het en zeiken ze hem nog af, ik zeg ga lekker jaarkaart bij die Paupers verder op kopen want daar passen jullie beter tussen. Mooie kut supporters.
    Had graag iets inhoudelijks willen lezen, Maar dat is blijkbaar te veel gevraagd.
  • 13 May 2021 om 21:54
    • Quote van 13 May 2021 om 16:28
      6 punten aan RKC gegeven dit jaar. Wat zijn we toch diep gedaald. Ik ga mijn 4 jaarkaarten verlengen, maar wil al mijn geld van dit seizoen terug.
    ik heb 5 jaarkaarten en wil mijn geld ook terug = 1250 €
  • 13 May 2021 om 21:53
    • Quote van 13 May 2021 om 21:44
      Er zal goed geevalueerd moeten worden. Het belangrijkste hangt ook af van wat de Noabers er van vinden.
    De noabers hebben wellicht een beetje geld, maar hebben geen verstand van voetbal. Wat wil je nou maf.
  • 13 May 2021 om 21:50
    • Quote van 13 May 2021 om 21:42
      of is vrouw?
    Het is een Trol of transgender maar hij spoort niet.
  • 13 May 2021 om 21:49
    • Quote van 13 May 2021 om 21:44
      Er zal goed geevalueerd moeten worden. Het belangrijkste hangt ook af van wat de Noabers er van vinden.
    Die staan vierkant achter Jans en Streuer imbeciel, of denk je dat ze er nu alweer een trainer en een goede TD uit gooien. Je bent echt niet goed bij je hoofd, juist als je Jans en Streuer eruit gooit zeggen de Noabers ajuu, met jullie puinzooi. Je bent gewoon een idioot.
  • 13 May 2021 om 21:47
    • Quote van 13 May 2021 om 21:35
      gelul utrecht jans is top trainer ga hem nu niet onderuithalen
    Hij weet niet anders deze idioot is helemaal geobsedeerd door RedBull hij heeft er natte dromen van, twente in een RB shirt. Hij is niet goed bij zijn rot kop. Hoop dat hij in een gracht in Utrecht pleurt en weer met beide beentjes op de grond komt te staan, maar denk bij redding dat hij eerst om blikje RB vraagt. Wat een lul die gozer....
  • 13 May 2021 om 21:44
    • Quote van 13 May 2021 om 21:37
      Dan gaat Streuer ook weg. En dan ?
    Er zal goed geevalueerd moeten worden. Het belangrijkste hangt ook af van wat de Noabers er van vinden.
  • 13 May 2021 om 21:44
    • Quote van 13 May 2021 om 21:32
      Een betere trainer haalt meer uit dit materiaal. Helemaal de instelling bij de spelers.
    Flikker nou toch op debiel, iedereen wou Jans graag en nu jij zit jij weer in je RB pyama shit hier neer te gooien ben nog steeds blij met Jans en Streuer. Ik geef je het te doen met de selectie die hij had en dan vallen ook nog eens belangrijke pionnen als, Cerny, Julio, and weg, en veel andere spelers geblesseerd Brama, en dan speel je bijn met een Jong Twente gvd wees blij met de handhaving. En ga je afrukken op een poster van RB Leipzig en ga slapen dwaas. En laat Streuer en Jans lekker hun werk doen dan zul je zien dat er volgend jaar veel meer kwaliteit is. En sommigen hier janken van breng toch eigen jeugd, je hebt gezien op een enkele uitzonderingen na is onze jeugd kut slecht en onvolwassen. Daar mocht Jans het mee doen.En dan doet hij het en zeiken ze hem nog af, ik zeg ga lekker jaarkaart bij die Paupers verder op kopen want daar passen jullie beter tussen. Mooie kut supporters.
  • 13 May 2021 om 21:42
    of is vrouw?
  • 13 May 2021 om 21:42
    niet meer reageren op utrecht
  • 13 May 2021 om 21:37
    • Quote van 13 May 2021 om 21:32
      Een betere trainer haalt meer uit dit materiaal. Helemaal de instelling bij de spelers.
    Dan gaat Streuer ook weg. En dan ?
  • 13 May 2021 om 21:36
    we hebben nu rust hier laat het zo blijven
  • 13 May 2021 om 21:35
    • Quote van 13 May 2021 om 21:32
      Een betere trainer haalt meer uit dit materiaal. Helemaal de instelling bij de spelers.
    gelul utrecht jans is top trainer ga hem nu niet onderuithalen
  • 13 May 2021 om 21:32
    • Quote van 13 May 2021 om 21:26
      En wat bereik je daarmee?
    Een betere trainer haalt meer uit dit materiaal. Helemaal de instelling bij de spelers.
  • 13 May 2021 om 21:26
    • Quote van 13 May 2021 om 21:20
      Je zit er naast, Met je feedback reacties. Er is een grote gros, die Jans liever vandaag dan morgen ziet vertrekken. en ik was meer benieuwd naar de reactie van Ja Die.
    En wat bereik je daarmee?
  • 13 May 2021 om 21:20
    • Quote van 13 May 2021 om 20:58
      Ons? Probeer je iedereen weer achter je verhaal te krijgen? Jij schrijft zoveel onzin, hoe verzin je het.....
    Je zit er naast, Met je feedback reacties. Er is een grote gros, die Jans liever vandaag dan morgen ziet vertrekken. en ik was meer benieuwd naar de reactie van Ja Die.
  • 13 May 2021 om 20:58
    • Quote van 13 May 2021 om 20:37
      Je noemt ons idioten en iedereen ziet het behalve jij, dat Jans al een tijd zijn kredietwaardigheid aan het verkloten is met zijn veldspel en instelling bij de spelers. Wat voor zekerheid kun jij geven dat het beter gaat na dit seizoen?
    Ons? Probeer je iedereen weer achter je verhaal te krijgen? Jij schrijft zoveel onzin, hoe verzin je het.....
  • 13 May 2021 om 20:53
    Ach ja, hét kan ook helpen dat men in het bestuur zit van de KNVB. Heracles krijgt alweer een onterechte penalty mee en hebben nog kans op Europees voetbal. Gewoon belachelijk
  • 13 May 2021 om 20:51
    • Quote van 13 May 2021 om 19:35
      Natuurlijk het volgende oordeel richting jans hij is een tactisch onbenul. Jans heeft nog maar 500 duels in de eredivisie op de bank gezeten hoe is dit mogelijk dat deze tactisch slechte trainer 500 wedstrijden heeft mogen coachen. Onbegrijpelijk hoe jij naar ern wedstrijd zitten kijken van je favoriete club . Kijken wat er verkeerd gaat is voor veel personen een hobby geworden . Maar het realisme is ver te zoeken fctwente is op papier nog een grote club maar in de praktijk is dit natuurlijk al jaren anders heel anders . Maar dat moet je wel willen inzien als supporters dat noem ik realisme
    Jij kunt stront nog verkopen als goed. Alles wat ik zeg is dat er serieus mag gekeken worden na het verval. En nee ik ben geen voorstander van ontslag zoals ik vaak gezegd heb en nee jans gaat daar niet vrijuit. Dat vind ik. Daar mag jij een andere mening op na houden. Maar het seizoen is ten einde. Lekker laten voor wat het is. Fijne avond veder kerel.
