FC Twente maakt nieuwe tussenstand seizoenkaartverlenging bekend

118
FC Twente maakt nieuwe tussenstand seizoenkaartverlenging bekend

FC Twente-supporters konden vrijdagmorgen vanaf 10:00 uur hun seizoenkaart verlengen en daardoor stond er direct al een rij bij de Grolsch Veste. Via foto's op social media is te zien dat mensen ook online in een digitale wachtrij komen te staan. 

De Tukkers doen er achter de schermen alles aan om het stadion vanaf volgend seizoen weer bomvol te krijgen. Alle FC Twente-fans die hun seizoenkaart verlengen krijgen een uniek Retrojack van Meyba en zaterdag gaat de 'FC Twente-familie' op bezoek bij de supporters. 

Diverse 'vroege verlengers' worden dan mogelijk (door een FC Twente-speler, medewerker, clubicoon of supportersverenigingen) verrast met een speciale Grolsch-beugel en voor de kinderen is er frisdank en een verrassing. Klik hier om je seizoenkaart te verlengen!

Update, vrijdag 21 mei om 11:00 uur: FC Twente laat weten dat er na 1 uur al 4.000 seizoenkaarten (!) zijn verlengd. Wow, wat een support... 

Update, vrijdag 21 mei om 13:00 uur: Na 3 uur zijn er al 6.000 verlengers. "1.200 meer dan vorig jaar rond deze tijd", aldus FC Twente. 

Update, vrijdag 21 mei om 17:00 uur: FC Twente heeft een nieuwe tussenstand bekendgemaakt. Na 7 uur zijn er al meer dan 8.000 supporters die hun seizoenkaart verlengd hebben.

Update, vrijdag 21 mei om 21:37 uur: FC Twente heeft zojuist de nieuwe tussenstand gemeld. Er zijn al 10.000 kaarten verkocht in de eerste twaalf uur.

Update, zaterdag 22 mei om 15.05 uur: FC Twente heeft zojuist de nieuwe tussenstand gemeld. Er zijn al 11.500 kaarten verkocht. 

Update, dinsdag 25 mei om 20.01 uur: FC Twente heeft zojuist de nieuwe tussenstand gemeld. Na ruim 100 uur verlengen is het aantal van 13.000 gepasseerd.

Update, vrijdag 28 mei om 9:47 uur: Paul van der Kraan laat in zijn wekelijkse nieuwsbrief op de clubsite weten dat de teller op 'iets meer dan 14.000' staan. 

Update, woensdag 2 juni om 12:40 uur: FC Twente laat weten dat er na anderhalve week al 15.000 (!) seizoenkaarten verlengd zijn. "Wij zijn de allermooiste club van allemaal." 

Update, vrijdag 11 juni om 10:17 uur: Paul van der Kraan laat in zijn wekelijkse nieuwsbrief op de clubsite weten dat er al 'meer dan 16.000 seizoenkaarten' verlengd zijn. Bovendien staan er nog 1.000 mensen op de wachtlijst. "We naderen het aantal van vorig seizoen: 19.500", stelt de bestuurder. 

118 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jun 2021 om 12:45
    • Quote van 28 May 2021 om 13:24
      Je haalt een voor ons topper binnen en je zit op 25.000 ik weet zeker dat we dat weer gaan hale. We zijn gewoon de mooiste club van NL.
    +100
  • 11 Jun 2021 om 10:49
    Psv heeft er 15000 dus nog altijd de meeste verkocht trots
  • 2 Jun 2021 om 18:11
    Ikzeg. Dít noem ik nou liefde voor de mooiste club ter wereld, óns eigen fctwente. Geweldig heren en dames en jeugd én iedereen die ik ben vergeten. Supper.
  • 28 May 2021 om 18:16
    • Quote van 28 May 2021 om 15:16
      Wat gaat er met Selahi gebeuren eigenlijk?
    Volgens mij hadden ze nog optiejaar op hem,naar Willem 2 kon hem kopen,misschien haalt Ted hem wel op voor NEC,was zijn oogappel
  • 28 May 2021 om 15:16
    Wat gaat er met Selahi gebeuren eigenlijk?
  • 28 May 2021 om 14:33
    • Quote van 28 May 2021 om 13:24
      Je haalt een voor ons topper binnen en je zit op 25.000 ik weet zeker dat we dat weer gaan hale. We zijn gewoon de mooiste club van NL.
    Zekers ja die. En hopen op een volle stadion.
  • 28 May 2021 om 13:24
    Je haalt een voor ons topper binnen en je zit op 25.000 ik weet zeker dat we dat weer gaan hale. We zijn gewoon de mooiste club van NL.
  • 28 May 2021 om 11:11
    • Quote van 25 May 2021 om 20:52
      Bij nec was ook een run op de seizoenkaarten haha al 3000. Tja zo gek zoals wij zijn ze niet overal.
    Voor NEC is dat vrij goed als je kijkt hoeveel mensen daar de afgelopen jaren zaten
  • 28 May 2021 om 10:44
    Vind het nu al iets om trots op te zijn,nu een maar goede spelers binnenhalen en de teller loopt nog verder op.
  • 26 May 2021 om 08:51
    • Quote van 25 May 2021 om 21:55
      Bij achilles Enschede zijn er nog veel minder plekken over. Wereldploeg
    Vroeger nog gespeeld, dan werd voor de wedstrijd gezegd door de leider dat we niet mochten vloeken........hahaha, dat is lastig als 13/14 bent....
  • 25 May 2021 om 22:18
    • Quote van 25 May 2021 om 21:24
      Op 10.000 plaatsen na het stadion uitverkocht. Dat kunnen wij nog niet zeggen.
    Bezetting 25% ,Bij ons 33% bezetting.
