Huntelaar naar FC Twente? ''Het zou een geweldige aankoop zijn''

20
Huntelaar naar FC Twente? ''Het zou een geweldige aankoop zijn''

Klaas-Jan Huntelaar zou in de belangstelling staan van FC Twente. Spelersmakelaar René Wagelaar en voormalig FC Twente-trainer Alfred Schreuder hopen dat hij de overstap naar Enschede maakt. 

"Ik heb hem bij Schalke 04 op het laatst, toen hij fit was, nog een paar wedstrijden zien spelen. In de zestien is hij nog altijd een van de allerbeste spitsen van Nederland", vertelt Schreuder in gesprek met VoetbalTijd. "Hij heeft Ajax gered bij FC Twente (1-3, red.). Het zou voor FC Twente een geweldige aankoop zijn."

De Graafschap hoopt zich ook te versterken met Huntelaar. Spelersmakelaar René Wagelaar ziet hem niet naar De Graafschap verkassen. "Dat is Keuken Kampioen Divisie, met alle respect", aldus de zaakwaarnemer, die wel vertrouwen heeft in Huntelaar. "Die maakt vijftien goals bij FC Twente."

20 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Jun 2021 om 17:40
    Niet aan beginnen, bij Schalke meer wedstrijden gemist dan gespeeld. Heeft ook niets met FcT en zal dus een flink salaris willen. FcT moet aan een toekomst bouwen en dat doe je niet met een speler van 37. Wat ze bij Schalke niet in hem zien waardoor ze hem laten gaan zal hij ook bij ons niet tonen. En hij is allang niet meer 1 van de beste spitsen van Nederland. Het aantal kansen dat je in een wedstrijd krijgt bij Ajax is vele malen hoger dan Bij FcT of dit jaar Schalke. Gaat er echt geen 15 meer inleggen, niet doen dus.
  • 8 Jun 2021 om 13:49
    • Quote van 8 Jun 2021 om 00:26
      Cerny gaat een heel groot succes hier worden mark my words
    Eerst hopen dat hij weer fit wordt en blijft natuurlijk
  • 8 Jun 2021 om 08:54
    • Quote van 7 Jun 2021 om 23:59
      Ja dat zou echt fantastisch zijn. Zie hem nog jankend op de tribune zitten. Gun die jongen het beste, en met het beste bedoel ik een volle Veste. Streuer levert fantastisch werk. Ook al ging het niet altijd van een leien dakje het laatste jaar, met Jans en Streuer hebben we weer leuke en normale mensen aan het roer, ipv een opgeklopte kale kutanalist, een maffiabaas die spelers via z'n Spaanse drugsdealer bestelde of een broekie als trainer die onze clubiconen tegen elkaar opzette
    100+
  • 8 Jun 2021 om 08:05
    • Quote van 8 Jun 2021 om 06:05
      Wat heeft huntelaar met twente? Die gaat gewoon afbouwen bij de graafschap of misschien wel naar Heerenveen. Hij is 37 en wordt waarschijnlijk zijn laatste jaar. Dat gaat hij echt niet bij twente doen.
    Je hebt gelijk :)
  • 8 Jun 2021 om 07:30
    • Quote van 7 Jun 2021 om 23:59
      Ja dat zou echt fantastisch zijn. Zie hem nog jankend op de tribune zitten. Gun die jongen het beste, en met het beste bedoel ik een volle Veste. Streuer levert fantastisch werk. Ook al ging het niet altijd van een leien dakje het laatste jaar, met Jans en Streuer hebben we weer leuke en normale mensen aan het roer, ipv een opgeklopte kale kutanalist, een maffiabaas die spelers via z'n Spaanse drugsdealer bestelde of een broekie als trainer die onze clubiconen tegen elkaar opzette
    Precies!
  • 8 Jun 2021 om 06:05
    • Quote van 8 Jun 2021 om 00:42
      Waar heb jij dat vandaan dat Huntelaar niet komt? Volgens mij zijn er gesprekken gaande, dus ben benieuw uit welke bron jij het hebt? Je zult zomaar eens versteld kunnen staan, vind dat Streuer goed bezig is.
    Wat heeft huntelaar met twente? Die gaat gewoon afbouwen bij de graafschap of misschien wel naar Heerenveen. Hij is 37 en wordt waarschijnlijk zijn laatste jaar. Dat gaat hij echt niet bij twente doen.
  • 8 Jun 2021 om 00:42
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:59
      Huntelaar komt niet. Is volgensmij ook niet eens interesse in. Ze zijn wel bezig met druiff binnen te halen. Zou echt ook een prima spits zijn voor twente.
    Waar heb jij dat vandaan dat Huntelaar niet komt? Volgens mij zijn er gesprekken gaande, dus ben benieuw uit welke bron jij het hebt? Je zult zomaar eens versteld kunnen staan, vind dat Streuer goed bezig is.
  • 8 Jun 2021 om 00:26
    • Quote van 7 Jun 2021 om 23:59
      Ja dat zou echt fantastisch zijn. Zie hem nog jankend op de tribune zitten. Gun die jongen het beste, en met het beste bedoel ik een volle Veste. Streuer levert fantastisch werk. Ook al ging het niet altijd van een leien dakje het laatste jaar, met Jans en Streuer hebben we weer leuke en normale mensen aan het roer, ipv een opgeklopte kale kutanalist, een maffiabaas die spelers via z'n Spaanse drugsdealer bestelde of een broekie als trainer die onze clubiconen tegen elkaar opzette
    Cerny gaat een heel groot succes hier worden mark my words
  • 8 Jun 2021 om 00:26
