Garcia vindt nieuwe job als hoofdtrainer na vertrek bij FC Twente

13
Garcia vindt nieuwe job als hoofdtrainer na vertrek bij FC Twente

Gonzalo Garcia gaat weer aan het werk. De voormalig FC Twente-trainer, die het afgelopen seizoen zonder club zat, wordt de nieuwe trainer van NK Istra 1961, zo meldt de club uit Kroatië via de officiële kanalen.

De 37-jarige oefenmeester werd in 2019 als assistent met FC Twente kampioen van de Keuken Kampioen Divisie en werd daarna doorgeschoven als hoofdtrainer. Het contract van Garcia werd in 2020 niet verlengd bij FC Twente en daarna zat de Uruguayaan zonder club.

Nu gaat hij aan de slag in Kroatië. NK Istra 1961 wist zich afgelopen seizoen ternauwernood te handhaven op het hoogste niveau van Kroatië. Voor Garcia wachten na de zomer dus wedstrijd tegen onder meer Dinamo Zagreb, NK Osijek, NK Rijeka en Hajduk Split. Het wordt zijn tweede job als hoofdtrainer.

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jun 2021 om 07:11
    • Quote van 11 Jun 2021 om 21:04
      Waanzinnige trainer Barca waardig
    De slechtste alleen tijden bij ons!
  • 11 Jun 2021 om 21:36
    Wordt niks kan ze koffers zo weer inpakken !!!!
  • 11 Jun 2021 om 21:16
    • Quote van 11 Jun 2021 om 18:51
      Heel benieuwd hoe zo'n club nou uitgerekend bij hem is uitgekomen.. gaat dit via een zaakwaarnemer ofzo?
    Ze hebben bij ene Ted informatie ingewonnen.
  • 11 Jun 2021 om 21:04
    • Quote van 11 Jun 2021 om 19:39
      Pardon?
    Waanzinnige trainer Barca waardig
  • 11 Jun 2021 om 19:39
    • Quote van 11 Jun 2021 om 18:20
      Geweldige trainer
    Pardon?
  • 11 Jun 2021 om 18:59
    • Quote van 11 Jun 2021 om 18:51
      Heel benieuwd hoe zo'n club nou uitgerekend bij hem is uitgekomen.. gaat dit via een zaakwaarnemer ofzo?
    Denk dat de lat in ieder geval niet erg hoog ligt
  • 11 Jun 2021 om 18:51
    Heel benieuwd hoe zo'n club nou uitgerekend bij hem is uitgekomen.. gaat dit via een zaakwaarnemer ofzo?
  • 11 Jun 2021 om 18:43
    Had hoge verwachtingen van deze muneer die vrij snel naar beneden werden bijgesteld
  • 11 Jun 2021 om 18:35
    Kwestie van tijd dat van Leeuwen die kant op gaat
  • 11 Jun 2021 om 18:29
    Hoop dat die eigenwijze kloothommel snel klaar is daar
  • 11 Jun 2021 om 18:20
    Geweldige trainer
  • 11 Jun 2021 om 18:14
    Dat van leeuwen hem niet naar nec haalt.
  • 11 Jun 2021 om 18:13
    Aan alle supporters van die club, heel veel sterkte!
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›