FC Twente - Lazio Roma leeft: ''Bijna 10.000 kaarten besteld''

46
FC Twente - Lazio Roma leeft: ''Bijna 10.000 kaarten besteld''

FC Twente speelt op zaterdag 7 augustus een vriendschappelijke wedstrijd tegen Lazio Roma, zo laat de club uit Enschede weten via de officiële kanalen. Het duel in De Grolsch Veste zal om 19.30 uur beginnen.

Seizoenkaarthouders en Business-leden krijgen gratis toegang tot het stadion. Inmiddels is ook de vrije verkoop gestart. Vier dagen eerder, op dinsdag 3 augustus, komt promovendus Venezia (met Tyronne Ebuehi in de gelederen) op bezoek in de Grolsch Veste. Die oefenwedstrijd is echter besloten en begint al om 16:30 uur. 

Update: FC Twente laat via social media weten dat er 'al ruim 5.000 kaarten besteld' zijn voor het duel op zaterdag 7 augustus. De kaartverkoop is vandaag (vrijdag 23 juli) begonnen om 09:00 uur en er zijn maximaal 20.000 toeschouwers welkom in de Grolsch Veste. "In eerste instantie gaat alleen de eerste ring in verkoop", melden de Tukkers. 

Update II: Inmiddels zijn er al ruim 7.500 kaarten besteld voor de wedstrijd tussen FC Twente en Lazio Roma, dat laat FC Twente via de officiële kanalen. Kaarten zijn dit weekend alleen online bestellen via deze website.

Update III: FC Twente heeft een nieuwe update gegeven over het aantal verkochte kaarten. "Op dit moment hebben bijna 10.000 supporters hun kaart besteld", laat algemeen directeur Jan-Willem Brüggenwirth weten op de officiële website van FC Twente.