  • 25 May 2021 om 21:55
    • Quote van 25 May 2021 om 21:24
      Op 10.000 plaatsen na het stadion uitverkocht. Dat kunnen wij nog niet zeggen.
    Bij achilles Enschede zijn er nog veel minder plekken over. Wereldploeg
  • 25 May 2021 om 21:42
    • Quote van 25 May 2021 om 21:24
      Op 10.000 plaatsen na het stadion uitverkocht. Dat kunnen wij nog niet zeggen.
    Gast
  • 25 May 2021 om 21:24
    • Quote van 25 May 2021 om 20:52
      Bij nec was ook een run op de seizoenkaarten haha al 3000. Tja zo gek zoals wij zijn ze niet overal.
    Op 10.000 plaatsen na het stadion uitverkocht. Dat kunnen wij nog niet zeggen.
  • 25 May 2021 om 20:52
    Bij nec was ook een run op de seizoenkaarten haha al 3000. Tja zo gek zoals wij zijn ze niet overal.
  • 25 May 2021 om 20:46
    • Quote van 25 May 2021 om 20:19
      Word tijd voor een paar nieuwe spelers zodat mensen weer kaarten willen kopen. ;-)
    Sinds de terugkeer van Pirie al 13.000 ;). Kan je nagaan na een echt goede aankoop!!
  • 25 May 2021 om 20:19
    Word tijd voor een paar nieuwe spelers zodat mensen weer kaarten willen kopen. ;-)
  • 23 May 2021 om 14:47
    • Quote van 23 May 2021 om 14:39
      Op voetbalprimeur stond staat hij jaar verlengd heeft,en toen is verhuurd aan Utrecht, zal moeilijk worden dan
    Ja klopt daar had ik dat gelezen.
  • 23 May 2021 om 14:39
    • Quote van 23 May 2021 om 14:08
      Het lijkt idd tot dit jaar. Maar dat verhuren ze hem aan Utrecht zodat hij gratis de deurbuit loopt? Beetje rare constructie al las ik ook ergens dat ze zij contract met nog een jaar verlengt hebben. Alleen kan ik dat niet vinden. Maar dan worden de hamvraag kunnen we die betalen want die zal wel een flink salaris willen. Die krijgt bij hoffenheim meer dan wij kunnen betalen en UTRECHT laat z'n buitenkans ook niet zo de deur uit lopen en van seumeren betaald wel en meer dan wij kunnen maar is het proberen zeer zeker waard.
    Op voetbalprimeur stond staat hij jaar verlengd heeft,en toen is verhuurd aan Utrecht, zal moeilijk worden dan
  • 23 May 2021 om 14:08
    • Quote van 23 May 2021 om 13:48
      Staat overal tot 2021 contract, misschien heeft Hoffenheim nog een optiejaar, moeten ze dan wel eerst lichten
    Het lijkt idd tot dit jaar. Maar dat verhuren ze hem aan Utrecht zodat hij gratis de deurbuit loopt? Beetje rare constructie al las ik ook ergens dat ze zij contract met nog een jaar verlengt hebben. Alleen kan ik dat niet vinden. Maar dan worden de hamvraag kunnen we die betalen want die zal wel een flink salaris willen. Die krijgt bij hoffenheim meer dan wij kunnen betalen en UTRECHT laat z'n buitenkans ook niet zo de deur uit lopen en van seumeren betaald wel en meer dan wij kunnen maar is het proberen zeer zeker waard.
  • 23 May 2021 om 13:48
    • Quote van 23 May 2021 om 13:40
      Ook nog een jaar. Maar zijn transferwaarde is een flink stuk hoger, 10x wel te verstaan. Hij is 2 mil waard. Word een heel stuk lastiger daardoor. Maar zeker wel een goede optie.
    Staat overal tot 2021 contract, misschien heeft Hoffenheim nog een optiejaar, moeten ze dan wel eerst lichten
  • 23 May 2021 om 13:40
    • Quote van 23 May 2021 om 13:33
      Velthuis was geloof ik 185000 euro,zijn nog wel meer opties,Hoogma is zijn basisplaats kwijt bij Utrecht ,ook interessant, weet zo niet hoelang hij nog contract heeft in Duitsland
    Ook nog een jaar. Maar zijn transferwaarde is een flink stuk hoger, 10x wel te verstaan. Hij is 2 mil waard. Word een heel stuk lastiger daardoor. Maar zeker wel een goede optie.
  • 23 May 2021 om 13:33
    • Quote van 23 May 2021 om 12:49
      Als ik het mij goed herinner was Dumic een minimale afkoopsom en Velthuis destijds een opleidingsvergoeding.
    Velthuis was geloof ik 185000 euro,zijn nog wel meer opties,Hoogma is zijn basisplaats kwijt bij Utrecht ,ook interessant, weet zo niet hoelang hij nog contract heeft in Duitsland
  • 23 May 2021 om 12:59
    • Quote van 23 May 2021 om 12:50
      vlgs mij heeft Velthuis nog een contract voor 1 jaar moeten ze hem nu weg doen ..maar hij speelt amper voelt zich niet thuis daar... Als hij terug wil kan dat ...AZ heeft niets aan een onwillige speler die straks voor niks de deur uit loopt..
    Klopt nog een 1 jaar contract.
  • 23 May 2021 om 12:50
    • Quote van 23 May 2021 om 12:30
      Velthuis zal ook nog geen 2 ton aan salaris willen hebben. Als niet iedereen tegen het plafond aan zit kan er waarschijnlijk wel een ton of 2 voor een vergoedingssom af. Zo is vorig jaar Dumic ook opgehaald.
    vlgs mij heeft Velthuis nog een contract voor 1 jaar moeten ze hem nu weg doen ..maar hij speelt amper voelt zich niet thuis daar... Als hij terug wil kan dat ...AZ heeft niets aan een onwillige speler die straks voor niks de deur uit loopt..
