Twentecafé: 'FC Twente krijgt tenue met Schalke-blauwe strepen'

309
Twentecafé: 'FC Twente krijgt tenue met Schalke-blauwe strepen'

De komkommertijd is aangebroken en daarom vinden wij het tijd om ons Twentecafé officieel te openen. Wij houden jullie op de hoogte van de laatste nieuwtjes, geruchten en roddels uit de voetbalwereld, maar voel je ook vrij om lekker off-topic te gaan. 

Vrijdag 23 juli: FC Twente heeft vooralsnog alleen het thuistenue voor komend seizoen gepresenteerd, maar op het forum van FCTwente.net lezen we dat er op het derde tenue mogelijk 'rode en Schalke-blauwe strepen' komen. Klik hier om een foto te zien. Wat vinden jullie er van? 

Woensdag 21 juli: Ricky van Wolfswinkel is gearriveerd bij de Grolsch Veste, zo zien we op een foto van Mike Gerritsen. De 32-jarige centrumspits wordt vandaag gepresenteerd door FC Twente. Hij gaat een contract tekenen voor twee seizoenen, met een optie voor nog een jaar. 

Dinsdag 20 juli: FC Twente heeft met Ricky van Wolfswinkel de gewenste spits binnen. De Tukkers moeten nog wel op zoek naar een nieuwe nummer 10. Nadat er een streep is gegaan door de naam van Jurgen Ekkelenkamp is Mauro Junior een mogelijke optie. Volgens jimmy65 op het forum van FCTwente.net heeft de PSV'er 'de Twentse koffie ook geproefd'. Oftewel, er zou een gesprek zijn geweest.

Maandag 19 juli: Ricky van Wolfswinkel wordt waarschijnlijk de nieuwe spits van FC Twente. Volgens diverse 'insiders' op Twitter zou hij vandaag zelfs al medisch gekeurd zijn. De Nederlandse centrumspits mag transfervrij vertrekken bij FC Basel en is een oude bekende van Jan Streuer. 

Maandag 19 juli: "Cleonise (nu op proef) bij Twente, zou eigenlijk bij Willem II op proef komen. Via de media moest Willem II vernemen dat Cleonise bij Twente op proef ging", zo laat 'TillyTilburg' weten via Twitter. De grote vraag is nu of FC Twente er in slaagt om de aanvaller vast te leggen... 

Donderdag 15 juli: "FC Twente probeert proefspeler Denilho vast te leggen. Jongen twijfelt alleen", zo weet Dirty Harry te melden op het forum van FCTwente.net. Jimmy65 'bevestigt' dat. "Die jongen is aan het twijfelen gebracht door (hoe kan het ook anders) zijn zaakwaarnemer en vader."

Woensdag 7 juli: FC Twente is nog altijd op zoek naar een (ervaren) spits en een aanvallende middenvelder. "Je moet nu ‘hopen’ op Van Wolfswinkel. Ekkelenkamp moet rond zijn voor komend weekend, en anders niet. Ze hebben Ilic veel druk opgelegd, die moet het nu gaan laten zien", laat de doorgaans betrouwbare 'jimmy65' weten op de site FCTwente.net. 

Donderdag 1 juli: FC Twente gaat deze week nog twee nieuwe spelers presenteren, zo lezen we op het forum van FC Twente.net. "Het gaat om Cerny en Pröpper", laat de doorgaans betrouwbare Glasgow weten. Eerder deze week werd Jody Lukoki al vastgelegd. 

Klik hier om de updates en reacties in juni te lezen.

 

309 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Jul 2021 om 22:06
    • Quote van 23 Jul 2021 om 16:00
      Jep. Is nu mist waarschijnlijk de start van de competitie.
    Menig in deze situatie nog even hier houden?
  • 23 Jul 2021 om 16:11
    • Quote van 23 Jul 2021 om 16:04
      Moet nu zeker nog vleugelspeler bij en hoop dat de 10 er snel bij is.
    Mee eens kerel.
  • 23 Jul 2021 om 16:04
    • Quote van 23 Jul 2021 om 16:00
      Jep. Is nu mist waarschijnlijk de start van de competitie.
    Moet nu zeker nog vleugelspeler bij en hoop dat de 10 er snel bij is.
  • 23 Jul 2021 om 16:00
    • Quote van 23 Jul 2021 om 15:58
      Kreeg net bericht dat Misidjan de start zou missen, wil ik het lezen, is het al weggehaald, hadden jullie dat ook om 15.54
    Jep. Is nu mist waarschijnlijk de start van de competitie.
  • 23 Jul 2021 om 15:58
    Kreeg net bericht dat Misidjan de start zou missen, wil ik het lezen, is het al weggehaald, hadden jullie dat ook om 15.54
  • 23 Jul 2021 om 14:18
    • Quote van 21 Jul 2021 om 23:11
      Natuurlijk wordt dit huur als deze speler naar fctwente zou gaan komen . Hij is niet transvrij dus moet er betaald worden voir mauro . En dat gaat fctwente zeker niet doen invdeze situatie waarin ze zitten..
    Kunnen ze nog steeds de hoofdprijs voor de huur gaan vragen.
  • 23 Jul 2021 om 13:52
    Link in de app werkt niet. Via een desktop versie is de tweet niet beschikbaar.
  • 21 Jul 2021 om 23:11
    • Quote van 21 Jul 2021 om 18:57
      Oh dacht dat huur zou worden
    Natuurlijk wordt dit huur als deze speler naar fctwente zou gaan komen . Hij is niet transvrij dus moet er betaald worden voir mauro . En dat gaat fctwente zeker niet doen invdeze situatie waarin ze zitten..
  • 21 Jul 2021 om 19:55
    • Quote van 21 Jul 2021 om 09:41
      Voor Mauro gaat PSV na de soap met Drommel zeker de hoofdprijs vragen.Heracles is ook voor hem een mogelijkheid
    Dat word huur dan hoor
  • 21 Jul 2021 om 18:57
    • Quote van 21 Jul 2021 om 09:41
      Voor Mauro gaat PSV na de soap met Drommel zeker de hoofdprijs vragen.Heracles is ook voor hem een mogelijkheid
    Oh dacht dat huur zou worden
  • 21 Jul 2021 om 18:57
    • Quote van 21 Jul 2021 om 09:41
      Voor Mauro gaat PSV na de soap met Drommel zeker de hoofdprijs vragen.Heracles is ook voor hem een mogelijkheid
    Oh dacht dat huur zou worden
  • 21 Jul 2021 om 17:21
    • Quote van 21 Jul 2021 om 17:09
      Een transfer is wel vaker een soap. De situatie rond Malen is nu bijna hetzelfde als destijds met Drommel. Alleen heeft PSV nu de rol die FCT had en speelt BVB het spelletje dat PSV deed.
    je maakt hetzellf mee als je een auto koopt...huilende verkopers die niets verdienen en de koper met tranen in de ogen wat ie moet betalen..
  • 21 Jul 2021 om 17:09
    • Quote van 21 Jul 2021 om 09:41
      Voor Mauro gaat PSV na de soap met Drommel zeker de hoofdprijs vragen.Heracles is ook voor hem een mogelijkheid
    Een transfer is wel vaker een soap. De situatie rond Malen is nu bijna hetzelfde als destijds met Drommel. Alleen heeft PSV nu de rol die FCT had en speelt BVB het spelletje dat PSV deed.
  • 21 Jul 2021 om 16:44
    • Quote van 21 Jul 2021 om 15:56
      Wat een paniek weer. De presentaties en bekendmakingen bij Twente gebeurd over het algemeen rond de klok van 17:00 uur - 18:00 uur. Dus geduld met een lange adem ;-)
    Hoezo paniek? Ik vraag mij ook af wanneer er wat bekend wordt gemaakt.
  • 21 Jul 2021 om 15:58
    • Quote van 21 Jul 2021 om 15:56
      Wat een paniek weer. De presentaties en bekendmakingen bij Twente gebeurd over het algemeen rond de klok van 17:00 uur - 18:00 uur. Dus geduld met een lange adem ;-)
    Tnx houden we dan ff de site in de gaten
  • 21 Jul 2021 om 15:56
    • Quote van 21 Jul 2021 om 13:49
      off topic...zou de keuring van van Wolfswinkel positief zijn uitgevallen..?
    Wat een paniek weer. De presentaties en bekendmakingen bij Twente gebeurd over het algemeen rond de klok van 17:00 uur - 18:00 uur. Dus geduld met een lange adem ;-)
  • 21 Jul 2021 om 15:56
    • Quote van 21 Jul 2021 om 13:49
      off topic...zou de keuring van van Wolfswinkel positief zijn uitgevallen..?
    Wat een paniek weer. De presentaties en bekendmakingen bij Twente gebeurd over het algemeen rond de klok van 17:00 uur - 18:00 uur. Dus geduld met een lange adem ;-)
  • 21 Jul 2021 om 15:36
    • Quote van 21 Jul 2021 om 13:49
      off topic...zou de keuring van van Wolfswinkel positief zijn uitgevallen..?
    Duurt iig behoorlijk lang
  • 21 Jul 2021 om 15:36
    • Quote van 21 Jul 2021 om 13:49
      off topic...zou de keuring van van Wolfswinkel positief zijn uitgevallen..?
