'FC Twente wil Misidjan vastleggen': ''Het ziet er goed uit''

95
'FC Twente wil Misidjan vastleggen': ''Het ziet er goed uit''

Virgil Misidjan is op weg naar FC Twente. De 27-jarige buitenspeler speelde het voorbije seizoen voor PEC Zwolle en is momenteel transfervrij en kan dus doen wat hij wil. 

FC Twente hoopt toe te slaan en deze week al een akkoord te bereiken. "Het ziet er goed uit", zegt technisch directeur Jan Streuer in gesprek met Leon ten Voorde van TC Tubantia. "Hij is een creatieve buitenspeler met snelheid en een goed schot. Een speler die zowel aan de rechter- als linkerkant uit de voeten kan. Hij is ook een ervaren jongen."

De speler speelde afgelopen seizoen dus voor PEC Zwolle. Daar maakte hij in een half jaar vier doelpunten, drie keer was hij de aangever. Streuer benadrukt dat de transfer van Vaclav Cerny hier los van staat. "Dat ziet er wel goed uit", zegt Streuer over de onderhandelingen met FC Utrecht. 

95 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Jun 2021 om 08:18
    Ik denk dat dit een speler is waar we binnen onze beperkte mogelijkheden heel blij mee moeten zijn. Kan bovendien op beide vleugels uit de voeten wat een groot voordeel is wanneer je een smalle selectie hebt zoals wij. Het blijft afwachten maar ik ben positief.
  • 8 Jun 2021 om 07:30
    • Quote van 8 Jun 2021 om 07:21
      Ja dat heb ik ook even gezien. Maar dat wil niet zeggen dat hij niet een grillige buitenspeler is. Maar heb er wel vertrouwen in dat Jans deze jongen aan het voetballen gaat krijgen. Heeft half jaar ritme op gedaan bij pec. Hopelijk gaan wij nu oogsten.
    Buitenspelers zijn vaak wat grillig. Menig heeft een redelijk seizoen gehad. Maar heeft ook ontzettend veel wedstrijd echt slecht gespeelt en kwam geen lantaarn paal voorbij. Dat hoort bij vleugel spelers. Zelfs cerny had dat wel eens. Hoort erbij. Twente haalt met deze speler gewoon doelpunten en assists binnen. Hoeveel is altijd afwachten. Maar daardoor een prima deal.
  • 8 Jun 2021 om 07:21
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:58
      Ja heb ook even door wat samenvatting heen gekeken. Maar die bij Utrecht wel wel heel mooi in een hoek die bijna onmogelijk en speelt er 2 of 3 weg haha.
    Ja dat heb ik ook even gezien. Maar dat wil niet zeggen dat hij niet een grillige buitenspeler is. Maar heb er wel vertrouwen in dat Jans deze jongen aan het voetballen gaat krijgen. Heeft half jaar ritme op gedaan bij pec. Hopelijk gaan wij nu oogsten.
  • 8 Jun 2021 om 07:15
    • Quote van 8 Jun 2021 om 07:10
      Prima speler maar volgensmij heeft Menig er afgelopen seizoen dubbel zoveel gemaakt als Misidjan.
    Misidjan kwam pas in januari bij pec
  • 8 Jun 2021 om 07:10
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:54
      Ik denk dat misidjan net wat beter is dan menig. Menig speelt vaak zijn eigen wedstrijd, misidjan scoort makkelijk en geeft daarbij ook assist iets wat menig toch mist.
    Prima speler maar volgensmij heeft Menig er afgelopen seizoen dubbel zoveel gemaakt als Misidjan.
  • 8 Jun 2021 om 07:09
    • Quote van 8 Jun 2021 om 07:05
      Waarom verlengt p e c Zwolle zijn contract dan niet
    Te duur volgens van wissing. Wij kunnen meer salaris bieden dan pec.
  • 8 Jun 2021 om 07:05
    • Quote van 8 Jun 2021 om 00:14
      Zeer goede speler voor ons. Heeft bij Loedogorets gespeeld, wat echt een goed team was. Bij Zwolle deed hij het ook gewoon goed.
    Waarom verlengt p e c Zwolle zijn contract dan niet
  • 8 Jun 2021 om 07:05
    • Quote van 8 Jun 2021 om 00:14
      Zeer goede speler voor ons. Heeft bij Loedogorets gespeeld, wat echt een goed team was. Bij Zwolle deed hij het ook gewoon goed.