  • 23 May 2021 om 12:49
    • Quote van 23 May 2021 om 12:41
      Dumic was transfervrij volgens mij. Maar al zou dat geld er niet zijn. Jonge met z'n potentie kun je met een doorverkoop percentage nog wel weg aangezien AZ hem gratis opgepikt heeft en nu 2 ton waard is. Maar dat ligt erook aan wat AZ in hem ziet en hoe ontevreden tijs zelf is met zijn kans op het eerste elftal. Er zijn zat randzaken waardoor hij prima te betalen zou moeten zijn voor ons. En 2 ton salaris lijkt me totaal niet. Eppie zei ook hij wil zijn kans bij het eerste elftal en bij AZ lijkt die nu ver weg na het aantrekken van beukema daar en bij ons zit hij sowieso bij het eerste en mag hij het uitvechten met pirie. Kans is dus veel groter.
    Als ik het mij goed herinner was Dumic een minimale afkoopsom en Velthuis destijds een opleidingsvergoeding.
  • 23 May 2021 om 12:41
    • Quote van 23 May 2021 om 12:30
      Velthuis zal ook nog geen 2 ton aan salaris willen hebben. Als niet iedereen tegen het plafond aan zit kan er waarschijnlijk wel een ton of 2 voor een vergoedingssom af. Zo is vorig jaar Dumic ook opgehaald.
    Dumic was transfervrij volgens mij. Maar al zou dat geld er niet zijn. Jonge met z'n potentie kun je met een doorverkoop percentage nog wel weg aangezien AZ hem gratis opgepikt heeft en nu 2 ton waard is. Maar dat ligt erook aan wat AZ in hem ziet en hoe ontevreden tijs zelf is met zijn kans op het eerste elftal. Er zijn zat randzaken waardoor hij prima te betalen zou moeten zijn voor ons. En 2 ton salaris lijkt me totaal niet. Eppie zei ook hij wil zijn kans bij het eerste elftal en bij AZ lijkt die nu ver weg na het aantrekken van beukema daar en bij ons zit hij sowieso bij het eerste en mag hij het uitvechten met pirie. Kans is dus veel groter.
  • 23 May 2021 om 12:30
    • Quote van 23 May 2021 om 11:50
      Velthuis is niet duur. In goed overleg misschien zelf haarbaarder dan je denkt. Een voorbeeld je zou een doorverkoop clausule erop zetten en hem transfervrij ophaalt kost het je niks direct dat is een voorbeeld(hij is 2 ton waard dus als je 5 procent zegt is een reëel bedrag). Ze hebben hem gratis opgehaald en als hij daar ontevreden is is het voor alle partijen prima te organiseren. Wat betreft hilgers ja dat is wel een ding. Maar starring is een back up. Ik denk dat roemeratoe verkocht word en starring door schuift aka doorselecteren. Met rechts achter denk dat ze vooruit denken en anticiperen omdat er misschien echter de schermen ook al wat speelt betreft jullio of dumjc.
    Velthuis zal ook nog geen 2 ton aan salaris willen hebben. Als niet iedereen tegen het plafond aan zit kan er waarschijnlijk wel een ton of 2 voor een vergoedingssom af. Zo is vorig jaar Dumic ook opgehaald.
  • 23 May 2021 om 11:53
    • Quote van 23 May 2021 om 11:29
      Ik snap dat Jans dat graag zou willen. We hebben echter geen rode cent. Een Veldhuis in eigendom zou zeker mooi zijn maar denk financieel niet haalbaar. Daarnaast word met extra verdedigers erbij de kans op speeltijd= ontwikkeling voor spelers als Staring en Hilgers ook minder. Daarin moeten de juiste keuzes gemaakt worden. Daarover kan ik echter ook niet goed oordelen. Daarvoor zie ik die jonge jongens te weinig aan het werk. Persoonlijk zou ik zeggen nog 1 rechtsback/rechterCV erbij. Mochten er spelers als Ebuehe, Julio of Dumic vertrekken dan moet er natuurlijk nog wel weer wat bij. Anders gewoon focussen op AM en voorhoede spelers
    Maar streuer geeft de hoogste prioriteit voor de voorhoede en de 10 aanvallend middenvelders heeft hij gezegd tegen tubantia volgens mij.
  • 23 May 2021 om 11:50
    • Quote van 23 May 2021 om 11:29
      Ik snap dat Jans dat graag zou willen. We hebben echter geen rode cent. Een Veldhuis in eigendom zou zeker mooi zijn maar denk financieel niet haalbaar. Daarnaast word met extra verdedigers erbij de kans op speeltijd= ontwikkeling voor spelers als Staring en Hilgers ook minder. Daarin moeten de juiste keuzes gemaakt worden. Daarover kan ik echter ook niet goed oordelen. Daarvoor zie ik die jonge jongens te weinig aan het werk. Persoonlijk zou ik zeggen nog 1 rechtsback/rechterCV erbij. Mochten er spelers als Ebuehe, Julio of Dumic vertrekken dan moet er natuurlijk nog wel weer wat bij. Anders gewoon focussen op AM en voorhoede spelers
    Velthuis is niet duur. In goed overleg misschien zelf haarbaarder dan je denkt. Een voorbeeld je zou een doorverkoop clausule erop zetten en hem transfervrij ophaalt kost het je niks direct dat is een voorbeeld(hij is 2 ton waard dus als je 5 procent zegt is een reëel bedrag). Ze hebben hem gratis opgehaald en als hij daar ontevreden is is het voor alle partijen prima te organiseren. Wat betreft hilgers ja dat is wel een ding. Maar starring is een back up. Ik denk dat roemeratoe verkocht word en starring door schuift aka doorselecteren. Met rechts achter denk dat ze vooruit denken en anticiperen omdat er misschien echter de schermen ook al wat speelt betreft jullio of dumjc.
