VIDEO | Nagenieten! Alle doelpunten van Danilo bij FC Twente

95
VIDEO | Nagenieten! Alle doelpunten van Danilo bij FC Twente

Danilo Pereira werd afgelopen seizoen door FC Twente gehuurd van Ajax. De Braziliaan ontwikkelde zich snel tot een publiekslieveling, omdat hij aan de lopende band wist te scoren.

Met name in de eerste seizoenshelft was Danilo op dreef bij FC Twente. Samen met Vaclav Cerny vormde de 22-jarige spits een gouden tandem bij de Tukkers. Danilo wist uiteindelijk zeventien keer te scoren en gaf vijf assits in 33 competitiewedstrijden, waarvan 31 als basisspeler.

Danilo maakte op 12 september zijn eerste doelpunt in de openingswedstrijd tegen Fortuna Sittard, die door FC Twente met 2-0 gewonnen werd. Vanaf de penaltystip tekende hij voor de 2-0. Zijn laatste goal maakte Danilo in de uitwedstrijd tegen RKC Waalwijk (2-1). De laatste competitiewedstrijd moest de Ajax-huurling missen door een schorsing.

95 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Jun 2021 om 17:00
    • Quote van 21 Jun 2021 om 16:35
      Van Brama vind ik ook vreemd,misschien moet hij inleveren omdat hij waarschijnlijk niet alles gaat spelen, of wat hij na zijn carrière gaat doen,en Ugalde volgens mij papierwerk, denk maar aan Danilo hoe lang dat duurde,normaal is 2 a 3 weken,broertje van Markelo zei op Twitter dat hij keuzes moest maken,vermoed dat hij naar Everton kan waar broerlief ook speelt, maar goede speler, soort Babangida we zullen zien,alle contracten lopen tot 30juni,daarna zal er wel schot in komen.
    Zou kunnen en op insta melde hij gisteravond dat hij doorgaat bij Twente. We wachten af.
  • 21 Jun 2021 om 16:35
    • Quote van 21 Jun 2021 om 15:01
      Heb je er vertrouwen in dat Ugalde komt?
      Verder heeft Brama volgens mij nog steeds niet bijgetekend (of ik moet het gemist hebben) enig idee waarom.
    Van Brama vind ik ook vreemd,misschien moet hij inleveren omdat hij waarschijnlijk niet alles gaat spelen, of wat hij na zijn carrière gaat doen,en Ugalde volgens mij papierwerk, denk maar aan Danilo hoe lang dat duurde,normaal is 2 a 3 weken,broertje van Markelo zei op Twitter dat hij keuzes moest maken,vermoed dat hij naar Everton kan waar broerlief ook speelt, maar goede speler, soort Babangida we zullen zien,alle contracten lopen tot 30juni,daarna zal er wel schot in komen.
  • 21 Jun 2021 om 15:30
    • Quote van 21 Jun 2021 om 15:01
      Heb je er vertrouwen in dat Ugalde komt?
      Verder heeft Brama volgens mij nog steeds niet bijgetekend (of ik moet het gemist hebben) enig idee waarom.
    Twente wil deze week 2 spelers presenteren 1 verdediger(vermoedelijk propper) en een aanvaller( zal dan wel ulgalde zijn)
  • 21 Jun 2021 om 15:01
    • Quote van 21 Jun 2021 om 13:44
      Voorlopig krijgt hij de kans bij hun in de voorbereiding, we zullen zien,hoop dat hij verkocht word,voor de centjes die wij dan krijgen, was een schot in de roos,met betere middenvelders achter zich had hij er wel 25 gemaakt, ze hadden hem dolgraag nog een jaar willen huren,helaas,hoop dat Ugalde het ook zo goed gaat doen.
    Heb je er vertrouwen in dat Ugalde komt?
    Verder heeft Brama volgens mij nog steeds niet bijgetekend (of ik moet het gemist hebben) enig idee waarom.
  • 21 Jun 2021 om 14:54
    • Quote van 21 Jun 2021 om 14:44
      Ik moet nog maar zien of Streuer er weer in slaagt om een spits te halen die er 15 inschopt. Ik heb me soms kapot aan zijn houding geergerd maar ik denk dat ik hem nog ga missen.
    Zou zomaar kunnen dat we danilo nog gaan missen. Aan de andere kant. Er word gewoon stappen gemaakt in de juiste richting sinds streuer en jans. Het zal geen makkelijke uitdaging worden. Maar denkt dat het wel goed komt.
  • 21 Jun 2021 om 14:47
    • Quote van 21 Jun 2021 om 14:37
      Ze zijn wel heel erg gecharmeerd van hem,goede speler,maar zou ook best naar het buitenland kunnen gaan,Propper in de belangstelling, Heracles word dan gek,hebben ze mooi opgeleid voor ons, word lachen dan,goede speler voor ons leiderstype, en goede verdediger.
    Ja in Almelo they are losing there shit hahaha. Ga straks even bladeren door het forum daar en genieten. Ik hoop alleen al dat hij komt omdat zielige volk daar op de kast te jagen.
  • 21 Jun 2021 om 14:44
    • Quote van 21 Jun 2021 om 13:03
      Zijn houding soms oke. Maar serieus wat heeft danilo hier bij sommigen gedaan ? Slaat echt nergens op en de helft pingels? Gewoon overdrijven is wat je doet. 6 strafschoppen en nog steeds 11 goals en 5 assists. Kritiek op z'n houding soms oke dat valt te begrijpen. Maar laten we alsjeblieft niet gaan doen alsof danilo niet belangerijk is geweest. Voor danilo was het jaren pas drama. Unal is pas de eerst volgende met 17 goals en minder assists. Maar sommigen hier lijken ze wel heel erg vast te klampen aan de 2e seizoenshelft en vergeten de eerste volledig althans zoals sommigen hem hier afschilderen is belachelijk. Die 2e seizoenshelft is een wake up calloptie en een waarschuwing geweest en die hebben ze wel gehoord bovenin de top.
    Ik moet nog maar zien of Streuer er weer in slaagt om een spits te halen die er 15 inschopt. Ik heb me soms kapot aan zijn houding geergerd maar ik denk dat ik hem nog ga missen.