    Waarom verlengt p e c Zwolle zijn contract dan niet
  • 8 Jun 2021 om 07:05
    • Quote van 8 Jun 2021 om 00:14
      Zeer goede speler voor ons. Heeft bij Loedogorets gespeeld, wat echt een goed team was. Bij Zwolle deed hij het ook gewoon goed.
    Waarom verlengt p e c Zwolle zijn contract dan niet
  • 8 Jun 2021 om 06:03
    • Quote van 8 Jun 2021 om 00:27
      Hij heeft op instagram gedeelt dat hij de Twente fans terug gaat betalen voor de onvoorwaardelijke steun, met een bericht tot gauw erbij.
    Allemaal een gratis broodje beenham?
  • 8 Jun 2021 om 00:50
    Prima speler
  • 8 Jun 2021 om 00:50
    Prima speler
  • 8 Jun 2021 om 00:27
    • Quote van 7 Jun 2021 om 23:29
      Bron?
    Hij heeft op instagram gedeelt dat hij de Twente fans terug gaat betalen voor de onvoorwaardelijke steun, met een bericht tot gauw erbij.
  • 8 Jun 2021 om 00:14
    • Quote van 7 Jun 2021 om 21:39
      Volgensmij kent niemand hem, misschien wel de beste vorig jaar van zwolle, geweldige acties gemaakt.
    Zeer goede speler voor ons. Heeft bij Loedogorets gespeeld, wat echt een goed team was. Bij Zwolle deed hij het ook gewoon goed.
  • 7 Jun 2021 om 23:41
    • Quote van 7 Jun 2021 om 23:29
      Bron?
    Fabeltjeskrant??
  • 7 Jun 2021 om 23:29
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:53
      Cerny gaat voor 2 jaar tekenen met optie op nog een seizoen.
    Bron?
  • 7 Jun 2021 om 23:24
    • Quote van 7 Jun 2021 om 23:08
      Op de instagram van Cerny zelf!
    die is dan ook niet meer gehuurd maar gewoon van ons..
  • 7 Jun 2021 om 23:13
    • Quote van 7 Jun 2021 om 23:12
      Graag de gebruikersnaam, want er zijn veel fanaccounts.
    De echte heeft een blauw vinkje
  • 7 Jun 2021 om 23:13
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:53
      Cerny gaat voor 2 jaar tekenen met optie op nog een seizoen.
    Iemand vroeg hier laatst wat Streuer ons heeft gebracht. Dat is nu wel duidelijk.
  • 7 Jun 2021 om 23:12
    • Quote van 7 Jun 2021 om 23:08
      Op de instagram van Cerny zelf!
    Graag de gebruikersnaam, want er zijn veel fanaccounts.
  • 7 Jun 2021 om 23:08
    • Quote van 7 Jun 2021 om 23:06
      Welk account?
    Op de instagram van Cerny zelf!
  • 7 Jun 2021 om 23:07
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:53
      Cerny gaat voor 2 jaar tekenen met optie op nog een seizoen.
    Bron?
  • 7 Jun 2021 om 23:06
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:34
      Off: check allemaal even de nieuwe instagram post van Cenry, het ziet ernaar uit dat ie blijft.
    Welk account?
  • 7 Jun 2021 om 22:58
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:56
      zag net een actie van hem vop rechts yegen utrecht op you tube...daarvoor kom je naar het stadion..
    Ja heb ook even door wat samenvatting heen gekeken. Maar die bij Utrecht wel wel heel mooi in een hoek die bijna onmogelijk en speelt er 2 of 3 weg haha.
  • 7 Jun 2021 om 22:56
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:44
      Creatief snel kan goals maken assists maken heeft evaring en ook nog eens gratis. Gewoon een prima deal waar eventueel ook nog wat statiegeld op zit. Niks mis mee.
    zag net een actie van hem vop rechts yegen utrecht op you tube...daarvoor kom je naar het stadion..
  • 7 Jun 2021 om 22:54
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:52
      Inderdaad,ben er blij mee,vergelijkbaar met Menig,en gratis,prima oplossing, nog mooier dat Cerny blijft waarschijnlijk, gaat de goede kant op
    Ik denk dat misidjan net wat beter is dan menig. Menig speelt vaak zijn eigen wedstrijd, misidjan scoort makkelijk en geeft daarbij ook assist iets wat menig toch mist.
  • 7 Jun 2021 om 22:53
    Cerny gaat voor 2 jaar tekenen met optie op nog een seizoen.