    Duurt iig behoorlijk lang
  • 21 Jul 2021 om 14:13
    • Quote van 21 Jul 2021 om 14:04
      Dat zelfde verhaal is ook met Locadia. Misschien goedkoop af te kopen, maar het salaris zal wel zwaarder wegen.
    Het past wel in wat streuer zoekt althans afgaand op wat er tot nu toe gehaald is.
  • 21 Jul 2021 om 14:04
    • Quote van 21 Jul 2021 om 13:44
      Allebei een transferwaarde van tonnen en doorlopende contracten. Kun je rekenen?
    Dat zelfde verhaal is ook met Locadia. Misschien goedkoop af te kopen, maar het salaris zal wel zwaarder wegen.
  • 21 Jul 2021 om 14:04
    • Quote van 21 Jul 2021 om 13:44
      Allebei een transferwaarde van tonnen en doorlopende contracten. Kun je rekenen?
    Dat zelfde verhaal is ook met Locadia. Misschien goedkoop af te kopen, maar het salaris zal wel zwaarder wegen.
  • 21 Jul 2021 om 13:49
    off topic...zou de keuring van van Wolfswinkel positief zijn uitgevallen..?
  • 21 Jul 2021 om 13:45
    • Quote van 21 Jul 2021 om 13:24
      In de lijn van Steuers gedachte zou Patrick Joosten een optie kunnen zijn. Maar zou zeker ook een poging wagen met dat geld voor Menig bij de 20 jarige Elayis Tav?an van NEC.
    Mijn bovenstaande post was een reactie op je 2e bericht. Maar je had hem al verwijdert haha.
  • 21 Jul 2021 om 13:44
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Allebei een transferwaarde van tonnen en doorlopende contracten. Kun je rekenen?
  • 21 Jul 2021 om 13:24
    • Quote van 20 Jul 2021 om 20:48
      Denk het niet vriend,bij allerlei partijen,o.a. de gemeente is er weer een jaar uitstel van betaling geweest, mooi dat het gebeurde,maar betekent wel weer een jaar erbij voor het weer normaal is,trouwens denk ik wel dat we de komende 2 a 3 jaar een paar goede transfers gaan doen zodat het weer normaal word bij de club.
    In de lijn van Steuers gedachte zou Patrick Joosten een optie kunnen zijn. Maar zou zeker ook een poging wagen met dat geld voor Menig bij de 20 jarige Elayis Tav?an van NEC.
  • 21 Jul 2021 om 12:40
    • Quote van 21 Jul 2021 om 09:41
      Voor Mauro gaat PSV na de soap met Drommel zeker de hoofdprijs vragen.Heracles is ook voor hem een mogelijkheid
    Je praat poep!
  • 21 Jul 2021 om 09:41
    Voor Mauro gaat PSV na de soap met Drommel zeker de hoofdprijs vragen.Heracles is ook voor hem een mogelijkheid
  • 21 Jul 2021 om 09:16
    • Quote van 21 Jul 2021 om 08:25
      Elia kan mooi naar Den Haag gaan,is meer zijn niveau,hoop dat Locadia nog in beeld is.
    Zou me niet verbazen als hij daarheen gaat. Of nog ff cashen in het buitenland
  • 21 Jul 2021 om 08:48
    • Quote van 20 Jul 2021 om 20:48
      Denk het niet vriend,bij allerlei partijen,o.a. de gemeente is er weer een jaar uitstel van betaling geweest, mooi dat het gebeurde,maar betekent wel weer een jaar erbij voor het weer normaal is,trouwens denk ik wel dat we de komende 2 a 3 jaar een paar goede transfers gaan doen zodat het weer normaal word bij de club.
    Denk dat we nog goed door de Corona tijd doorgekomen zijn. Ik had trouwens al lang verwacht dat er clubs om zouden vallen, blijkbaar gaat het ze niet slecht
  • 21 Jul 2021 om 08:40
    • Quote van 21 Jul 2021 om 08:25
      Elia kan mooi naar Den Haag gaan,is meer zijn niveau,hoop dat Locadia nog in beeld is.
    Ik help het je hopen ep. Heeft bij psv ook veel linksbuiten gestaan.
  • 21 Jul 2021 om 08:25
    • Quote van 20 Jul 2021 om 22:23
      niet ruilen met Elia ..aub..
    Elia kan mooi naar Den Haag gaan,is meer zijn niveau,hoop dat Locadia nog in beeld is.
  • 21 Jul 2021 om 05:49
    • Quote van 20 Jul 2021 om 15:32
      Wie is Jimmy?
    Zullen we even aan 'het spookje' vragen?
  • 20 Jul 2021 om 23:47
    • Quote van 20 Jul 2021 om 22:23
      niet ruilen met Elia ..aub..
    Ruilen voor van Overeem
  • 20 Jul 2021 om 23:38
    • Quote van 20 Jul 2021 om 22:23
      niet ruilen met Elia ..aub..
    Nee dat moet niet gebeuren. Mooi wegblijven.
  • 20 Jul 2021 om 23:37
    • Quote van 20 Jul 2021 om 17:17
      Cleonise is er nogsteeds
    Ik hoop dat hij blijft, dan denk ik dat hij zich verder goed ontwikkelt ook een potentieel goudmijntje is, net als Zerouki, en Oosterwolde. Als die jongens volgend seizoen verkocht worden dan zal voor bij de Franse clubs in de rij staan voor Zerouki, want als ik zie wat middenmoters in Frankrijk uitgeven niet normaal dan moeten ze gewoon mits hij dit niveau vasthoud en we draaien een goed jaar, en hij blijft international gewoon 8 of 9 miljoen vragen. Want die Fransen or betalen ook flink. Nou en dan Oosterwolde die moet ook gewoon miljoenen opleveren 100=,en die Cleonise, mannen dan zijn we snel weer redelijk gelijk met de schulden. Ik heb er vertrouwen in en als Moauro komt zou ook fantastisch zin en Menig weg daar nog ff voor cashen en nog een een extra vleugelspeler dan is ons elftal met een terug komende Cernyvele malen sterker als vorig jaar. Heb er echt zin in dat vieze warme bier, broodje beenham, de geur, de emotie, het schelden... Gewoon weer als een blok achter ons Twente staan. Mijn ex zij altijd je houdt meer van Twente dan van mij.... Nou ze zat behoorlijk dicht in de buurt...
  • 20 Jul 2021 om 22:23
    • Quote van 20 Jul 2021 om 20:43
      Reken maar op 2 buitenspelers,Menig en zijn zaakwaarnemer weten wat hij kosten moet,maar schijnbaar wil hij alleen naar Utrecht,dus daar zijn ze bezig om Elia de deur uit te werken, mocht niet mee op trainingskamp, daarna komen ze wel,benieuwd wie er dan bij ons komt.
    niet ruilen met Elia ..aub..
  • 20 Jul 2021 om 22:21
    • Quote van 20 Jul 2021 om 20:48
      Denk het niet vriend,bij allerlei partijen,o.a. de gemeente is er weer een jaar uitstel van betaling geweest, mooi dat het gebeurde,maar betekent wel weer een jaar erbij voor het weer normaal is,trouwens denk ik wel dat we de komende 2 a 3 jaar een paar goede transfers gaan doen zodat het weer normaal word bij de club.
    Als bijvoorbeeld zerrouki en oosterwolde zichzelf dit seizoen goed door ontwikkelen zijn en worden het goudmijnen voor fctwente. En zo zijn er wel meer spelers bij fctwente waar de club financieel beter aan kan gaan worden . Sportief erg jammer maar door de omstandigheden is dit nodig de komende seizoenen en jaren .
  • 20 Jul 2021 om 21:04
    • Quote van 20 Jul 2021 om 20:43
      Reken maar op 2 buitenspelers,Menig en zijn zaakwaarnemer weten wat hij kosten moet,maar schijnbaar wil hij alleen naar Utrecht,dus daar zijn ze bezig om Elia de deur uit te werken, mocht niet mee op trainingskamp, daarna komen ze wel,benieuwd wie er dan bij ons komt.
    Ik denk ook dat menig weg gaat ep. Maar aan de andere kant als elia eerst weg moet. Wie wil elia toch in godsnaam hebben. Iedereen heeft kunnen zien dat de rek eruit is bij hem.
  • 20 Jul 2021 om 20:51
    • Quote van 20 Jul 2021 om 17:20
      Hij wil niet bijtekenen, daardoor hebben we geen kans.
    Duidelijk,dan word hij verkocht,jammer dan maar een ander.
  • 20 Jul 2021 om 20:48
    • Quote van 20 Jul 2021 om 20:42
      Gaat financieel toch mooi zo niks mis mee.
    Denk het niet vriend,bij allerlei partijen,o.a. de gemeente is er weer een jaar uitstel van betaling geweest, mooi dat het gebeurde,maar betekent wel weer een jaar erbij voor het weer normaal is,trouwens denk ik wel dat we de komende 2 a 3 jaar een paar goede transfers gaan doen zodat het weer normaal word bij de club.
