Jans: ''Kunt als een gek roepen, maar ik heb geprobeerd wat te doen''

53
Jans: ''Kunt als een gek roepen, maar ik heb geprobeerd wat te doen''

Ron Jans en zijn FC Twente wisten vandaag niet te winnen van RKC Waalwijk. De trainer is niet tevreden over hoe zijn ploeg speelde en geeft daar tekst en uitleg over.

"Op het middenveld grijpen we niet goed genoeg in en we staan helemaal verkeerd te dekken, waardoor de wedstrijd kantelt. In een tijdsbestek van vijf minuten verlies je de wedstrijd door slecht verdedigen. We waren niet slechter dan RKC. We waren vandaag vaak in en rondom het strafschopgebied, maar we zijn dan te onschuldig", vertelt hij op de clubsite van FC Twente.

Hoe kwam het slechte spel tot stand? "Het is een combinatie van allerlei dingen. Als je vaak verliest is het vertrouwen broos. Er zijn meerdere dingen die een rol spelen. We waren vandaag ook heel slordig in de passes, aannames en voorzetten. Veel technische fouten gemaakt. Het is gewoon zonde. Na die 2-1 trekken zij de wedstrijd over de streep."

Ook de wissels brachten geen resultaat. "Je kunt als een gek gaan roepen, maar ik heb geprobeerd met wissels wat te doen. We hebben Dumic gebracht, Ebuehi naar rechts gezet en zijn met Rots op 'tien' gaan spelen. Daarna hebben we nog een keer wat geprobeerd door met twee frisse middenvelders de bal proberen te laten lopen. Tactisch alles gedaan, maar het mocht niet baten."

 

53 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 May 2021 om 12:55
    • Quote van 14 May 2021 om 10:13
      Kritiek? Jij praat hier (red)bullshit......en loopt hier te stoken met je onzin mening, nepsupporter!
    Zo wat een kennis en kunde, iemand een stoker en snel een nepsupporter noemen. Als je niet fatsoenlijk de berichten kunt lezen, of niet tegen kritiek kan, moet je opdonderen.
  • 14 May 2021 om 10:13
    • Quote van 14 May 2021 om 09:15
      Iedereen mag zijn mening hebben en als je het niet aan staat of weinig tegen kritiek kan, dan donder je maar een eind op van deze forum.
    Kritiek? Jij praat hier (red)bullshit......en loopt hier te stoken met je onzin mening, nepsupporter!
  • 14 May 2021 om 09:15
    • Quote van 14 May 2021 om 08:15
      Rot een eind op met het kwartje moet nog dalen! Je bent een vieze onrust stoker in slechte tijden, en loopt voorop bij hossana..... En jij gaat echt de laatste zijn die mij verteld hoe het voetbal in elkaar steekt. Negatief figuur!
    Iedereen mag zijn mening hebben en als je het niet aan staat of weinig tegen kritiek kan, dan donder je maar een eind op van deze forum.
  • 14 May 2021 om 08:15
    • Quote van 13 May 2021 om 22:42
      Wij begrijpen elkaar. Het kwartje moet nog dalen bij velen. Deze trainer mag doorgaan op dezelfde weg en misbruik maken van de situatie , in de zin dat de rust bij de club is teruggekeerd en zogenaamd veilig zijn, maar wel fijntjes 20 wedstrijden keer op keer achter elkaar verliezen en een instelling bij de spelers ingesleept heeft van lik me vestje. Laten de verantwoordelijkheden een spiegel voor zich houden en deze verantwoordelijkheid voor zich zelf goed onder de loep nemen. Ik Ken mijn club al lang. Wat we nu zien is Twente onwaardig voetbal. Pijn aan de ogen. Valt niet bevatten. en het geluid van kritiek is zeker rechtvaardig, als je de resultaten en feiten naast elkaar neerlegt.
    Rot een eind op met het kwartje moet nog dalen! Je bent een vieze onrust stoker in slechte tijden, en loopt voorop bij hossana..... En jij gaat echt de laatste zijn die mij verteld hoe het voetbal in elkaar steekt. Negatief figuur!
