VIDEO | Cerny deelt beelden van herstel: ''Heavy single leg day''

19
VIDEO | Cerny deelt beelden van herstel: ''Heavy single leg day''

Vaclav Cerny heeft fraaie beelden gedeeld op social media. De aanvaller van FC Twente werkt hard aan zijn revalidatie en deelt op Instagram een video waarin te zien is dat hij in de gym hard traint om weer fit te worden.

"Heavy single leg day" is het onderschrift dat de Tsjech bij deze video plaatst. Cerny liep vorig seizoen voor de tweede keer in zijn carrière een zware kruisbandblessure op. De aanvaller heeft dus niet stil gezeten en is nog altijd druk bezig met zijn revalidatie.

Cerny was aan een zeer goed seizoen bezig in Enschede. In zestien Eredivisie-duels kwam hij tot zes goals en zes assists. De buitenspeler staat onder contract bij FC Utrecht, waar hij nog tot medio 2022 vastligt. 

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door ????????Vasa ?erný (@vasacernyjr)

19 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jun 2021 om 07:45
    • Quote van 10 Jun 2021 om 23:29
      Maar als er via Ted goede contacten zijn, waarom zou zo"n speler niet eerder naar NEC gaan. Ted kijkt ook mee op dit forum denk ik.
    Tubantia staat het al,tsja NEC gaat nu ongetwijfeld ook proberen om wat te huren,voordeel voor ons is dat wij als club erg goed staan aangeschreven bij City,succes met unal,grotere club,meer druk,en voetballen voor een vol stadion,er is geregeld contact met City,over bv Ilic,en wat er nog meer verhuurd mag worden,en ongetwijfeld zullen ze Ruiz vragen om een goed woordje te doen,goede band met Bleuming,dus afwachten maar weer.
  • 11 Jun 2021 om 07:30
    • Quote van 10 Jun 2021 om 23:10
      Lommel is van City,die hebben clubs op 4 continenten,en met hun hebben wij dankzij Ted goede connecties,leuke speler, of hij in beeld is weet ik niet,maar City staat altijd open voor verhuur,is een winstmodel voor hun,zie unal,leverde ze 14 miljoen op.
    Je antwoord op weet niet of ze hem in beeld hebben word gemeld door ten voorde "Twente aast op jonge costa ricaan" dus ja. Bron: tubantia.
  • 10 Jun 2021 om 23:35
    • Quote van 10 Jun 2021 om 23:10
      Lommel is van City,die hebben clubs op 4 continenten,en met hun hebben wij dankzij Ted goede connecties,leuke speler, of hij in beeld is weet ik niet,maar City staat altijd open voor verhuur,is een winstmodel voor hun,zie unal,leverde ze 14 miljoen op.
    Ruiz inschakelen. Ik zie wel dat die jongen een contract heeft tot 2025. Dus mocht ie komen dan alleen huur lijkt me
  • 10 Jun 2021 om 23:29
    • Quote van 10 Jun 2021 om 23:25
      26 wedstrijden, 12 goals 3 assists,grootste talent concaef,van City kennen ze wel alles,is geregeld overleg,en meestal nu je ze voor een schappelijke prijs huren,maar veel clubs willen wat van city
    Maar als er via Ted goede contacten zijn, waarom zou zo"n speler niet eerder naar NEC gaan. Ted kijkt ook mee op dit forum denk ik.
  • 10 Jun 2021 om 23:25
    • Quote van 10 Jun 2021 om 22:37
      Lommel SK is ook een overgenomen club dus die zullen hem sowieso niet voor een appel en een ei laten gaan. Wel interessante speler als het op de 1 of andere manier toch mogelijk is dat hij hier komt.
    26 wedstrijden, 12 goals 3 assists,grootste talent concaef,van City kennen ze wel alles,is geregeld overleg,en meestal nu je ze voor een schappelijke prijs huren,maar veel clubs willen wat van city
  • 10 Jun 2021 om 23:10
    • Quote van 10 Jun 2021 om 22:37
      Lommel SK is ook een overgenomen club dus die zullen hem sowieso niet voor een appel en een ei laten gaan. Wel interessante speler als het op de 1 of andere manier toch mogelijk is dat hij hier komt.
    Lommel is van City,die hebben clubs op 4 continenten,en met hun hebben wij dankzij Ted goede connecties,leuke speler, of hij in beeld is weet ik niet,maar City staat altijd open voor verhuur,is een winstmodel voor hun,zie unal,leverde ze 14 miljoen op.
