Twentecafé: FC Twente-target Vlap ontbreekt weer bij Anderlecht

473
Twentecafé: FC Twente-target Vlap ontbreekt weer bij Anderlecht

De komkommertijd is aangebroken en daarom vinden wij het tijd om ons Twentecafé officieel te openen. Wij houden jullie op de hoogte van de laatste nieuwtjes, geruchten en roddels uit de voetbalwereld, maar voel je ook vrij om lekker off-topic te gaan. 

Zaterdag 31 juli: Michel Vlap behoort zaterdag niet tot de wedstrijdselectie van Anderlecht voor de uitwedstrijd tegen KAS Eupen. De middenvelder wordt begeerd door FC Twente en lijkt dus niet in de plannen van de Belgische club voor te komen. Vlap ontbrak ook al tegen Union Saint-Gilloise. 

Donderdag 29 juli: Het doorgaans betrouwbare Glasgow laat op het forum van FCTwente.net weten dat FC Twente in gesprek is met Michel Vlap. De Enschedese club zou de middenvelder, die bij RSC Anderlecht uit de gratie is geraakt, graag huren. Vlap speelde eerder bij SC Heerenveen.

Dinsdag 27 juli: Dirty Harry laat op het forum van FCTwente.net weten dat de komst van Denilho Cleonise op een een 'paar details na' rond is. Trainer Ron Jans en technisch directeur Jan Streuer lieten eerder al weten dat de proefspeler een goede indruk heeft gemaakt. 

Vrijdag 23 juli: FC Twente heeft vooralsnog alleen het thuistenue voor komend seizoen gepresenteerd, maar op het forum van FCTwente.net lezen we dat er op het derde tenue mogelijk 'rode en Schalke-blauwe strepen' komen. Klik hier om een foto te zien. Wat vinden jullie er van? 

Woensdag 21 juli: Ricky van Wolfswinkel is gearriveerd bij de Grolsch Veste, zo zien we op een foto van Mike Gerritsen. De 32-jarige centrumspits wordt vandaag gepresenteerd door FC Twente. Hij gaat een contract tekenen voor twee seizoenen, met een optie voor nog een jaar. 

Dinsdag 20 juli: FC Twente heeft met Ricky van Wolfswinkel de gewenste spits binnen. De Tukkers moeten nog wel op zoek naar een nieuwe nummer 10. Nadat er een streep is gegaan door de naam van Jurgen Ekkelenkamp is Mauro Junior een mogelijke optie. Volgens jimmy65 op het forum van FCTwente.net heeft de PSV'er 'de Twentse koffie ook geproefd'. Oftewel, er zou een gesprek zijn geweest.

Maandag 19 juli: Ricky van Wolfswinkel wordt waarschijnlijk de nieuwe spits van FC Twente. Volgens diverse 'insiders' op Twitter zou hij vandaag zelfs al medisch gekeurd zijn. De Nederlandse centrumspits mag transfervrij vertrekken bij FC Basel en is een oude bekende van Jan Streuer. 

Maandag 19 juli: "Cleonise (nu op proef) bij Twente, zou eigenlijk bij Willem II op proef komen. Via de media moest Willem II vernemen dat Cleonise bij Twente op proef ging", zo laat 'TillyTilburg' weten via Twitter. De grote vraag is nu of FC Twente er in slaagt om de aanvaller vast te leggen... 

Donderdag 15 juli: "FC Twente probeert proefspeler Denilho vast te leggen. Jongen twijfelt alleen", zo weet Dirty Harry te melden op het forum van FCTwente.net. Jimmy65 'bevestigt' dat. "Die jongen is aan het twijfelen gebracht door (hoe kan het ook anders) zijn zaakwaarnemer en vader."

Woensdag 7 juli: FC Twente is nog altijd op zoek naar een (ervaren) spits en een aanvallende middenvelder. "Je moet nu ‘hopen’ op Van Wolfswinkel. Ekkelenkamp moet rond zijn voor komend weekend, en anders niet. Ze hebben Ilic veel druk opgelegd, die moet het nu gaan laten zien", laat de doorgaans betrouwbare 'jimmy65' weten op de site FCTwente.net. 

Donderdag 1 juli: FC Twente gaat deze week nog twee nieuwe spelers presenteren, zo lezen we op het forum van FC Twente.net. "Het gaat om Cerny en Pröpper", laat de doorgaans betrouwbare Glasgow weten. Eerder deze week werd Jody Lukoki al vastgelegd. 

Klik hier om de updates en reacties in juni te lezen.