  • 21 Jun 2021 om 14:37
    • Quote van 21 Jun 2021 om 14:06
      Hey eppie dat broertje van Markelo gaat die ook naar het eerste? Hij slingert dat verkapt zelf wel de wereld in. Maar zien ze in hem zoveel kwaliteit? Geen idee hoor. Niet zien spelen nog.
    Ze zijn wel heel erg gecharmeerd van hem,goede speler,maar zou ook best naar het buitenland kunnen gaan,Propper in de belangstelling, Heracles word dan gek,hebben ze mooi opgeleid voor ons, word lachen dan,goede speler voor ons leiderstype, en goede verdediger.
  • 21 Jun 2021 om 14:06
    • Quote van 21 Jun 2021 om 13:44
      Voorlopig krijgt hij de kans bij hun in de voorbereiding, we zullen zien,hoop dat hij verkocht word,voor de centjes die wij dan krijgen, was een schot in de roos,met betere middenvelders achter zich had hij er wel 25 gemaakt, ze hadden hem dolgraag nog een jaar willen huren,helaas,hoop dat Ugalde het ook zo goed gaat doen.
    Hey eppie dat broertje van Markelo gaat die ook naar het eerste? Hij slingert dat verkapt zelf wel de wereld in. Maar zien ze in hem zoveel kwaliteit? Geen idee hoor. Niet zien spelen nog.
  • 21 Jun 2021 om 13:44
    • Quote van 21 Jun 2021 om 09:14
      Danilo heeft mentaal ook een probleem, ga er maar vanuit dat hij door Ajax wordt verkocht
    Voorlopig krijgt hij de kans bij hun in de voorbereiding, we zullen zien,hoop dat hij verkocht word,voor de centjes die wij dan krijgen, was een schot in de roos,met betere middenvelders achter zich had hij er wel 25 gemaakt, ze hadden hem dolgraag nog een jaar willen huren,helaas,hoop dat Ugalde het ook zo goed gaat doen.
  • 21 Jun 2021 om 13:36
    • Quote van 21 Jun 2021 om 13:03
      Zijn houding soms oke. Maar serieus wat heeft danilo hier bij sommigen gedaan ? Slaat echt nergens op en de helft pingels? Gewoon overdrijven is wat je doet. 6 strafschoppen en nog steeds 11 goals en 5 assists. Kritiek op z'n houding soms oke dat valt te begrijpen. Maar laten we alsjeblieft niet gaan doen alsof danilo niet belangerijk is geweest. Voor danilo was het jaren pas drama. Unal is pas de eerst volgende met 17 goals en minder assists. Maar sommigen hier lijken ze wel heel erg vast te klampen aan de 2e seizoenshelft en vergeten de eerste volledig althans zoals sommigen hem hier afschilderen is belachelijk. Die 2e seizoenshelft is een wake up calloptie en een waarschuwing geweest en die hebben ze wel gehoord bovenin de top.
    Helemaal juist ze zoeken een zonde bok .. Danilo heeft het gewoon uitstekend gedaan bij fctwente. Maar wat verwacht je van hem een speler die nauwelijks eredivisie wedstrijden heeft gespeeld bij ajax nu nagenoeg alles heeft gespeeld met 17 doelpunten is gewoon uitzonderlijk heeft gepresteerd. Elke jonge en onervaren speler speelt een wisselvallig seizoen dat is al 100 jaar het geval en zal de komende 100 jaar niet veranderen .
  • 21 Jun 2021 om 13:34
    • Quote van 21 Jun 2021 om 13:14
      Ja de 2e helft doet afbreuk aan de eerste helaas. Vind het gewoon niet zo'n topper als sommigen doen geloven hier. 1ste helft was top en dat kwam mede door Cerny. 2e helft totaal onzichtbaar en vond ik zijn houding/prestatiedrang teleurstellend.
    Mee eens. Maar dat komt omdat cerny de enigste is die in kleine ruimtes goed kan combineren of überhaupt goed kan combineren. Menig is een renpaard met een goed schot en voor onze standaards was hij een topper. Bij ajax verwacht ik ook dat hij afhaakt. Maar we kunnen danilo enkel meten naar wat hij hier heeft laten zien want vergeet ook niet dit was ook zijn eerste volle seizoen in de eredivisie.
  • 21 Jun 2021 om 13:14
    • Quote van 21 Jun 2021 om 13:03
      Zijn houding soms oke. Maar serieus wat heeft danilo hier bij sommigen gedaan ? Slaat echt nergens op en de helft pingels? Gewoon overdrijven is wat je doet. 6 strafschoppen en nog steeds 11 goals en 5 assists. Kritiek op z'n houding soms oke dat valt te begrijpen. Maar laten we alsjeblieft niet gaan doen alsof danilo niet belangerijk is geweest. Voor danilo was het jaren pas drama. Unal is pas de eerst volgende met 17 goals en minder assists. Maar sommigen hier lijken ze wel heel erg vast te klampen aan de 2e seizoenshelft en vergeten de eerste volledig althans zoals sommigen hem hier afschilderen is belachelijk. Die 2e seizoenshelft is een wake up calloptie en een waarschuwing geweest en die hebben ze wel gehoord bovenin de top.
    Ja de 2e helft doet afbreuk aan de eerste helaas. Vind het gewoon niet zo'n topper als sommigen doen geloven hier. 1ste helft was top en dat kwam mede door Cerny. 2e helft totaal onzichtbaar en vond ik zijn houding/prestatiedrang teleurstellend.
  • 21 Jun 2021 om 13:03
    • Quote van 21 Jun 2021 om 12:46
      Bij de enkels ja....doorgebroken? Omdat hij 15 keer gescoord heeft waarvan de helft pingels? Denk niet dat hij gaat slagen bij een grote club, zijn houding is niet altijd even best.