  • 10 Jun 2021 om 22:52
    • Quote van 10 Jun 2021 om 20:37
      Er zat wel een Maas in wat betreft leeftijd. Maar dat zal dan een huur optie worden is 1.1 mil waard.
    Geen idee,jonge spelers tot 21 is geloof ik 200.000 euro,en als je oudere spelers huurt buiten EU,is er een trucje, je betaald op papier 450000 euro,maar dan krijg je van de verhurende club bv 200000 terug,als zgn opleiding kosten,tenslotte word de speler meer waard als hij het goed doet,creatief boekhouden,volledig legaal.
  • 10 Jun 2021 om 22:37
    • Quote van 10 Jun 2021 om 20:37
      Er zat wel een Maas in wat betreft leeftijd. Maar dat zal dan een huur optie worden is 1.1 mil waard.
    Lommel SK is ook een overgenomen club dus die zullen hem sowieso niet voor een appel en een ei laten gaan. Wel interessante speler als het op de 1 of andere manier toch mogelijk is dat hij hier komt.
  • 10 Jun 2021 om 22:30
    • Quote van 10 Jun 2021 om 21:55
      Tot een bepaalde leeftijd, ik dacht 21, geldt de buiten EU-regel niet. Ik kan het mis hebben natuurlijk.
    Tot 21 hoeven ze maar de helft te krijgen, dus iets van 2 ton. Zou wat dat betreft in het salarisbudget passeen
  • 10 Jun 2021 om 22:21
    • Quote van 10 Jun 2021 om 22:08
      sorry hoor maar dit ging toch over cherny niet over een of andere costariaan?
    Klopt. Maar dat houd toch niet in dat je niks anders mag vragen toch?
  • 10 Jun 2021 om 22:08
    sorry hoor maar dit ging toch over cherny niet over een of andere costariaan?
  • 10 Jun 2021 om 22:03
    • Quote van 10 Jun 2021 om 21:49
      Haha excuses wou 2 dingen tegelijk vragen. Heb TC Hier al een beste tijd niet meer zien reageren.
    Vakantie misschien?
  • 10 Jun 2021 om 21:55
    • Quote van 10 Jun 2021 om 20:37
      Er zat wel een Maas in wat betreft leeftijd. Maar dat zal dan een huur optie worden is 1.1 mil waard.
    Tot een bepaalde leeftijd, ik dacht 21, geldt de buiten EU-regel niet. Ik kan het mis hebben natuurlijk.
  • 10 Jun 2021 om 21:49
    • Quote van 10 Jun 2021 om 21:20
      Haha tc. Is die ook al insider.
    Haha excuses wou 2 dingen tegelijk vragen. Heb TC Hier al een beste tijd niet meer zien reageren.
  • 10 Jun 2021 om 21:20
    • Quote van 10 Jun 2021 om 20:10
      Off topic: DH op .net wist te melden dat er een Costa ricaan van 19 gelinkt word aan de eredivisie en schijnt goede relaties te hebben met ons feyenoord en VVV. Manfred Ulgalde. Svente/eppie/TC zit hier iets van waarheid in?
    Haha tc. Is die ook al insider.
  • 10 Jun 2021 om 21:12
    • Quote van 10 Jun 2021 om 20:10
      Off topic: DH op .net wist te melden dat er een Costa ricaan van 19 gelinkt word aan de eredivisie en schijnt goede relaties te hebben met ons feyenoord en VVV. Manfred Ulgalde. Svente/eppie/TC zit hier iets van waarheid in?
    TC ?
  • 10 Jun 2021 om 20:37
    • Quote van 10 Jun 2021 om 20:35
      Kunnen we toch niet betalen of geldt die 450000 € niet voor een 19 jarige.
    Er zat wel een Maas in wat betreft leeftijd. Maar dat zal dan een huur optie worden is 1.1 mil waard.
  • 10 Jun 2021 om 20:35
    • Quote van 10 Jun 2021 om 20:10
      Off topic: DH op .net wist te melden dat er een Costa ricaan van 19 gelinkt word aan de eredivisie en schijnt goede relaties te hebben met ons feyenoord en VVV. Manfred Ulgalde. Svente/eppie/TC zit hier iets van waarheid in?
    Kunnen we toch niet betalen of geldt die 450000 € niet voor een 19 jarige.
  • 10 Jun 2021 om 20:10
    Off topic: DH op .net wist te melden dat er een Costa ricaan van 19 gelinkt word aan de eredivisie en schijnt goede relaties te hebben met ons feyenoord en VVV. Manfred Ulgalde. Svente/eppie/TC zit hier iets van waarheid in?
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›