FC Twente hoopt op meer interlands: ''Zorgt voor speciale dynamiek''

15
FC Twente hoopt op meer interlands: ''Zorgt voor speciale dynamiek''

FC Twente organiseerde deze maand twee interlands in De Grolsch Veste. Zowel het Nederlands elftal als de OranjeLeeuwinnen speelden een oefeninterland in Enschede.

Algemeen directeur Paul van der Kraan heeft een goed gevoel overgehouden aan de wedstrijden van Oranje in De Grolsch Veste. "Samen met de KNVB kijken we terug op een goede Oranje-week in Enschede", zegt Van der Kraan op de officiële website van FC Twente.

"Het is mooi dat we opnieuw samen met de KNVB twee interlands in De Grolsch Veste hebben kunnen organiseren. Hopelijk mogen we de komende jaren vaker gastheer zijn van Oranje of Oranje Vrouwen, het zorgt altijd voor een speciale dynamiek", aldus Van der Kraan.

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Jun 2021 om 17:28
    • Quote van 19 Jun 2021 om 22:50
      Dat ligt aan die hufter bij de Knvb, denk jij niet dat spelers onder druk gezet worden door die kloten bond? Die moeten zeggen we gaan niet, denk als je de spelers vraagt er ook zeker 80%niet gaan. Maar wat zal de Knvb met die spelers doen? Straffen reken er goed op, die verantwoording lig bij de Knvb, diverse spelers hebben zich al kritisch uit gelaten hoor. En dat op de knieën van die Engelsen is nu ook weer overdreven en moeten ze nu mee kappen, maar ze hadden wel de kloten om het te blijven doen. En denk dat ze genoeg mensen overtuigd hebben met hun actie, ja afgezien een groep Neo Nazi's, maar die kunnen zich beter druk maken over de extreme moslims. Want laten we niet vergeten als Menig voor ons scoorde dan denkt 99 %toch niet van shit zw.... Dan ben je echt dom en we moeten soms blij zijn met donkere voetballers zie Oosterwolde Ebeuhe, Menig bij ons oa.
    Denk dat die spelers gewoon zelf willen gaan hoor, zie de grootste schreeuwer als het om racisme gaat Wijnaldum die nu zelf naar het (volgens bronnen) ook niet helemaal chique PSG gaat
  • 19 Jun 2021 om 22:50
    • Quote van 18 Jun 2021 om 23:35
      Ja inderdaad, dat punt is nu wel gemaakt. Ze draven een beetje door in dat blm verhaal. Hetzelfde geldt voor het ned. elftal. Op hoge poten als het om discriminatie gaat en vervolgens in Qatar waar de mensenrechten structureel geschonden worden het allemaal niet zo nauw nemen. Over hypocriet gesproken....
    Dat ligt aan die hufter bij de Knvb, denk jij niet dat spelers onder druk gezet worden door die kloten bond? Die moeten zeggen we gaan niet, denk als je de spelers vraagt er ook zeker 80%niet gaan. Maar wat zal de Knvb met die spelers doen? Straffen reken er goed op, die verantwoording lig bij de Knvb, diverse spelers hebben zich al kritisch uit gelaten hoor. En dat op de knieën van die Engelsen is nu ook weer overdreven en moeten ze nu mee kappen, maar ze hadden wel de kloten om het te blijven doen. En denk dat ze genoeg mensen overtuigd hebben met hun actie, ja afgezien een groep Neo Nazi's, maar die kunnen zich beter druk maken over de extreme moslims. Want laten we niet vergeten als Menig voor ons scoorde dan denkt 99 %toch niet van shit zw.... Dan ben je echt dom en we moeten soms blij zijn met donkere voetballers zie Oosterwolde Ebeuhe, Menig bij ons oa.
  • 18 Jun 2021 om 23:38
    • Quote van 18 Jun 2021 om 23:27
      Goed van jou zeg, wil je nu een sticker?...
    Sowieso
  • 18 Jun 2021 om 23:35
    • Quote van 18 Jun 2021 om 21:31
      Laat Schotland maar winnen. Dat domme gekniel van die Engelsen bah
    Ja inderdaad, dat punt is nu wel gemaakt. Ze draven een beetje door in dat blm verhaal. Hetzelfde geldt voor het ned. elftal. Op hoge poten als het om discriminatie gaat en vervolgens in Qatar waar de mensenrechten structureel geschonden worden het allemaal niet zo nauw nemen. Over hypocriet gesproken....
  • 18 Jun 2021 om 23:27
    • Quote van 18 Jun 2021 om 23:15
      Zoals ik had voorspeld...
    Goed van jou zeg, wil je nu een sticker?...
  • 18 Jun 2021 om 23:17
    Schotland veruit het mooiste land op het EK. Wat een strijd en passie en voetballen konden ze ook nog vandaag. Die McGinn, Robertson en Hanley zijn heerlijk om naar te kijken. Dat publiek van hun is ook de allermooiste. Ik hoop zo dat ze het afmaken tegen de Kroaten en de knockout halen.
  • 18 Jun 2021 om 23:15
    • Quote van 18 Jun 2021 om 21:12
      Wat word Engeland Schotland dan?
    Ik had 2-0. Gelukkig had niemand dit verwacht en blijf ik 4e staan.
  • 18 Jun 2021 om 23:15
    • Quote van 18 Jun 2021 om 21:18
      Kroaten laten het gewoon afweten....
    Zoals ik had voorspeld...
  • 18 Jun 2021 om 22:47
    • Quote van 18 Jun 2021 om 21:31
      Laat Schotland maar winnen. Dat domme gekniel van die Engelsen bah
    Die Schotten knielden ook.
  • 18 Jun 2021 om 21:31
    • Quote van 18 Jun 2021 om 21:18
      2-0 sta op plek 13.000 van de 655.000 deelnemers. ;-p
    Laat Schotland maar winnen. Dat domme gekniel van die Engelsen bah
  • 18 Jun 2021 om 21:21
    Hoeveel zou zo'n interland opleveren?
  • 18 Jun 2021 om 21:18
    • Quote van 18 Jun 2021 om 20:03
      Heerlijke 1-1 net. 4e van de 3000 in een EK-poule.
    Kroaten laten het gewoon afweten....
  • 18 Jun 2021 om 21:18
    • Quote van 18 Jun 2021 om 21:12
      Wat word Engeland Schotland dan?
    2-0 sta op plek 13.000 van de 655.000 deelnemers. ;-p
  • 18 Jun 2021 om 21:12
    • Quote van 18 Jun 2021 om 20:03
      Heerlijke 1-1 net. 4e van de 3000 in een EK-poule.
    Wat word Engeland Schotland dan?
  • 18 Jun 2021 om 20:03
    Heerlijke 1-1 net. 4e van de 3000 in een EK-poule.
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›