    Zijn houding soms oke. Maar serieus wat heeft danilo hier bij sommigen gedaan ? Slaat echt nergens op en de helft pingels? Gewoon overdrijven is wat je doet. 6 strafschoppen en nog steeds 11 goals en 5 assists. Kritiek op z'n houding soms oke dat valt te begrijpen. Maar laten we alsjeblieft niet gaan doen alsof danilo niet belangerijk is geweest. Voor danilo was het jaren pas drama. Unal is pas de eerst volgende met 17 goals en minder assists. Maar sommigen hier lijken ze wel heel erg vast te klampen aan de 2e seizoenshelft en vergeten de eerste volledig althans zoals sommigen hem hier afschilderen is belachelijk. Die 2e seizoenshelft is een wake up calloptie en een waarschuwing geweest en die hebben ze wel gehoord bovenin de top.
  • 21 Jun 2021 om 12:46
    • Quote van 21 Jun 2021 om 11:23
      Bij ons is ie wel doorgebroken.
    Bij de enkels ja....doorgebroken? Omdat hij 15 keer gescoord heeft waarvan de helft pingels? Denk niet dat hij gaat slagen bij een grote club, zijn houding is niet altijd even best.
  • 21 Jun 2021 om 12:16
    • Quote van 21 Jun 2021 om 09:14
      Danilo heeft mentaal ook een probleem, ga er maar vanuit dat hij door Ajax wordt verkocht
    Je ben echt een eigenwijze... He? Man man
  • 21 Jun 2021 om 12:15
    • Quote van 21 Jun 2021 om 09:14
      Danilo heeft mentaal ook een probleem, ga er maar vanuit dat hij door Ajax wordt verkocht
    Het hele team had mentale en fysieke problemen, heb je andere spelers niet zo zien klungelen?? Lekker je houdt ervan om alles op hem af te schuiven, kijk eens naar de rest ook. Maar de kwartjes zijn nog niet gevallen en je moet je gelijk hebben pffff
  • 21 Jun 2021 om 11:28
    • Quote van 21 Jun 2021 om 11:23
      Bij ons is ie wel doorgebroken.
    Dat klopt maar dat weet je van te voren niet.
  • 21 Jun 2021 om 11:23
    • Quote van 21 Jun 2021 om 11:16
      Dat kan ik me niet voorstellen. Dat zou absurd hoog zijn. Voor ons is dat goed. Voor ajax beduidend minder.
    Bij ons is ie wel doorgebroken.
  • 21 Jun 2021 om 11:16
    • Quote van 21 Jun 2021 om 11:04
      Volgens mij zelfs 25%.
    Dat kan ik me niet voorstellen. Dat zou absurd hoog zijn. Voor ons is dat goed. Voor ajax beduidend minder.
  • 21 Jun 2021 om 11:04
    • Quote van 21 Jun 2021 om 09:18
      Laten we het hopen. Wij krijgen we 10 procent van mee. Volgens mij was het 10 procent.
    Volgens mij zelfs 25%.
  • 21 Jun 2021 om 09:18
    • Quote van 21 Jun 2021 om 09:14
      Danilo heeft mentaal ook een probleem, ga er maar vanuit dat hij door Ajax wordt verkocht
    Laten we het hopen. Wij krijgen we 10 procent van mee. Volgens mij was het 10 procent.
  • 21 Jun 2021 om 09:14
    • Quote van 21 Jun 2021 om 06:00
      Ik hoop dat het kwartje ooit nog valt bij je. De statistieken van Danilo zijn gewoon prima.
    Danilo heeft mentaal ook een probleem, ga er maar vanuit dat hij door Ajax wordt verkocht
  • 21 Jun 2021 om 09:08
    Danilo heeft het redelijk gedaan, maar het verval in de tweede seizoenshelft was te groot, net als bij een aantal andere spelers. Ook moet je niet vergeten dat hij 6 goals heeft gemaakt uit een penalty (5 direct en 1 rebound). Hij heeft dus 'maar' 11 veld doelpunten gemaakt. Voor een spits van FC Twente is dat niet heel slecht, maar ook niet heel goed. Laten we hopen dat Streuer voor volgend jaar een vergelijkbare spits, of een net iets betere kan vinden.
  • 21 Jun 2021 om 08:28
    Wat een drukte hier. Er is gewoon een verschil van mening. Dat kan en mag toch op een forum?
  • 21 Jun 2021 om 06:42
    • Quote van 21 Jun 2021 om 06:00
      Ik hoop dat het kwartje ooit nog valt bij je. De statistieken van Danilo zijn gewoon prima.
    1+
  • 21 Jun 2021 om 06:42
    • Quote van 21 Jun 2021 om 05:51
      Ach wie weet valt het kwartje nog wel een keer
    Dat moeten er bij jou een heleboel kwartjes vallen misschien dat jij dan door hebt dat het nog niet zo een gek aantal is maar blijf lekker dwaas doen staat je goed.
  • 21 Jun 2021 om 06:00
    • Quote van 21 Jun 2021 om 05:51
      Ach wie weet valt het kwartje nog wel een keer
    Ik hoop dat het kwartje ooit nog valt bij je. De statistieken van Danilo zijn gewoon prima.
  • 21 Jun 2021 om 05:51
    • Quote van 20 Jun 2021 om 17:22
      Fct89 dat kun je Hennik toch niet uit leggen want die houdt alleen van draver. En lult gewoon super dom, Danilo was minder 2 seizoen helft, zoals het hele team, maar er was geen speler die een fatsoenlijke combinatie kon opzetten met Danilo, dus het is gewoon knap dat Danilo dat aantal er in heeft gelegd. Klaar en laat Hennik maar eerst afwachten of onze volgende spits er meer in legt, ik zeg dat dat nog moeilijk genoeg word.
    Ach wie weet valt het kwartje nog wel een keer
  • 20 Jun 2021 om 22:07
    • Quote van 20 Jun 2021 om 21:04
      Keals! Kiek eem op de insta van janoah Markelo. Er is iemand die vraagt: ben je door bij Twente? Zijn antwoord: Ja En iemand vraagt of hij bij de jeugd academie blijft. Zijn antwoord: Nee
    Dan zou je zeggen dat hij een contract gaat krijgen bij ons. Wat ik een goede zaak vind. 1 van de betere talenten in de aanval schijnt hij te zijn. We gaan het zien. Ben benieuwd. Zat paar filmpjes te kijken van hem lijkt wel wat op menig. Snel behendig draait Snel en schiet vaak zonder aarzeling en hard.