  • 14 May 2021 om 08:11
    • Quote van 13 May 2021 om 23:41
      alles geprobeerd dit seizoen. helaas is wel duidelijk geworden dat Jans jonge spelers niet beter maakt. zerrouki is een uitzondering.
    Hoe verzin je het!
  • 14 May 2021 om 00:03
    • Quote van 13 May 2021 om 23:41
      alles geprobeerd dit seizoen. helaas is wel duidelijk geworden dat Jans jonge spelers niet beter maakt. zerrouki is een uitzondering.
    Spelers worden niét alleen beter door een trainer. Zij zelf zijn 80% of zelfs meer verantwoordelijkheid.
  • 13 May 2021 om 23:41
    alles geprobeerd dit seizoen. helaas is wel duidelijk geworden dat Jans jonge spelers niet beter maakt. zerrouki is een uitzondering.
  • 13 May 2021 om 23:08
    Twente is niet creatief genoeg met halen van spelers. Iedere club met niet teveel geld vist in dezelfde spelersvijver. Twente moet veel meer gebruik maken van haar ligging aan de duitse grens. Samenwerking met bijvoorbeeld Armania Bielefeld, Schalke 04 of andere ploegen binnen een straal van 100km. Er zijn wrinig Nederlandse clubs die dat doen. Pak die kans. Daarnaast een paar eigen jeugdspelers door laten groeien en enkele ervaren krachten binnenhalen. Huren is onontbeerlijk. Maar je zult ook enkele jonge spelers moeten opleiden / binnenhalen( kopen) om met winst te kunnen doorverkopen. Dat is de uitdaging voor de TD.
  • 13 May 2021 om 22:43
    • Quote van 13 May 2021 om 19:04
      FC Twente haalt gewoon grabbelbox spelers die helemaal niets met FC Twente hebben. Die pakken een 2e/3e/4e kans in hun carriere.
      Eigen jeugd erin omdat men wel moet en dan hopen op goede resultaten.
      Het is elk jaar hetzelfde liedje. Dezelfde excuses, dezelfde verhalen, dezelfde teleurstelling, dezelfde machteloosheid, dezelfde teleurstelling.
      Ooit komt er een ommekeer maar dan moet er kwaliteit gehaald worden en spelers die een hart voor FC Twente hebben. Die willen vechten voor de punten.
      Je maakt mij niet wijs dat de huidige spelers na de winterstop er niets meer van kunnen. Iedere club vecht voor de punten maar bij FC Twente is het elk jaar lang leve de lol.Zolang FC Twente de salarissen kan betalen is er niet zoveel aan de hand. Vele clubs in de Eredivisie moeten het met veel minder doen maar presteren naar verhouding veel en veel beter.
      De club verloochend zichzelf jaar in jaar uit. Pappen en nathouden en billenknijpen. Dat is het nivo waarop FC Twente presteert. Niemand die het tij keert. Maar wat wil je met 2e hands bestuurders die niets met FC Twente hebben.
      De enige die met hart en ziel de club heeft laten groeien is Joop en co. Als we even hadden volgehouden een paar jaar en mekaar hadden geholpen in moeilijke tijden dan hadden we deze ellende niet hoeven mee te maken.
      FC Twente is al jaren dood en zal als er geen investeerder komt nog heel lang dood blijven en alleen maar spelen om erin te blijven. En dat levert je structureel helemaal niets op, dus zit je elk jaar met hetzelfde probleem.
      Ben benieuwd welke slapjannussen volgend jaar de kans krijgen bij de lang leve de lol club FC Twente!
    Welke spelers zou je dan moeten halen, die ook hart voor onze club hebben? Welke bestuurders, trainers, RVC enz. moeten er komen dan? En welke financiers gaan dat betalen? Of wil je net zulke financiers als ado, den Bosch en Roda hebben. Dan weet je zeker dat er geen club over blijft. Onderbouw je verhaal eens goed want tot nu toe is het wel erg politiek geformuleerd.