  • 13 May 2021 om 20:37
    • Quote van 13 May 2021 om 19:51
      Wat een stel idioten lopen hier toch rond om over het ontslag van Jans en Streuer te beginnen te zeuren. Een stel debielen zijn jullie echt waar, iedereen was tevreden met handhaving nee maar typisch sommige Twente supporters hadden we nu minimaal plek 8 moeten halen. Flikker op kijk hoeveel jeugd er is doorgestroomd naar het eerste? Waar moest Jans mee beginnen? En als er dan een collectief falen is en veel pech kun je als trainer daar weinig aan veranderen, hoe zijn best hij ook doet. Maar de gasten die lopen te zeiken op Jans en Streuer blijf lekker weg volgend seizoen. Mooi oprotten!!!!
    Niet helemaal (meer) mee eens. Een trainer is zeker verantwoordelijk voor een collectief falen, anders kun je Verbeek en Garcia ook niks kwalijk nemen, daar faalden we wekelijks collectief. En als je op deze voet doorgaat volgend seizoen degradeer je waarschijnlijk gewoon. Jans en Streuer hoeven van mij (nog) niet weg, maar zijn zeker wel verantwoordelijk voor dit kutjaar 2021 tot nu toe
  • 13 May 2021 om 20:37
    • Quote van 13 May 2021 om 19:51
      Wat een stel idioten lopen hier toch rond om over het ontslag van Jans en Streuer te beginnen te zeuren. Een stel debielen zijn jullie echt waar, iedereen was tevreden met handhaving nee maar typisch sommige Twente supporters hadden we nu minimaal plek 8 moeten halen. Flikker op kijk hoeveel jeugd er is doorgestroomd naar het eerste? Waar moest Jans mee beginnen? En als er dan een collectief falen is en veel pech kun je als trainer daar weinig aan veranderen, hoe zijn best hij ook doet. Maar de gasten die lopen te zeiken op Jans en Streuer blijf lekker weg volgend seizoen. Mooi oprotten!!!!
    Je noemt ons idioten en iedereen ziet het behalve jij, dat Jans al een tijd zijn kredietwaardigheid aan het verkloten is met zijn veldspel en instelling bij de spelers. Wat voor zekerheid kun jij geven dat het beter gaat na dit seizoen?
  • 13 May 2021 om 20:23
    • Quote van 13 May 2021 om 19:51
      Wat een stel idioten lopen hier toch rond om over het ontslag van Jans en Streuer te beginnen te zeuren. Een stel debielen zijn jullie echt waar, iedereen was tevreden met handhaving nee maar typisch sommige Twente supporters hadden we nu minimaal plek 8 moeten halen. Flikker op kijk hoeveel jeugd er is doorgestroomd naar het eerste? Waar moest Jans mee beginnen? En als er dan een collectief falen is en veel pech kun je als trainer daar weinig aan veranderen, hoe zijn best hij ook doet. Maar de gasten die lopen te zeiken op Jans en Streuer blijf lekker weg volgend seizoen. Mooi oprotten!!!!
    +100
  • 13 May 2021 om 20:18
    Er zal wat extern nodig zijn om de nodige versterkingen binnen te halen. Drie midden twintigers met enige kwaliteit is welkom.
  • 13 May 2021 om 20:18
    Er zal wat extern geld nodig zijn om de nodige versterkingen binnen te halen. Drie midden twintigers met enige kwaliteit is welkom.
  • 13 May 2021 om 20:14
    • Quote van 13 May 2021 om 19:23
      Ik denk dat er nu meer trainers open zullen staan om de handschoen op te pakken dan vorig jaar. Jonk, Grim of Misschien Ultee. Deze trainers hebben een visie in hun spel, geeft ze op de kloten, geen vriendjes houding. Presteren en kunnen met jeugd werken. Bij Jans ontbreekt het aan echte visie om door te groeien naar Topsport. Hij heeft niet voor niets de stap naar Amerika gemaakt, omdat hij Nederland en Belgie is uitgescheten. Hij is een matige zesje. Lachen, lachen en noh eens lachen, ook bij nederlagen. Zon trainer moet je toch niet willen. Hem ontslaan doen we toch niet. Hij levert zijn contract in en bedanken hem voor zijn inzet. Het was een mooie uitdagende jaar. Maar 2e seizoenshelft heeft laten zien dat er geen vertrouwen en bevestiging is dat het beter zal worden.
    Ik vond je eerder nog wel zinnige dingen zeggen maar je wordt al net zo’n azijnzeiker als een paar anderen op dit fotum. Zo als de wind waait zo waait mijn rokje. Nu is Jans de gebeten hond bij jou. En als er een andere trainer is, dan is die na een half jaar weer de sjaak, en ga zo maar door. Enige constitentie zit er niet in. Dom gelul in de ruimte vanuit emotie.
  • 13 May 2021 om 19:57
    • Quote van 13 May 2021 om 19:51
      Wat een stel idioten lopen hier toch rond om over het ontslag van Jans en Streuer te beginnen te zeuren. Een stel debielen zijn jullie echt waar, iedereen was tevreden met handhaving nee maar typisch sommige Twente supporters hadden we nu minimaal plek 8 moeten halen. Flikker op kijk hoeveel jeugd er is doorgestroomd naar het eerste? Waar moest Jans mee beginnen? En als er dan een collectief falen is en veel pech kun je als trainer daar weinig aan veranderen, hoe zijn best hij ook doet. Maar de gasten die lopen te zeiken op Jans en Streuer blijf lekker weg volgend seizoen. Mooi oprotten!!!!
    +100
  • 13 May 2021 om 19:53
    • Quote van 13 May 2021 om 19:35
      Natuurlijk het volgende oordeel richting jans hij is een tactisch onbenul. Jans heeft nog maar 500 duels in de eredivisie op de bank gezeten hoe is dit mogelijk dat deze tactisch slechte trainer 500 wedstrijden heeft mogen coachen. Onbegrijpelijk hoe jij naar ern wedstrijd zitten kijken van je favoriete club . Kijken wat er verkeerd gaat is voor veel personen een hobby geworden . Maar het realisme is ver te zoeken fctwente is op papier nog een grote club maar in de praktijk is dit natuurlijk al jaren anders heel anders . Maar dat moet je wel willen inzien als supporters dat noem ik realisme
    Hoe denk jij dit voetbal te verkopen naar je achterban, met de aanstaande verlenging van de seizoenskaarten?
