Pleguezuelo tekent nieuw eenjarig contract: ''Vamos Twente''

136
Pleguezuelo tekent nieuw eenjarig contract: ''Vamos Twente''

Julio Pleguezuelo heeft zijn contract bij FC Twente verlengd. De Spaanse verdediger had een aflopende verbintenis in Enschede.

Pleguezuelo zette vrijdagmiddag zijn handtekening onder een nieuw eenjarig contract in De Grolsch Veste. De overeenkomst bevat een optie voor nog een extra jaar. De 24-jarige Pleguezuelo moet nog wel herstellen van een zware knieblessure, die hij afgelopen seizoen opliep.

"Ik voel me thuis bij FC Twente en ik ben blij met het vertrouwen dat de club in mij heeft", vertelt Pleguezuelo op de officiële website van FC Twente. "Ik werk hard om na mijn knieblessure terug te komen en kijk er naar uit om weer met de ploeg op het veld te staan."

136 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jun 2021 om 18:11
    • Quote van 22 Jun 2021 om 09:52
      Ben het heel vaak met je eens maar in dit geval niet. Zowel Troupee als Lukoki zijn degradatie materiaal in mijn opinie. Troupee werkt hard maar is verdedigend matig en voegt aanvallend niets toe. Dat zou wel twee niveau's minder zijn dan Ebuehi. Lukoki heeft al jarenlang niets gepresteerd, en dat in aanmerkelijk lager aangeschreven competities, en ook bij PEC in de eredivisie had hij slechtere statistieken dan Menig. Kan hier niet warm van worden. Maar we wachten af.
    Troupé uitstekende speler. Deed het zeer redelijk bij FCT destijds.
  • 22 Jun 2021 om 11:00
    Lukoki heeft in de Europa league in 20 wedstrijden 6goals. Hij kan het dus wel. Troupee is een aanfluiting
  • 22 Jun 2021 om 10:49
    • Quote van 22 Jun 2021 om 09:52
      Ben het heel vaak met je eens maar in dit geval niet. Zowel Troupee als Lukoki zijn degradatie materiaal in mijn opinie. Troupee werkt hard maar is verdedigend matig en voegt aanvallend niets toe. Dat zou wel twee niveau's minder zijn dan Ebuehi. Lukoki heeft al jarenlang niets gepresteerd, en dat in aanmerkelijk lager aangeschreven competities, en ook bij PEC in de eredivisie had hij slechtere statistieken dan Menig. Kan hier niet warm van worden. Maar we wachten af.
    Als je er 2 hebt op rechts die echt goed zijn heeft van Leeuwen geen kans meer op speeltijd, nu wel,in potentie is Thijs beter,en nickname Lukoki is Son of the wind,maar voor hetzelfde geld komt er wat anders,wil een club van een speler af.
  • 22 Jun 2021 om 10:15
    • Quote van 22 Jun 2021 om 09:44
      Onzin. Heeft zowel in de "zeer hoog" aangeschreven Bulgaarse competitie als in Turkije niets gepresteerd. Ook bij PEC heeft hij in 31 wedstrijden 2 goals gemaakt en 3 assists. Hier gaan we spijt van krijgen als dit waar is. Gelukkig komt Streuer regelmatig met complete verrassingen en daar hoop ik dan nu ook maar op.
    Hahahaha zeer hoog aangeschreven Bulgaarse competitie. Maar wat heeft menig hiervoor laten zien 1 jaartje leuk bij pec en dit was zijn beste seizoen tot nu toe. Een transfervrije lukoki zou ook prima kunnen renderen in deze (Mickey mouse) competitie.
  • 22 Jun 2021 om 09:52
    • Quote van 22 Jun 2021 om 09:46
      Eigenlijk moet je er anders naar kijken,normaal speel je voor 8ste tot 12 de plaats,dan moet je spelers hebben die dat niveau aankunnen,beleidslijn word gevolgd ,Jans kent hem goed, en bv hij en ook Troupee zijn daar goed genoeg voor,betere opties a la Ebuehi zijn momenteel onbetaalbaar, en er moet tijd overbrugt worden door blessures Cerny,Julio,tot nu mis ik wel spelers met leiderschap,hoop dat Propper komt,die heeft het wel,vergelijkbaar met Wisgerhof.Gaat de goede kant op.
    Ben het heel vaak met je eens maar in dit geval niet. Zowel Troupee als Lukoki zijn degradatie materiaal in mijn opinie. Troupee werkt hard maar is verdedigend matig en voegt aanvallend niets toe. Dat zou wel twee niveau's minder zijn dan Ebuehi. Lukoki heeft al jarenlang niets gepresteerd, en dat in aanmerkelijk lager aangeschreven competities, en ook bij PEC in de eredivisie had hij slechtere statistieken dan Menig. Kan hier niet warm van worden. Maar we wachten af.
  • 22 Jun 2021 om 09:46
    • Quote van 22 Jun 2021 om 08:36
      Lukoki is niet beter dan Menig. Licht gewicht.
    Eigenlijk moet je er anders naar kijken,normaal speel je voor 8ste tot 12 de plaats,dan moet je spelers hebben die dat niveau aankunnen,beleidslijn word gevolgd ,Jans kent hem goed, en bv hij en ook Troupee zijn daar goed genoeg voor,betere opties a la Ebuehi zijn momenteel onbetaalbaar, en er moet tijd overbrugt worden door blessures Cerny,Julio,tot nu mis ik wel spelers met leiderschap,hoop dat Propper komt,die heeft het wel,vergelijkbaar met Wisgerhof.Gaat de goede kant op.
  • 22 Jun 2021 om 09:44
    • Quote van 22 Jun 2021 om 08:55
      Onzin. Je haalt een vergelijkbare speler voor terug. Transfervrij zeker geen gekke optie.
    Onzin. Heeft zowel in de "zeer hoog" aangeschreven Bulgaarse competitie als in Turkije niets gepresteerd. Ook bij PEC heeft hij in 31 wedstrijden 2 goals gemaakt en 3 assists. Hier gaan we spijt van krijgen als dit waar is. Gelukkig komt Streuer regelmatig met complete verrassingen en daar hoop ik dan nu ook maar op.
  • 22 Jun 2021 om 08:55
    • Quote van 22 Jun 2021 om 08:36
      Lukoki is niet beter dan Menig. Licht gewicht.
    Onzin. Je haalt een vergelijkbare speler voor terug. Transfervrij zeker geen gekke optie.
  • 22 Jun 2021 om 08:50
    • Quote van 22 Jun 2021 om 08:35
      Lukoki wel een blind paard, hopen dat Menig verkocht wordt en Cerny er nog bij komt
    Menig is ook z'n blind renpaard met een goed schot. Dat is lukoki ook alleen is die althans toen ik hem voor het laatst zag spelen nog sneller. Het is maar net wat je wil. Als je snelheid en techniek op de vleugels wilt dan zijn lukoki cerny van leeuwen en misidjan uistekende spelers.
  • 22 Jun 2021 om 08:36
    Lukoki is niet beter dan Menig. Licht gewicht.
  • 22 Jun 2021 om 08:35
    • Quote van 22 Jun 2021 om 08:00
      Off topic: als je de tubantia leest. Ulgalde word verwacht dat het snel rondkomt lijkt dus niet deze week. Ebuehi vertrekt zo goed als zeker en jody lukoki is in beeld. Dat zou absoluut geen verkeerde zijn. Maar weinig gespeelt in Turkije volgens mij. Is transfervrij.
    Lukoki wel een blind paard, hopen dat Menig verkocht wordt en Cerny er nog bij komt
  • 22 Jun 2021 om 08:00
    Off topic: als je de tubantia leest. Ulgalde word verwacht dat het snel rondkomt lijkt dus niet deze week. Ebuehi vertrekt zo goed als zeker en jody lukoki is in beeld. Dat zou absoluut geen verkeerde zijn. Maar weinig gespeelt in Turkije volgens mij. Is transfervrij.
  • 22 Jun 2021 om 07:53
    • Quote van 21 Jun 2021 om 16:20
      Waarom toch altijd oordelen en een ander verwijten maken. Ik ventileer mijn opinie, en probeer daar niemand mee te kwetsen. Het schijnt op deze site een normaliteit te zijn om kwetsende dingen te schrijven over een anders denkend iemand, en wat me telkens weer verbaasd is dat men denkt te weten wat een ander denkt. Ergens van vindt en wat hij gaat doen. Vooroordelen noemt men dat. Een open mind zou voor velen een zegen zijn. Het stempel negatief bijvoorbeeld. Ik ben niet negatief ingesteld, totaal niet. Kritiek op beleid hebben is niet per definitie negatief. Maar als één persoon dat stempel op je drukt, neemt iedereen dat over. Lekker makkelijk. Het ontbreekt hier bij een groot aantal aan een zelfdenkend vermogen. Pas op dat je je kop niet boven het maaiveld steekt, want dan hoor je in Almelo thuis. ........ps..... Twente staat helemaal niet onder curatele.
    Weer een boel geiten wollen sokken geleuter. Maar die allerlaatste zin verklaart het allemaal. Iedereen weet dat wij geen volledige vrijheid van handelen hebben.. De gemeente Enschede is niet gek die laten het niet weer uit de hand lopen terwijl zij er tot hun nek inzitten. Jij snapt er werkelijk niets van.
  • 22 Jun 2021 om 07:32
    • Quote van 21 Jun 2021 om 16:20
      Waarom toch altijd oordelen en een ander verwijten maken. Ik ventileer mijn opinie, en probeer daar niemand mee te kwetsen. Het schijnt op deze site een normaliteit te zijn om kwetsende dingen te schrijven over een anders denkend iemand, en wat me telkens weer verbaasd is dat men denkt te weten wat een ander denkt. Ergens van vindt en wat hij gaat doen. Vooroordelen noemt men dat. Een open mind zou voor velen een zegen zijn. Het stempel negatief bijvoorbeeld. Ik ben niet negatief ingesteld, totaal niet. Kritiek op beleid hebben is niet per definitie negatief. Maar als één persoon dat stempel op je drukt, neemt iedereen dat over. Lekker makkelijk. Het ontbreekt hier bij een groot aantal aan een zelfdenkend vermogen. Pas op dat je je kop niet boven het maaiveld steekt, want dan hoor je in Almelo thuis. ........ps..... Twente staat helemaal niet onder curatele.
    Je laatste zin...... dank daarvoor. Tot 2042 mien jonk, onderdeel van de deal met de gemeente. Wil je de naam van het kantoor?
  • 22 Jun 2021 om 07:29
    • Quote van 21 Jun 2021 om 16:20
      Waarom toch altijd oordelen en een ander verwijten maken. Ik ventileer mijn opinie, en probeer daar niemand mee te kwetsen. Het schijnt op deze site een normaliteit te zijn om kwetsende dingen te schrijven over een anders denkend iemand, en wat me telkens weer verbaasd is dat men denkt te weten wat een ander denkt. Ergens van vindt en wat hij gaat doen. Vooroordelen noemt men dat. Een open mind zou voor velen een zegen zijn. Het stempel negatief bijvoorbeeld. Ik ben niet negatief ingesteld, totaal niet. Kritiek op beleid hebben is niet per definitie negatief. Maar als één persoon dat stempel op je drukt, neemt iedereen dat over. Lekker makkelijk. Het ontbreekt hier bij een groot aantal aan een zelfdenkend vermogen. Pas op dat je je kop niet boven het maaiveld steekt, want dan hoor je in Almelo thuis. ........ps..... Twente staat helemaal niet onder curatele.
    Je mag anders denken. Geen probleem. Doet Willem Engel ook.

    Het probleem zit 'm in de totale onzin en sputterpoep die je spuwt. Het is vals, fake en onrealistisch. Gestoeld op inhoudelijk 0.0 kennis. Die kennis hoef je overigens niet te hebben. Eppie legt het heel kort en beknopt uit. Neem dat aub als leidraad.

    Doemdenkers, wappies en complottheoristen, ze krijgen allemaal wel een keer gelijk. Ze zeuren en zeiken over 100 zaken, pissen enkel naast de pot, de muren kleuren geel. Maar als ze eenmaal gelijk hebben, dan gaan ze daarmee kokketeren, Helemaal wat betreft voetbal: De bal is rond. Het is zo makkelijk om onheil te voorspellen voor Twente, dat is namelijk de hoek waarin we al 5 jaar zitten. Een kuil zo diep.... daar kom je amper uit. En toch...... lees Eppie.
  • 22 Jun 2021 om 07:23
    • Quote van 21 Jun 2021 om 00:03
      BAM is terug van weggeweest
    BAM jonguh!!
  • 21 Jun 2021 om 16:20
    • Quote van 20 Jun 2021 om 21:47
      ....................
      Je kunt jezelf dus schouderklopjes geven over hetgeen voorspelbaar is, je kristallenbol der open deurenzeuren is indicatie van een slapjanus zonder spierballen. Ook nog eens een blinde slapjanus, want progressie is er weldegelijk. Neem de aanstellingen in sleutelposities.

      Is het allemaal koek en ei? Nee. Absoluut niet. Streuer gaat weldra weg en dan MOET er iemand komen voor de lange termijn. Ik hoop op Jan Vennegoor, ideale kandidaat. Dan hebben we de nieuwe AD, ik snap daar helemaal niets van. Maar slimmere mensen dan ik hebben die aanstelling gedaan, en er spreek een zwaar commercieel focus uit die aanstelling. We gaan het dus zien. Brama, ik snap niet dat ze hem aanhouden. Maar goed, hij deed me vorig seizoen best verbazen als aanjager. Ik vind het een beperkte speler, tikkie-terug-wout. Maar kijk je naar de spelers die binnen zijn gekomen of wie ze vast hebben weten te houden dan mogen we best tevreden zijn. Het EK zorgt voor beperkte beweging op de transfermarkt, dus huurlingen zullen eerst binnendruppelen.

      Volgend seizoen is het zaak dat ze Bosch (in de brama-rol) Zerrouki, Roemeratoe en en anderen cultiveren. Onze pech was dat deze gozertjes de tweede seizoenshelft geen handvaten hadden in het veld. Onze verdediging deed het prima, met Pierri. We hadden een doelsaldo van 0. Hetgeen prima is voor een middenmoter.