  • 13 May 2021 om 22:42
    • Quote van 13 May 2021 om 21:43
      Laat hem maar, 75% hier is ambitieloos en lult achter de feiten aan. Jaar in jaar uit.
      Als je hen confronteert met de realiteit dan gaan ze allemaal huilen. Het zijn allemaal goedpraters die compleet niet snappen hoe je moet presteren in je leven om verder te komen.
      En dan komen ze met opmerkingen poep, kut en altijd andermans zienswijze misbruiken om aandacht te krijgen. Een eigen realistisch verhaal kunnen ze niet schrijven.
      Het zijn de slaven van de maatschappij. De wet van de grote aantallen rekent wel af met ze.
      hahahaha
    Wij begrijpen elkaar. Het kwartje moet nog dalen bij velen. Deze trainer mag doorgaan op dezelfde weg en misbruik maken van de situatie , in de zin dat de rust bij de club is teruggekeerd en zogenaamd veilig zijn, maar wel fijntjes 20 wedstrijden keer op keer achter elkaar verliezen en een instelling bij de spelers ingesleept heeft van lik me vestje. Laten de verantwoordelijkheden een spiegel voor zich houden en deze verantwoordelijkheid voor zich zelf goed onder de loep nemen. Ik Ken mijn club al lang. Wat we nu zien is Twente onwaardig voetbal. Pijn aan de ogen. Valt niet bevatten. en het geluid van kritiek is zeker rechtvaardig, als je de resultaten en feiten naast elkaar neerlegt.
  • 13 May 2021 om 22:34
    • Quote van 13 May 2021 om 19:39
      Eigen jeugd? Daar spelen we toch mee; Zerrouki, Roemoeratoe, Bosch, Oosterwolde; Rots, van Leeuwen en Hilgers mogen vaak invallen. Daar redden we het blijkbaar toch niet mee!! En spelers kopen lukt voorlopig niet. Kom je toch weer uit bij goede huurlingen en last but not least en trainer die ook jongens die beperkt zijn of zich nog moeten ontwikkelen in alle mogelijke opzichten goed in het veld te krijgen; tactisch, gemotiveerd, met zelfvertrouwen, met doorzettingsvermogen etc. En dat lukt Jans niet. De meerwaarde zat in Cerny, dat was niet de kracht van Jans. Ik ben ook niet van trainers wegsturen, maar een meerwaarde van een trainer komt vaak in beeld als je met jonge o ervaren spelers en middelmaat toch prestaties neerzet, ook zonder Cerny.
    Cerny heeft nergens iets gepresteerd alleen onder Jans........
  • 13 May 2021 om 21:43
    • Quote van 13 May 2021 om 21:25
      Poep verhaal. Het is een Keiharde realiteitsgedachte.
    Laat hem maar, 75% hier is ambitieloos en lult achter de feiten aan. Jaar in jaar uit.
    Als je hen confronteert met de realiteit dan gaan ze allemaal huilen. Het zijn allemaal goedpraters die compleet niet snappen hoe je moet presteren in je leven om verder te komen.
    En dan komen ze met opmerkingen poep, kut en altijd andermans zienswijze misbruiken om aandacht te krijgen. Een eigen realistisch verhaal kunnen ze niet schrijven.
    Het zijn de slaven van de maatschappij. De wet van de grote aantallen rekent wel af met ze.
    hahahaha
  • 13 May 2021 om 21:40
    • Quote van 13 May 2021 om 19:45
      De meerwaarde van een trainer wordt vaak overschat, er zijn er maar weinig die dat wel hebben, maar die zijn schaars en niet te betalen. Met dit materiaal had een andere trainer weinig beter gepresteerd.
    De meerwaarde van een trainer word overschat? Dat moet wel de grootste onzin die hier vanavond neer gekalkt word zijn. Natuurlijk ligt ook een verantwoordelijkheid bij de spelers zelf. Maar de meerwaarde van een trainer zou overschat zijn? Slaat werkelijk elke plank mis. Dat is het excuus van iemand die geen oplossing meer ziet. Natuurlijk zit er meerwaarde aan een trainer. Anders wat heeft het voor nut om een trainer aan te stellen als het zo overschat zou zijn.
