Drama compleet voor Bijen: degradatie zeker na dikke nederlaag

9
Drama compleet voor Bijen: degradatie zeker na dikke nederlaag

Voormalig voetballer van FC Twente Peet Bijen is donderdagmiddag gedegradeerd uit de Eredivisie. Zijn team ADO Den Haag verloor kansloos van Willem II en speelt volgend jaar in de Keuken Kampioen Divisie.

Al na vijf minuten was het raak voor Willem II. De Tilbugers kwamen dankzij Pavlidis op een vroege voorsprong op bezoek in Den Haag. Diezelfde Pavlidis verdubbelde na iets meer dan twintig minuten spelen de score, waardoor het 0-2 werd. Kwasi Wriedt maakte er voor rust ook nog 0-3 van.

Na rust deed ADO Den Haag via Michiel Kramer wat terug, maar dat mocht niet baten. Twee minuten na diens goal maakte Ché Nunnely er alweer 1-4 van. Zijn goal bleek het slotakkoord van de wedstrijd. Bijen kwam overigens niet in actie. De verdediger is al lange tijd geblesseerd.

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 May 2021 om 16:03
    • Quote van 14 May 2021 om 00:04
      Ik laat geen enkele traan om de degradatie van Den Haag alleen al de jaren lange vernederingen van onze donkere spelers dat ze bananen naar onze topscorer aller tijden gooide, laat ze voorlopig maar 4 jaar in de keukenkamp competitie dat is mijn wens
    Natuurlijk zitten er stommelingen tussen. (Dat het onze topscorer aller tijden is is verder totaal niet relevant, bij Menig of Oilaitan zou het imo net zo erg zijn). Maar zoals gezegd was er nog wel iets van steun destijds, al heb ik er ook een twexit doek zien hangen. Verder gewoon een club en stad die in de ED hoort.
  • 14 May 2021 om 14:20
    • Quote van 14 May 2021 om 00:04
      Ik laat geen enkele traan om de degradatie van Den Haag alleen al de jaren lange vernederingen van onze donkere spelers dat ze bananen naar onze topscorer aller tijden gooide, laat ze voorlopig maar 4 jaar in de keukenkamp competitie dat is mijn wens
    Den Haag was een van de weinige clubs die ons steunde bij al die conflcten tussen andere clubs en de KNVB. Ook de harde kern was voor ons.
  • 14 May 2021 om 11:56
    • Quote van 14 May 2021 om 08:07
      Keerl, dat was nog in het diekman. Ze stonden ons wel half toen we bijna kapot waren!
    Klopt helemaal. ADO eens van de weinige clubs die ons bleven steunen. ADO moet weer van onderaf gaan bouwen. Eerst die Chinezen eruit werken en hopen op een collectief van hagenezen die de club financieel willen steunen.
  • 14 May 2021 om 08:07
    • Quote van 14 May 2021 om 00:04
      Ik laat geen enkele traan om de degradatie van Den Haag alleen al de jaren lange vernederingen van onze donkere spelers dat ze bananen naar onze topscorer aller tijden gooide, laat ze voorlopig maar 4 jaar in de keukenkamp competitie dat is mijn wens
    Keerl, dat was nog in het diekman. Ze stonden ons wel half toen we bijna kapot waren!
  • 14 May 2021 om 00:04
    Ik laat geen enkele traan om de degradatie van Den Haag alleen al de jaren lange vernederingen van onze donkere spelers dat ze bananen naar onze topscorer aller tijden gooide, laat ze voorlopig maar 4 jaar in de keukenkamp competitie dat is mijn wens
  • 13 May 2021 om 23:18
    • Quote van 13 May 2021 om 22:56
      Nunnely is die nog te betalen?
    Menig is beter
  • 13 May 2021 om 22:56
    Nunnely is die nog te betalen?
  • 13 May 2021 om 22:12
    • Quote van 13 May 2021 om 21:38
      ADO gedegradeerd en dan heeft onze Peet het halve seizoen nog niet eens meegedaan
    Daar ging het dus mis bij ADO. ;-)
  • 13 May 2021 om 21:38
    ADO gedegradeerd en dan heeft onze Peet het halve seizoen nog niet eens meegedaan
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›