  • 7 Jun 2021 om 22:52
    • Quote van 7 Jun 2021 om 21:39
      Volgensmij kent niemand hem, misschien wel de beste vorig jaar van zwolle, geweldige acties gemaakt.
    Inderdaad,ben er blij mee,vergelijkbaar met Menig,en gratis,prima oplossing, nog mooier dat Cerny blijft waarschijnlijk, gaat de goede kant op
  • 7 Jun 2021 om 22:49
    • Quote van 7 Jun 2021 om 21:42
      Dit is dus pure middelmaat. Kan maar een paar acties van hem herinneren....als dit als versterking wordt gezien dan kan het nog wel eens een lastig seizoen worden.
    Jij leeft nog in de gedachte dat we Ziyechs, Tadicen en Idrissies kunnen halen?
  • 7 Jun 2021 om 22:47
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:46
      en niet gehuurd maar van ons..top Jan ..begin is er
    Precies
  • 7 Jun 2021 om 22:46
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:44
      Creatief snel kan goals maken assists maken heeft evaring en ook nog eens gratis. Gewoon een prima deal waar eventueel ook nog wat statiegeld op zit. Niks mis mee.
    en niet gehuurd maar van ons..top Jan ..begin is er
  • 7 Jun 2021 om 22:45
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:44
      Creatief snel kan goals maken assists maken heeft evaring en ook nog eens gratis. Gewoon een prima deal waar eventueel ook nog wat statiegeld op zit. Niks mis mee.
    Helemaal eens
  • 7 Jun 2021 om 22:44
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:32
      Gezeik hier weer, man is gewoon leuke voetballer, snel, creatief, meer dan welkom. En voor de echte azijn zeikers we kunnen helaas geen toppers halen. Maar dit gewoon een jongen die het goed heeft gedaan. Welkom
    Creatief snel kan goals maken assists maken heeft evaring en ook nog eens gratis. Gewoon een prima deal waar eventueel ook nog wat statiegeld op zit. Niks mis mee.
  • 7 Jun 2021 om 22:43
    Prima speler voor Twente. Scoorde niet zo lang geleden het enige doelpunt tegen ons.
  • 7 Jun 2021 om 22:39
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:37
      er was nogal belangstelling voor hem in Engeland..
    Gewoon proberen
  • 7 Jun 2021 om 22:39
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:36
      Lijkt mij ook een prima speler. Helemaal samen met cherny dan heb je een sterke rechterflank.
    Is tweebenig en kan ook nog op links. Helemaal top.
  • 7 Jun 2021 om 22:37
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:28
      Mee eens
    er was nogal belangstelling voor hem in Engeland..
  • 7 Jun 2021 om 22:36
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:32
      Gezeik hier weer, man is gewoon leuke voetballer, snel, creatief, meer dan welkom. En voor de echte azijn zeikers we kunnen helaas geen toppers halen. Maar dit gewoon een jongen die het goed heeft gedaan. Welkom
    Lijkt mij ook een prima speler. Helemaal samen met cherny dan heb je een sterke rechterflank.
  • 7 Jun 2021 om 22:35
    Een versterking met ervaring en meerdere mogelijkheden op aanvallend gebied . Daarnaast transvrij zou een goede zaak zijn dat deze speler bij fctwente wil en kan komen spelen . Het begin is er nu de andere versterkingen nog voor het komende seizoen
  • 7 Jun 2021 om 22:34
    Off: check allemaal even de nieuwe instagram post van Cenry, het ziet ernaar uit dat ie blijft.
  • 7 Jun 2021 om 22:34
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:32
      Gezeik hier weer, man is gewoon leuke voetballer, snel, creatief, meer dan welkom. En voor de echte azijn zeikers we kunnen helaas geen toppers halen. Maar dit gewoon een jongen die het goed heeft gedaan. Welkom
    Is normale zaak hier tegenwoordig, bij voorbaat alles afkraken en denken dat we top spelers kunnen halen. Gewoon prima gedaan door Streuer. En de jankerds hier moeten eens ff lekker in de zon gaan zitten. Knap je van op.
  • 7 Jun 2021 om 22:32
    Gezeik hier weer, man is gewoon leuke voetballer, snel, creatief, meer dan welkom. En voor de echte azijn zeikers we kunnen helaas geen toppers halen. Maar dit gewoon een jongen die het goed heeft gedaan. Welkom
  • 7 Jun 2021 om 22:31
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:22
      ben je gek ..wij willen geen problemen meer..
    Zijn pa blijkt voornamelijk lastig te zijn lees ik op hun forums.