  • 20 Jun 2021 om 22:01
    • Quote van 20 Jun 2021 om 21:04
      Keals! Kiek eem op de insta van janoah Markelo. Er is iemand die vraagt: ben je door bij Twente? Zijn antwoord: Ja En iemand vraagt of hij bij de jeugd academie blijft. Zijn antwoord: Nee
    Dan krijgt die dus een contract binnenkort
  • 20 Jun 2021 om 21:04
    Keals! Kiek eem op de insta van janoah Markelo. Er is iemand die vraagt: ben je door bij Twente? Zijn antwoord: Ja En iemand vraagt of hij bij de jeugd academie blijft. Zijn antwoord: Nee
  • 20 Jun 2021 om 18:21
    • Quote van 20 Jun 2021 om 17:52
      Trotse Hollander
    Ja echt wa maar er super van Max die gast heeft geen zenuwen echt fenomenaal haha
  • 20 Jun 2021 om 17:52
    • Quote van 20 Jun 2021 om 16:42
      Wat een klas bak is die Max toch ech fenomenaal super
    Trotse Hollander
  • 20 Jun 2021 om 17:37
    • Quote van 20 Jun 2021 om 17:22
      Fct89 dat kun je Hennik toch niet uit leggen want die houdt alleen van draver. En lult gewoon super dom, Danilo was minder 2 seizoen helft, zoals het hele team, maar er was geen speler die een fatsoenlijke combinatie kon opzetten met Danilo, dus het is gewoon knap dat Danilo dat aantal er in heeft gelegd. Klaar en laat Hennik maar eerst afwachten of onze volgende spits er meer in legt, ik zeg dat dat nog moeilijk genoeg word.
    Mee eens. Maat de spits hoeft dat niet te doen. De vleugels en middenveld moeten gaan scoren. Je moet eigenlijk niet alleen afhankelijk zijn van de spits. Dat gebeurt bij ons ook te vaak. Zie het kampioenschap toen scoorde ruiz(vleugel spits) meer dan de spits. We hebben meer doelpunten makers nodig. De middenvelder en vleugels moeten samen ook een goal of 15 maken zeker dan hoeft de spits er geen 17 te maken en krijg je dat er wat druk* die nu wel in de spits positie ligt* van onze spitsen afvalt. Maar dan heb je een heel goed elftal nodig en daar is nu nog geen geld voor. Maar dat zou het ideale plaatje zijn.
  • 20 Jun 2021 om 17:26
    • Quote van 20 Jun 2021 om 17:08
      Je moet Danillo op het aantal velddoelpunten beoordelen en niet op het totaal aantal doelpunten
      Ook als de tegenstander de bal heeft speel je Danillo in het veld met 10 man
    Grote onzin.
  • 20 Jun 2021 om 17:22
    • Quote van 20 Jun 2021 om 17:16
      Als de tegenstander de bal heeft speel je met danilo met 10 man? Waarom omdat hij na de winterstop niet zo fanatiek jaagd? Misschien wil jans dat niet meer zo fanatiek omdat het na de winter vaker tegen ons werkte als voor ons. Waarom vind je dat? Want zelfs onze stabielere spelers lieten ons in de steek na de winter. Menig narsingh ebuehi en zelfs drommel. En beoordelen op veld doelpunten is onzin want dan kan berghuis er helemaal geen kloten van want die scoort bijna de helft van z'n doelpunten vanaf 11 meter. Maar goed dan nog scoort dan 12 doelpunten en 5 assists dat betekend dat hij belangrijk is voor 17 veld doelpunten op 34 wedstrijden dat is 1 op 2 voor een eerste seizoen op eredivisie is dat prima tot zelfs uitstekende statistiek.
    Fct89 dat kun je Hennik toch niet uit leggen want die houdt alleen van draver. En lult gewoon super dom, Danilo was minder 2 seizoen helft, zoals het hele team, maar er was geen speler die een fatsoenlijke combinatie kon opzetten met Danilo, dus het is gewoon knap dat Danilo dat aantal er in heeft gelegd. Klaar en laat Hennik maar eerst afwachten of onze volgende spits er meer in legt, ik zeg dat dat nog moeilijk genoeg word.
  • 20 Jun 2021 om 17:17
    • Quote van 20 Jun 2021 om 16:56
      Eindelijk de spanning en races waar iedereen op zit te wachten. Mooi.
    Ja echt super
  • 20 Jun 2021 om 17:16
    • Quote van 20 Jun 2021 om 17:08
      Je moet Danillo op het aantal velddoelpunten beoordelen en niet op het totaal aantal doelpunten
      Ook als de tegenstander de bal heeft speel je Danillo in het veld met 10 man
    Als de tegenstander de bal heeft speel je met danilo met 10 man? Waarom omdat hij na de winterstop niet zo fanatiek jaagd? Misschien wil jans dat niet meer zo fanatiek omdat het na de winter vaker tegen ons werkte als voor ons. Waarom vind je dat? Want zelfs onze stabielere spelers lieten ons in de steek na de winter. Menig narsingh ebuehi en zelfs drommel. En beoordelen op veld doelpunten is onzin want dan kan berghuis er helemaal geen kloten van want die scoort bijna de helft van z'n doelpunten vanaf 11 meter. Maar goed dan nog scoort dan 12 doelpunten en 5 assists dat betekend dat hij belangrijk is voor 17 veld doelpunten op 34 wedstrijden dat is 1 op 2 voor een eerste seizoen op eredivisie is dat prima tot zelfs uitstekende statistiek.
  • 20 Jun 2021 om 17:16
    • Quote van 20 Jun 2021 om 17:08
      Je moet Danillo op het aantal velddoelpunten beoordelen en niet op het totaal aantal doelpunten
      Ook als de tegenstander de bal heeft speel je Danillo in het veld met 10 man
    Ik denk dat TwenteRSD duidelijk genoeg is geweest? Of begrijp je het nu nog niet? Respecteer die jongen gewoon om de doelpunten die hij heeft gemaakt. En penalty's je moet het toch maar even doen. En als Menig wat minder egoïstisch was geweest had hij er 20 gemaakt. Dus stop aub met dat domme gelul man.