  • 13 May 2021 om 21:36
    • Quote van 13 May 2021 om 21:25
      Poep verhaal. Het is een Keiharde realiteitsgedachte.
    Je blijft lullen he flikker op naar RB Leipzig of zo mongool dat je bent. Of baal je dat je niet op de koffie mag komen??.
  • 13 May 2021 om 21:25
    • Quote van 13 May 2021 om 20:55
      Beter niks vermelden, dan een poep verhaal!
    Poep verhaal. Het is een Keiharde realiteitsgedachte.
  • 13 May 2021 om 20:55
    • Quote van 13 May 2021 om 19:24
      Beter een lang kut verhaal, dan helemaal geen verhaal.
    Beter niks vermelden, dan een poep verhaal!
  • 13 May 2021 om 19:56
    Jans zet een rechter vleugelverdediger Ebuehe en een linkervleugelverdediger Oosterwolde centraal, en middenvelder Markelo rechter vleugelverdediger. Dat is dan ook te zien bij het verdedigen maar dat kan je de spelers niet kwalijk nemen.
  • 13 May 2021 om 19:55
    • Quote van 13 May 2021 om 19:08
      +100. Volkomen mee eens
    Stuur mailtje naar Streuer mag je misschien op de koffie, of komen jou natte dromen over Red Bull weer boven drijven idioot.
  • 13 May 2021 om 19:45
    • Quote van 13 May 2021 om 19:39
      Eigen jeugd? Daar spelen we toch mee; Zerrouki, Roemoeratoe, Bosch, Oosterwolde; Rots, van Leeuwen en Hilgers mogen vaak invallen. Daar redden we het blijkbaar toch niet mee!! En spelers kopen lukt voorlopig niet. Kom je toch weer uit bij goede huurlingen en last but not least en trainer die ook jongens die beperkt zijn of zich nog moeten ontwikkelen in alle mogelijke opzichten goed in het veld te krijgen; tactisch, gemotiveerd, met zelfvertrouwen, met doorzettingsvermogen etc. En dat lukt Jans niet. De meerwaarde zat in Cerny, dat was niet de kracht van Jans. Ik ben ook niet van trainers wegsturen, maar een meerwaarde van een trainer komt vaak in beeld als je met jonge o ervaren spelers en middelmaat toch prestaties neerzet, ook zonder Cerny.
    De meerwaarde van een trainer wordt vaak overschat, er zijn er maar weinig die dat wel hebben, maar die zijn schaars en niet te betalen. Met dit materiaal had een andere trainer weinig beter gepresteerd.
  • 13 May 2021 om 19:39
    • Quote van 13 May 2021 om 19:24
      Beter een lang kut verhaal, dan helemaal geen verhaal.
    Eigen jeugd? Daar spelen we toch mee; Zerrouki, Roemoeratoe, Bosch, Oosterwolde; Rots, van Leeuwen en Hilgers mogen vaak invallen. Daar redden we het blijkbaar toch niet mee!! En spelers kopen lukt voorlopig niet. Kom je toch weer uit bij goede huurlingen en last but not least en trainer die ook jongens die beperkt zijn of zich nog moeten ontwikkelen in alle mogelijke opzichten goed in het veld te krijgen; tactisch, gemotiveerd, met zelfvertrouwen, met doorzettingsvermogen etc. En dat lukt Jans niet. De meerwaarde zat in Cerny, dat was niet de kracht van Jans. Ik ben ook niet van trainers wegsturen, maar een meerwaarde van een trainer komt vaak in beeld als je met jonge o ervaren spelers en middelmaat toch prestaties neerzet, ook zonder Cerny.
  • 13 May 2021 om 19:24
    • Quote van 13 May 2021 om 19:19
      Wat een lang kut verhaal!
    Beter een lang kut verhaal, dan helemaal geen verhaal.
  • 13 May 2021 om 19:19
    • Quote van 13 May 2021 om 19:04
      FC Twente haalt gewoon grabbelbox spelers die helemaal niets met FC Twente hebben. Die pakken een 2e/3e/4e kans in hun carriere.