  • 7 Jun 2021 om 22:31
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:16
      De volgende nieuwe speler misschien? Sidney van Hooijdonk transfer vrij : het is de tijd voor de volgende stap.. Ik wil alle supporters en mensen binnen nac die me hebben geholpen en gesteund bedanken voor deze 5 jaar. Jullie zijn bijzonder ????????
    Hou aub eens op met deze naam. Banken bij NAC in de KKD moet goed zijn en Misidjan is onvoldoende volgens iedereen, terwijl hij in 1/2 seizoen bij 7 goals betrokken is, oftewel 14 over 1 seizoen.
  • 7 Jun 2021 om 22:31
    Heeft het bij ludogorets in Bulgarije ook meer dan goed gedaan. Zijn ook dankzij misidjan redelijk ver geraakt in de Europa league.
  • 7 Jun 2021 om 22:30
    Type speler als Elia en Ola John in hun jongere jaren. Snelle speler met prima schot en mooie acties in huis. Prima gedaan Streuer.
  • 7 Jun 2021 om 22:28
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:26
      Zie liever el Allouchi komen van Nac
    Mee eens
  • 7 Jun 2021 om 22:26
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:16
      De volgende nieuwe speler misschien? Sidney van Hooijdonk transfer vrij : het is de tijd voor de volgende stap.. Ik wil alle supporters en mensen binnen nac die me hebben geholpen en gesteund bedanken voor deze 5 jaar. Jullie zijn bijzonder ????????
    Zie liever el Allouchi komen van Nac
  • 7 Jun 2021 om 22:25
    Plet heeft trouwens zijn contract verlengd met een jaar bij Telstar. Als Streuer daar nog geïnteresseerd in is zal er dus een transfersom op tafel gelegd moeten worden.
  • 7 Jun 2021 om 22:22
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:16
      De volgende nieuwe speler misschien? Sidney van Hooijdonk transfer vrij : het is de tijd voor de volgende stap.. Ik wil alle supporters en mensen binnen nac die me hebben geholpen en gesteund bedanken voor deze 5 jaar. Jullie zijn bijzonder ????????
    ben je gek ..wij willen geen problemen meer..
  • 7 Jun 2021 om 22:16
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:16
      De volgende nieuwe speler misschien? Sidney van Hooijdonk transfer vrij : het is de tijd voor de volgende stap.. Ik wil alle supporters en mensen binnen nac die me hebben geholpen en gesteund bedanken voor deze 5 jaar. Jullie zijn bijzonder ????????
    Niet naar ons.
  • 7 Jun 2021 om 22:16
    De volgende nieuwe speler misschien? Sidney van Hooijdonk transfer vrij : het is de tijd voor de volgende stap.. Ik wil alle supporters en mensen binnen nac die me hebben geholpen en gesteund bedanken voor deze 5 jaar. Jullie zijn bijzonder ????????
  • 7 Jun 2021 om 22:15
    • Quote van 7 Jun 2021 om 21:51
      Hij heeft ook bij W2 gespeeld in het verleden en deed het daar goed. Ik denk een leuke aanwinst. Zal misschien niet alles spelen, maar echt veel meer dan Abass :-)
    Klopt hij speelde bij Willem ll, samen met een neefje van ons met de naam Lumu, die er helaas niets meer van bakt.
  • 7 Jun 2021 om 22:14
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:07
      Ikzeg. Berry. Ik ben het niet mét U eens. U wéét niét hóe óns fctwente er voorstaat, én U wéét óók niet hóe wíj moeten knokken om in dé midden moot te blijven. Ik denk dát het juist op Dit moment een goede zet is van én vóór óns fctwente.
    De gratis vervanger van menig samen met van leeuwen op links cerny plus nog een vleugel speler dikke prima. Die misdijan ofzo oogt zelfs iets technischer als menig en een goede voorzet in de poten ook over meer dan 10 meter dat was menig sowieso niet gegeven. Beetje ervaring erbij. Dikke prima. Voelt aan als dezelfde als drommel en unnerstall. Je verkoopt een speler en pikt een goede gratis speler op en cerny blijft dat vind ik minimaal net zo mooi zelfs nog wel beter. Prima mentaliteit. Ga zo door streuer.
  • 7 Jun 2021 om 22:13
    • Quote van 7 Jun 2021 om 22:11
      Achter cherny een prima optie. Cijfers wat minder maar wel ervaring. Dus als tweede rechtsbuiten zeker een goede speler. Slechter dan die Duitser kan het niet worden.