      Je schrijven duidt op een compleet gebrek aan inhoudelijke kennis of relativerend vermogen. Het erge is dat je zelfs niet kunt aantonen hetgeen voor je neus gaande is. Je kiest dus voor het negatieve, omdat het veel makkelijker is om open deuren in te trappen. Veel makkelijker is om te zeiken over alles wat je niet aanstaat. Met jou gaan we de oorlog inderdaad niet winnen, maar laten we eerlijk zijn: Als wij degraderen, dan zit jij in Almelo.
    Waarom toch altijd oordelen en een ander verwijten maken. Ik ventileer mijn opinie, en probeer daar niemand mee te kwetsen. Het schijnt op deze site een normaliteit te zijn om kwetsende dingen te schrijven over een anders denkend iemand, en wat me telkens weer verbaasd is dat men denkt te weten wat een ander denkt. Ergens van vindt en wat hij gaat doen. Vooroordelen noemt men dat. Een open mind zou voor velen een zegen zijn. Het stempel negatief bijvoorbeeld. Ik ben niet negatief ingesteld, totaal niet. Kritiek op beleid hebben is niet per definitie negatief. Maar als één persoon dat stempel op je drukt, neemt iedereen dat over. Lekker makkelijk. Het ontbreekt hier bij een groot aantal aan een zelfdenkend vermogen. Pas op dat je je kop niet boven het maaiveld steekt, want dan hoor je in Almelo thuis. ........ps..... Twente staat helemaal niet onder curatele.
  • 21 Jun 2021 om 16:07
    • Quote van 20 Jun 2021 om 21:46
      Je teksten zijn niet bijzonder slim. Je klaagt, maar geeft zelf al aan waar het aan ligt in vorm van een klacht. Je wil nadenken, maar snapt niet helemaal hoe het werkt.

      Ik zal 1 poging doen.

      Je staat onder curatele. Je kunt geen lange contracten afsluiten. Dergelijke contracten wegen zwaar op de balans, vanwege oplopende kosten. Het risico is simpelweg lager met korte contracten,

      We zouden operationaal break even draaien, maar corona stuwt ons weer in de min. Het is schier onmogelijk om beleid te voeren met een financiele molensteen om de nek.

      Je zeikt over beleid. Het beleid is overduidelijk te zien. Huren van NL velden. Weg met de exoten. Dat is de grootste verandering, hetgeen ons zeer zeker de eerste seizoenshelft veel punten heeft opgeleverd.

      Eigen jeugd en de academie. Daaruit spreekt gedegen beleid. Onze spelers in het veld. Een academie in vorm van een samenwerking dat ons het grootste afzetgebied in NL oplevert. Dat plan is bestaat al sedert 2003, dat plan is een subliem plan. We hebben enkel de overhand verloren, spelers kunnen nu voor Heracles kiezen.

      Degraderen zouden we vorig seizoen. Corona heeft dit voorkomen. Dit is geen feit, maar onder Garcia gingen we keihard richting nacompetitie. Iets wat we niet zouden overleven. Je zou dus onmeunig blij moeten zijn met de 10de plek. En ja, het was tenenkrommend de laatste 10 wedstrijden. Dat heeft redenen, blessures van sleutelspelers.

      Streuer legt meer spelers vast dan in voorgaande jaren in dit stadium. Met Ted was het veel geleuter en veel dom gezwets over zijn spelers.

      Wat jij vooral niet begrijpt is: Beleid = Tijd. Jij wil NU verbetering zien. Jij wil NU resultaten zien. Het feit is dat hetgeen ze in het laatste jaar in hebben gevoerd niet zomaar 1,2,3 tot uiting komt. Daar gaat tijd overheen. Maar, de financiele molensteen blijft een FEIT dat je dwing om pleister te plakken op een gapende wond. Dat geeft de indruk dat het allemaal korte termijn denken is. Dat is ook zo, daar had Ted ook last van.

      FC Twente drijft op opportunisme, liefde en binding. Succes komt inderdaad met positieve mensen met een positieve houding. Als we allemaal zouden gaan lopen janken over de open deuren die jij in zou willen trappen, dan zouden we inderdaad over een jaar of twee niet meer bestaan zoals jij stelt. Ware het niet dat als je de Twente geschiedenis kent, je weet.... wij gaan niet kapot. Zelfs degradatie kunnen wij overleven.

      ..................
    We zullen zien. Bedankt voor je uitgebreide reactie.
  • 21 Jun 2021 om 12:43
    • Quote van 20 Jun 2021 om 21:47
      ....................
      Je kunt jezelf dus schouderklopjes geven over hetgeen voorspelbaar is, je kristallenbol der open deurenzeuren is indicatie van een slapjanus zonder spierballen. Ook nog eens een blinde slapjanus, want progressie is er weldegelijk. Neem de aanstellingen in sleutelposities.

      Is het allemaal koek en ei? Nee. Absoluut niet. Streuer gaat weldra weg en dan MOET er iemand komen voor de lange termijn. Ik hoop op Jan Vennegoor, ideale kandidaat. Dan hebben we de nieuwe AD, ik snap daar helemaal niets van. Maar slimmere mensen dan ik hebben die aanstelling gedaan, en er spreek een zwaar commercieel focus uit die aanstelling. We gaan het dus zien. Brama, ik snap niet dat ze hem aanhouden. Maar goed, hij deed me vorig seizoen best verbazen als aanjager. Ik vind het een beperkte speler, tikkie-terug-wout. Maar kijk je naar de spelers die binnen zijn gekomen of wie ze vast hebben weten te houden dan mogen we best tevreden zijn. Het EK zorgt voor beperkte beweging op de transfermarkt, dus huurlingen zullen eerst binnendruppelen.

      Volgend seizoen is het zaak dat ze Bosch (in de brama-rol) Zerrouki, Roemeratoe en en anderen cultiveren. Onze pech was dat deze gozertjes de tweede seizoenshelft geen handvaten hadden in het veld. Onze verdediging deed het prima, met Pierri. We hadden een doelsaldo van 0. Hetgeen prima is voor een middenmoter.

      Je schrijven duidt op een compleet gebrek aan inhoudelijke kennis of relativerend vermogen. Het erge is dat je zelfs niet kunt aantonen hetgeen voor je neus gaande is. Je kiest dus voor het negatieve, omdat het veel makkelijker is om open deuren in te trappen. Veel makkelijker is om te zeiken over alles wat je niet aanstaat. Met jou gaan we de oorlog inderdaad niet winnen, maar laten we eerlijk zijn: Als wij degraderen, dan zit jij in Almelo.
    Kijk, hier kunnen de twente supporters wat mee. Het is logisch en duidelijk. Misschien dat sommige trollen nu eindelijk ophouden ongenuanceerd te zeiken hier :)
  • 21 Jun 2021 om 08:57
    • Quote van 20 Jun 2021 om 21:46
      Je teksten zijn niet bijzonder slim. Je klaagt, maar geeft zelf al aan waar het aan ligt in vorm van een klacht. Je wil nadenken, maar snapt niet helemaal hoe het werkt.

      Ik zal 1 poging doen.

      Je staat onder curatele. Je kunt geen lange contracten afsluiten. Dergelijke contracten wegen zwaar op de balans, vanwege oplopende kosten. Het risico is simpelweg lager met korte contracten,

      We zouden operationaal break even draaien, maar corona stuwt ons weer in de min. Het is schier onmogelijk om beleid te voeren met een financiele molensteen om de nek.

      Je zeikt over beleid. Het beleid is overduidelijk te zien. Huren van NL velden. Weg met de exoten. Dat is de grootste verandering, hetgeen ons zeer zeker de eerste seizoenshelft veel punten heeft opgeleverd.

      Eigen jeugd en de academie. Daaruit spreekt gedegen beleid. Onze spelers in het veld. Een academie in vorm van een samenwerking dat ons het grootste afzetgebied in NL oplevert. Dat plan is bestaat al sedert 2003, dat plan is een subliem plan. We hebben enkel de overhand verloren, spelers kunnen nu voor Heracles kiezen.

      Degraderen zouden we vorig seizoen. Corona heeft dit voorkomen. Dit is geen feit, maar onder Garcia gingen we keihard richting nacompetitie. Iets wat we niet zouden overleven. Je zou dus onmeunig blij moeten zijn met de 10de plek. En ja, het was tenenkrommend de laatste 10 wedstrijden. Dat heeft redenen, blessures van sleutelspelers.

      Streuer legt meer spelers vast dan in voorgaande jaren in dit stadium. Met Ted was het veel geleuter en veel dom gezwets over zijn spelers.

      Wat jij vooral niet begrijpt is: Beleid = Tijd. Jij wil NU verbetering zien. Jij wil NU resultaten zien. Het feit is dat hetgeen ze in het laatste jaar in hebben gevoerd niet zomaar 1,2,3 tot uiting komt. Daar gaat tijd overheen. Maar, de financiele molensteen blijft een FEIT dat je dwing om pleister te plakken op een gapende wond. Dat geeft de indruk dat het allemaal korte termijn denken is. Dat is ook zo, daar had Ted ook last van.

      FC Twente drijft op opportunisme, liefde en binding. Succes komt inderdaad met positieve mensen met een positieve houding. Als we allemaal zouden gaan lopen janken over de open deuren die jij in zou willen trappen, dan zouden we inderdaad over een jaar of twee niet meer bestaan zoals jij stelt. Ware het niet dat als je de Twente geschiedenis kent, je weet.... wij gaan niet kapot. Zelfs degradatie kunnen wij overleven.

      ..................
    Zelfs nu snapt hij het niet,ze zijn gewoon goed bezig toch,zorgen dat je niet in de problemen komt,plaats 8 tot 12 is een duidelijke en realistische doelstelling,al meer spelers als vorig jaar,supporters massaal verlengd,sponsors ook,zelfs nieuwe stersponsors,heb zin aan het nieuwe seizoen,hij blijkbaar niet,wees blij en dankbaar dat we nog bestaan Ss,dankzij ons,de gemeente,en de sponsors,die er veel geld in hebben gestoken,eindelijk wel beleid,met een duidelijke lijn,het gaat goed met de club.
  • 21 Jun 2021 om 00:03
    • Quote van 20 Jun 2021 om 22:14
      Uitgebracht op audio. :-)
    BAM is terug van weggeweest
  • 20 Jun 2021 om 22:14
    • Quote van 20 Jun 2021 om 22:07
      Wat een lang verhaal. Waar kan ik de samenvatting lezen?
    Uitgebracht op audio. :-)
  • 20 Jun 2021 om 22:07
    • Quote van 20 Jun 2021 om 21:47
      ....................
      Je kunt jezelf dus schouderklopjes geven over hetgeen voorspelbaar is, je kristallenbol der open deurenzeuren is indicatie van een slapjanus zonder spierballen. Ook nog eens een blinde slapjanus, want progressie is er weldegelijk. Neem de aanstellingen in sleutelposities.

      Is het allemaal koek en ei? Nee. Absoluut niet. Streuer gaat weldra weg en dan MOET er iemand komen voor de lange termijn. Ik hoop op Jan Vennegoor, ideale kandidaat. Dan hebben we de nieuwe AD, ik snap daar helemaal niets van. Maar slimmere mensen dan ik hebben die aanstelling gedaan, en er spreek een zwaar commercieel focus uit die aanstelling. We gaan het dus zien. Brama, ik snap niet dat ze hem aanhouden. Maar goed, hij deed me vorig seizoen best verbazen als aanjager. Ik vind het een beperkte speler, tikkie-terug-wout. Maar kijk je naar de spelers die binnen zijn gekomen of wie ze vast hebben weten te houden dan mogen we best tevreden zijn. Het EK zorgt voor beperkte beweging op de transfermarkt, dus huurlingen zullen eerst binnendruppelen.

      Volgend seizoen is het zaak dat ze Bosch (in de brama-rol) Zerrouki, Roemeratoe en en anderen cultiveren. Onze pech was dat deze gozertjes de tweede seizoenshelft geen handvaten hadden in het veld. Onze verdediging deed het prima, met Pierri. We hadden een doelsaldo van 0. Hetgeen prima is voor een middenmoter.

      Je schrijven duidt op een compleet gebrek aan inhoudelijke kennis of relativerend vermogen. Het erge is dat je zelfs niet kunt aantonen hetgeen voor je neus gaande is. Je kiest dus voor het negatieve, omdat het veel makkelijker is om open deuren in te trappen. Veel makkelijker is om te zeiken over alles wat je niet aanstaat. Met jou gaan we de oorlog inderdaad niet winnen, maar laten we eerlijk zijn: Als wij degraderen, dan zit jij in Almelo.
    Wat een lang verhaal. Waar kan ik de samenvatting lezen?
  • 20 Jun 2021 om 21:47
    • Quote van 20 Jun 2021 om 21:46
      Je teksten zijn niet bijzonder slim. Je klaagt, maar geeft zelf al aan waar het aan ligt in vorm van een klacht. Je wil nadenken, maar snapt niet helemaal hoe het werkt.

      Ik zal 1 poging doen.

      Je staat onder curatele. Je kunt geen lange contracten afsluiten. Dergelijke contracten wegen zwaar op de balans, vanwege oplopende kosten. Het risico is simpelweg lager met korte contracten,

      We zouden operationaal break even draaien, maar corona stuwt ons weer in de min. Het is schier onmogelijk om beleid te voeren met een financiele molensteen om de nek.

      Je zeikt over beleid. Het beleid is overduidelijk te zien. Huren van NL velden. Weg met de exoten. Dat is de grootste verandering, hetgeen ons zeer zeker de eerste seizoenshelft veel punten heeft opgeleverd.

      Eigen jeugd en de academie. Daaruit spreekt gedegen beleid. Onze spelers in het veld. Een academie in vorm van een samenwerking dat ons het grootste afzetgebied in NL oplevert. Dat plan is bestaat al sedert 2003, dat plan is een subliem plan. We hebben enkel de overhand verloren, spelers kunnen nu voor Heracles kiezen.

      Degraderen zouden we vorig seizoen. Corona heeft dit voorkomen. Dit is geen feit, maar onder Garcia gingen we keihard richting nacompetitie. Iets wat we niet zouden overleven. Je zou dus onmeunig blij moeten zijn met de 10de plek. En ja, het was tenenkrommend de laatste 10 wedstrijden. Dat heeft redenen, blessures van sleutelspelers.

      Streuer legt meer spelers vast dan in voorgaande jaren in dit stadium. Met Ted was het veel geleuter en veel dom gezwets over zijn spelers.

      Wat jij vooral niet begrijpt is: Beleid = Tijd. Jij wil NU verbetering zien. Jij wil NU resultaten zien. Het feit is dat hetgeen ze in het laatste jaar in hebben gevoerd niet zomaar 1,2,3 tot uiting komt. Daar gaat tijd overheen. Maar, de financiele molensteen blijft een FEIT dat je dwing om pleister te plakken op een gapende wond. Dat geeft de indruk dat het allemaal korte termijn denken is. Dat is ook zo, daar had Ted ook last van.