  • 13 May 2021 om 19:51
    Wat een stel idioten lopen hier toch rond om over het ontslag van Jans en Streuer te beginnen te zeuren. Een stel debielen zijn jullie echt waar, iedereen was tevreden met handhaving nee maar typisch sommige Twente supporters hadden we nu minimaal plek 8 moeten halen. Flikker op kijk hoeveel jeugd er is doorgestroomd naar het eerste? Waar moest Jans mee beginnen? En als er dan een collectief falen is en veel pech kun je als trainer daar weinig aan veranderen, hoe zijn best hij ook doet. Maar de gasten die lopen te zeiken op Jans en Streuer blijf lekker weg volgend seizoen. Mooi oprotten!!!!
  • 13 May 2021 om 19:35
    • Quote van 13 May 2021 om 17:41
      Succes supporters? Donderstraal op man. Wat jij niet zien wil is dat jans tactisch ook om te huilen is. Dit gast mee met het niveau van al zijn spelers. Als je zoveel pech hebt en dat is zeker waar. Dan ga je toch defensiever spelen. Je hebt amper keuze nog dan. Dat hadden we echt wel begrepen. Althans ik wel. Maar hetzelfde elke week proberen met minder spelers en minder kwaliteit dan is het toch wachten op z'n reeks als dit.
    Natuurlijk het volgende oordeel richting jans hij is een tactisch onbenul. Jans heeft nog maar 500 duels in de eredivisie op de bank gezeten hoe is dit mogelijk dat deze tactisch slechte trainer 500 wedstrijden heeft mogen coachen. Onbegrijpelijk hoe jij naar ern wedstrijd zitten kijken van je favoriete club . Kijken wat er verkeerd gaat is voor veel personen een hobby geworden . Maar het realisme is ver te zoeken fctwente is op papier nog een grote club maar in de praktijk is dit natuurlijk al jaren anders heel anders . Maar dat moet je wel willen inzien als supporters dat noem ik realisme
  • 13 May 2021 om 19:23
    • Quote van 13 May 2021 om 18:38
      Het is zinloos om Jans te ontslaan. Wie moet je dan voor de groep zetten? Daarnaast is er veel jeugd doorgestroomd, daar waren we een half jaar geleden nog lyrisch over. Jans heeft het prima gedaan met de aanwezige middelen. De enige fout die ze hebben gemaakt is dat er teveel kwaliteit is vertrokken in de winterstop. En wie had verwacht dat we zóveel blessures zouden krijgen...?
    Ik denk dat er nu meer trainers open zullen staan om de handschoen op te pakken dan vorig jaar. Jonk, Grim of Misschien Ultee. Deze trainers hebben een visie in hun spel, geeft ze op de kloten, geen vriendjes houding. Presteren en kunnen met jeugd werken. Bij Jans ontbreekt het aan echte visie om door te groeien naar Topsport. Hij heeft niet voor niets de stap naar Amerika gemaakt, omdat hij Nederland en Belgie is uitgescheten. Hij is een matige zesje. Lachen, lachen en noh eens lachen, ook bij nederlagen. Zon trainer moet je toch niet willen. Hem ontslaan doen we toch niet. Hij levert zijn contract in en bedanken hem voor zijn inzet. Het was een mooie uitdagende jaar. Maar 2e seizoenshelft heeft laten zien dat er geen vertrouwen en bevestiging is dat het beter zal worden.
  • 13 May 2021 om 18:57
    Gewoon een kloten seizoen handhaving prima maar het voetbal gewoon zwaar kloten al met al. Volgens seizoen kan iedereen gewoon afgerekend worden ook de trainer met zijn technische staf. Je kunt me niet wijs maken dat je z,n belachelijk slechte tweede helft kunt draaien.
  • 13 May 2021 om 18:51
    • Quote van 13 May 2021 om 18:38
      Het is zinloos om Jans te ontslaan. Wie moet je dan voor de groep zetten? Daarnaast is er veel jeugd doorgestroomd, daar waren we een half jaar geleden nog lyrisch over. Jans heeft het prima gedaan met de aanwezige middelen. De enige fout die ze hebben gemaakt is dat er teveel kwaliteit is vertrokken in de winterstop. En wie had verwacht dat we zóveel blessures zouden krijgen...?
    +100
  • 13 May 2021 om 18:48
    • Quote van 13 May 2021 om 18:24
      De vraag zal zijn voor hoelang. Want het zou zijn zonde zijn als je weer een trainer tijdens het seizoen moet ontslaan. Dat kun je nu voorkomen door netjes na het seizoen afscheid van elkaar te nemen. Hij heeft geen enkele bevestiging dat het volgend seizoen beter gaat. Een trainer kun je niet van houding veranderen. Neem je Jans dan boek je geen progressie in het verbeteren van spelers en blijf je gewoon hangen tussen middenmoot en degradatie. Als je dat als club wil, moet je lekker door aanmodderen met deze trainer.
    Misschien is Red Bull een betere optie, daar krijgen ze vleugels van.....
  • 13 May 2021 om 18:38
    • Quote van 13 May 2021 om 18:24
      De vraag zal zijn voor hoelang. Want het zou zijn zonde zijn als je weer een trainer tijdens het seizoen moet ontslaan. Dat kun je nu voorkomen door netjes na het seizoen afscheid van elkaar te nemen. Hij heeft geen enkele bevestiging dat het volgend seizoen beter gaat. Een trainer kun je niet van houding veranderen. Neem je Jans dan boek je geen progressie in het verbeteren van spelers en blijf je gewoon hangen tussen middenmoot en degradatie. Als je dat als club wil, moet je lekker door aanmodderen met deze trainer.
    Het is zinloos om Jans te ontslaan. Wie moet je dan voor de groep zetten? Daarnaast is er veel jeugd doorgestroomd, daar waren we een half jaar geleden nog lyrisch over. Jans heeft het prima gedaan met de aanwezige middelen. De enige fout die ze hebben gemaakt is dat er teveel kwaliteit is vertrokken in de winterstop. En wie had verwacht dat we zóveel blessures zouden krijgen...?
  • 13 May 2021 om 18:33
    Ik heb de afgelopen vijf wedstrijden of zo al niet meer gekeken. Scheelt een hoop frustratie. Ik zie ze tegen ADO ook verliezen. Hopelijk volgend seizoen meer balans in het team...