    Juist goede cijfers. 15 wedstrijden met 4 goals en 3 assists. Over 30 wedstrijden zouden dat 8 goals en 6 assists zijn wat meer dan prima is voor een buitenspeler van PEC.
  • 7 Jun 2021 om 22:11
    Achter cherny een prima optie. Cijfers wat minder maar wel ervaring. Dus als tweede rechtsbuiten zeker een goede speler. Slechter dan die Duitser kan het niet worden.
  • 7 Jun 2021 om 22:07
    • Quote van 7 Jun 2021 om 21:42
      Dit is dus pure middelmaat. Kan maar een paar acties van hem herinneren....als dit als versterking wordt gezien dan kan het nog wel eens een lastig seizoen worden.
    Ikzeg. Berry. Ik ben het niet mét U eens. U wéét niét hóe óns fctwente er voorstaat, én U wéét óók niet hóe wíj moeten knokken om in dé midden moot te blijven. Ik denk dát het juist op Dit moment een goede zet is van én vóór óns fctwente.
  • 7 Jun 2021 om 22:07
    ps waarom zit utrecht altijd achter dezelfde spelers aan ?
  • 7 Jun 2021 om 22:05
    • Quote van 7 Jun 2021 om 21:56
      Virgil Misidjan krijgt taakstraf en voorwaardelijke gevangenisstraf voor mishandeling........ojee
    Iemand was racistisch en die heeft hij geschopt.
  • 7 Jun 2021 om 22:04
    Juist! Prima speler!
  • 7 Jun 2021 om 22:03
    snap mensen niet die over de stats zeuren, doe dit maal 2 en hij 8 goals 6 assist voor een en dan kom je nog maar op 30 wedstr, lijkt me prima speler op links en cerny op rechts of evt in de spits met menig op links
  • 7 Jun 2021 om 21:58
    • Quote van 7 Jun 2021 om 21:54
      Boysss kijk de insta post van Cerny. Hij gaat terugkomen!!!!
    Schitterende post, lijkt haast clubliefde.
  • 7 Jun 2021 om 21:58
    Dit is een geweldige speler. Heeft een goede actie in huis en is altijd op de brommer. Hij zal moeten werken aan zijn rendement. Maar Jan heeft dit goed geregeld. Ben benieuwd hoe hij zich gaat laten zien in de aanval met cerny en de spits.
  • 7 Jun 2021 om 21:58
    Dit is een geweldige speler. Heeft een goede actie in huis en is altijd op de brommer. Hij zal moeten werken aan zijn rendement. Maar Jan heeft dit goed geregeld. Ben benieuwd hoe hij zich gaat laten zien in de aanval met cerny en de spits.
  • 7 Jun 2021 om 21:56
    Virgil Misidjan krijgt taakstraf en voorwaardelijke gevangenisstraf voor mishandeling........ojee
  • 7 Jun 2021 om 21:56
    • Quote van 7 Jun 2021 om 21:54
      Boysss kijk de insta post van Cerny. Hij gaat terugkomen!!!!
    Happete jonges heerlijk
  • 7 Jun 2021 om 21:55
    Goed nieuws!
  • 7 Jun 2021 om 21:54
    Boysss kijk de insta post van Cerny. Hij gaat terugkomen!!!!
  • 7 Jun 2021 om 21:54
    We zijn in opbouw, dus je zult het moeten doen met zulke spelers. Het is niet anders.
  • 7 Jun 2021 om 21:54
    Bij Pec een van de hoogtepunten 2e seizoenshelft. Prima versterking
  • 7 Jun 2021 om 21:51
    • Quote van 7 Jun 2021 om 21:39
      Volgensmij kent niemand hem, misschien wel de beste vorig jaar van zwolle, geweldige acties gemaakt.
    Hij heeft ook bij W2 gespeeld in het verleden en deed het daar goed. Ik denk een leuke aanwinst. Zal misschien niet alles spelen, maar echt veel meer dan Abass :-)
  • 7 Jun 2021 om 21:49
    • Quote van 7 Jun 2021 om 21:35
      Voegt deze speler iets toe? Geen statistieken waarvan ik achterover val.
    4 goals en 3 assists in 15 wedstrijden voor Pec in een half seizoen ? Ik zeg niet dat het een topper is(wel absoluut blij mee) maar qua statistiek niks mis mee toch?