  • 20 Jun 2021 om 17:13
    • Quote van 20 Jun 2021 om 17:08
      Je moet Danillo op het aantal velddoelpunten beoordelen en niet op het totaal aantal doelpunten
      Ook als de tegenstander de bal heeft speel je Danillo in het veld met 10 man
    Jij snapt er werkelijk niks van of wel. Dan kan je net zo goed elke spits af gaan schrijven als je de penalty's niet mee mag tellen. Goal is goal. Maakt totaal niet uit hoe je ze maakt. Danilo heeft er gewoon 17 gemaakt dat is een spits bij twente al een tijdje niet meer gelukt. Daar is hij voor gehaald.
  • 20 Jun 2021 om 17:08
    • Quote van 20 Jun 2021 om 11:18
      Er is genoeg te verbeteren dat klopt. Maar hij is jong. Er word ook echt te vaak vergeten dat dit danilo z'n eerste volle seizoen was en dan 17 goals en 5 assists in 34 wedstrijden zijn prima statistieken. We moeten hem niet te kort doen nu en als cerny fit was gebleven was dit aantal nog hoger geweest. Hij heeft wel aanvoer nodig en menig doet dat veel te weinig alles kwam af van cerny voor danilo. Mede ook omdat Bosch een 6-8 is en geen 10 en illic ook heel weinig liet zien eigenlijk ook veel te weinig. Vanuit het middenveld kwam dus niks. Dat is gewoon geen dankbare taak en noem eens een spits die wij de laatste 4 jaar gehad hebben die zoveel scoorde en assists gaf afgezien unal. Even ter vergelijking Bosch en illic hebben 3 assists en menig 2. Een spits die meer assists leverd dan de middenvelders en de links buiten. Is eigelijk te gek voor woorden. Daar staat tegen over dat menig er 8 scoorde.
    Je moet Danillo op het aantal velddoelpunten beoordelen en niet op het totaal aantal doelpunten
    Ook als de tegenstander de bal heeft speel je Danillo in het veld met 10 man
  • 20 Jun 2021 om 17:00
    • Quote van 20 Jun 2021 om 16:42
      Wat een klas bak is die Max toch ech fenomenaal super
    Kunnen we Max niet een jaartje huren??? Hij haalt genoeg punten binnen!!! Fantastische race!
  • 20 Jun 2021 om 16:56
    • Quote van 20 Jun 2021 om 16:42
      Wat een klas bak is die Max toch ech fenomenaal super
    Eindelijk de spanning en races waar iedereen op zit te wachten. Mooi.
  • 20 Jun 2021 om 16:42
    Wat een klas bak is die Max toch ech fenomenaal super
  • 20 Jun 2021 om 16:31
    Yes Max
  • 20 Jun 2021 om 15:58
    • Quote van 20 Jun 2021 om 15:55
      Kom Max doorgaan...
    100%
  • 20 Jun 2021 om 15:55
    Kom Max doorgaan...
  • 20 Jun 2021 om 14:55
    • Quote van 20 Jun 2021 om 14:11
      Hoeveel penalty's heeft Danilo gemaakt??? Als Menig deze had mogen nemen had die ook ruim boven de 10 doelpunten gestaan. Dat vergeten heel veel mensen. Danilo zal 3de spits worden bij ajaxxes en dan zullen we het wel zien.
    Als Menig de bal misschien wat vaker op Danilo had afgegeven had Danilo er misschien wel 20 gemaakt? Heb je daar wel eens over nagedacht en ben je je ook bewust hoe egoïstisch Menig is? Als je dingen uit zoekt doe het dan wel goed.
  • 20 Jun 2021 om 14:47
    • Quote van 20 Jun 2021 om 14:33
      Menig 8 doelpunten en 2 assists. Dus heb wel ff onderzoek gedaan.
    En zelfs met 5 strafschoppen komt menig op 1 doelpunt meer en heeft nog steeds 3 assists minder dan danilo dus wat is je punt?
  • 20 Jun 2021 om 14:33
    • Quote van 20 Jun 2021 om 14:24
      Is gewoon erg veel onzin wat je nu zegt. Doe eerst effe onderzoek....
    Menig 8 doelpunten en 2 assists. Dus heb wel ff onderzoek gedaan.
  • 20 Jun 2021 om 14:24
    • Quote van 20 Jun 2021 om 14:19
      Waar heb je het over man? Hij heeft namelijk 6 strafschoppen gehad en er 5 benut. Dat zijn nog steeds 12 goals en 5 asists.
    En die penalty's moet je er ook in schieten. Is ook een kwaliteit.
  • 20 Jun 2021 om 14:24
    • Quote van 20 Jun 2021 om 14:11
      Hoeveel penalty's heeft Danilo gemaakt??? Als Menig deze had mogen nemen had die ook ruim boven de 10 doelpunten gestaan. Dat vergeten heel veel mensen. Danilo zal 3de spits worden bij ajaxxes en dan zullen we het wel zien.
    Is gewoon erg veel onzin wat je nu zegt. Doe eerst effe onderzoek....
  • 20 Jun 2021 om 14:19
    • Quote van 20 Jun 2021 om 14:11
      Hoeveel penalty's heeft Danilo gemaakt??? Als Menig deze had mogen nemen had die ook ruim boven de 10 doelpunten gestaan. Dat vergeten heel veel mensen. Danilo zal 3de spits worden bij ajaxxes en dan zullen we het wel zien.
    Waar heb je het over man? Hij heeft namelijk 6 strafschoppen gehad en er 5 benut. Dat zijn nog steeds 12 goals en 5 asists.