      FC Twente drijft op opportunisme, liefde en binding. Succes komt inderdaad met positieve mensen met een positieve houding. Als we allemaal zouden gaan lopen janken over de open deuren die jij in zou willen trappen, dan zouden we inderdaad over een jaar of twee niet meer bestaan zoals jij stelt. Ware het niet dat als je de Twente geschiedenis kent, je weet.... wij gaan niet kapot. Zelfs degradatie kunnen wij overleven.

      ..................
    ....................
    Je kunt jezelf dus schouderklopjes geven over hetgeen voorspelbaar is, je kristallenbol der open deurenzeuren is indicatie van een slapjanus zonder spierballen. Ook nog eens een blinde slapjanus, want progressie is er weldegelijk. Neem de aanstellingen in sleutelposities.

    Is het allemaal koek en ei? Nee. Absoluut niet. Streuer gaat weldra weg en dan MOET er iemand komen voor de lange termijn. Ik hoop op Jan Vennegoor, ideale kandidaat. Dan hebben we de nieuwe AD, ik snap daar helemaal niets van. Maar slimmere mensen dan ik hebben die aanstelling gedaan, en er spreek een zwaar commercieel focus uit die aanstelling. We gaan het dus zien. Brama, ik snap niet dat ze hem aanhouden. Maar goed, hij deed me vorig seizoen best verbazen als aanjager. Ik vind het een beperkte speler, tikkie-terug-wout. Maar kijk je naar de spelers die binnen zijn gekomen of wie ze vast hebben weten te houden dan mogen we best tevreden zijn. Het EK zorgt voor beperkte beweging op de transfermarkt, dus huurlingen zullen eerst binnendruppelen.

    Volgend seizoen is het zaak dat ze Bosch (in de brama-rol) Zerrouki, Roemeratoe en en anderen cultiveren. Onze pech was dat deze gozertjes de tweede seizoenshelft geen handvaten hadden in het veld. Onze verdediging deed het prima, met Pierri. We hadden een doelsaldo van 0. Hetgeen prima is voor een middenmoter.

    Je schrijven duidt op een compleet gebrek aan inhoudelijke kennis of relativerend vermogen. Het erge is dat je zelfs niet kunt aantonen hetgeen voor je neus gaande is. Je kiest dus voor het negatieve, omdat het veel makkelijker is om open deuren in te trappen. Veel makkelijker is om te zeiken over alles wat je niet aanstaat. Met jou gaan we de oorlog inderdaad niet winnen, maar laten we eerlijk zijn: Als wij degraderen, dan zit jij in Almelo.
  • 20 Jun 2021 om 21:46
    • Quote van 18 Jun 2021 om 19:58
      Blijkbaar lees je niet genoeg van me. Ik probeer dingen te doorzien. En tot nu toe heb ik achteraf nog geen ongelijk gekregen. Op dit moment ben het vooral niet eens met het korte termijn beleid om niet of nauwelijks financieel te investeren in eerste elftal. Terwijl vrijwel alle inkomsten naar aflossing van schulden gaat. Ik ga het hier niet weer uitleggen allemaal. Je zegt mijn reacties gelezen te hebben. Wat ik wel wil zeggen is wat ten grondslag aan mijn kritiek ligt. Ik ben bang dat we met het huidig beleid weer zullen degraderen. Dat zal hoogstwaarschijnlijk het einde van FC Twente zijn zoals wij de club kennen. De afgelopen jaren hebben bewezen dat deze gedachte niet onrealistisch is. Dus terwijl de meeste anderen hier juichen om de korte termijn successen, denk ik na over de (middel) lange termijn. En daar zie ik behoorlijk grote beren op de weg, waar anderen niet over na willen denken. Want dat is zogenaamd negatief. En negatief zijn is stom, volgens de meesten hier. Juichen is veel leuker! Daarom doen ze de ogen dicht voor "het negatieve" De toekomst zal uitwijzen wie er hier de "domme of stomme" is
    Je teksten zijn niet bijzonder slim. Je klaagt, maar geeft zelf al aan waar het aan ligt in vorm van een klacht. Je wil nadenken, maar snapt niet helemaal hoe het werkt.

    Ik zal 1 poging doen.

    Je staat onder curatele. Je kunt geen lange contracten afsluiten. Dergelijke contracten wegen zwaar op de balans, vanwege oplopende kosten. Het risico is simpelweg lager met korte contracten,

    We zouden operationaal break even draaien, maar corona stuwt ons weer in de min. Het is schier onmogelijk om beleid te voeren met een financiele molensteen om de nek.

    Je zeikt over beleid. Het beleid is overduidelijk te zien. Huren van NL velden. Weg met de exoten. Dat is de grootste verandering, hetgeen ons zeer zeker de eerste seizoenshelft veel punten heeft opgeleverd.

    Eigen jeugd en de academie. Daaruit spreekt gedegen beleid. Onze spelers in het veld. Een academie in vorm van een samenwerking dat ons het grootste afzetgebied in NL oplevert. Dat plan is bestaat al sedert 2003, dat plan is een subliem plan. We hebben enkel de overhand verloren, spelers kunnen nu voor Heracles kiezen.

    Degraderen zouden we vorig seizoen. Corona heeft dit voorkomen. Dit is geen feit, maar onder Garcia gingen we keihard richting nacompetitie. Iets wat we niet zouden overleven. Je zou dus onmeunig blij moeten zijn met de 10de plek. En ja, het was tenenkrommend de laatste 10 wedstrijden. Dat heeft redenen, blessures van sleutelspelers.

    Streuer legt meer spelers vast dan in voorgaande jaren in dit stadium. Met Ted was het veel geleuter en veel dom gezwets over zijn spelers.

    Wat jij vooral niet begrijpt is: Beleid = Tijd. Jij wil NU verbetering zien. Jij wil NU resultaten zien. Het feit is dat hetgeen ze in het laatste jaar in hebben gevoerd niet zomaar 1,2,3 tot uiting komt. Daar gaat tijd overheen. Maar, de financiele molensteen blijft een FEIT dat je dwing om pleister te plakken op een gapende wond. Dat geeft de indruk dat het allemaal korte termijn denken is. Dat is ook zo, daar had Ted ook last van.

    FC Twente drijft op opportunisme, liefde en binding. Succes komt inderdaad met positieve mensen met een positieve houding. Als we allemaal zouden gaan lopen janken over de open deuren die jij in zou willen trappen, dan zouden we inderdaad over een jaar of twee niet meer bestaan zoals jij stelt. Ware het niet dat als je de Twente geschiedenis kent, je weet.... wij gaan niet kapot. Zelfs degradatie kunnen wij overleven.