  • 20 Jul 2021 om 20:43
    • Quote van 20 Jul 2021 om 18:35
      Het is wel zo dat hoe langer hij bij ons blijft de kansen groter wordt dat hij blijft. Al denk ik wel dat Twente hem een ultimatum heeft gesteld want we hebben gewoon nog een buitenspeler nodig. 2 als menig weg gaat. Ook daarop kun je niet blijven wachten. Dat hij deze week of volgende week die keus moet maken als die nog niet gemaakt is want media augustus beginnen de meeste competities en als jij kansen wil voor de basis 11 moet je er echt wel voor die tijd zijn en de tijd hebben om het te laten. Daarom zou het relatief logisch zijn als hij binnen max 2 weken weet waar hij gaat spelen. Gevoelsmatig denk ik dat hij blijft als hij voor de centen was gegaan dan was hij al weg geweest als je het lijstje met clubs ziet die interesse in hem hebben. Die betalen een stuk meer dan wij. Hij neemt dus ook het sportieve Aagje wel mee en daar liggen onze kansen wat betreft het aantrekken van cleonise.
    Reken maar op 2 buitenspelers,Menig en zijn zaakwaarnemer weten wat hij kosten moet,maar schijnbaar wil hij alleen naar Utrecht,dus daar zijn ze bezig om Elia de deur uit te werken, mocht niet mee op trainingskamp, daarna komen ze wel,benieuwd wie er dan bij ons komt.
  • 20 Jul 2021 om 20:42
    • Quote van 20 Jul 2021 om 20:37
      Ja,Ans,leef je nog?Laat eens wat van je horen,geen inside informatie meer over de financiële kant,dat missen we hier toch wel.
    Gaat financieel toch mooi zo niks mis mee.
  • 20 Jul 2021 om 20:37
    • Quote van 20 Jul 2021 om 19:10
      Steeds meer insiders op dit forum. Eerder had je alleen ANS.
    Ja,Ans,leef je nog?Laat eens wat van je horen,geen inside informatie meer over de financiële kant,dat missen we hier toch wel.
  • 20 Jul 2021 om 20:17
    • Quote van 20 Jul 2021 om 19:19
      Ik moet zeggen dat hij 2 weken geleden voor het eerst noemde dat ze bezig waren met van Wolfswinkel
    Klopt. Het is af en toe echt nog wel betrouwbaar. Alleen de vraag is wanneer wel en waarneer niet. Dat lijstje wat ik noemde is accurater dan DH. Maar ook de info van DH kan ik prima waarderen.
  • 20 Jul 2021 om 20:15
    • Quote van 20 Jul 2021 om 19:09
      Bestuurp ook
    Ja klopt was ik even vergeten.
  • 20 Jul 2021 om 19:40
    • Quote van 20 Jul 2021 om 19:19
      Ik moet zeggen dat hij 2 weken geleden voor het eerst noemde dat ze bezig waren met van Wolfswinkel
    Yes, klopt, het was zo dat hij leek af te vallen ivm dat hij te duur is. Maar hij is geen geldwolf gelukkig.
  • 20 Jul 2021 om 19:19
    • Quote van 20 Jul 2021 om 18:46
      Klopt eppie svente glasgow jimmy stifler hebben allemaal al vaker gehad dan hij. Dat wil niet zeggen dat hij altijd fout zit en daar komt bij dat zelfs zonder bron is het ook logisch hoe langer hij blijft. Wat ik net ook tegen twentefanrsd zei.
    Ik moet zeggen dat hij 2 weken geleden voor het eerst noemde dat ze bezig waren met van Wolfswinkel
  • 20 Jul 2021 om 19:10
    Steeds meer insiders op dit forum. Eerder had je alleen ANS.
  • 20 Jul 2021 om 19:09
    • Quote van 20 Jul 2021 om 18:46
      Klopt eppie svente glasgow jimmy stifler hebben allemaal al vaker gehad dan hij. Dat wil niet zeggen dat hij altijd fout zit en daar komt bij dat zelfs zonder bron is het ook logisch hoe langer hij blijft. Wat ik net ook tegen twentefanrsd zei.
    Bestuurp ook
  • 20 Jul 2021 om 18:46
    • Quote van 20 Jul 2021 om 18:35
      Dirty Harry heeft niet meer de goede bronnen, zo lijkt het. De laatste twee jaar heeft hij het zeker niet altijd goed, terwijl dit voorheen wel zo was. De echte info komt meer van Svente zoals je weet.
    Klopt eppie svente glasgow jimmy stifler hebben allemaal al vaker gehad dan hij. Dat wil niet zeggen dat hij altijd fout zit en daar komt bij dat zelfs zonder bron is het ook logisch hoe langer hij blijft. Wat ik net ook tegen twentefanrsd zei.
  • 20 Jul 2021 om 18:35
    • Quote van 20 Jul 2021 om 17:42
      DH zei zondag dat als hij er morgen zou zijn word de kans groter. Denk dat je dat bedoelt of niet ?
    Dirty Harry heeft niet meer de goede bronnen, zo lijkt het. De laatste twee jaar heeft hij het zeker niet altijd goed, terwijl dit voorheen wel zo was. De echte info komt meer van Svente zoals je weet.
  • 20 Jul 2021 om 18:35
    • Quote van 20 Jul 2021 om 18:10
      Zou kunnen dat hij dat zei.
    Het is wel zo dat hoe langer hij bij ons blijft de kansen groter wordt dat hij blijft. Al denk ik wel dat Twente hem een ultimatum heeft gesteld want we hebben gewoon nog een buitenspeler nodig. 2 als menig weg gaat. Ook daarop kun je niet blijven wachten. Dat hij deze week of volgende week die keus moet maken als die nog niet gemaakt is want media augustus beginnen de meeste competities en als jij kansen wil voor de basis 11 moet je er echt wel voor die tijd zijn en de tijd hebben om het te laten. Daarom zou het relatief logisch zijn als hij binnen max 2 weken weet waar hij gaat spelen. Gevoelsmatig denk ik dat hij blijft als hij voor de centen was gegaan dan was hij al weg geweest als je het lijstje met clubs ziet die interesse in hem hebben. Die betalen een stuk meer dan wij. Hij neemt dus ook het sportieve Aagje wel mee en daar liggen onze kansen wat betreft het aantrekken van cleonise.
  • 20 Jul 2021 om 18:20
    • Quote van 20 Jul 2021 om 14:15
      Je mag toch hopen dat Twentefans weten wie Jimmy is en ze hem even bellen of hij cynisch is of daadwerkelijk serieus is...... bijzonder gevaarlijk om dergelijke artikelen te schrijven.
    Waarom? die Jimmy wie dat ook mag zijn :) is toch de betrouwbaarste van allemaal dus verklaar je nader.
  • 20 Jul 2021 om 18:10
    • Quote van 20 Jul 2021 om 17:42
      DH zei zondag dat als hij er morgen zou zijn word de kans groter. Denk dat je dat bedoelt of niet ?
    Zou kunnen dat hij dat zei.
  • 20 Jul 2021 om 17:42
    • Quote van 20 Jul 2021 om 17:41
      Ik las van de week als hij deze week nog op trainingen is, gaat hij bijna zeker een contract tekenen. Maar weet zo niet meer wie dat zei.
    DH zei zondag dat als hij er morgen zou zijn word de kans groter. Denk dat je dat bedoelt of niet ?
  • 20 Jul 2021 om 17:41
    • Quote van 20 Jul 2021 om 17:23
      Klopt zag net foto's op insta bij van leeuwen waar cleonise ook bij op stond. We gaan naar eind juli toe. Ik neem toch aan dat ze wel gezegd hebben op korte termijn duidelijkheid van hem willen.
    Ik las van de week als hij deze week nog op trainingen is, gaat hij bijna zeker een contract tekenen. Maar weet zo niet meer wie dat zei.
  • 20 Jul 2021 om 17:23
    • Quote van 20 Jul 2021 om 17:17
      Cleonise is er nogsteeds
    Klopt zag net foto's op insta bij van leeuwen waar cleonise ook bij op stond. We gaan naar eind juli toe. Ik neem toch aan dat ze wel gezegd hebben op korte termijn duidelijkheid van hem willen.
  • 20 Jul 2021 om 17:20
    • Quote van 20 Jul 2021 om 13:24
      Waarom heeft Ekkelenkamp nog steeds niet bijgetekend Svente,is hij echt helemaal uit beeld,of is er nog een kans.
    Hij wil niet bijtekenen, daardoor hebben we geen kans.
  • 20 Jul 2021 om 17:20
    • Quote van 20 Jul 2021 om 13:24
      Heb sindsdien geen contact meer gehad met mijn bron. In de voetballerij is niks zeker. Als jij weet te verzekeren dat er vandaag niks meer (naast het nieuws over v. Wolfswinkel) gaat komen dan blijkt het cliché weer eens van toepassing te zijn.
    Ik bedoel het niet rot, maar van wolfswinkel word waarschijnlijk morgen gepresenteerd en niet vandaag.
  • 20 Jul 2021 om 17:17
    Cleonise is er nogsteeds
  • 20 Jul 2021 om 16:55
    • Quote van 20 Jul 2021 om 15:32
      Wie is Jimmy?
    Hahaha.
  • 20 Jul 2021 om 15:39
    • Quote van 20 Jul 2021 om 14:38
      Absoluut niet doen. Als je wat hoort gewoon neerzetten. Boeie wat een ander vind. Je zat deels goed. Alle info is welkom.
