FC Twente start met Everink: ''Zerrouki sluit week later aan''

18
FC Twente start met Everink: ''Zerrouki sluit week later aan''

FC Twente begint volgende week met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Komende donderdag en vrijdag staan er individuele testen op het programma en zaterdag volgt de eerste training.

"Dan verwelkomen we ook de nieuwkomers Lars Unnerstall en Virgil Misidjan op de velden van het Trainingscentrum in Hengelo", laat algemeen directeur Paul van der Kraan weten op de officiële website van FC Twente. "Enkele spelers uit de selectie hebben deze week voor zichzelf de training al hervat en zijn na hun vakantie aan de slag gegaan met Andries Ulderink."

"Komende week sluit de rest aan en gaat het weer echt beginnen", vervolgt hij. "Ramiz Zerrouki sluit in verband met zijn recente interlandwedstrijden met Algerije een week later aan. Academie-speler Luca Everink begint in de voorbereiding bij de eerste selectie."

De fans kunnen de training nog niet bekijken. "Op dit moment kunnen we in verband met de huidige maatregelen nog geen supporters toelaten bij de trainingen, zo gauw dit weer mogelijk is informeren wij daarover", aldus Van der Kraan.

Foto: NESImages.nl

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Jun 2021 om 21:37
    • Quote van 18 Jun 2021 om 21:29
      Die lb die Heracles gehaald heeft is best een aardige speler voor zo'n positie.
    Ja inderdaad. Zat net eens door de insta van de acedemie te kijken. Die jort ribbers lijkt er ook wel 1 om in de gaten te houden zeg. Scoort 2x zeer fraai met behoorlijk bal gevoel. Stifje over de keeper was een mooie en randje 16 met de buitenkant voet. 16 jaar. Weet niet of hij dat vaker doet. Maar die 2 getuigen van veel bal gevoel. 1 om in de gaten te houden lijkt me.
  • 18 Jun 2021 om 21:29
    • Quote van 18 Jun 2021 om 21:06
      Kan zomaar dat hij weg gaat. Zag net een stuk op insta voorbij komen dat ze eerst zijn contract moet verlengen loopt namelijk af. Maar ze hebben er al 3 laten gaan. Als ze hem dus niet wouden hebben dan was hij al wel weg geweest. Klinkt alsof ze nog aan het onderhandelen met hem zijn. Overigens voor de bram marsman liefhebbers. Heracless heeft net een 2e linksback gehaald. Speeltijd voor hem daar ook nihil dus kansen voor ons mocht hij genoeg kwaliteit hebben volgens de TS.
    Die lb die Heracles gehaald heeft is best een aardige speler voor zo'n positie.
  • 18 Jun 2021 om 21:06
    • Quote van 18 Jun 2021 om 17:09
      Men beweert wel dat dit een echt talent is. Maar hij is nog jong. Afwachten lijkt me of het iets wordt
    Kan zomaar dat hij weg gaat. Zag net een stuk op insta voorbij komen dat ze eerst zijn contract moet verlengen loopt namelijk af. Maar ze hebben er al 3 laten gaan. Als ze hem dus niet wouden hebben dan was hij al wel weg geweest. Klinkt alsof ze nog aan het onderhandelen met hem zijn. Overigens voor de bram marsman liefhebbers. Heracless heeft net een 2e linksback gehaald. Speeltijd voor hem daar ook nihil dus kansen voor ons mocht hij genoeg kwaliteit hebben volgens de TS.
  • 18 Jun 2021 om 17:09
    • Quote van 18 Jun 2021 om 16:54
      Zat eens te kijken naar jullien ga er van dat je die bedoelde. Heeft hij groei hormoon geslikt ofzo. Hij is zelfs groter of nagenoeg gelijk kwa lengte en bouw dan zijn tegenstanders van 18. Althans zo lijkt dat wel op insta. Hij lijkt echt geen 16. Is hij echt zo fysiek sterk op die leeftijd? 2e vraag eppie die jonaoh Markelo. Is dat werkelijk z'n groot talent of is dat overdreven? Heb hem zelf niet zien spelen of trainen. Speelde niet lang geleden met 0nder de 18 tegen onder 21 hoe deed hij het?
    Men beweert wel dat dit een echt talent is. Maar hij is nog jong. Afwachten lijkt me of het iets wordt
  • 18 Jun 2021 om 16:54
    Succes Luc.
  • 18 Jun 2021 om 16:54
    • Quote van 18 Jun 2021 om 15:58
      Misschien die Joël nog die laatst contract tekende,laatst zien voetballen onderling o16 o18,is pas 16 centrumverdediger,die is echt goed,is er pas een jaar,bij Avanti weg,wat goed is komt snel.
    Zat eens te kijken naar jullien ga er van dat je die bedoelde. Heeft hij groei hormoon geslikt ofzo. Hij is zelfs groter of nagenoeg gelijk kwa lengte en bouw dan zijn tegenstanders van 18. Althans zo lijkt dat wel op insta. Hij lijkt echt geen 16. Is hij echt zo fysiek sterk op die leeftijd? 2e vraag eppie die jonaoh Markelo. Is dat werkelijk z'n groot talent of is dat overdreven? Heb hem zelf niet zien spelen of trainen. Speelde niet lang geleden met 0nder de 18 tegen onder 21 hoe deed hij het?
  • 18 Jun 2021 om 16:52
    • Quote van 18 Jun 2021 om 11:35
      Is dat broertje van die Markelo die gehuurd was, en wat gaan ze daarmee doen? Terug naar Engeland denk ik?
    Ja zijn broertje, maar deze is niet gehuurd.
  • 18 Jun 2021 om 16:22
    • Quote van 18 Jun 2021 om 15:58