  • 20 Jun 2021 om 14:11
    • Quote van 20 Jun 2021 om 11:41
      Er was op Cerny geen enkele speler die een combinatie op kon zetten omdat juist die te beperkt waren. Welke speler met creativiteit liep er dan in het elftal die de combinatie kon maken met Danilo?? Juist niet een, dus kun je Danilo daar niet alleen op afrekenen, dat is wel erg lullig. Heeft er toch 15 in liggen en ik wil nog wel eens zien of onze nieuwe spits dat ook gaat doen, want zo succesvol waren onze spitsen de afgelopen jaren niet vanaf Unal een drama.Dus ik ben benieuwd naar de nieuwe spits en hoeveel hij er in legt maar weet een ding zeker zo makkelijk zal het niet worden om er meer te maken geloof me. Ik heb vertrouwen in Streuer dat hij een goede spits aantrekt maar dan moet ik eerst zien dat hij er net als Danilo 15 in legt.
    Hoeveel penalty's heeft Danilo gemaakt??? Als Menig deze had mogen nemen had die ook ruim boven de 10 doelpunten gestaan. Dat vergeten heel veel mensen. Danilo zal 3de spits worden bij ajaxxes en dan zullen we het wel zien.
  • 20 Jun 2021 om 14:10
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Heeft vorig seizoen laten zien de Eredivisie niet aan te kunnen
  • 20 Jun 2021 om 13:47
    Ik hoop wel dat er binnen nu en 2 weken een spits komt. Anders speel je de eerste paar oefenwedstrijs zonder spits.
  • 20 Jun 2021 om 13:47
    Ik hoop wel dat er binnen nu en 2 weken een spits komt. Anders speel je de eerste paar oefenwedstrijs zonder spits.
  • 20 Jun 2021 om 12:58
    • Quote van 20 Jun 2021 om 11:41
      Er was op Cerny geen enkele speler die een combinatie op kon zetten omdat juist die te beperkt waren. Welke speler met creativiteit liep er dan in het elftal die de combinatie kon maken met Danilo?? Juist niet een, dus kun je Danilo daar niet alleen op afrekenen, dat is wel erg lullig. Heeft er toch 15 in liggen en ik wil nog wel eens zien of onze nieuwe spits dat ook gaat doen, want zo succesvol waren onze spitsen de afgelopen jaren niet vanaf Unal een drama.Dus ik ben benieuwd naar de nieuwe spits en hoeveel hij er in legt maar weet een ding zeker zo makkelijk zal het niet worden om er meer te maken geloof me. Ik heb vertrouwen in Streuer dat hij een goede spits aantrekt maar dan moet ik eerst zien dat hij er net als Danilo 15 in legt.
    Eens, als Danilo dit hele seizoen in Ajax 1 had gespeeld had hij er 25 ingelegd. Niet toevallig is alles in elkaar gezakt na het wegvallen van Cherny. Hierdoor geen aanvoer meer voor Danilo. En dan ook nog de afwezigheid van Wout waardoor er geen leiderschap meer in het team zat. Als iedereen heel was gebleven speelden we dit jaar in de EL
  • 20 Jun 2021 om 11:41
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Er was op Cerny geen enkele speler die een combinatie op kon zetten omdat juist die te beperkt waren. Welke speler met creativiteit liep er dan in het elftal die de combinatie kon maken met Danilo?? Juist niet een, dus kun je Danilo daar niet alleen op afrekenen, dat is wel erg lullig. Heeft er toch 15 in liggen en ik wil nog wel eens zien of onze nieuwe spits dat ook gaat doen, want zo succesvol waren onze spitsen de afgelopen jaren niet vanaf Unal een drama.Dus ik ben benieuwd naar de nieuwe spits en hoeveel hij er in legt maar weet een ding zeker zo makkelijk zal het niet worden om er meer te maken geloof me. Ik heb vertrouwen in Streuer dat hij een goede spits aantrekt maar dan moet ik eerst zien dat hij er net als Danilo 15 in legt.
  • 20 Jun 2021 om 11:18
    • Quote van 20 Jun 2021 om 10:55
      Dallino is als spits erg beperkt, het is enkel een spits voor de afronding en zeker niet spits voor de combinatie,
    Er is genoeg te verbeteren dat klopt. Maar hij is jong. Er word ook echt te vaak vergeten dat dit danilo z'n eerste volle seizoen was en dan 17 goals en 5 assists in 34 wedstrijden zijn prima statistieken. We moeten hem niet te kort doen nu en als cerny fit was gebleven was dit aantal nog hoger geweest. Hij heeft wel aanvoer nodig en menig doet dat veel te weinig alles kwam af van cerny voor danilo. Mede ook omdat Bosch een 6-8 is en geen 10 en illic ook heel weinig liet zien eigenlijk ook veel te weinig. Vanuit het middenveld kwam dus niks. Dat is gewoon geen dankbare taak en noem eens een spits die wij de laatste 4 jaar gehad hebben die zoveel scoorde en assists gaf afgezien unal. Even ter vergelijking Bosch en illic hebben 3 assists en menig 2. Een spits die meer assists leverd dan de middenvelders en de links buiten. Is eigelijk te gek voor woorden. Daar staat tegen over dat menig er 8 scoorde.
  • 20 Jun 2021 om 10:55
    Dallino is als spits erg beperkt, het is enkel een spits voor de afronding en zeker niet spits voor de combinatie,
  • 20 Jun 2021 om 10:34
    • Quote van 20 Jun 2021 om 10:01
      Unnerstall vergeten?
    Ja we hebben in Unnerstal een topper in huis, snap niet hoe je dat vergeten kunt hahaha :-)))))
  • 20 Jun 2021 om 10:01
    • Quote van 20 Jun 2021 om 00:20
      Offtopic: het schijnt dat Kjell Scherpen bij Ajax mag vertrekken voor een kleine transfersom. Wellicht wat voor ons?
    Unnerstall vergeten?
  • 20 Jun 2021 om 09:27
    • Quote van 20 Jun 2021 om 09:08
      Waarom heb je voor Danilo wel een excuus en voor Bosch in deze niet. Bosch is in mijn ogen misbruikt op 10. Komend seizoen mag dat absoluut niet weer gebeuren. Daarmee maak je zijn carrière kapot. (=kapitaal voor Twente) Bosch word door veel supporters nu al bijna afgeschreven en ook de media heeft al het nodige commentaar. Ik vind dat niet eerlijk. Hij speelt gewoon in dienst van het team omdat bv Ilic die meer een 10 is het nog minder wist in te vullen.
