Van der Kraan onthult sponsornieuws: ''Nog een nieuwe partner''

15
Van der Kraan onthult sponsornieuws: ''Nog een nieuwe partner''

Paul van der Kraan heeft in zijn wekelijkse nieuwsbrief op de clubsite een paar updates voor de supporters van FC Twente. De algemeen directeur van de club uit Enschede laat weten dat de Tukkers achter de schermen goede zaken doen op commercieel gebied. 

"GGM Gastro is een nieuwe stersponsor van FC Twente en werd deze week welkom geheten in De Grolsch Veste", schrijft hij. "Mooi dat dit Duitse bedrijf uit Ochtrup zich op deze wijze heeft verbonden aan FC Twente, hiermee hebben we de top van onze sponsorpiramide kunnen uitbreiden. We verwachten binnenkort nog een nieuwe partner van FC Twente voor te kunnen stellen", aldus Van der Kraan. 

De bestuurder heeft ook een goed gevoel overgehouden aan de oefenwedstrijd van het Nederlands elftal in de Grolsch Veste. "We kijken goed terug op de interland van zondag; de samenwerking met de KNVB is uitstekend en het is altijd fijn als je van de bondscoach (Frank de Boer, red.) de complimenten krijgt over het speelveld. Complimenten die onze grasmeesters zeker verdienen", besluit Van der Kraan. 

 

 

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jun 2021 om 10:18
    • Quote van 12 Jun 2021 om 00:25
      Van Leeuwen en Crowley zijn wel twee verschillende posities. Ze gebruiken van Leeuwen wel.de hele tijd aan de buitenkant. Misschien is dat komend seizoen anders. Maar Crowley kan wel als vervanger dienen voor eventueel voor Illic. Vind persoonlijk Crowley verder en het is een speler die je kan vastleggen. Heeft bij Willem II uitstekend gepresteerd.
    Van Leeuwen kan ook uitstekend op de 10 positie uit de voeten.
  • 12 Jun 2021 om 08:39
    • Quote van 12 Jun 2021 om 08:16
      Bij elkaar zal dat denk ik ongeveer een miljoen extra inkomsten zijn.
    Ja dat denk ik ook ongeveer.
  • 12 Jun 2021 om 08:16
    • Quote van 11 Jun 2021 om 22:50
      Zei ik ook al. Er daar blijft het waarschijnlijk niet bij. Ze zijn bezig met nog 1.
    Bij elkaar zal dat denk ik ongeveer een miljoen extra inkomsten zijn.
  • 12 Jun 2021 om 00:25
    Gelukkig geen Sydney van hooijdonk naar twente. Gaat volgens geruchten in Italië tekenen.
  • 12 Jun 2021 om 00:25
    • Quote van 11 Jun 2021 om 22:54
      Ik denk niet dat hij het niveau heeft dat Twente voor de basis zoekt. En voor de breedte hebben wij Thijs van Leeuwen al. Die gaat volgend seizoen wel doorbreken.
    Van Leeuwen en Crowley zijn wel twee verschillende posities. Ze gebruiken van Leeuwen wel.de hele tijd aan de buitenkant. Misschien is dat komend seizoen anders. Maar Crowley kan wel als vervanger dienen voor eventueel voor Illic. Vind persoonlijk Crowley verder en het is een speler die je kan vastleggen. Heeft bij Willem II uitstekend gepresteerd.
  • 11 Jun 2021 om 23:12
    • Quote van 11 Jun 2021 om 22:53
      Ik lees net dat zerrouki een geweldige wedstrijd aan het spelen is en de grootte uitblinker is. Is toch wel een pareltje van twente.
    100%! ik roep al langer dat deze man echt een grote speler kan gaan worden en ik hoop echt dat we hem aankomend jaar nog gaan zien. Gaat 1 van de belangrijkste speler zijn.
  • 11 Jun 2021 om 22:54
    • Quote van 11 Jun 2021 om 22:44
      Wat vind je van die ex speler van Cambuur en Willem II.. Daniel Crowley?
    Ik denk niet dat hij het niveau heeft dat Twente voor de basis zoekt. En voor de breedte hebben wij Thijs van Leeuwen al. Die gaat volgend seizoen wel doorbreken.
  • 11 Jun 2021 om 22:53
    Ik lees net dat zerrouki een geweldige wedstrijd aan het spelen is en de grootte uitblinker is. Is toch wel een pareltje van twente.
  • 11 Jun 2021 om 22:50
    • Quote van 11 Jun 2021 om 22:25
      Univé
    Zei ik ook al. Er daar blijft het waarschijnlijk niet bij. Ze zijn bezig met nog 1.
  • 11 Jun 2021 om 22:44
    • Quote van 11 Jun 2021 om 22:27
      Niet echt kapot van Manfred Urgalde. Benjamin Kololli wordt trouwens ook genoemd in de wandelgangen.
    Wat vind je van die ex speler van Cambuur en Willem II.. Daniel Crowley?
  • 11 Jun 2021 om 22:42
    • Quote van 11 Jun 2021 om 22:25
      Univé
    Die waren nog tijdje terug hoofdsponsor van Heerenveen.
  • 11 Jun 2021 om 22:37
    • Quote van 11 Jun 2021 om 22:27
      Niet echt kapot van Manfred Urgalde. Benjamin Kololli wordt trouwens ook genoemd in de wandelgangen.
    Ik neem dat ulgalde bedoelt? Benjamin zou ik echt top vinden. Is echt een beest fysiek dus sterk zat haha, ervaring, goed overzicht. Ook aanvallend sterk. Multifunctioneel en gratis op te halen. Laat maar komen.
  • 11 Jun 2021 om 22:27
    Niet echt kapot van Manfred Urgalde. Benjamin Kololli wordt trouwens ook genoemd in de wandelgangen.
  • 11 Jun 2021 om 22:25
    Univé