473 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Aug 2021 om 10:02
    • Quote van 1 Aug 2021 om 08:25
      Ben bang dat struer er binnenkort een concurrent bij krijgt die vlap ook wil hebben. Heerenveen, als veerman na feyenoord gaat zullen zij toch ook een vervanger moeten hebben.
    Moet Feijenoord eerst centjes hebben,geloof dat ze 10 miljoen vragen,maar inderdaad denk dat er wel meer clubs hem willen hebben, een scorende middenvelder zoekt iedereen.
  • 1 Aug 2021 om 08:25
    • Quote van 31 Jul 2021 om 19:49
      Streuer haalt Vlappie op,het konijn wat uit de hoge hoed getoverd wordt!!!@
    Ben bang dat struer er binnenkort een concurrent bij krijgt die vlap ook wil hebben. Heerenveen, als veerman na feyenoord gaat zullen zij toch ook een vervanger moeten hebben.
  • 1 Aug 2021 om 07:34
    • Quote van 31 Jul 2021 om 20:45
      Maar wat zal hij nog waard zijn ? 750.000 a 1 mil?
    Ikzeg. Fctukkers65. Het volgende het waard zijn is moeilijk te beoordelen, maar ze gaan een hoger bod uitbrengen, betekent toch, ze hebben belang bij menig, dan kan ons fctwente er misschien uithalen Wat op dat moment de waarde is, dus onderhandelen is nu wel aan deze mensen besteed.
  • 31 Jul 2021 om 20:45
    • Quote van 31 Jul 2021 om 18:52
      Partizan heeft een verhoogd bod uitgebracht op menig.
    Maar wat zal hij nog waard zijn ? 750.000 a 1 mil?
  • 31 Jul 2021 om 20:10
    • Quote van 31 Jul 2021 om 19:59
      Ligt tussen de 5 euro en 10 miljoen.
    Klopt helemáál, Servische $ fan te,even omrekenen!
  • 31 Jul 2021 om 19:59
    • Quote van 31 Jul 2021 om 19:23
      Weet je om hoeveel het gaat?
    Ligt tussen de 5 euro en 10 miljoen.
  • 31 Jul 2021 om 19:49
    • Quote van 31 Jul 2021 om 18:31
      Link?
    Streuer haalt Vlappie op,het konijn wat uit de hoge hoed getoverd wordt!!!@
  • 31 Jul 2021 om 19:23
    • Quote van 31 Jul 2021 om 18:52
      Partizan heeft een verhoogd bod uitgebracht op menig.
    Weet je om hoeveel het gaat?
  • 31 Jul 2021 om 18:52
    Partizan heeft een verhoogd bod uitgebracht op menig.
  • 31 Jul 2021 om 18:31
    • Quote van 31 Jul 2021 om 17:56
      Streuer gespot in Brussel volgens VRT.
    Link?
  • 31 Jul 2021 om 18:19
    • Quote van 31 Jul 2021 om 14:30
      Trainer ziet het niet in hem zitten,gauw spijkers met koppen slaan.
    Prima nr 10 voor onze fc
  • 31 Jul 2021 om 17:56
    Streuer gespot in Brussel volgens VRT.
  • 31 Jul 2021 om 15:07
    • Quote van 31 Jul 2021 om 14:05
      Als je puur op stats afgaat is Vlap eigenlijk te goed voor ons
    Onzin!
  • 31 Jul 2021 om 14:55
    • Quote van 31 Jul 2021 om 14:30
      Trainer ziet het niet in hem zitten,gauw spijkers met koppen slaan.
    Ja lijkt mij ook inderdaad.
  • 31 Jul 2021 om 14:41
    • Quote van 31 Jul 2021 om 14:32
      Moet je effe naar de website van twentefans gaan. Daar kan je hem wel aanklikken. Weet niet welk kanaal het is. Ik vond deze, weet niet of hij live gaat. Maar ziet er wel vertrouwend uit.
    Primm
  • 31 Jul 2021 om 14:32
    • Quote van 31 Jul 2021 om 14:20
      Welk kanaal is dat want ik kan de link niet inkliken
    Moet je effe naar de website van twentefans gaan. Daar kan je hem wel aanklikken. Weet niet welk kanaal het is. Ik vond deze, weet niet of hij live gaat. Maar ziet er wel vertrouwend uit.
  • 31 Jul 2021 om 14:30
    • Quote van 31 Jul 2021 om 14:05
      Hoezo verhuurd Anderlecht Vlap eigenlijk? Heeft prima statistieken daar.
    Trainer ziet het niet in hem zitten,gauw spijkers met koppen slaan.
  • 31 Jul 2021 om 14:20
    • Quote van 31 Jul 2021 om 13:51
      https://m.youtube.com/watch?v=ssWe-t0JYvg&feature=youtu.be waarschijnlijk wordt hier vanmiddag de wedstrijd op uitgezonden.
    Welk kanaal is dat want ik kan de link niet inkliken
  • 31 Jul 2021 om 14:05
    Als je puur op stats afgaat is Vlap eigenlijk te goed voor ons
  • 31 Jul 2021 om 14:05
    Hoezo verhuurd Anderlecht Vlap eigenlijk? Heeft prima statistieken daar.
  • 31 Jul 2021 om 13:51
    https://m.youtube.com/watch?v=ssWe-t0JYvg&feature=youtu.be waarschijnlijk wordt hier vanmiddag de wedstrijd op uitgezonden.
  • 30 Jul 2021 om 13:39
    • Quote van 30 Jul 2021 om 13:30
      Vlap word serieus, Belgische media melden dat Anderlecht meewerkt,hopelijk vandaag nog.
    Ja zag het. Jammer dat je 2 tienen huurt dan. Maar een prima speler en een bewezen kracht in de eredivisie dus overall dikke prima.
  • 30 Jul 2021 om 13:38
    • Quote van 30 Jul 2021 om 12:41
      Eerste wedstrijden wat ingevallen. Later veel 90 minuten gespeeld. Ook een paar keer geblesseerd geweest. Allemaal te zien op transfermarkt. Wat opvalt is dat er vaker werd gewonnen als hij niet mee deed. Maar dat kan natuurlijk toeval zijn. Denk dan zelf dat we ook Staring nog achter de hand hebben.
    Geen idee of starring beter is. Maakt niet een hele goede indruk wat ik zo lees in de voorbereiding. Kan het mis hebben overigens. Dat gezegd hebbende doet van leeuwen dat schijnbaar ook niet goed/lekker en die acht ik een heel stuk beter.
  • 30 Jul 2021 om 13:30
    • Quote van 30 Jul 2021 om 12:29
      Ben ik niet heel rouwig om. We hebben genoeg controlerende middenvelders.
    Vlap word serieus, Belgische media melden dat Anderlecht meewerkt,hopelijk vandaag nog.
  • 30 Jul 2021 om 12:41
    • Quote van 30 Jul 2021 om 07:04
      Heb geen idee hoe hij het gedaan heeft bij Helmond sport afgelopen jaar. Die volgens ik in de KKD niet. Maar Belgische jeugd international en een transferwaarde van 74.000 kun je je er geen breuk aan tillen.
    Eerste wedstrijden wat ingevallen. Later veel 90 minuten gespeeld. Ook een paar keer geblesseerd geweest. Allemaal te zien op transfermarkt. Wat opvalt is dat er vaker werd gewonnen als hij niet mee deed. Maar dat kan natuurlijk toeval zijn. Denk dan zelf dat we ook Staring nog achter de hand hebben.
  • 30 Jul 2021 om 12:29
    • Quote van 30 Jul 2021 om 12:16
      Het nieuws over Maxime de Bie is echt totale onzin.
    Ben ik niet heel rouwig om. We hebben genoeg controlerende middenvelders.
  • 30 Jul 2021 om 12:16
    • Quote van 30 Jul 2021 om 07:04
      Heb geen idee hoe hij het gedaan heeft bij Helmond sport afgelopen jaar. Die volgens ik in de KKD niet. Maar Belgische jeugd international en een transferwaarde van 74.000 kun je je er geen breuk aan tillen.
    Het nieuws over Maxime de Bie is echt totale onzin.
  • 30 Jul 2021 om 09:46
    • Quote van 30 Jul 2021 om 09:28
      Maxime de Bie is dit jaar gehuurd aan Helmond sport!
    Klopt maar misschien dat ze bij mechelen er een terug roep/haal optie op hebben. Zie dervisoglu bijvoorbeeld. Ik noem maar wat hoor.
  • 30 Jul 2021 om 09:28
    Maxime de Bie is dit jaar gehuurd aan Helmond sport!
  • 30 Jul 2021 om 07:04
    • Quote van 29 Jul 2021 om 23:46
      Die Maxime de Bie van KV Mechelen. We laten ons verrassen. 20 jarige en jeugdinternational van Belgie en dan nog de verschillende posities die hij kan spelen. Word hier wel blij van.
    Heb geen idee hoe hij het gedaan heeft bij Helmond sport afgelopen jaar. Die volgens ik in de KKD niet. Maar Belgische jeugd international en een transferwaarde van 74.000 kun je je er geen breuk aan tillen.
  • 29 Jul 2021 om 23:46
    • Quote van 29 Jul 2021 om 23:42
      Zo komt het wel een beetje over ja.
    Die Maxime de Bie van KV Mechelen. We laten ons verrassen. 20 jarige en jeugdinternational van Belgie en dan nog de verschillende posities die hij kan spelen. Word hier wel blij van.
  • 29 Jul 2021 om 23:46
    • Quote van 29 Jul 2021 om 23:42
      Zo komt het wel een beetje over ja.
    Die Maxime de Bie van KV Mechelen. We laten ons verrassen. 20 jarige en jeugdinternational van Belgie en dan nog de verschillende posities die hij kan spelen. Word hier wel blij van.
  • 29 Jul 2021 om 23:42
    • Quote van 29 Jul 2021 om 23:27
      Over dat 2e dan is het ook niet zeker dat Roemeratoe blijft, dan blijven ze daar op inspelen. Ik ken zelf Maxime de Bie niet.
    Zo komt het wel een beetje over ja.
  • 29 Jul 2021 om 23:27
    • Quote van 29 Jul 2021 om 23:01
      Off topic: bij tukkerproat zat jans aan tafel. Paar dingen die ik opvallend vond was volgens komt cleonise dat is niet gek. Maar ma cleonise komt er alleen nog wat bij als menig vetrekt en niet eerder. Terwijl streuer juist zei dat ze naast cleonise nog een buitenspeler speler wouden aantrekken. Beetje tegenstrijdig. Of moeten van leeuwen en rots dat opvangen totdat misidjan terug is? Of sluit Markelo aan? 2e vond ik zelf leuk om te horen was dat jans everink ECHT goed vond. Maar ze twijfelen omdat hij niet voor het ongeluk geboren moet zijn en dus niet precies weten waar hij fysiek gezien staat en daarom nog twijfelen of er een rechtsback bij moet. 2e wat ik opvallend vond jans benoemde daar dat hij er nog een controlerende middenvelder bij wou. Waarom? Geen flauw en nee UT het ging niet zozeer op ervaring(diemers) aangezien ze interesse hebben in maxim de bie 20 jarig talent. Die willen ze buren/overnemen. Het liefst overnemen. En nee dit zei jans niet werd op .net genoemd en op insta.
    Over dat 2e dan is het ook niet zeker dat Roemeratoe blijft, dan blijven ze daar op inspelen. Ik ken zelf Maxime de Bie niet.