      Eigen jeugd erin omdat men wel moet en dan hopen op goede resultaten.
      Het is elk jaar hetzelfde liedje. Dezelfde excuses, dezelfde verhalen, dezelfde teleurstelling, dezelfde machteloosheid, dezelfde teleurstelling.
      Ooit komt er een ommekeer maar dan moet er kwaliteit gehaald worden en spelers die een hart voor FC Twente hebben. Die willen vechten voor de punten.
      Je maakt mij niet wijs dat de huidige spelers na de winterstop er niets meer van kunnen. Iedere club vecht voor de punten maar bij FC Twente is het elk jaar lang leve de lol.Zolang FC Twente de salarissen kan betalen is er niet zoveel aan de hand. Vele clubs in de Eredivisie moeten het met veel minder doen maar presteren naar verhouding veel en veel beter.
      De club verloochend zichzelf jaar in jaar uit. Pappen en nathouden en billenknijpen. Dat is het nivo waarop FC Twente presteert. Niemand die het tij keert. Maar wat wil je met 2e hands bestuurders die niets met FC Twente hebben.
      De enige die met hart en ziel de club heeft laten groeien is Joop en co. Als we even hadden volgehouden een paar jaar en mekaar hadden geholpen in moeilijke tijden dan hadden we deze ellende niet hoeven mee te maken.
      FC Twente is al jaren dood en zal als er geen investeerder komt nog heel lang dood blijven en alleen maar spelen om erin te blijven. En dat levert je structureel helemaal niets op, dus zit je elk jaar met hetzelfde probleem.
      Ben benieuwd welke slapjannussen volgend jaar de kans krijgen bij de lang leve de lol club FC Twente!
    Wat een lang kut verhaal!
  • 13 May 2021 om 19:08
    • Quote van 13 May 2021 om 19:04
      FC Twente haalt gewoon grabbelbox spelers die helemaal niets met FC Twente hebben. Die pakken een 2e/3e/4e kans in hun carriere.
      Eigen jeugd erin omdat men wel moet en dan hopen op goede resultaten.
      Het is elk jaar hetzelfde liedje. Dezelfde excuses, dezelfde verhalen, dezelfde teleurstelling, dezelfde machteloosheid, dezelfde teleurstelling.
      Ooit komt er een ommekeer maar dan moet er kwaliteit gehaald worden en spelers die een hart voor FC Twente hebben. Die willen vechten voor de punten.
      Je maakt mij niet wijs dat de huidige spelers na de winterstop er niets meer van kunnen. Iedere club vecht voor de punten maar bij FC Twente is het elk jaar lang leve de lol.Zolang FC Twente de salarissen kan betalen is er niet zoveel aan de hand. Vele clubs in de Eredivisie moeten het met veel minder doen maar presteren naar verhouding veel en veel beter.
      De club verloochend zichzelf jaar in jaar uit. Pappen en nathouden en billenknijpen. Dat is het nivo waarop FC Twente presteert. Niemand die het tij keert. Maar wat wil je met 2e hands bestuurders die niets met FC Twente hebben.
      De enige die met hart en ziel de club heeft laten groeien is Joop en co. Als we even hadden volgehouden een paar jaar en mekaar hadden geholpen in moeilijke tijden dan hadden we deze ellende niet hoeven mee te maken.
      FC Twente is al jaren dood en zal als er geen investeerder komt nog heel lang dood blijven en alleen maar spelen om erin te blijven. En dat levert je structureel helemaal niets op, dus zit je elk jaar met hetzelfde probleem.
      Ben benieuwd welke slapjannussen volgend jaar de kans krijgen bij de lang leve de lol club FC Twente!
    +100. Volkomen mee eens
  • 13 May 2021 om 19:04
    FC Twente haalt gewoon grabbelbox spelers die helemaal niets met FC Twente hebben. Die pakken een 2e/3e/4e kans in hun carriere.
    Eigen jeugd erin omdat men wel moet en dan hopen op goede resultaten.