46 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 Jul 2021 om 19:15
    • Quote van 26 Jul 2021 om 09:34
      En nog steeds testen ?
    Jij bent lang weggeweest zeg
  • 26 Jul 2021 om 18:12
    • Quote van 26 Jul 2021 om 09:34
      En nog steeds testen ?
    Als je nog niet volledig gevaccineerd bent wel.
  • 26 Jul 2021 om 12:31
    • Quote van 24 Jul 2021 om 21:39
      Gelukt inmiddels. Bedankt voor de tip
    Heb net gebeld met Ticketing maar verloop voor CC (club card) begint pas woensdag. Vandaar dus dat het mij niet lukte, SC (seizoen card) kunnen al wel bestellen.
  • 26 Jul 2021 om 09:34
    En nog steeds testen ?
  • 24 Jul 2021 om 23:25
    • Quote van 24 Jul 2021 om 21:39
      Gelukt inmiddels. Bedankt voor de tip
    De nada
  • 24 Jul 2021 om 21:39
    • Quote van 24 Jul 2021 om 13:35
      Eerst je nieuwe account koppelen aan het oude account, zodat de club weet dat je scc-houder bent. Daarna inloggen bij de ticket-site.
    Gelukt inmiddels. Bedankt voor de tip
  • 24 Jul 2021 om 13:47
    • Quote van 24 Jul 2021 om 13:35
      Eerst je nieuwe account koppelen aan het oude account, zodat de club weet dat je scc-houder bent. Daarna inloggen bij de ticket-site.
    Bij mij nog steeds de melding “event sale closed” als ik kaarten aan klik om te bestellen. Misschien is mijn SCC verlopen, check ik zo ff.
  • 24 Jul 2021 om 13:35
    • Quote van 24 Jul 2021 om 08:04
      Dat heb ik ook... en hoe bestel je de kaarten naast elkaar?
    Eerst je nieuwe account koppelen aan het oude account, zodat de club weet dat je scc-houder bent. Daarna inloggen bij de ticket-site.
  • 24 Jul 2021 om 08:04
    • Quote van 23 Jul 2021 om 18:06
      Nog steeds alleen parkeerkaarten te zien
    Dat heb ik ook... en hoe bestel je de kaarten naast elkaar?
  • 23 Jul 2021 om 21:36
    • Quote van 23 Jul 2021 om 18:06
      Nog steeds alleen parkeerkaarten te zien
    Inloggen en dan moet je het wel zien, had ik ook.
  • 23 Jul 2021 om 19:42
    • Quote van 23 Jul 2021 om 19:37
      Ben je volledig gekoppeld?
    Log zo wel Ff in met laptop
  • 23 Jul 2021 om 19:42
    • Quote van 23 Jul 2021 om 19:37
      Ben je volledig gekoppeld?
    Log zo wel Ff in met laptop
  • 23 Jul 2021 om 19:37
    • Quote van 23 Jul 2021 om 18:06
      Nog steeds alleen parkeerkaarten te zien
    Ben je volledig gekoppeld?
  • 23 Jul 2021 om 18:06
    • Quote van 23 Jul 2021 om 16:05
      Had ik ook even. Na een paar minuten stond de wedstrijd er wel gewoon tussen.
    Nog steeds alleen parkeerkaarten te zien
  • 23 Jul 2021 om 16:05
    • Quote van 23 Jul 2021 om 15:41
      Ik probeer te bestellen maar zie alleen parkeerkaart a 7,50 en “Hart van Twente” wat dat ook moge wezen
    Had ik ook even. Na een paar minuten stond de wedstrijd er wel gewoon tussen.
  • 23 Jul 2021 om 15:41
    Ik probeer te bestellen maar zie alleen parkeerkaart a 7,50 en “Hart van Twente” wat dat ook moge wezen
  • 9 Jul 2021 om 21:22
    • Quote van 9 Jul 2021 om 20:27
      Dat is nog maar de vraag. Maximaal 20k in het stadion.
    Nu niet meer nee
  • 9 Jul 2021 om 20:27
    • Quote van 9 Jul 2021 om 18:14
      Top ben erbij
    Dat is nog maar de vraag. Maximaal 20k in het stadion.
  • 9 Jul 2021 om 18:14
    Top ben erbij
  • 9 Jul 2021 om 16:05
    • Quote van 9 Jul 2021 om 12:23
      Oosterwolde is toch klaar om naar Lazio te gaan althans vindt hijzelf
    Lul niet zo man
  • 9 Jul 2021 om 13:40
    • Quote van 9 Jul 2021 om 12:23
      Oosterwolde is toch klaar om naar Lazio te gaan althans vindt hijzelf
    Idd laat maar zien dan. Begreep ik nou goed dat onze nieuwe (top)spits er dan ook is?
  • 9 Jul 2021 om 12:40
    • Quote van 9 Jul 2021 om 11:06
      Nou, Pierie aan de bak tegen Immobile. Interessante titanenstrijd.
    Die man is nu bijna inmobiel na zo'n zwaar EK
  • 9 Jul 2021 om 12:29
    Misidjan is op de brommer dus hele makkelijke winst