  • 7 Jun 2021 om 21:48
    Liet niet hoogstaand voetbal zien bij Zwolle vorig jaar. Maar dat was op basis van een half jaar. Voor transfervrij is het zeker de moeite waard en zodra ze onder contract bij Twente staan, gaan ze automatisch harder lopen ;)
  • 7 Jun 2021 om 21:45
    • Quote van 7 Jun 2021 om 21:42
      Dit is dus pure middelmaat. Kan maar een paar acties van hem herinneren....als dit als versterking wordt gezien dan kan het nog wel eens een lastig seizoen worden.
    Wij zijn ook middelmaat!
  • 7 Jun 2021 om 21:45
    • Quote van 7 Jun 2021 om 21:42
      Dit is dus pure middelmaat. Kan maar een paar acties van hem herinneren....als dit als versterking wordt gezien dan kan het nog wel eens een lastig seizoen worden.
    Ik zal je even wakker schudden, Twente is momenteel ook middelmaat. Prima speler voor het Twente van nu.
  • 7 Jun 2021 om 21:45
    • Quote van 7 Jun 2021 om 21:42
      Dit is dus pure middelmaat. Kan maar een paar acties van hem herinneren....als dit als versterking wordt gezien dan kan het nog wel eens een lastig seizoen worden.
    Ik zal je even wakker schudden, Twente is momenteel ook middelmaat. Prima speler voor het Twente van nu.
  • 7 Jun 2021 om 21:42
    • Quote van 7 Jun 2021 om 21:40
      Slaat nergens op koekwaus, dit is een prima speler voor ons, goede leeftijd, niet te beroerd om meters te maken, snel, goed schot, niks mis mee.
    Hahaha oneens! Ze hebben een 2e Abass in huis gehaald.
  • 7 Jun 2021 om 21:42
    Dit is dus pure middelmaat. Kan maar een paar acties van hem herinneren....als dit als versterking wordt gezien dan kan het nog wel eens een lastig seizoen worden.
  • 7 Jun 2021 om 21:40
    • Quote van 7 Jun 2021 om 21:38
      Wordt een jaartje weer voor degredatie
    Slaat nergens op koekwaus, dit is een prima speler voor ons, goede leeftijd, niet te beroerd om meters te maken, snel, goed schot, niks mis mee.
  • 7 Jun 2021 om 21:39
    • Quote van 7 Jun 2021 om 21:39
      Volgensmij kent niemand hem, misschien wel de beste vorig jaar van zwolle, geweldige acties gemaakt.
    Mee eens vind het een prima versterking
  • 7 Jun 2021 om 21:39
    • Quote van 7 Jun 2021 om 21:36
      #Poep
    Maar in jou geval zegt dat niks. Je ben in bijna alles belachelijk negatief. Zelfs als Jan locadia binnen zou halen vind jij nog wel wat.
  • 7 Jun 2021 om 21:39
    • Quote van 7 Jun 2021 om 21:37
      Hoezo zijn mensen zo teleurgesteld ik vind dit fantastische een enorm goeie speler
    Mee eens
  • 7 Jun 2021 om 21:39
    Volgensmij kent niemand hem, misschien wel de beste vorig jaar van zwolle, geweldige acties gemaakt.
  • 7 Jun 2021 om 21:38
    Wordt een jaartje weer voor degredatie
  • 7 Jun 2021 om 21:37
    Hoezo zijn mensen zo teleurgesteld ik vind dit fantastische een enorm goeie speler
  • 7 Jun 2021 om 21:36
    Goede speler hoor. Beetje Menig type dus zal vast een vervanger worden van hem of Abass. Ik volgde Nürnberg ook in zijn tijd daar en hij deed het daar heel aardig en was gelieft tot hij zwaar geblesseerd raakte en vervolgens naar PEC ging. Prima speler voor de breedte en concurrentie.
  • 7 Jun 2021 om 21:36
    #Poep
  • 7 Jun 2021 om 21:36
    • Quote van 7 Jun 2021 om 21:35
      Mooi voor breedte
    Vervanger voor menig verwacht ik
  • 7 Jun 2021 om 21:36
    Klasse speler, geweldig gedaan Jan!
  • 7 Jun 2021 om 21:35
    Mooi voor breedte
  • 7 Jun 2021 om 21:35
    Ken hem niet zo. Is het een goeie???
  • 7 Jun 2021 om 21:35
    Voegt deze speler iets toe? Geen statistieken waarvan ik achterover val.
  • 7 Jun 2021 om 21:35
    Voegt deze speler iets toe? Geen statistieken waarvan ik achterover val.
  • 7 Jun 2021 om 21:34
    Kww