  • 29 Jul 2021 om 23:27
    • Quote van 29 Jul 2021 om 23:01
      Off topic: bij tukkerproat zat jans aan tafel. Paar dingen die ik opvallend vond was volgens komt cleonise dat is niet gek. Maar ma cleonise komt er alleen nog wat bij als menig vetrekt en niet eerder. Terwijl streuer juist zei dat ze naast cleonise nog een buitenspeler speler wouden aantrekken. Beetje tegenstrijdig. Of moeten van leeuwen en rots dat opvangen totdat misidjan terug is? Of sluit Markelo aan? 2e vond ik zelf leuk om te horen was dat jans everink ECHT goed vond. Maar ze twijfelen omdat hij niet voor het ongeluk geboren moet zijn en dus niet precies weten waar hij fysiek gezien staat en daarom nog twijfelen of er een rechtsback bij moet. 2e wat ik opvallend vond jans benoemde daar dat hij er nog een controlerende middenvelder bij wou. Waarom? Geen flauw en nee UT het ging niet zozeer op ervaring(diemers) aangezien ze interesse hebben in maxim de bie 20 jarig talent. Die willen ze buren/overnemen. Het liefst overnemen. En nee dit zei jans niet werd op .net genoemd en op insta.
    Over dat 2e dan is het ook niet zeker dat Roemeratoe blijft, dan blijven ze daar op inspelen. Ik ken zelf Maxime de Bie niet.
  • 29 Jul 2021 om 23:22
    • Quote van 29 Jul 2021 om 23:00
      De speler vlap is voor fctwente een geweldige aanwinst . Speler met overzicht en scorend vermogen dat heeft hij al laten zien in de eredivisie.
    Mee eens
  • 29 Jul 2021 om 23:01
    Off topic: bij tukkerproat zat jans aan tafel. Paar dingen die ik opvallend vond was volgens komt cleonise dat is niet gek. Maar ma cleonise komt er alleen nog wat bij als menig vetrekt en niet eerder. Terwijl streuer juist zei dat ze naast cleonise nog een buitenspeler speler wouden aantrekken. Beetje tegenstrijdig. Of moeten van leeuwen en rots dat opvangen totdat misidjan terug is? Of sluit Markelo aan? 2e vond ik zelf leuk om te horen was dat jans everink ECHT goed vond. Maar ze twijfelen omdat hij niet voor het ongeluk geboren moet zijn en dus niet precies weten waar hij fysiek gezien staat en daarom nog twijfelen of er een rechtsback bij moet. 2e wat ik opvallend vond jans benoemde daar dat hij er nog een controlerende middenvelder bij wou. Waarom? Geen flauw en nee UT het ging niet zozeer op ervaring(diemers) aangezien ze interesse hebben in maxim de bie 20 jarig talent. Die willen ze buren/overnemen. Het liefst overnemen. En nee dit zei jans niet werd op .net genoemd en op insta.
  • 29 Jul 2021 om 23:00
    De speler vlap is voor fctwente een geweldige aanwinst . Speler met overzicht en scorend vermogen dat heeft hij al laten zien in de eredivisie.
  • 29 Jul 2021 om 22:44
    • Quote van 29 Jul 2021 om 22:31
      Er zijn er een aantal die dat zeggen. Inclusief wat ik van een vriend van me hoorde.
    Ok
  • 29 Jul 2021 om 22:31
    • Quote van 29 Jul 2021 om 22:11
      Wie beweert dat hij niet haalbaar is. ?
    Er zijn er een aantal die dat zeggen. Inclusief wat ik van een vriend van me hoorde.
  • 29 Jul 2021 om 22:11
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:00
      Is schijnbaar niet haalbaar. Zal wel te veel salaris willen en vlap is voor Nederlandse begrippen een prima nummer 10. Ik had ook liever max gezien. Maar als hij niet haalbaar is dan liever een 10die zich bewezen heeft. Tja helaas dan huren. Het is wat het is.
    Wie beweert dat hij niet haalbaar is. ?
  • 29 Jul 2021 om 22:05
    • Quote van 29 Jul 2021 om 21:57
      Haha meen je dat nu serieus??
    Haha niet alles serieus nemen. Te veel kansen en wat een missers.
  • 29 Jul 2021 om 22:05
    • Quote van 29 Jul 2021 om 21:57
      Haha meen je dat nu serieus??
    Haha niet alles serieus nemen. Te veel kansen en wat een missers.
  • 29 Jul 2021 om 22:03
    • Quote van 29 Jul 2021 om 21:54
      Die FC Dritta kan zo mee in de Eredivisie. Feyenoord door het oog van de naald.
    Zelfde marktwaarde als FC Dordrecht....
  • 29 Jul 2021 om 22:01
    • Quote van 29 Jul 2021 om 21:57
      Haha meen je dat nu serieus??
    Niveau KKD.
  • 29 Jul 2021 om 21:57
    • Quote van 29 Jul 2021 om 21:54
      Die FC Dritta kan zo mee in de Eredivisie. Feyenoord door het oog van de naald.
    Haha meen je dat nu serieus??
  • 29 Jul 2021 om 21:56
    • Quote van 29 Jul 2021 om 21:54
      Maar defensief wat zwak zeg goeiedag zeg.
    Klopt....wat een ruimtes vielen daar zeg.
  • 29 Jul 2021 om 21:55
    • Quote van 29 Jul 2021 om 21:52
      Heb je je Feyenoord seizoenskaart al binnen?
    010 is bagger en loopt te schutteren achterin. Guus Til is gewoon een baas! Hadden wij maar zo'n spelers al hem in de selectie. Hopelijk komt Max of Mauro nog deze kant op.
  • 29 Jul 2021 om 21:54
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:16
      Off: Feyenoord achter tegen FC Drita.
    Die FC Dritta kan zo mee in de Eredivisie. Feyenoord door het oog van de naald.
  • 29 Jul 2021 om 21:54
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:16
      Off: Feyenoord achter tegen FC Drita.
    Die FC Dritta kan zo mee in de Eredivisie. Feyenoord door het oog van de naald.
  • 29 Jul 2021 om 21:54
    • Quote van 29 Jul 2021 om 21:48
      Guusje Til, 3 maal!!
    Maar defensief wat zwak zeg goeiedag zeg.
  • 29 Jul 2021 om 21:53
    • Quote van 29 Jul 2021 om 21:48
      Guusje Til, 3 maal!!
    Tegen drita... Niveau spakenburg.
  • 29 Jul 2021 om 21:52
    • Quote van 29 Jul 2021 om 21:48
      Guusje Til, 3 maal!!
    Heb je je Feyenoord seizoenskaart al binnen?
  • 29 Jul 2021 om 21:48
    Guusje Til, 3 maal!!
  • 29 Jul 2021 om 21:46
    • Quote van 29 Jul 2021 om 21:44
      Oke top! Bedankt!
    Normaal gesproken kun je er wel heen met je ssc. Alleen oefen wedstrijden en beker en ter zijner tijd Europese wedstrijden moet je apart kaarten voor bestellen.
  • 29 Jul 2021 om 21:45
    • Quote van 29 Jul 2021 om 21:40
      Nee heb alleen de eerste prik gehad. Bedankt voor de hulp!
    Geen probleem
  • 29 Jul 2021 om 21:44
    • Quote van 29 Jul 2021 om 21:40
      Nee je moet kaarten bestellen. Testen alleen als je niet volledig gevaccineerd bent dus 2 weken ervoor je 2e prik hebt gehad. Een maat van mij moet ook testen waarmee ik er heen ga.
    Oke top! Bedankt!
  • 29 Jul 2021 om 21:44
    • Quote van 29 Jul 2021 om 21:40
      Nee je moet kaarten bestellen. Testen alleen als je niet volledig gevaccineerd bent dus 2 weken ervoor je 2e prik hebt gehad. Een maat van mij moet ook testen waarmee ik er heen ga.
    Oke top! Bedankt!
  • 29 Jul 2021 om 21:40
    • Quote van 29 Jul 2021 om 21:36
      Ff vraagje, ik heb voor t eerst 3 seizoenskaarten aangeschaft. Nu wil ik naar Twente lazio, moet ik dan alsof kaarten bestellen of kan ik gewoon naar t stadion met de seizoenskaarten? Misschien een beetje een domme vraag maar goed. Daarnaast moet ik een negatieve uitslag hebben toch?
    Nee je moet kaarten bestellen. Testen alleen als je niet volledig gevaccineerd bent dus 2 weken ervoor je 2e prik hebt gehad. Een maat van mij moet ook testen waarmee ik er heen ga.
  • 29 Jul 2021 om 21:40
    • Quote van 29 Jul 2021 om 21:39
      Ja kaarten bestellen en negatieve test als je niet gevaccineerd bent dacht ik.
    Nee heb alleen de eerste prik gehad. Bedankt voor de hulp!
  • 29 Jul 2021 om 21:39
    • Quote van 29 Jul 2021 om 21:36
      Ff vraagje, ik heb voor t eerst 3 seizoenskaarten aangeschaft. Nu wil ik naar Twente lazio, moet ik dan alsof kaarten bestellen of kan ik gewoon naar t stadion met de seizoenskaarten? Misschien een beetje een domme vraag maar goed. Daarnaast moet ik een negatieve uitslag hebben toch?
    Vrije verkoop is nu al wel begonnen
  • 29 Jul 2021 om 21:39
    • Quote van 29 Jul 2021 om 21:36
      Ff vraagje, ik heb voor t eerst 3 seizoenskaarten aangeschaft. Nu wil ik naar Twente lazio, moet ik dan alsof kaarten bestellen of kan ik gewoon naar t stadion met de seizoenskaarten? Misschien een beetje een domme vraag maar goed. Daarnaast moet ik een negatieve uitslag hebben toch?
    Vrije verkoop is nu al wel begonnen
  • 29 Jul 2021 om 21:39
    • Quote van 29 Jul 2021 om 21:36
      Ff vraagje, ik heb voor t eerst 3 seizoenskaarten aangeschaft. Nu wil ik naar Twente lazio, moet ik dan alsof kaarten bestellen of kan ik gewoon naar t stadion met de seizoenskaarten? Misschien een beetje een domme vraag maar goed. Daarnaast moet ik een negatieve uitslag hebben toch?
    Ja kaarten bestellen en negatieve test als je niet gevaccineerd bent dacht ik.
  • 29 Jul 2021 om 21:36
    Ff vraagje, ik heb voor t eerst 3 seizoenskaarten aangeschaft. Nu wil ik naar Twente lazio, moet ik dan alsof kaarten bestellen of kan ik gewoon naar t stadion met de seizoenskaarten? Misschien een beetje een domme vraag maar goed. Daarnaast moet ik een negatieve uitslag hebben toch?
  • 29 Jul 2021 om 21:28
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:48
      Ze willen ook nog een spits halen van 4 miljoen die in alle competities heeft gefaald. Die weten niet waar ze mee bezig zijn in Rotterdam.
    Castainos?
  • 29 Jul 2021 om 21:12
    • Quote van 27 Jul 2021 om 23:04
      Sja wat denk je zelf??