    ..................
  • 20 Jun 2021 om 21:21
    • Quote van 20 Jun 2021 om 21:03
      Locadia verdiende in US 600000 dollar,en ten Hag en Overmars willen hem echt houden,als hij bijtekent zitten we goed,Ilic vind ik ook niks tweede vd Paar,of Holscher,geen drive en honger meer,teveel geld,grote auto,fotomodel als vriendin enz,eeuwige talenten zijn dat,komt vanzelf wel weer wat bij,hun maken de keuzes,wij zijn de toeschouwers,
    Ekkelenkamp zou prima zijn. Locadia een regelrechte stunt. Die zou voor bijna de hele eredivisie op de top 4 na een echte versterking zijn. Maar dat zal er ook aan liggen hoe ver Twente is met die 2e spits en hoe het met ulgalde ervoor staat of ze überhaupt proberen locadia deze kant op te halen. Al zou hij ook prima vanaf links buiten kunnen spelen. Goeie vrije trap. Locadia binnen halen dan haal je ook een top speler in huis. Was echt fan van hem toen hij eredivisie speelde.
  • 20 Jun 2021 om 21:03
    • Quote van 20 Jun 2021 om 20:49
      Troupee als stand in zou mooi zijn, geen basis. Locadia verdient 2.8 miljoen per jaar, ilic huren zou ik ook niet doen. Loopt van Leeuwen in de weg. Ekkelenkamp moet je niet op wachten want die wordt toch verkocht
    Locadia verdiende in US 600000 dollar,en ten Hag en Overmars willen hem echt houden,als hij bijtekent zitten we goed,Ilic vind ik ook niks tweede vd Paar,of Holscher,geen drive en honger meer,teveel geld,grote auto,fotomodel als vriendin enz,eeuwige talenten zijn dat,komt vanzelf wel weer wat bij,hun maken de keuzes,wij zijn de toeschouwers,
  • 20 Jun 2021 om 20:54
    • Quote van 20 Jun 2021 om 16:55
      Speelt er iets concreets voor die 3 dan eppie? Zou het heel jammer vinden. Nog een jaar dan zijn oosterwolde en zerrouki veel meer waard en nu hebben ze nog nooit een volle veste mee gemaakt. Ik hoop dat menig en roemeratoe als eersten worden verkocht.
    Menig wil alleen naar utrecht,zal 7 a 8 ton waard zijn,dank aan ted,die heeft hem voor niets gehaald,zerroukki doet het goed bij algerije,franse clubs hebben veel geld,en oosterwolde is afwachten,staat op heel wat lijstjes,persoonlijk denk ik dat de kans dat hij 10 procent is,als je ziet hoe Dumfries voetbalt,kan hij ook,zou het jammer vinden,maar hij word echt niet voor een appel en een ei verkocht,en er komt altijd wat nieuws bovendrijven,we zullen zien wat er gebeurt
  • 20 Jun 2021 om 20:54
    • Quote van 20 Jun 2021 om 16:55
      Speelt er iets concreets voor die 3 dan eppie? Zou het heel jammer vinden. Nog een jaar dan zijn oosterwolde en zerrouki veel meer waard en nu hebben ze nog nooit een volle veste mee gemaakt. Ik hoop dat menig en roemeratoe als eersten worden verkocht.
    Menig wil alleen naar utrecht,zal 7 a 8 ton waard zijn,dank aan ted,die heeft hem voor niets gehaald,zerroukki doet het goed bij algerije,franse clubs hebben veel geld,en oosterwolde is afwachten,staat op heel wat lijstjes,persoonlijk denk ik dat de kans dat hij 10 procent is,als je ziet hoe Dumfries voetbalt,kan hij ook,zou het jammer vinden,maar hij word echt niet voor een appel en een ei verkocht,en er komt altijd wat nieuws bovendrijven,we zullen zien wat er gebeurt
  • 20 Jun 2021 om 20:49
    • Quote van 20 Jun 2021 om 20:43
      Moeten er eerst wat verlengen,Ilic en Ekkelenkamp,ebuehi is afgehaakt,Troupee misschien,en Locadia moet terug naar Brigthon,optie Cinciinnati niet gelicht,nog jaar contract,zou goede zijn toch,maar lijkt me haast onmogelijk,afwachten,
    Troupee als stand in zou mooi zijn, geen basis. Locadia verdient 2.8 miljoen per jaar, ilic huren zou ik ook niet doen. Loopt van Leeuwen in de weg. Ekkelenkamp moet je niet op wachten want die wordt toch verkocht
  • 20 Jun 2021 om 20:43
    • Quote van 20 Jun 2021 om 17:25
      Ik ook hoop dat er snel nog wat nieuwe spelers bij komen en ik kijk er naar uit weer volle bak kan het niet afwachten.
    Moeten er eerst wat verlengen,Ilic en Ekkelenkamp,ebuehi is afgehaakt,Troupee misschien,en Locadia moet terug naar Brigthon,optie Cinciinnati niet gelicht,nog jaar contract,zou goede zijn toch,maar lijkt me haast onmogelijk,afwachten,
  • 20 Jun 2021 om 20:22
    • Quote van 20 Jun 2021 om 12:21
      We zullen zien. Ik hoop dat je onthoud wat hier nu de reacties zijn van velen. Ik hoop dat ik ongelijk krijg, en dat je me er over een jaar of drie aan kunt herinneren. Als dat niet kan weten we dat één van de partijen er niet meer is.
    Wat lult je nou, ik heb gelijk? Waarmee? De situatie die jij schetst kan niet. Dus ik zou adviseren hier geen onzin meer te verkopen. Ga lekker je mening delen op Frusti.nl
  • 20 Jun 2021 om 18:45
    • Quote van 20 Jun 2021 om 16:49
      Nog een week voor de eerste officiële training,trouwens Hilgers,Bruns,Staring,van Leeuwen,enRots zijn al begonnen met trainen met Eulderink,op naar het nieuwe seizoen met een volle Veste,heb er nu al zin aan.
    Jong Twente dus.....moet vlot wat bijkomen, het is zo augustus.
  • 20 Jun 2021 om 17:46
    Zerouki en Oosterwolde zijn de spelers als ze nog een jaar blijven het meeste geld gaan opleveren.
  • 20 Jun 2021 om 17:43
    • Quote van 20 Jun 2021 om 17:30
      Menig en Roemeratoe hebben niet veel waarde , het "Grote " geld moet van de andere 2 komen
    Roemeratoe verkijk je je op. Die is zelfs 2 ton meer waard dan oosterwolde. 1,4 volgens transfermarkt en oosterwolde is 1.2 maar die begon dit seizoen met een waarde van 100.000. Maar je moet hopen dat je die allebei nog een jaar vast kunt houden
  • 20 Jun 2021 om 17:30
    • Quote van 20 Jun 2021 om 16:55
      Speelt er iets concreets voor die 3 dan eppie? Zou het heel jammer vinden. Nog een jaar dan zijn oosterwolde en zerrouki veel meer waard en nu hebben ze nog nooit een volle veste mee gemaakt. Ik hoop dat menig en roemeratoe als eersten worden verkocht.
    Menig en Roemeratoe hebben niet veel waarde , het "Grote " geld moet van de andere 2 komen
  • 20 Jun 2021 om 17:25
    • Quote van 20 Jun 2021 om 16:49
      Nog een week voor de eerste officiële training,trouwens Hilgers,Bruns,Staring,van Leeuwen,enRots zijn al begonnen met trainen met Eulderink,op naar het nieuwe seizoen met een volle Veste,heb er nu al zin aan.
    Ik ook hoop dat er snel nog wat nieuwe spelers bij komen en ik kijk er naar uit weer volle bak kan het niet afwachten.
  • 20 Jun 2021 om 16:55
    • Quote van 20 Jun 2021 om 16:29
      Jij kunt helemaal niets beoordelen, totaal geen voetbal verstand,en je snapt nog steeds niet dat we de komende drie jaar nog onder curatele staan van de gemeente, zeg maar een soort Stadsbank,met de daarbij behorende verplichtingen qua aflossing van schulden,voorspel je dat Oosterwolde,Menig,en Zerroukki alle drie verkocht worden voor veel geld, jammer voor ons als supporters, maar goed voor de club,dan zijn de ergste financiële zorgen voorbij.
    Speelt er iets concreets voor die 3 dan eppie? Zou het heel jammer vinden. Nog een jaar dan zijn oosterwolde en zerrouki veel meer waard en nu hebben ze nog nooit een volle veste mee gemaakt. Ik hoop dat menig en roemeratoe als eersten worden verkocht.
  • 20 Jun 2021 om 16:49
    • Quote van 20 Jun 2021 om 14:58
      Je bent en blijft een grote dwaas niets meer en niets minder lulo
    Nog een week voor de eerste officiële training,trouwens Hilgers,Bruns,Staring,van Leeuwen,enRots zijn al begonnen met trainen met Eulderink,op naar het nieuwe seizoen met een volle Veste,heb er nu al zin aan.
  • 20 Jun 2021 om 16:43
    • Quote van 20 Jun 2021 om 15:07
      Je hebt nog nooit gelijk gehad. Als het aan jou lag zaten schreuder van der laan en al dat andere gespuis waar jij blind achteraan liep er nog.
    100+
  • 20 Jun 2021 om 16:29
    • Quote van 20 Jun 2021 om 12:21
      We zullen zien. Ik hoop dat je onthoud wat hier nu de reacties zijn van velen. Ik hoop dat ik ongelijk krijg, en dat je me er over een jaar of drie aan kunt herinneren. Als dat niet kan weten we dat één van de partijen er niet meer is.
    Jij kunt helemaal niets beoordelen, totaal geen voetbal verstand,en je snapt nog steeds niet dat we de komende drie jaar nog onder curatele staan van de gemeente, zeg maar een soort Stadsbank,met de daarbij behorende verplichtingen qua aflossing van schulden,voorspel je dat Oosterwolde,Menig,en Zerroukki alle drie verkocht worden voor veel geld, jammer voor ons als supporters, maar goed voor de club,dan zijn de ergste financiële zorgen voorbij.
  • 20 Jun 2021 om 15:07
    • Quote van 20 Jun 2021 om 12:12
      En ik heb nog steeds gelijk
    Je hebt nog nooit gelijk gehad. Als het aan jou lag zaten schreuder van der laan en al dat andere gespuis waar jij blind achteraan liep er nog.
  • 20 Jun 2021 om 14:58
    • Quote van 20 Jun 2021 om 12:21
      We zullen zien. Ik hoop dat je onthoud wat hier nu de reacties zijn van velen. Ik hoop dat ik ongelijk krijg, en dat je me er over een jaar of drie aan kunt herinneren. Als dat niet kan weten we dat één van de partijen er niet meer is.
    Je bent en blijft een grote dwaas niets meer en niets minder lulo
  • 20 Jun 2021 om 13:03
    • Quote van 20 Jun 2021 om 12:21
      We zullen zien. Ik hoop dat je onthoud wat hier nu de reacties zijn van velen. Ik hoop dat ik ongelijk krijg, en dat je me er over een jaar of drie aan kunt herinneren. Als dat niet kan weten we dat één van de partijen er niet meer is.
    Hey Einstein je blijft mijn vraag ontwijken. Hoe wil je aan het geld komen om spelers te kopen? En aflossing is een VERPLICHTING en geen vrijheid blijheid zoals jij kennelijk in je dromen denkt. Ik zie alleen maar blabla maar geen enkele concrete oplossing hoe aan het geld te komen. Zal er maar niet op wedden dat ik nu een antwoord krijg wat hour snijd.
  • 20 Jun 2021 om 12:21
    • Quote van 19 Jun 2021 om 15:54
      Dat je kritisch bent is erg goed maar het moet wel kloppend zijn. Net genoeg punten gehaald klopt helemaal niks van. We zijn 18 punten boven de directe degradatieplekken geëindigd.... Ook waren die punten die we gehaald hebben helemaal geen mazzel maar met goed voetbal bij elkaar gespeeld. Er zijn echt wel dingen aan te merken op vorig seizoen en niet alles wat Streuer en Jans hebben gedaan is goed geweest maar we zijn ver boven de doelstelling van voor het seizoen geëindigd en Streuer haalt nu met Misidjan en Unnerstall al 2 kwalitatief goede spelers binnen. Ook is Julio verlengd en blijft Cerny waarschijnlijk. Logisch dat er redelijk veel optimisme is toch?
    We zullen zien. Ik hoop dat je onthoud wat hier nu de reacties zijn van velen. Ik hoop dat ik ongelijk krijg, en dat je me er over een jaar of drie aan kunt herinneren. Als dat niet kan weten we dat één van de partijen er niet meer is.
  • 20 Jun 2021 om 12:12
    • Quote van 19 Jun 2021 om 17:09
      Hier lang niet meer geweest , er is niets veranderd. Je bent nog steeds een lul.
    En ik heb nog steeds gelijk
  • 19 Jun 2021 om 22:27
    • Quote van 19 Jun 2021 om 14:57
      Ga allemaal lekker meelopen in de polonaise, en stop met zelf nadenken. Hebben we al vaker gezien hier, en we weten hoe dat is afgelopen. Toen waren er ook maar 1 of 2 mensen die ons waarschuwden. Die werden toen ook belachelijk gemaakt. Als we nog een keer degraderen, kun je in Almelo polonaise gaan lopen, want in de Veste zal het dan erg stil zijn, .................. en blijven. Negatief hè? Terwijl het nu juist zo goed gaat, of niet. (Vorig jaar gered door Corona, dit jaar puur de mazzel gehad dat we in de eerste maanden net voldoende punten gehaald hebben. Na de winterstop was onze club dramatisch slecht. Eredivisie onwaardig! ) Ik hoop dat ik ongelijk krijg.
    Imbeciel........
  • 19 Jun 2021 om 22:01
    • Quote van 19 Jun 2021 om 17:09
      Hier lang niet meer geweest , er is niets veranderd. Je bent nog steeds een lul.
    +1000
  • 19 Jun 2021 om 18:54
    • Quote van 19 Jun 2021 om 17:54
      waarom krijg ik nooit zon podium hier als die SSer-:((
    Jij strijkt ook niet de mensen tegen de haren in als ss.het zijn meest negatieve reacties maar goed dat is ook aandacht. Zal er wel een harde plasser van krijgen.
  • 19 Jun 2021 om 17:54
    waarom krijg ik nooit zon podium hier als die SSer-:((
  • 19 Jun 2021 om 17:09
    • Quote van 19 Jun 2021 om 14:57
      Ga allemaal lekker meelopen in de polonaise, en stop met zelf nadenken. Hebben we al vaker gezien hier, en we weten hoe dat is afgelopen. Toen waren er ook maar 1 of 2 mensen die ons waarschuwden. Die werden toen ook belachelijk gemaakt. Als we nog een keer degraderen, kun je in Almelo polonaise gaan lopen, want in de Veste zal het dan erg stil zijn, .................. en blijven. Negatief hè? Terwijl het nu juist zo goed gaat, of niet. (Vorig jaar gered door Corona, dit jaar puur de mazzel gehad dat we in de eerste maanden net voldoende punten gehaald hebben. Na de winterstop was onze club dramatisch slecht. Eredivisie onwaardig! ) Ik hoop dat ik ongelijk krijg.
