Huntelaar op weg naar FC Twente? ''Nog niet met hem gesproken''

9
Huntelaar op weg naar FC Twente? ''Nog niet met hem gesproken''

Manfred Ugalde staat op het verlanglijstje van FC Twente, zo weet Leon ten Voorde te melden op de website van Tubantia. De 19-jarige spits is eigendom van Manchester City en speelde het afgelopen seizoen op huurbasis bij Lommel in (de tweede klasse van) België.

De clubwatcher weet dat ook voormalig FC Twente-aanvaller Bryan Ruiz lovend is over de talentvolle aanvaller, die ook als 'nummer tien' uit de voeten kan. "Als FC Twente Ugalde strikt, dan gaat het om huren. De Enschedese club wil dan sowieso nog een ervaren spits erbij hebben", schrijft hij. 

"Hoewel Klaas Jan Huntelaar ook op de lijst staat heeft FC Twente nog niet hem gesproken, aldus technisch directeur Jan Streuer", vervolgt de verslaggever. "Het is nog steeds onduidelijk of de Achterhoeker überhaupt doorgaat met voetballen", besluit Ten Voorde over de mogelijke komst van Huntelaar. 

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jun 2021 om 23:58
    Van Hooijdonk naar Serie A, verrassend maar prima kan daar ook een streep door.
  • 11 Jun 2021 om 17:02
    Die gaat nooit komen, kappen met die onzin
  • 11 Jun 2021 om 15:44
    • Quote van 11 Jun 2021 om 13:47
      Niks waard,laat maar mooi wegblijven!
    Nou dit is een uitzonderlijke prof die zelfs nu nog altijd wil winnen ten koste van alles en voor clubs als Twente nog altijd van grote waarde!!!
  • 11 Jun 2021 om 13:53
    Misschien wel Huntelaar wel eerst nadenken wat hij wil en wil jij nog niet met clubs spreken, er was toch wel contact met zijn management geweest?? Dus kan Le kanten nog op gaan.
  • 11 Jun 2021 om 13:47
    Niks waard,laat maar mooi wegblijven!
  • 11 Jun 2021 om 13:36
    Wat verwachten ze nou dat Huntelaar Twente vraagt om een baan??? Bel hem op Ten Hag heeft zijn nummer vast wel! En vraag die jongen wil je nog een jaar voetballen?
  • 11 Jun 2021 om 13:35
    • Quote van 11 Jun 2021 om 13:18
      Huntelaar wordt dus niks als er nog niet eens mee gesproken is.
    Hup, in de broodrooster er mee
  • 11 Jun 2021 om 13:18
    Huntelaar wordt dus niks als er nog niet eens mee gesproken is.
  • 11 Jun 2021 om 13:00
    Ik denk dat Huntelaar heel veel kan toevoegen aan passie, strijd en wat je er voor moet doen en laten om professioneel voetballer te zijn. Echter in het systeem zoals Twente speelt past hij toch eigenlijk niet. Of je moet het spel aan hem aanpassen. Dat betekent ook dat er meer ballen van de zijkanten moet komen en dus minder druk naar voren, omdat hij het anders conditioneel niet aan kan. Je moet dan met de drie voorsten veel lopen. Mochten ze hem alsnog binnenhalen, betekent dit dus dat de technische staf afwijkt van het spel patroon van vorig jaar. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Huntelaar tweede viool wil spelen. Nogmaals, niks ten nadele van Huntelaar, die ongetwijfeld zijn goals zou maken voor Twente, zie ik het niet gebeuren.
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›