  • 13 May 2021 om 18:28
    • Quote van 13 May 2021 om 17:35
      Het probleem is dat de contracten met Jans en streuer veel te vroeg zijn verlengt.had je gewacht tot einde seizoen dan had je zonder afkoop sommen afscheid kunnen nemen van deze twee
    Zo slim zijn ze wel. Mag hopen met een ontsnapping clausule. Benieuwd wat de Noabers er van zullen vinden.
  • 13 May 2021 om 18:24
    • Quote van 13 May 2021 om 17:29
      Jans en Streuer hebben dit seizoen absoluut onze doelstelling behaald. Niet in degradatienood komen. Toen dat eigenlijk in de winterstop al bereikt was hebben ze een aantal huurspelers laten gaan om ook zoveel mogelijk geld te besparen. Daarna ten eerste heel veel pech gehad met blessures van Cerny, Pleguezuelo, Brama en Oosterwolde. En ten tweede hebben we de scheidsrechters op bepaalde momenten ook niet mee gehad. Ook vandaag weer een veel te gemakkelijk gegeven rode kaart. Tegenwoordig is een klein na-schopje een gele kaart en geen rode meer. Natuurlijk moet Danilo geen risico's nemen als je weet dat er wederom zo'n drama scheidsrechter op het veld staat, maar het was weer veel te zwaar. Als ik Twente was ging ik ook zeker in beroep als daarmee er een mogelijkheid is dat hij as weekend nog mee kan spelen. Daarna ben je hem toch kwijt ( of aan Ajax, of hij wordt door Ajax verkocht ). We weten dat we net begonnen zijn in een opbouw voor de komende jaren. Langzaam zorgen voor meer kwaliteit en kwantiteit op het veld. We weten nu dat het met alleen jeugdspelers gewoon niet mogelijk is, moet je eens kijken wat de gemiddelde leeftijd was van de spelers op de bank waar Ron het mee moest doen de laatste 10 a 12 wedstrijden. Nee het belangrijkste was niet in degradatie moeilijkheden komen en dat is ruimschoots gelukt. Nu volgend seizoen weer een kolkende volle Veste en ik heb wel vertrouwen in Jans en Streuer dat er volgend jaar weer een team staat dat zelfs beter zal zijn als dit seizoen voor de winterstop.
    De vraag zal zijn voor hoelang. Want het zou zijn zonde zijn als je weer een trainer tijdens het seizoen moet ontslaan. Dat kun je nu voorkomen door netjes na het seizoen afscheid van elkaar te nemen. Hij heeft geen enkele bevestiging dat het volgend seizoen beter gaat. Een trainer kun je niet van houding veranderen. Neem je Jans dan boek je geen progressie in het verbeteren van spelers en blijf je gewoon hangen tussen middenmoot en degradatie. Als je dat als club wil, moet je lekker door aanmodderen met deze trainer.
  • 13 May 2021 om 17:58
    • Quote van 13 May 2021 om 17:31
      Handhaving was het doel. Betekent niet dat je 20 wedstrijden achter elkaar hoort te verliezen. Die rode kaart van Danilo zegt al veel als spits zijnde. Waarom moet je anders uit frustratie natrappen. De houding zegt genoeg. Die zijn klaar en willen niet meer vechten voor deze trainer.
    zijn huur spelers,....dat ist verschil,...
  • 13 May 2021 om 17:52
    • Quote van 13 May 2021 om 17:41
      Succes supporters? Donderstraal op man. Wat jij niet zien wil is dat jans tactisch ook om te huilen is. Dit gast mee met het niveau van al zijn spelers. Als je zoveel pech hebt en dat is zeker waar. Dan ga je toch defensiever spelen. Je hebt amper keuze nog dan. Dat hadden we echt wel begrepen. Althans ik wel. Maar hetzelfde elke week proberen met minder spelers en minder kwaliteit dan is het toch wachten op z'n reeks als dit.
    100+
  • 13 May 2021 om 17:50
    • Quote van 13 May 2021 om 17:41
      Succes supporters? Donderstraal op man. Wat jij niet zien wil is dat jans tactisch ook om te huilen is. Dit gast mee met het niveau van al zijn spelers. Als je zoveel pech hebt en dat is zeker waar. Dan ga je toch defensiever spelen. Je hebt amper keuze nog dan. Dat hadden we echt wel begrepen. Althans ik wel. Maar hetzelfde elke week proberen met minder spelers en minder kwaliteit dan is het toch wachten op z'n reeks als dit.
    100+ ziek wordt je van dit domme gelul van de dorpspastoor
  • 13 May 2021 om 17:50
    • Quote van 13 May 2021 om 17:41
      Succes supporters? Donderstraal op man. Wat jij niet zien wil is dat jans tactisch ook om te huilen is. Dit gast mee met het niveau van al zijn spelers. Als je zoveel pech hebt en dat is zeker waar. Dan ga je toch defensiever spelen. Je hebt amper keuze nog dan. Dat hadden we echt wel begrepen. Althans ik wel. Maar hetzelfde elke week proberen met minder spelers en minder kwaliteit dan is het toch wachten op z'n reeks als dit.
    100+ ziek wordt je van dit domme gelul van de dorpspastoor
  • 13 May 2021 om 17:44
    • Quote van 13 May 2021 om 17:21
      Instelling buiten het veld is een trainer niet verantwoordelijk voor, maar de instelling in het veld daar is een hoofdtrainer verantwoordelijk voor. Dat is de afgelopen 20 wedstrijden om te huuln. De kwaliteit regelt de TD samen met hoofdtrainer en de staf, ook als spelers moeten vertrekken. Dus Jans heeft overal zijn stem in gehad. Hij is hoofdverantwoordelijk voor dit zooitje instelling.
    Gert Jan Vwrbeek dan maar weer terug halen? Trainer onslaan heeft geen zin, hoe vaak moet je dat nog zien? Leervermogen nul komma nul.
  • 13 May 2021 om 17:41
    • Quote van 13 May 2021 om 17:35
      Zeker je kunt het deze teleurgestelde succes supporters proberen uit.te leggen maar het komt niet binnen. De frustratie is er en dan moeten er koppen rollen . De zoveelste trainers is nu weer het haasje de spelers kunnen er weer niets van .. Maar de werkelijke oorzaak willen ze niet horen of lezen
    Succes supporters? Donderstraal op man. Wat jij niet zien wil is dat jans tactisch ook om te huilen is. Dit gast mee met het niveau van al zijn spelers. Als je zoveel pech hebt en dat is zeker waar. Dan ga je toch defensiever spelen. Je hebt amper keuze nog dan. Dat hadden we echt wel begrepen. Althans ik wel. Maar hetzelfde elke week proberen met minder spelers en minder kwaliteit dan is het toch wachten op z'n reeks als dit.
