FC Twente laat zeven talenten vertrekken: Dennen naar FC Emmen

26
FC Twente laat zeven talenten vertrekken: Dennen naar FC Emmen

Caspian Dennen zet zijn loopbaan voort bij FC Emmen, zo valt te lezen op de website van Tubantia. Leon ten Voorde weet te melden dat ook Giovarny Sluiter en Simon Seppenwoolde vertrekken bij de FC Twente/Heracles Almelo.

De twee aanvallers gaan op zoek naar een nieuwe club. "Vooral rond de buitenspeler Sluiter waren lange tijd in de opleiding de verwachtingen hooggespannen, maar de Zwollenaar heeft niet de laatste stap kunnen zetten", schrijft de clubwatcher van FC Twente. 

"De optie in zijn contract is niet gelicht. De Rijssense spits Seppenwoolde houdt op dit moment zijn conditie op peil bij zijn oude amateurclub Excelsior’31. Ook Harm Dieker, Zvi Jie, Xhelal Terzigi en Luca Vaglica nemen afscheid van de academie", aldus Ten Voorde. 

26 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jun 2021 om 12:26
    • Quote van 12 Jun 2021 om 10:54
      Je mag niet vreemdgaan Ja Die,alleen hier is het voor jou toegestaan te reageren, en ach ook hier genoeg negatieve reacties,maar het gaat gewoon weer de goede kant op met de selectie,stadion straks weer vol,laat het maar snel beginnen.
    Maar kreeg via Google op de tel berichtje en kwam op Voetbalzone uit, en zag vol verbazing de reacties van die SIRIUS man wat een negatief geval zeg. En ik ga nie vreemd hoor haha ik vind dit forum prima en ja ik heb ook vertrouwen en snel weer beginnen in volle Veste beter kan niet.
  • 12 Jun 2021 om 10:54
    • Quote van 11 Jun 2021 om 21:26
      Ik zat net eens op dat Voetbalzone te kijken, en daar schrijft me toch een kneus over Twente en doet nog of hij Twente Supporter is ook. NOU SIRIUS, JA ZO HEET DIE DAAR JE BENT ECHT EEN KNEUS OM OP ZO EEN FORUM TE LULLEN DAT HUREN NIETS IS BLA BLA, BEN JE NOU ZO EEN IMBECIEL? JE WEET TOCH DAT ER WEING TE BESTEDEN IS?? BEN ECHT BENIEUW WELKE LULLO SIRIUS IS.
    Je mag niet vreemdgaan Ja Die,alleen hier is het voor jou toegestaan te reageren, en ach ook hier genoeg negatieve reacties,maar het gaat gewoon weer de goede kant op met de selectie,stadion straks weer vol,laat het maar snel beginnen.
  • 12 Jun 2021 om 10:49
    • Quote van 12 Jun 2021 om 08:10
      Eppie weet jij of ze al met ennio van der gouw in gesprek zijn voor contract verlenging? Contract loopt af en is een groot talent.
    Volgens mij al verlengd,in de Tubantia stond dat de 3 keepers vastliggen komend seizoen
  • 12 Jun 2021 om 09:51
    • Quote van 12 Jun 2021 om 09:37
      Hey ouwe, rustig an:)
    Nee man echt wat een negatieve lul zeg hahaha, dacht en hoopte dat hij zich hier bekend zou maken maar nee wat een lullo ;-))))
  • 12 Jun 2021 om 09:37
    • Quote van 11 Jun 2021 om 21:26
      Ik zat net eens op dat Voetbalzone te kijken, en daar schrijft me toch een kneus over Twente en doet nog of hij Twente Supporter is ook. NOU SIRIUS, JA ZO HEET DIE DAAR JE BENT ECHT EEN KNEUS OM OP ZO EEN FORUM TE LULLEN DAT HUREN NIETS IS BLA BLA, BEN JE NOU ZO EEN IMBECIEL? JE WEET TOCH DAT ER WEING TE BESTEDEN IS?? BEN ECHT BENIEUW WELKE LULLO SIRIUS IS.
    Hey ouwe, rustig an:)
  • 12 Jun 2021 om 08:10
    • Quote van 11 Jun 2021 om 22:04