  • 9 Jul 2021 om 12:23
    • Quote van 9 Jul 2021 om 12:11
      Haha zou Oosterwolde er op zetten :)
    Oosterwolde is toch klaar om naar Lazio te gaan althans vindt hijzelf
  • 9 Jul 2021 om 12:11
    • Quote van 9 Jul 2021 om 11:06
      Nou, Pierie aan de bak tegen Immobile. Interessante titanenstrijd.
    Haha zou Oosterwolde er op zetten :)
  • 9 Jul 2021 om 12:11
    • Quote van 9 Jul 2021 om 11:06
      Nou, Pierie aan de bak tegen Immobile. Interessante titanenstrijd.
    Haha zou Oosterwolde er op zetten :)
  • 9 Jul 2021 om 11:56
    • Quote van 9 Jul 2021 om 11:35
      Vooral achterom blijven kijken......
    Leuk toch.
  • 9 Jul 2021 om 11:56
    • Quote van 9 Jul 2021 om 11:34
      Kan je zeggen maar je speelt wel tegen misschien een van de beste trainers ter wereld en namen als immobiele of een savic zijn grote namen
    Zeker, hoop dat ze spelen
  • 9 Jul 2021 om 11:44
    2 mooie potten. Maar kritisch als ik ben, waarom is die ene pot nu weer besloten? :-(
  • 9 Jul 2021 om 11:40
    • Quote van 9 Jul 2021 om 11:19
      Ergens ook wel weer treurig dat we nu hyped zijn voor een oefenwedstrijd tegen de nr 6 van Italië terwijl we een jaar of 10 geleden Champions League speelden. Maar voor nu zin in!
    Eens maar zo valt er altijd wel wat te mekkeren. Een tijdje geleden speelden we KKD…
  • 9 Jul 2021 om 11:39
    • Quote van 9 Jul 2021 om 11:35
      Vooral achterom blijven kijken......
    Mijn gedachten
  • 9 Jul 2021 om 11:35
    • Quote van 9 Jul 2021 om 11:19
      Ergens ook wel weer treurig dat we nu hyped zijn voor een oefenwedstrijd tegen de nr 6 van Italië terwijl we een jaar of 10 geleden Champions League speelden. Maar voor nu zin in!
    Vooral achterom blijven kijken......
  • 9 Jul 2021 om 11:34
    • Quote van 9 Jul 2021 om 11:19
      Ergens ook wel weer treurig dat we nu hyped zijn voor een oefenwedstrijd tegen de nr 6 van Italië terwijl we een jaar of 10 geleden Champions League speelden. Maar voor nu zin in!
    Kan je zeggen maar je speelt wel tegen misschien een van de beste trainers ter wereld en namen als immobiele of een savic zijn grote namen
  • 9 Jul 2021 om 11:22
    • Quote van 9 Jul 2021 om 11:19
      Ergens ook wel weer treurig dat we nu hyped zijn voor een oefenwedstrijd tegen de nr 6 van Italië terwijl we een jaar of 10 geleden Champions League speelden. Maar voor nu zin in!
    Ja naja, 't is wat 't is
  • 9 Jul 2021 om 11:19
    • Quote van 9 Jul 2021 om 11:04
      Haha welke held heeft dit nou weer gefixt
    Speciaal voor iedereen die liep te zeiken dat de club niets terug doet voor de financiële support in coronatijd.
  • 9 Jul 2021 om 11:19
    Ergens ook wel weer treurig dat we nu hyped zijn voor een oefenwedstrijd tegen de nr 6 van Italië terwijl we een jaar of 10 geleden Champions League speelden. Maar voor nu zin in!
  • 9 Jul 2021 om 11:10
    • Quote van 9 Jul 2021 om 11:09
      Eerst zien of er publiek aanwezig mag zijn
    Anders buiten het stadion dit laat je niet lopen
  • 9 Jul 2021 om 11:09
    Mooi affiche hoppaaa BestuurP Held ie had gelijk
  • 9 Jul 2021 om 11:09
    Dit word echt heel makkelijk verwacht minimaal een 5-0
  • 9 Jul 2021 om 11:09
    • Quote van 9 Jul 2021 om 11:06
      Super gaaf nu al zin aan...
    Eerst zien of er publiek aanwezig mag zijn
  • 9 Jul 2021 om 11:07
    • Quote van 9 Jul 2021 om 11:06
      Nou, Pierie aan de bak tegen Immobile. Interessante titanenstrijd.
    Idd strijd der giganten.
  • 9 Jul 2021 om 11:06
    Super gaaf nu al zin aan...
  • 9 Jul 2021 om 11:06
    Nou, Pierie aan de bak tegen Immobile. Interessante titanenstrijd.
  • 9 Jul 2021 om 11:06
    Kutzooi eerste dag op vakantie hahaha
  • 9 Jul 2021 om 11:04
    Haha welke held heeft dit nou weer gefixt
  • 9 Jul 2021 om 11:04
    Fuck yeah mooie oefenpot. Ik ben sowieso aanwezig.
Friday 1 October 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›