  • 13 May 2021 om 17:41
    • Quote van 13 May 2021 om 17:29
      Jans en Streuer hebben dit seizoen absoluut onze doelstelling behaald. Niet in degradatienood komen. Toen dat eigenlijk in de winterstop al bereikt was hebben ze een aantal huurspelers laten gaan om ook zoveel mogelijk geld te besparen. Daarna ten eerste heel veel pech gehad met blessures van Cerny, Pleguezuelo, Brama en Oosterwolde. En ten tweede hebben we de scheidsrechters op bepaalde momenten ook niet mee gehad. Ook vandaag weer een veel te gemakkelijk gegeven rode kaart. Tegenwoordig is een klein na-schopje een gele kaart en geen rode meer. Natuurlijk moet Danilo geen risico's nemen als je weet dat er wederom zo'n drama scheidsrechter op het veld staat, maar het was weer veel te zwaar. Als ik Twente was ging ik ook zeker in beroep als daarmee er een mogelijkheid is dat hij as weekend nog mee kan spelen. Daarna ben je hem toch kwijt ( of aan Ajax, of hij wordt door Ajax verkocht ). We weten dat we net begonnen zijn in een opbouw voor de komende jaren. Langzaam zorgen voor meer kwaliteit en kwantiteit op het veld. We weten nu dat het met alleen jeugdspelers gewoon niet mogelijk is, moet je eens kijken wat de gemiddelde leeftijd was van de spelers op de bank waar Ron het mee moest doen de laatste 10 a 12 wedstrijden. Nee het belangrijkste was niet in degradatie moeilijkheden komen en dat is ruimschoots gelukt. Nu volgend seizoen weer een kolkende volle Veste en ik heb wel vertrouwen in Jans en Streuer dat er volgend jaar weer een team staat dat zelfs beter zal zijn als dit seizoen voor de winterstop.
    Goed verwoord, zo is het.
  • 13 May 2021 om 17:35
    • Quote van 13 May 2021 om 17:23
      Ik heb steeds vaker het vermoeden dat je de hele dag door dronken bent. Wat een onzin weer. Handhaving was het doel van dit seizoen, doel behaald. Er staat een selectie die te matig is voor de play-offs, daar staan we dus ook niet. Nogmaals, opdracht voor Jans was handhaving. Alles hoger dan dat is mooi meegenomen. Complete waanzin om Jans te laan uit te sturen. Als ik jou 10 stenen geef, verwacht ik toch ook geen complete muur?
    Zeker je kunt het deze teleurgestelde succes supporters proberen uit.te leggen maar het komt niet binnen. De frustratie is er en dan moeten er koppen rollen . De zoveelste trainers is nu weer het haasje de spelers kunnen er weer niets van .. Maar de werkelijke oorzaak willen ze niet horen of lezen
  • 13 May 2021 om 17:35
    • Quote van 13 May 2021 om 17:29
      Jans en Streuer hebben dit seizoen absoluut onze doelstelling behaald. Niet in degradatienood komen. Toen dat eigenlijk in de winterstop al bereikt was hebben ze een aantal huurspelers laten gaan om ook zoveel mogelijk geld te besparen. Daarna ten eerste heel veel pech gehad met blessures van Cerny, Pleguezuelo, Brama en Oosterwolde. En ten tweede hebben we de scheidsrechters op bepaalde momenten ook niet mee gehad. Ook vandaag weer een veel te gemakkelijk gegeven rode kaart. Tegenwoordig is een klein na-schopje een gele kaart en geen rode meer. Natuurlijk moet Danilo geen risico's nemen als je weet dat er wederom zo'n drama scheidsrechter op het veld staat, maar het was weer veel te zwaar. Als ik Twente was ging ik ook zeker in beroep als daarmee er een mogelijkheid is dat hij as weekend nog mee kan spelen. Daarna ben je hem toch kwijt ( of aan Ajax, of hij wordt door Ajax verkocht ). We weten dat we net begonnen zijn in een opbouw voor de komende jaren. Langzaam zorgen voor meer kwaliteit en kwantiteit op het veld. We weten nu dat het met alleen jeugdspelers gewoon niet mogelijk is, moet je eens kijken wat de gemiddelde leeftijd was van de spelers op de bank waar Ron het mee moest doen de laatste 10 a 12 wedstrijden. Nee het belangrijkste was niet in degradatie moeilijkheden komen en dat is ruimschoots gelukt. Nu volgend seizoen weer een kolkende volle Veste en ik heb wel vertrouwen in Jans en Streuer dat er volgend jaar weer een team staat dat zelfs beter zal zijn als dit seizoen voor de winterstop.
    Op zich raak je goede punten. Maar het zou ook goed zijn er nog iets aan toe te voegen waardoor dit drama van de 2e seizoenshelft volgend seizoen niet meer plaatsvindt. Het is niet alleen maar pech of VAR.
  • 13 May 2021 om 17:35
    • Quote van 13 May 2021 om 17:20
      Eens met de opmerking dat het een cruciale blunder was in de winterstop zoveel spelers te laten gaan er eigenlijk niets nuttigs voor terug te halen. Fout van de TD.
    Het probleem is dat de contracten met Jans en streuer veel te vroeg zijn verlengt.had je gewacht tot einde seizoen dan had je zonder afkoop sommen afscheid kunnen nemen van deze twee
  • 13 May 2021 om 17:34
    • Quote van 13 May 2021 om 17:29
      Jans en Streuer hebben dit seizoen absoluut onze doelstelling behaald. Niet in degradatienood komen. Toen dat eigenlijk in de winterstop al bereikt was hebben ze een aantal huurspelers laten gaan om ook zoveel mogelijk geld te besparen. Daarna ten eerste heel veel pech gehad met blessures van Cerny, Pleguezuelo, Brama en Oosterwolde. En ten tweede hebben we de scheidsrechters op bepaalde momenten ook niet mee gehad. Ook vandaag weer een veel te gemakkelijk gegeven rode kaart. Tegenwoordig is een klein na-schopje een gele kaart en geen rode meer. Natuurlijk moet Danilo geen risico's nemen als je weet dat er wederom zo'n drama scheidsrechter op het veld staat, maar het was weer veel te zwaar. Als ik Twente was ging ik ook zeker in beroep als daarmee er een mogelijkheid is dat hij as weekend nog mee kan spelen. Daarna ben je hem toch kwijt ( of aan Ajax, of hij wordt door Ajax verkocht ). We weten dat we net begonnen zijn in een opbouw voor de komende jaren. Langzaam zorgen voor meer kwaliteit en kwantiteit op het veld. We weten nu dat het met alleen jeugdspelers gewoon niet mogelijk is, moet je eens kijken wat de gemiddelde leeftijd was van de spelers op de bank waar Ron het mee moest doen de laatste 10 a 12 wedstrijden. Nee het belangrijkste was niet in degradatie moeilijkheden komen en dat is ruimschoots gelukt. Nu volgend seizoen weer een kolkende volle Veste en ik heb wel vertrouwen in Jans en Streuer dat er volgend jaar weer een team staat dat zelfs beter zal zijn als dit seizoen voor de winterstop.