      Nee,hoor zit nog een team boven,onder 21,schijnbaar willen ze contract niet verlengen, optie van Sluiter ook niet,het is niet geworden wat beide partijen verwacht hadden noem je dat,doorselecteren,door corona bijna niets gespeeld die jongens,laatste stap niet gered,benieuwd wie ze oppikt
    Eppie weet jij of ze al met ennio van der gouw in gesprek zijn voor contract verlenging? Contract loopt af en is een groot talent.
  • 11 Jun 2021 om 22:51
    • Quote van 11 Jun 2021 om 21:26
      Ik zat net eens op dat Voetbalzone te kijken, en daar schrijft me toch een kneus over Twente en doet nog of hij Twente Supporter is ook. NOU SIRIUS, JA ZO HEET DIE DAAR JE BENT ECHT EEN KNEUS OM OP ZO EEN FORUM TE LULLEN DAT HUREN NIETS IS BLA BLA, BEN JE NOU ZO EEN IMBECIEL? JE WEET TOCH DAT ER WEING TE BESTEDEN IS?? BEN ECHT BENIEUW WELKE LULLO SIRIUS IS.
    Heb op vz ook regelmatig onenigheid met Sirius. Is wel een fan maar bij hem is het glas altijd halfleeg, eigenlijk over alles wat er rondom onze club gebeurd. Ik ben daarentegen soms iets te positief want ik vind Peet Bijen nog steeds een held hahah
  • 11 Jun 2021 om 22:38
    • Quote van 11 Jun 2021 om 21:26
      Ik zat net eens op dat Voetbalzone te kijken, en daar schrijft me toch een kneus over Twente en doet nog of hij Twente Supporter is ook. NOU SIRIUS, JA ZO HEET DIE DAAR JE BENT ECHT EEN KNEUS OM OP ZO EEN FORUM TE LULLEN DAT HUREN NIETS IS BLA BLA, BEN JE NOU ZO EEN IMBECIEL? JE WEET TOCH DAT ER WEING TE BESTEDEN IS?? BEN ECHT BENIEUW WELKE LULLO SIRIUS IS.
    Haha die vent is altijd zo negatief op VZ
  • 11 Jun 2021 om 22:13
    • Quote van 11 Jun 2021 om 22:04
      Nee,hoor zit nog een team boven,onder 21,schijnbaar willen ze contract niet verlengen, optie van Sluiter ook niet,het is niet geworden wat beide partijen verwacht hadden noem je dat,doorselecteren,door corona bijna niets gespeeld die jongens,laatste stap niet gered,benieuwd wie ze oppikt
    Thnx. Dacht dat het bij de 19 ophield.
  • 11 Jun 2021 om 22:04
    • Quote van 11 Jun 2021 om 19:36
      Seppenwoolde is 19 en daardoor komend seizoen te oud voor de academie.
    Nee,hoor zit nog een team boven,onder 21,schijnbaar willen ze contract niet verlengen, optie van Sluiter ook niet,het is niet geworden wat beide partijen verwacht hadden noem je dat,doorselecteren,door corona bijna niets gespeeld die jongens,laatste stap niet gered,benieuwd wie ze oppikt
  • 11 Jun 2021 om 21:26
    Ik zat net eens op dat Voetbalzone te kijken, en daar schrijft me toch een kneus over Twente en doet nog of hij Twente Supporter is ook. NOU SIRIUS, JA ZO HEET DIE DAAR JE BENT ECHT EEN KNEUS OM OP ZO EEN FORUM TE LULLEN DAT HUREN NIETS IS BLA BLA, BEN JE NOU ZO EEN IMBECIEL? JE WEET TOCH DAT ER WEING TE BESTEDEN IS?? BEN ECHT BENIEUW WELKE LULLO SIRIUS IS.
  • 11 Jun 2021 om 20:45
    • Quote van 11 Jun 2021 om 19:36
      Seppenwoolde is 19 en daardoor komend seizoen te oud voor de academie.
    Klopt. Heb hem veel zien spelen in de jeugd groot talent toen. Vandaar ook mijn vraag wat er in het corona jaar met hem gebeurd was.
  • 11 Jun 2021 om 19:38
    • Quote van 11 Jun 2021 om 18:47
      Ten voorde meldt dat op Twitter. Het is bijna rond alleen wachten op de papieren.
    Super! Thanks voor de info kerel :).
  • 11 Jun 2021 om 19:36