  • 23 May 2021 om 11:29
    • Quote van 23 May 2021 om 10:29
      Nee klopt diek. Maar dit is wat ik denk dat jans graag nog een linkspoot erbij wil voor pirie zodat hij niet direct hoeft te schuiven als er blessures komen en gewoon hetzelfde kan wisselen en als je in dit geval een velthuis goedkoop op kunt pikken of terug kunt halen dan heb je de LCV dubbel bezet zoals jans dat graag ziet met 2 linkspoten. Dan ben je klaar met keepers LA en LCV. Maar daar lag niet de prioriteit momenteel. En vlap vind ik persoonlijk ook een hele goede optie voor de 10 positie.
    Ik snap dat Jans dat graag zou willen. We hebben echter geen rode cent. Een Veldhuis in eigendom zou zeker mooi zijn maar denk financieel niet haalbaar. Daarnaast word met extra verdedigers erbij de kans op speeltijd= ontwikkeling voor spelers als Staring en Hilgers ook minder. Daarin moeten de juiste keuzes gemaakt worden. Daarover kan ik echter ook niet goed oordelen. Daarvoor zie ik die jonge jongens te weinig aan het werk. Persoonlijk zou ik zeggen nog 1 rechtsback/rechterCV erbij. Mochten er spelers als Ebuehe, Julio of Dumic vertrekken dan moet er natuurlijk nog wel weer wat bij. Anders gewoon focussen op AM en voorhoede spelers
  • 23 May 2021 om 10:29
    • Quote van 23 May 2021 om 09:54
      Voor de rechter CV lijkt me, dan moet je geen linkspoot willen halen. Voor de 10 positie Michel Vlap misschien een optie om te huren?
    Nee klopt diek. Maar dit is wat ik denk dat jans graag nog een linkspoot erbij wil voor pirie zodat hij niet direct hoeft te schuiven als er blessures komen en gewoon hetzelfde kan wisselen en als je in dit geval een velthuis goedkoop op kunt pikken of terug kunt halen dan heb je de LCV dubbel bezet zoals jans dat graag ziet met 2 linkspoten. Dan ben je klaar met keepers LA en LCV. Maar daar lag niet de prioriteit momenteel. En vlap vind ik persoonlijk ook een hele goede optie voor de 10 positie.
  • 23 May 2021 om 09:54
    • Quote van 22 May 2021 om 21:55
      Je zegt nu alweer dat we ruim zitten daarin. Maar waarom wil Twente minimaal 1 cv nog hebben? Daar ligt alleen nu de prioriteit niet. De voorhoede heeft prioriteit en een 10. Maar Twente wil niet voor niets minimaal nog 1 CV.
    Voor de rechter CV lijkt me, dan moet je geen linkspoot willen halen. Voor de 10 positie Michel Vlap misschien een optie om te huren?
  • 22 May 2021 om 23:56
    • Quote van 22 May 2021 om 16:48
      Off: Lucas Bijker ook transfervrij komend seizoen. Multifunctionele linksbenige verdediger. Ex Heerenveen.
    Heeft geen zin om die er bij te halen.
  • 22 May 2021 om 21:55
    • Quote van 22 May 2021 om 21:37
      Wat voegt die toe dan als je Smal, Oosterwolde al als linksback hebt en als Linker centrale ook nog steeds erg ruim zit.
    Je zegt nu alweer dat we ruim zitten daarin. Maar waarom wil Twente minimaal 1 cv nog hebben? Daar ligt alleen nu de prioriteit niet. De voorhoede heeft prioriteit en een 10. Maar Twente wil niet voor niets minimaal nog 1 CV.
  • 22 May 2021 om 21:37
    • Quote van 22 May 2021 om 18:13
      Aan beide voldoet Bijker lijkt mij toch?
    Wat voegt die toe dan als je Smal, Oosterwolde al als linksback hebt en als Linker centrale ook nog steeds erg ruim zit.
  • 22 May 2021 om 18:55
    • Quote van 21 May 2021 om 16:32
      Dus als je met veel mensen bij elkaar bent, is het geen buitenlucht meer?
    Officieel is alles waar een dak boven zit geen buitenlucht. Dus ook als je je auto vol staat te tanken en je hebt tig meter boven je een dak.
  • 22 May 2021 om 18:13
    • Quote van 22 May 2021 om 17:44
      Je kan elke transfervrije speler wel op gaan noemen maar ze moeten ook wat toevoegen en haalbaar zijn hé.
    Aan beide voldoet Bijker lijkt mij toch?
  • 22 May 2021 om 18:02
    • Quote van 21 May 2021 om 23:01
      BREAKING | Wow! Speler van het jaar bij FC Twente nu al bekend: de achterban.
    Das lang geleden. Mooi dat je er weer bent.
  • 22 May 2021 om 17:44
    • Quote van 22 May 2021 om 16:48
      Off: Lucas Bijker ook transfervrij komend seizoen. Multifunctionele linksbenige verdediger. Ex Heerenveen.
    Je kan elke transfervrije speler wel op gaan noemen maar ze moeten ook wat toevoegen en haalbaar zijn hé.
  • 22 May 2021 om 16:48
    Off: Lucas Bijker ook transfervrij komend seizoen. Multifunctionele linksbenige verdediger. Ex Heerenveen.