    Hier lang niet meer geweest , er is niets veranderd. Je bent nog steeds een lul.
  • 19 Jun 2021 om 16:37
    • Quote van 19 Jun 2021 om 15:48
      Man je moet jou gebruiks naam veranderen in drama supporter . Wat een onzin wat je schrijft elke club is afhankelijk van geluk en toevalligheden . En als fctwente na de winterstop iets.meerbgeluk had gehad met beslissingen var en scheidsrechters met blessures bij spelers en het benutten van mogelijkheden en kansen. Had fctwente 20 punten meer gehad na 34 wedstrijden dat is de realiteit . En had je nu als drama supporter de polonaise gelopen ..
    Eens 100+
  • 19 Jun 2021 om 15:58
    • Quote van 19 Jun 2021 om 14:57
      Ga allemaal lekker meelopen in de polonaise, en stop met zelf nadenken. Hebben we al vaker gezien hier, en we weten hoe dat is afgelopen. Toen waren er ook maar 1 of 2 mensen die ons waarschuwden. Die werden toen ook belachelijk gemaakt. Als we nog een keer degraderen, kun je in Almelo polonaise gaan lopen, want in de Veste zal het dan erg stil zijn, .................. en blijven. Negatief hè? Terwijl het nu juist zo goed gaat, of niet. (Vorig jaar gered door Corona, dit jaar puur de mazzel gehad dat we in de eerste maanden net voldoende punten gehaald hebben. Na de winterstop was onze club dramatisch slecht. Eredivisie onwaardig! ) Ik hoop dat ik ongelijk krijg.
    Ik will maar 1 antwoord van je. Hoe denk je het voor elkaar te krijgen om niet af te lossen. Want je laat weer een boel blabla horen maar geen enkele concrete oplossing.
  • 19 Jun 2021 om 15:54
    • Quote van 19 Jun 2021 om 14:57
      Ga allemaal lekker meelopen in de polonaise, en stop met zelf nadenken. Hebben we al vaker gezien hier, en we weten hoe dat is afgelopen. Toen waren er ook maar 1 of 2 mensen die ons waarschuwden. Die werden toen ook belachelijk gemaakt. Als we nog een keer degraderen, kun je in Almelo polonaise gaan lopen, want in de Veste zal het dan erg stil zijn, .................. en blijven. Negatief hè? Terwijl het nu juist zo goed gaat, of niet. (Vorig jaar gered door Corona, dit jaar puur de mazzel gehad dat we in de eerste maanden net voldoende punten gehaald hebben. Na de winterstop was onze club dramatisch slecht. Eredivisie onwaardig! ) Ik hoop dat ik ongelijk krijg.
    Dat je kritisch bent is erg goed maar het moet wel kloppend zijn. Net genoeg punten gehaald klopt helemaal niks van. We zijn 18 punten boven de directe degradatieplekken geëindigd.... Ook waren die punten die we gehaald hebben helemaal geen mazzel maar met goed voetbal bij elkaar gespeeld. Er zijn echt wel dingen aan te merken op vorig seizoen en niet alles wat Streuer en Jans hebben gedaan is goed geweest maar we zijn ver boven de doelstelling van voor het seizoen geëindigd en Streuer haalt nu met Misidjan en Unnerstall al 2 kwalitatief goede spelers binnen. Ook is Julio verlengd en blijft Cerny waarschijnlijk. Logisch dat er redelijk veel optimisme is toch?
  • 19 Jun 2021 om 15:48
    • Quote van 19 Jun 2021 om 14:57
      Ga allemaal lekker meelopen in de polonaise, en stop met zelf nadenken. Hebben we al vaker gezien hier, en we weten hoe dat is afgelopen. Toen waren er ook maar 1 of 2 mensen die ons waarschuwden. Die werden toen ook belachelijk gemaakt. Als we nog een keer degraderen, kun je in Almelo polonaise gaan lopen, want in de Veste zal het dan erg stil zijn, .................. en blijven. Negatief hè? Terwijl het nu juist zo goed gaat, of niet. (Vorig jaar gered door Corona, dit jaar puur de mazzel gehad dat we in de eerste maanden net voldoende punten gehaald hebben. Na de winterstop was onze club dramatisch slecht. Eredivisie onwaardig! ) Ik hoop dat ik ongelijk krijg.
    Man je moet jou gebruiks naam veranderen in drama supporter . Wat een onzin wat je schrijft elke club is afhankelijk van geluk en toevalligheden . En als fctwente na de winterstop iets.meerbgeluk had gehad met beslissingen var en scheidsrechters met blessures bij spelers en het benutten van mogelijkheden en kansen. Had fctwente 20 punten meer gehad na 34 wedstrijden dat is de realiteit . En had je nu als drama supporter de polonaise gelopen ..
  • 19 Jun 2021 om 15:33
    • Quote van 19 Jun 2021 om 14:57
      Ga allemaal lekker meelopen in de polonaise, en stop met zelf nadenken. Hebben we al vaker gezien hier, en we weten hoe dat is afgelopen. Toen waren er ook maar 1 of 2 mensen die ons waarschuwden. Die werden toen ook belachelijk gemaakt. Als we nog een keer degraderen, kun je in Almelo polonaise gaan lopen, want in de Veste zal het dan erg stil zijn, .................. en blijven. Negatief hè? Terwijl het nu juist zo goed gaat, of niet. (Vorig jaar gered door Corona, dit jaar puur de mazzel gehad dat we in de eerste maanden net voldoende punten gehaald hebben. Na de winterstop was onze club dramatisch slecht. Eredivisie onwaardig! ) Ik hoop dat ik ongelijk krijg.
    Je roept constant, maar komt niet met oplossingen. Ja je zegt wat er gedaan moet worden, maar die mogelijkheid is er nu nog niet. Men moet aflossen. Dus wat heeft dit te maken met het feit dat we als kudde achter elkaar lopen. Duik in het zwembad en koel wat af.
  • 19 Jun 2021 om 15:08
    • Quote van 19 Jun 2021 om 14:57
      Ga allemaal lekker meelopen in de polonaise, en stop met zelf nadenken. Hebben we al vaker gezien hier, en we weten hoe dat is afgelopen. Toen waren er ook maar 1 of 2 mensen die ons waarschuwden. Die werden toen ook belachelijk gemaakt. Als we nog een keer degraderen, kun je in Almelo polonaise gaan lopen, want in de Veste zal het dan erg stil zijn, .................. en blijven. Negatief hè? Terwijl het nu juist zo goed gaat, of niet. (Vorig jaar gered door Corona, dit jaar puur de mazzel gehad dat we in de eerste maanden net voldoende punten gehaald hebben. Na de winterstop was onze club dramatisch slecht. Eredivisie onwaardig! ) Ik hoop dat ik ongelijk krijg.
    Doe maar rustig Wallace het busje komt je zo ophalen met je tabletjes. Dan ziet de wereld er weer beter uit.
  • 19 Jun 2021 om 14:57
    • Quote van 19 Jun 2021 om 12:39
      Klasse verwoord Thai......
    Ga allemaal lekker meelopen in de polonaise, en stop met zelf nadenken. Hebben we al vaker gezien hier, en we weten hoe dat is afgelopen. Toen waren er ook maar 1 of 2 mensen die ons waarschuwden. Die werden toen ook belachelijk gemaakt. Als we nog een keer degraderen, kun je in Almelo polonaise gaan lopen, want in de Veste zal het dan erg stil zijn, .................. en blijven. Negatief hè? Terwijl het nu juist zo goed gaat, of niet. (Vorig jaar gered door Corona, dit jaar puur de mazzel gehad dat we in de eerste maanden net voldoende punten gehaald hebben. Na de winterstop was onze club dramatisch slecht. Eredivisie onwaardig! ) Ik hoop dat ik ongelijk krijg.
  • 19 Jun 2021 om 12:39
    • Quote van 19 Jun 2021 om 10:04
      Wie de domme of de stomme is zullen we nooit achter komen omdat jouw ideeen volkomen onrealistisch zijn. Jij doet alsof aflossingen een vrijblijvend iets is en dat je daar zo maar even mee kunt stoppen en van dat geld spelers kunt kopen. Even wakker worden, aflossingen zijn VERPLICHTINGEN. Onze schuldeisers zijn ook geen supporters die wel even met de hand over het hart strijken als jouw plannetje zou mislukken maar zakenmensen die hun geleende geld terug willen zien. Verder ga je er zonder ook maar een seconde over na te denken aan voorbij dat Twente min of meer onder curatele staat van de gemeente. Zonder de garantstelling hadden de schuldeisers allang het faillisement aangevraagd. En de gemeente zal jouw soort wanbeleid nooit toestaan. Maar stel nu eens dat het wel zou kunnen dan wil jij Russiche roulette spelen met de club. Je wilt niet aflossen en het geld in een speler steken. Stel nu een dat we 2 millioen in een speler hadden gestoken. Laten we hen Cerny noemen. En op een koude Januari dag in Amsterdam raakt Cerny geblesseerd en kan nooit meer voetballen. Resultaat: 2 miljoen weg en niet afgelost. Nu neem ik een keer de negatieve insteek maar wel om jouw luchtballon door te prikken. Het is je al vele malen verteld hier maar je blijft je kop in het zand steken. Heb ook niet de illusie dat het dit keer tot je door zal dringen. Sinds het aantreden van van der Kraan en Streuer wordt er eindelijk een verstandig beleid gevoerd. Als ik al een wens zou hebben voor de Kerst dan zou ik willen dat deze mannen 10 jaar jonger waren en nog lang bij ons zouden blijven. De transfer periode is nog niet echt begonnen en ik vrees dat Oosterwolde en Zerrouki voor ons niet te behouden zullen zijn. Ik hoop dat het geld wat binnenkomt gebruikt word om versneld af te lossen want tot het moment dat we van die molensteen om onze nek verlost zijn kunnen we niet vooruit kijken en lange termijn beleid maken. En die molensteen raken we niet kwijt door Russiche roulette te spelen want je kan de kogel ook in de kop krijgen en alsnog failliet gaan.
    Klasse verwoord Thai......
  • 19 Jun 2021 om 12:17
    • Quote van 19 Jun 2021 om 10:04
      Wie de domme of de stomme is zullen we nooit achter komen omdat jouw ideeen volkomen onrealistisch zijn. Jij doet alsof aflossingen een vrijblijvend iets is en dat je daar zo maar even mee kunt stoppen en van dat geld spelers kunt kopen. Even wakker worden, aflossingen zijn VERPLICHTINGEN. Onze schuldeisers zijn ook geen supporters die wel even met de hand over het hart strijken als jouw plannetje zou mislukken maar zakenmensen die hun geleende geld terug willen zien. Verder ga je er zonder ook maar een seconde over na te denken aan voorbij dat Twente min of meer onder curatele staat van de gemeente. Zonder de garantstelling hadden de schuldeisers allang het faillisement aangevraagd. En de gemeente zal jouw soort wanbeleid nooit toestaan. Maar stel nu eens dat het wel zou kunnen dan wil jij Russiche roulette spelen met de club. Je wilt niet aflossen en het geld in een speler steken. Stel nu een dat we 2 millioen in een speler hadden gestoken. Laten we hen Cerny noemen. En op een koude Januari dag in Amsterdam raakt Cerny geblesseerd en kan nooit meer voetballen. Resultaat: 2 miljoen weg en niet afgelost. Nu neem ik een keer de negatieve insteek maar wel om jouw luchtballon door te prikken. Het is je al vele malen verteld hier maar je blijft je kop in het zand steken. Heb ook niet de illusie dat het dit keer tot je door zal dringen. Sinds het aantreden van van der Kraan en Streuer wordt er eindelijk een verstandig beleid gevoerd. Als ik al een wens zou hebben voor de Kerst dan zou ik willen dat deze mannen 10 jaar jonger waren en nog lang bij ons zouden blijven. De transfer periode is nog niet echt begonnen en ik vrees dat Oosterwolde en Zerrouki voor ons niet te behouden zullen zijn. Ik hoop dat het geld wat binnenkomt gebruikt word om versneld af te lossen want tot het moment dat we van die molensteen om onze nek verlost zijn kunnen we niet vooruit kijken en lange termijn beleid maken. En die molensteen raken we niet kwijt door Russiche roulette te spelen want je kan de kogel ook in de kop krijgen en alsnog failliet gaan.
    Goed verwoord.
  • 19 Jun 2021 om 12:05
    • Quote van 19 Jun 2021 om 11:34
      Je bent het toch niet alweer met me eens hahaha.
    Haha ja helaas wel ;) kan niet ontkennen dat je af en toe gelijk hebt. Maar doe dat nou niet te vaak hé, kan niet zo goed tegen teveel veranderingen;) haha
  • 19 Jun 2021 om 12:04
    • Quote van 19 Jun 2021 om 03:59
      Waarom zou ik veranderen? Tot nu toe heb ik achteraf steeds gelijk gekregen. En ik sta achter mijn redenatie en waai niet met elke populaire wind mee. Wat ik schrijf is steeds goed onderbouwd. Dat kun je niet zeggen van uitspraken als "totaal gestoord"
    Je bent alleen maar negatief en denkt dat alles mis gaat terwijl we juist nu op de goede weg zijn. En weer is het niet goed voor jou, al kwamen Ronaldo, Messi, Naymar, Mbape hier ballen was het het nog niet goed volgens jou. Bah om ziek van te worden je blijft het hele gebeuren steeds maar af zeiken. Ook nu onder JS weer. Man ga weer lekker een half jaar onder die steen van je, want je moet toch zien dat de meesten hier positief zijn. Dus hup onder die steen weer.
  • 19 Jun 2021 om 11:59
    • Quote van 19 Jun 2021 om 08:36
      Heel het amateurvoetbal heeft 1.5 jaar plat gelegen ( Corona) en denk jij dat die gasten er gelijk staan? Dat is een proces waar ze nu mee bezig zijn. Onder streuer/Jans mochten de eerste broekies meedoen. Een gemixt elftal moet je hebben 70 procent ervaring en de rest jeugd invalbeurten anders ga je op je bek en speel je snel KKD
    Precies Messi dat heb je perfect gezegd, met allemaal dat jonge spul ga je regelre ht de Kkd in. En de verdeling talent, ervaring die je noemt is goed zo denk ik ook.
  • 19 Jun 2021 om 11:56
    • Quote van 19 Jun 2021 om 10:04
