PSV kaapt opnieuw talent van FC Twente/Heracles weg: ''De vierde''

16
PSV kaapt opnieuw talent van FC Twente/Heracles weg: ''De vierde''

Leon ten Voorde laat via Twitter weten dat de FC Twente/Heracles Almelo Academie alweer een talentvolle speler op jonge leeftijd kwijtraakt aan PSV. De verslaggever van Tubantia weet te melden dat Battal Duldar naar PSV vertrekt. 

"PSV haalt weer een speler(tje) op bij de opleiding FC Twente/Heracles", schrijft hij. "De vierde na Mendonca en de gebroedertjes Van Duiven. Nu Battal Duldar van onder 14", aldus Ten Voorde, die overigens weet dat Mendonca alweer vertrokken is bij PSV. 

"Hij heeft nog geen nieuwe club. Jason van Duiven tekende vorig jaar een contract bij PSV", blikt de clubwatcher terug. "Vorig jaar werden ook al de Twentse talentjes Aymen Sliti (Hengelo) en Tijn Peters (Oldenzaal) kwijt aan respectievelijk Feyenoord en Ajax. Sliti wordt bij Feyenoord als één van de grotere talenten beschouwd. Hij tekende onlangs een 3-jarig contract", besluit Ten Voorde. 

Op Instagram valt overigens te lezen dat er in april nog een 'evaluatiegesprek' is geweest tussen FC Twente/Heracles Almelo en Battal Duldar. "Sinds november voetbalde hij met de Team u15 . Vandaag te horen gekregen dat hij door is en 1 team overslaat en direct doorgaat naar u16 ????. En door zijn goeie prestaties heeft PSV?? een officieel verzoek ingediend . Wij zijn zeer trots op onze Bikkel."

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door Bilal Duldar (@bilal_duldar)