    Droom lekker verder. Volgend jaar nieuwe spelers en nieuwe kansen hopelijk. Maar dankzij Jans eindigen we wel 3 tot 4 plaatsen te laag met deze spelersgroep. Blessures meegerekend.
  • 13 May 2021 om 17:31
    • Quote van 13 May 2021 om 17:28
      Dat is ook Streuer zn fout. Maar met kwaliteit tekort speel je toch niet zo'n eerste seizoenshelft?
    Dit heeft ook met tactiek te maken. Hij had door kunnen schakelen naar 4-4-2 met zo'n middenveld.
  • 13 May 2021 om 17:31
    • Quote van 13 May 2021 om 17:23
      Ik heb steeds vaker het vermoeden dat je de hele dag door dronken bent. Wat een onzin weer. Handhaving was het doel van dit seizoen, doel behaald. Er staat een selectie die te matig is voor de play-offs, daar staan we dus ook niet. Nogmaals, opdracht voor Jans was handhaving. Alles hoger dan dat is mooi meegenomen. Complete waanzin om Jans te laan uit te sturen. Als ik jou 10 stenen geef, verwacht ik toch ook geen complete muur?
    Handhaving was het doel. Betekent niet dat je 20 wedstrijden achter elkaar hoort te verliezen. Die rode kaart van Danilo zegt al veel als spits zijnde. Waarom moet je anders uit frustratie natrappen. De houding zegt genoeg. Die zijn klaar en willen niet meer vechten voor deze trainer.
  • 13 May 2021 om 17:30
    • Quote van 13 May 2021 om 17:27
      Toch moeten Jans en Streuer echt in de spiegel kijken en zich afvragen hoe het komt dat de tweede helft van het seizoen een absoluut drama is geworden.Degradatievoetbal was het en we mogen blij zijn dat er voor de winterstop genoeg punten zijn gehaald.Het kan vast niet liggen aan een geblesseerde speler.Ik blijf het zeggen: als we afhankelijk blijven van de grillen van huurspelers dan blijven we in een cirkeltje zitten waar we niet uit gaan komen.Zoek een geldschieter zodat we van de ellende van Joop verlost worden en dan kunnen gaan bouwen,
    Was het maar degradatievoetbal, dan was er in elk geval nog strijd mag je hopen...
  • 13 May 2021 om 17:29
    Jans en Streuer hebben dit seizoen absoluut onze doelstelling behaald. Niet in degradatienood komen. Toen dat eigenlijk in de winterstop al bereikt was hebben ze een aantal huurspelers laten gaan om ook zoveel mogelijk geld te besparen. Daarna ten eerste heel veel pech gehad met blessures van Cerny, Pleguezuelo, Brama en Oosterwolde. En ten tweede hebben we de scheidsrechters op bepaalde momenten ook niet mee gehad. Ook vandaag weer een veel te gemakkelijk gegeven rode kaart. Tegenwoordig is een klein na-schopje een gele kaart en geen rode meer. Natuurlijk moet Danilo geen risico's nemen als je weet dat er wederom zo'n drama scheidsrechter op het veld staat, maar het was weer veel te zwaar. Als ik Twente was ging ik ook zeker in beroep als daarmee er een mogelijkheid is dat hij as weekend nog mee kan spelen. Daarna ben je hem toch kwijt ( of aan Ajax, of hij wordt door Ajax verkocht ). We weten dat we net begonnen zijn in een opbouw voor de komende jaren. Langzaam zorgen voor meer kwaliteit en kwantiteit op het veld. We weten nu dat het met alleen jeugdspelers gewoon niet mogelijk is, moet je eens kijken wat de gemiddelde leeftijd was van de spelers op de bank waar Ron het mee moest doen de laatste 10 a 12 wedstrijden. Nee het belangrijkste was niet in degradatie moeilijkheden komen en dat is ruimschoots gelukt. Nu volgend seizoen weer een kolkende volle Veste en ik heb wel vertrouwen in Jans en Streuer dat er volgend jaar weer een team staat dat zelfs beter zal zijn als dit seizoen voor de winterstop.
  • 13 May 2021 om 17:28
    • Quote van 13 May 2021 om 17:11
      Ik hou het op kwaliteit tekort.....
    Dat is ook Streuer zn fout. Maar met kwaliteit tekort speel je toch niet zo'n eerste seizoenshelft?
  • 13 May 2021 om 17:27
    Toch moeten Jans en Streuer echt in de spiegel kijken en zich afvragen hoe het komt dat de tweede helft van het seizoen een absoluut drama is geworden.Degradatievoetbal was het en we mogen blij zijn dat er voor de winterstop genoeg punten zijn gehaald.Het kan vast niet liggen aan een geblesseerde speler.Ik blijf het zeggen: als we afhankelijk blijven van de grillen van huurspelers dan blijven we in een cirkeltje zitten waar we niet uit gaan komen.Zoek een geldschieter zodat we van de ellende van Joop verlost worden en dan kunnen gaan bouwen,
  • 13 May 2021 om 17:26
    • Quote van 13 May 2021 om 16:55
      Hoe kom je daar nu bij. Onder Hake haalden we tenminste nog punten. Daarna haalde Verbeek o.a. Maher. Hij was er al voor de winterstop en heeft er een puinhoop van gemaakt.
    En Jans nu niet? Slechtste thuis serie OOIT! Waslappen voetbal en maar grijnzen de hele tijd en maar denken elke maand weer 15.000 Euro verdient als het niet meer is. Laat hem lekker naar een andere club gaan zodat wij weer een fanatieke trainer krijgen.
  • 13 May 2021 om 17:23
    • Quote van 13 May 2021 om 17:20
      Eens met de opmerking dat het een cruciale blunder was in de winterstop zoveel spelers te laten gaan er eigenlijk niets nuttigs voor terug te halen. Fout van de TD.
    Deels mee eens. Voor de winterstop liep het al niet, laatste wedstrijd waarin je een goed spelend Twente zag was tegen ADO. En zelf hier had je geluk dat je nog won. Maar het laten gaan van de gehele reservevoorhoede was een gevolg, wat op het eerste moment een logische oplossing bleek te zijn was het uiteindelijk niet. Ook de blessure van Cerny en Brama hielpen niet.