      Wie de domme of de stomme is zullen we nooit achter komen omdat jouw ideeen volkomen onrealistisch zijn. Jij doet alsof aflossingen een vrijblijvend iets is en dat je daar zo maar even mee kunt stoppen en van dat geld spelers kunt kopen. Even wakker worden, aflossingen zijn VERPLICHTINGEN. Onze schuldeisers zijn ook geen supporters die wel even met de hand over het hart strijken als jouw plannetje zou mislukken maar zakenmensen die hun geleende geld terug willen zien. Verder ga je er zonder ook maar een seconde over na te denken aan voorbij dat Twente min of meer onder curatele staat van de gemeente. Zonder de garantstelling hadden de schuldeisers allang het faillisement aangevraagd. En de gemeente zal jouw soort wanbeleid nooit toestaan. Maar stel nu eens dat het wel zou kunnen dan wil jij Russiche roulette spelen met de club. Je wilt niet aflossen en het geld in een speler steken. Stel nu een dat we 2 millioen in een speler hadden gestoken. Laten we hen Cerny noemen. En op een koude Januari dag in Amsterdam raakt Cerny geblesseerd en kan nooit meer voetballen. Resultaat: 2 miljoen weg en niet afgelost. Nu neem ik een keer de negatieve insteek maar wel om jouw luchtballon door te prikken. Het is je al vele malen verteld hier maar je blijft je kop in het zand steken. Heb ook niet de illusie dat het dit keer tot je door zal dringen. Sinds het aantreden van van der Kraan en Streuer wordt er eindelijk een verstandig beleid gevoerd. Als ik al een wens zou hebben voor de Kerst dan zou ik willen dat deze mannen 10 jaar jonger waren en nog lang bij ons zouden blijven. De transfer periode is nog niet echt begonnen en ik vrees dat Oosterwolde en Zerrouki voor ons niet te behouden zullen zijn. Ik hoop dat het geld wat binnenkomt gebruikt word om versneld af te lossen want tot het moment dat we van die molensteen om onze nek verlost zijn kunnen we niet vooruit kijken en lange termijn beleid maken. En die molensteen raken we niet kwijt door Russiche roulette te spelen want je kan de kogel ook in de kop krijgen en alsnog failliet gaan.
    Thai , mee eens
  • 19 Jun 2021 om 11:34
    • Quote van 19 Jun 2021 om 11:10
      100+
    Je bent het toch niet alweer met me eens hahaha.
  • 19 Jun 2021 om 11:14
    • Quote van 19 Jun 2021 om 10:04
      Wie de domme of de stomme is zullen we nooit achter komen omdat jouw ideeen volkomen onrealistisch zijn. Jij doet alsof aflossingen een vrijblijvend iets is en dat je daar zo maar even mee kunt stoppen en van dat geld spelers kunt kopen. Even wakker worden, aflossingen zijn VERPLICHTINGEN. Onze schuldeisers zijn ook geen supporters die wel even met de hand over het hart strijken als jouw plannetje zou mislukken maar zakenmensen die hun geleende geld terug willen zien. Verder ga je er zonder ook maar een seconde over na te denken aan voorbij dat Twente min of meer onder curatele staat van de gemeente. Zonder de garantstelling hadden de schuldeisers allang het faillisement aangevraagd. En de gemeente zal jouw soort wanbeleid nooit toestaan. Maar stel nu eens dat het wel zou kunnen dan wil jij Russiche roulette spelen met de club. Je wilt niet aflossen en het geld in een speler steken. Stel nu een dat we 2 millioen in een speler hadden gestoken. Laten we hen Cerny noemen. En op een koude Januari dag in Amsterdam raakt Cerny geblesseerd en kan nooit meer voetballen. Resultaat: 2 miljoen weg en niet afgelost. Nu neem ik een keer de negatieve insteek maar wel om jouw luchtballon door te prikken. Het is je al vele malen verteld hier maar je blijft je kop in het zand steken. Heb ook niet de illusie dat het dit keer tot je door zal dringen. Sinds het aantreden van van der Kraan en Streuer wordt er eindelijk een verstandig beleid gevoerd. Als ik al een wens zou hebben voor de Kerst dan zou ik willen dat deze mannen 10 jaar jonger waren en nog lang bij ons zouden blijven. De transfer periode is nog niet echt begonnen en ik vrees dat Oosterwolde en Zerrouki voor ons niet te behouden zullen zijn. Ik hoop dat het geld wat binnenkomt gebruikt word om versneld af te lossen want tot het moment dat we van die molensteen om onze nek verlost zijn kunnen we niet vooruit kijken en lange termijn beleid maken. En die molensteen raken we niet kwijt door Russiche roulette te spelen want je kan de kogel ook in de kop krijgen en alsnog failliet gaan.
    Goed verhaal Thai,Dit verhaal had ik ook al aan gegeven maar niet zo uitgebreid. Ik vind het ook logisch dat je wat kwaliteit huurde want een miskoop kun je als twente niet hebben. En trouwens alle clubs huren spelers alleen de ene iets meer dan de ander. Wij moeten meer vertrouwen op onze technische leiding.
  • 19 Jun 2021 om 11:10
    • Quote van 19 Jun 2021 om 10:04
      Wie de domme of de stomme is zullen we nooit achter komen omdat jouw ideeen volkomen onrealistisch zijn. Jij doet alsof aflossingen een vrijblijvend iets is en dat je daar zo maar even mee kunt stoppen en van dat geld spelers kunt kopen. Even wakker worden, aflossingen zijn VERPLICHTINGEN. Onze schuldeisers zijn ook geen supporters die wel even met de hand over het hart strijken als jouw plannetje zou mislukken maar zakenmensen die hun geleende geld terug willen zien. Verder ga je er zonder ook maar een seconde over na te denken aan voorbij dat Twente min of meer onder curatele staat van de gemeente. Zonder de garantstelling hadden de schuldeisers allang het faillisement aangevraagd. En de gemeente zal jouw soort wanbeleid nooit toestaan. Maar stel nu eens dat het wel zou kunnen dan wil jij Russiche roulette spelen met de club. Je wilt niet aflossen en het geld in een speler steken. Stel nu een dat we 2 millioen in een speler hadden gestoken. Laten we hen Cerny noemen. En op een koude Januari dag in Amsterdam raakt Cerny geblesseerd en kan nooit meer voetballen. Resultaat: 2 miljoen weg en niet afgelost. Nu neem ik een keer de negatieve insteek maar wel om jouw luchtballon door te prikken. Het is je al vele malen verteld hier maar je blijft je kop in het zand steken. Heb ook niet de illusie dat het dit keer tot je door zal dringen. Sinds het aantreden van van der Kraan en Streuer wordt er eindelijk een verstandig beleid gevoerd. Als ik al een wens zou hebben voor de Kerst dan zou ik willen dat deze mannen 10 jaar jonger waren en nog lang bij ons zouden blijven. De transfer periode is nog niet echt begonnen en ik vrees dat Oosterwolde en Zerrouki voor ons niet te behouden zullen zijn. Ik hoop dat het geld wat binnenkomt gebruikt word om versneld af te lossen want tot het moment dat we van die molensteen om onze nek verlost zijn kunnen we niet vooruit kijken en lange termijn beleid maken. En die molensteen raken we niet kwijt door Russiche roulette te spelen want je kan de kogel ook in de kop krijgen en alsnog failliet gaan.
    100+
  • 19 Jun 2021 om 10:46
    • Quote van 19 Jun 2021 om 10:04
      Wie de domme of de stomme is zullen we nooit achter komen omdat jouw ideeen volkomen onrealistisch zijn. Jij doet alsof aflossingen een vrijblijvend iets is en dat je daar zo maar even mee kunt stoppen en van dat geld spelers kunt kopen. Even wakker worden, aflossingen zijn VERPLICHTINGEN. Onze schuldeisers zijn ook geen supporters die wel even met de hand over het hart strijken als jouw plannetje zou mislukken maar zakenmensen die hun geleende geld terug willen zien. Verder ga je er zonder ook maar een seconde over na te denken aan voorbij dat Twente min of meer onder curatele staat van de gemeente. Zonder de garantstelling hadden de schuldeisers allang het faillisement aangevraagd. En de gemeente zal jouw soort wanbeleid nooit toestaan. Maar stel nu eens dat het wel zou kunnen dan wil jij Russiche roulette spelen met de club. Je wilt niet aflossen en het geld in een speler steken. Stel nu een dat we 2 millioen in een speler hadden gestoken. Laten we hen Cerny noemen. En op een koude Januari dag in Amsterdam raakt Cerny geblesseerd en kan nooit meer voetballen. Resultaat: 2 miljoen weg en niet afgelost. Nu neem ik een keer de negatieve insteek maar wel om jouw luchtballon door te prikken. Het is je al vele malen verteld hier maar je blijft je kop in het zand steken. Heb ook niet de illusie dat het dit keer tot je door zal dringen. Sinds het aantreden van van der Kraan en Streuer wordt er eindelijk een verstandig beleid gevoerd. Als ik al een wens zou hebben voor de Kerst dan zou ik willen dat deze mannen 10 jaar jonger waren en nog lang bij ons zouden blijven. De transfer periode is nog niet echt begonnen en ik vrees dat Oosterwolde en Zerrouki voor ons niet te behouden zullen zijn. Ik hoop dat het geld wat binnenkomt gebruikt word om versneld af te lossen want tot het moment dat we van die molensteen om onze nek verlost zijn kunnen we niet vooruit kijken en lange termijn beleid maken. En die molensteen raken we niet kwijt door Russiche roulette te spelen want je kan de kogel ook in de kop krijgen en alsnog failliet gaan.
    En zo is het.
  • 19 Jun 2021 om 10:04
    • Quote van 18 Jun 2021 om 19:58
      Blijkbaar lees je niet genoeg van me. Ik probeer dingen te doorzien. En tot nu toe heb ik achteraf nog geen ongelijk gekregen. Op dit moment ben het vooral niet eens met het korte termijn beleid om niet of nauwelijks financieel te investeren in eerste elftal. Terwijl vrijwel alle inkomsten naar aflossing van schulden gaat. Ik ga het hier niet weer uitleggen allemaal. Je zegt mijn reacties gelezen te hebben. Wat ik wel wil zeggen is wat ten grondslag aan mijn kritiek ligt. Ik ben bang dat we met het huidig beleid weer zullen degraderen. Dat zal hoogstwaarschijnlijk het einde van FC Twente zijn zoals wij de club kennen. De afgelopen jaren hebben bewezen dat deze gedachte niet onrealistisch is. Dus terwijl de meeste anderen hier juichen om de korte termijn successen, denk ik na over de (middel) lange termijn. En daar zie ik behoorlijk grote beren op de weg, waar anderen niet over na willen denken. Want dat is zogenaamd negatief. En negatief zijn is stom, volgens de meesten hier. Juichen is veel leuker! Daarom doen ze de ogen dicht voor "het negatieve" De toekomst zal uitwijzen wie er hier de "domme of stomme" is
    Wie de domme of de stomme is zullen we nooit achter komen omdat jouw ideeen volkomen onrealistisch zijn. Jij doet alsof aflossingen een vrijblijvend iets is en dat je daar zo maar even mee kunt stoppen en van dat geld spelers kunt kopen. Even wakker worden, aflossingen zijn VERPLICHTINGEN. Onze schuldeisers zijn ook geen supporters die wel even met de hand over het hart strijken als jouw plannetje zou mislukken maar zakenmensen die hun geleende geld terug willen zien. Verder ga je er zonder ook maar een seconde over na te denken aan voorbij dat Twente min of meer onder curatele staat van de gemeente. Zonder de garantstelling hadden de schuldeisers allang het faillisement aangevraagd. En de gemeente zal jouw soort wanbeleid nooit toestaan. Maar stel nu eens dat het wel zou kunnen dan wil jij Russiche roulette spelen met de club. Je wilt niet aflossen en het geld in een speler steken. Stel nu een dat we 2 millioen in een speler hadden gestoken. Laten we hen Cerny noemen. En op een koude Januari dag in Amsterdam raakt Cerny geblesseerd en kan nooit meer voetballen. Resultaat: 2 miljoen weg en niet afgelost. Nu neem ik een keer de negatieve insteek maar wel om jouw luchtballon door te prikken. Het is je al vele malen verteld hier maar je blijft je kop in het zand steken. Heb ook niet de illusie dat het dit keer tot je door zal dringen. Sinds het aantreden van van der Kraan en Streuer wordt er eindelijk een verstandig beleid gevoerd. Als ik al een wens zou hebben voor de Kerst dan zou ik willen dat deze mannen 10 jaar jonger waren en nog lang bij ons zouden blijven. De transfer periode is nog niet echt begonnen en ik vrees dat Oosterwolde en Zerrouki voor ons niet te behouden zullen zijn. Ik hoop dat het geld wat binnenkomt gebruikt word om versneld af te lossen want tot het moment dat we van die molensteen om onze nek verlost zijn kunnen we niet vooruit kijken en lange termijn beleid maken. En die molensteen raken we niet kwijt door Russiche roulette te spelen want je kan de kogel ook in de kop krijgen en alsnog failliet gaan.
  • 19 Jun 2021 om 09:32
    • Quote van 18 Jun 2021 om 21:34
      Ie bint nog niks veranderd totaal gestoord
    Een echte Ss-er Messie ;)
  • 19 Jun 2021 om 09:28
    • Quote van 18 Jun 2021 om 19:23
      Pierie kan echt wel beter, en als je leest dat ze nog een ervaren centrumverdediger zoeken,moet je even doordenken ,dan mag er straks een weg,je kunt wel raden dat het Dumic is,trouwens Brama heeft ook nog steeds niet bijgetekend, best opvallend, benieuwd hoe Everink het gaat doen.
    Brama is teveel een twijfelgeval geworden Ep. We hebben gezien hoe snel hij tegenwoordig geblesseerd raakt. Dan moet je je afvragen of dat nog een salaris van minimaal €200K per seizoen waard is.....


