VIDEO | 'FC Twente dicht bij akkoord: derde aanwinst aanstaande'

16
VIDEO | 'FC Twente dicht bij akkoord: derde aanwinst aanstaande'

Manfred Ugalde gaat zijn loopbaan hoogstwaarschijnlijk vervolgen bij FC Twente, zo weet Keish Gómez Muñoz te melden via Twitter. Volgens de Costa Ricaanse verslaggever van ESPN worden de 'laatste details' spoedig afgerond.

De talentvolle centrumspits, die ook als aanvallende middenvelder uit de voeten kan, wordt voor één seizoen gehuurd van Manchester City. Technisch directeur Jan Streuer slaagde er eerder al in om Lars Unnerstall en Virgil Misidjan vast te leggen. 

FC Twente hoopt ook Luka Ilic nog een seizoen te kunnen huren van Manchester City, terwijl de Tukkers zich volgens de Telegraaf ook nog willen versterken met Jurgen Ekkelenkamp (Ajax), Klaas-Jan Huntelaar (transfervrij) en Vaclav Cerny (FC Utrecht). 

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jun 2021 om 07:54
    Ziet er wel aardig uit als je hem bezig ziet in de kleine ruimte. Geen eredivisie natuurlijk. Kww, hoop nog wel op wat ervaring.
  • 11 Jun 2021 om 21:50
    Volgens LTV alleen nog een kwestie van papierwerk
  • 11 Jun 2021 om 20:22
    • Quote van 11 Jun 2021 om 20:11
      Waarom een transfervrij talent oppikken als je ook kapitaal kan creëren voor de City-group?
    Nou dan ben ik heel benieuwd met welke naam jij nu op de proppen komt Welk talent is transfervrij?
  • 11 Jun 2021 om 20:11
    Waarom een transfervrij talent oppikken als je ook kapitaal kan creëren voor de City-group?
  • 11 Jun 2021 om 20:09
    Ola gaat zijn geld verdienen in de woestijn.
  • 11 Jun 2021 om 18:32
    Lijkt me wel was, al is het maar 75% van Ruiz dan heb ik er al vrede mee
  • 11 Jun 2021 om 18:00
    .
  • 11 Jun 2021 om 17:43
    • Quote van 11 Jun 2021 om 17:35
      Ey Dutch heb je die benjamin kololli al bekeken. Twente wou graag nog een vleugel speler los van wat er met menig of cerny gebeurt. Dan hoop ik echt dat ze interesse in deze hebben. Kun je schijnbaar ook op 10 zetten en de hele linkerkant. Groot sterk hard schot. Zou dit echt een hele goede vinden.
    Hi, gekeken speelt inderdaad ook als linkermiddenvelder en is aardig constant. Scoort bijna ieder seizoen rond de 8 doelpunten. Is wel breed inzetbaar over de linkerflank. Zou eigenlijk ook wel een ideale 8 zijn en dan een verdedigend type op rechts centraal mid. Ik weet niet of die ervaring heeft als 10. Ik kan het niet zo terug vinden. Wel constant scorend vermogen in ieder geval. Ik weet niet in hoeverre Twente gaat door selecteren en hoe tevreden ze zijn met bijvoorbeeld bosch en rometaroe. Neemt ook de vrij trappen etc. Lijkt me een beetje en type Theo Jansen toen die nog fit was.
  • 11 Jun 2021 om 17:40
    • Quote van 11 Jun 2021 om 17:35
      Ey Dutch heb je die benjamin kololli al bekeken. Twente wou graag nog een vleugel speler los van wat er met menig of cerny gebeurt. Dan hoop ik echt dat ze interesse in deze hebben. Kun je schijnbaar ook op 10 zetten en de hele linkerkant. Groot sterk hard schot. Zou dit echt een hele goede vinden.
    Doen! Hij heeft een Zwiters paspoort en die hebben een uitzondering op de EU regel. Snel handelen en direct ophalen.
  • 11 Jun 2021 om 17:35
    • Quote van 11 Jun 2021 om 17:25
      Volgens mij is die speler gewoon gestald bij Lommerse sk door city football group. Die tevens shareholder van die club is en van man city. Ik kan hem nergens vinden op de spelerslijst van man city of op de loan out lijsten. Illic en andere bijvoorbeeld wel. Ik denk dus dat die niet onder contract staat bij man city maar alleen bij city group en lommerse sk. Aangezien die dezelfde eigenaar hebben. Verder lijkt lommerse er gewoon ook een deel voor betaald te hebben. Maar als je eigenaar bent van meerdere clubs kun je een speler makkelijk overzetten. Complex allemaal . Maar ik zal het wel fout zien.
    Ey Dutch heb je die benjamin kololli al bekeken. Twente wou graag nog een vleugel speler los van wat er met menig of cerny gebeurt. Dan hoop ik echt dat ze interesse in deze hebben. Kun je schijnbaar ook op 10 zetten en de hele linkerkant. Groot sterk hard schot. Zou dit echt een hele goede vinden.
  • 11 Jun 2021 om 17:25
    Volgens mij is die speler gewoon gestald bij Lommerse sk door city football group. Die tevens shareholder van die club is en van man city. Ik kan hem nergens vinden op de spelerslijst van man city of op de loan out lijsten. Illic en andere bijvoorbeeld wel. Ik denk dus dat die niet onder contract staat bij man city maar alleen bij city group en lommerse sk. Aangezien die dezelfde eigenaar hebben. Verder lijkt lommerse er gewoon ook een deel voor betaald te hebben. Maar als je eigenaar bent van meerdere clubs kun je een speler makkelijk overzetten. Complex allemaal . Maar ik zal het wel fout zien.
  • 11 Jun 2021 om 17:06
    Lijkt goede speler zonder enige ervaring op hoogste nivo.Is 19 jaar jong en tallentvol. Hopelijk komt hij niet net als Danillo na de winter in een positie dat hij teweinig speelbare ballen krijgt. Hij wordt gehuurd en nu dat lijkt dat het zo snel gaat is er hopelijk geen addertje onder het gras. Voor spitsen is en namelijk altijd intresse van meerdere clubs. Wens hem het succes dat hij verdiend
  • 11 Jun 2021 om 17:02
    • Quote van 11 Jun 2021 om 16:29
      Die jongen kan wel wat. Loopt zich slim vrij. ok van iedere speler kun je wel wat hoogtepunten vinden, maar hier heb ik wel vertrouwen in. Jammer van de huur, maar echt wel een talent.
    die ene die hij over de keeper tilt a la Bergkamp..prachtig hij is nog maar 19 ...
  • 11 Jun 2021 om 16:58
    Koele afmaker
  • 11 Jun 2021 om 16:29
    Die jongen kan wel wat. Loopt zich slim vrij. ok van iedere speler kun je wel wat hoogtepunten vinden, maar hier heb ik wel vertrouwen in. Jammer van de huur, maar echt wel een talent.
  • 11 Jun 2021 om 16:16
    Zo deze gaat dan wel heel snel
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›