      De Forumsite heeft ook veel meer waarde dan deze onnoemelijke clickbait site, net als Twenteinsite, geen noemenswaardig nieuws, op het Forum zitten al sinds jaar en dag de insiders, Zoals Harry, en Jimmy, Glasgow, en ik denk Svente ook onder een andere naam, jij doet net of Twente fans de site is, maar sorry (nee)
    Jaren geleden zou ik je gelijk hebben gegeven. De laatste jaren is Forum een zeer zure site geworden. Soms lijkt het wel of het door Heracles fans gerund wordt, lekker onze FC onderuit halen. Ze zouden daar wat vaste gasten moeten schorsen. Jammer was prima site, ooit.
  • 29 Jul 2021 om 21:06
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:50
      Vul maar in.
    Haha, was te proberen :)
  • 29 Jul 2021 om 20:55
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:49
      Ik vind het maar een matige speler. Is totaal niet meer de speler die hij bij az was.
    Is vlap ook niet. Die Duitser had ik een slechte tijd. Mauro was gisteravond ook niet best. Maar onder de juiste voorwaarden/omstandigheden kunnen die spelers allemaal het verschil maken of je plek 8 eindigt of plek 10. Creatieve en scorende vermogen hebben ze allemaal in overvloed.
  • 29 Jul 2021 om 20:53
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:52
      Vervanger voor Pratto. Dus dat is logisch.
    Haha 1 op 1 vervanger. Hij moet tenminste net zo goed zijn.
  • 29 Jul 2021 om 20:52
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:51
      Smal draait ook een goede voorbereiding. Hoop dat die z'n goede lijn omhoog weer op pakt. Metname aan de bal doen we smal nog wel eens te kort op verschillende fora en sociale media.
    Heeft niet voor niks de bijnaam smaldini gekregen:D
  • 29 Jul 2021 om 20:52
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:48
      Ze willen ook nog een spits halen van 4 miljoen die in alle competities heeft gefaald. Die weten niet waar ze mee bezig zijn in Rotterdam.
    Vervanger voor Pratto. Dus dat is logisch.
  • 29 Jul 2021 om 20:51
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:46
      Zelfs smal is nog beter.
    Smal draait ook een goede voorbereiding. Hoop dat die z'n goede lijn omhoog weer op pakt. Metname aan de bal doen we smal nog wel eens te kort op verschillende fora en sociale media.
  • 29 Jul 2021 om 20:50
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:37
      Allebei was...of?
    Vul maar in.
  • 29 Jul 2021 om 20:49
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:46
      Kerl heb je de huursom gezien? Die had ik hier graag gezien maar volstrekt onhaalbaar.
    Ik vind het maar een matige speler. Is totaal niet meer de speler die hij bij az was.
  • 29 Jul 2021 om 20:48
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:44
      Daarvoor hebben we allemaal prima alternatieven. Pleguezuelo/ Propper, Oosterwolde, RvW, Misidjan, Cerny. Alleen voor de positie van Til nog niet.
    Ze willen ook nog een spits halen van 4 miljoen die in alle competities heeft gefaald. Die weten niet waar ze mee bezig zijn in Rotterdam.
  • 29 Jul 2021 om 20:46
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:43
      Guus Til is wel een baas! Die had hier ook kunnen vlammen. :-)
    Kerl heb je de huursom gezien? Die had ik hier graag gezien maar volstrekt onhaalbaar.
  • 29 Jul 2021 om 20:46
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:43
      Die malacia ook is oosterwolde toch beter?
    Zelfs smal is nog beter.
  • 29 Jul 2021 om 20:44
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:39
      Senesi, Malacia, Toornstra, Sinisterra, Linssen, Bijlow zouden hier niet misstaan
    Daarvoor hebben we allemaal prima alternatieven. Pleguezuelo/ Propper, Oosterwolde, RvW, Misidjan, Cerny. Alleen voor de positie van Til nog niet.
  • 29 Jul 2021 om 20:44
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:27
      Waar is ANS eigenlijk gebleven? Is die nog terug geweest na al dat gebekvecht rond de rookbommen bij die laatste ED wedstrijd tegen NAC?
    Ja die is hier daarna nog wel een hele tijd geweest. Wel sporadischer. Ik denk sinds een jaar is hij helemaal weg.
  • 29 Jul 2021 om 20:43
    Guus Til is wel een baas! Die had hier ook kunnen vlammen. :-)
  • 29 Jul 2021 om 20:43
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:42
      Haha dat zijn gewoon matige spelers hoor. Bijlow die altijd geblesseerd is. Sennessi wordt geschat op 15 miljoen. Ik zie het niet en vind hem maar matig. Sinistera kan er niks van. Linsen is het ook allang niet meer. Alleen toornstra zou een versterking zijn. De rest is gewoon middelmaat.
    Die malacia ook is oosterwolde toch beter?
  • 29 Jul 2021 om 20:42
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:39
      Senesi, Malacia, Toornstra, Sinisterra, Linssen, Bijlow zouden hier niet misstaan
    Haha dat zijn gewoon matige spelers hoor. Bijlow die altijd geblesseerd is. Sennessi wordt geschat op 15 miljoen. Ik zie het niet en vind hem maar matig. Sinistera kan er niks van. Linsen is het ook allang niet meer. Alleen toornstra zou een versterking zijn. De rest is gewoon middelmaat.
  • 29 Jul 2021 om 20:40
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:34
      Maar serieus op jahanbaks als fit is na welke speler zou Twente beter maken van feyenoord
    Leroy der vergeten;)
  • 29 Jul 2021 om 20:39
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:37
      Allebei was...of?
    Allebei is. Alleen post ANS helaas niet meer.
  • 29 Jul 2021 om 20:39
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:39
      Senesi, Malacia, Toornstra, Sinisterra, Linssen, Bijlow zouden hier niet misstaan
    Maar het elftal echt beter maken?
  • 29 Jul 2021 om 20:39
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:34
      Maar serieus op jahanbaks als fit is na welke speler zou Twente beter maken van feyenoord
    Senesi, Malacia, Toornstra, Sinisterra, Linssen, Bijlow zouden hier niet misstaan
  • 29 Jul 2021 om 20:38
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:37
      Guus Til. Verder niets
    Ja maar is niet eens vsn feyenoord
  • 29 Jul 2021 om 20:37
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:34
      Maar serieus op jahanbaks als fit is na welke speler zou Twente beter maken van feyenoord
    Guus Til. Verder niets
  • 29 Jul 2021 om 20:37
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:22
      ANS was financieel op de hoogte, ik op sportief vlak.
    Allebei was...of?
  • 29 Jul 2021 om 20:35
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:22
      ANS was financieel op de hoogte, ik op sportief vlak.
    Ans is ook een sponsor.
  • 29 Jul 2021 om 20:34
    Maar serieus op jahanbaks als fit is na welke speler zou Twente beter maken van feyenoord
  • 29 Jul 2021 om 20:28
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:23
      Leroy Fer dan maar ophalen?
    Denk dat Feyenoord hem alvast gratis voor de deur zet
  • 29 Jul 2021 om 20:27
    Waar is ANS eigenlijk gebleven? Is die nog terug geweest na al dat gebekvecht rond de rookbommen bij die laatste ED wedstrijd tegen NAC?
  • 29 Jul 2021 om 20:27
    Sapperdevlap! Dat zou wel een verrassing zijn…..
  • 29 Jul 2021 om 20:23
    • Quote van 29 Jul 2021 om 19:50
      Die is niet betaalbaar voor twente...
    Leroy Fer dan maar ophalen?
  • 29 Jul 2021 om 20:22
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:03
      Nee is hij niet
    ANS was financieel op de hoogte, ik op sportief vlak.
  • 29 Jul 2021 om 20:22
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:18
      Heerlijk wat een leedvermaak
    Hahaha zeker weten.
  • 29 Jul 2021 om 20:18
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:16
      Off: Feyenoord achter tegen FC Drita.
    Heerlijk wat een leedvermaak
  • 29 Jul 2021 om 20:16
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:16
      Off: Feyenoord achter tegen FC Drita.
    Fer bagger en bijlow zag er ook slecht uit.
  • 29 Jul 2021 om 20:16
    Off: Feyenoord achter tegen FC Drita.
  • 29 Jul 2021 om 20:05
    • Quote van 29 Jul 2021 om 20:03
      Nee is hij niet
    Dan is het een homo ;D
  • 29 Jul 2021 om 20:03
    • Quote van 29 Jul 2021 om 19:56
      Misschien ben jij wel ANS?
    Nee is hij niet
  • 29 Jul 2021 om 20:00
    • Quote van 29 Jul 2021 om 19:48
      Heeft vorig jaar ook niks gepresteerd in Duitsland tijdens zijn verhuur. Worden we niet veel beter van, maar kost wel geld. Ik zou echt voor Max Meyer gaan. Ook niet uitmuntend gepresteerd de afgelopen jaren, maar kan in Nederland wel eens voor een verassing zorgen.
    Is schijnbaar niet haalbaar. Zal wel te veel salaris willen en vlap is voor Nederlandse begrippen een prima nummer 10. Ik had ook liever max gezien. Maar als hij niet haalbaar is dan liever een 10die zich bewezen heeft. Tja helaas dan huren. Het is wat het is.
  • 29 Jul 2021 om 19:56
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Die moet opnieuw beginnen. Lijkt me juist iets voor hem.
  • 29 Jul 2021 om 19:56
    • Quote van 28 Jul 2021 om 00:04
      Haha ik hou mijn identiteit nog even geheim. ;)
    Misschien ben jij wel ANS?
  • 29 Jul 2021 om 19:50
    • Quote van 29 Jul 2021 om 19:48
      Heeft vorig jaar ook niks gepresteerd in Duitsland tijdens zijn verhuur. Worden we niet veel beter van, maar kost wel geld. Ik zou echt voor Max Meyer gaan. Ook niet uitmuntend gepresteerd de afgelopen jaren, maar kan in Nederland wel eens voor een verassing zorgen.
    Die is niet betaalbaar voor twente...
  • 29 Jul 2021 om 19:49
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet echt ken qua speler. Qua statistieken heeft die het aardig gedaan in de eredivisie. 20 wedstrijden 9 goals en dat voor een middenvelder.
  • 29 Jul 2021 om 19:48
    • Quote van 29 Jul 2021 om 19:39
      Wie dan wel? Vlap is voor twente een prima speler.
    Heeft vorig jaar ook niks gepresteerd in Duitsland tijdens zijn verhuur. Worden we niet veel beter van, maar kost wel geld. Ik zou echt voor Max Meyer gaan. Ook niet uitmuntend gepresteerd de afgelopen jaren, maar kan in Nederland wel eens voor een verassing zorgen.
  • 29 Jul 2021 om 19:47
    Hopenlijk komt hij de kerst door hier.
  • 29 Jul 2021 om 19:44
    Neem aan huur? Hoeveel jaar zit die daar nog?
  • 29 Jul 2021 om 19:39
    • Quote van 29 Jul 2021 om 19:34
      Geen Vlap aub.
    Wie dan wel? Vlap is voor twente een prima speler.
  • 29 Jul 2021 om 19:34
    Geen Vlap aub.
  • 29 Jul 2021 om 19:34
    Geen Vlap aub.
  • 28 Jul 2021 om 19:54
    Andersen verkocht. 350000 naar twente
  • 28 Jul 2021 om 00:04
    • Quote van 27 Jul 2021 om 23:04
      Sja wat denk je zelf??