    Het is elk jaar hetzelfde liedje. Dezelfde excuses, dezelfde verhalen, dezelfde teleurstelling, dezelfde machteloosheid, dezelfde teleurstelling.
    Ooit komt er een ommekeer maar dan moet er kwaliteit gehaald worden en spelers die een hart voor FC Twente hebben. Die willen vechten voor de punten.
    Je maakt mij niet wijs dat de huidige spelers na de winterstop er niets meer van kunnen. Iedere club vecht voor de punten maar bij FC Twente is het elk jaar lang leve de lol.Zolang FC Twente de salarissen kan betalen is er niet zoveel aan de hand. Vele clubs in de Eredivisie moeten het met veel minder doen maar presteren naar verhouding veel en veel beter.
    De club verloochend zichzelf jaar in jaar uit. Pappen en nathouden en billenknijpen. Dat is het nivo waarop FC Twente presteert. Niemand die het tij keert. Maar wat wil je met 2e hands bestuurders die niets met FC Twente hebben.
    De enige die met hart en ziel de club heeft laten groeien is Joop en co. Als we even hadden volgehouden een paar jaar en mekaar hadden geholpen in moeilijke tijden dan hadden we deze ellende niet hoeven mee te maken.
    FC Twente is al jaren dood en zal als er geen investeerder komt nog heel lang dood blijven en alleen maar spelen om erin te blijven. En dat levert je structureel helemaal niets op, dus zit je elk jaar met hetzelfde probleem.
    Ben benieuwd welke slapjannussen volgend jaar de kans krijgen bij de lang leve de lol club FC Twente!
  • 13 May 2021 om 18:59
    • Quote van 13 May 2021 om 17:29
      Aanstaande zondag een loterij 11 willekeurige supporters in de basis de een nog lomper dan de ander maar strijd zal er geleverd worden
    Haha dat vind ik een goeie met onbeperkte wisselmogelijkheden ;)
  • 13 May 2021 om 18:58
    • Quote van 13 May 2021 om 18:54
      Danilo vertrekt gewoon met rood uit Enschede. De man die 17 goals heeft gemaakt en assits op zijn naam heeft staan. De eerste 8 wedstrijden was het hosanna, daarna is het als een kaartenhuis in elkaar gestort. Verdiende een mooi afscheid. Die gaat lekker met vakantie en gaat geen moeite meer doen onder deze gezapige trainer. Die rode kaart is gewoon gepland en geacteerd. Misschien is het voor degene die het niet snappen nu wel duidelijk.
    Ga jij nu alleen lopen zeiken over de trainer? Ga dan aub naar het Utrecht forum. Wat een simpele gedachten
  • 13 May 2021 om 18:54
    • Quote van 13 May 2021 om 17:58
      Danillo exit Gewoon van Leeuwen opstellen in de spits,
    Danilo vertrekt gewoon met rood uit Enschede. De man die 17 goals heeft gemaakt en assits op zijn naam heeft staan. De eerste 8 wedstrijden was het hosanna, daarna is het als een kaartenhuis in elkaar gestort. Verdiende een mooi afscheid. Die gaat lekker met vakantie en gaat geen moeite meer doen onder deze gezapige trainer. Die rode kaart is gewoon gepland en geacteerd. Misschien is het voor degene die het niet snappen nu wel duidelijk.
  • 13 May 2021 om 18:47
    • Quote van 13 May 2021 om 18:38
      Dumic en Narsing stonden vandaag niet eens in de basis. Dus over welke "ervaren" spelers heb jij het dan? Die zijn er namelijk niet, en dat is een deel van het probleem!
    En hoe komt dat dat ze niet in de basis staan ? Omdat het bagger is.
  • 13 May 2021 om 18:46
    • Quote van 13 May 2021 om 18:38
      Dumic en Narsing stonden vandaag niet eens in de basis. Dus over welke "ervaren" spelers heb jij het dan? Die zijn er namelijk niet, en dat is een deel van het probleem!
    En toen ze er kwamen en wat was het aandeel dan?
  • 13 May 2021 om 18:44
    • Quote van 13 May 2021 om 17:31
      "We waren vandaag niet slechter dan RKC" nou joepie...