  • 22 May 2021 om 11:26
    • Quote van 22 May 2021 om 07:19
      Haha, klopt. Ik zal je niet vermoeien met de reden, maar ik vind de reuring rondom de verlengingen altijd wel mooi en ben in de gelegenheid om het hier te volgen. Daarna kruip ik waarschijnlijk weer terug onder mijn steen ;-)
    Heel verstandig
  • 22 May 2021 om 09:42
    • Quote van 22 May 2021 om 07:19
      Haha, klopt. Ik zal je niet vermoeien met de reden, maar ik vind de reuring rondom de verlengingen altijd wel mooi en ben in de gelegenheid om het hier te volgen. Daarna kruip ik waarschijnlijk weer terug onder mijn steen ;-)
    Woon jij in Drenthe zuid !!! :-)
  • 22 May 2021 om 09:39
    • Quote van 21 May 2021 om 16:32
      Dus als je met veel mensen bij elkaar bent, is het geen buitenlucht meer?
    Klopt er is maar 1 open kant , zit dak boven dus meer binnen dan buiten lijkt mij. Daarnaaast kort op elkaar dus andere mensen hebben er last van, dus gewoon niet doen lijkt mij. Ik vind het zelf nog niet eens zo heel erg hoor, maar vind het gewoon wat socialer als je gewoon niet rookt in stadion. Sommigen komen binnen gaan zitten en steken een peuk op, waarom niet vijf minuten eerder waar niemand er last van heeft denk ik dan. Sommigen trekken een vergelijking met bier drinken, vind ik absurd, zolang er niet mee gegooid wordt en er geen sprake is van dronkenschap heeft niemand daar last van. Wat mij betreft dus lekker roken in de gracht en op de stoeltjes gewoon 2x drie kwartier niet.
  • 22 May 2021 om 07:50
    • Quote van 22 May 2021 om 00:03
      Wanneer begint de vrij verkoop?
    Staat allemaal op de site van twente. Die groep is als laatste aan de beurt.
  • 22 May 2021 om 07:24
    • Quote van 21 May 2021 om 23:50
      Welkom terug
    Bedankt. Ben blijkbaar nog niet helemaal vergeten hier, haha.
  • 22 May 2021 om 07:19
    • Quote van 21 May 2021 om 23:34
      He Jij bent lang weggeweest
    Haha, klopt. Ik zal je niet vermoeien met de reden, maar ik vind de reuring rondom de verlengingen altijd wel mooi en ben in de gelegenheid om het hier te volgen. Daarna kruip ik waarschijnlijk weer terug onder mijn steen ;-)
  • 22 May 2021 om 01:04
    • Quote van 22 May 2021 om 00:46
      Hebben jullie ook van Jurgen Conings gehoord?
    dat noemen we nou echt een wappie
  • 22 May 2021 om 00:46
    Hebben jullie ook van Jurgen Conings gehoord?
  • 22 May 2021 om 00:15
    Bijna 11000 kaarten verlengd. Is geen andere club die dit binnen 1 dag voor elkaar krijgt. Zelfs feyenoord en ajax niet.
  • 22 May 2021 om 00:03
    Wanneer begint de vrij verkoop?
  • 21 May 2021 om 23:50
    • Quote van 21 May 2021 om 23:01
      BREAKING | Wow! Speler van het jaar bij FC Twente nu al bekend: de achterban.
    Welkom terug
  • 21 May 2021 om 23:42
    • Quote van 21 May 2021 om 23:35
      Fantastisch dit! En hier waren mensen die dachten dat we blij mochten zijn met 8-10K als eindstand
    Never a dull moment bij de club van mijn leven en de mooiste van Nederland
  • 21 May 2021 om 23:35
    Fantastisch dit! En hier waren mensen die dachten dat we blij mochten zijn met 8-10K als eindstand
  • 21 May 2021 om 23:34
    • Quote van 21 May 2021 om 23:01
      BREAKING | Wow! Speler van het jaar bij FC Twente nu al bekend: de achterban.
    He Jij bent lang weggeweest
  • 21 May 2021 om 23:27
    • Quote van 21 May 2021 om 22:22
      Ikzeg. Hallo allemaal gelukkig lees ik, dat met mij al meer als 10.000 seizoen kaarten aan de man zijn gebracht. Daar ben ik als fctwente fan héél erg gelukkig mee. Want een maal een fctwente fan altijd een fctwente fan. Supper allemaal.
    Geweldig he ik! Ik hoop dat het een top seizoen voor je word!
  • 21 May 2021 om 23:01
    BREAKING | Wow! Speler van het jaar bij FC Twente nu al bekend: de achterban.
  • 21 May 2021 om 22:22
    Ikzeg. Hallo allemaal gelukkig lees ik, dat met mij al meer als 10.000 seizoen kaarten aan de man zijn gebracht. Daar ben ik als fctwente fan héél erg gelukkig mee. Want een maal een fctwente fan altijd een fctwente fan. Supper allemaal.
  • 21 May 2021 om 22:17
    • Quote van 21 May 2021 om 21:33
      Jasje mag toch best strak om de bierbuik hangen
    Dat zowiezo -:)
  • 21 May 2021 om 22:15
    Niet normaal! Mooi man!
  • 21 May 2021 om 22:15
    Wow 10.000, nog 2 dagen en het is uitverkocht! ;-)
  • 21 May 2021 om 22:07
    • Quote van 21 May 2021 om 21:37
      Hetzelfde als de wedstrijdshirts. In mijn geval gewoon dezelfde maat en pasvorm als normaal.
    Dank je. Dan gaan we maar eens de jaarkaart bestellen -:)
  • 21 May 2021 om 22:06
    • Quote van 21 May 2021 om 20:20
      Het is retro, dus je moet de maat opgeven die je 35 jaar geleden had.
    prachtig:-))
  • 21 May 2021 om 21:49
    • Quote van 21 May 2021 om 18:03
      Helemaal met je eens, maar ik verwacht dat op den duur het alsnog een volledige verbod wordt. Verwacht binnen nu en 5 jaar
    Ik ben geen roker maar ze slaan helemaal door, wat een idioterie!