    • Quote van 7 Jun 2021 om 23:59
      Ja dat zou echt fantastisch zijn. Zie hem nog jankend op de tribune zitten. Gun die jongen het beste, en met het beste bedoel ik een volle Veste. Streuer levert fantastisch werk. Ook al ging het niet altijd van een leien dakje het laatste jaar, met Jans en Streuer hebben we weer leuke en normale mensen aan het roer, ipv een opgeklopte kale kutanalist, een maffiabaas die spelers via z'n Spaanse drugsdealer bestelde of een broekie als trainer die onze clubiconen tegen elkaar opzette
    Juist. We gaan de goede kant op en Streuer heeft nu met Unnerstal en Cerny bijna 2 spelers die op dit moment boven onze stand zijn gehaald.
  • 7 Jun 2021 om 23:59
    • Quote van 7 Jun 2021 om 23:07
      Cerny lijkt binnen als ik zijn Insta zie. Geweldig nieuws ook.
    Ja dat zou echt fantastisch zijn. Zie hem nog jankend op de tribune zitten. Gun die jongen het beste, en met het beste bedoel ik een volle Veste. Streuer levert fantastisch werk. Ook al ging het niet altijd van een leien dakje het laatste jaar, met Jans en Streuer hebben we weer leuke en normale mensen aan het roer, ipv een opgeklopte kale kutanalist, een maffiabaas die spelers via z'n Spaanse drugsdealer bestelde of een broekie als trainer die onze clubiconen tegen elkaar opzette
  • 7 Jun 2021 om 23:10
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:58
      Ik zie Zerrouki liever controlerend spelen samen met Woutje, als je dan nog een ‘echte 10’ erbij haalt heb je echt een heel goed team staan.
    Als 10 is Zerrouki denk ik niet geschikt. In de rol van van de Beek bij Ajax zie ik hem wel spelen. Stiekem meelopen na het veroveren van de bal.
  • 7 Jun 2021 om 23:07
    Cerny lijkt binnen als ik zijn Insta zie. Geweldig nieuws ook.
  • 7 Jun 2021 om 23:03
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:59
      Huntelaar komt niet. Is volgensmij ook niet eens interesse in. Ze zijn wel bezig met druiff binnen te halen. Zou echt ook een prima spits zijn voor twente.
    Druijf heeft alleen bij NEC gepresteerd. Scoorde nauwelijks bij KV Mechelen dat toch nog net een lager niveau als ons is. Hoop dat er betere opties zijn maar laat me graag verrassen door hem.
  • 7 Jun 2021 om 23:02
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:59
      Huntelaar komt niet. Is volgensmij ook niet eens interesse in. Ze zijn wel bezig met druiff binnen te halen. Zou echt ook een prima spits zijn voor twente.
    Druif viel me alleen op bij z'n sterke optredens bij jong AZ, voor de rest niet veel van gezien
  • 7 Jun 2021 om 23:00
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:58
      Ik zie Zerrouki liever controlerend spelen samen met Woutje, als je dan nog een ‘echte 10’ erbij haalt heb je echt een heel goed team staan.
    Inderdaad is die ook goed in, maar ik vond zelf dat die dit seizoen veel te veel achterin werd gebruikt terwijl het mij meer een speler lijkt met aanvallende impulsen.
  • 7 Jun 2021 om 22:59
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:52
      Zou toch een stunt zijn als Streuer dit voor elkaar krijgt. Cerny op rechts en Misidjan op links en met de Hunt in de spits klap je er aardig wat in aankomend seizoen. Zerrouki zou ik weleens op 10 willen zien. Heeft goede aanvallende impulsen en wordt in een veel te verdedigende positie geplaatst voor zijn spel.
    Huntelaar komt niet. Is volgensmij ook niet eens interesse in. Ze zijn wel bezig met druiff binnen te halen. Zou echt ook een prima spits zijn voor twente.
  • 7 Jun 2021 om 22:58
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:51
      Ik dacht even dat er "Streuer over Huntelaar" stond.
    Haha ik eerst ook. Maar zou mooie stunt zijn dit.
  • 7 Jun 2021 om 22:58
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:52
      Zou toch een stunt zijn als Streuer dit voor elkaar krijgt. Cerny op rechts en Misidjan op links en met de Hunt in de spits klap je er aardig wat in aankomend seizoen. Zerrouki zou ik weleens op 10 willen zien. Heeft goede aanvallende impulsen en wordt in een veel te verdedigende positie geplaatst voor zijn spel.
    Ik zie Zerrouki liever controlerend spelen samen met Woutje, als je dan nog een ‘echte 10’ erbij haalt heb je echt een heel goed team staan.
  • 7 Jun 2021 om 22:52
    Zou toch een stunt zijn als Streuer dit voor elkaar krijgt. Cerny op rechts en Misidjan op links en met de Hunt in de spits klap je er aardig wat in aankomend seizoen. Zerrouki zou ik weleens op 10 willen zien. Heeft goede aanvallende impulsen en wordt in een veel te verdedigende positie geplaatst voor zijn spel.
  • 7 Jun 2021 om 22:51
    Ik dacht even dat er "Streuer over Huntelaar" stond.
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›