FC Twente krijgt advies: ''Voor dat geld zou ik Ekkelenkamp halen''

9
FC Twente krijgt advies: ''Voor dat geld zou ik Ekkelenkamp halen''

De transferperiode komt eraan en dus is er het nodige geschuif op de transfermarkt. Zo hoopt FC Twente op de komst van Ajax-middenvelder Jurgen Ekkelenkamp. 

Voormalig FC Twente-trainer Alfred Schreuder vindt de overstap van de creatieve middenvelder een goed idee. "Een hele goede. Als je de kans krijgt, moet je het doen", vertelt Schreuder in gesprek met VoetbalTijd. Spelersmakelaar René Wagelaar weet echter dat die overstap nog lang niet zeker is. "Hij moet eerst bijtekenen bij Ajax, anders kunnen ze hem niet verhuren."

FC Twente zou ook met AZ praten over een verkoop van Jayden Oosterwolde. Daarentegen hoopt FC Twente Thijs Oosting en Ferdy Druijf te huren van de Alkmaarders. Wagelaar twijfelt. "Oosterwolde vertegenwoordigt natuurlijk een aardige som. Als je die twee jongens dan krijgt dan moet er wel wat geld bij van AZ. Maar het zijn twee goede spelers, ik heb ze vaak zien spelen bij AZ. Ferdy Druijf is een prima spits en Oosting is ook goed. Ik zie hem als een tien en niet als buitenspeler." 

René Wagelaar zou echter andere dingen doen als hij het voor het zeggen had. "Maar voor dat geld zou ik Ekkelenkamp halen." Schreuder sluit zich daarbij aan. "Ik ken Jurgen (Ekkelenkamp red.) goed en dat zou ook voor hem heel goed zijn. FC Twente is een enorm goede club om je te ontwikkelen. Het zou goed voor hem zijn", besluit hij. 

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Jun 2021 om 14:11
    • Quote van 8 Jun 2021 om 13:57
      Morgen deel 187 over Ekkelkamp.
    Ik weet nu al dat ik er vanavond niet van kan slapen
  • 8 Jun 2021 om 13:57
    Morgen deel 187 over Ekkelkamp.
  • 8 Jun 2021 om 13:53
    • Quote van 8 Jun 2021 om 13:47
      Oosterwolde verkopen, een van de sterkhouders, met waarde voor ons, in ruil voor 2 aanvallers huren wat nooit meer iets opleverd? Zou toch wel de stomste deal ooit zijn als ze dat zouden doen! Er moet geld binnenkomen. Spelers huren prima. Maar niet ruilen voor tegen een speler die waarde vertegenwoordigd
    Je slaat de spijker op zijn kop. We mogen JS ook wel wat hoger inschatten want dit gaat hij natuurlijk nooit doen
  • 8 Jun 2021 om 13:52
    • Quote van 8 Jun 2021 om 13:47
      Oosterwolde verkopen, een van de sterkhouders, met waarde voor ons, in ruil voor 2 aanvallers huren wat nooit meer iets opleverd? Zou toch wel de stomste deal ooit zijn als ze dat zouden doen! Er moet geld binnenkomen. Spelers huren prima. Maar niet ruilen voor tegen een speler die waarde vertegenwoordigd
    Gaan ze ook niet doen
  • 8 Jun 2021 om 13:47
    Oosterwolde verkopen, een van de sterkhouders, met waarde voor ons, in ruil voor 2 aanvallers huren wat nooit meer iets opleverd? Zou toch wel de stomste deal ooit zijn als ze dat zouden doen! Er moet geld binnenkomen. Spelers huren prima. Maar niet ruilen voor tegen een speler die waarde vertegenwoordigd
  • 8 Jun 2021 om 13:18
    • Quote van 8 Jun 2021 om 12:53
      Zeer originele tip van Schreuder. Ekkelenkamp is een naam waar velen nog niet aan gedacht hadden.
    Hahah
  • 8 Jun 2021 om 13:09
    • Quote van 8 Jun 2021 om 12:53
      Zeer originele tip van Schreuder. Ekkelenkamp is een naam waar velen nog niet aan gedacht hadden.
    Die tip geeft hij ook nog is gratis!
  • 8 Jun 2021 om 12:57
    Wagelaar en Schreuder, AKA Pinky & the Brain. Ten Hag vertrouw ik dan wat meer, als hij zegt dat Ekkelenkamp goed bij ons past dan ben ik wel benieuwd. Sowieso ben ik inmiddels wel benieuwd na de afgelopen 92382746 artikelen over Ekkelenkamp en Twente
  • 8 Jun 2021 om 12:53
    Zeer originele tip van Schreuder. Ekkelenkamp is een naam waar velen nog niet aan gedacht hadden.
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›