      De Forumsite heeft ook veel meer waarde dan deze onnoemelijke clickbait site, net als Twenteinsite, geen noemenswaardig nieuws, op het Forum zitten al sinds jaar en dag de insiders, Zoals Harry, en Jimmy, Glasgow, en ik denk Svente ook onder een andere naam, jij doet net of Twente fans de site is, maar sorry (nee)
    Haha ik hou mijn identiteit nog even geheim. ;)
  • 27 Jul 2021 om 23:04
    • Quote van 27 Jul 2021 om 16:02
      Leuk dat Dirty Harry dat roept, maar ik ben hem op Twentefans bijvoorbeeld nog nooit tegen gekomen. Mede daarom vraag ik me af hoe betrouwbaar dit bericht is. Iedereen kan wel wat roepen, maar ik geloof het pas als FC Twente en/of TC Tubantia het zelf meldt. Het duurt me eigenlijk wel allemaal wat te lang met deze Cleonise en dat is meestal geen goed teken. ( lees zaakwaarnemer met dollar tekens )
    Sja wat denk je zelf??

    De Forumsite heeft ook veel meer waarde dan deze onnoemelijke clickbait site, net als Twenteinsite, geen noemenswaardig nieuws, op het Forum zitten al sinds jaar en dag de insiders, Zoals Harry, en Jimmy, Glasgow, en ik denk Svente ook onder een andere naam, jij doet net of Twente fans de site is, maar sorry (nee)
  • 27 Jul 2021 om 23:04
    • Quote van 27 Jul 2021 om 16:02
      Leuk dat Dirty Harry dat roept, maar ik ben hem op Twentefans bijvoorbeeld nog nooit tegen gekomen. Mede daarom vraag ik me af hoe betrouwbaar dit bericht is. Iedereen kan wel wat roepen, maar ik geloof het pas als FC Twente en/of TC Tubantia het zelf meldt. Het duurt me eigenlijk wel allemaal wat te lang met deze Cleonise en dat is meestal geen goed teken. ( lees zaakwaarnemer met dollar tekens )
    Sja wat denk je zelf??

    De Forumsite heeft ook veel meer waarde dan deze onnoemelijke clickbait site, net als Twenteinsite, geen noemenswaardig nieuws, op het Forum zitten al sinds jaar en dag de insiders, Zoals Harry, en Jimmy, Glasgow, en ik denk Svente ook onder een andere naam, jij doet net of Twente fans de site is, maar sorry (nee)
  • 27 Jul 2021 om 21:14
    • Quote van 27 Jul 2021 om 20:52
      Dat is precies wat Van Wissing aangaf. Hij wilde niet voor de vuist weg een antwoord geven, maar eerst de vraag aan Hoogstoevenbelt stellen. En zo hoort het ook. Hoor en wederhoor.
    precies...duim
  • 27 Jul 2021 om 20:52
    • Quote van 27 Jul 2021 om 13:24
      ik heb begrepen dat ze zich de laatste jaren aan de beschikbare gelden /mogelijkheden houden...dat zou mijn antwoord dan ook zijn ...die journaille vragen zich af waar doen ze het van ..dat lees ik...die vraag moeten ze bij de FD eerst neerleggen als ze het niet snappen nu vallen er weer een heleboel over ons heen..
    Dat is precies wat Van Wissing aangaf. Hij wilde niet voor de vuist weg een antwoord geven, maar eerst de vraag aan Hoogstoevenbelt stellen. En zo hoort het ook. Hoor en wederhoor.
  • 27 Jul 2021 om 20:48
    • Quote van 27 Jul 2021 om 16:49
      Ooit was er een optie om de grachten vol te bouwen. Dan was de capaciteit 23000 geweest. Dat paste echter niet in het plaatje van Munsterman. Had ie dat maar gedaan. Dan was de Veste bijna altijd uitverkocht geweest en zat het publiek kort op het veld. Dan was er wellicht ook minder risico genomen in 2011. Munsterman wilde perse bij de top 3 horen. Dat had wellicht gekund als het een 15 jarig plan was geweest. Had je later alsnog een extra ring kunnen bouwen. Toch ben ik nog steeds trots op de man die een sterk geloof had in de club FC Twente.
    Zelfs in de KKD hadden we standaard 25k supporters in het stadion. De Veste is dus niet te groot. Bij een uitbreiding tot 23.000 had de club ook minder mogelijkheden gehad om skybox en andere commerciële ruimtes te bouwen. De val van JM is ook niet het directe gevolg van de uitbreiding van het stadion. Het probleem was dat JM dacht zelf het technisch beleid te kunnen voeren. Daardoor werden de verkeerde spelers aangetrokken en die kregen ook nog eens de verkeerde contracten.
  • 27 Jul 2021 om 19:43
    • Quote van 27 Jul 2021 om 19:24
      Dat denk ik niet. Ze willen een vervanger voor lukoki hebben. Cleonise is geen vervanger. Die worden ze al vast leggen voordat lukoki geblesseerd raakte.
    Klopt ook ja. Was het even vergeten.
  • 27 Jul 2021 om 19:39
    • Quote van 27 Jul 2021 om 19:24
      Dat denk ik niet. Ze willen een vervanger voor lukoki hebben. Cleonise is geen vervanger. Die worden ze al vast leggen voordat lukoki geblesseerd raakte.
    Ik heb geen verdere uitleg fct89.
  • 27 Jul 2021 om 19:24
    • Quote van 27 Jul 2021 om 19:06
      Willen ze nog een buitenspeler erbij omdat ze inspelen op een vertrek van menig svente?
    Dat denk ik niet. Ze willen een vervanger voor lukoki hebben. Cleonise is geen vervanger. Die worden ze al vast leggen voordat lukoki geblesseerd raakte.
  • 27 Jul 2021 om 19:06
    • Quote van 27 Jul 2021 om 19:02
      Ja klopt, was denk ik als ik alles lees ook niet duidelijk. Maar inderdaad.
    Willen ze nog een buitenspeler erbij omdat ze inspelen op een vertrek van menig svente?
  • 27 Jul 2021 om 19:02
    • Quote van 27 Jul 2021 om 17:58
      Er staat ook dat ze buiten cleonise ook nog een andere buitenspeler willen halen.
    Ja klopt, was denk ik als ik alles lees ook niet duidelijk. Maar inderdaad.
  • 27 Jul 2021 om 18:11
    • Quote van 27 Jul 2021 om 17:10
      Dh en jimmy en Glasgow zitten vrij wel altijd goed hoor..en het hoeft natuurlijk niet dat hij op beide forums actief hoeft te zijn.
    OK, thnx. Ik hoop dan ook dat ze nu weer gelijk hebben. Zeg ook niet dat het onzin is wat iemand roept, maar ik geloof het pas als FC Twente het zelf naar buiten brengt.
  • 27 Jul 2021 om 17:58
    • Quote van 27 Jul 2021 om 17:07
      Cleonise soon. Tubantia maakt er denk ik ook zo melding van, duurt niet lang meer, gesprek was positief vandaag.
    Er staat ook dat ze buiten cleonise ook nog een andere buitenspeler willen halen.
  • 27 Jul 2021 om 17:51
    • Quote van 27 Jul 2021 om 16:03
      Maar of ze nu over ons heen vallen of niet denk dat de zaak wat financiën betreft wel goed zit en dat oa PvdK het goed heeft gedaan. Denk niet dat Twente zich in onduidelijke transfer of huurovereenkomsten stort, dat zal echt niet gebeurt zijn. Dit zijn clubs die jaloers zijn dat er weer goed beleid word gevoerd. Dus eindelijk kunnen we weer omhoog kijken dat zit dan bij sommige clubs niet lekker want Twent komt er an. De haat blijft toch van sommige clubs, dus is het nog steeds wij tegen iedereen. En Fuck die klagende, jaloerse clubs.
    +100 zo ist..
  • 27 Jul 2021 om 17:13
    • Quote van 27 Jul 2021 om 17:07
      Cleonise soon. Tubantia maakt er denk ik ook zo melding van, duurt niet lang meer, gesprek was positief vandaag.
    Zag het artikel voorbij komen op Twitter. Mooi !! Super nieuws!
  • 27 Jul 2021 om 17:12
    • Quote van 27 Jul 2021 om 17:07
      Cleonise soon. Tubantia maakt er denk ik ook zo melding van, duurt niet lang meer, gesprek was positief vandaag.
    Hoppa. Super blij mee hopelijk tekent hij voor een paar jaar.
  • 27 Jul 2021 om 17:10
    • Quote van 27 Jul 2021 om 16:02
      Leuk dat Dirty Harry dat roept, maar ik ben hem op Twentefans bijvoorbeeld nog nooit tegen gekomen. Mede daarom vraag ik me af hoe betrouwbaar dit bericht is. Iedereen kan wel wat roepen, maar ik geloof het pas als FC Twente en/of TC Tubantia het zelf meldt. Het duurt me eigenlijk wel allemaal wat te lang met deze Cleonise en dat is meestal geen goed teken. ( lees zaakwaarnemer met dollar tekens )
    Dh en jimmy en Glasgow zitten vrij wel altijd goed hoor..en het hoeft natuurlijk niet dat hij op beide forums actief hoeft te zijn.
  • 27 Jul 2021 om 17:07
    Cleonise soon. Tubantia maakt er denk ik ook zo melding van, duurt niet lang meer, gesprek was positief vandaag.
  • 27 Jul 2021 om 16:49
    • Quote van 27 Jul 2021 om 13:11
      als je je hyptheek heb afbetaald woon je vrij ...huur word nooit vrij blijf je altijd betalen..FCT had in de goeie tijd de hypotheek en andere schulden moeten aflossen ..
    Ooit was er een optie om de grachten vol te bouwen. Dan was de capaciteit 23000 geweest. Dat paste echter niet in het plaatje van Munsterman. Had ie dat maar gedaan. Dan was de Veste bijna altijd uitverkocht geweest en zat het publiek kort op het veld. Dan was er wellicht ook minder risico genomen in 2011. Munsterman wilde perse bij de top 3 horen. Dat had wellicht gekund als het een 15 jarig plan was geweest. Had je later alsnog een extra ring kunnen bouwen. Toch ben ik nog steeds trots op de man die een sterk geloof had in de club FC Twente.
  • 27 Jul 2021 om 16:03
    • Quote van 27 Jul 2021 om 13:24
      ik heb begrepen dat ze zich de laatste jaren aan de beschikbare gelden /mogelijkheden houden...dat zou mijn antwoord dan ook zijn ...die journaille vragen zich af waar doen ze het van ..dat lees ik...die vraag moeten ze bij de FD eerst neerleggen als ze het niet snappen nu vallen er weer een heleboel over ons heen..
    Maar of ze nu over ons heen vallen of niet denk dat de zaak wat financiën betreft wel goed zit en dat oa PvdK het goed heeft gedaan. Denk niet dat Twente zich in onduidelijke transfer of huurovereenkomsten stort, dat zal echt niet gebeurt zijn. Dit zijn clubs die jaloers zijn dat er weer goed beleid word gevoerd. Dus eindelijk kunnen we weer omhoog kijken dat zit dan bij sommige clubs niet lekker want Twent komt er an. De haat blijft toch van sommige clubs, dus is het nog steeds wij tegen iedereen. En Fuck die klagende, jaloerse clubs.
  • 27 Jul 2021 om 16:02
    Leuk dat Dirty Harry dat roept, maar ik ben hem op Twentefans bijvoorbeeld nog nooit tegen gekomen. Mede daarom vraag ik me af hoe betrouwbaar dit bericht is. Iedereen kan wel wat roepen, maar ik geloof het pas als FC Twente en/of TC Tubantia het zelf meldt. Het duurt me eigenlijk wel allemaal wat te lang met deze Cleonise en dat is meestal geen goed teken. ( lees zaakwaarnemer met dollar tekens )
  • 27 Jul 2021 om 14:59
    • Quote van 27 Jul 2021 om 14:47
      Waar staat het bericht van dh eigenlijk op .net kan het niet vinden
    Geruchten Aanvallers, 79.
  • 27 Jul 2021 om 14:47
    Waar staat het bericht van dh eigenlijk op .net kan het niet vinden
  • 27 Jul 2021 om 14:00
    • Quote van 27 Jul 2021 om 13:03
      Is echt niet zo gek hoor dat er kort na een situatie waarin er onder andere schulden zijn kwijtgescholden om de club overeind te houden dat er momenteel wat vragen komen waar de FC het momenteel van doet, vooral ook uit de hoek van de eigen financiers. Heeft met stemmingmaker niet zoveel te maken, zo gaan die dingen nu eenmaal. Niets om je over op te winden. Dat Oost en Tubantia tegen Twente zouden zijn is echt onzin. Kortom, relax.....
    Eens, zeker wanneer Twente alleen al 6 miljoen afgelopen seizoen uit de horeca misloopt. (exclusief kaart verkoop) En het kan ook maar zo het aankomende seizoen weer zo zijn
  • 27 Jul 2021 om 13:33
    • Quote van 27 Jul 2021 om 13:24
      ik heb begrepen dat ze zich de laatste jaren aan de beschikbare gelden /mogelijkheden houden...dat zou mijn antwoord dan ook zijn ...die journaille vragen zich af waar doen ze het van ..dat lees ik...die vraag moeten ze bij de FD eerst neerleggen als ze het niet snappen nu vallen er weer een heleboel over ons heen..
    Het is maar de vraag in hoeverre FC Twente zich daaraan heeft kunnen houden omdat net na de financiële herstructurering de corona-ellende los barste. Het is niet zo dat de vragen alleen vanuit de buitenwereld komen. Ook vanuit sponsors worden er uiteraard vragen gesteld omdat er onder andere schulden zijn kwijtgescholden.
  • 27 Jul 2021 om 13:32
    • Quote van 27 Jul 2021 om 13:14
      Bijna het gehele betaalde voetbal is momenteel aan het bezuinigen om te overleven. Iets met een virus of zo.....