  • 21 May 2021 om 21:37
    • Quote van 21 May 2021 om 20:03
      Wie weet hoe de maten van het retrojack zich verhouden tot de maat welke je normaal hebt? Normaal xl.
    Hetzelfde als de wedstrijdshirts. In mijn geval gewoon dezelfde maat en pasvorm als normaal.
  • 21 May 2021 om 21:33
    • Quote van 21 May 2021 om 20:03
      Wie weet hoe de maten van het retrojack zich verhouden tot de maat welke je normaal hebt? Normaal xl.
    Jasje mag toch best strak om de bierbuik hangen
  • 21 May 2021 om 21:22
    • Quote van 21 May 2021 om 19:43
      Zou kunnen maar niet tijdens het voetbal
    Was ook sarcastisch bedoeld ????
  • 21 May 2021 om 21:04
    • Quote van 21 May 2021 om 20:20
      Het is retro, dus je moet de maat opgeven die je 35 jaar geleden had.
    :)
  • 21 May 2021 om 20:59
    Super
  • 21 May 2021 om 20:33
    • Quote van 21 May 2021 om 20:20
      Het is retro, dus je moet de maat opgeven die je 35 jaar geleden had.
    Haha toen had ik nog een s- je
  • 21 May 2021 om 20:20
    • Quote van 21 May 2021 om 20:03
      Wie weet hoe de maten van het retrojack zich verhouden tot de maat welke je normaal hebt? Normaal xl.
    Het is retro, dus je moet de maat opgeven die je 35 jaar geleden had.
  • 21 May 2021 om 20:03
    Wie weet hoe de maten van het retrojack zich verhouden tot de maat welke je normaal hebt? Normaal xl.
  • 21 May 2021 om 19:43
    • Quote van 21 May 2021 om 19:14
      Ja, je kan ook wel 90 min zonder bier..
    Zou kunnen maar niet tijdens het voetbal
  • 21 May 2021 om 19:15
    • Quote van 21 May 2021 om 19:14
      Ja, je kan ook wel 90 min zonder bier..
    Twijfelgevalletje.
  • 21 May 2021 om 19:14
    • Quote van 21 May 2021 om 17:50
      Bij voetbal hoort voor mij een shaggie, biertje, we slaan beetje erg door met dat roken gedoe vindt ik. Loop eens ff langs de Oldenzaalse straat op zaterdag of andere drukke straat, daar adem je meer giftige stoffen in dan van een shaggie. Maar daar wordt weinig aan gedaan omdat de auto industrie en petrochemische bedrijven veel te veel macht hebben. Laat ze die eerst aanpakken maar dat durven ze niet. Ik zal dan ook gewoon stiekem mijn peukje roken hoor 100%de mensen naast mij hebben er geen last van en achter me ook niet, zijn ook rokers. Ik zou zeggen maak dan een vak of 2 vakken rookvrij. Als er echt iemand met longproblemen of astma zou zitten zou ik even weglopen en ergens anders roken. Maar vindt het al met al veel te overdreven.
    Biertje shaggie af en toe een jointje dikke prima ik vermaak mie wa
  • 21 May 2021 om 19:14
    • Quote van 21 May 2021 om 18:56
      Helemaal met je eens trouwens denk ik dat iedereen wel 1 1/2 uur zonder sigaret zal kunnen dus ik zie het probleem niet.
    Ja, je kan ook wel 90 min zonder bier..
  • 21 May 2021 om 18:56
    • Quote van 21 May 2021 om 18:46
      Sommige mensen vinden het misschien heel bizar, maar ik heb er toch echt niet om gevraagd als er iemand voor me zit en die rooklucht me recht in het gezicht komt. Ik ben licht asmatisch en vind het dus bijvoorbeeld absoluut niet prettig. Ik zou er dus eerder een voorstander van zijn om bepaalde vakken rookvrij te maken en in sommige vakken toestaan dat je wel mag roken. mogelijk is dan iedereen blij.
    Helemaal met je eens trouwens denk ik dat iedereen wel 1 1/2 uur zonder sigaret zal kunnen dus ik zie het probleem niet.
  • 21 May 2021 om 18:46
    • Quote van 21 May 2021 om 15:32
      Officieel wel, maar stewards deden daar in oefenpotjes en paar weken tegen utrecht niks aan. Rookverbod in de buitenlucht, bizar als je het mij vraagt
    Sommige mensen vinden het misschien heel bizar, maar ik heb er toch echt niet om gevraagd als er iemand voor me zit en die rooklucht me recht in het gezicht komt. Ik ben licht asmatisch en vind het dus bijvoorbeeld absoluut niet prettig. Ik zou er dus eerder een voorstander van zijn om bepaalde vakken rookvrij te maken en in sommige vakken toestaan dat je wel mag roken. mogelijk is dan iedereen blij.
  • 21 May 2021 om 18:44
    • Quote van 21 May 2021 om 17:50
      Bij voetbal hoort voor mij een shaggie, biertje, we slaan beetje erg door met dat roken gedoe vindt ik. Loop eens ff langs de Oldenzaalse straat op zaterdag of andere drukke straat, daar adem je meer giftige stoffen in dan van een shaggie. Maar daar wordt weinig aan gedaan omdat de auto industrie en petrochemische bedrijven veel te veel macht hebben. Laat ze die eerst aanpakken maar dat durven ze niet. Ik zal dan ook gewoon stiekem mijn peukje roken hoor 100%de mensen naast mij hebben er geen last van en achter me ook niet, zijn ook rokers. Ik zou zeggen maak dan een vak of 2 vakken rookvrij. Als er echt iemand met longproblemen of astma zou zitten zou ik even weglopen en ergens anders roken. Maar vindt het al met al veel te overdreven.