  • 13 May 2021 om 17:23
    • Quote van 13 May 2021 om 17:01
      Jans is als trainer en hoofdtrainer een soort van people manager met het cijfer 6. Twente heeft nu een bouwer nodig. Een die vol op de groep zit en met die jongens goed aan de slag gaat. Geen trainer die altijd glimlacht en het is ok gehalte. Wil je bouwen moet het niveau omhoog ook met leiderschap en coaching. Het is bewezen met de cijfers en feiten dat we met Ron Jans op den duur geen progressie gaan maken op het zelfde niveau zullen blijven hangen. Het beste is evalueren, contract inleveren en netjes bedanken. Volgend seizoen nieuwe trainer voor de groep.
    Ik heb steeds vaker het vermoeden dat je de hele dag door dronken bent. Wat een onzin weer. Handhaving was het doel van dit seizoen, doel behaald. Er staat een selectie die te matig is voor de play-offs, daar staan we dus ook niet. Nogmaals, opdracht voor Jans was handhaving. Alles hoger dan dat is mooi meegenomen. Complete waanzin om Jans te laan uit te sturen. Als ik jou 10 stenen geef, verwacht ik toch ook geen complete muur?
  • 13 May 2021 om 17:22
    • Quote van 13 May 2021 om 16:53
      Wat is het verschil tussen Jans en Verbeek??? Verbeek kreeg maar een aantal wedstijden de kans toen de pleuris hier uitbrak terwijl hij niet eens de selectie samen kon stellen. Hij was zelf wel een supporter van Twente en dat kan je van Jans niet zeggen. Die is hier alleen voor zijn salaris.
    Verbeek had een selectie die niet hoefde te degraderen. Die zette zo n beetje gelijk de regisseur van het team, Liendl, uit zijn elftal en haalde toen Maher en Maria die hij alles liet spelen maar die finaal door het ijs zakten.
  • 13 May 2021 om 17:21
    • Quote van 13 May 2021 om 17:20
      Eens met de opmerking dat het een cruciale blunder was in de winterstop zoveel spelers te laten gaan er eigenlijk niets nuttigs voor terug te halen. Fout van de TD.
    Met die 3 had je ook HELEMAAL niks gewonnen. Kregen ook geen fuck gedaan.
  • 13 May 2021 om 17:21
    • Quote van 13 May 2021 om 17:09
      En daar word het beter van? Hou toch op. Het heeft met de instelling en kwaliteit van de groep te maken. In de winterstop teveel spelers laten gaan zodat er totaal geen concurentie meer was. Dan zie je bij een aantal spelers zoiets van ik sta er toch wel in.
    Instelling buiten het veld is een trainer niet verantwoordelijk voor, maar de instelling in het veld daar is een hoofdtrainer verantwoordelijk voor. Dat is de afgelopen 20 wedstrijden om te huuln. De kwaliteit regelt de TD samen met hoofdtrainer en de staf, ook als spelers moeten vertrekken. Dus Jans heeft overal zijn stem in gehad. Hij is hoofdverantwoordelijk voor dit zooitje instelling.
  • 13 May 2021 om 17:20
    • Quote van 13 May 2021 om 17:13
      Mensen denken dat de trainer eruit gooien helpt. Ik blijf erbij. Een trainer is net zo goed als zijn spelers materiaal. Anders had hij hier niet getekend. De spelers moeten het uiteindelijk doen en de trainer stelt de juiste poppetjes op.
    Eens met de opmerking dat het een cruciale blunder was in de winterstop zoveel spelers te laten gaan er eigenlijk niets nuttigs voor terug te halen. Fout van de TD.
  • 13 May 2021 om 17:14
    • Quote van 13 May 2021 om 17:01
      Jans is als trainer en hoofdtrainer een soort van people manager met het cijfer 6. Twente heeft nu een bouwer nodig. Een die vol op de groep zit en met die jongens goed aan de slag gaat. Geen trainer die altijd glimlacht en het is ok gehalte. Wil je bouwen moet het niveau omhoog ook met leiderschap en coaching. Het is bewezen met de cijfers en feiten dat we met Ron Jans op den duur geen progressie gaan maken op het zelfde niveau zullen blijven hangen. Het beste is evalueren, contract inleveren en netjes bedanken. Volgend seizoen nieuwe trainer voor de groep.
    Echt niet aan beginnen. Als J gaat, gaat S ook. Die gaat dan sociaal zijn met J, omdat hij hem heeft aangenomen en bewust niet voor die Duitser heeft gekozen. Van de Kraan heeft uit nood S aangesteld. Lijkt me dus niet wenselijk. Wie pakt het dan op en wie binnen Twente kan dan nog voetbalkennis om een nieuwe trainer en TD aan te stellen?
  • 13 May 2021 om 17:13
    • Quote van 13 May 2021 om 17:09
      En daar word het beter van? Hou toch op. Het heeft met de instelling en kwaliteit van de groep te maken. In de winterstop teveel spelers laten gaan zodat er totaal geen concurentie meer was. Dan zie je bij een aantal spelers zoiets van ik sta er toch wel in.
    Mensen denken dat de trainer eruit gooien helpt. Ik blijf erbij. Een trainer is net zo goed als zijn spelers materiaal. Anders had hij hier niet getekend. De spelers moeten het uiteindelijk doen en de trainer stelt de juiste poppetjes op.
  • 13 May 2021 om 17:11
    • Quote van 13 May 2021 om 17:09
      En daar word het beter van? Hou toch op. Het heeft met de instelling en kwaliteit van de groep te maken. In de winterstop teveel spelers laten gaan zodat er totaal geen concurentie meer was. Dan zie je bij een aantal spelers zoiets van ik sta er toch wel in.
    Ik hou het op kwaliteit tekort.....
  • 13 May 2021 om 17:11
    • Quote van 13 May 2021 om 17:01
      Jans is als trainer en hoofdtrainer een soort van people manager met het cijfer 6. Twente heeft nu een bouwer nodig. Een die vol op de groep zit en met die jongens goed aan de slag gaat. Geen trainer die altijd glimlacht en het is ok gehalte. Wil je bouwen moet het niveau omhoog ook met leiderschap en coaching. Het is bewezen met de cijfers en feiten dat we met Ron Jans op den duur geen progressie gaan maken op het zelfde niveau zullen blijven hangen. Het beste is evalueren, contract inleveren en netjes bedanken. Volgend seizoen nieuwe trainer voor de groep.
    wat een onzin wat jij zegt,...geef de trainer iets meer credits
  • 13 May 2021 om 17:11
    Als Jans en Streuer nog niet door hebben wat er aan dit elftal mist en daar iets aan gaan doen dan weet ik het ook niet meer. Wanneer gaan zij zich verantwoorden richting " aandeelhouders " oftewel de supporters/ seizoenkaarthouders?