      Overigens had Van Losser het niet specifiek over de andere clubs in Overijssel. Wegens zijn werkzaamheden voor ESPN komt hij in vrijwel alle perskamers in het betaalde voetbal, dus dan is het niet zo gek dat hij nogal eens dergelijke vragen krijgt als verslaggever afkomstig uit Twente.
    Al voor corona ging het al niet goed in Zwolle financieel gezien.
  • 27 Jul 2021 om 13:25
    • Quote van 27 Jul 2021 om 13:11
      als je je hyptheek heb afbetaald woon je vrij ...huur word nooit vrij blijf je altijd betalen..FCT had in de goeie tijd de hypotheek en andere schulden moeten aflossen ..
    Als je het stadion niet huurt maar in eigendom hebt draai je ook op voor alle risico's. Een huis kan je verkopen, maar bij een stadion heb je dat voordeel echter niet. Een stadion in eigendom is lang niet altijd voordeliger en zal ook altijd geld blijven kosten, het hangt maar net van de situatie af of huren al dan niet beter of slechter is.
    De FCT is nog nooit in de gelegenheid geweest om een serieus deel van de (hypotheek-)schulden af lossen. De sportief goede tijd was nu net de tijd dat de financiële ellende het grootst werd.
  • 27 Jul 2021 om 13:24
    • Quote van 27 Jul 2021 om 13:14
      Bijna het gehele betaalde voetbal is momenteel aan het bezuinigen om te overleven. Iets met een virus of zo.....

      Overigens had Van Losser het niet specifiek over de andere clubs in Overijssel. Wegens zijn werkzaamheden voor ESPN komt hij in vrijwel alle perskamers in het betaalde voetbal, dus dan is het niet zo gek dat hij nogal eens dergelijke vragen krijgt als verslaggever afkomstig uit Twente.
    ik heb begrepen dat ze zich de laatste jaren aan de beschikbare gelden /mogelijkheden houden...dat zou mijn antwoord dan ook zijn ...die journaille vragen zich af waar doen ze het van ..dat lees ik...die vraag moeten ze bij de FD eerst neerleggen als ze het niet snappen nu vallen er weer een heleboel over ons heen..
  • 27 Jul 2021 om 13:14
    • Quote van 27 Jul 2021 om 11:58
      Wat denk je van Zwolle dan. Dat zijn net zulke calimero s. Die hebben ook jaren boven hun stand geleefd en zijn nu aan het overleven en bezuinigen.
    Bijna het gehele betaalde voetbal is momenteel aan het bezuinigen om te overleven. Iets met een virus of zo.....