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jun 2021 om 13:25
    • Quote van 11 Jun 2021 om 17:05
      Van de door jou genoemde spelers komt er maar 1 uit Twente. Het is niet alleen PSV dat buiten de eigen regio jeugdspelers probeert op te vissen.
    Je haalt ze bij een amateur of je haalt ze bij een prof club weg dat scheelt nog al !
  • 12 Jun 2021 om 13:11
    • Quote van 12 Jun 2021 om 10:17
      Ook dan nog gebeurt het vaker. De bedragen zijn wisselgeld voor psv of AZ.
    Dan heb je in ieder geval materiaal om mee te onderhandelen, nu kan iedereen gewoon de deur uitlopen. Niks mis mee, maar dan moet je niet de media opzoeken lijkt mij. Wat verwacht ten Voorde nu dan? Dat PSV excuus aanbiedt en speler terugstuurt?
  • 12 Jun 2021 om 10:17
    • Quote van 12 Jun 2021 om 09:36
      Schuld van Twente, vind je dat het een talent is? Zet het dan contractueel vast, dan hoef je ook niet te janken als een speler 'weggekaapt' wordt.
    Ook dan nog gebeurt het vaker. De bedragen zijn wisselgeld voor psv of AZ.
  • 12 Jun 2021 om 09:36
    Schuld van Twente, vind je dat het een talent is? Zet het dan contractueel vast, dan hoef je ook niet te janken als een speler 'weggekaapt' wordt.
  • 11 Jun 2021 om 18:05
    • Quote van 11 Jun 2021 om 15:09
      Kut psv bah haat die club steeds meer bijna zelfde level als die stink kakkerlakken.
    Vergeet Ajax niet aub
  • 11 Jun 2021 om 17:05
    • Quote van 11 Jun 2021 om 16:03
      Compleet helder, ouders zijn overduidelijk niet erg slim. Een goede voetballer haalt per definitie de top. Sterker nog, door jonge spelers weg te halen uit hun omgeving wordt de kans dat ze falen op deze lastige leeftijd steeds groter. Ook kunnen ze omdersneeuwen in omgevingen met nog meer talent, ze worden niet per definitie beter. Hoe onlogisch om als je vertrouwen hebt in je kind hem weg te halen, Twente/Heracles leveren echt geen broddelwerk af; zie Zerrouki, Bosch, Roemoeratoe, Oosterwolde, Hilgers etc.
    Van de door jou genoemde spelers komt er maar 1 uit Twente. Het is niet alleen PSV dat buiten de eigen regio jeugdspelers probeert op te vissen.
  • 11 Jun 2021 om 16:56
    • Quote van 11 Jun 2021 om 16:47
      Die mendonca is volgens mij alweer via de achteruitgang vertrokken niet goed genoeg.waar blijft zo n speler ??
    Ligt eraan of de familie is verhuisd naar Brabant. Zo ja dan zullen ze daar wel een club zoeken. Anders komt hij misschien terug bij de Academie.
  • 11 Jun 2021 om 16:47
    • Quote van 11 Jun 2021 om 16:16
      En dit zal altijd zo blijven. De grote vissen eten de kleine vissen. 1 remedie: zorg dat we zo snel mogelijk zelf weer een grote vis worden
    Die mendonca is volgens mij alweer via de achteruitgang vertrokken niet goed genoeg.waar blijft zo n speler ??
  • 11 Jun 2021 om 16:46
    • Quote van 11 Jun 2021 om 16:16
      En dit zal altijd zo blijven. De grote vissen eten de kleine vissen. 1 remedie: zorg dat we zo snel mogelijk zelf weer een grote vis worden
    Die mendonca is volgens mij alweer via de achteruitgang vertrokken niet goed genoeg.waar blijft zo n speler ??
  • 11 Jun 2021 om 16:38
    • Quote van 11 Jun 2021 om 16:16
      En dit zal altijd zo blijven. De grote vissen eten de kleine vissen. 1 remedie: zorg dat we zo snel mogelijk zelf weer een grote vis worden
    Het zijn ouders die toch al geen binding met FC Twente hebben en zich de kop gek laten maken
  • 11 Jun 2021 om 16:16
    • Quote van 11 Jun 2021 om 15:41
      Zegt weinig iemand enig idéé hoeveel grote talenten daadwerkelijk "doorbreken"? Het is niet verboden kwestie van vraag en aanbod. Het zijn de ouders die euro's ruiken en niet in het belang van hun kind denken. Want de meesten raken bij PSV snel vergeten omdat het een koop club is,voor ontwikkeling zijn ze beter af bij ons,maar zijn vrij in hun keuzes.
    En dit zal altijd zo blijven. De grote vissen eten de kleine vissen. 1 remedie: zorg dat we zo snel mogelijk zelf weer een grote vis worden
  • 11 Jun 2021 om 16:03
    • Quote van 11 Jun 2021 om 15:41
      Zegt weinig iemand enig idéé hoeveel grote talenten daadwerkelijk "doorbreken"? Het is niet verboden kwestie van vraag en aanbod. Het zijn de ouders die euro's ruiken en niet in het belang van hun kind denken. Want de meesten raken bij PSV snel vergeten omdat het een koop club is,voor ontwikkeling zijn ze beter af bij ons,maar zijn vrij in hun keuzes.
    Compleet helder, ouders zijn overduidelijk niet erg slim. Een goede voetballer haalt per definitie de top. Sterker nog, door jonge spelers weg te halen uit hun omgeving wordt de kans dat ze falen op deze lastige leeftijd steeds groter. Ook kunnen ze omdersneeuwen in omgevingen met nog meer talent, ze worden niet per definitie beter. Hoe onlogisch om als je vertrouwen hebt in je kind hem weg te halen, Twente/Heracles leveren echt geen broddelwerk af; zie Zerrouki, Bosch, Roemoeratoe, Oosterwolde, Hilgers etc.
  • 11 Jun 2021 om 16:03
    • Quote van 11 Jun 2021 om 15:41
      Zegt weinig iemand enig idéé hoeveel grote talenten daadwerkelijk "doorbreken"? Het is niet verboden kwestie van vraag en aanbod. Het zijn de ouders die euro's ruiken en niet in het belang van hun kind denken. Want de meesten raken bij PSV snel vergeten omdat het een koop club is,voor ontwikkeling zijn ze beter af bij ons,maar zijn vrij in hun keuzes.
    Compleet helder, ouders zijn overduidelijk niet erg slim. Een goede voetballer haalt per definitie de top. Sterker nog, door jonge spelers weg te halen uit hun omgeving wordt de kans dat ze falen op deze lastige leeftijd steeds groter. Ook kunnen ze omdersneeuwen in omgevingen met nog meer talent, ze worden niet per definitie beter. Hoe onlogisch om als je vertrouwen hebt in je kind hem weg te halen, Twente/Heracles leveren echt geen broddelwerk af; zie Zerrouki, Bosch, Roemoeratoe, Oosterwolde, Hilgers etc.
  • 11 Jun 2021 om 15:41
    Zegt weinig iemand enig idéé hoeveel grote talenten daadwerkelijk "doorbreken"? Het is niet verboden kwestie van vraag en aanbod. Het zijn de ouders die euro's ruiken en niet in het belang van hun kind denken. Want de meesten raken bij PSV snel vergeten omdat het een koop club is,voor ontwikkeling zijn ze beter af bij ons,maar zijn vrij in hun keuzes.
  • 11 Jun 2021 om 15:21
    Triest hoe PSV overal de vijvers leeg vist en kleinere clubs achterlaat met spelers met mindere waarde. Dit zou toch in de kiem gesmoord moeten worden want begint echt extreme vormen aan te nemen daar in Eindhoven.
  • 11 Jun 2021 om 15:09
    Kut psv bah haat die club steeds meer bijna zelfde level als die stink kakkerlakken.
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›