  • 13 May 2021 om 17:09
    • Quote van 13 May 2021 om 17:01
      Jans is als trainer en hoofdtrainer een soort van people manager met het cijfer 6. Twente heeft nu een bouwer nodig. Een die vol op de groep zit en met die jongens goed aan de slag gaat. Geen trainer die altijd glimlacht en het is ok gehalte. Wil je bouwen moet het niveau omhoog ook met leiderschap en coaching. Het is bewezen met de cijfers en feiten dat we met Ron Jans op den duur geen progressie gaan maken op het zelfde niveau zullen blijven hangen. Het beste is evalueren, contract inleveren en netjes bedanken. Volgend seizoen nieuwe trainer voor de groep.
    En daar word het beter van? Hou toch op. Het heeft met de instelling en kwaliteit van de groep te maken. In de winterstop teveel spelers laten gaan zodat er totaal geen concurentie meer was. Dan zie je bij een aantal spelers zoiets van ik sta er toch wel in.
  • 13 May 2021 om 17:03
    Uithuilen en opnieuw beginnen
  • 13 May 2021 om 17:01
    Jans is als trainer en hoofdtrainer een soort van people manager met het cijfer 6. Twente heeft nu een bouwer nodig. Een die vol op de groep zit en met die jongens goed aan de slag gaat. Geen trainer die altijd glimlacht en het is ok gehalte. Wil je bouwen moet het niveau omhoog ook met leiderschap en coaching. Het is bewezen met de cijfers en feiten dat we met Ron Jans op den duur geen progressie gaan maken op het zelfde niveau zullen blijven hangen. Het beste is evalueren, contract inleveren en netjes bedanken. Volgend seizoen nieuwe trainer voor de groep.
  • 13 May 2021 om 16:58
    • Quote van 13 May 2021 om 16:55
      Geen woorden voor. Ploeg lijkt murw gebeukt. Blij dat Danilo niet mee mag doen tegen ado.
    Die had er al veel eerder naast moeten staan, en zo ken ik er nog wel een paar meer Wat een super slecht elftal hebben wij. Denk dat we beter de dames kunnen laten spelen tegen ado
  • 13 May 2021 om 16:55
    • Quote van 13 May 2021 om 16:53
      Wat is het verschil tussen Jans en Verbeek??? Verbeek kreeg maar een aantal wedstijden de kans toen de pleuris hier uitbrak terwijl hij niet eens de selectie samen kon stellen. Hij was zelf wel een supporter van Twente en dat kan je van Jans niet zeggen. Die is hier alleen voor zijn salaris.
    Hoe kom je daar nu bij. Onder Hake haalden we tenminste nog punten. Daarna haalde Verbeek o.a. Maher. Hij was er al voor de winterstop en heeft er een puinhoop van gemaakt.
  • 13 May 2021 om 16:55
    Geen woorden voor. Ploeg lijkt murw gebeukt. Blij dat Danilo niet mee mag doen tegen ado.
  • 13 May 2021 om 16:53
    Wat is het verschil tussen Jans en Verbeek??? Verbeek kreeg maar een aantal wedstijden de kans toen de pleuris hier uitbrak terwijl hij niet eens de selectie samen kon stellen. Hij was zelf wel een supporter van Twente en dat kan je van Jans niet zeggen. Die is hier alleen voor zijn salaris.
  • 13 May 2021 om 16:48
    Ik moet ineens denken aan PEC in 17/18. Bijna identieke situatie, trainer bleef en werd het seizoen erop redelijk snel ontslagen, toen het begin ook kut was. Ik meld het maar even
  • 13 May 2021 om 16:47
    Zondag ado. Die balen dat ze vandaag niet tegen Twente moesten voetballen. Hadden ze nog hoop.
  • 13 May 2021 om 16:46
    Als je ziet hoe die 1-1 valt direct na de 0-1; dat zegt echt alles over het 2de gedeelte van het seizoen van Twente. Spelers die niet het niveau hebben om aan te kunnen voelen dat ze vol fysiek het duel in moeten gaan, een soort schijnbeweging maken naar de bal, zonder echt iets te doen en een Markelo die een speler compleet vrij laat staan door te ver vooruit te staan. Echt lachwekkend en vooral schandalig voor een ploeg als Twente .
  • 13 May 2021 om 16:45
    Dankzij Cherny zitten wij nog in de Eredivisie !!
  • 13 May 2021 om 16:39
    • Quote van 13 May 2021 om 16:28
      6 punten aan RKC gegeven dit jaar. Wat zijn we toch diep gedaald. Ik ga mijn 4 jaarkaarten verlengen, maar wil al mijn geld van dit seizoen terug.
    Wij zijn al jaren punten sponsor van RKC. Dat kun je vooraf invullen.
  • 13 May 2021 om 16:36
    • Quote van 13 May 2021 om 16:33
      Naja, in de playoffs hadden we achteraf gezien blijkbaar toch niks te zoeken, in ieder geval niet gedegradeerd dankzij de eerste seizoenshelft, zo maar bekijken dan...
    Nee , maar iedere hogere plaats levert meer geld op
  • 13 May 2021 om 16:34
    Schandalig, meer woorden wil ik er niet vuil maken.
  • 13 May 2021 om 16:34
    Snel vergeten laten we hopen dat we volgend jaar team hebben wat voetballen kan want van de arbitrage moet je het niet hebben dat scheelde dit seizoen 15 punten wel denk ik, want laten we eerlijk zijn de overtreding op zerouki is gewoon slaan en ook rood maar denk dat de VAR weer ergens anders was
  • 13 May 2021 om 16:33
    Wat ben ik blij met die punten die we in de eerste seizoens helft gepakt hebben. Twente was in deze vorm gedegradeerd, was dat niet gebeurt. Trieste bedoeling.
  • 13 May 2021 om 16:33
    • Quote van 13 May 2021 om 16:28
      6 punten aan RKC gegeven dit jaar. Wat zijn we toch diep gedaald. Ik ga mijn 4 jaarkaarten verlengen, maar wil al mijn geld van dit seizoen terug.
    Gelijk heb je , ik ook Triest
  • 13 May 2021 om 16:33
    Naja, in de playoffs hadden we achteraf gezien blijkbaar toch niks te zoeken, in ieder geval niet gedegradeerd dankzij de eerste seizoenshelft, zo maar bekijken dan...
  • 13 May 2021 om 16:28
    6 punten aan RKC gegeven dit jaar. Wat zijn we toch diep gedaald. Ik ga mijn 4 jaarkaarten verlengen, maar wil al mijn geld van dit seizoen terug.
  • 13 May 2021 om 16:28
    Vergeten dit seizoen