    Ik pak Bosch gewoon als voorbeeld, en als je alle andere keren mijn kritiek op Bosch had gelezen dan had je geweten dat ik alle respect voor Bosch heb maar niet op 10!! En een spits wordt nu eenmaal afgerekend op zijn doelpunten, dat vindt ik te makkelijk Danillo kreeg amper fatsoenlijke ballen en daar moet je ook eerlijk over zijn. Hij had ook wat harder moeten werken hoor echt waar, maar fijne ballen kreeg hij niet. En dan moet ik eerst maar zien of de nieuwe spits er ook 15 inlegt, want zo succesvol met spitsen zijn we niet toch? De laatste goede was Unal en daar voor N'Kufo. Ik moet eerst maar zien wat de nieuwe spits doet. Want wordt hier wel heel makkelijk over gedaan. En Illic kreeg ook bar weinig kansen, terwijl ik zeker weet dat hij een goede 10 is, maar we vergeten dat hij ook nog maar 21 jaar is. Dus hoop dat hij is een keer of 10 in de basis kan starten en dezelfde kansen krijgt als bv Bosch. Even afhankelijk welke 10 er komt moet Illic het met deze speler uitvechten. En zal hij ook wat harder moeten werken.
  • 20 Jun 2021 om 09:22
    • Quote van 20 Jun 2021 om 09:08
      Waarom heb je voor Danilo wel een excuus en voor Bosch in deze niet. Bosch is in mijn ogen misbruikt op 10. Komend seizoen mag dat absoluut niet weer gebeuren. Daarmee maak je zijn carrière kapot. (=kapitaal voor Twente) Bosch word door veel supporters nu al bijna afgeschreven en ook de media heeft al het nodige commentaar. Ik vind dat niet eerlijk. Hij speelt gewoon in dienst van het team omdat bv Ilic die meer een 10 is het nog minder wist in te vullen.
    Mee eens. Iedereen zeikt over danilo en Bosch metname terwijl danilo gewoon overall een prima seizoen draaide en bij Bosch word gewoon vergeten dat hij vorig jaar op 6-8 prima speelden de meesten waren zelfs lyrisch over hem. Die oefenpot tegen schalke was hij heer en meester en speelde echt een uistekende pot. Die keren erna ook vanaf 6 of 8 kan hij prima mee. Typische balafpakker/kaatsers/lopende middenvelder. Sluit me daarom volledig bij je aan dat jans Bosch verkeerd gebruikt op 10.
  • 20 Jun 2021 om 09:08
    • Quote van 19 Jun 2021 om 22:37
      Het hele elftal was bagger kerel, en als spits val je meer uit de toom omdat er geen een speler met een fatsoenlijke steekpass speelde bv onze 10 Bosch dat was een drama, zoals het hele elftal.
    Waarom heb je voor Danilo wel een excuus en voor Bosch in deze niet. Bosch is in mijn ogen misbruikt op 10. Komend seizoen mag dat absoluut niet weer gebeuren. Daarmee maak je zijn carrière kapot. (=kapitaal voor Twente) Bosch word door veel supporters nu al bijna afgeschreven en ook de media heeft al het nodige commentaar. Ik vind dat niet eerlijk. Hij speelt gewoon in dienst van het team omdat bv Ilic die meer een 10 is het nog minder wist in te vullen.
  • 20 Jun 2021 om 01:29
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    We hebben al een eerste keeper en 2 talenten. Lijkt me overbodig om nog een keeper te halen, terwijl we op andere posities juist versterking nodig hebben.
  • 20 Jun 2021 om 00:20
    Offtopic: het schijnt dat Kjell Scherpen bij Ajax mag vertrekken voor een kleine transfersom. Wellicht wat voor ons?
  • 19 Jun 2021 om 23:01
    • Quote van 19 Jun 2021 om 21:56
      Sorry John, maar geweldige toekomst lijkt me echt wat overdreven. Denk niet dat hij subtop Europa gaat halen. Denk dat hij ergens in een 2.de Liga eindigt. Unal bijv was in mijn ogen beter en ook geen super carrière na Twente.
    We gaan het de komende jaren zien waar danilo gaat spelen . Als hij goed begeleid wordt via zijn zaakwaarnemer kan hij absoluut bij een geweldige club komen te spelen in Europa
  • 19 Jun 2021 om 22:37
    • Quote van 19 Jun 2021 om 22:01
      Laat ook het geklungel na de winterstop eens zien voor een eerlijk oordeel. Bagger.
    Het hele elftal was bagger kerel, en als spits val je meer uit de toom omdat er geen een speler met een fatsoenlijke steekpass speelde bv onze 10 Bosch dat was een drama, zoals het hele elftal.
  • 19 Jun 2021 om 22:35
    Ik weet ook Danillo niet veel goals meer maakte na de winterstop, maar ik heb vertrouwen in Streuer maar wil eerst zien of er een betere spits komt. We hebben op Unal na alleen maar slechte spitsen die niet meer dan 10 x scoorden ik wil zien of de volgende wel lukt. Al hoop ik van wel maar moet eerst zien dat er een betere als Danilo komt.
  • 19 Jun 2021 om 22:01
    Laat ook het geklungel na de winterstop eens zien voor een eerlijk oordeel. Bagger.
  • 19 Jun 2021 om 21:56
    • Quote van 19 Jun 2021 om 14:09
      Danilo was een geweldige spits voor fctwente heeft het voor de winterstop uitstekend gedaan. En na de winterstop was her minder maar ook volstrekt logisch en normaal bij een onervaren spelers die nog nauwelijks wedstrijden heeft gespeeld bij zijn vorige club ajax. Deze speler gaat ern geweldige toekomst te gemoet als hij geduldig is de juiste club gaat kiezen..
    Sorry John, maar geweldige toekomst lijkt me echt wat overdreven. Denk niet dat hij subtop Europa gaat halen. Denk dat hij ergens in een 2.de Liga eindigt. Unal bijv was in mijn ogen beter en ook geen super carrière na Twente.