    Nou Jans was absoluut slechter!!!!
  • 13 May 2021 om 18:39
    • Quote van 13 May 2021 om 18:27
      Maar dit kan alleen maar met Kwik Kwak en Kwek op het middenveld
    Zeker een uitstekende oplossing op het middenveld. En als oom Dagobert de financiële huishouding doet kan het bijna niet meer mis gaan.
  • 13 May 2021 om 18:39
    • Quote van 13 May 2021 om 17:58
      Danillo exit Gewoon van Leeuwen opstellen in de spits,
    Danilo had het al gezien! Vervroegde en geheel betaalde vacantie!
  • 13 May 2021 om 18:38
    • Quote van 13 May 2021 om 18:26
      Dumic 28 narisingh 30. Zelfs menig is routinier voor onze standaards. Maar zijn inbreng is nog enigszins acceptabel. Brama had ook z'n beste dag verre van. Maar wie wel. Maar normaal moeten dan z'n narsingh en brama dan opstaan en brama probeert het nog. De rest knooit maar wat aan.
    Dumic en Narsing stonden vandaag niet eens in de basis. Dus over welke "ervaren" spelers heb jij het dan? Die zijn er namelijk niet, en dat is een deel van het probleem!
  • 13 May 2021 om 18:27
    • Quote van 13 May 2021 om 17:38
      Donald duck uit een voorzet van guus geluk
    Maar dit kan alleen maar met Kwik Kwak en Kwek op het middenveld
  • 13 May 2021 om 18:26
    • Quote van 13 May 2021 om 18:22
      Hebben wij, op Wout na, ervaren spelers dan? Spelers die vorig jaar het hele jaar op niveau hebben gespeeld?
    Dumic 28 narisingh 30. Zelfs menig is routinier voor onze standaards. Maar zijn inbreng is nog enigszins acceptabel. Brama had ook z'n beste dag verre van. Maar wie wel. Maar normaal moeten dan z'n narsingh en brama dan opstaan en brama probeert het nog. De rest knooit maar wat aan.
  • 13 May 2021 om 18:22
    • Quote van 13 May 2021 om 18:01
      Dat is ook het probleem vandaag. De jonge spelers moeten nu de ervaren spelers op sleep nemen want die spelen nog slechter als de jonge jongens. Dit hoort andersom te zijn.
    Hebben wij, op Wout na, ervaren spelers dan? Spelers die vorig jaar het hele jaar op niveau hebben gespeeld?
  • 13 May 2021 om 18:14
    Zijn jullie nu nog niet overtuigd over de komst van Plet?
  • 13 May 2021 om 18:05
    • Quote van 13 May 2021 om 17:58
      Danillo exit Gewoon van Leeuwen opstellen in de spits,
    Het maakt nu helemaal geen zak maar uit rots op rechts want narsingh kan gewoon echt niet. En thijs in de spits. Gewoon omdat het kan en het leuk klinkt.
  • 13 May 2021 om 18:01
    • Quote van 13 May 2021 om 17:58
      We kunnen nu alles afkraken (het was ook slecht vandaag )maar even reëel . Het meeste gif en de meeste creativiteit verwachten we nu van jonge talenten (want van de ervaren spelers komt helemaal weinig de laatste tijd)Daar ligt het probleem voor een groot deel . Die jonge spelers moeten de steun hebben van ervaren spelers . Dan heb je een gezonde groep . Meedoen in een top 3 elftal bijv. Steun om je heen . Niemand verwacht dat jij het verschil al moet maken . Dan groei je . In dit Twente moet je gelijk al de beste zijn ofzo .
    Dat is ook het probleem vandaag. De jonge spelers moeten nu de ervaren spelers op sleep nemen want die spelen nog slechter als de jonge jongens. Dit hoort andersom te zijn.
  • 13 May 2021 om 17:58
    • Quote van 13 May 2021 om 17:24
      Gaat Rots voor trots? Kan het me niet voorstellen.