    • Quote van 11 Jun 2021 om 18:31
      Seppenwolde dan zo stil blijven staan kwa ontwikkeling dat hij weg mag?
    Seppenwoolde is 19 en daardoor komend seizoen te oud voor de academie.
  • 11 Jun 2021 om 18:47
    • Quote van 11 Jun 2021 om 18:20
      Bron?
    Ten voorde meldt dat op Twitter. Het is bijna rond alleen wachten op de papieren.
  • 11 Jun 2021 om 18:31
    • Quote van 11 Jun 2021 om 18:27
      Worden er veel doorgeschoven, zijn er genoeg,geen verassing eigenlijk, sluiter eigen schuld, dikke bult.
    Seppenwolde dan zo stil blijven staan kwa ontwikkeling dat hij weg mag?
  • 11 Jun 2021 om 18:27
    • Quote van 11 Jun 2021 om 17:13
      Blijven er nog wat over dan? Seppenwolde speelde vorig seizoen nog in wat oefen wedstrijden mee. Oa tegen Fortuna meen ik me te herinneren. Kwam toen te kort, maar was nog jong. Blijkbaar echt niet goed genoeg, zelfs niet voor de Academie.
    Worden er veel doorgeschoven, zijn er genoeg,geen verassing eigenlijk, sluiter eigen schuld, dikke bult.
  • 11 Jun 2021 om 18:23
    • Quote van 11 Jun 2021 om 18:20
      Bron?
    Tubantia,verwacht er veel van,mooi al aan Europa gewend,verbazingwekkend dat ze die al zo snel konden huren,moeten ze al lang mee bezig zijn.
  • 11 Jun 2021 om 18:20
    • Quote van 11 Jun 2021 om 17:39
      Die hele lichting hierachter is kut of niet? Iemand die hier meer kijk in heeft? Komen er nog wat talentjes vanuit de jeugd aan?
    Je leest toch de Tubantia,2 geselecteerd bij Oranje ,en een die laatst contract heeft getekend die is echt goed,door corona nog weinig gezien, laatst onderling o16 tegen o18,hele goede centrumverdediger geloof ik net 16,net een jaar bij de academie,kwam van Avanti,en driezen ook een centrumverderiger,wel zonde van sluiter,was een groot talent maar als je er niks mee doet
  • 11 Jun 2021 om 18:20
    • Quote van 11 Jun 2021 om 18:15
      Welkom ugalde. Streuer bevestigd dat het bijna rond is.
    Bron?
  • 11 Jun 2021 om 18:15
    Welkom ugalde. Streuer bevestigd dat het bijna rond is.
  • 11 Jun 2021 om 17:55
    • Quote van 11 Jun 2021 om 17:13
      Blijven er nog wat over dan? Seppenwolde speelde vorig seizoen nog in wat oefen wedstrijden mee. Oa tegen Fortuna meen ik me te herinneren. Kwam toen te kort, maar was nog jong. Blijkbaar echt niet goed genoeg, zelfs niet voor de Academie.
    Het zijn niet altijd de voetbalkwaliteiten die de doorslag geven,sommige jongens leven niet voldoende voor het voetbal. Dus ja daar hebben wij natuurlijk geen kijk op.
  • 11 Jun 2021 om 17:51
    • Quote van 11 Jun 2021 om 17:39
      Die hele lichting hierachter is kut of niet? Iemand die hier meer kijk in heeft? Komen er nog wat talentjes vanuit de jeugd aan?
    Het schijnt dat die tijmen de lange leuk kan voetballen
  • 11 Jun 2021 om 17:39
    Die hele lichting hierachter is kut of niet? Iemand die hier meer kijk in heeft? Komen er nog wat talentjes vanuit de jeugd aan?
  • 11 Jun 2021 om 17:13
    Zat!
  • 11 Jun 2021 om 17:13
    Blijven er nog wat over dan? Seppenwolde speelde vorig seizoen nog in wat oefen wedstrijden mee. Oa tegen Fortuna meen ik me te herinneren. Kwam toen te kort, maar was nog jong. Blijkbaar echt niet goed genoeg, zelfs niet voor de Academie.
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›