BREAKING | 'Verbeek gaat aan de slag in Keuken Kampioen Divisie'

16
BREAKING | 'Verbeek gaat aan de slag in Keuken Kampioen Divisie'

Gert Jan Verbeek zet zijn loopbaan voort bij Almere City, zo weet Martijn de Groot te melden. Volgens de verslaggever van Omroep Flevoland tekent de voormalig FC Twente-trainer een contract voor twee seizoenen bij de Keuken Kampioen Divisie-club.

Verbeek liet in 2020 zijn contract ontbinden bij het Australische Adelaide United en sindsdien zit de Nederlandse oefenmeester zonder club. In Nederland was Verbeek werkzaam bij Heracles Almelo, Feyenoord, AZ en FC Twente. Bij de club uit Enschede werd hij vroegtijdig ontslagen.

Almere City liep afgelopen seizoen promotie naar de Eredivisie mis, terwijl kampioen SC Cambuur, nummer twee Go Ahead Eagles en NEC (na play-offs) wel wisten te promoveren. Voormalig Ajacied Ole Tobiasen werd in de tweede seizoenshelft ontslagen als trainer na een slechte serie resultaten. 

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 7 Jun 2021 om 18:51
    Wel te hopen dat hij nou van de clausule afziet.....Maar goed, dat deze man weer aan het werk kan. Kan mooi worden met Kraay jr.
  • 7 Jun 2021 om 13:48
    • Quote van 7 Jun 2021 om 13:39
      Hoezo is dit ‘Breaking’?? Wat heeft dit met Twente te maken?
    Nu weten we zeker dat GJV de komende weken geen open sollicitatie bij Twente doet.
  • 7 Jun 2021 om 13:39
    Hoezo is dit ‘Breaking’?? Wat heeft dit met Twente te maken?
  • 7 Jun 2021 om 13:33
    • Quote van 7 Jun 2021 om 12:45
      Ach hij doet z'n best maar, verwacht er niet veel van. De grote boosdoener van onze degradatie was toch echt JvH die met z'n kale kutkop een en al bagger had ingekocht. Onder Verbeek liep het daarna ook totaal niet wat hem kwalijk is te nemen. Gelukkig hebben we daarna ons snel herpakt. We moeten er vooral voor zorgen om niet weer te degraderen
    Volgens mij stond FCT 11e toen GJV het overnam. We eindigden een straatlengte achter de nummer 17.
  • 7 Jun 2021 om 13:06
    • Quote van 7 Jun 2021 om 12:47
      Hahaha precies met een halfjaar trappen ze hem op de keien, zakje met geld
    Kan hij weer z’n blokhut uitbreiden ;).
  • 7 Jun 2021 om 13:06
    • Quote van 7 Jun 2021 om 12:47
      Hahaha precies met een halfjaar trappen ze hem op de keien, zakje met geld
    Kearl heeft het goed bekeken. ;-)
  • 7 Jun 2021 om 13:04
    • Quote van 7 Jun 2021 om 12:47
      Hahaha precies met een halfjaar trappen ze hem op de keien, zakje met geld
    Als je zo lekker zijn geld kan verdienen. Dan doet die het toch beter dan ons.
  • 7 Jun 2021 om 12:47
    • Quote van 7 Jun 2021 om 12:43
      Almere city voert al jaren goed beleid. Ze hebben een goede selectie dus gait komt in een gespreid bedje....kijken of hij dit weer naar de filestijnen kan helpen.
    Hahaha precies met een halfjaar trappen ze hem op de keien, zakje met geld
  • 7 Jun 2021 om 12:45
    • Quote van 7 Jun 2021 om 12:29
      Nou ik wens hem GEEN succes
    Ach hij doet z'n best maar, verwacht er niet veel van. De grote boosdoener van onze degradatie was toch echt JvH die met z'n kale kutkop een en al bagger had ingekocht. Onder Verbeek liep het daarna ook totaal niet wat hem kwalijk is te nemen. Gelukkig hebben we daarna ons snel herpakt. We moeten er vooral voor zorgen om niet weer te degraderen
  • 7 Jun 2021 om 12:43
    Almere city voert al jaren goed beleid. Ze hebben een goede selectie dus gait komt in een gespreid bedje....kijken of hij dit weer naar de filestijnen kan helpen.
  • 7 Jun 2021 om 12:29
    • Quote van 7 Jun 2021 om 12:27
      Ik ben niet zo rancuneus en wens hem veel succes. Ben benieuwd hoe hij het nu gaat doen als hij vanaf de voorbereiding de kans krijgt om de boel te kneden naar zijn eigen ideëen.
    Nou ik wens hem GEEN succes
  • 7 Jun 2021 om 12:27
    Ik ben niet zo rancuneus en wens hem veel succes. Ben benieuwd hoe hij het nu gaat doen als hij vanaf de voorbereiding de kans krijgt om de boel te kneden naar zijn eigen ideëen.
  • 7 Jun 2021 om 12:21
    Tjonge….breaking news! Echt breaking news dit. Stop de persen, onderbreek tv programma’s en laat Twitter exploderen! Verbeek gaat aan de slag bij Almere City!!!
  • 7 Jun 2021 om 12:20
    • Quote van 7 Jun 2021 om 11:52
      Nou dan gaan die komend seizoen niet meer meedoen om rechtstreekse promotie plaatsen met zijn 5-3-2 als ideale opstelling. Je zou toch denken dat hij na zijn ontslagen bij Feyenoord, in Duitsland en bij onze FC bij geleerd zal hebben, maar deze man is zo eigenwijs dat dit wederom gedoemd is te mislukken.
    Hij heeft toch bij Heracles en Heerenveen wel goede resultaten geboekt.
    We wachten maar rustig af
  • 7 Jun 2021 om 11:52
    Nou dan gaan die komend seizoen niet meer meedoen om rechtstreekse promotie plaatsen met zijn 5-3-2 als ideale opstelling. Je zou toch denken dat hij na zijn ontslagen bij Feyenoord, in Duitsland en bij onze FC bij geleerd zal hebben, maar deze man is zo eigenwijs dat dit wederom gedoemd is te mislukken.
  • 7 Jun 2021 om 11:48
    RIP Almere city
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›