  • 19 Jun 2021 om 21:19
    • Quote van 19 Jun 2021 om 16:20
      Ik zou is kijken of je de doelpuntenmaker Viola op kunt halen. Speelt nu bij Fehervar in Hongarije en heeft nog een 1-jarig contract. Ervaren opkomende back.
    Lol
  • 19 Jun 2021 om 20:27
    Off topic: locadia terug naar brighton optie op hem word door cincenatti ofzo niet gelicht. Nou kom dan maar deze kant op. Huren die bende.
  • 19 Jun 2021 om 20:27
    • Quote van 19 Jun 2021 om 12:37
      Laat ook ff alle missers zien :)
    Dat waren er niet zoveel hoor.
  • 19 Jun 2021 om 19:34
    • Quote van 19 Jun 2021 om 19:13
      Alle doelpunten, filmpje nis van voor de winterstop.
    Lol
  • 19 Jun 2021 om 19:13
    Alle doelpunten, filmpje nis van voor de winterstop.
  • 19 Jun 2021 om 16:20
    Ik zou is kijken of je de doelpuntenmaker Viola op kunt halen. Speelt nu bij Fehervar in Hongarije en heeft nog een 1-jarig contract. Ervaren opkomende back.
  • 19 Jun 2021 om 16:01
    • Quote van 19 Jun 2021 om 15:52
      Verassend idd.
    Ja prachtig om die 67000 gekke Hongaren te zien
  • 19 Jun 2021 om 15:56
    • Quote van 19 Jun 2021 om 15:50
      Lekker Hongarije!!
    Ik heb voorspeld dat hongarijr door gaat
  • 19 Jun 2021 om 15:52
    • Quote van 19 Jun 2021 om 15:50
      Lekker Hongarije!!
    Verassend idd.
  • 19 Jun 2021 om 15:50
    Lekker Hongarije!!
  • 19 Jun 2021 om 15:50
    • Quote van 19 Jun 2021 om 15:24
      Jawel, meer missers dan goals...
    Noem ze op zou ik zeggen. Ben oprecht benieuwd.
  • 19 Jun 2021 om 15:24
    • Quote van 19 Jun 2021 om 13:45
      Zoveel zijn dat er niet hoor
    Jawel, meer missers dan goals...
  • 19 Jun 2021 om 14:09
    Danilo was een geweldige spits voor fctwente heeft het voor de winterstop uitstekend gedaan. En na de winterstop was her minder maar ook volstrekt logisch en normaal bij een onervaren spelers die nog nauwelijks wedstrijden heeft gespeeld bij zijn vorige club ajax. Deze speler gaat ern geweldige toekomst te gemoet als hij geduldig is de juiste club gaat kiezen..
  • 19 Jun 2021 om 14:07
    • Quote van 19 Jun 2021 om 12:36
      Is er al bij iemand wat bekent hoe het staat met de spelers die eventueel genoemd zijn dat die contract tekenen? Bestuur of Fc Svente, Eppie, want vind het erg stil nu. Niet dat ik geen vetrouwen heb maar het is zo verdomd stil, zou graag iets horen. Goed weekend allemaal.
    Ie ook goed weekend, straks eerst kwalificatie Max daarna de moffen Gucken Hoppaaaa
  • 19 Jun 2021 om 13:45
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Zoveel zijn dat er niet hoor
  • 19 Jun 2021 om 13:11
    • Quote van 19 Jun 2021 om 12:59
      Allereerst, ik ga geen namen noemen, ze zijn met een spits in gesprek, ze willen er namelijk 2. Ook met een verdediger. Ebuehi word naar alle waarschijnlijk te moeilijk en komt niet. Er word niks gelekt naar de buitenwereld, maar ze zijn druk bezig. Zeker weten.
    Gaan er ook vanuit de jeugd nog een paar even "ruiken" aan het eerste dan svente? Is voor sommigen alleen al goed dat ze mee trainen.
  • 19 Jun 2021 om 13:05
    • Quote van 19 Jun 2021 om 12:59
      Allereerst, ik ga geen namen noemen, ze zijn met een spits in gesprek, ze willen er namelijk 2. Ook met een verdediger. Ebuehi word naar alle waarschijnlijk te moeilijk en komt niet. Er word niks gelekt naar de buitenwereld, maar ze zijn druk bezig. Zeker weten.
    Ik hoorde van Wissing ooit zeggen, er komt geen muisje aan informatie binnen vanuit Heracles. Nou volgens mij geldt dit voor Streuer en Twente ook. Streuer en consorten gaan ons nog verbazen. Voor JaDie. Geduld. Het is gewoon nog heel vroeg en we hebben nu al een aantal spelers vast gelegd voor minstens 1 jaar + optie, voor nog 1.
  • 19 Jun 2021 om 12:59
    • Quote van 19 Jun 2021 om 12:36
      Is er al bij iemand wat bekent hoe het staat met de spelers die eventueel genoemd zijn dat die contract tekenen? Bestuur of Fc Svente, Eppie, want vind het erg stil nu. Niet dat ik geen vetrouwen heb maar het is zo verdomd stil, zou graag iets horen. Goed weekend allemaal.
    Allereerst, ik ga geen namen noemen, ze zijn met een spits in gesprek, ze willen er namelijk 2. Ook met een verdediger. Ebuehi word naar alle waarschijnlijk te moeilijk en komt niet. Er word niks gelekt naar de buitenwereld, maar ze zijn druk bezig. Zeker weten.
  • 19 Jun 2021 om 12:37
    Laat ook ff alle missers zien :)
  • 19 Jun 2021 om 12:36
    Is er al bij iemand wat bekent hoe het staat met de spelers die eventueel genoemd zijn dat die contract tekenen? Bestuur of Fc Svente, Eppie, want vind het erg stil nu. Niet dat ik geen vetrouwen heb maar het is zo verdomd stil, zou graag iets horen. Goed weekend allemaal.
  • 19 Jun 2021 om 11:05
    Leuk! Bedankt voor delen @Twentefans!
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›