    Dat is het hem juist. Je kunt niet even ergens gaan staan om een peukie te roken. Rookverbod is voor 't hele stadion als ik het goed begrijp. Ik zit nu ook in een vak, waarbij je je toch wat meer paria voelt als je er een opsteekt. Heb ook geen zin in scheve gezichten. Wat dat betreft mis ik vakp dan wel weer.
  • 21 May 2021 om 18:08
    • Quote van 21 May 2021 om 18:01
      Is Tahith Chong geen goede huuroptie voor ons volgend seizoen? Kon geen basisplaats veroveren bij Club Brugge op huurbasis en staat onder contract bij Man Utd.
    Tahith Chong staat achter de wok bie MoiMienJong...
  • 21 May 2021 om 18:03
    • Quote van 21 May 2021 om 17:50
      Bij voetbal hoort voor mij een shaggie, biertje, we slaan beetje erg door met dat roken gedoe vindt ik. Loop eens ff langs de Oldenzaalse straat op zaterdag of andere drukke straat, daar adem je meer giftige stoffen in dan van een shaggie. Maar daar wordt weinig aan gedaan omdat de auto industrie en petrochemische bedrijven veel te veel macht hebben. Laat ze die eerst aanpakken maar dat durven ze niet. Ik zal dan ook gewoon stiekem mijn peukje roken hoor 100%de mensen naast mij hebben er geen last van en achter me ook niet, zijn ook rokers. Ik zou zeggen maak dan een vak of 2 vakken rookvrij. Als er echt iemand met longproblemen of astma zou zitten zou ik even weglopen en ergens anders roken. Maar vindt het al met al veel te overdreven.
    Helemaal met je eens, maar ik verwacht dat op den duur het alsnog een volledige verbod wordt. Verwacht binnen nu en 5 jaar
  • 21 May 2021 om 18:01
    Is Tahith Chong geen goede huuroptie voor ons volgend seizoen? Kon geen basisplaats veroveren bij Club Brugge op huurbasis en staat onder contract bij Man Utd.
  • 21 May 2021 om 17:50
    • Quote van 21 May 2021 om 15:00
      Weet iemand of er een algeheel rookverbod geldt? Zo ja, wordt hier streng op gehandhaafd? Weet dat het ongezond is..
    Bij voetbal hoort voor mij een shaggie, biertje, we slaan beetje erg door met dat roken gedoe vindt ik. Loop eens ff langs de Oldenzaalse straat op zaterdag of andere drukke straat, daar adem je meer giftige stoffen in dan van een shaggie. Maar daar wordt weinig aan gedaan omdat de auto industrie en petrochemische bedrijven veel te veel macht hebben. Laat ze die eerst aanpakken maar dat durven ze niet. Ik zal dan ook gewoon stiekem mijn peukje roken hoor 100%de mensen naast mij hebben er geen last van en achter me ook niet, zijn ook rokers. Ik zou zeggen maak dan een vak of 2 vakken rookvrij. Als er echt iemand met longproblemen of astma zou zitten zou ik even weglopen en ergens anders roken. Maar vindt het al met al veel te overdreven.
  • 21 May 2021 om 17:42
    Op huus op a'n. Wie bint er weer bie.
  • 21 May 2021 om 17:14
    • Quote van 21 May 2021 om 15:32
      Officieel wel, maar stewards deden daar in oefenpotjes en paar weken tegen utrecht niks aan. Rookverbod in de buitenlucht, bizar als je het mij vraagt
    Ik zit niet meer op vakp, daar zal sowieso niet gehandhaafd worden denk ik. Bij mij hoort een sigaretje en bier er gewoon bij. Zonder dat wordt een stadionbezoek voor mij een heel stuk minder.
  • 21 May 2021 om 17:00
    • Quote van 21 May 2021 om 16:37
      Ben nooit zo blij met een beker bier in de nek eigenlijk!!!! Jij wel ?
    Mij boeit het niet zoveel. Op tijd dr capuchon opzetten doet wonderen
  • 21 May 2021 om 16:37
    • Quote van 21 May 2021 om 16:30
      Tsja hou je toch mensen roken nou eenmaal, dat is net al zeuren dat je bier over je heen krijgt bij een goal als je op vakp zit.
    Ben nooit zo blij met een beker bier in de nek eigenlijk!!!! Jij wel ?
  • 21 May 2021 om 16:32
    • Quote van 21 May 2021 om 15:50
      Lijkt me niet bepaald buitenlucht als je zo kort op elkaar zit
    Dus als je met veel mensen bij elkaar bent, is het geen buitenlucht meer?
  • 21 May 2021 om 16:30
    • Quote van 21 May 2021 om 15:35
      Recht is je smoel is dat alsnog irritant hoor
    Tsja hou je toch mensen roken nou eenmaal, dat is net al zeuren dat je bier over je heen krijgt bij een goal als je op vakp zit.
  • 21 May 2021 om 16:29
    • Quote van 21 May 2021 om 15:50
      Lijkt me niet bepaald buitenlucht als je zo kort op elkaar zit
    Sarcasme....
  • 21 May 2021 om 15:50
    • Quote van 21 May 2021 om 15:32
      Officieel wel, maar stewards deden daar in oefenpotjes en paar weken tegen utrecht niks aan. Rookverbod in de buitenlucht, bizar als je het mij vraagt
    Lijkt me niet bepaald buitenlucht als je zo kort op elkaar zit
  • 21 May 2021 om 15:35
    • Quote van 21 May 2021 om 15:14
      Gelukkig zit je niet in de buitenlucht
    Recht is je smoel is dat alsnog irritant hoor
  • 21 May 2021 om 15:32
    • Quote van 21 May 2021 om 15:00
      Weet iemand of er een algeheel rookverbod geldt? Zo ja, wordt hier streng op gehandhaafd? Weet dat het ongezond is..