    Eens
  • 20 Jul 2021 om 15:32
    • Quote van 20 Jul 2021 om 14:15
      Je mag toch hopen dat Twentefans weten wie Jimmy is en ze hem even bellen of hij cynisch is of daadwerkelijk serieus is...... bijzonder gevaarlijk om dergelijke artikelen te schrijven.
    Wie is Jimmy?
  • 20 Jul 2021 om 15:24
    • Quote van 20 Jul 2021 om 14:55
      Kan het zijn dat Locadia alsnog voor de flank gehuurd gaat worden?
    Make my day
  • 20 Jul 2021 om 15:03
    • Quote van 20 Jul 2021 om 12:01
      Van Wolfswinkel lijkt me een fantastische versterking voor Twente. Hopelijk kan ik hem zaterdag al zien spelen. Mauro Junior is ook meer dan welkom. Ik begin steeds meer vertrouwen te krijgen in komend seizoen.
    Ik heb mijn twijfels bij van Wolfswinkel. Eerst zien of hij nog wel zo goed is na zijn operatie.
  • 20 Jul 2021 om 15:00
    • Quote van 20 Jul 2021 om 14:25
      Van Wolfswinkel is er 1. Maar volgende keer zeg ik wel niks meer, als dat de voorkeur geniet. ;)
    Op welke positie komt er volgens jou nog 1 bij vandaag?
  • 20 Jul 2021 om 15:00
    • Quote van 20 Jul 2021 om 14:25
      Van Wolfswinkel is er 1. Maar volgende keer zeg ik wel niks meer, als dat de voorkeur geniet. ;)
    Op welke positie komt er volgens jou nog 1 bij vandaag?
  • 20 Jul 2021 om 14:56
    • Quote van 20 Jul 2021 om 14:02
      Jaja....ie lult gewoon mien jong. :)))
    De pot verwijt de ketel? :)))))
  • 20 Jul 2021 om 14:55
    • Quote van 20 Jul 2021 om 14:25
      Van Wolfswinkel is er 1. Maar volgende keer zeg ik wel niks meer, als dat de voorkeur geniet. ;)
    Kan het zijn dat Locadia alsnog voor de flank gehuurd gaat worden?
  • 20 Jul 2021 om 14:55
    • Quote van 20 Jul 2021 om 14:25
      Van Wolfswinkel is er 1. Maar volgende keer zeg ik wel niks meer, als dat de voorkeur geniet. ;)
    de meeste lult hier maar raak voor een knaak ...wat maakt het uit -:))
  • 20 Jul 2021 om 14:38
    • Quote van 20 Jul 2021 om 14:25
      Van Wolfswinkel is er 1. Maar volgende keer zeg ik wel niks meer, als dat de voorkeur geniet. ;)
    Absoluut niet doen. Als je wat hoort gewoon neerzetten. Boeie wat een ander vind. Je zat deels goed. Alle info is welkom.
  • 20 Jul 2021 om 14:30
    • Quote van 20 Jul 2021 om 12:40
      Tja, helaas heeft diegene geen gelijk.
    Ik neem aan dat Islamovic van Rosenberg ook afvalt na de bekendmaking van van Wolfswinkel. Daar waren ze volgens mijn bron ook mee bezig geweest. Had wel nog een contract van een half jaar of zo. Is een Montenegrijn.
  • 20 Jul 2021 om 14:29
    Ekkelenkamp is 3 klassen minder dan Mauro jr. Met hem haal je pas voetbal in huis.
  • 20 Jul 2021 om 14:25
    • Quote van 20 Jul 2021 om 14:02
      Jaja....ie lult gewoon mien jong. :)))
    Van Wolfswinkel is er 1. Maar volgende keer zeg ik wel niks meer, als dat de voorkeur geniet. ;)
  • 20 Jul 2021 om 14:15
    Je mag toch hopen dat Twentefans weten wie Jimmy is en ze hem even bellen of hij cynisch is of daadwerkelijk serieus is...... bijzonder gevaarlijk om dergelijke artikelen te schrijven.
  • 20 Jul 2021 om 14:04
    Als van Wolfswinkel goed gekeurd wordt dan hopelijk nog versterken met Cleonise en Mauro Junior. Dan is de selectie klaar en hebben we absoluut een selectie die zal kunnen gaan eindigen tussen plaats 5 en 10. Heb er nu al zin in.
  • 20 Jul 2021 om 14:02
    • Quote van 20 Jul 2021 om 13:24
      Heb sindsdien geen contact meer gehad met mijn bron. In de voetballerij is niks zeker. Als jij weet te verzekeren dat er vandaag niks meer (naast het nieuws over v. Wolfswinkel) gaat komen dan blijkt het cliché weer eens van toepassing te zijn.
    Jaja....ie lult gewoon mien jong. :)))
  • 20 Jul 2021 om 13:56
    • Quote van 20 Jul 2021 om 13:31
      Jaartje wachten en dan is hij transfervrij. Als hij niet tekend, in de winter alvast vast leggen.
    Als hij niet tekent word hij verkocht,Mains en meerdere Belgische clubs,zullen zien of hij meegaat op trainingskamp Oostenrijk
  • 20 Jul 2021 om 13:31
    • Quote van 20 Jul 2021 om 13:24
      Waarom heeft Ekkelenkamp nog steeds niet bijgetekend Svente,is hij echt helemaal uit beeld,of is er nog een kans.
    Jaartje wachten en dan is hij transfervrij. Als hij niet tekend, in de winter alvast vast leggen.
  • 20 Jul 2021 om 13:24
    • Quote van 20 Jul 2021 om 12:40
      Tja, helaas heeft diegene geen gelijk.
    Waarom heeft Ekkelenkamp nog steeds niet bijgetekend Svente,is hij echt helemaal uit beeld,of is er nog een kans.
  • 20 Jul 2021 om 13:24
    • Quote van 20 Jul 2021 om 12:40
      Tja, helaas heeft diegene geen gelijk.
    Heb sindsdien geen contact meer gehad met mijn bron. In de voetballerij is niks zeker. Als jij weet te verzekeren dat er vandaag niks meer (naast het nieuws over v. Wolfswinkel) gaat komen dan blijkt het cliché weer eens van toepassing te zijn.
  • 20 Jul 2021 om 12:53
    • Quote van 20 Jul 2021 om 12:40
      Tja, helaas heeft diegene geen gelijk.
    Want gaat niet door of later deze week?
  • 20 Jul 2021 om 12:48
    • Quote van 20 Jul 2021 om 12:40
      Tja, helaas heeft diegene geen gelijk.
    Naja, met van Wolfswinkel heeft die dan wel goed geïnformeerd
  • 20 Jul 2021 om 12:42
    • Quote van 20 Jul 2021 om 11:52
      De dag is nog lang en daarnaast is geduld altijd een schone zaak????.
    Jij hebt foutieve informatie verspreid op dit forum.
  • 20 Jul 2021 om 12:40
    • Quote van 20 Jul 2021 om 11:40
      Inderdaad. Iemand met de naam Thomi zei dat zaterdag. Weet je al meer Thomi?
    Tja, helaas heeft diegene geen gelijk.
  • 20 Jul 2021 om 12:07
    • Quote van 20 Jul 2021 om 10:21
      Haha aan een andere oud Vitesse speler bewaar ik goede herinneringen die maffe Theo Jansen maar hoop dat hij er 20 inlegt al heb ik ook goed gevoel bij Ugalde die gaat ons verassen hoop ik :-))
    De mooiste van theo was dat lobje over de keeper van psv,dat was pure klasse
  • 20 Jul 2021 om 12:01
    Van Wolfswinkel lijkt me een fantastische versterking voor Twente. Hopelijk kan ik hem zaterdag al zien spelen. Mauro Junior is ook meer dan welkom. Ik begin steeds meer vertrouwen te krijgen in komend seizoen.
  • 20 Jul 2021 om 11:57
    • Quote van 20 Jul 2021 om 11:41
      Vlappie ophalen
    en opeten!
  • 20 Jul 2021 om 11:57
    • Quote van 20 Jul 2021 om 11:50
      Ik dacht dat rtv oost het zou gaan uitzenden. Maar het kan ook gewoon espn zijn.
    Ah oke, dat het er uberhaupt op komt is al mooi! Zal beide wel ff kijken vanavond, of het al in de agenda staat op tv
  • 20 Jul 2021 om 11:53
    • Quote van 20 Jul 2021 om 11:36
      Ik voel totale escalatie
    Ehj stokker baas :-)))
  • 20 Jul 2021 om 11:52
    • Quote van 20 Jul 2021 om 11:40
      Inderdaad. Iemand met de naam Thomi zei dat zaterdag. Weet je al meer Thomi?
    De dag is nog lang en daarnaast is geduld altijd een schone zaak????.
  • 20 Jul 2021 om 11:50
    • Quote van 20 Jul 2021 om 11:48
      Off topic. Weet iemand of Twente Ado aankomende Zaterdag ergens live te zien is?
    Ik dacht dat rtv oost het zou gaan uitzenden. Maar het kan ook gewoon espn zijn.
  • 20 Jul 2021 om 11:48
    Off topic. Weet iemand of Twente Ado aankomende Zaterdag ergens live te zien is?
  • 20 Jul 2021 om 11:47
    • Quote van 20 Jul 2021 om 11:40
      Inderdaad. Iemand met de naam Thomi zei dat zaterdag. Weet je al meer Thomi?
    Ik had hem hier nog nooit voorbij zien komen. Misschien was het streuer zelf wel.