      Misschien die Joël nog die laatst contract tekende,laatst zien voetballen onderling o16 o18,is pas 16 centrumverdediger,die is echt goed,is er pas een jaar,bij Avanti weg,wat goed is komt snel.
    Bedoel je jullien mesbahi? Die is 15. Was Die zo goed ja? Jans heeft wel oog voor de jeugd. Zou dus zomaar kunnen.
  • 18 Jun 2021 om 16:18
    • Quote van 18 Jun 2021 om 14:04
      Janoah zette laatst op zijn Instagram: “Had to make choices, big things coming soon.” Verraad misschien dat hij naar een andere club vertrekt, of dat hij een keuze tussen Twente en Heracles heeft gemaakt.
    Zou kunnen dan. Afwachten.
  • 18 Jun 2021 om 15:58
    • Quote van 18 Jun 2021 om 11:53
      Nee nathangelo Markelo speelde in Engeland. Dat broertje(jenoah markelo)speeld bij ons in de jeugd kwam over van ajax. Maar zoals je zelf aangeeft ik denk ook niet dat er nog veel bij komt. Ik kan me alleen hem en everink voorstellen. Everink had vorig jaar al z'n kans gekregen maar moest door die zware blessure aan zich voorbij laten gaan. Krijgt dus nu wel de kans.
    Misschien die Joël nog die laatst contract tekende,laatst zien voetballen onderling o16 o18,is pas 16 centrumverdediger,die is echt goed,is er pas een jaar,bij Avanti weg,wat goed is komt snel.
  • 18 Jun 2021 om 14:04
    • Quote van 18 Jun 2021 om 11:30
      Geen idee. Misschien jenoah markelo 18 jarige vleugel speler. Schijnt ook een enorm talent te zijn. Trainde mee tegelijk met bram marsman bij ons. Of die z'n kans gaat krijgen geen idee. Dat zou svente kunnen beantwoorden of eppie.
    Janoah zette laatst op zijn Instagram: “Had to make choices, big things coming soon.” Verraad misschien dat hij naar een andere club vertrekt, of dat hij een keuze tussen Twente en Heracles heeft gemaakt.
  • 18 Jun 2021 om 12:37
    • Quote van 18 Jun 2021 om 12:15
      Je moet ook niet teveel jeugd hebben he. Gaat het niveau op de training niet van omhoog.
    Dat klopt. Maar denk net als vorig jaar als je partijtjes wil doen dat er nog een paar naar het eerste elftal overgaan mede is het goed voor de ontwikkeling en zodat we ook een partijtje op de training kunnen doen want ik denk dat we een mannetje of 14 hebben inclusief 3 keepers op de eerste training. Aangezien er nog 2 in de lappenmand liggen en alle huurlingen afgezien pirie zullen vertrekken.
  • 18 Jun 2021 om 12:15
    • Quote van 18 Jun 2021 om 11:18
      Alleen Everink sluit aan bij het eerste? Dat is wel een heel sterk contract met vorig jaar. Of komt er later nog meer jeugd bij?
    Je moet ook niet teveel jeugd hebben he. Gaat het niveau op de training niet van omhoog.
  • 18 Jun 2021 om 11:53
    • Quote van 18 Jun 2021 om 11:35
      Is dat broertje van die Markelo die gehuurd was, en wat gaan ze daarmee doen? Terug naar Engeland denk ik?
    Nee nathangelo Markelo speelde in Engeland. Dat broertje(jenoah markelo)speeld bij ons in de jeugd kwam over van ajax. Maar zoals je zelf aangeeft ik denk ook niet dat er nog veel bij komt. Ik kan me alleen hem en everink voorstellen. Everink had vorig jaar al z'n kans gekregen maar moest door die zware blessure aan zich voorbij laten gaan. Krijgt dus nu wel de kans.
  • 18 Jun 2021 om 11:35
    • Quote van 18 Jun 2021 om 11:30
      Geen idee. Misschien jenoah markelo 18 jarige vleugel speler. Schijnt ook een enorm talent te zijn. Trainde mee tegelijk met bram marsman bij ons. Of die z'n kans gaat krijgen geen idee. Dat zou svente kunnen beantwoorden of eppie.
    Is dat broertje van die Markelo die gehuurd was, en wat gaan ze daarmee doen? Terug naar Engeland denk ik?
  • 18 Jun 2021 om 11:34
    • Quote van 18 Jun 2021 om 11:18
      Alleen Everink sluit aan bij het eerste? Dat is wel een heel sterk contract met vorig jaar. Of komt er later nog meer jeugd bij?
    Denk dat er genoeg jeugd bij het eerste zit, en deze jongen zl nu wel de enige zijn die nu aan kan sluiten. Vorig jaar was top met zoveel eigen jeugdspelers, maar uiteindelijk is dat niet goed genoeg gebleken, of duurde het seizoen te lang voor die jonge gasten die trekken nog veel vol seizoen. Dus ervaring zal er bij komen denk ik en dat is hard nodig want zoals ik al aangaf is een vol seizoen te zwaar voor die jonge gasten. Vooral mentaal en fysiek.
  • 18 Jun 2021 om 11:30
    • Quote van 18 Jun 2021 om 11:18
      Alleen Everink sluit aan bij het eerste? Dat is wel een heel sterk contract met vorig jaar. Of komt er later nog meer jeugd bij?
    Geen idee. Misschien jenoah markelo 18 jarige vleugel speler. Schijnt ook een enorm talent te zijn. Trainde mee tegelijk met bram marsman bij ons. Of die z'n kans gaat krijgen geen idee. Dat zou svente kunnen beantwoorden of eppie.
  • 18 Jun 2021 om 11:18
    Alleen Everink sluit aan bij het eerste? Dat is wel een heel sterk contract met vorig jaar. Of komt er later nog meer jeugd bij?