    Ik zou Wout graag als elftalleider zien. Dan blijft hij belangrijk voor de selectie, ook al is dat dan achter de schermen.......
  • 19 Jun 2021 om 09:25
    • Quote van 18 Jun 2021 om 18:40
      Hoezo mogen we niet meer kritisch zijn? We hebben gezien wat ons dat in het verleden heeft gebracht. Denk dat het goed is dat deze kritische vragen gesteld worden. Streuer zou daar ook niet moeilijk over doen denk ik.
    Ik ben ook kritisch zoals je weet Diek....


    Alleen is het bij Ss-er werkelijk waar altijd raak. Altijd bij voorbaat een negatief sausje over een verlenging, huurconstructie en/of nieuwe aankoop.


    Ik heb vertrouwen in (de beslissingen van) Streuer.........
  • 19 Jun 2021 om 08:36
    • Quote van 19 Jun 2021 om 03:51
      Inderdaad, ik ben geen scout. Maar ik ben nog steeds van mening dat als je van de gebaande paden afwijkt, er pareltjes te scouten zijn. En dat er voor relatief weinig geld, er onder de amateurs spelers te halen zijn die veel voor ons kunnen betekenen.
    Heel het amateurvoetbal heeft 1.5 jaar plat gelegen ( Corona) en denk jij dat die gasten er gelijk staan? Dat is een proces waar ze nu mee bezig zijn. Onder streuer/Jans mochten de eerste broekies meedoen. Een gemixt elftal moet je hebben 70 procent ervaring en de rest jeugd invalbeurten anders ga je op je bek en speel je snel KKD
  • 19 Jun 2021 om 07:10
    • Quote van 19 Jun 2021 om 03:59
      Waarom zou ik veranderen? Tot nu toe heb ik achteraf steeds gelijk gekregen. En ik sta achter mijn redenatie en waai niet met elke populaire wind mee. Wat ik schrijf is steeds goed onderbouwd. Dat kun je niet zeggen van uitspraken als "totaal gestoord"
    Goed onderbouwd ??? Next
  • 19 Jun 2021 om 03:59
    • Quote van 18 Jun 2021 om 21:34
      Ie bint nog niks veranderd totaal gestoord
    Waarom zou ik veranderen? Tot nu toe heb ik achteraf steeds gelijk gekregen. En ik sta achter mijn redenatie en waai niet met elke populaire wind mee. Wat ik schrijf is steeds goed onderbouwd. Dat kun je niet zeggen van uitspraken als "totaal gestoord"
  • 19 Jun 2021 om 03:55
    • Quote van 18 Jun 2021 om 21:34
      Ie bint nog niks veranderd totaal gestoord
    Want???? Ik laat een ander geluid horen dan dat sommigen wensen? Of vindt je het lastig mijn redenatie te weerleggen. En dan noem je het maar "totaal gestoord". Dan ben je er vanaf. De tijd zal uitwijzen hoe gestoord mijn redenatie is.
  • 19 Jun 2021 om 03:51
    • Quote van 18 Jun 2021 om 22:00
      Jij was vorig jaar toch de idioot die beweerde dat er bij de amateurs betere bruikbare spitsen waren voor ons,nou bv Witbreuk hebben we geprobeerd, gelukkig voor jou ben je niet de enigste zonder voetbalverstand op het forum, en over aannames en dom,daarin span jij de kroon,als wij wat willen huren van topclubs als Ajax,PSV,enCity,namen Ekkelenkamp, Ugalde, heeft City 3 miljoen voor betaald,en Vertessn zou ik ook graag hier zien,maar jij vind het niets dus noem eens wat namen dan,kun je niet.
    Inderdaad, ik ben geen scout. Maar ik ben nog steeds van mening dat als je van de gebaande paden afwijkt, er pareltjes te scouten zijn. En dat er voor relatief weinig geld, er onder de amateurs spelers te halen zijn die veel voor ons kunnen betekenen.
  • 18 Jun 2021 om 22:16
    • Quote van 18 Jun 2021 om 22:10
      Hij kan echt veel beter,opbouwend goed,maar maakt veel foutjes,kan zeker de subtop aan,voorspellen is moeilijk, jaren geleden wel eens hele discussies gehad met diverse scouts,ook van andere clubs,over Virgil van Dijk,had ik graag hier gezien,vertellen ze dat die er nooit zou komen,ongeschikt voor de top,te veel foutjes,beste verdediger in Engeland ,noemde BBC hem,dus afwachten maar.
    Ja precies wat ik zeg eppie als blijkt dat ik er naast zit. Geef ik dat toe. Hij krijgt van mij ook de voordeel van de twijfel aangezien jans schijnbaar ziet wat hij kan en ik niet zie. We gaan het mee maken.
  • 18 Jun 2021 om 22:10
    • Quote van 18 Jun 2021 om 18:58
      Dat moet. Hij heeft meer eredivisie ervaring als 80 procent van de selectie en is net zo stabiel als van leeuwen oosterwolde zerrouki en roemeratoe. Niet dus. Maar hij gaat nooit slagen bij ajax. Daar mist hij echt veel te veel kwaliteit voor en tussen toppers en pirie zit nog wel wat hoor. Maar ik hoop dat je gelijk hebt. Ik ben verre van hem overtuigd.
    Hij kan echt veel beter,opbouwend goed,maar maakt veel foutjes,kan zeker de subtop aan,voorspellen is moeilijk, jaren geleden wel eens hele discussies gehad met diverse scouts,ook van andere clubs,over Virgil van Dijk,had ik graag hier gezien,vertellen ze dat die er nooit zou komen,ongeschikt voor de top,te veel foutjes,beste verdediger in Engeland ,noemde BBC hem,dus afwachten maar.
  • 18 Jun 2021 om 22:00
    • Quote van 18 Jun 2021 om 19:39
      Huh?
    Jij was vorig jaar toch de idioot die beweerde dat er bij de amateurs betere bruikbare spitsen waren voor ons,nou bv Witbreuk hebben we geprobeerd, gelukkig voor jou ben je niet de enigste zonder voetbalverstand op het forum, en over aannames en dom,daarin span jij de kroon,als wij wat willen huren van topclubs als Ajax,PSV,enCity,namen Ekkelenkamp, Ugalde, heeft City 3 miljoen voor betaald,en Vertessn zou ik ook graag hier zien,maar jij vind het niets dus noem eens wat namen dan,kun je niet.
  • 18 Jun 2021 om 21:58
    • Quote van 18 Jun 2021 om 18:58
      Dat moet. Hij heeft meer eredivisie ervaring als 80 procent van de selectie en is net zo stabiel als van leeuwen oosterwolde zerrouki en roemeratoe. Niet dus. Maar hij gaat nooit slagen bij ajax. Daar mist hij echt veel te veel kwaliteit voor en tussen toppers en pirie zit nog wel wat hoor. Maar ik hoop dat je gelijk hebt. Ik ben verre van hem overtuigd.
    Ajax niveau is gewoon niet haalbaar idd. Had Pirie ook liever zien vertrekken begrijp me goed hoor. Maar als Jans hem erbij wil houden vetrouw ik daar maar op.
  • 18 Jun 2021 om 21:48
    • Quote van 18 Jun 2021 om 19:59
      Had ik wel verwacht. Hij zit bij ons in de wijk prima op zijn plek en hij word weer papa dus....
    Zo een kerel heeft ook niks te vertellen, vrouwlief voelt zich thuis hier en wil niet verhuizen, met op het netvlies de taferelen in het stadion van Julio met hun zoontje ,dat was toch prachtig.
  • 18 Jun 2021 om 21:34
    • Quote van 18 Jun 2021 om 20:10
      Lees je wel goed? Ik schrijf: "zou ook kunnen". Betekend dat dat ik er mee eens ben? Zou kunnen betekend meestal dat het ook een mogelijkheid is. Zoals er zo veel mogelijkheden zijn. Ben ik het daar dan ook mee eens? Laat het me even weten, dan hoef ik er zelf niet over na te denken. Dat heeft een ander al voor me gedaan. Scheelt een hoop tijd. 85 jaar geleden stopte een heel land met denken en liep achter een Oostenrijker aan. Die had ook al voor het volk nagedacht. Een eigen mening kon toen zelfs dodelijk zijn. Daar hebben we toen een boel van geleerd! Toch????
    Ie bint nog niks veranderd totaal gestoord
  • 18 Jun 2021 om 20:34
    • Quote van 18 Jun 2021 om 20:10
      Lees je wel goed? Ik schrijf: "zou ook kunnen". Betekend dat dat ik er mee eens ben? Zou kunnen betekend meestal dat het ook een mogelijkheid is. Zoals er zo veel mogelijkheden zijn. Ben ik het daar dan ook mee eens? Laat het me even weten, dan hoef ik er zelf niet over na te denken. Dat heeft een ander al voor me gedaan. Scheelt een hoop tijd. 85 jaar geleden stopte een heel land met denken en liep achter een Oostenrijker aan. Die had ook al voor het volk nagedacht. Een eigen mening kon toen zelfs dodelijk zijn. Daar hebben we toen een boel van geleerd! Toch????
    Wat een vergelijk is Dit? Kijk kritiek mag heb ik ook geen probleem mee Maar,draag dan jou oplossing aan. Anders werkt kritiek niet. Aan de zijlijn lopen schreeuwen is makkelijker dan met een goede oplossing komen . Hoe moet een club die al in zwaar zat en daar overheen nog een corobacrisis geld vrijmaken voor versterkingen ? Je kunt als twente nu geen miskoop veroorloven dus is het logisch dat je probeert kwaliteit te huren. En ondertussen jeugd later proeven aan het grote werk die dan wel geld op gaan brengen.
  • 18 Jun 2021 om 20:10
    • Quote van 18 Jun 2021 om 19:40
      Grappig in de post van Russel die met heel veel ik denk komt ( dus aannames) daar ben je het mee eens. Beetje dubbel kerel
    Lees je wel goed? Ik schrijf: "zou ook kunnen". Betekend dat dat ik er mee eens ben? Zou kunnen betekend meestal dat het ook een mogelijkheid is. Zoals er zo veel mogelijkheden zijn. Ben ik het daar dan ook mee eens? Laat het me even weten, dan hoef ik er zelf niet over na te denken. Dat heeft een ander al voor me gedaan. Scheelt een hoop tijd. 85 jaar geleden stopte een heel land met denken en liep achter een Oostenrijker aan. Die had ook al voor het volk nagedacht. Een eigen mening kon toen zelfs dodelijk zijn. Daar hebben we toen een boel van geleerd! Toch????
  • 18 Jun 2021 om 19:59
    Had ik wel verwacht. Hij zit bij ons in de wijk prima op zijn plek en hij word weer papa dus....
  • 18 Jun 2021 om 19:58
    • Quote van 18 Jun 2021 om 19:10
      Kritisch zijn is prima. Ik ben zelf erg kritisch geweest toen het hier over Muhren en van Hooydonk ging. Maar successupporter is in werkelijk iedere post zwaar negatief. En daar reageer ik op. Niets is goed voor hem kortom een echte successupporter.
    Blijkbaar lees je niet genoeg van me. Ik probeer dingen te doorzien. En tot nu toe heb ik achteraf nog geen ongelijk gekregen. Op dit moment ben het vooral niet eens met het korte termijn beleid om niet of nauwelijks financieel te investeren in eerste elftal. Terwijl vrijwel alle inkomsten naar aflossing van schulden gaat. Ik ga het hier niet weer uitleggen allemaal. Je zegt mijn reacties gelezen te hebben. Wat ik wel wil zeggen is wat ten grondslag aan mijn kritiek ligt. Ik ben bang dat we met het huidig beleid weer zullen degraderen. Dat zal hoogstwaarschijnlijk het einde van FC Twente zijn zoals wij de club kennen. De afgelopen jaren hebben bewezen dat deze gedachte niet onrealistisch is. Dus terwijl de meeste anderen hier juichen om de korte termijn successen, denk ik na over de (middel) lange termijn. En daar zie ik behoorlijk grote beren op de weg, waar anderen niet over na willen denken. Want dat is zogenaamd negatief. En negatief zijn is stom, volgens de meesten hier. Juichen is veel leuker! Daarom doen ze de ogen dicht voor "het negatieve" De toekomst zal uitwijzen wie er hier de "domme of stomme" is
  • 18 Jun 2021 om 19:40
    • Quote van 18 Jun 2021 om 18:24
      Ik las van FCT dat Pleguezuelo flink heeft ingeleverd. Naar verwachting is hij ergens in het najaar weer beschikbaar heb ik ergens gelezen.
    Waar heb je dat gelezen? Hier?
  • 18 Jun 2021 om 19:40
    • Quote van 18 Jun 2021 om 19:37
      Denk jij nou maar voor jezelf, daar heb je al moeite genoeg mee. Je hoeft niet te bedenken hoe ik op bepaalde situaties zal reageren. Je denkt te weten, maar weet niets.Je neemt dingen aan, aannames doen is in principe altijd dom.
    Grappig in de post van Russel die met heel veel ik denk komt ( dus aannames) daar ben je het mee eens. Beetje dubbel kerel
  • 18 Jun 2021 om 19:39
    • Quote van 18 Jun 2021 om 15:33
      Eigenlijk voor beide partijen een win win situatie, beste oplossing voor ons en hem,Pierie en hij in de basis,sterk centrum,en Successupporter, altijd klagen,maar namen noemen wat wel kan,dan weet hij het niet meer, ben tevreden tot nu toe, gaat de goede kant op
    Huh?
  • 18 Jun 2021 om 19:37
    • Quote van 18 Jun 2021 om 15:17
      Zijn benadering is altijd negatief en daar reageer ik op. Altijd kritiek op alles. Wanneer we morgen Mbappen en Haaland contracteren weet hij er nog een negatieve draai aan te geven. Proost.
    Denk jij nou maar voor jezelf, daar heb je al moeite genoeg mee. Je hoeft niet te bedenken hoe ik op bepaalde situaties zal reageren. Je denkt te weten, maar weet niets.Je neemt dingen aan, aannames doen is in principe altijd dom.
  • 18 Jun 2021 om 19:31
    • Quote van 18 Jun 2021 om 19:23
      Pierie kan echt wel beter, en als je leest dat ze nog een ervaren centrumverdediger zoeken,moet je even doordenken ,dan mag er straks een weg,je kunt wel raden dat het Dumic is,trouwens Brama heeft ook nog steeds niet bijgetekend, best opvallend, benieuwd hoe Everink het gaat doen.
    Denk dat everink aller aardigst mee kan zeker niet foutloos maar dat is niemand bewijs genoeg 2e seizoens helft. Ja dat is relatief duidelijk dat dat dumic is mede doordat jans volgens mij of streuer zei dat ze van dumic meer hadden verwacht. we gaan zien. Als ik ongelijk heb of krijg ik ben ik de eerste die het toegeeft.
  • 18 Jun 2021 om 19:30
    • Quote van 18 Jun 2021 om 14:28
      Denk dat dit ook alles te maken heeft met de onstabiliteit van de financiën van clubs. Denk dat de helft nog niet goed weet wat de uiteindelijke impact is van de corona periode. Stukje voorzichtigheid om niet meteen lange contracten af te spreken denk ik.
    Zou inderdaad ook goed kunnen
  • 18 Jun 2021 om 19:24
    • Quote van 18 Jun 2021 om 19:14
      Je bent compleet doorgeslagen half was idioot. Man jij blijft zeiken en maar zeiken, op alles wat ze doen loop jij te zeiken. Man man neem je pilletjes op tijd in, want je maakt een heel forum depressief terwijl het gewoon goed gaat.
    Komt goed JaDie. Komend seizoen weer iets meer eigen spelers. Beetje voor beetje gaan we echt weer meedoen. Nog drie seizoenen en we spelen echt voor Europees voetbal. De meest lastige schulden zijn dan voorbij. Van de Kraan heeft dan gezorgd voor een fatsoenlijk trainingscomplex en de nieuwe AD heeft dan inmiddels een echte hoofdsponsor binnen gehaald. Het zal af en toe echt nog wel zweten worden om degradatie, maar het gevoel is goed.
  • 18 Jun 2021 om 19:23
    • Quote van 18 Jun 2021 om 15:53
      Dat klopt eppie. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik super kritisch ben en eigenlijk niet blij ben met pirie. Daar heb ik ook wel kritiek op(gehad). Beter versie van bijen. Dat begrijp ik nog wel. Zou 100.000 procent liever oosterwolde op die plek zien. Maarja. Kritiek hoord er wel bij maar sommigen moeten wel even het azijn laten staan. Ik heb er ook wel vertrouwen in. Moet alleen wel eerlijk zijn niet in onze centrale verdedigers. Dumic is te traag en kan alleen koppen, pirie is gewoon super wisselvallige speler die altijd tot iritant toe weg draait als er geschoten word. Jullio speelde ook z'n wisselvallige seizoen en hilgers kun je amper beoordelen. Daarom die CVS is echt wel een zorgenkindje van ons. De rest heb ik wel vertrouwen in.
    Pierie kan echt wel beter, en als je leest dat ze nog een ervaren centrumverdediger zoeken,moet je even doordenken ,dan mag er straks een weg,je kunt wel raden dat het Dumic is,trouwens Brama heeft ook nog steeds niet bijgetekend, best opvallend, benieuwd hoe Everink het gaat doen.
  • 18 Jun 2021 om 19:14
    • Quote van 18 Jun 2021 om 14:19
      Blij mee, maar waarom maar één jaar? Is dat zijn keuze? In het kader van: "ik moet nog verder revalideren en op dit moment, in mijn huidige toestant, vindt ik nooit een andere club, maar volgend jaar ben ik hier weg!" - - -- - - - - - - - - - - Of heeft Twente er niet het volledige vertrouwen in dat hij herstelt en zijn oude niveau bereikt, en dekken ze zich zo in. En als het gaat zoals ze hopen lichtten ze de optie en geven ze hem een contract voor nog eens twee of drie jaar. In het geval van Twente vindt ik dat geen slechte redenatie. Maar ik ben wel benieuwd wat er ten grondslag van deze overeenkomst heeft gelegen.
    Je bent compleet doorgeslagen half was idioot. Man jij blijft zeiken en maar zeiken, op alles wat ze doen loop jij te zeiken. Man man neem je pilletjes op tijd in, want je maakt een heel forum depressief terwijl het gewoon goed gaat.
  • 18 Jun 2021 om 19:10
    • Quote van 18 Jun 2021 om 18:40