  • 20 Jul 2021 om 11:41
    Vlappie ophalen
  • 20 Jul 2021 om 11:41
    • Quote van 20 Jul 2021 om 11:36
      Ik voel totale escalatie
    Ik ben altijd de rust zelve dus dat kan ik heel goed hendelen.
  • 20 Jul 2021 om 11:40
    • Quote van 20 Jul 2021 om 11:23
      Nou er was hier iemand zaterdag dat er vandaag 2 spelers gepresenteerd worden. 1 heeft hij er al goed, het zou mooi zijn dat er ook nog een 2e bijkomt vandaag.
    Inderdaad. Iemand met de naam Thomi zei dat zaterdag. Weet je al meer Thomi?
  • 20 Jul 2021 om 11:37
    • Quote van 20 Jul 2021 om 11:32
      Je hoort niks meer van die cleonise. Daar zou zo'n watcher voor moeten zijn...
    Ja eigenlijk wel. Zou via Twitter wagenaar moeten vragen die neemt waar voor ten voorde. Maar wel irritant dat ze allebei tegelijk op vakantie zijn in een periode als deze.
  • 20 Jul 2021 om 11:36
    • Quote van 20 Jul 2021 om 11:36
      Dan ga jij dat toch doen? Breng je hier je verslag uit.
    Ik voel totale escalatie
  • 20 Jul 2021 om 11:36
    • Quote van 20 Jul 2021 om 11:32
      Je hoort niks meer van die cleonise. Daar zou zo'n watcher voor moeten zijn...
    Dan ga jij dat toch doen? Breng je hier je verslag uit.
  • 20 Jul 2021 om 11:35
    • Quote van 20 Jul 2021 om 10:30
      Zou geweldig zijn als die erbij komt. Is die al weer helemaal fit?
    Geen idee...
  • 20 Jul 2021 om 11:32
    • Quote van 20 Jul 2021 om 11:29
      Hoop echt dat dat denhilo is. Maar het zal everink wel zijn.
    Je hoort niks meer van die cleonise. Daar zou zo'n watcher voor moeten zijn...
  • 20 Jul 2021 om 11:31
    • Quote van 20 Jul 2021 om 11:29
      Hoop echt dat dat denhilo is. Maar het zal everink wel zijn.
    Dan hebben we hem ook binnen. :-)
  • 20 Jul 2021 om 11:29
    • Quote van 20 Jul 2021 om 11:23
      Nou er was hier iemand zaterdag dat er vandaag 2 spelers gepresenteerd worden. 1 heeft hij er al goed, het zou mooi zijn dat er ook nog een 2e bijkomt vandaag.
    Hoop echt dat dat denhilo is. Maar het zal everink wel zijn.
  • 20 Jul 2021 om 11:23
    • Quote van 20 Jul 2021 om 11:03
      Haha ik ga geen gelijk halen maar wel fijn dat het waar is, anders stond ik mooi voor paal.
    Nou er was hier iemand zaterdag dat er vandaag 2 spelers gepresenteerd worden. 1 heeft hij er al goed, het zou mooi zijn dat er ook nog een 2e bijkomt vandaag.
  • 20 Jul 2021 om 11:08
    • Quote van 20 Jul 2021 om 11:03
      Haha ik ga geen gelijk halen maar wel fijn dat het waar is, anders stond ik mooi voor paal.
    Fc svente for president
  • 20 Jul 2021 om 11:03
    • Quote van 20 Jul 2021 om 10:23
      Svente had je toch gelijk mien jong! :-)
    Haha ik ga geen gelijk halen maar wel fijn dat het waar is, anders stond ik mooi voor paal.
  • 20 Jul 2021 om 10:51
    Weten jullie nog die smerige overtreding van Brama op van Wolfswinkel tegen Utrecht? Was geloof ik in ons kampioensjaar en toen kreeg Brama rood.
  • 20 Jul 2021 om 10:38
    • Quote van 20 Jul 2021 om 09:16
      Dan hebben ze toch het volste vertrouwen in ulgalde en wordt ulgalde denk de eerste spits en van wolfswinkel het breekijzer. Anders snap ik niks van deze aankoop. Geen enkele buitenspeler gekocht met een goede voorzet. Verder 2 doelpunten in 25 wedstrijden.
    Denk dat je van wolfswinkel nu te kort doet,bovendien komt hij onder contract te staan en is de jongeling huur,dus die zal zich echt moeten laten zien wil hij eerste keus worden!
  • 20 Jul 2021 om 10:35
    • Quote van 20 Jul 2021 om 10:27
      Heb net even bij familie in Zwitserland geïnformeerd. Hij heeft de gehele voorbereiding meegedraaid en ook oefenwedstrijden meegedaan dus als het goed is kan van wolfswinkel zo instappen bij ons. Ik ken de competitie in Zwitserland redelijk. Scheelt niet heel veel van de Nederlandse competitie alleen een wat verdedigende spelopvatting over het algemeen
    Van wolfswinkel heeft zijn sporen wel verdiend en laten zien een neusje voor de goal te hebben!
  • 20 Jul 2021 om 10:33
    Hier word ik wel vrolijk van denk dat we met deze twee eindelijk meer zullen scoren dan voorheen goed bezig mannen!!!
  • 20 Jul 2021 om 10:30
    • Quote van 20 Jul 2021 om 10:23
      Komt goed! Nou volledige focus op Mauro jr. En dan BamBam!!
    Zou geweldig zijn als die erbij komt. Is die al weer helemaal fit?
  • 20 Jul 2021 om 10:30
    • Quote van 20 Jul 2021 om 10:23
      Komt goed! Nou volledige focus op Mauro jr. En dan BamBam!!
    Zou geweldig zijn als die erbij komt. Is die al weer helemaal fit?
  • 20 Jul 2021 om 10:27
    Heb net even bij familie in Zwitserland geïnformeerd. Hij heeft de gehele voorbereiding meegedraaid en ook oefenwedstrijden meegedaan dus als het goed is kan van wolfswinkel zo instappen bij ons. Ik ken de competitie in Zwitserland redelijk. Scheelt niet heel veel van de Nederlandse competitie alleen een wat verdedigende spelopvatting over het algemeen
  • 20 Jul 2021 om 10:27
    Heb net even bij familie in Zwitserland geïnformeerd. Hij heeft de gehele voorbereiding meegedraaid en ook oefenwedstrijden meegedaan dus als het goed is kan van wolfswinkel zo instappen bij ons. Ik ken de competitie in Zwitserland redelijk. Scheelt niet heel veel van de Nederlandse competitie alleen een wat verdedigende spelopvatting over het algemeen
  • 20 Jul 2021 om 10:23
    • Quote van 20 Jul 2021 om 10:21
      Haha aan een andere oud Vitesse speler bewaar ik goede herinneringen die maffe Theo Jansen maar hoop dat hij er 20 inlegt al heb ik ook goed gevoel bij Ugalde die gaat ons verassen hoop ik :-))
    Komt goed! Nou volledige focus op Mauro jr. En dan BamBam!!
  • 20 Jul 2021 om 10:23
    Svente had je toch gelijk mien jong! :-)
  • 20 Jul 2021 om 10:21
    • Quote van 20 Jul 2021 om 08:59
      Laat die Vitessenaar er eerst maar twintig maken..dan praten we verder :)
    Haha aan een andere oud Vitesse speler bewaar ik goede herinneringen die maffe Theo Jansen maar hoop dat hij er 20 inlegt al heb ik ook goed gevoel bij Ugalde die gaat ons verassen hoop ik :-))
  • 20 Jul 2021 om 10:18
    • Quote van 20 Jul 2021 om 09:16
      Dan hebben ze toch het volste vertrouwen in ulgalde en wordt ulgalde denk de eerste spits en van wolfswinkel het breekijzer. Anders snap ik niks van deze aankoop. Geen enkele buitenspeler gekocht met een goede voorzet. Verder 2 doelpunten in 25 wedstrijden.
    Daarom ben ik ook enigszins verrast met dit besluit om hem binnen te halen. Meer type spits die ballen van de zijkanten moet hebben.
  • 20 Jul 2021 om 10:12
    • Quote van 20 Jul 2021 om 09:16
      Dan hebben ze toch het volste vertrouwen in ulgalde en wordt ulgalde denk de eerste spits en van wolfswinkel het breekijzer. Anders snap ik niks van deze aankoop. Geen enkele buitenspeler gekocht met een goede voorzet. Verder 2 doelpunten in 25 wedstrijden.
    Misidjan heeft echt een goede voorzet.
  • 20 Jul 2021 om 09:49
    • Quote van 20 Jul 2021 om 08:44
      En ook fc Groningen wou hem hebben, dus zal wel niet voor niets zijn. Wordt steeds enthousiaster en nu nog een 10 en we staan er wat selectie betreft goed voor maar hoop ook op Cleonise.
    +100
  • 20 Jul 2021 om 09:37
    • Quote van 20 Jul 2021 om 08:19
      Ik hoop dat we net zo positief verrast zullen worden als toen John Bosman bij Twente kwam, die was toen ook al 32 of 33 jaar oud geloof ik.
    John Bosman was wel een spits van veel hoger niveau dan dat RvW ooit geweest is natuurlijk. Laten we hem gewoon alle steun geven zodat hij het maximale uit zichzelf kan gaan halen.