    Officieel wel, maar stewards deden daar in oefenpotjes en paar weken tegen utrecht niks aan. Rookverbod in de buitenlucht, bizar als je het mij vraagt
  • 21 May 2021 om 15:19
    • Quote van 21 May 2021 om 15:14
      Gelukkig zit je niet in de buitenlucht
    En gelukkig ook niet kort op elkaar
  • 21 May 2021 om 15:18
    • Quote van 21 May 2021 om 15:14
      Gelukkig zit je niet in de buitenlucht
    Geen gemekker, tabak is lekker.
  • 21 May 2021 om 15:14
    • Quote van 21 May 2021 om 15:01
      Is er volgensmij al jaren maar wordt niet gehandhaaft vreselijk irritant hele tijd rokers voor je
    Gelukkig zit je niet in de buitenlucht
  • 21 May 2021 om 15:04
    • Quote van 21 May 2021 om 15:03
      Dat had ik ook niet gezegd :)
    Dat is waar. Maar daarom niet erg interessant.
  • 21 May 2021 om 15:03
    • Quote van 21 May 2021 om 15:00
      Weet iemand of er een algeheel rookverbod geldt? Zo ja, wordt hier streng op gehandhaafd? Weet dat het ongezond is..
    Roken is ongezond
  • 21 May 2021 om 15:03
    • Quote van 21 May 2021 om 15:00
      Voor de academie niet voor ons en niet voor heracles.
    Dat had ik ook niet gezegd :)
  • 21 May 2021 om 15:03
    Wanneer kan je weer een nieuwe seizoenskaart kopen?
  • 21 May 2021 om 15:02
    • Quote van 21 May 2021 om 13:46
      2 kaarten verlengt. Maar de support is toch niet normaal. 3 uur 6 kaarten echt absurd.
    Hier ook verlenging . Hoop op een mooie mix van eigen ( doorgebroken) jeugdspelers ,die hopelijk steeds meer minuten mogen maken, een paar gerichte huurspelers en waar nodig een paar ervaren mannen die samen een goed spelend team gaan vormen.
  • 21 May 2021 om 15:01
    • Quote van 21 May 2021 om 15:00
      Weet iemand of er een algeheel rookverbod geldt? Zo ja, wordt hier streng op gehandhaafd? Weet dat het ongezond is..
    Is er volgensmij al jaren maar wordt niet gehandhaaft vreselijk irritant hele tijd rokers voor je
  • 21 May 2021 om 15:00
    • Quote van 21 May 2021 om 14:55
      BREAKING: Juliën Mesbahi heeft een handtekening gezet onder een contract voor 3 jaar.
    Voor de academie niet voor ons en niet voor heracles.
  • 21 May 2021 om 15:00
    Weet iemand of er een algeheel rookverbod geldt? Zo ja, wordt hier streng op gehandhaafd? Weet dat het ongezond is..
  • 21 May 2021 om 14:55
    BREAKING: Juliën Mesbahi heeft een handtekening gezet onder een contract voor 3 jaar.
  • 21 May 2021 om 14:51
    • Quote van 21 May 2021 om 14:44
      6 kaarten in 3 uur is niet veel. Dit is Heracles niet :-P maar is dit een zoethoudertje voor de vroege verlengers? Ik lust mie ook wa zo’n ploppert. Maar eem verlengen nu gauw!
    Haha niet veel. Vraag even hoe de eerste dag andere clubs verloopt op de 1e dag. Een aantal clubs zijn jaloers op onze aanhang.
  • 21 May 2021 om 14:44
    • Quote van 21 May 2021 om 13:46
      2 kaarten verlengt. Maar de support is toch niet normaal. 3 uur 6 kaarten echt absurd.
    6 kaarten in 3 uur is niet veel. Dit is Heracles niet :-P maar is dit een zoethoudertje voor de vroege verlengers? Ik lust mie ook wa zo’n ploppert. Maar eem verlengen nu gauw!
  • 21 May 2021 om 14:41
    • Quote van 21 May 2021 om 13:44
      Geweldig en een prachtige jack gekregen!
    Heb je de jas al? Dacht dat deze in najaar verstrekt werden Overigens ook twee x scc verlengd
  • 21 May 2021 om 14:23
    Nog even en je krijgt het idee dat je achter het net gaat vissen.
  • 21 May 2021 om 13:46
    2 kaarten verlengt. Maar de support is toch niet normaal. 3 uur 6 kaarten echt absurd.
  • 21 May 2021 om 13:44
    Geweldig en een prachtige jack gekregen!
  • 21 May 2021 om 13:40
    Ik heb verlengd, zou mooi zijn als we er ook daadwerkelijk bij kunnen zijn
  • 21 May 2021 om 12:59
    Twee jassen rijker :)
  • 21 May 2021 om 12:17
    • Quote van 21 May 2021 om 11:39
      4.000 in 1 uur. Als dat zo doorgaat heeft de club morgen om deze tijd 102.000 SCC's verkocht.
    Komen joops stadionplannen toch nog van pas
  • 21 May 2021 om 11:44
    Als we met zijn allen op deze manier achter Twente blijven staan zijn we binnen een paar jaar weer terug op de plek waar we horen te staan, de top 5!!
  • 21 May 2021 om 11:39
    4.000 in 1 uur. Als dat zo doorgaat heeft de club morgen om deze tijd 102.000 SCC's verkocht.
  • 21 May 2021 om 11:34
    Geweldig weer zo massaal verlengen
  • 21 May 2021 om 11:32
    Fantastich, we werken er SAMEN aan FC Twente weer zowel met de toeschouwers aantallen, alsook de stand op de ranglijst weer de 3e of 4e club van Nederland te worden. Dat duurt nog even maar met goede mensen aan het roer MOET dat kunnen. De supporters geven het 1e signaal. Hulde.