      Hoezo mogen we niet meer kritisch zijn? We hebben gezien wat ons dat in het verleden heeft gebracht. Denk dat het goed is dat deze kritische vragen gesteld worden. Streuer zou daar ook niet moeilijk over doen denk ik.
    Kritisch zijn is prima. Ik ben zelf erg kritisch geweest toen het hier over Muhren en van Hooydonk ging. Maar successupporter is in werkelijk iedere post zwaar negatief. En daar reageer ik op. Niets is goed voor hem kortom een echte successupporter.
  • 18 Jun 2021 om 18:58
    • Quote van 18 Jun 2021 om 18:35
      Ik herken me zeker in je kritiek maar we moeten ook begrijpen dat het heel moeilijk is om toppers te vinden zonder geld. Het zou ook maar zo kunnen dat Pirie het vertrouwen komend seizoen gaat uit betalen.
    Dat moet. Hij heeft meer eredivisie ervaring als 80 procent van de selectie en is net zo stabiel als van leeuwen oosterwolde zerrouki en roemeratoe. Niet dus. Maar hij gaat nooit slagen bij ajax. Daar mist hij echt veel te veel kwaliteit voor en tussen toppers en pirie zit nog wel wat hoor. Maar ik hoop dat je gelijk hebt. Ik ben verre van hem overtuigd.
  • 18 Jun 2021 om 18:40
    • Quote van 18 Jun 2021 om 14:27
      Jij weet alles altijd beter dan de professionals bij Twente. Volgend jaar is Streuer weg dus wat let je om te solliciteren en de hele wereld versteld te laten staan van jouw management talent. Persoonlijk kan ik wel een paar verschrikkelijk goede redenen bedenken waarom er voor deze constructie is gekozen. Redenen vanuit het standpunt van beide partijen en een paar benoem je er zelf al maar wel weer met een negatief sausje erover. Dit is toch gewoon een fantastische deal voor beiden.
    Hoezo mogen we niet meer kritisch zijn? We hebben gezien wat ons dat in het verleden heeft gebracht. Denk dat het goed is dat deze kritische vragen gesteld worden. Streuer zou daar ook niet moeilijk over doen denk ik.
  • 18 Jun 2021 om 18:35
    • Quote van 18 Jun 2021 om 15:53
      Dat klopt eppie. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik super kritisch ben en eigenlijk niet blij ben met pirie. Daar heb ik ook wel kritiek op(gehad). Beter versie van bijen. Dat begrijp ik nog wel. Zou 100.000 procent liever oosterwolde op die plek zien. Maarja. Kritiek hoord er wel bij maar sommigen moeten wel even het azijn laten staan. Ik heb er ook wel vertrouwen in. Moet alleen wel eerlijk zijn niet in onze centrale verdedigers. Dumic is te traag en kan alleen koppen, pirie is gewoon super wisselvallige speler die altijd tot iritant toe weg draait als er geschoten word. Jullio speelde ook z'n wisselvallige seizoen en hilgers kun je amper beoordelen. Daarom die CVS is echt wel een zorgenkindje van ons. De rest heb ik wel vertrouwen in.
    Ik herken me zeker in je kritiek maar we moeten ook begrijpen dat het heel moeilijk is om toppers te vinden zonder geld. Het zou ook maar zo kunnen dat Pirie het vertrouwen komend seizoen gaat uit betalen.
  • 18 Jun 2021 om 18:32
    Waarschijnlijk na de winterstop pas echt beschikbaar net als Cerny. Als dat lukt wordt het sowieso een betere 2de seizoenshelft dan afgelopen jaar. Tja slechter kan ook haast niet.
  • 18 Jun 2021 om 18:24
    • Quote van 18 Jun 2021 om 18:21
      Hoelang duurt het nog voor hij weer kan spelen? Ik wist niet dat Twente het zich kon veroorloven om salarissen te betalen voor revaliderende spelers en daarnaast een eredivisie-waardig elftal kan samen stellen.
    Ik las van FCT dat Pleguezuelo flink heeft ingeleverd. Naar verwachting is hij ergens in het najaar weer beschikbaar heb ik ergens gelezen.
  • 18 Jun 2021 om 18:22
    • Quote van 18 Jun 2021 om 15:17
      Zijn benadering is altijd negatief en daar reageer ik op. Altijd kritiek op alles. Wanneer we morgen Mbappen en Haaland contracteren weet hij er nog een negatieve draai aan te geven. Proost.
    Heel leuk Mbappe en Haaland, maar die kennen de eredivisie nog niet. Waar blijft de broodnodige ervaring! ;-)
  • 18 Jun 2021 om 18:21
    Hoelang duurt het nog voor hij weer kan spelen? Ik wist niet dat Twente het zich kon veroorloven om salarissen te betalen voor revaliderende spelers en daarnaast een eredivisie-waardig elftal kan samen stellen.
  • 18 Jun 2021 om 16:39
    • Quote van 18 Jun 2021 om 15:33
      Eigenlijk voor beide partijen een win win situatie, beste oplossing voor ons en hem,Pierie en hij in de basis,sterk centrum,en Successupporter, altijd klagen,maar namen noemen wat wel kan,dan weet hij het niet meer, ben tevreden tot nu toe, gaat de goede kant op
    Helemaal top dat hij blijft. Ik ben wel tevreden Eppie. Als je ziet wat ze al gedaan hebben verwacht ik nog meer spelers die ze vastleggen zonder huur.
  • 18 Jun 2021 om 15:53
    • Quote van 18 Jun 2021 om 15:33
      Eigenlijk voor beide partijen een win win situatie, beste oplossing voor ons en hem,Pierie en hij in de basis,sterk centrum,en Successupporter, altijd klagen,maar namen noemen wat wel kan,dan weet hij het niet meer, ben tevreden tot nu toe, gaat de goede kant op
    Dat klopt eppie. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat ik super kritisch ben en eigenlijk niet blij ben met pirie. Daar heb ik ook wel kritiek op(gehad). Beter versie van bijen. Dat begrijp ik nog wel. Zou 100.000 procent liever oosterwolde op die plek zien. Maarja. Kritiek hoord er wel bij maar sommigen moeten wel even het azijn laten staan. Ik heb er ook wel vertrouwen in. Moet alleen wel eerlijk zijn niet in onze centrale verdedigers. Dumic is te traag en kan alleen koppen, pirie is gewoon super wisselvallige speler die altijd tot iritant toe weg draait als er geschoten word. Jullio speelde ook z'n wisselvallige seizoen en hilgers kun je amper beoordelen. Daarom die CVS is echt wel een zorgenkindje van ons. De rest heb ik wel vertrouwen in.
  • 18 Jun 2021 om 15:50
    • Quote van 18 Jun 2021 om 15:33
      Eigenlijk voor beide partijen een win win situatie, beste oplossing voor ons en hem,Pierie en hij in de basis,sterk centrum,en Successupporter, altijd klagen,maar namen noemen wat wel kan,dan weet hij het niet meer, ben tevreden tot nu toe, gaat de goede kant op
    Julio is een goede centrumverdediger , hij had 10 cm langer moeten zijn . Samen met Pierie kwetsbaar in de lucht. Toch het beste duo.
  • 18 Jun 2021 om 15:33
    • Quote van 18 Jun 2021 om 14:43
      Misschien omdat hij heeft moeten inleveren. Hij had een optie op z'n contract. Maar die was te gortig. Hij heeft een verlaagde aanbieding gekregen. Stel Hij draait nu weer een heel goed jaar ga je of om tafel voor nieuw contract of je licht de optie en verkoopt waardoor hij weer een beter salaris kan krijgen. Mogt hij nu ontzettend tegenvallen Twente bouwt zekerheid in en financieel voor ons aantrekkelijker. Mogt hij dan een goed jaar doen en een mooie transfer maken zal hij wel wat meer procent mee krijgen om zo het verlaagde salaris voor hem aantrekkelijk te maken. Ik denk dat je het in die hoek moet zoeken.
    Eigenlijk voor beide partijen een win win situatie, beste oplossing voor ons en hem,Pierie en hij in de basis,sterk centrum,en Successupporter, altijd klagen,maar namen noemen wat wel kan,dan weet hij het niet meer, ben tevreden tot nu toe, gaat de goede kant op
  • 18 Jun 2021 om 15:30
    Die hebben we best gemist na de winterstop. Ben blij dat hij nog een jaar extra blijft en heb echt vertrouwen in een mooi nieuw seizoen in een volle Veste.
  • 18 Jun 2021 om 15:19
    • Quote van 18 Jun 2021 om 15:09
      Je gelooft het of niet, maar deze keer ben ik het met je eens
    Misschien de Tubantia even bellen zodat ze er een artikel over kunnen schrijven LOL.
  • 18 Jun 2021 om 15:17
    • Quote van 18 Jun 2021 om 14:43
      Hij zegt toch niks verkeerds? Niet overal tegenaan trappen man, daar is veel te warm voor ;).
    Zijn benadering is altijd negatief en daar reageer ik op. Altijd kritiek op alles. Wanneer we morgen Mbappen en Haaland contracteren weet hij er nog een negatieve draai aan te geven. Proost.
  • 18 Jun 2021 om 15:09
    • Quote van 18 Jun 2021 om 14:33
      Goed nieuws en ik hoop dat hij snel weer fit is. Maar laten ze hem dan dit seizoen wel een faire kans geven en hem niet gebruiken als back up voor Pierie en Dumic. Julio is namelijk zowel verdedigend als opbouwend veel beter dan deze twee. Dumic kan niet opbouwen en Pierie doet aan schijnopbouw want het levert nooit iets op. Bovendien is Julio bij Twente corners wel een wapen in tegenstelling tot Pierie die aanvallend totaal niet kan koppen.
    Je gelooft het of niet, maar deze keer ben ik het met je eens
  • 18 Jun 2021 om 14:57
    Mooi dat deze ervaren verdediger nog minimaal 1 seizoen bij fctwente blijft spelen..
  • 18 Jun 2021 om 14:47
    • Quote van 18 Jun 2021 om 14:43
      Hij zegt toch niks verkeerds? Niet overal tegenaan trappen man, daar is veel te warm voor ;).
    Haha
  • 18 Jun 2021 om 14:43
    • Quote van 18 Jun 2021 om 14:27
      Jij weet alles altijd beter dan de professionals bij Twente. Volgend jaar is Streuer weg dus wat let je om te solliciteren en de hele wereld versteld te laten staan van jouw management talent. Persoonlijk kan ik wel een paar verschrikkelijk goede redenen bedenken waarom er voor deze constructie is gekozen. Redenen vanuit het standpunt van beide partijen en een paar benoem je er zelf al maar wel weer met een negatief sausje erover. Dit is toch gewoon een fantastische deal voor beiden.
    Hij zegt toch niks verkeerds? Niet overal tegenaan trappen man, daar is veel te warm voor ;).
  • 18 Jun 2021 om 14:43
    • Quote van 18 Jun 2021 om 14:19
      Blij mee, maar waarom maar één jaar? Is dat zijn keuze? In het kader van: "ik moet nog verder revalideren en op dit moment, in mijn huidige toestant, vindt ik nooit een andere club, maar volgend jaar ben ik hier weg!" - - -- - - - - - - - - - - Of heeft Twente er niet het volledige vertrouwen in dat hij herstelt en zijn oude niveau bereikt, en dekken ze zich zo in. En als het gaat zoals ze hopen lichtten ze de optie en geven ze hem een contract voor nog eens twee of drie jaar. In het geval van Twente vindt ik dat geen slechte redenatie. Maar ik ben wel benieuwd wat er ten grondslag van deze overeenkomst heeft gelegen.
    Misschien omdat hij heeft moeten inleveren. Hij had een optie op z'n contract. Maar die was te gortig. Hij heeft een verlaagde aanbieding gekregen. Stel Hij draait nu weer een heel goed jaar ga je of om tafel voor nieuw contract of je licht de optie en verkoopt waardoor hij weer een beter salaris kan krijgen. Mogt hij nu ontzettend tegenvallen Twente bouwt zekerheid in en financieel voor ons aantrekkelijker. Mogt hij dan een goed jaar doen en een mooie transfer maken zal hij wel wat meer procent mee krijgen om zo het verlaagde salaris voor hem aantrekkelijk te maken. Ik denk dat je het in die hoek moet zoeken.
  • 18 Jun 2021 om 14:38
    Goed nieuws, ik ben blij dat hij blijft!
  • 18 Jun 2021 om 14:33
    Goed nieuws en ik hoop dat hij snel weer fit is. Maar laten ze hem dan dit seizoen wel een faire kans geven en hem niet gebruiken als back up voor Pierie en Dumic. Julio is namelijk zowel verdedigend als opbouwend veel beter dan deze twee. Dumic kan niet opbouwen en Pierie doet aan schijnopbouw want het levert nooit iets op. Bovendien is Julio bij Twente corners wel een wapen in tegenstelling tot Pierie die aanvallend totaal niet kan koppen.
  • 18 Jun 2021 om 14:30
    • Quote van 18 Jun 2021 om 14:19
      Blij mee, maar waarom maar één jaar? Is dat zijn keuze? In het kader van: "ik moet nog verder revalideren en op dit moment, in mijn huidige toestant, vindt ik nooit een andere club, maar volgend jaar ben ik hier weg!" - - -- - - - - - - - - - - Of heeft Twente er niet het volledige vertrouwen in dat hij herstelt en zijn oude niveau bereikt, en dekken ze zich zo in. En als het gaat zoals ze hopen lichtten ze de optie en geven ze hem een contract voor nog eens twee of drie jaar. In het geval van Twente vindt ik dat geen slechte redenatie. Maar ik ben wel benieuwd wat er ten grondslag van deze overeenkomst heeft gelegen.
    Ik snap het wel. Haalt misschien zijn oude niveau wel niet. Niemand weet dat. Daarbij zou hij meer gaan verdienen na verlenging, daar zou hij wel van afgezien hebben ivm blessure.
  • 18 Jun 2021 om 14:28
    Hopen dat hij zijn oude niveau haalt
  • 18 Jun 2021 om 14:28
    • Quote van 18 Jun 2021 om 14:19
      Blij mee, maar waarom maar één jaar? Is dat zijn keuze? In het kader van: "ik moet nog verder revalideren en op dit moment, in mijn huidige toestant, vindt ik nooit een andere club, maar volgend jaar ben ik hier weg!" - - -- - - - - - - - - - - Of heeft Twente er niet het volledige vertrouwen in dat hij herstelt en zijn oude niveau bereikt, en dekken ze zich zo in. En als het gaat zoals ze hopen lichtten ze de optie en geven ze hem een contract voor nog eens twee of drie jaar. In het geval van Twente vindt ik dat geen slechte redenatie. Maar ik ben wel benieuwd wat er ten grondslag van deze overeenkomst heeft gelegen.
    Denk dat dit ook alles te maken heeft met de onstabiliteit van de financiën van clubs. Denk dat de helft nog niet goed weet wat de uiteindelijke impact is van de corona periode. Stukje voorzichtigheid om niet meteen lange contracten af te spreken denk ik.
  • 18 Jun 2021 om 14:27
    • Quote van 18 Jun 2021 om 14:19
      Blij mee, maar waarom maar één jaar? Is dat zijn keuze? In het kader van: "ik moet nog verder revalideren en op dit moment, in mijn huidige toestant, vindt ik nooit een andere club, maar volgend jaar ben ik hier weg!" - - -- - - - - - - - - - - Of heeft Twente er niet het volledige vertrouwen in dat hij herstelt en zijn oude niveau bereikt, en dekken ze zich zo in. En als het gaat zoals ze hopen lichtten ze de optie en geven ze hem een contract voor nog eens twee of drie jaar. In het geval van Twente vindt ik dat geen slechte redenatie. Maar ik ben wel benieuwd wat er ten grondslag van deze overeenkomst heeft gelegen.
    Jij weet alles altijd beter dan de professionals bij Twente. Volgend jaar is Streuer weg dus wat let je om te solliciteren en de hele wereld versteld te laten staan van jouw management talent. Persoonlijk kan ik wel een paar verschrikkelijk goede redenen bedenken waarom er voor deze constructie is gekozen. Redenen vanuit het standpunt van beide partijen en een paar benoem je er zelf al maar wel weer met een negatief sausje erover. Dit is toch gewoon een fantastische deal voor beiden.
  • 18 Jun 2021 om 14:19
    Blij mee, maar waarom maar één jaar? Is dat zijn keuze? In het kader van: "ik moet nog verder revalideren en op dit moment, in mijn huidige toestant, vindt ik nooit een andere club, maar volgend jaar ben ik hier weg!" - - -- - - - - - - - - - - Of heeft Twente er niet het volledige vertrouwen in dat hij herstelt en zijn oude niveau bereikt, en dekken ze zich zo in. En als het gaat zoals ze hopen lichtten ze de optie en geven ze hem een contract voor nog eens twee of drie jaar. In het geval van Twente vindt ik dat geen slechte redenatie. Maar ik ben wel benieuwd wat er ten grondslag van deze overeenkomst heeft gelegen.
  • 18 Jun 2021 om 14:09
    • Quote van 18 Jun 2021 om 14:08
      Omdat ik nu van m'n VERDIENDE vrije tijd en doe en geniet van waar ik zin in heb
    Ah je hebt m al aangepast haha
  • 18 Jun 2021 om 14:08
    • Quote van 18 Jun 2021 om 14:04
      Het is al 2 uur, hoe ben jij ooit miljonair geworden?
    Omdat ik nu van m'n VERDIENDE vrije tijd en doe en geniet van waar ik zin in heb
  • 18 Jun 2021 om 14:07
    Mooi!
  • 18 Jun 2021 om 14:04
    Topnieuws!
  • 18 Jun 2021 om 14:04
    • Quote van 18 Jun 2021 om 14:02
      Mooi/Goed bericht, prima verdediger
    Het is al 2 uur, hoe ben jij ooit miljonair geworden?
  • 18 Jun 2021 om 14:04
    De enige tropische verrassing van Ted die we nog hebben. Wel netjes van Twente dat ze die jongen ondanks zijn zware blessure de kans geven om bij Twente te blijven.
  • 18 Jun 2021 om 14:02
    Mooi/Goed bericht, prima verdediger
  • 18 Jun 2021 om 14:02
    Heerlijk. Topper voor ons.
  • 18 Jun 2021 om 14:02
    Toppie