    Overigens had Van Losser het niet specifiek over de andere clubs in Overijssel. Wegens zijn werkzaamheden voor ESPN komt hij in vrijwel alle perskamers in het betaalde voetbal, dus dan is het niet zo gek dat hij nogal eens dergelijke vragen krijgt als verslaggever afkomstig uit Twente.
  • 27 Jul 2021 om 13:11
    • Quote van 27 Jul 2021 om 13:08
      Het grootste deel van de schuld is toch het stadion of heb ik dat mis. Ik vraag me af wat gezonder is. Een gehuurd stadion wordt nooit van jezelf. Een hypotheek los je nog af.
    als je je hyptheek heb afbetaald woon je vrij ...huur word nooit vrij blijf je altijd betalen..FCT had in de goeie tijd de hypotheek en andere schulden moeten aflossen ..
  • 27 Jul 2021 om 13:08
    • Quote van 27 Jul 2021 om 12:49
      die van Losser moet zn mond eens houden ..pure stemmingmakerij..waarom de Tubantia en RTVoost zo tegen zijn dat wij weer op nivo komen ..jammer maar ze staven niets...roepen maar wat ..
    Het grootste deel van de schuld is toch het stadion of heb ik dat mis. Ik vraag me af wat gezonder is. Een gehuurd stadion wordt nooit van jezelf. Een hypotheek los je nog af.
  • 27 Jul 2021 om 13:03
    • Quote van 27 Jul 2021 om 12:49
      die van Losser moet zn mond eens houden ..pure stemmingmakerij..waarom de Tubantia en RTVoost zo tegen zijn dat wij weer op nivo komen ..jammer maar ze staven niets...roepen maar wat ..
    Is echt niet zo gek hoor dat er kort na een situatie waarin er onder andere schulden zijn kwijtgescholden om de club overeind te houden dat er momenteel wat vragen komen waar de FC het momenteel van doet, vooral ook uit de hoek van de eigen financiers. Heeft met stemmingmaker niet zoveel te maken, zo gaan die dingen nu eenmaal. Niets om je over op te winden. Dat Oost en Tubantia tegen Twente zouden zijn is echt onzin. Kortom, relax.....
  • 27 Jul 2021 om 12:57
    • Quote van 27 Jul 2021 om 12:49
      die van Losser moet zn mond eens houden ..pure stemmingmakerij..waarom de Tubantia en RTVoost zo tegen zijn dat wij weer op nivo komen ..jammer maar ze staven niets...roepen maar wat ..
    Klopt echte irritante gasten
  • 27 Jul 2021 om 12:56
    • Quote van 27 Jul 2021 om 12:10
      Haha thanks, DH laat denken dat het al zeker is, dat is het nog zeker niet. 10 zijn ze mee in gesprek.
    OK thanks super fijne vakantie als je die nog hebt verder:-))
  • 27 Jul 2021 om 12:49
    • Quote van 27 Jul 2021 om 12:05
      Ook die ja het kan voor die clubs niet slecht genoeg gaan met ons, en nu zien ze dat we langzaam op de weg terug zijn en dan krijg je deze bullshit. Nou complimenten voor Streuer en vooral ook PvdK heeft een belangrijke rol gespeeld in de situatie waarin we nu zitten. Ondanks het Corona virus heeft deze man top werk voor Twente geleverd.
    die van Losser moet zn mond eens houden ..pure stemmingmakerij..waarom de Tubantia en RTVoost zo tegen zijn dat wij weer op nivo komen ..jammer maar ze staven niets...roepen maar wat ..
  • 27 Jul 2021 om 12:10
    • Quote van 27 Jul 2021 om 12:01
      Svente ik vind van Wissing nou niet bepaald pro twente hoor omdat hij niets anders kan zeggen dan, dat de clubs ook wel jaloers zullen zijn. Maar hij moet dat natuurlijk wel zeggen om het toch iets zachter te maken richting Twente. Dus Svente je bent voor mij een van de Toppers van het forum met je info, maar ik vind er weinig pro twente aan van Wissing. Nu je er toch bent klopt het met die Cleonise wat DH beweert? Hoop het want denk echt goudmijntje voor de toekomst. En van een eventuele nummer 10? En nog op vakantie? Geniet er van maar mocht je wat horen, uit de zee, of zwembad, of etentje gelijk posten hé :-)))) geniet er van. ??
    Haha thanks, DH laat denken dat het al zeker is, dat is het nog zeker niet. 10 zijn ze mee in gesprek.
  • 27 Jul 2021 om 12:05
    • Quote van 27 Jul 2021 om 11:58
      Wat denk je van Zwolle dan. Dat zijn net zulke calimero s. Die hebben ook jaren boven hun stand geleefd en zijn nu aan het overleven en bezuinigen.
    Ook die ja het kan voor die clubs niet slecht genoeg gaan met ons, en nu zien ze dat we langzaam op de weg terug zijn en dan krijg je deze bullshit. Nou complimenten voor Streuer en vooral ook PvdK heeft een belangrijke rol gespeeld in de situatie waarin we nu zitten. Ondanks het Corona virus heeft deze man top werk voor Twente geleverd.
  • 27 Jul 2021 om 12:02
    • Quote van 27 Jul 2021 om 11:56
      Die hoerenloper v een Van Losser met z'n bezwete bakkes heeft het sowieso nooit bij het rechte eind. Pure stemmingmakerij. Drommel net goed verkocht + aantrekken transfervrije spelers maakt dat je meer salaris kan bieden. Niet zo heel moeilijk te verklaren waarom Twente spelers aan kan trekken lijkt me.
    Juist en een verdomd goede TD.
  • 27 Jul 2021 om 12:01
    • Quote van 27 Jul 2021 om 11:54
      Van wissing nam het juist op voor twente, die heeft wel gevoel bij twente.
    Svente ik vind van Wissing nou niet bepaald pro twente hoor omdat hij niets anders kan zeggen dan, dat de clubs ook wel jaloers zullen zijn. Maar hij moet dat natuurlijk wel zeggen om het toch iets zachter te maken richting Twente. Dus Svente je bent voor mij een van de Toppers van het forum met je info, maar ik vind er weinig pro twente aan van Wissing. Nu je er toch bent klopt het met die Cleonise wat DH beweert? Hoop het want denk echt goudmijntje voor de toekomst. En van een eventuele nummer 10? En nog op vakantie? Geniet er van maar mocht je wat horen, uit de zee, of zwembad, of etentje gelijk posten hé :-)))) geniet er van. ??
  • 27 Jul 2021 om 11:58
    • Quote van 27 Jul 2021 om 11:31
      Op Twente I site weer een stuk dat de clubs volgens van Wissing en van Losser argwaan wekt bij andere clubs. Waar betaalt Twente het van? Het zijn een stelletje viezerikken bij TV Oost echt waar bewust een vuurtje opstoken. Nou we hebben schijnbaar toch trouwe geldschieters, en een hele slimme TD. Maar dat zal ongetwijfeld van die Calimero's uit Almelo komen, en zou me niet verbazen dat die Paardebek Smit achter deze zaken zit. Mooi de clubs zijn jaloers dat we langzaam weer terug komen dat is het. Forza Twente!!!!!
    Wat denk je van Zwolle dan. Dat zijn net zulke calimero s. Die hebben ook jaren boven hun stand geleefd en zijn nu aan het overleven en bezuinigen.
  • 27 Jul 2021 om 11:56
    • Quote van 27 Jul 2021 om 11:31
      Op Twente I site weer een stuk dat de clubs volgens van Wissing en van Losser argwaan wekt bij andere clubs. Waar betaalt Twente het van? Het zijn een stelletje viezerikken bij TV Oost echt waar bewust een vuurtje opstoken. Nou we hebben schijnbaar toch trouwe geldschieters, en een hele slimme TD. Maar dat zal ongetwijfeld van die Calimero's uit Almelo komen, en zou me niet verbazen dat die Paardebek Smit achter deze zaken zit. Mooi de clubs zijn jaloers dat we langzaam weer terug komen dat is het. Forza Twente!!!!!
    Die hoerenloper v een Van Losser met z'n bezwete bakkes heeft het sowieso nooit bij het rechte eind. Pure stemmingmakerij. Drommel net goed verkocht + aantrekken transfervrije spelers maakt dat je meer salaris kan bieden. Niet zo heel moeilijk te verklaren waarom Twente spelers aan kan trekken lijkt me.
  • 27 Jul 2021 om 11:55
    • Quote van 27 Jul 2021 om 11:46
      Rtv oost is er alleen maar voor go ahead en pec Zwolle. De andere 2 clubs interesseert hun niet.
    Zijn gewoon onrust stockers daar, maar mocht het zo zijn dat clubs zich afvragen hoe ze dat doen bij Twente is inderdaad jaloezie. En met name Pröpper werd genoemd, dat deze betaald is door externe geldschieter, dan komt er ook wel wat bij die Paupers weg... Jaloezie ten top mijn god wat hoop ik nog op een geweldige nummer 10....en onze TD is natuurlijk een topper. Ze zijn bang we zijn langzaam op de weg terug en dat is een lekker gevoel voor ons supporters.
  • 27 Jul 2021 om 11:54
    • Quote van 27 Jul 2021 om 11:31
      Op Twente I site weer een stuk dat de clubs volgens van Wissing en van Losser argwaan wekt bij andere clubs. Waar betaalt Twente het van? Het zijn een stelletje viezerikken bij TV Oost echt waar bewust een vuurtje opstoken. Nou we hebben schijnbaar toch trouwe geldschieters, en een hele slimme TD. Maar dat zal ongetwijfeld van die Calimero's uit Almelo komen, en zou me niet verbazen dat die Paardebek Smit achter deze zaken zit. Mooi de clubs zijn jaloers dat we langzaam weer terug komen dat is het. Forza Twente!!!!!
    Van wissing nam het juist op voor twente, die heeft wel gevoel bij twente.
  • 27 Jul 2021 om 11:53
    Ik vind het een smerige minachting van clubs naar Twente toe. Ten eerste het zijn kleine clubs. Ten tweede, deze clubs verkoopt nog niet eens de helft van de seizoenskaarten die Twente in een jaar verkoopt. Twente is en blijft een grote club. Duurt even, lange adem maar ze gaan het met eigen ogen meemaken zien.
  • 27 Jul 2021 om 11:46
    • Quote van 27 Jul 2021 om 11:31
      Op Twente I site weer een stuk dat de clubs volgens van Wissing en van Losser argwaan wekt bij andere clubs. Waar betaalt Twente het van? Het zijn een stelletje viezerikken bij TV Oost echt waar bewust een vuurtje opstoken. Nou we hebben schijnbaar toch trouwe geldschieters, en een hele slimme TD. Maar dat zal ongetwijfeld van die Calimero's uit Almelo komen, en zou me niet verbazen dat die Paardebek Smit achter deze zaken zit. Mooi de clubs zijn jaloers dat we langzaam weer terug komen dat is het. Forza Twente!!!!!
    Rtv oost is er alleen maar voor go ahead en pec Zwolle. De andere 2 clubs interesseert hun niet.
  • 27 Jul 2021 om 11:35