  • 20 Jul 2021 om 09:33
    • Quote van 20 Jul 2021 om 08:38
      Klopt maar was dat in het ziekenhuis verleden ook niet zo met Bosman uut België en N'Kufo was ook geen top toen hij hier kwam. Ik ben ook verrast met deze transfer maar voor hetzelfde geldt pakt het goed uit keerl en ik vind echt dat Zwitserland als voetbal land onderschat wordt. Maar ik ben veel vertrouwen in die Ugalde en nu nog een goede 10 en hoop dat ze die Cleonise binnen kunen halen. Dan hebben we een redelijk goed elftal.
    Het valt misschien idd wat tegen als je Locadia verwacht. We kunnen echter ook geen wonderen verwachten. Locadia is 5 mlj. waard en kan veel meer overal verdienen dan hier.
  • 20 Jul 2021 om 09:28
    • Quote van 20 Jul 2021 om 08:10
      Ik dacht dat je het juist over Locadia had die zou komen? Nouja KWW. RvW gewoon een eerlijke kans geven. Rots het eerste half jaar er ook nog maar even bijhouden. Ben nog niet gelijk overtuigd dat Rots veel minder is dan de andere spitsen.
    Locadia was ook in beeld,waarschijnlijk te duur,heeft nog jaar contract,en duur salaris, misschien later nog,wat het word met Ugalde en van Wolfswinkel kun je nu niet zeggen,afwachten maar,hopelijk snel een scorende middenvelder.
  • 20 Jul 2021 om 09:16
    Dan hebben ze toch het volste vertrouwen in ulgalde en wordt ulgalde denk de eerste spits en van wolfswinkel het breekijzer. Anders snap ik niks van deze aankoop. Geen enkele buitenspeler gekocht met een goede voorzet. Verder 2 doelpunten in 25 wedstrijden.
  • 20 Jul 2021 om 08:59
    • Quote van 20 Jul 2021 om 08:38
      Klopt maar was dat in het ziekenhuis verleden ook niet zo met Bosman uut België en N'Kufo was ook geen top toen hij hier kwam. Ik ben ook verrast met deze transfer maar voor hetzelfde geldt pakt het goed uit keerl en ik vind echt dat Zwitserland als voetbal land onderschat wordt. Maar ik ben veel vertrouwen in die Ugalde en nu nog een goede 10 en hoop dat ze die Cleonise binnen kunen halen. Dan hebben we een redelijk goed elftal.
    Laat die Vitessenaar er eerst maar twintig maken..dan praten we verder :)
  • 20 Jul 2021 om 08:44
    • Quote van 20 Jul 2021 om 08:05
      mee eens ...Young boys schakelde vorig seizoen nog Leverkussen uit in het Europese...hun competitie word hier echt onderschat. ..Ik denk dat we er een hebben met een neusje voor de juiste positie om te scoren ..Feyenoord liep het afgelopen seizoen de deur bij hem plat ..enhet mooie is hij past in ons budget.. wij zullen positief verrast zijn
    En ook fc Groningen wou hem hebben, dus zal wel niet voor niets zijn. Wordt steeds enthousiaster en nu nog een 10 en we staan er wat selectie betreft goed voor maar hoop ook op Cleonise.
  • 20 Jul 2021 om 08:41
    Ted heeft de eerste Spanjaard bij NEC gehaald benieuw hoeveel er nog bij komen. Man wat ben ik blij met Streuer
  • 20 Jul 2021 om 08:38
    • Quote van 20 Jul 2021 om 07:46
      Dan is het niet best 2 doelpunten
    Klopt maar was dat in het ziekenhuis verleden ook niet zo met Bosman uut België en N'Kufo was ook geen top toen hij hier kwam. Ik ben ook verrast met deze transfer maar voor hetzelfde geldt pakt het goed uit keerl en ik vind echt dat Zwitserland als voetbal land onderschat wordt. Maar ik ben veel vertrouwen in die Ugalde en nu nog een goede 10 en hoop dat ze die Cleonise binnen kunen halen. Dan hebben we een redelijk goed elftal.
  • 20 Jul 2021 om 08:29
    Hij heeft vorig jaar 25 wedstrijden gespeeld met 2 doelpunten, terwijl hij het jaar daarvoor een hersenaneurysma had. Weet iemand hoe lang hij daar zoet mee is geweest?
  • 20 Jul 2021 om 08:19
    • Quote van 20 Jul 2021 om 08:05
      mee eens ...Young boys schakelde vorig seizoen nog Leverkussen uit in het Europese...hun competitie word hier echt onderschat. ..Ik denk dat we er een hebben met een neusje voor de juiste positie om te scoren ..Feyenoord liep het afgelopen seizoen de deur bij hem plat ..enhet mooie is hij past in ons budget.. wij zullen positief verrast zijn
    Ik hoop dat we net zo positief verrast zullen worden als toen John Bosman bij Twente kwam, die was toen ook al 32 of 33 jaar oud geloof ik.
  • 20 Jul 2021 om 08:16
    • Quote van 20 Jul 2021 om 08:10
      Ik dacht dat je het juist over Locadia had die zou komen? Nouja KWW. RvW gewoon een eerlijke kans geven. Rots het eerste half jaar er ook nog maar even bijhouden. Ben nog niet gelijk overtuigd dat Rots veel minder is dan de andere spitsen.
    Ze geven hem een tweejarige contract + optie voor nog een seizoen. Dus eigenlijk 3 jaar. Die word gewoon de absolute vervanger van Danilo. Dit laat zien dat de staf er ongelooflijk naar uitkijken om met hem te gaan samenwerken. Dit zijn spelers die als ze fit zijn de kwaliteit in de selectie naar een hogere niveau tilt. Dit heb je als club nodig om stappen te kunnen maken.
  • 20 Jul 2021 om 08:16
    • Quote van 20 Jul 2021 om 08:10
      Ik dacht dat je het juist over Locadia had die zou komen? Nouja KWW. RvW gewoon een eerlijke kans geven. Rots het eerste half jaar er ook nog maar even bijhouden. Ben nog niet gelijk overtuigd dat Rots veel minder is dan de andere spitsen.
    Ze geven hem een tweejarige contract + optie voor nog een seizoen. Dus eigenlijk 3 jaar. Die word gewoon de absolute vervanger van Danilo. Dit laat zien dat de staf er ongelooflijk naar uitkijken om met hem te gaan samenwerken. Dit zijn spelers die als ze fit zijn de kwaliteit in de selectie naar een hogere niveau tilt. Dit heb je als club nodig om stappen te kunnen maken.
  • 20 Jul 2021 om 08:10
    • Quote van 20 Jul 2021 om 01:11
      Al die vooroordelen heeft geen zin,realiteit is dat hij daar een betere spits voor zich had en daarom niet speelde,mooi dat de spitsposities nu ingevuld zijn,een jong talent met Ugalde,en Ricky,de beste zal spelen,ben er wel tevreden mee, u nog een scorende middenvelder en twee buitenspelers,Menig zal nog weggaan
    Ik dacht dat je het juist over Locadia had die zou komen? Nouja KWW. RvW gewoon een eerlijke kans geven. Rots het eerste half jaar er ook nog maar even bijhouden. Ben nog niet gelijk overtuigd dat Rots veel minder is dan de andere spitsen.
  • 20 Jul 2021 om 08:05
    • Quote van 20 Jul 2021 om 01:09
      Dan zou ik je er toch maar meer in verdiepen. Onze topclubs buiten ajax om winnen niet zo makkelijk van hun topclubs. Is een competitie die in de lift is. Met basel, young boys, luzern en fc Zürich zijn het toch vrije grote clubs die Europees het altijd goed doen.
    mee eens ...Young boys schakelde vorig seizoen nog Leverkussen uit in het Europese...hun competitie word hier echt onderschat. ..Ik denk dat we er een hebben met een neusje voor de juiste positie om te scoren ..Feyenoord liep het afgelopen seizoen de deur bij hem plat ..enhet mooie is hij past in ons budget.. wij zullen positief verrast zijn
  • 20 Jul 2021 om 07:48
    Ik lees veel dat Ricky een type spits is die heel goed weet hoe zijn positie moet innemen. Dat klinkt nog steeds veel belovend en voor ervaring meer dan prima. Voor de Eredivisie een prima spits lijk me. Met Ugalde erbij een pluspunt. Nu nog Ekkelenkamp of Michel Vlap erbij. Word een mooi elftal zo.
  • 20 Jul 2021 om 07:46
    • Quote van 20 Jul 2021 om 00:57
      Daar verkijk je je lelijk op minimaal niveau NL.
    Dan is het niet best 2 doelpunten
  • 20 Jul 2021 om 01:40
    • Quote van 20 Jul 2021 om 01:11
      Al die vooroordelen heeft geen zin,realiteit is dat hij daar een betere spits voor zich had en daarom niet speelde,mooi dat de spitsposities nu ingevuld zijn,een jong talent met Ugalde,en Ricky,de beste zal spelen,ben er wel tevreden mee, u nog een scorende middenvelder en twee buitenspelers,Menig zal nog weggaan
    Is er interesse voor Menig?
  • 20 Jul 2021 om 01:40
    • Quote van 20 Jul 2021 om 00:35
      Wat had je verwacht?