    Danillo exit Gewoon van Leeuwen opstellen in de spits,
  • 13 May 2021 om 17:58
    We kunnen nu alles afkraken (het was ook slecht vandaag )maar even reëel . Het meeste gif en de meeste creativiteit verwachten we nu van jonge talenten (want van de ervaren spelers komt helemaal weinig de laatste tijd)Daar ligt het probleem voor een groot deel . Die jonge spelers moeten de steun hebben van ervaren spelers . Dan heb je een gezonde groep . Meedoen in een top 3 elftal bijv. Steun om je heen . Niemand verwacht dat jij het verschil al moet maken . Dan groei je . In dit Twente moet je gelijk al de beste zijn ofzo .
  • 13 May 2021 om 17:50
    Een nette ludieke actie zondag zou wel op zijn plaats zijn. Bijvoorbeeld allemaal kaarsen voor de ingang leggen. Half afgebrande, bijna geheel afgebrande (Nacht) kaarsen en ook gewoon nieuwe kaarsen als symbool voor nieuw begin. Paar duizend kaarsen zou wel iets hebben. Beter idee mag ook uiteraard... Maar iets van uiting vanuit de supporters is toch niet raar of toch wel?
  • 13 May 2021 om 17:38
    • Quote van 13 May 2021 om 17:17
      En wie gaat er scoren? Rots?
    Donald duck uit een voorzet van guus geluk
  • 13 May 2021 om 17:32
    • Quote van 13 May 2021 om 17:31
      "We waren vandaag niet slechter dan RKC" nou joepie...
    Daarnaast waren we dat over het algeheel wel anders verlies je niet tenzij je pech hebt, en dat hadden we niet perse
  • 13 May 2021 om 17:31
    "We waren vandaag niet slechter dan RKC" nou joepie...
  • 13 May 2021 om 17:29
    Aanstaande zondag een loterij 11 willekeurige supporters in de basis de een nog lomper dan de ander maar strijd zal er geleverd worden
  • 13 May 2021 om 17:24
    • Quote van 13 May 2021 om 17:17
      En wie gaat er scoren? Rots?
    Gaat Rots voor trots? Kan het me niet voorstellen.
  • 13 May 2021 om 17:22
    • Quote van 13 May 2021 om 17:13
      Word hier al tijden geroepen dat er 442 gespeeld moet worden. Met een versterkt middenveld de slag op het middenveld proberen te winnen. En dan daarnaast Rots bij voor in de spits die de boel keihard a jaagt. Dat met een team dat de linies kort op elkaar houd. Hoezo alles geprobeerd Ron?
    Klopt helemaal. Als het niet loopt dan moet je eerst weer de verdedigende taken op orde hebben en dus het middenveld verstevigen. Dan krijgt tevens de verdediging het minder zwaar te verduren.
  • 13 May 2021 om 17:18
    • Quote van 13 May 2021 om 17:10
      Dat denk ik niet, verliezen nu nog van Bal op het dak 33. Overigens maak ook allemaal niks meer uit. Van mij stellen ze Twente onder 19 op.
    De dames doe maar, kans dat we hem ook nog winnen.
  • 13 May 2021 om 17:17
    • Quote van 13 May 2021 om 17:08
      Gelukkig winnen we zondag van een ongemotiveerd Ado
    En wie gaat er scoren? Rots?
  • 13 May 2021 om 17:13
    Word hier al tijden geroepen dat er 442 gespeeld moet worden. Met een versterkt middenveld de slag op het middenveld proberen te winnen. En dan daarnaast Rots bij voor in de spits die de boel keihard a jaagt. Dat met een team dat de linies kort op elkaar houd. Hoezo alles geprobeerd Ron?
  • 13 May 2021 om 17:10
    • Quote van 13 May 2021 om 17:08
      Gelukkig winnen we zondag van een ongemotiveerd Ado
    Dat denk ik niet, verliezen nu nog van Bal op het dak 33. Overigens maak ook allemaal niks meer uit. Van mij stellen ze Twente onder 19 op.
  • 13 May 2021 om 17:08
    Gelukkig winnen we zondag van een ongemotiveerd Ado
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›