Danilo reageert: ''Ik wil mijn excuses aanbieden aan de fans''

14
Danilo reageert: ''Ik wil mijn excuses aanbieden aan de fans''

FC Twente verloor donderdag met 2-1 op bezoek bij RKC Waalwijk. Vlak voor het einde kreeg spits Danilo de rode kaart van scheidsrechter Martin van den Kerkhof, waardoor zijn periode bij de club erop zit. De Braziliaan reageert in een kort berichtje op Instagram op zijn rode kaart.

"Het was vandaag niet hoe ik mijn seizoen bij FC Twente wilde afsluiten", zo schrijft Danilo. "Hoewel ik geloof dat mijn straf niet eerlijk was, wil ik mijn excuses aanbieden aan de club en de fans. Het was een teleurstellende dag en deze dingen gebeuren in 'the heat of the moment'."

"Dat is onze sport. Maar op dit moment zou ik er alles aan doen om de laatste wedstrijd met mijn team te kunnen spelen. FC Twente, je bent voor altijd in mijn hart. Bedankt voor al je steun en alles wat je voor mij hebt gedaan", aldus Danilo.

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 May 2021 om 13:36
    • Quote van 13 May 2021 om 22:59
      Ja doeiii! Ga je niet missen met je enorme luie uitstraling ondanks het redelijke aantal van 17 goals.
    Hoeveel eredivisiedoelpunten heb je zelf gemaakt?
  • 14 May 2021 om 12:56
    • Quote van 14 May 2021 om 10:10
      Daar is een spits voor doelpunten toch?? Weinig spitsen werken zich klap in de ronde.
    Betekend niet dat het goed te praten is om lui te zijn. Boere was minder maar werkte wel hard
  • 14 May 2021 om 11:52
    • Quote van 13 May 2021 om 22:59
      Ja doeiii! Ga je niet missen met je enorme luie uitstraling ondanks het redelijke aantal van 17 goals.
    Denk dat nog maar weinig spitsen willen komen als dit het bedankje van de supporters is. 17 doelpunten is top. Tweede seizoens helft heeft hij gewoon de aanvoer van Cherny gemist anders zat hij ver boven de 20 doelpunten
  • 14 May 2021 om 10:10
    • Quote van 13 May 2021 om 22:59
      Ja doeiii! Ga je niet missen met je enorme luie uitstraling ondanks het redelijke aantal van 17 goals.
    Daar is een spits voor doelpunten toch?? Weinig spitsen werken zich klap in de ronde.
  • 14 May 2021 om 07:04
    • Quote van 13 May 2021 om 23:17
      Goede spits
    Beter dan Plet
  • 14 May 2021 om 05:29
    • Quote van 14 May 2021 om 00:00
      Arbitrage was weer in een grote dwaling de armslag op zeroukki was ook rood maar goed zo gaat het hele seizoen al daar os noet tegen op te boxen het lijkt er wel op dat matchfixing bij de knvb zelf wel goed uit komt want wees eerlijk hoe kan je zo alles tegen fluiten in 1 seizoens helft dan zit er iets goed mis
    Ikzeg. Tukker 1970. Dit roep ik al vanaf het moment dat wij in leven zijn gehouden, u heeft het duidelijk verwoord en ik ben het helemaal met u eens. +100
  • 14 May 2021 om 00:00
    Arbitrage was weer in een grote dwaling de armslag op zeroukki was ook rood maar goed zo gaat het hele seizoen al daar os noet tegen op te boxen het lijkt er wel op dat matchfixing bij de knvb zelf wel goed uit komt want wees eerlijk hoe kan je zo alles tegen fluiten in 1 seizoens helft dan zit er iets goed mis
  • 13 May 2021 om 23:53
    Danilo bedankt. Beetje aan je mentaliteit werken en een mooie carrière tegemoet
  • 13 May 2021 om 23:47
    Als je als spits 17 doelpunten maakt bij fctwente in 1 seizoen hen je her gewoon erg goed gedaan . Danilo was een geweldige aanwinst voor fctwente dit seizoen. Hopelijk kan Jan streurer volgend seizoen ook weer een goede spits huren dan wel transvrij halen .
  • 13 May 2021 om 23:44
    • Quote van 13 May 2021 om 23:19
      Heeft gewoon een goed seizoen gespeeld. 17 goals is echt wel aardig voor een spits voor Twente
    Hoezo aardig is lang geleden dat we een spits hadden die er 17 inschoot.
  • 13 May 2021 om 23:19
    Heeft gewoon een goed seizoen gespeeld. 17 goals is echt wel aardig voor een spits voor Twente
  • 13 May 2021 om 23:17
    Goede spits
  • 13 May 2021 om 23:06
    Had je 10 wedstrijden terug al moeten doen
  • 13 May 2021 om 22:59
    Ja doeiii! Ga je niet missen met je enorme luie uitstraling ondanks het redelijke aantal van 17 goals.
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›