    Een spits die de afgelopen jaren meer gepresteerd had. Ik hoorde iets over een jongen uit de balkan waar ze mee bezig waren. Het is natuurlijk wel zo dat als van Wolfswinkel gaat draaien je een topspits in huis hebt gehaald. Op VZ vinden ze dit allemaal een stunt. Ik hoop dat ze gelijk krijgen.
  • 20 Jul 2021 om 01:11
    • Quote van 20 Jul 2021 om 01:04
      Oneens
    Al die vooroordelen heeft geen zin,realiteit is dat hij daar een betere spits voor zich had en daarom niet speelde,mooi dat de spitsposities nu ingevuld zijn,een jong talent met Ugalde,en Ricky,de beste zal spelen,ben er wel tevreden mee, u nog een scorende middenvelder en twee buitenspelers,Menig zal nog weggaan
  • 20 Jul 2021 om 01:09
    • Quote van 20 Jul 2021 om 01:04
      Oneens
    Dan zou ik je er toch maar meer in verdiepen. Onze topclubs buiten ajax om winnen niet zo makkelijk van hun topclubs. Is een competitie die in de lift is. Met basel, young boys, luzern en fc Zürich zijn het toch vrije grote clubs die Europees het altijd goed doen.
  • 20 Jul 2021 om 01:04
    • Quote van 20 Jul 2021 om 00:57
      Daar verkijk je je lelijk op minimaal niveau NL.
    Oneens
  • 20 Jul 2021 om 00:58
    • Quote van 20 Jul 2021 om 00:09
      Welkom ricky!
    Wat vind jij van deze transfer? Tevreden? Ik merk wel dat een enkeling de Zwitserse competitie onderschat.
  • 20 Jul 2021 om 00:57
    • Quote van 20 Jul 2021 om 00:22
      25 wedstrijden 2 goals in de ballencompetitie van Zwitserland
    Daar verkijk je je lelijk op minimaal niveau NL.
  • 20 Jul 2021 om 00:56
    En Tubantia
  • 20 Jul 2021 om 00:46
    bevestigd door telegraaf dit
  • 20 Jul 2021 om 00:46
    bevestigd door telegraaf dit
  • 20 Jul 2021 om 00:42
    Ik denk dat dit echt wel dikke prima is maar zo te zien zijn de meningen er over verdeeld ik zie hem wel scoren in het shirt van ons fct
  • 20 Jul 2021 om 00:35
    • Quote van 20 Jul 2021 om 00:26
      Dit valt mij echt tegen.
    Wat had je verwacht?
  • 20 Jul 2021 om 00:31
    • Quote van 19 Jul 2021 om 23:06
      Kiekn wat ‘t wordt/ kijken wat het wordt
    Strijder dankje
  • 20 Jul 2021 om 00:26
    Dit valt mij echt tegen.
  • 20 Jul 2021 om 00:22
    25 wedstrijden 2 goals in de ballencompetitie van Zwitserland
  • 20 Jul 2021 om 00:20
    Als die fit is goede aankoop
  • 20 Jul 2021 om 00:19
    • Quote van 20 Jul 2021 om 00:17
      Heeft hij getekend?
    Ik zie het nu ook. De telegraaf meld dat hij een meerjarige contract gaat tekenen.
  • 20 Jul 2021 om 00:17
    • Quote van 20 Jul 2021 om 00:09
      Welkom ricky!
    Heeft hij getekend?
  • 20 Jul 2021 om 00:09
    Welkom ricky!
  • 20 Jul 2021 om 00:05
    Laten ze dan hem een prestatie contract laten tekenen. Maar dat zal waarschijnlijk niet gebeuren. Streuer kent hem goed, toen het nog een broekie was bij Vitesse. Dat zal dan ook wel de redenen zijn dat ze hem willen halen. Wel jammer, ze zaten ook achter een persoon uit de Balkan aan. Daar zijn ze ook al maanden mee bezig
  • 19 Jul 2021 om 23:57
    • Quote van 19 Jul 2021 om 23:48
      Hopen mag altijd toch;-)) en ik denk dat hij vaak op de bank zat, dat er gewoon een betere spits loopt, en dat is misschien niet zo gek want schat de competitie daar minimaal zo hoog in als Nederland. Want vond dat die gasten op het EK af en toe heel behoorlijk voetbal lieten zien. Nou dan laat van Wolfswinkel ons maar verassen toch, maar denk dat Ugalde eerste spits wordt en ze wouden een ervaren spits erbij nou die hebben we. En las ook dat Groningen hem afgelopen seizoen nog wou hebben. En varkens kopen niet vaak miskleunen helaas.
    Haha hopen mag altijd. Ik hoop met je mee!
  • 19 Jul 2021 om 23:48
    • Quote van 19 Jul 2021 om 23:40
      Dan is iedereen tevreden. Alleen zijn er nu geen cijfers die dat onderbouwen of logica waarom dat zou gebeuren. Die ulgalde zou een verassing kunnen worden maar verassen op je 32 is wat lastiger. De kans dat ze er samen 27 inleggen is echt heel klein.
    Hopen mag altijd toch;-)) en ik denk dat hij vaak op de bank zat, dat er gewoon een betere spits loopt, en dat is misschien niet zo gek want schat de competitie daar minimaal zo hoog in als Nederland. Want vond dat die gasten op het EK af en toe heel behoorlijk voetbal lieten zien. Nou dan laat van Wolfswinkel ons maar verassen toch, maar denk dat Ugalde eerste spits wordt en ze wouden een ervaren spits erbij nou die hebben we. En las ook dat Groningen hem afgelopen seizoen nog wou hebben. En varkens kopen niet vaak miskleunen helaas.
  • 19 Jul 2021 om 23:43
    • Quote van 19 Jul 2021 om 22:37
      Met zijn salaris van bijna 6 miljoen…
    Heeft al een half jaar niets, maar natuurlijk is het wishful thinking. Maar met een goed verhaal is het het proberen waard.
  • 19 Jul 2021 om 23:43
    • Quote van 19 Jul 2021 om 22:37
      Met zijn salaris van bijna 6 miljoen…
    Heeft al een half jaar niets
  • 19 Jul 2021 om 23:40
    • Quote van 19 Jul 2021 om 23:29
      En denk dat het Zwitserse voetbal ook behoorlijk onderschat wordt, tenminste dat vind ik ik denk niet dat de eredivisie sterker is. Ach wie weet ploft hij er 12 of 13 in en Ugalde 15 of 16 dan ben ik tevreden. Nu de nummer 10 halen en JS graag zonder probleempjes, en probeer die Cleonise vast te leggen. Dan gaan we voor plek 7 of 8
    Dan is iedereen tevreden. Alleen zijn er nu geen cijfers die dat onderbouwen of logica waarom dat zou gebeuren. Die ulgalde zou een verassing kunnen worden maar verassen op je 32 is wat lastiger. De kans dat ze er samen 27 inleggen is echt heel klein.
  • 19 Jul 2021 om 23:29
    En denk dat het Zwitserse voetbal ook behoorlijk onderschat wordt, tenminste dat vind ik ik denk niet dat de eredivisie sterker is. Ach wie weet ploft hij er 12 of 13 in en Ugalde 15 of 16 dan ben ik tevreden. Nu de nummer 10 halen en JS graag zonder probleempjes, en probeer die Cleonise vast te leggen. Dan gaan we voor plek 7 of 8
  • 19 Jul 2021 om 23:20
    Weet niet goed hoe ik reageren moet, had liever Locadia gezien. Maar goed van Wolfswinkel wel ervaren jongen, Groningen wou hem volgens mij vorig seizoen halen. Maar als hij nog een keer de vorm kan pakken als in de CL dan is hij wat mij betreft welkom. Kijk het is wel een jongen wat kan scoren en dat anurisma heeft geen enkele invloed op zijn spel hoor, misschien gaat hij ons wel positief verassen. KWW en ik heb veel vertrouwen in Ugalde.
  • 19 Jul 2021 om 23:15
    Is sta nu niet echt te springen. Hij heeft de laatste tijd nu niet heel veel gescoord. Verder lijkt hij me ook niet het type dat lekker combineert met de buitenspelers die wel hebben. Tenslotte verdienen we er niks aan. Dus ik vindt hij een vrij rare keus. Tenzij hij wordt gehaald als breekijzer en dat er nog een spits komt maar dat denk ik niet.
  • 19 Jul 2021 om 23:14
    • Quote van 19 Jul 2021 om 23:09
      Een gokje lijkt me, wel een leiderstype weer en een jongen wat veel heeft meegemaakt. Daardoor zal die de jongen jongens goeds voort kunnen helpen. De aankoop op zichzelf snap ik, maar er zit wel een huurling achter. Dus in hoeverre heb je daar op de spitspositie wat aan. Of verwachten ze dat rots er na dit jaar staat?
    Waarom niet v.wolfswinkel en ugalde samen lijkt ook geen gek idee.
  • 19 Jul 2021 om 23:09
    • Quote van 19 Jul 2021 om 22:46
      Wolfswinkel op twitter dat hij weggaat,maar eerst zondag bekerfinale speelt,opvallend zelfde zaakwaarnemer als propper,die heeft ook Oosting en Frederik Jensen nog,we zullen zien.
    Dat is een tweet van vorig jaar.