    Zou geweldig zijn!
  • 27 Jul 2021 om 11:31
    Op Twente I site weer een stuk dat de clubs volgens van Wissing en van Losser argwaan wekt bij andere clubs. Waar betaalt Twente het van? Het zijn een stelletje viezerikken bij TV Oost echt waar bewust een vuurtje opstoken. Nou we hebben schijnbaar toch trouwe geldschieters, en een hele slimme TD. Maar dat zal ongetwijfeld van die Calimero's uit Almelo komen, en zou me niet verbazen dat die Paardebek Smit achter deze zaken zit. Mooi de clubs zijn jaloers dat we langzaam weer terug komen dat is het. Forza Twente!!!!!
  • 27 Jul 2021 om 11:30
    Hoppaaa lekker hoor de nieuwe Elia!! ( de Elia uit zijn Twente tijd dan ;-) )
  • 27 Jul 2021 om 11:24
    Zou ik top zijn denk goudmijntje voor de toekomst.
  • 27 Jul 2021 om 11:22
    Dit gaat een jongen worden waar waarschijnlijk nog statiegeld op zit als ze hem voor meerdere jaren vastleggen. Ze hebben hem goed kunnen beoordelen in ieder geval
  • 23 Jul 2021 om 22:06
    • Quote van 23 Jul 2021 om 16:00
      Jep. Is nu mist waarschijnlijk de start van de competitie.
    Menig in deze situatie nog even hier houden?
  • 23 Jul 2021 om 16:11
    • Quote van 23 Jul 2021 om 16:04
      Moet nu zeker nog vleugelspeler bij en hoop dat de 10 er snel bij is.
    Mee eens kerel.
  • 23 Jul 2021 om 16:04
    • Quote van 23 Jul 2021 om 16:00
      Jep. Is nu mist waarschijnlijk de start van de competitie.
    Moet nu zeker nog vleugelspeler bij en hoop dat de 10 er snel bij is.
  • 23 Jul 2021 om 16:00
    • Quote van 23 Jul 2021 om 15:58
      Kreeg net bericht dat Misidjan de start zou missen, wil ik het lezen, is het al weggehaald, hadden jullie dat ook om 15.54
    Jep. Is nu mist waarschijnlijk de start van de competitie.
  • 23 Jul 2021 om 15:58
    Kreeg net bericht dat Misidjan de start zou missen, wil ik het lezen, is het al weggehaald, hadden jullie dat ook om 15.54
  • 23 Jul 2021 om 14:18
    • Quote van 21 Jul 2021 om 23:11
      Natuurlijk wordt dit huur als deze speler naar fctwente zou gaan komen . Hij is niet transvrij dus moet er betaald worden voir mauro . En dat gaat fctwente zeker niet doen invdeze situatie waarin ze zitten..
    Kunnen ze nog steeds de hoofdprijs voor de huur gaan vragen.
  • 23 Jul 2021 om 13:52
    Link in de app werkt niet. Via een desktop versie is de tweet niet beschikbaar.
  • 21 Jul 2021 om 23:11
    • Quote van 21 Jul 2021 om 18:57
      Oh dacht dat huur zou worden
    Natuurlijk wordt dit huur als deze speler naar fctwente zou gaan komen . Hij is niet transvrij dus moet er betaald worden voir mauro . En dat gaat fctwente zeker niet doen invdeze situatie waarin ze zitten..
  • 21 Jul 2021 om 19:55
    • Quote van 21 Jul 2021 om 09:41
      Voor Mauro gaat PSV na de soap met Drommel zeker de hoofdprijs vragen.Heracles is ook voor hem een mogelijkheid
    Dat word huur dan hoor
  • 21 Jul 2021 om 18:57
    • Quote van 21 Jul 2021 om 09:41
      Voor Mauro gaat PSV na de soap met Drommel zeker de hoofdprijs vragen.Heracles is ook voor hem een mogelijkheid
    Oh dacht dat huur zou worden
  • 21 Jul 2021 om 18:57
    • Quote van 21 Jul 2021 om 09:41
      Voor Mauro gaat PSV na de soap met Drommel zeker de hoofdprijs vragen.Heracles is ook voor hem een mogelijkheid
    Oh dacht dat huur zou worden
  • 21 Jul 2021 om 17:21
    • Quote van 21 Jul 2021 om 17:09
      Een transfer is wel vaker een soap. De situatie rond Malen is nu bijna hetzelfde als destijds met Drommel. Alleen heeft PSV nu de rol die FCT had en speelt BVB het spelletje dat PSV deed.
    je maakt hetzellf mee als je een auto koopt...huilende verkopers die niets verdienen en de koper met tranen in de ogen wat ie moet betalen..
  • 21 Jul 2021 om 17:09
    • Quote van 21 Jul 2021 om 09:41
      Voor Mauro gaat PSV na de soap met Drommel zeker de hoofdprijs vragen.Heracles is ook voor hem een mogelijkheid
    Een transfer is wel vaker een soap. De situatie rond Malen is nu bijna hetzelfde als destijds met Drommel. Alleen heeft PSV nu de rol die FCT had en speelt BVB het spelletje dat PSV deed.
  • 21 Jul 2021 om 16:44
    • Quote van 21 Jul 2021 om 15:56
      Wat een paniek weer. De presentaties en bekendmakingen bij Twente gebeurd over het algemeen rond de klok van 17:00 uur - 18:00 uur. Dus geduld met een lange adem ;-)
    Hoezo paniek? Ik vraag mij ook af wanneer er wat bekend wordt gemaakt.
  • 21 Jul 2021 om 15:58
    • Quote van 21 Jul 2021 om 15:56
      Wat een paniek weer. De presentaties en bekendmakingen bij Twente gebeurd over het algemeen rond de klok van 17:00 uur - 18:00 uur. Dus geduld met een lange adem ;-)
    Tnx houden we dan ff de site in de gaten
  • 21 Jul 2021 om 15:56
    • Quote van 21 Jul 2021 om 13:49
      off topic...zou de keuring van van Wolfswinkel positief zijn uitgevallen..?
    Wat een paniek weer. De presentaties en bekendmakingen bij Twente gebeurd over het algemeen rond de klok van 17:00 uur - 18:00 uur. Dus geduld met een lange adem ;-)
  • 21 Jul 2021 om 15:56
    • Quote van 21 Jul 2021 om 13:49
      off topic...zou de keuring van van Wolfswinkel positief zijn uitgevallen..?
    Wat een paniek weer. De presentaties en bekendmakingen bij Twente gebeurd over het algemeen rond de klok van 17:00 uur - 18:00 uur. Dus geduld met een lange adem ;-)
  • 21 Jul 2021 om 15:36
    • Quote van 21 Jul 2021 om 13:49
      off topic...zou de keuring van van Wolfswinkel positief zijn uitgevallen..?
    Duurt iig behoorlijk lang
  • 21 Jul 2021 om 15:36
    • Quote van 21 Jul 2021 om 13:49
      off topic...zou de keuring van van Wolfswinkel positief zijn uitgevallen..?
    Duurt iig behoorlijk lang
  • 21 Jul 2021 om 14:13
    • Quote van 21 Jul 2021 om 14:04
      Dat zelfde verhaal is ook met Locadia. Misschien goedkoop af te kopen, maar het salaris zal wel zwaarder wegen.
    Het past wel in wat streuer zoekt althans afgaand op wat er tot nu toe gehaald is.
  • 21 Jul 2021 om 14:04
    • Quote van 21 Jul 2021 om 13:44
      Allebei een transferwaarde van tonnen en doorlopende contracten. Kun je rekenen?
    Dat zelfde verhaal is ook met Locadia. Misschien goedkoop af te kopen, maar het salaris zal wel zwaarder wegen.
  • 21 Jul 2021 om 14:04
    • Quote van 21 Jul 2021 om 13:44
      Allebei een transferwaarde van tonnen en doorlopende contracten. Kun je rekenen?
    Dat zelfde verhaal is ook met Locadia. Misschien goedkoop af te kopen, maar het salaris zal wel zwaarder wegen.
  • 21 Jul 2021 om 13:49
    off topic...zou de keuring van van Wolfswinkel positief zijn uitgevallen..?
  • 21 Jul 2021 om 13:45
    • Quote van 21 Jul 2021 om 13:24
      In de lijn van Steuers gedachte zou Patrick Joosten een optie kunnen zijn. Maar zou zeker ook een poging wagen met dat geld voor Menig bij de 20 jarige Elayis Tav?an van NEC.
    Mijn bovenstaande post was een reactie op je 2e bericht. Maar je had hem al verwijdert haha.
  • 21 Jul 2021 om 13:44
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Allebei een transferwaarde van tonnen en doorlopende contracten. Kun je rekenen?
  • 21 Jul 2021 om 13:24
    • Quote van 20 Jul 2021 om 20:48
      Denk het niet vriend,bij allerlei partijen,o.a. de gemeente is er weer een jaar uitstel van betaling geweest, mooi dat het gebeurde,maar betekent wel weer een jaar erbij voor het weer normaal is,trouwens denk ik wel dat we de komende 2 a 3 jaar een paar goede transfers gaan doen zodat het weer normaal word bij de club.
    In de lijn van Steuers gedachte zou Patrick Joosten een optie kunnen zijn. Maar zou zeker ook een poging wagen met dat geld voor Menig bij de 20 jarige Elayis Tav?an van NEC.
  • 21 Jul 2021 om 12:40
    • Quote van 21 Jul 2021 om 09:41
      Voor Mauro gaat PSV na de soap met Drommel zeker de hoofdprijs vragen.Heracles is ook voor hem een mogelijkheid
    Je praat poep!
  • 21 Jul 2021 om 09:41
    Voor Mauro gaat PSV na de soap met Drommel zeker de hoofdprijs vragen.Heracles is ook voor hem een mogelijkheid
  • 21 Jul 2021 om 09:16
    • Quote van 21 Jul 2021 om 08:25
      Elia kan mooi naar Den Haag gaan,is meer zijn niveau,hoop dat Locadia nog in beeld is.
    Zou me niet verbazen als hij daarheen gaat. Of nog ff cashen in het buitenland
  • 21 Jul 2021 om 08:48
    • Quote van 20 Jul 2021 om 20:48
      Denk het niet vriend,bij allerlei partijen,o.a. de gemeente is er weer een jaar uitstel van betaling geweest, mooi dat het gebeurde,maar betekent wel weer een jaar erbij voor het weer normaal is,trouwens denk ik wel dat we de komende 2 a 3 jaar een paar goede transfers gaan doen zodat het weer normaal word bij de club.
    Denk dat we nog goed door de Corona tijd doorgekomen zijn. Ik had trouwens al lang verwacht dat er clubs om zouden vallen, blijkbaar gaat het ze niet slecht
  • 21 Jul 2021 om 08:40
    • Quote van 21 Jul 2021 om 08:25
      Elia kan mooi naar Den Haag gaan,is meer zijn niveau,hoop dat Locadia nog in beeld is.
    Ik help het je hopen ep. Heeft bij psv ook veel linksbuiten gestaan.
  • 21 Jul 2021 om 08:25
    • Quote van 20 Jul 2021 om 22:23
      niet ruilen met Elia ..aub..
    Elia kan mooi naar Den Haag gaan,is meer zijn niveau,hoop dat Locadia nog in beeld is.
  • 21 Jul 2021 om 05:49
    • Quote van 20 Jul 2021 om 15:32
      Wie is Jimmy?
    Zullen we even aan 'het spookje' vragen?
  • 20 Jul 2021 om 23:47
    • Quote van 20 Jul 2021 om 22:23
      niet ruilen met Elia ..aub..
    Ruilen voor van Overeem
  • 20 Jul 2021 om 23:38
    • Quote van 20 Jul 2021 om 22:23
      niet ruilen met Elia ..aub..
    Nee dat moet niet gebeuren. Mooi wegblijven.
  • 20 Jul 2021 om 23:37