  • 19 Jul 2021 om 23:09
    Een gokje lijkt me, wel een leiderstype weer en een jongen wat veel heeft meegemaakt. Daardoor zal die de jongen jongens goeds voort kunnen helpen. De aankoop op zichzelf snap ik, maar er zit wel een huurling achter. Dus in hoeverre heb je daar op de spitspositie wat aan. Of verwachten ze dat rots er na dit jaar staat?
  • 19 Jul 2021 om 23:09
    Een gokje lijkt me, wel een leiderstype weer en een jongen wat veel heeft meegemaakt. Daardoor zal die de jongen jongens goeds voort kunnen helpen. De aankoop op zichzelf snap ik, maar er zit wel een huurling achter. Dus in hoeverre heb je daar op de spitspositie wat aan. Of verwachten ze dat rots er na dit jaar staat?
  • 19 Jul 2021 om 23:06
    • Quote van 19 Jul 2021 om 22:37
      Wat is dat
    Kiekn wat ‘t wordt/ kijken wat het wordt
  • 19 Jul 2021 om 22:56
    • Quote van 19 Jul 2021 om 22:47
      Klopt vorig seizoen 2 goals, geweldige blessurigevoelige spits
    bleek dat hij een hersenaneurisma heeft gehad ..hij zegt dat ie nu volledig genezen is ...dus...
  • 19 Jul 2021 om 22:47
    • Quote van 19 Jul 2021 om 22:38
      Denk niet dat je van wolfswinkel hebt zien spelen bij Basel. Mag je je handen mee dichtknijpen als dit lukt!
    Klopt vorig seizoen 2 goals, geweldige blessurigevoelige spits
  • 19 Jul 2021 om 22:46
    • Quote van 19 Jul 2021 om 21:53
      Als Locadia was gekomen had ik het niet geweten wie 1e spits zou zijn geworden. Maar lijkt me nu toch wel dat het ugalda word.
    Wolfswinkel op twitter dat hij weggaat,maar eerst zondag bekerfinale speelt,opvallend zelfde zaakwaarnemer als propper,die heeft ook Oosting en Frederik Jensen nog,we zullen zien.
  • 19 Jul 2021 om 22:46
    • Quote van 19 Jul 2021 om 22:42
      Dan is hij hier wel op de goede plek.????
    Gaat er meer om of die afgelopen maanden/jaren nog wat gespeeld heeft?
  • 19 Jul 2021 om 22:45
    • Quote van 19 Jul 2021 om 22:38
      Denk niet dat je van wolfswinkel hebt zien spelen bij Basel. Mag je je handen mee dichtknijpen als dit lukt!
    Na zijn hoofd blessure niks meer laten zien de laatste 2 jaar.
  • 19 Jul 2021 om 22:45
    • Quote van 19 Jul 2021 om 22:42
      Dan is hij hier wel op de goede plek.????
    Nou nou zeg, doe normaal
  • 19 Jul 2021 om 22:42
    • Quote van 19 Jul 2021 om 21:44
      Ben zeer benieuwd wat van Wolfswinkel nog kan. Hij had toch iets met zn hersens een tijdje geleden?
    Dan is hij hier wel op de goede plek….????????
  • 19 Jul 2021 om 22:42
    • Quote van 19 Jul 2021 om 21:44
      Ben zeer benieuwd wat van Wolfswinkel nog kan. Hij had toch iets met zn hersens een tijdje geleden?
    Dan is hij hier wel op de goede plek.????
  • 19 Jul 2021 om 22:38
    • Quote van 19 Jul 2021 om 21:53
      Als Locadia was gekomen had ik het niet geweten wie 1e spits zou zijn geworden. Maar lijkt me nu toch wel dat het ugalda word.
    Denk niet dat je van wolfswinkel hebt zien spelen bij Basel. Mag je je handen mee dichtknijpen als dit lukt!
  • 19 Jul 2021 om 22:37
    • Quote van 19 Jul 2021 om 22:33
      Kww
    Wat is dat
  • 19 Jul 2021 om 22:37
    • Quote van 19 Jul 2021 om 21:52
      Persoonlijk hoopte ik stiekem dat JS ons ging verrassen en dat hij bezig zou zijn met Diego Costa… gewoon om het te proberen. Maar als dat niet mogelijk blijkt dan is Ricky een redelijk alternatief al heb ik twijfels of hij de vorm uit zijn Vitesse-tijd nog kan halen.
    Met zijn salaris van bijna 6 miljoen…
  • 19 Jul 2021 om 22:37
    • Quote van 19 Jul 2021 om 21:52
      Persoonlijk hoopte ik stiekem dat JS ons ging verrassen en dat hij bezig zou zijn met Diego Costa… gewoon om het te proberen. Maar als dat niet mogelijk blijkt dan is Ricky een redelijk alternatief al heb ik twijfels of hij de vorm uit zijn Vitesse-tijd nog kan halen.
    Met zijn salaris van bijna 6 miljoen…
  • 19 Jul 2021 om 22:33
    Kww
  • 19 Jul 2021 om 22:33
    Kww
  • 19 Jul 2021 om 22:33
    Kww
  • 19 Jul 2021 om 22:25
    Redelijk tefreden mee
  • 19 Jul 2021 om 22:19
    • Quote van 19 Jul 2021 om 21:52
      Persoonlijk hoopte ik stiekem dat JS ons ging verrassen en dat hij bezig zou zijn met Diego Costa… gewoon om het te proberen. Maar als dat niet mogelijk blijkt dan is Ricky een redelijk alternatief al heb ik twijfels of hij de vorm uit zijn Vitesse-tijd nog kan halen.
    Ik heb liever het basel cl niveau, toen was ie echt goed
  • 19 Jul 2021 om 22:19
    • Quote van 19 Jul 2021 om 21:52
      Persoonlijk hoopte ik stiekem dat JS ons ging verrassen en dat hij bezig zou zijn met Diego Costa… gewoon om het te proberen. Maar als dat niet mogelijk blijkt dan is Ricky een redelijk alternatief al heb ik twijfels of hij de vorm uit zijn Vitesse-tijd nog kan halen.
    Ik heb liever het basel cl niveau, toen was ie echt goed
  • 19 Jul 2021 om 21:53
    • Quote van 19 Jul 2021 om 21:50
      Tja, dat je spelers in eigen beheer wil hebben is hartstikke mooi, maar om dan een 32-jarige spits die enorm aan het sukkelen is met blessures te halen.. ik word er niet warm van. Wel benieuwd wie nu eerste spits gaat worden.
    Als Locadia was gekomen had ik het niet geweten wie 1e spits zou zijn geworden. Maar lijkt me nu toch wel dat het ugalda word.
  • 19 Jul 2021 om 21:52
    Persoonlijk hoopte ik stiekem dat JS ons ging verrassen en dat hij bezig zou zijn met Diego Costa… gewoon om het te proberen. Maar als dat niet mogelijk blijkt dan is Ricky een redelijk alternatief al heb ik twijfels of hij de vorm uit zijn Vitesse-tijd nog kan halen.
  • 19 Jul 2021 om 21:52
    Persoonlijk hoopte ik stiekem dat JS ons ging verrassen en dat hij bezig zou zijn met Diego Costa… gewoon om het te proberen. Maar als dat niet mogelijk blijkt dan is Ricky een redelijk alternatief al heb ik twijfels of hij de vorm uit zijn Vitesse-tijd nog kan halen.
  • 19 Jul 2021 om 21:52
    Ik word hier nou niet meteen heel erg blij van.
  • 19 Jul 2021 om 21:50
    Tja, dat je spelers in eigen beheer wil hebben is hartstikke mooi, maar om dan een 32-jarige spits die enorm aan het sukkelen is met blessures te halen.. ik word er niet warm van. Wel benieuwd wie nu eerste spits gaat worden.
  • 19 Jul 2021 om 21:44
    Ben zeer benieuwd wat van Wolfswinkel nog kan. Hij had toch iets met zn hersens een tijdje geleden?
  • 19 Jul 2021 om 21:44
    • Quote van 19 Jul 2021 om 19:39
      Ik troll allang niet meer vervelende paardenlul.
    Je doet niet anders.
  • 19 Jul 2021 om 19:39
    • Quote van 19 Jul 2021 om 12:13
      Aldus Dennis de troll....
    Ik troll allang niet meer vervelende paardenlul.
  • 19 Jul 2021 om 19:38
    • Quote van 19 Jul 2021 om 12:02
      Wie zegt dat hij weg is?
    Ik bedoel bij Willem II
  • 19 Jul 2021 om 18:48
    • Quote van 19 Jul 2021 om 17:54
      We hebben 2 erg goede linksbacks die beide gewoon in de basis moeten. Hopen dat we ook 2 erg goede rechtsbacks hebben. Maar ik denk dat troupee wel eerst de kans gaat krijgen.
    Dat denk ik ook. Maar dat dacht ik afgelopen jaar met smal. We gaan het zien kerel.
  • 19 Jul 2021 om 18:33
    • Quote van 19 Jul 2021 om 17:12
      Dat gaat wereldwijd al jaren, misschien decennia, zo. Het valt me trouwens wel op je dat je overal tegenaan loopt te schoppen. Vanmiddag bij Thai Tukker ook. Het ergens niet mee eens zijn en meteen roepen dat Thai wel een onderdanig vrouwtje zal hebben. Doe je goed.
    Bos? Jij een takkewijf?
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›